37 93347

Hover H6 и Voleex C30 наредиха Great Wall в топ 10 по продажби в Китай

  • great wall-
  • litex motors-
  • hover h6-
  • voleex c30-
  • hover h5-
  • voleex c10

 

По данни на Националната асоциация на лекотоварни автомобили на Китай - NPCA, SUV моделът с индекс Hover H6 (горната снимка), който се очаква да започне да се произвежда в завода на Литекс Моторс край Ловеч съвсем скоро, бележи рекордно увеличение на продажбите.
 
Hover е лидер в сегмента на китайския пазар за първите шест месеца на 2012-а, като на практика бележи ръст в продажбите от 41% спрямо същия период за миналата година. За шест месеца компанията е успяла да продаде общо 279 300 автомобила.
Този резултат я нарежда сред топ 10 на най-продаваните марки в автомобилния сектор в страната на годишна база. Високият процент се дължи и на продажбите на още един нов модел, производството, на който също предстои да стартира край Ловеч. Става дума за Great Wall Voleex C30 (долната снимка).
 
Ще припомним, че Great Wall Motor (GWM) е най-големият частен производител на автомобили в Китай, който получи типово одобрение на продуктите си за продажба в ЕС. В момента у нас се произвеждат и предлагат на пазара предишното поколения на Hover - H5 и хечбека Voleex C10


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Боби

    11 3 Отговор
    Много добре изглеждат китайчетата, дано и качеството да вдигнат.
  • 2 dtm

    5 14 Отговор
    Бегай от тука бе :D :D :D една патрулка мина пред нас и се смях много,от тия джиповете,даже не съм си правил труда да проверя как се казват,такааааааа скърцаше че паднах от терасата от смях и гаснеше :D :D

    Коментиран от #7, #29

  • 3 azsamsuobiknoven4ovek

    5 8 Отговор
    един комшия карал пробна такава кола....
    в началото беше зарибен да си купува но след пробно кръгче остана разочарован от странната миризма в купето и скърцащите части :( с
  • 4 Михайлов

    7 4 Отговор
    От два месеца карам служебен Волекс и смело мога да заявя, че по нищо не отстъпва на личната ми Фиеста, която си купих чисто нова преди година. Само дето Форда ми струваше 6000 лв повече.

    Коментиран от #11


  • 5 Гост

    9 8 Отговор
    Малко въпроси ?
    А дали този модел не бележи продажби защото напоследък полицията в София почна да го кара? И дали има нещо общо че полицията в София почна да го кара след като задържаха сина на Гриша Ганчев ? И сега да не се окаже че синчето е на свобода и си живурка като цар заради апетитна преференциялна сделка между Литекс и МВР? Дали Гришата не е "продал" една камара грозни джипове на МВР в замяна на нещо? Може и да греша разбира се...

    Коментиран от #8

  • 6 Ицака

    9 1 Отговор
    Гостенинчо с номер 5 прочети статията първо и тогава задавай въпроси. Тук се говори за рекорди в Китай, а въпросните модели още не са започнали да се правят и продават у нас
  • 7 ВИП АМГ

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "dtm":

    i kato se sabudi .......
  • 8 i500

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Тия въпроси си ги задавайте на по чаша у кръчмата докато злобеете.Помисли малко как нашия "пазар" влияе на китайския,та чак и за такъв ръст.Сигурно обема им в БГ се равнява на обема на един вход на блок в Пекин
  • 9 LIMRA

    11 2 Отговор
    Не забравяйте че през 50-те и 60-те години в САЩ са се смяли на странна кола наречена "Хонда" !!! През 80-те смях предизвикваше корейското производство, а сега са автомобили от средния клас.

