ФАКТИ.БГ

450 хил. лева за 30-годишно AMG

Публикувана: 24 Март, 2020 19:22
78 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 14417
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.6 от 39 гласа.

Холандска автокъща продава изключително рядък Mercedes-Benz 560 SEC 6.0 AMG Widebody C126. Купето е произведено през 1989 г. и е изминало само 34 600 км, а цената е €225 000.

Както личи от името, в AMG са увеличили работния обем на осемцилиндровия двигател до 6.0 литра. Мощността е 385 к.с., с 80 повече от стандартния модел, което позволява на петметровата двувратка да ускорява до 100 за 6 секунди и да развива скорост от 285 км/ч.

В Афалтербах са поработили и върху външността на купето. Класическият стил на AMG си личи отдалеч по раздутите калници, черната гланцова решетка и 17-цоловите джанти.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.6 от 39 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Admin
1 Отговор
Това е кола, а не сегашните пластмасови, джендърски, 3-цилиндрови трагедии!!!

Коментиран от #10, #28


Оценка:
-12 +158

АМГ
2 Отговор
Красота.

Оценка:
-7 +107

Шашав
3 Отговор
Баш сега,когато всеки си стиска париците,няма кой да го купи.

Оценка:
-26 +23

Таксиста
4 Отговор
Да кола втора употреба сега само трябва и някой да я плати.

Оценка:
-19 +8

Госта
5 Отговор
Не могат да ме впечатлят такива стари и дървенни антики.

Оценка:
-106 +16

Селска пръчка
6 Отговор
е това.

Оценка:
-49 +8

qwerty
7 Отговор
Само да седна и да запаля. Това не е за даване на газ. До ламарината един път месечно.

Оценка:
-2 +24

така така
8 Отговор
друго си е едно време... когато мерцедеса ги правеше германец, а???

Оценка:
-6 +70

Dan
9 Отговор
Това е Автомобил за колекцонери,не за чикиджии със е60ки!!!!

Коментиран от #61


Оценка:
-8 +76

Borislav Popov
10 Отговор

До коментар #1 от "Admin":


Да, но като се замислим, здравия раум ни подсказва, че за толкова пари. човек може да си вземе най малко 10 пластмасови и не чак толкова пластмасови, но напълно нови автомобила. Които ще си ги кара спокойно до края на живота си дето се вика, като за същото това време, този тунингован Мерцедес, ще ти изсмуче една камара пари още, за подръжка и консуматитви. Е, вярно, че истинска кола и тръпка, това-онова, ала доста солена излиза тази истина и тази тръпка.

Коментиран от #14, #18, #30, #33, #35, #52


Оценка:
-31 +21

Смока
11 Отговор
Какъв е този космически кораб, много лукс и копчета, страхотна кола

Оценка:
-4 +31

jар
12 Отговор
Въпреки,че Мерцедес не е любимата ми марка не мога да скрия симпатиите си към този модел но конкретния екземпляр е много загрозен от този нескопосан тунинг макар и от AMG.

Коментиран от #16


Оценка:
-15 +14

Чест е да го притежаваш.
13 Отговор
Не е въпроса колко нови коли може да вземеш за тези пари,разбетете.
Това е съкровище.

Коментиран от #15


Оценка:
-6 +31

MIB
14 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


Този Мерцедес е инвестиция , не е да ходиш до магазина .Десетте курника който можеш да купиш са сигуна загуба във времето

Коментиран от #39, #42, #49


Оценка:
-9 +37

Бъркаш
15 Отговор

До коментар #13 от "Чест е да го притежаваш.":


Цената е като за съкровище иначе си е 30 годишна кола която ако е карана нормално отдавна щеше да е претопена.

Оценка:
-13 +4

Теслар
16 Отговор

До коментар #12 от "jар":


Ти си сляп ! Прегледай се.

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +5

jар
17 Отговор

До коментар #16 от "Теслар":


Ти като виждаш много добре кой от тунинг елементите намираш за съобразен с основния дизайн на колата?Толкова ли не забелязваш,че всичко което са преправили е с груби форми и ръбове които не отиват на заоблените форми на модела...

