24 Март, 2020 19:22 17 478 78

450 хил. лева за 30-годишно AMG

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • s-klasse-
  • c126-
  • 560 sec-
  • widebody-
  • продажба

Холандска автокъща продава изключително рядък Mercedes-Benz 560 SEC 6.0 AMG Widebody C126. Купето е произведено през 1989 г. и е изминало само 34 600 км, а цената е €225 000.

450 хил. лева за 30-годишно AMG

Както личи от името, в AMG са увеличили работния обем на осемцилиндровия двигател до 6.0 литра. Мощността е 385 к.с., с 80 повече от стандартния модел, което позволява на петметровата двувратка да ускорява до 100 за 6 секунди и да развива скорост от 285 км/ч.

450 хил. лева за 30-годишно AMG

В Афалтербах са поработили и върху външността на купето. Класическият стил на AMG си личи отдалеч по раздутите калници, черната гланцова решетка и 17-цоловите джанти.

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG

450 хил. лева за 30-годишно AMG


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 39 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Admin

    160 12 Отговор
    Това е кола, а не сегашните пластмасови, джендърски, 3-цилиндрови трагедии!!!

    Коментиран от #10, #28

  • 2 АМГ

    109 7 Отговор
    Красота.
  • 3 Шашав

    23 26 Отговор
    Баш сега,когато всеки си стиска париците,няма кой да го купи.
  • 4 Таксиста

    8 19 Отговор
    Да кола втора употреба сега само трябва и някой да я плати.
  • 5 Госта

    16 106 Отговор
    Не могат да ме впечатлят такива стари и дървенни антики.
  • 6 Селска пръчка

    8 49 Отговор
    е това.
  • 7 qwerty

    24 2 Отговор
    Само да седна и да запаля. Това не е за даване на газ. До ламарината един път месечно.
  • 8 така така

    71 6 Отговор
    друго си е едно време... когато мерцедеса ги правеше германец, а???
  • 9 Dan

    77 8 Отговор
    Това е Автомобил за колекцонери,не за чикиджии със е60ки!!!!

    Коментиран от #61

  • 10 Borislav Popov

    21 31 Отговор

    До коментар #1 от "Admin":

    Да, но като се замислим, здравия раум ни подсказва, че за толкова пари. човек може да си вземе най малко 10 пластмасови и не чак толкова пластмасови, но напълно нови автомобила. Които ще си ги кара спокойно до края на живота си дето се вика, като за същото това време, този тунингован Мерцедес, ще ти изсмуче една камара пари още, за подръжка и консуматитви. Е, вярно, че истинска кола и тръпка, това-онова, ала доста солена излиза тази истина и тази тръпка.

    Коментиран от #14, #18, #30, #33, #35, #52

  • 11 Смока

    32 4 Отговор
    Какъв е този космически кораб, много лукс и копчета, страхотна кола
  • 12 jар

    14 15 Отговор
    Въпреки,че Мерцедес не е любимата ми марка не мога да скрия симпатиите си към този модел но конкретния екземпляр е много загрозен от този нескопосан тунинг макар и от AMG.

    Коментиран от #16

  • 13 Чест е да го притежаваш.

    31 6 Отговор
    Не е въпроса колко нови коли може да вземеш за тези пари,разбетете.
    Това е съкровище.

    Коментиран от #15

  • 14 MIB

    37 9 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Този Мерцедес е инвестиция , не е да ходиш до магазина .Десетте курника който можеш да купиш са сигуна загуба във времето

    Коментиран от #39, #42, #49

  • 15 Бъркаш

    4 13 Отговор

    До коментар #13 от "Чест е да го притежаваш.":

    Цената е като за съкровище иначе си е 30 годишна кола която ако е карана нормално отдавна щеше да е претопена.
  • 16 Теслар

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "jар":

    Ти си сляп ! Прегледай се.

    Коментиран от #17

  • 17 jар

    2 7 Отговор

    До коментар #16 от "Теслар":

    Ти като виждаш много добре кой от тунинг елементите намираш за съобразен с основния дизайн на колата?Толкова ли не забелязваш,че всичко което са преправили е с груби форми и ръбове които не отиват на заоблените форми на модела...

