Last news in Fakti

27 Февруари, 2020 10:41 12 594 52

Трицилиндров мотор за най-голямото Renault

  • renault-
  • talisman-
  • фейслифт
Трицилиндров мотор за най-голямото Renault - 1

Французите от Renault показаха обновената версия на своя флагман при леките автомобили Talisman. Продажбите на иновацията ще стартират през юни тази година, а на първо четене промените не са много. Лек екстериорен и интериорен фейслифт, разширен набор от оборудване и най-основното - нов трицилиндров двигател.

В екстериорната визия промените са свързани с различно оформление на радиаторната решетка, изцяло диодни светлини и опционни матрични фарове. Вътре на очи се набива 10.2-инчовият екран, на който са изобразени уредите пред водача, както и обновената мултимедийна система Easy Link, която е с 9.3-инчов дисплей.

Трицилиндров мотор за най-голямото Renault

Новост се явява и автопилотът, който осигурява второ ниво на автономност, при това до 160 км/ч. Ще има и 1.8-литров мотор с мощност 225 коня, заимстван от Megane RS и Alpine A110. Системата 4Control със завиващи задни колела също присъства в оборудването на колата. Дизелите са 1.7-литров с мощност 120 и 150 коня, както и двулитров с мощ 160 и 200 к.с.

Както вече споменахме, най-голям интерес, предвид габаритите на колата, представлява новият трицилиндров двигател. Агрегатът е с работен обем от 1.3 литра, като благодарение на високопроизводителен турбокомпресор мощността му достига до впечатляващите 160 конски сили. Този мотор работи съвместно със седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Трицилиндров мотор за най-голямото Renault


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    25 2 Отговор
    Явно е изцяло нов двигател, а не е даймлеровия.

    Коментиран от #16

  • 2 Вальоо

    50 22 Отговор
    На къде отива авто индустрията? Може ли на кола 1.5т да сложиш 3цил. двигател? Очаквам до 10 години новите коли да имат двутактови двигатели с по 720-730 кубика...Както е било трабантчето едно време. Вместо да 'вървим' напред с автомобилите,нещата стават все по-зле!

    Коментиран от #4, #8, #23, #38

  • 3 Добре

    33 3 Отговор
    2026 очакваме едноцилиндровия RSQT quatro turbo с работен обем 1.1 и 226 к.с. с разход 3.1 градско. После конете не може ли да дойдат от тоя дето духа, но турбото работи на този принцип.
  • 4 type-R

    28 3 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Е същото време топ моделите двигатели за мотори са 6 цилиндъра, 1,8 обем. Браво, браво! ЕУ отива на ЕБ(ете се в гъза)
  • 5 Йозеф

    31 5 Отговор
    Сосипаха и най-квалитетното ренде.
  • 6 type-R

    20 19 Отговор
    И защо въобще предлагат дизел!
  • 7 Ххх

    24 6 Отговор
    Смятам, че пазара и клиентите би следвало да отрезвят френските автомобилостроители и манията им за двигатели с все по малка кубатура
    .

    Коментиран от #18, #43

  • 8 123

    13 16 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Автомобила се задвижва от конски сили и нютон метри, съобразени с теглото и формата му! Кой и как ги произвежда, все тая!

    Коментиран от #10, #12, #42

  • 9 Ивайло

    11 9 Отговор
    Колко умни олигофрени имало у бг🤣
  • 10 Random

    23 6 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Сложи го тоя двигател на някой бус и гледай как изведнъж има значение. Такива двигатели са за малки градски колички и нищо друго

    Коментиран от #27

  • 11 Хасан Скрапа

    14 13 Отговор
    Имам една морга за коли . Очаквам го тва Ренде
  • 12 азазза

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    точно така затова не казват въртящия момент
  • 13 бай онзи

    16 4 Отговор
    плаче си тая кола за един 250-60 коня шестак от край време

    Коментиран от #17

  • 14 Рено е ок

    21 1 Отговор
    Рено е готин, народен автомобил, сега за 3 цилиндровите не съм за, но те трябва да отговарят на пазара и търсенето! Има 4 цилиндрови има 3 цилиндрови, на които каквото му трябва, това си купува!
  • 15 Няма как да е в еко