Коментиран от #19


Оценка:
-7 +2

Гост
18 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


Ти нямаш здрав разум доказал си го преди много време това е класика за колекционери не за тиквеници като теб който искат да минат през мегдана да го видят хахаха смехурко

Коментиран от #50


Оценка:
-3 +15

Гост5
19 Отговор

До коментар #17 от "jар":


ПОГЛЕДНИ ЕДИН МОДЕЛ ЗАВОДСКО ИЗПЪЛНЕНИЕ И СЛЕД ТОВА ГО СРАВНИ С МОДЕЛ НА AMG .АЗ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ AMG ДА Е ПО ГРОЗЕН ОТ ОРИГИНАЛА .ЗА ТЕХНОЛОГИЧНО ВЪОБЩЕ НЯМА ДА ГОВОРЯ .СПОРЕД МЕН НЕЩО БЪРКАШ.

Оценка:
-1 +13

експерт
20 Отговор
Бруно Сако е роден на 12 ноември 1933 г. в провинция Удине, Италия.След като той поема дизайна, под неговото творческо ръководство излизат три поколения на S-Class (W126, W140 и W220), роудстърът R129 SL, първият C-Class (W202), C208 и A208 CLK, R170 SLK роудстър и M-Class (W163)

Оценка:
-0 +10

експерт
21 Отговор
След 40 години, 24 като главен дизайнер, Бруно Сако се оттегля от поста.

Коментиран от #36


Оценка:
-0 +7

експерт
22 Отговор
Човекът, създал легендите на Mercedes-Benz-Сако следва в Техническия университет в Торино, като по време на следването си започва да създава дизайни за ателието Ghia. След като се дипломира, той работи известно време за Ghia и Pininfarina, преди през 1958 г. да се премести да живее в Германия, където получава работа като дизайнер и инженер в Daimler-Benz. Тогава е само на 24 години.

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +8

Алфа Вълкът
23 Отговор
Ей това е европейски масъл кар. Красив, мощен, ама с тия пари ще си посрещна и изкарам старините.

Коментиран от #25, #27


Оценка:
-3 +15

експерт
24 Отговор
Повечето автомобилни дизайнери мислят своите модели с 5 до 10 години напред във времето, но италианецът скача с цели 30 години напред, за да направи своите модели неподвластни на времето.Последният автомобил от поточната линия се очаква, че ще остане в експлоатация около двадесет години. Така продуктовият жизнен цикъл се отваря до приблизително 30 години,“ обяснява Сако.

Оценка:
-0 +10

Аут Вълкът
25 Отговор

До коментар #23 от "Алфа Вълкът":


Демек не е за теб

Оценка:
-3 +7

Хипермен
26 Отговор
Тая кола нито върви,нито спира и не може с нищо да се конкурира с един модерен автомобил, иначе е готина класика определено ма само да си я имаш в гаража и то не за тия пари..сигурно в Япония ще се намери за 50 60 €врака

Оценка:
-13 +4

Алфа Бастун
27 Отговор

До коментар #23 от "Алфа Вълкът":


нали мразиш старите хора а ти самият мечтаеш за старини!!!

Оценка:
-1 +4

Факт!
28 Отговор

До коментар #1 от "Admin":


Може ама 6 до сто са множко.Един Меган ги прави по-бързо.Стара кошница иначе хубави джанти.

Оценка:
-11 +4

Факт!
29 Отговор

До коментар #22 от "експерт":


Италианците ги видяхме мрът като мухи.

Оценка:
-8 +1

Кеф,цена няма...
30 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


...панимайш...товаришчь.

Коментиран от #43


Оценка:
-5 +5

Японеца
31 Отговор
Красота, не като курника Е500, чучарка!

Оценка:
-4 +4

Не е ли алди....
32 Отговор
...или Дачия,не ми ги хвали....;)

Оценка:
-0 +6

Кой чука
33 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


Когато имаш ,,брада,, трябва да имаш и бръснач?

Оценка:
-0 +6

Бг жител
34 Отговор
Представете си 1989г. и вие изкачат с тази кола! И сега да я карате или претежавате е изключителна! Красива, прецизна изработка, качествени матетиали, още един модел надминал времето си!

