Last news in Fakti

26 Ноември, 2010 11:05 7 590 23

170 дизелови коня за следващата Kia Rio

  • kia-
  • rio-
  • hyundai-
  • i20

Френското списание L’Automobile публикува компютърно генерирана рисунка на новото поколение Kia Rio. Субкомпактният хечбек трябва да дебютира през пролетта на 2011-а.

Следващата генерация на Rio ще бъде построена на новата платформа, която вече залегна в основата на Hyundai i20 и Kia Venga. Дизайнът на автомобила ще бъде изпълнен в духа на c''eed и Sportage. Фирменият стил, наложен от германеца Петер Шрайер, се оказва толкова успешен, че от компанията са решили да го използват за всичките си модели.

Предполага се, че в технически план следващото Rio няма да се различава осолбено от Hyundai i20. По непотвърдена информация обаче под предния капак може да намери място абсолютно нов трицилиндров бензинов мотор с турбокомпресор и работен обем 1.0 литър (мощност около 80 к.с.). С принудително пълнене най-вероятно ще бъде снабден и 1.2-литровият двигател, което ще повиши мощността му до около 100 коня. Според французите обаче най-голяма изненада ще предизвика напомпаната версия на хечбека. Тя щяла да се екипира с 1.7-литров дизел (!) със 170 к.с.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mustaka

    10 22 Отговор
    e***ti dvigatelite e***ti ne6toto 1.7 170konq 4e i na vsi4koto otgore diesel ako tozi dvigatel izdarji pove4e ot 200000 km elate mi se obadete
  • 2 анти кореа

    9 25 Отговор
    Кореиските двигатели са самохвални, един хюндай и30 1.6 го дават 4е е 122 конч,а на динамометър излиза околи 105 коня и гори околу 12 градско,това са много тупи коли 4есно!

    Коментиран от #3, #5, #11

  • 3 M Power

    27 1 Отговор

    До коментар #2 от "анти кореа":

    Конските сили, които ги дават производителите са замерени на коляновия вал. На колелата отиват по-малко.

    Коментиран от #4

  • 4 анти кореа

    6 14 Отговор

    До коментар #3 от "M Power":

    konskite sili,koito davat proizvoditelite sa pri kolelata i nqma kak dae drugoq4e,za6toto nikoi nesi kupuva samo dvigatel na stend dasigo pali v hola damu miri6e na benzin, ami si kupuva kola s opredelena mo6tnost v konski sili, i po tezi konski sili se pla6tat i danuzite i se pi6e evro normi za motora i klasa avtomobil! taka4e nesi izmislqite gluposti! "brake-horse-power" = vpregnata mo6tnost v konsi sili! edna konska sila e da PREMESTI6 1kg teglo na 1m raztoianie! sega razbra li kakvo e konska sila ;)

    Коментиран от #6, #20

  • 5 ddinchev

    14 2 Отговор

    До коментар #2 от "анти кореа":

    Мой колега кара чисто ново i30, което взе преди месец - точно 1.6 126 коня. Последните 400км без да е излизал от София разхода му засечен при пълно зареждане е 9.1л/100 (8.9 по борд). И двигателя няма и 2000км, като се разработи и омекне на около 10 000 ще падне още.

    Коментиран от #16

  • 6 ddinchev

    8 3 Отговор

    До коментар #4 от "анти кореа":

    Мхм, а ти забелязал ли си, че двигателите са обявени в киловати на първо място и в скоби са отбелязани това на колко к.с. се равнява?
  • 7 анти кореа

    4 13 Отговор
    A ti znae6li 4e ima formula kolko KW na kolko konski sili se ravnqvat i e edno i su6to po formulata? KV e ediniza mo6tnost universalna i v elektri4estvoto a konskata sila nqma pak da povtarqm kak se smqta 1kg na 1 metur distanzia. i da poiasnim pak za razbira4ite,4e KW ne e firma sponsor na BMW a e Kilowath! hahaha are izlizam tuka samo gluposti neznaete kakvo e HP i KW

    Коментиран от #8, #9, #14

  • 8 ddinchev

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "анти кореа":

    Една конска сила е еквивалентна на 0.735 киловата. Въпроса е, че при използването на киловати никой не ти казва как са замерени. При конските сили има 5 вида конски сили в зависимост от това как и къде са замерени (погледни статията в wikipedia за engine power ако си запознат с чуждите езици).

    thp (true horse power), а не bhp е конска сила предавана на колелата. Когато ти дадът мощност на двигателя в киловати и в скоби конвертирани в конски сили, ти идея си нямаш тия киловати дали са замерени на стенд или на колелото на автомобила.

    С горния си коментар НИКЪДЕ не твърдя, че обявените конски сили са или не са thp. Казвам, че само гадаем.
  • 9 M Power

    12 3 Отговор

    До коментар #7 от "анти кореа":

    Освен, че пишеш на маймуница, и урока не си си научил. Сядай да учиш: http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower#Brake_horsepower
    Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc.
    Стана ли ти ясно, невежи момко? Или латиницата можеш да я ползваш само, за да си прикриеш правописните грешки?