    Коментиран от #19

  • 18 Гост

    15 3 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Ти нямаш здрав разум доказал си го преди много време това е класика за колекционери не за тиквеници като теб който искат да минат през мегдана да го видят хахаха смехурко

    Коментиран от #50

  • 19 Гост5

    13 1 Отговор

    До коментар #17 от "jар":

    ПОГЛЕДНИ ЕДИН МОДЕЛ ЗАВОДСКО ИЗПЪЛНЕНИЕ И СЛЕД ТОВА ГО СРАВНИ С МОДЕЛ НА AMG .АЗ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ AMG ДА Е ПО ГРОЗЕН ОТ ОРИГИНАЛА .ЗА ТЕХНОЛОГИЧНО ВЪОБЩЕ НЯМА ДА ГОВОРЯ .СПОРЕД МЕН НЕЩО БЪРКАШ.
  • 20 експерт

    10 0 Отговор
    Бруно Сако е роден на 12 ноември 1933 г. в провинция Удине, Италия.След като той поема дизайна, под неговото творческо ръководство излизат три поколения на S-Class (W126, W140 и W220), роудстърът R129 SL, първият C-Class (W202), C208 и A208 CLK, R170 SLK роудстър и M-Class (W163)
  • 21 експерт

    7 0 Отговор
    След 40 години, 24 като главен дизайнер, Бруно Сако се оттегля от поста.

    Коментиран от #36

  • 22 експерт

    8 0 Отговор
    Човекът, създал легендите на Mercedes-Benz-Сако следва в Техническия университет в Торино, като по време на следването си започва да създава дизайни за ателието Ghia. След като се дипломира, той работи известно време за Ghia и Pininfarina, преди през 1958 г. да се премести да живее в Германия, където получава работа като дизайнер и инженер в Daimler-Benz. Тогава е само на 24 години.

    Коментиран от #29

  • 23 Алфа Вълкът

    15 3 Отговор
    Ей това е европейски масъл кар. Красив, мощен, ама с тия пари ще си посрещна и изкарам старините.

    Коментиран от #25, #27

  • 24 експерт

    10 0 Отговор
    Повечето автомобилни дизайнери мислят своите модели с 5 до 10 години напред във времето, но италианецът скача с цели 30 години напред, за да направи своите модели неподвластни на времето.Последният автомобил от поточната линия се очаква, че ще остане в експлоатация около двадесет години. Така продуктовият жизнен цикъл се отваря до приблизително 30 години,“ обяснява Сако.
  • 25 Аут Вълкът

    7 3 Отговор

    До коментар #23 от "Алфа Вълкът":

    Демек не е за теб
  • 26 Хипермен

    4 13 Отговор
    Тая кола нито върви,нито спира и не може с нищо да се конкурира с един модерен автомобил, иначе е готина класика определено ма само да си я имаш в гаража и то не за тия пари..сигурно в Япония ще се намери за 50 60 €врака
  • 27 Алфа Бастун

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Алфа Вълкът":

    нали мразиш старите хора а ти самият мечтаеш за старини!!!
  • 28 Факт!

    4 11 Отговор

    До коментар #1 от "Admin":

    Може ама 6 до сто са множко.Един Меган ги прави по-бързо.Стара кошница иначе хубави джанти.
  • 29 Факт!

    1 8 Отговор

    До коментар #22 от "експерт":

    Италианците ги видяхме мрът като мухи.
  • 30 Кеф,цена няма...

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    ...панимайш...товаришчь.

    Коментиран от #43

  • 31 Японеца

    4 4 Отговор
    Красота, не като курника Е500, чучарка!
  • 32 Не е ли алди....

    6 0 Отговор
    ...или Дачия,не ми ги хвали....;)
  • 33 Кой чука

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Когато имаш ,,брада,, трябва да имаш и бръснач?
  • 34 Бг жител

    18 1 Отговор
    Представете си 1989г. и вие изкачат с тази кола! И сега да я карате или претежавате е изключителна! Красива, прецизна изработка, качествени матетиали, още един модел надминал времето си!
  • 35 бай Шиле

    10 2 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Борка,разочароваш ме с интелекта си.Дано да е временно като за вируса.Правиш впечатление на автомобилист,а си написал плоско разсъждение присъщо на човек фен на метрото.
  • 36 бай Шиле

    6 0 Отговор

    До коментар #21 от "експерт":

    Бруно Ско се отказа от дизайна след излизане на Фиат Мултипла 1.
  • 37 бай Шиле

    3 1 Отговор
    Никой ли не забелязва,че капакът на филтъра е малко далеч от оригинала на Мерцедис?