Оценка:
-1 +18

бай Шиле
35 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


Борка,разочароваш ме с интелекта си.Дано да е временно като за вируса.Правиш впечатление на автомобилист,а си написал плоско разсъждение присъщо на човек фен на метрото.

Оценка:
-2 +10

бай Шиле
36 Отговор

До коментар #21 от "експерт":


Бруно Ско се отказа от дизайна след излизане на Фиат Мултипла 1.

Оценка:
-0 +6

бай Шиле
37 Отговор
Никой ли не забелязва,че капакът на филтъра е малко далеч от оригинала на Мерцедис?

Коментиран от #38


Оценка:
-1 +3

Plameni
38 Отговор

До коментар #37 от "бай Шиле":


Какво му е на капака на филтъра?

Оценка:
-0 +3

гост
39 Отговор

До коментар #14 от "MIB":


добре сме значи щом си купуваме коли за инвестиция а не да си местим трътката

Оценка:
-1 +3

ivan
40 Отговор
bio u karantinu 30 godina

Оценка:
-1 +0

Николай
41 Отговор
На турски се казва "Auto super"

Оценка:
-0 +3

Инвестиционен план
42 Отговор

До коментар #14 от "MIB":


Тази кола е добра инвестиция, до момента в който свършат глупаците, готови да дадат 450000 лв за старо желязо. Тогава цената и ще падне до реалната и цена, около 6000 лева.
Но както ни показва историята, все ще се намери някой с достатъчно пари, да ги хвърли за нещо свръх надценено.
Как нормален човек може да каже, че тази готина кола реално струва колкото една чисто нова S класа, със всички съвременни глезотии и едно ново А8 едновременно ? Или колкото накуп 10 S класи на по 3-4 години, който след 20 години по същата формула ще струват 4,5 милиона :)
Да, колата е хубава за времето си, което отдавна е минало. Сега също ще събира погледи, но не и на тази цена.

Коментиран от #45


Оценка:
-8 +6

Кеф
43 Отговор

До коментар #30 от "Кеф,цена няма...":


Кефа има цена, в случая огромна.

Оценка:
-1 +5

Яко
44 Отговор
Колата е много яка за годините си да даже и за днешно време. Само тая дървения ако беше пиано лак или нещо друго щеше да е супер

Оценка:
-0 +2

MIB
45 Отговор

До коментар #42 от "Инвестиционен план":


Тази изключително рядка кола е добра инвестиция, но не и за глупаците които за съжаление няма да свършат

Коментиран от #55


Оценка:
-3 +7

qwerty
46 Отговор
https://www.luxuryandexpensive.com/Mercedes-Benz-560-SEC-60-AMG-Widebody-C126-original-34000-km.html
Ето я оригиналната новина с по-качествени снимки

Оценка:
-0 +1

legend
47 Отговор
Уникална кола наистина, но са прекалили с тия раздувки на целите калници станало е като на бус, развалили са цялата линия на колата, и тоя грозен спойлер отзад не знам как се връзва на коли от онези години. АМГ са се изложили стабилно, честно казано оригиналния вариант е доста по хубав.

Коментиран от #48


Оценка:
-3 +2

Plameni
48 Отговор

До коментар #47 от "legend":


Първо погледни снимки на тунинг фирмата Koenig тогава пиши че били прекалено раздути калниците на AMG

Оценка:
-0 +3

Borislav Popov
49 Отговор

До коментар #14 от "MIB":


Ааааа, ясно, значи не е кола за каране и за кеф и тръпка, а кола да вбухаш в нея 450 хил. лева, да я запреш после в гаража си и да чакаш, неизвестно колко години, твоите 450 х.л. да се превъреат в 500 х. Браво, гран мерси, че ме светна.

Коментиран от #51


Оценка:
-2 +2

Borislav Popov
50 Отговор

До коментар #18 от "Гост":


Боя се, че в капуцината ти, липсва не само здрав разум, но и болния разум при теб е дефицит.

Оценка:
-1 +2

MIB
51 Отговор

До коментар #49 от "Borislav Popov":


Моля ,пак заповядай.