    Коментиран от #10

  • 10 hahaa

    3 10 Отговор

    До коментар #9 от "M Power":

    4ovek s ime M Power za6titava koreiski avtomobil i paste-va nqkakvi bukvi4ki ot wikipedia......i ne6to na maimunski: you're true redneck with tansmission from zil 5,brake your neck bitch and shake your moneymaker ;)

    Коментиран от #12

  • 11 Дошо

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "анти кореа":

    Пич ти хал хабер си нямаш от това що е конска сила.Сега чети внимателно.Една конска сила е 75кг(не 1) повдигнати(не преместени) на 1м за 1секунда.
    1кW=1,36HP
    Пройзводителите дават именно мощността на двигателя измерена на коляновия вал не на колелетата.Постижението на Хюндай не е никак лошо при положение, че едно БМВ 520 показва на колелата 90к.с(това е по непроверена от мен информация, която съм приел за вярна защото ми е казано от човек, който е мерил такъв автомобил на диностенд)Това се дължи и до голяма степен на заднотто предаване, защото Хюндай е с предно а то(предното предаване) има по-добро КПД от карданния съединител.
    Та недей да говориш ти глупости ми седни прочети нещо по въпроса.

    Коментиран от #17

  • 12 М Power

    12 2 Отговор

    До коментар #10 от "hahaa":

    Като си неграмотен есетествено, че това ще са само буквички за теб.
    А относно корейските - това си е истинско постижение за тях.
  • 13 Иван

    2 5 Отговор
    Нафтова печка
  • 14 аз

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "анти кореа":

    Хлапе, коментарите ти наистина ме разсмяха. По тях спокойно може да се напише дисертация на тема "За глупостта и самочувствието". Опитай в следващият ти коментар да има поне едно вярно твърдение.
  • 15 Mитев

    1 2 Отговор
    Изобщо немога да твърдя, че сам голям разбирач, но знам, че за дизеловия мотор от по-голямо значение е въртящият момент. Вярно новите дизели нямат нищо общо с старите печки. Поправете ме ако греша.
  • 16 Лада до ddinchev

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "ddinchev":

    Ще падне ама друг път, това не ти е вече соц. возилата от едно време. Сега както си върви и харчи отначалото си остава така...
    Едно не мога да разбера, от какъв зор на такива не спортни коли набутват по 170к.с. Това определено е неразумно, но нали "клиентите" искат да се фукат с все по мощни коли за по малко пари... пък как биха се притрепали си е лично техен проблем...
    Има си коли/купета за толкова мощни двигатели, но не е това...
  • 17 Driver

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "Дошо":

    Do6o vednaj da sum saglasen s teb. Bravo mn. kompetenten komentar!
  • 18 tupaci ko staa

    2 5 Отговор
    Ooo selskata mafia kak sme? karame li daewoo racer 1.6i 15 gradsko? hahaha
  • 19 tupaci ko staa 2 season

    3 4 Отговор
    M power e tabelkata slojena otzad na daewoo racera na tozi selqk,dati kaja nqma da varvi po-burzo man ;)

    Коментиран от #23

  • 20 biz_boy

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "анти кореа":

    С риск да повторя колегите и аз ще кажа че мощността зададена по спецификация е на двигателя при коляновия вал, а не при колелата.
  • 21 awa

    1 0 Отговор
    S risk da se iskajete za men s lo6i dumi 6te kaja 4e na vsi4ki marki koli mo6nostta na dvigatelq po specifikaciq e pri kolqnoviq val, zayova se kazva mo6nost na dvigatelq,drug e vyprosyt 4e pri razli4nite marki i modeli zagubite na mo6nostta do dostiganeto i do kolelata e razli4na,predavatelnite 4isla na skorostite sa razli4ni,zatova koli s ednakva mo6nost na dvigatelq davat razlika vyv deistvitelnata mo6nost na kolata.Pri zadnoto predavane ima po golqma zaguba na mo6nost,za tova BMW smo6nost 115 konq e slabo, a TOYOTA sys sy6tata mo6nost e qka, za6toto pri prednoto predavane sa po malki zagubite na mo6nost,haide leka ve4er.
  • 22 maksito

    0 0 Отговор
    Dostat14ni sa za tazi kola.
  • 23 ddinchev

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "tupaci ko staa 2 season":

    Имам щастието да съм разработвал поне един нов автомобил и трябва да ти кажа, че много грешиш. Високия клас возила (спортни коли и лимузини за над 50 000 евро) се продават разработени - 10 000км навъртяни на машина, за да можеш да се качиш в нея и да се радваш на оптималната работа на двигателя, а ако е спортна кола да можеш да я настъпиш до червено без притеснения, но средния и нисък клас автомобили не са разработени. Разхода първите 5000км е с около 10-20% над дадения по документи и после започва да се нормализира. Двигателя започва постепенно да работи по-гладко и мощността му се увеличава, макар малко.

    Така че нямам представа как е било по соц времето (имам много малък досег с него, а на соц автомобил на под 5-10 години не съм се возил дори в ранните си детски спомени), така че не мога да говоря за тях, но за днешните автомобили личния ми опит и наблюдения те опровергават.