    Коментиран от #38

  • 38 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "бай Шиле":

    Какво му е на капака на филтъра?
  • 39 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "MIB":

    добре сме значи щом си купуваме коли за инвестиция а не да си местим трътката
  • 40 ivan

    0 1 Отговор
    bio u karantinu 30 godina
  • 41 Николай

    3 0 Отговор
    На турски се казва "Auto super"
  • 42 Инвестиционен план

    6 8 Отговор

    До коментар #14 от "MIB":

    Тази кола е добра инвестиция, до момента в който свършат глупаците, готови да дадат 450000 лв за старо желязо. Тогава цената и ще падне до реалната и цена, около 6000 лева.
    Но както ни показва историята, все ще се намери някой с достатъчно пари, да ги хвърли за нещо свръх надценено.
    Как нормален човек може да каже, че тази готина кола реално струва колкото една чисто нова S класа, със всички съвременни глезотии и едно ново А8 едновременно ? Или колкото накуп 10 S класи на по 3-4 години, който след 20 години по същата формула ще струват 4,5 милиона :)
    Да, колата е хубава за времето си, което отдавна е минало. Сега също ще събира погледи, но не и на тази цена.

    Коментиран от #45

  • 43 Кеф

    5 1 Отговор

    До коментар #30 от "Кеф,цена няма...":

    Кефа има цена, в случая огромна.
  • 44 Яко

    2 0 Отговор
    Колата е много яка за годините си да даже и за днешно време. Само тая дървения ако беше пиано лак или нещо друго щеше да е супер
  • 45 MIB

    7 3 Отговор

    До коментар #42 от "Инвестиционен план":

    Тази изключително рядка кола е добра инвестиция, но не и за глупаците които за съжаление няма да свършат

    Коментиран от #55

  • 46 qwerty

    1 0 Отговор
    https://www.luxuryandexpensive.com/Mercedes-Benz-560-SEC-60-AMG-Widebody-C126-original-34000-km.html
    Ето я оригиналната новина с по-качествени снимки
  • 47 legend

    2 3 Отговор
    Уникална кола наистина, но са прекалили с тия раздувки на целите калници станало е като на бус, развалили са цялата линия на колата, и тоя грозен спойлер отзад не знам как се връзва на коли от онези години. АМГ са се изложили стабилно, честно казано оригиналния вариант е доста по хубав.

    Коментиран от #48

  • 48 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "legend":

    Първо погледни снимки на тунинг фирмата Koenig тогава пиши че били прекалено раздути калниците на AMG
  • 49 Borislav Popov

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "MIB":

    Ааааа, ясно, значи не е кола за каране и за кеф и тръпка, а кола да вбухаш в нея 450 хил. лева, да я запреш после в гаража си и да чакаш, неизвестно колко години, твоите 450 х.л. да се превъреат в 500 х. Браво, гран мерси, че ме светна.

    Коментиран от #51

  • 50 Borislav Popov

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Боя се, че в капуцината ти, липсва не само здрав разум, но и болния разум при теб е дефицит.
  • 51 MIB

    1 3 Отговор

    До коментар #49 от "Borislav Popov":

    Моля ,пак заповядай.
  • 52 Танко

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    За първи път не съм съгласен с теб. Освен,ако не е провокация.
  • 53 РЗС

    4 0 Отговор
    Само искам да си я представите тая кола през 1989г когато хората още са се родили на опашки за хляб, да минеш с тоя космически кораб покрай народа, направо ще им спреш въздуха на фона на руската ширпотреба. Ааааа мааали. И сега бих се оплезил при вида на тая злобна предница, да не говорим преди 30г.

    Коментиран от #72

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 КТБ

    3 2 Отговор

    До коментар #45 от "MIB":

    Цената на такава кола е в пряка зависимост от броя на глупаците, даващи чували с пари за желязо. Колкото повече са, да се подкрепят, че машина произведена преди 30 години е по-добра от нова, толкова повече и цената ще расте. Успокояващото в широк план е че все пак не са толкова много, едва ли повече от 5-6 такива коли на година ги заключват в някое мазе, да си стоят нови, че ако ги карат един месец и цената им взела че станала като в мобилето.

    Коментиран от #56, #58

  • 56 MIB

    5 2 Отговор

    До коментар #55 от "КТБ":

    Колко бих искал да съм от глупаците които си купуват стар 300 SL за милион евро ,или 560 sec 6.0 AMG за половин милион лева, а ти умника карай скучните японците малолитражки ,за да ти излиза евтино и чакай да се вдигне цената на желязото да я издадеш.

    Коментиран от #57

  • 57 КТБ

    2 2 Отговор

    До коментар #56 от "MIB":

    Освен глупав, трябва да си и богат. Но това е много рядка комбинация, обикновено богатите не са глупави, затова се продават толкова малко такива коли. Глупаци да ги харесват колкото щеш, но парички нямат.
    Та харесвай си го туй железо, не ми пречиш, особено като не го и караш :)

    Коментиран от #59

  • 58 Гост5

    2 1 Отговор

    До коментар #55 от "КТБ":

    Явно не си от умните що се касае от коментара ти

    Коментиран от #60

  • 59 Пешо

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "КТБ":

    Ако имаше много от тия коли цената нямаше да бъде толкова висока.