Оценка:
-3 +1

Танко
52 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


За първи път не съм съгласен с теб. Освен,ако не е провокация.

Оценка:
-0 +2

РЗС
53 Отговор
Само искам да си я представите тая кола през 1989г когато хората още са се родили на опашки за хляб, да минеш с тоя космически кораб покрай народа, направо ще им спреш въздуха на фона на руската ширпотреба. Ааааа мааали. И сега бих се оплезил при вида на тая злобна предница, да не говорим преди 30г.

Коментиран от #72


Оценка:
-0 +4

54
Този коментар е премахнат от модератор
КТБ
55 Отговор

До коментар #45 от "MIB":


Цената на такава кола е в пряка зависимост от броя на глупаците, даващи чували с пари за желязо. Колкото повече са, да се подкрепят, че машина произведена преди 30 години е по-добра от нова, толкова повече и цената ще расте. Успокояващото в широк план е че все пак не са толкова много, едва ли повече от 5-6 такива коли на година ги заключват в някое мазе, да си стоят нови, че ако ги карат един месец и цената им взела че станала като в мобилето.

Коментиран от #56, #58


Оценка:
-2 +3

MIB
56 Отговор

До коментар #55 от "КТБ":


Колко бих искал да съм от глупаците които си купуват стар 300 SL за милион евро ,или 560 sec 6.0 AMG за половин милион лева, а ти умника карай скучните японците малолитражки ,за да ти излиза евтино и чакай да се вдигне цената на желязото да я издадеш.

Коментиран от #57


Оценка:
-2 +5

КТБ
57 Отговор

До коментар #56 от "MIB":


Освен глупав, трябва да си и богат. Но това е много рядка комбинация, обикновено богатите не са глупави, затова се продават толкова малко такива коли. Глупаци да ги харесват колкото щеш, но парички нямат.
Та харесвай си го туй железо, не ми пречиш, особено като не го и караш :)

Коментиран от #59


Оценка:
-2 +2

Гост5
58 Отговор

До коментар #55 от "КТБ":


Явно не си от умните що се касае от коментара ти

Коментиран от #60


Оценка:
-1 +2

Пешо
59 Отговор

До коментар #57 от "КТБ":


Ако имаше много от тия коли цената нямаше да бъде толкова висока.

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +2

КТБ
60 Отговор

До коментар #58 от "Гост5":


Коментар като твоя, с някакво твърдение, без конкретна обосновка, говори за желание да обидиш, и в същото време за недостиг на аргументи / по-точно на сиво вещество, което да формулира аргументите/.

Оценка:
-2 +1

Ludiq
61 Отговор

До коментар #9 от "Dan":


Ela da ti izkaram moita 535-ca da se nadriska6 mi6ok

Оценка:
-5 +2

КТБ
62 Отговор

До коментар #59 от "Пешо":


Ами то ги е имало и като нови не са били със сигурност на тази цена.
То сега като е на тази цена, не че се избиват за нея де, кой да я купи.
Ако бяха толкова хубави и сега да ги произвеждаха.
Хубава за времето си кола, супер надценена сега.

Коментиран от #68


Оценка:
-3 +1

63
Този коментар е премахнат от модератор
ГОГИ НАЕБИГИ
64 Отговор
Не случайно най скъпите коли в света не са нито най бързите ,нито най-новите било и те с най новите екстри на пазара.Цени се това което е радко и не можеш да отидеш веднага да си го купиш та дори и милиони да имаш.Но както сазват хората ДА Х..Й ДА ГО НАБИЕШ АМА ТО АКЪЛ.

Оценка:
-1 +3

ГОГИ НАЕБИГИ
65 Отговор
Преди време имахме един наследствен FORD MUSTANG MACH-1 FAST BAG 1968 година като минеше буботейки просто хората умираха от кеф и го гледаха и го снимаха и то в движение .Нещо което не се забелязваше при преминаването и на най-новата S63 AMG. Който му се карат нови и баналне коли да си ги кара ,само да не ми ги хвали тея чупендаци защото всички са гледали онзи клип със китаеца дето си изпотроши S класата защото му писнало да гасне в движение ,и последният път със сина му вътре щял да се пребие човека.Но вие си ги харесвайте де и се облизвайте по тях,Както кучето дето си облизало задника и казало ВЭПРОС НА ВКУС.