    8 1 Отговор
    норми ако не е на три или два цилиндъра, но пък е ЕКО, без да бъркате в контакта
  • 16 хахахаха

    7 6 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Норвежец, хайде кажи ти какво караш и с колко цилиндъра е. Да не излезе вярно че имаш стар детски Москвич с педали? Дай да му сложим един акумулатор от КРАЗ и ще стане най бързо ускоряващия савецки афтонобил, хахахаха
  • 17 Ха ха

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "бай онзи":

    А глобите на ония с пурите ти ли ще ги плащаш?
  • 18 Чук

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ххх":

    Когато си прост то е задълго обач
  • 19 гост

    6 8 Отговор
    Значи предпочитат 3 цилиндра, защото при еднакъв обем има по-малко триене, по-ниско тегло, по-нисък разход и по-висок въртящ момент. Негативите са, че не е балансиран както е един 4 цилиндров, а оттам някои слагат балансиращи валове, други ги оставят така, вибриращи. Друг негатив няма.

    Коментиран от #40

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 В час

    11 1 Отговор
    Авторът да си провери източниците, защото в официалния прес-рилийз на Рено става въпрос именно за 1,3-литровия двигател, съвместна разработка на Renault-Nissan & Daimler, който е четирицилиндров. Почти цялата статия, още от "гръмкото" заглавие, е меко казано подвеждаща.
  • 22 Рено-фен с 3 Рена (засега)

    11 0 Отговор
    Авторът Радослав Славчев да си провери източника и коригира статията незабавно;

    Талисман ф2 ще е с 1.3Т мотора 160к.с. - съвместна разработка на Рено с Мерцедес:
    4 (ЧЕТИРИ) цилиндров!!!
  • 23 Еко

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Е брато ограмоти се малко и ще разбереш 160 кончета са 160 говорим за ефективни леки икономични и мощни агрегати а ти като искаш вземи си v8 180коня и сипвай по 300 лв бензин и трови планетата.

    Коментиран от #24, #26, #34

  • 24 Вальоо

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "Еко":

    Никой не е казал че трябва да се слага v8...но примерно базовия модел да има 4 цилиндров мотор с едни прилични 140-150 коня..и топ модела да е някой шестак с около 210-220 коня. Никой не иска чудеса. Все пак и не сме 60те години да сипваме по-много за малко
  • 25 Талисман

    16 5 Отговор
    Момчета, едни и същи глупости пишете, аз имам първия талисман 2017г с 1.6 дци 160к.с. и мога да ви кажа че сила и скорост не му липсва. Колата ускорява много приятно, а като ида на бензиностанция е още по приятно, защото за кола 1600кг с автомат разхода е много приемлив 6-7л. вън и 7,5-8,5л. в града. Така че оставете училите хора да смятат двигателите и автомобилите, а вие като не сте учили достатъчно си мрънкайте тука, ааа и да знаете че като ви настига кола с 1.6л мотор ама нова, тя е по-пъргава и по-бърза от вас.

    Коментиран от #35, #52

  • 26 Антонн

    9 6 Отговор

    До коментар #23 от "Еко":

    Никога не е имало читав трицилиндров мотор,едва ли и ще има.
    Няма значение че от миксер са извадили 160к.с а какъв му е въртящ момент?
    Така много хора купуват кола примерно 200к.с,и при закачка по улицата припаднат от нещо знаейки че този модел да кажем е 150к.с и понеже не му се вярва (особено с мацка или приятели в колата)
    Се почва тоя е правил нещо,може мотора да е сменил за това така!
    Този талисман ти гарантирам че ще го разпилея с една обикновенна импреза комби 125к.с,без да е пипано нищо по мотора.

