Last news in Fakti

2 Март, 2020 13:29 6 692 10

Skoda Octavia RS iV: Първи технически данни

  • skoda-
  • octavia-
  • rs iv-
  • хибрид
Skoda Octavia RS iV: Първи технически данни - 1

Дебютът на електрифицираната версия на Octavia с индекс с RS бе насрочен за 3 март 2020 г. (като част от автомобилния салон в Женева). Заради коронавируса обаче, изложението в Швейцария беше отложена и сега очакваме чехите да представят продукта си онлайн. Междувременно ето и някои предпремиерни подробности за Octavia RS iV.

За да стимулира интереса към новия продукт, чехите представиха малък видеоклип, „подчертаващ“ някои елементи от модела. И така, ни бяха показани черна радиаторна решетка вместо хром на основната версия, изцяло LED основни светлини, по-агресивен стил с преработената предна броня, диодни светлини за мъгла под формата на четирисекционни хоризонтални ивици, джанти със собствена RS-образна схема, изпускателни тръби от двете страни на бронята (не се знае реални ли са те), както и лентата с отражател по цялата дължина на „кърмата“.

Колата "знае как" да проектира светлинен знак на Skoda, когато вратите се отворят, а в кабината ни чака червена линия, изобилие от табели RS и метални педали. Освен това от видеото можем да заключим, че ще ни бъдат показани „наточени“ електрически версии в два варианта наведнъж: седан и комби. Хибридната версия ще бъде оборудвана с 1.4-литров TSI мотор с мощност 150 конски сили, сдвоен с шестстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя и интегриран електродвигател, който е с мощ от още 116 сили.

Системната мощност на Octavia RS iV е 245 коня. а максималният въртящ момент.- 400 Нм. Но поради сравнително малката 13-киловатовата батерия, колата може да се движи на ток в продължение на само 55 км (според WLTP цикъла). Декларираните емисии на CO2 в комбиниран режим на шофиране са 30 g/km, което означава, че Skoda, използвайки своите хибридни версии, намалява общите емисии за моделната гама, за да отговори на по-строгите разпоредби, действащи от тази година в Европейския съюз.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чехите

    9 29 Отговор
    са к.р.и като цялата вагинална група.Яжте ми к.ра ВАГ.

    Коментиран от #5, #8

  • 2 qwerty

    6 15 Отговор
    фабия vrs пъво поколение с едно чипче ще я разпилее.

    Коментиран от #4

  • 3 СИТ

    8 1 Отговор
    Октавия RS не е лош автомобил. Говоря за моделите от 2012-2016г.С дизеловия вариант 180к.с и механичната кутия,както и бензиновата версия с 200к.с и пак с ръчката. Красиво пипната,с удобен и комфортен салон,с достатъчно тяга да върви доста бързо. Сега този-новият модел ще покаже накъде се развиват чехите. Дали прогресират,или занижават нивото си.
  • 4 Тъпак си

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "qwerty":

    Същата пада от Octavia 3 1.4 TSI 150 коня сток,къде въобще класираш тая спреля печка!
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 vasik atanasova

    4 7 Отговор
    МНОГО МАСЛО ГОРЯТ ТЕЗИ КОЛИ
    АВЕРА МИ КАРА ОКТАВИЯ РС 2019 ГОДИНА
    КУПИ СИ Е ОТ МАГАЗИНА
    ЗА РС Е СЛАБО 245 КОНЯ

    Коментиран от #10

  • 7 4622

    2 4 Отговор
    Първи технически данни - чупи скоростна кутия, вхърля турбо на 200 000 км, проблеми с електрониката, замърсява въздуха много. Иначе колата е топ топ немска.
  • 8 Сиеролеонците

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Чехите":

    Е ти имаш ли к*р?
  • 9 Я. Петров

    5 1 Отговор
    R5 цивилката е в пъти по-добра (от личен опит) . Хибридите не са оферта. Най-добре е да си караме бензинките и дизелите докато изезат чисти електричнки със 700км пробег на достъпни цени. Това ще стане до 5 години. Хибрида започва да работи за теб след 120 000 км. Пробег. Излишно натоварване на джоба. Р5 харчи със 140 и климатик на 7ма предавка 6л.Имайте на предвид, че сега само цената на батерията е скъпа, но и това е до време. Електричните са в пъти по-евтини от към производствени разходи.
  • 10 Разбирача

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "vasik atanasova":

    Не знам какво разбираш от слаба 200-245к.с.са прекалено много за нашите пътища има достатъчно тяга за безпробремно изпреварване може да се кара ежедневно като нормална кола.Я си вземи едно Ауди RS дето е 500+коня и ходи ежедневно на работа с него да видим колко ще изкара мотора и ти ще му издържиш на разхода.Знаеш ли че дори в Германия хората тези бегачки ги карат само в почивните дни да си правят кефа и като се продават са на много малко км.и струват една торба с пари.