Оценка:
-2 +3

По добре Недей
66 Отговор
Предпочитам Да си купим Слънчев бряг, тоя Изгнил МангалЦедес- струва 2500 лв. Това е Reality цена

Коментиран от #67, #74


Оценка:
-4 +3

67
Този коментар е премахнат от модератор
Пешо
68 Отговор

До коментар #62 от "КТБ":


Колко според теб би струвал в днешно време, като имаш в предвид че е бил най-скъпия Мерцедес и допълнително тунингован?

Коментиран от #69


Оценка:
-0 +2

КТБ
69 Отговор

До коментар #68 от "Пешо":


В днешно време, точно този, застанал на щанда до AMG от 2020 година, за да се продаде не би струвал повече от 1/10 максимум от цената на AMG от 2020 година. Колкото и да е бил добър за времето си, не може да се мери със сегашните.
Не може да се мери и с най-обикновено SLA, което чисто ново започва от около 50 000 лева.

Оценка:
-1 +2

До транс мен
70 Отговор

До коментар #67 от "8999":


И тебе ще те купя, бе налъм, но първо ще те онодем пред жена ти. Ко ша каеш предложението важи до края на Вирусо.

Коментиран от #71


Оценка:
-1 +1

71
Този коментар е премахнат от модератор
Dimirest
72 Отговор

До коментар #53 от "РЗС":


Имаше един такъв в Русе червен металик на цвят. Баровеца като го караше навремето майките си заключваха дъщерите в къщи! Страхотия си беше, кой беше виждал стъкло без рамка а малките задни стъкла се завъртаха и слизаха надолу. Трепач кола от времето когато се правиха истински коли!

Оценка:
-0 +4

ГОГИ.НАЕБИ.ГИ
73 Отговор
Така си е колите едно време бяха истински и караха на всекидневна езда по 30 години и повече без проблем.Сега взимаш една нова и си държиш старата като резервна докато новата е в сервиза за ремонт(доста често).Новата е хит до излизането на следващият модел(макс 5-6месеца) след това започва едно яко губене на пари.КЛАСИКАТА Е ВЕЧНА.

Оценка:
-1 +2

asdf
74 Отговор

До коментар #66 от "По добре Недей":


Ти си толкова прост колкото и не можеш да си представиш

Коментиран от #75


Оценка:
-2 +1

75
Този коментар е премахнат от модератор
Kirumo
76 Отговор
Цената е прекалено висока. За значително по-малко пари има къде къде по-истински, забавни и готини коли от такъв тип - Alpina B12 Купе, Aston Martin DBS, Aston Martin Virage, Bentley Brooklands, БМВ 850CSi, Ferrari 412GT, Ferrari 456GT, Ferrari 512TR, Ferrari 550 Maranello, Ferrari 575 Maranello, Ferrari 599 GTB Fiorano, Ferrari 612 Scaglietti, Ferrari F12 Berlinetta, Jaguar E-Type, Maserati 3500GT, Maserati 4200GT, Maserati GranSport, Maserati GranTurismo MC Stradale, Mercedes 600 SEC, Mercedes CL65 AMG, Mercedes SLS AMG, Porsche 928 GTS, Rolls-Royce Wraith, Wiesmann MF4 GTS Coupe.

Оценка:
-1 +0

Kirumo
77 Отговор
Аз ако трябва да избера луксозно двуврато V8 купе, което да е произведение на автомобилното изкуство, бих избрал - Alfa Romeo 8C Competizione.

Оценка:
-0 +0

Kirumo
78 Отговор
Всъщност за малко над 200 000 евро се продава Mercedes SLR McLaren, който е поне 6 пъти по-добър от C126 AMG във абсолютно всяко едно отношение.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Проф. Михаил Константинов
Проф. Михаил Константинов със своя прогноза пред бТВ
Политическата криза се решава по два начина - с избори или с автомати. Дай боже, да я решим с избори."

Още бисери
ТОП 5