Френското списание L’Automobile публикува компютърно генерирана рисунка на новото поколение Kia Rio. Субкомпактният хечбек трябва да дебютира през пролетта на 2011-а.
Следващата генерация на Rio ще бъде построена на новата платформа, която вече залегна в основата на Hyundai i20 и Kia Venga. Дизайнът на автомобила ще бъде изпълнен в духа на c''eed и Sportage. Фирменият стил, наложен от германеца Петер Шрайер, се оказва толкова успешен, че от компанията са решили да го използват за всичките си модели.
Предполага се, че в технически план следващото Rio няма да се различава осолбено от Hyundai i20. По непотвърдена информация обаче под предния капак може да намери място абсолютно нов трицилиндров бензинов мотор с турбокомпресор и работен обем 1.0 литър (мощност около 80 к.с.). С принудително пълнене най-вероятно ще бъде снабден и 1.2-литровият двигател, което ще повиши мощността му до около 100 коня. Според французите обаче най-голяма изненада ще предизвика напомпаната версия на хечбека. Тя щяла да се екипира с 1.7-литров дизел (!) със 170 к.с.
26 Ноември, 2010 11:05 7 590 23
170 дизелови коня за следващата Kia Rio
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mustaka
15:57 08.09.2011
2 анти кореа
Коментиран от #3, #5, #11
15:57 08.09.2011
3 M Power
До коментар #2 от "анти кореа":
Конските сили, които ги дават производителите са замерени на коляновия вал. На колелата отиват по-малко.Коментиран от #4
15:57 08.09.2011
4 анти кореа
До коментар #3 от "M Power":
konskite sili,koito davat proizvoditelite sa pri kolelata i nqma kak dae drugoq4e,za6toto nikoi nesi kupuva samo dvigatel na stend dasigo pali v hola damu miri6e na benzin, ami si kupuva kola s opredelena mo6tnost v konski sili, i po tezi konski sili se pla6tat i danuzite i se pi6e evro normi za motora i klasa avtomobil! taka4e nesi izmislqite gluposti! "brake-horse-power" = vpregnata mo6tnost v konsi sili! edna konska sila e da PREMESTI6 1kg teglo na 1m raztoianie! sega razbra li kakvo e konska sila ;)Коментиран от #6, #20
15:57 08.09.2011
5 ddinchev
До коментар #2 от "анти кореа":
Мой колега кара чисто ново i30, което взе преди месец - точно 1.6 126 коня. Последните 400км без да е излизал от София разхода му засечен при пълно зареждане е 9.1л/100 (8.9 по борд). И двигателя няма и 2000км, като се разработи и омекне на около 10 000 ще падне още.Коментиран от #16
15:57 08.09.2011
6 ddinchev
До коментар #4 от "анти кореа":
Мхм, а ти забелязал ли си, че двигателите са обявени в киловати на първо място и в скоби са отбелязани това на колко к.с. се равнява?15:57 08.09.2011
7 анти кореа
Коментиран от #8, #9, #14
15:57 08.09.2011
8 ddinchev
До коментар #7 от "анти кореа":
Една конска сила е еквивалентна на 0.735 киловата. Въпроса е, че при използването на киловати никой не ти казва как са замерени. При конските сили има 5 вида конски сили в зависимост от това как и къде са замерени (погледни статията в wikipedia за engine power ако си запознат с чуждите езици).thp (true horse power), а не bhp е конска сила предавана на колелата. Когато ти дадът мощност на двигателя в киловати и в скоби конвертирани в конски сили, ти идея си нямаш тия киловати дали са замерени на стенд или на колелото на автомобила.
С горния си коментар НИКЪДЕ не твърдя, че обявените конски сили са или не са thp. Казвам, че само гадаем.
15:57 08.09.2011
9 M Power
До коментар #7 от "анти кореа":
Освен, че пишеш на маймуница, и урока не си си научил. Сядай да учиш: http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower#Brake_horsepowerBrake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc.
Стана ли ти ясно, невежи момко? Или латиницата можеш да я ползваш само, за да си прикриеш правописните грешки?