    Коментиран от #35

  • 10 аз

    6 6 Отговор
    Това за ръста на продажбит едори да е вяро, не значи че тези коли са добри, а напротив- значи, че все по-бедния народ купува все по-големи ментарлъци и си прави компромис с животеца.
  • 11 Даниел Атанасов

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "Михайлов":

    Само се чуй какви 2 коли сравняваш,има ли смисъл да ни казваш,че Волекса е добър и така нататак.Сравняваш 1 боклук с друг и от двата си купил по-големия.
  • 12 Съни Миланов

    6 4 Отговор
    ужас големи капацитети големи хейтъри от всичко разбират и оплюват ли оплюват , са виждали само снимки .
  • 13 човек

    5 7 Отговор
    Станислав Миланов, аз лично видях чисто нова патрулка great wall джип hover и скърцаше като автомобил на 15-20 години, представям си за какво иде реч ако се кача да покарам 5 минути, щом само от 1 поглед правеше впечатление на такъв боклук. Така, че не можеш да кажеш кой какъв капацитет е, иначе като цяло е пълно с идиотски коментари по форумите и я от тях е твоя. Относно тая марка - поговорката си важи с пълна сила - китасйки боклук. Никога не бих си купил такова нещо, предпочитам немски автомобил на старо, къде ще дам 20-30 к лева за тая скрап? Това за мен е ъпсурд, с тези пари ще си купя 2 коли настари и ше си ги поддържам с остатъка от парите, вместо да взема тоя гълъбарник нов.
  • 14 drago

    6 0 Отговор
    стига сте упреквали Great Wall Motor,вместо да се радвате зависници такива

  • 15 Съни Миланов

    6 4 Отговор
    абе човек
    (гост)
    по полека бе и си виж коментарите пишеш на бг ама по - зле от маймуница . И разбрах , че си капацитет само по това , че с поглед си разбрал каква кошница е . Дерзай и скоро ще те вземат на конвейра и като гледаш и слушаш ще разбираш коя е за пазара и коя за гарбидж . Смешко
  • 16 ккк

    8 3 Отговор
    Как може толкоз злоба и простоия? Няма друга нация като българите -заливате се с нихилизъм. Тва скърцало, онова било боклук, а вашите кочини по на 15 години изхвърлени от Европа са най-яките. Оня па написал ,че форда бил по-голям боклук . Алоо братчед, ти в кой клас си? Имаш ли представа какво правят форд днешно време? Как може да изливате толкова отрова и гнус?
  • 17 симеон

    4 0 Отговор
    в българия пътните знаци са от комунизма когато карахме москвичи и жигулита така че за безопасност не ми говорете всеки греат волл е по безопасен от руския ковчег а това че в европа са някакви педанти които като си решат си приемат определена екстра само с цел да намалят пазара на каоли от неевропейски автомобили дори една тата нано е по надеждна от трабанта на дадо ми ама тата нямам право да си купя щото меркел не я кефи ама и пари за голф 7 не ми дава ми ко да прая
  • 18 европеец

    1 6 Отговор
    помогнете на света и на себе си,не си копувайте нищо китайско.
  • 19 европеец

    1 1 Отговор
    Нещата са много сложни, не са за обли мозаци,особена за такива които не са си показвали носът вън от БГ.
  • 20 адда

    4 1 Отговор
    Аз лично съм се настроил на пикапа за риба и не виждам що трябва да дам 50 000 за Амарок с 3 г гаранция и скъп сервиз ,като мога да си взема китаиски за половината пари и 5г гаранция.
    Едно време така се викае и за хюндай и кия , а сега вижте че се наложиха на пазара

    Коментиран от #21

  • 21 пътна помощ

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "адда":

    Ами след няколко години ще разбереш защо, ама ще е късно...:)
  • 22 кофти

    3 0 Отговор
    Евтиното винаги излиза по скъпо са казали умните хора. Въпроса е, че за бедните българи и китайските играчки не са евтини. Проблема не е в това дали китайските черупки са качествени ( то е ясно), а в това, че даже и тях средния българин не може да си позволи.
    Тва е трагедията, колеги!
  • 23 :-)

    1 2 Отговор
    Ех като се започне така - бедния изтерзан българин дет все няма пари.... Но за цигари и алкохол пари има всеки :-))) Много си е яка колата. Като не ви харесва не си я купувайте. Марки бол, ама пък те ви били скъпи :-)))) Затова Голф 2-та е най-яката кола :-) хахахаха смешна работа ! Всеки пушач като спре да пуши ще му останат 100-200лв на месец и за тези пари има много марки и варианти за нова кола. Ама им е слаба волята :-р Айде живейте със здраве и лек ден.
  • 24 бест

    4 1 Отговор
    Естествено типично по български – разбрали, не разбрали нещо и се хващат да мрънкат и да плюят. Затова няма да се оправим никога. Моделът се очаква тепърва да се произвежда и тук. И ако има такъв успех в Китай, то това би било от голяма полза и за нашето производство!