    Коментиран от #31

  • 27 123

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    А защо? Какво за прави там двигателя? На буса му трябва кубатура, висок въртящ момент и ниско оборотен двигател! Всичко това за да изкара 500 000 товарейки по 1 тон! И по какъв случай сравняваш лек автомобил с бус? Просто за спорта сигурно, ама като ти гледам плюсовете, то бая инженери те подкрепят, всичките ползващи коли с от V6 нагоре....
  • 28 Най добрата кола

    6 0 Отговор
    Рено Туинго караш и нищо не пипаш по нея машина!!!
  • 29 Гого

    5 1 Отговор
    Верно е и аз имам Туинго 2010г карам я от мн година само двигателно масло сменям д-р.нищо
  • 30 4 цилиндъра

    9 0 Отговор
    Хора, разберете, този двигател е 4 цилиндъра.... Това е същия двигател, който се вгражда освен а други модели на Renault, но и в Nissan и Mercedes. Просто писача на статията е неук... Какво да се прави, такова е нивото.
  • 31 Гражданин на БГ реалност

    5 6 Отговор

    До коментар #26 от "Антонн":

    Филмар, ще ти се смеят децата, такива като теб приказват наляво и надясно , има някои балъци които им вярват. Пък за 200 коня май си сънувал само...., Каква имреза на 20 год ще бие автомобил произведен в наши дни...Някоя 500 000хилядница с останали 50% от тези 125 ще "разпилееш" новия двигател,щ хахахаа. Ще те бие като вятър хвърчило...Личи си какво караш , сигурно някоя Импреза на газ...или 20 год бмв...

    Коментиран от #32

  • 32 Антонн

    4 5 Отговор

    До коментар #31 от "Гражданин на БГ реалност":

    Какво да ти обяснявам то си личи че ти си от децата.
    Сам казваш каква 20г. на 500 000км. кола ?
    Учуден си защото новите кенефи нито имат ресурс,нито ще изкарат толкова.Аз какво съм карал и какво карам няма значение,дали съм сънувал кола 200к.с също.
    Давам примери от времето на ЕКО-бул.България,OMV-Бояна,Божурище не ги знаеш трябва да питаш по възрастни или гугъл.Това че в инструкциите и упътването на варелчето пише че е 160 к.с. и харчи 3-на сто ,кефи те таблета на таблото (всеки бакшиш има такъв).
    Като натиснеш спорт освен коледната украса на таблото и на вратите да светне в червено нищо не се случва.
    В реалноста един ден като вземеш книжка и си купиш нов варел,изпревари ки те 20-30г. кола не се учудвай сигурно е тунинг!

    Коментиран от #33

  • 33 Законa за движение по пътищата какво е?

    11 1 Отговор

    До коментар #32 от "Антонн":

    Ама ти като пътуваш за някъде състезаваш ли се!?На мен лично въобще не ми пука дали някой със 30годишният си варел ще ме изпревари, докато пътувам във чисто новият си автомобил;)))

    Коментиран от #36

  • 34 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Еко":

    С кеф
  • 35 Random

    1 4 Отговор

    До коментар #25 от "Талисман":

    Че то толкова харчи на бащата турана 1.9, малко над 1500кг, ръчка. Прогрес да го *ба

    Коментиран от #45

  • 36 Антонн

    4 7 Отговор

    До коментар #33 от "Законa за движение по пътищата какво е?":

    Не улиците не са и за състезание,говоря за това че когато си прочел в книжката че новото варелче е мощно.И така някак си си вярваш все пак си дал доста пари,няма как стара кола да върви повече защото е стара и уморена.И изведнъж тръгва да те изпреварва стара машина,тук си казваш типично по БГ нямя как да стане и настъпваш колкото може.
    Обаче те изпреварва въпреки усилията,но тук е момента вместо да се примириш.
    Почват оправдания и съмнения за тунинг.
    Не само в БГ и в западна европа по магистралите,репатраците возят нови коли.

    Коментиран от #39

  • 37 Чичовото

    0 5 Отговор
    Никаква визия за бъдещето нямат в Рено! Трябваше с 2 цилиндъра да екипират тоя кораб.
  • 38 Иванов

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Брато, след 10 год никой няма да произвежда ДВГ. ДВГ отива в историята и това се случва сега! Не се притеснявай.
  • 39 Иванов

    12 0 Отговор

    До коментар #36 от "Антонн":

    Всички знаем , за клошарското мислене на повечето българи- по-добре Ауди на 15 години, от колкото нова Дачия. Е,аз явно не съм българин , щото предпочитам нова кола, пред 15 годишна. Виноват! Боли ме грездея ,колко е мощна - аз си возя жената и детето и 3 цилиндров мотор ми е достатъчен да изпреварвам камионите. Всички други комплексари, дето карат 140 на пътищата с ограничение 90- слабо ме интересуват. Имтересува ме само семейството ми. До сега ,за където съм тъгнал -все съм стигнал.