Коментиран от #10
15:57 08.09.2011
10 hahaa
До коментар #9 от "M Power":
4ovek s ime M Power za6titava koreiski avtomobil i paste-va nqkakvi bukvi4ki ot wikipedia......i ne6to na maimunski: you're true redneck with tansmission from zil 5,brake your neck bitch and shake your moneymaker ;)Коментиран от #12
15:57 08.09.2011
11 Дошо
До коментар #2 от "анти кореа":
Пич ти хал хабер си нямаш от това що е конска сила.Сега чети внимателно.Една конска сила е 75кг(не 1) повдигнати(не преместени) на 1м за 1секунда.1кW=1,36HP
Пройзводителите дават именно мощността на двигателя измерена на коляновия вал не на колелетата.Постижението на Хюндай не е никак лошо при положение, че едно БМВ 520 показва на колелата 90к.с(това е по непроверена от мен информация, която съм приел за вярна защото ми е казано от човек, който е мерил такъв автомобил на диностенд)Това се дължи и до голяма степен на заднотто предаване, защото Хюндай е с предно а то(предното предаване) има по-добро КПД от карданния съединител.
Та недей да говориш ти глупости ми седни прочети нещо по въпроса.
Коментиран от #17
15:57 08.09.2011
12 М Power
До коментар #10 от "hahaa":
Като си неграмотен есетествено, че това ще са само буквички за теб.А относно корейските - това си е истинско постижение за тях.
15:57 08.09.2011
13 Иван
15:57 08.09.2011
14 аз
До коментар #7 от "анти кореа":
Хлапе, коментарите ти наистина ме разсмяха. По тях спокойно може да се напише дисертация на тема "За глупостта и самочувствието". Опитай в следващият ти коментар да има поне едно вярно твърдение.15:57 08.09.2011
15 Mитев
15:57 08.09.2011
16 Лада до ddinchev
До коментар #5 от "ddinchev":
Ще падне ама друг път, това не ти е вече соц. возилата от едно време. Сега както си върви и харчи отначалото си остава така...Едно не мога да разбера, от какъв зор на такива не спортни коли набутват по 170к.с. Това определено е неразумно, но нали "клиентите" искат да се фукат с все по мощни коли за по малко пари... пък как биха се притрепали си е лично техен проблем...
Има си коли/купета за толкова мощни двигатели, но не е това...
15:57 08.09.2011
17 Driver
До коментар #11 от "Дошо":
Do6o vednaj da sum saglasen s teb. Bravo mn. kompetenten komentar!15:57 08.09.2011
18 tupaci ko staa
15:57 08.09.2011
19 tupaci ko staa 2 season
Коментиран от #23
15:57 08.09.2011
20 biz_boy
До коментар #4 от "анти кореа":
С риск да повторя колегите и аз ще кажа че мощността зададена по спецификация е на двигателя при коляновия вал, а не при колелата.15:57 08.09.2011
21 awa
15:57 08.09.2011
22 maksito
15:57 08.09.2011
23 ddinchev
До коментар #19 от "tupaci ko staa 2 season":
Имам щастието да съм разработвал поне един нов автомобил и трябва да ти кажа, че много грешиш. Високия клас возила (спортни коли и лимузини за над 50 000 евро) се продават разработени - 10 000км навъртяни на машина, за да можеш да се качиш в нея и да се радваш на оптималната работа на двигателя, а ако е спортна кола да можеш да я настъпиш до червено без притеснения, но средния и нисък клас автомобили не са разработени. Разхода първите 5000км е с около 10-20% над дадения по документи и после започва да се нормализира. Двигателя започва постепенно да работи по-гладко и мощността му се увеличава, макар малко.Така че нямам представа как е било по соц времето (имам много малък досег с него, а на соц автомобил на под 5-10 години не съм се возил дори в ранните си детски спомени), така че не мога да говоря за тях, но за днешните автомобили личния ми опит и наблюдения те опровергават.
15:57 08.09.2011