  • 25 optimista

    3 3 Отговор
    добреде при положение че марката не е българска какво им се кефите че имат успехи в китай смешните сте опомнете се бе хора тази марка дойде на пазара имено защото там е наводнено от марки и няма как да се наложи а до колко колите им стават за нещо е друг въпрос макари че аз лично карам чисто ново бмв и няма да карам нищо различно от мерцедес и бмв който иска да се вози на тези нови кофи грейт лал
  • 26 PlimP

    4 1 Отговор
    смело напред:), градим за родината и бой по конкуренцията, кво се правите на луди, едно време КИА и Хюндай да не бяха по-стока като прохождаха, пълен кенеф бяха, нещо да не ви е яд, че китай просперират с пълна сила, а ние умниците, лапаме пи.ки :D, така ще да е докато мол-ът и кауфланд са по-важни от фабриките и заводите, ще изгнием в простота и тва е, трошим и мажем всичко наред, ма то тва е от мноог имане, те като нямат, сега градят и после евентуално може да си позволят да трошат, както ние правим :D





  • 27 saab

    1 1 Отговор
    Чрез тая манифактура у Ловеч.....захаринчо ганчев си пере мъните!
    това консервно подобие има друга цел....:)
  • 28 saab

    0 0 Отговор
    А кака нора и компания стоят на сянка.....
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 жужо

    0 0 Отговор
    Браво, saab /гост/! Аз като казвах на моите хора, че баба Нора стои зад тия неща - те не вярваха! Сега ще им да те прочетат!
    Нищо случайно не се появява в Бг много години наред!
  • 31 адда

    1 0 Отговор
    всеки сам решава дали ще носи едни найкове от 200лв цяла година или ще си вземе 4-ри чифта рънарси за тея пари и пак ще изкара годината та може и повече да изкара ;-)

    Коментиран от #33

  • 32 крис

    1 0 Отговор
    ГУ никак не са за подценяване. Тая година в топ 10 догодина може вече да са номер 1, натам вървят нещата, според мен. Като мине известно време и хората ще се убедят, че са добри.
  • 33 Тодор Нешев

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "адда":

    Много правилно казано, аз карам с Найк трета година.
  • 34 МадеИНловеЧ

    1 0 Отговор
    Супер
    Чакаме ги и тук.
    SUV-чето на цени от 20 000 лева и
    седана на цени от 16 000 лв ще разбият пазара на евтините марки.
    Стават все по-добри и по-добри
  • 35 Иван Янков

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "LIMRA":

    Точно така, прав си колега! Сега целият свят се смее на американските трошки който освен че се чупят много имат дизайн вътре като от форд фиеста 86та година
  • 36 бати батев

    0 0 Отговор
    хувъра струва 35000лв,произвежда се в ловеч,в пловдив колите на грейт лоу имаха цяла седмица тест драив на главната улица та ги разучих добре,но въобще не са евтини поне за българския пазар,нямат и дизел говоря за хувара
  • 37 emil1

    0 0 Отговор
    hahaha bulgarska razrabotka hahaha
  • 38 ььь

    0 0 Отговор
    От два месеца карам служебен Волекс и смело мога да заявя, че по нищо не отстъпва на личната ми Фиеста, която си купих чисто нова преди година.
    ------------------------
    Така е. Служебната кола е най-хубава.
  • 39 Добрин Недеков