    Коментиран от #41

  • 40 болгар

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    другия негатив е че е по шумен, вследствие на тази разбалансираност, бързо се унищожава, по
  • 41 Антонн

    0 5 Отговор

    До коментар #39 от "Иванов":

    Всеки има право на мнение,избор и мислене.
    15г.Ауди и аз не бих взел,малко са чупливи.
    Но БГ.мислене или не,като стана дума за дачия нова колко е 20 бона!?.
    За тези пари примерно Мазда 6 от 2013г. на горе,бензинче или Мазда 3 .
    Паркираш ги и трите,качваш се караш .
    Еми как да взема дачията?
    Това все едно на времето от лада 7-ца да се качиш на Мерцедес 124,или някой 126.
    Е как да взема ладата?
  • 42 Така е

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Защо ти пишат минуси, като е така. Това, че мотора е малък няма значение след като имаш висок въртящ момент и конски сили. С турбо изкарват висок въртящ момент от ниски обороти и на малки мотори, като въртящия момент е почти като на дизели и от 2000 оборота. Проблема при малките мотори и високата мощност е надеждността на моторите. Ясно е, че да изкараш 160 коня и висок въртящ момент от 1300 кубика, натоварва много частите на мотора бутала, колянов вал и т. н. което скъсява живота на мотора. А не че моторите не вървят, но на 250 хил. км. си заминават. Такъв е капацитета на моторите.
  • 43 Проблема е в

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ххх":

    Проблема е в скапаните безмислени "еко" норми на скапания ЕС!!! А не френските автопроизводители...
  • 44 Blackthorn

    2 1 Отговор
    Уважавам ги Рено, но с тоя 3 цилиндров двигател на такова купе са се побъркали! Нищо де. това е временно явление и някои компании направили тази глупост почнаха да се осъзнават.
  • 45 Талисман

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Random":

    Пич, да сравняваш Туаран 1.9тди 105к.с ръчка евро4 с Талисман 1.6дци 160к.с. автомат евро6 е направо нелепо, аз не уточнямам че карам "малко" над ограниченията на скороста и затова разхода е такъв (нормален човек ще е поне с литър или два надолу), а за комфорта на пътуване няма смисъл да говорим все пак е френска кола.

    Коментиран от #46

  • 46 Random

    0 3 Отговор

    До коментар #45 от "Талисман":

    Що да не може да се сравнява? Аз турана го карам със 140 на северната скоростна, понякога и повече. В града пък минавам цяла софия през центъра. Комфорта не е лош. 2007 година е.
  • 47 някой

    0 0 Отговор
    Не знан но този който е писал тази статия явно нищо не разбира от рено https://www.motor1.com/news/400768/renault-talisman-facelift-unveiled/ нямам никакъв трицилиндров двигател.

    Коментиран от #48

  • 48 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "някой":

    https://www.renault.bg/leki-avtomobili/talisman/specifikacii.html
    кои е изял единия цилиндър ?
  • 49 Иванов

    0 0 Отговор
    Няма такъв три цилиндров двигател на рено
  • 50 4 цилиндров

    0 0 Отговор
    Мотора е 4 цилиндров. За тези които се оплакваха от кубиците, мотора е с 270 Nm въртящ момент от 1800 оборота и 160 к. с. Доста висок въртящ момент, като на дизел.
  • 51 незнайко

    0 1 Отговор
    Последната част от статията показва какъв МИКСЕР е това !!! Вартбург със 160 коня !!!
  • 52 DRISNIATa metev

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Талисман":

    A PUK AZ PURVI IMAH MAIKIA TI,DA TE EBA I U PEDERAZA TURSKI!