    0 0 Отговор
    прекалено скъпи за българския пазар
  • 40 guest

    0 0 Отговор
    Не разбирам защо всеки умник дава мнение - било то за ново БМВ или нищо друго, както и за всички "големи" немски марки макар и втора ръка.
    Лично аз съм имал възможност да карам значителен брой автомобили от различни марки - служебни и лични. Сменил съм сигурно 20 автомобила. Истината е, че всяка марка си има проблеми с качеството - и Мерцедес, и БМВ, и Ауди, и Тойота и Мазда, Опер, за американските да не говорим.
    Къде и какво - четете Авто Билд - там има доста тестове за качество и коментари от независими институции.
    По-важното е, че човек се шири според това какво може да похарчи за кола. За едни и Голф 2 е върха на сладоледа, за други GW Хувър.
    Та, за Хувъра - това е типичен low cost SUV. На пазара в БГ първия е Дачия Дъстер (без да броя Нивата), сега и Шкода иска да се намести в този сегмент. Нищо лошо, след като има клиенти.
    Ама и не само в БГ, също и в Италия, където е пълно с китайски джипове - виждал съм копие на Х5 с фарове от Ландкруизер и табло от GM - за по-малко от 20.000 евро като нов.
    Първият Хувър беше асемблиран по следната схема - двигател, окачване и скоростна кутия от Митсубиши Паджеро Спорт, табло на GM, тенекии и сглобка в GW. Дизайн - китайски, копиращ нещо чуждо и добро. И сега е така - основните и важни агрегати се купуват готови, останалото е сглобяване.
    Въпроса е дали има хора готови да си купят Хувър - ами има и не са малко, защото корейците вече се целят в по-високи цени и единствената алтернатива на типичния БГ клиент за нов SUV е Дъстер или базов модел на Шкода Йети или Хувър. И това го казвам със съжаление...
    Дай боже всекиму да си купи това, което иска, а не това което може да си позволи!

    Коментиран от #42

  • 41 Дядо поп

    0 1 Отговор
    Абе момци? Искам да ви питам колко от вас могат ей така да изкарат 35000.Май никой.Айде стига ги хвалете тези боклуци,че ми се повръща от тях.Някой от вас купувал ли е кола на лизинг?Който веднаъж се е излъгал съм сигурен,че няма да повтори.Карат те да се чувстваш като мръсен парцал онези от представителството и фирмения сервиз.Не сме дорасли още да градим отношения и доверие.Предпочитам по стара но маркова кола отколкото този интернационален кашон.
  • 42 No coment

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "guest":

    къде точно реши,че има място за сравнение с бмв и мерцедес,,карал си на баща ти москала до оня ден и днес се пъчиш с много коли хахаха,смешен,научи поне марките ОПЕЛ се пише и не ми се обяснявай за техническа грешка, :)))

    Коментиран от #43

  • 43 :-)

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "No coment":

    Само не разбрах твоя коментар какво общо има със статията. Освен да обиждаш друго смислено нямаше. Това, че не си карал много коли не означава, че човека не е карал. И аз съм сменил не малко марки и не съм доволен от прехвалените немски. Стига псувахте и обиждахте щом някой има мнение :-) Китайските коли са си гот. Като не му харесва да не купува - лесно е :-) Айде със здраве.
  • 44 :-)

    0 0 Отговор
    Аз мога. Сегашната ми кола е на лизинг и нямам никакви проблеми. Нито с вносителя, нито със сервиза. Обслужват си ме коректно. Явно си попаднал на кофти вносител :-)
  • 45 Дядо поп

    0 0 Отговор
    От колко време я изплащаш?Нека дойде края на лизинга ти и тогава пак ще си говорим.А случвало ли ти се е да я закараш във фирмения сервиз за смяна на масло и да ти вземат 150лв без да ти сменят маслото.Ако досега не то със сигурнос ще стане.Предполагам,че не те допускат вътре в сериза по време на обслужването.

    Коментиран от #46

  • 46 Дебелия

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Дядо поп":

    Дядо Поп, слушал си приказки от приятел на приятел в кръчмата за гнусните вносители и мошениците от лизинговите компании. Ако имаш пари, караш ново. Като нямаш, даваш акъл по форумите.
  • 47 slim

    0 0 Отговор
    Много си прав... Китай много сериозно заявява да превземе автомобилния сектор. Колите според мен са на ниво и много конкурентни и това ще се докаже в скоро време, така ще плъзнат изведнъж масово на пазара, че няма да знаем откъде ни е дошло и тогава ми се струва, че всичките мрънкалници друга песен ще запеят.