    Коментиран от #62

  • 60 КТБ

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "Гост5":

    Коментар като твоя, с някакво твърдение, без конкретна обосновка, говори за желание да обидиш, и в същото време за недостиг на аргументи / по-точно на сиво вещество, което да формулира аргументите/.
  • 61 Ludiq

    2 5 Отговор

    До коментар #9 от "Dan":

    Ela da ti izkaram moita 535-ca da se nadriska6 mi6ok
  • 62 КТБ

    1 3 Отговор

    До коментар #59 от "Пешо":

    Ами то ги е имало и като нови не са били със сигурност на тази цена.
    То сега като е на тази цена, не че се избиват за нея де, кой да я купи.
    Ако бяха толкова хубави и сега да ги произвеждаха.
    Хубава за времето си кола, супер надценена сега.

    Коментиран от #68

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 ГОГИ НАЕБИГИ

    3 1 Отговор
    Не случайно най скъпите коли в света не са нито най бързите ,нито най-новите било и те с най новите екстри на пазара.Цени се това което е радко и не можеш да отидеш веднага да си го купиш та дори и милиони да имаш.Но както сазват хората ДА Х..Й ДА ГО НАБИЕШ АМА ТО АКЪЛ.
  • 65 ГОГИ НАЕБИГИ

    3 2 Отговор
    Преди време имахме един наследствен FORD MUSTANG MACH-1 FAST BAG 1968 година като минеше буботейки просто хората умираха от кеф и го гледаха и го снимаха и то в движение .Нещо което не се забелязваше при преминаването и на най-новата S63 AMG. Който му се карат нови и баналне коли да си ги кара ,само да не ми ги хвали тея чупендаци защото всички са гледали онзи клип със китаеца дето си изпотроши S класата защото му писнало да гасне в движение ,и последният път със сина му вътре щял да се пребие човека.Но вие си ги харесвайте де и се облизвайте по тях,Както кучето дето си облизало задника и казало ВЭПРОС НА ВКУС.
  • 66 По добре Недей

    3 4 Отговор
    Предпочитам Да си купим Слънчев бряг, тоя Изгнил МангалЦедес- струва 2500 лв. Това е Reality цена

    Коментиран от #67, #74

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Пешо

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "КТБ":

    Колко според теб би струвал в днешно време, като имаш в предвид че е бил най-скъпия Мерцедес и допълнително тунингован?

    Коментиран от #69

  • 69 КТБ

    2 1 Отговор

    До коментар #68 от "Пешо":

    В днешно време, точно този, застанал на щанда до AMG от 2020 година, за да се продаде не би струвал повече от 1/10 максимум от цената на AMG от 2020 година. Колкото и да е бил добър за времето си, не може да се мери със сегашните.
    Не може да се мери и с най-обикновено SLA, което чисто ново започва от около 50 000 лева.
  • 70 До транс мен

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "8999":

    И тебе ще те купя, бе налъм, но първо ще те онодем пред жена ти. Ко ша каеш предложението важи до края на Вирусо.

    Коментиран от #71

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Dimirest

    4 0 Отговор

    До коментар #53 от "РЗС":

    Имаше един такъв в Русе червен металик на цвят. Баровеца като го караше навремето майките си заключваха дъщерите в къщи! Страхотия си беше, кой беше виждал стъкло без рамка а малките задни стъкла се завъртаха и слизаха надолу. Трепач кола от времето когато се правиха истински коли!
  • 73 ГОГИ.НАЕБИ.ГИ

    2 1 Отговор
    Така си е колите едно време бяха истински и караха на всекидневна езда по 30 години и повече без проблем.Сега взимаш една нова и си държиш старата като резервна докато новата е в сервиза за ремонт(доста често).Новата е хит до излизането на следващият модел(макс 5-6месеца) след това започва едно яко губене на пари.КЛАСИКАТА Е ВЕЧНА.
  • 74 asdf

    1 2 Отговор

    До коментар #66 от "По добре Недей":

    Ти си толкова прост колкото и не можеш да си представиш

    Коментиран от #75

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Kirumo

    0 1 Отговор
    Цената е прекалено висока. За значително по-малко пари има къде къде по-истински, забавни и готини коли от такъв тип - Alpina B12 Купе, Aston Martin DBS, Aston Martin Virage, Bentley Brooklands, БМВ 850CSi, Ferrari 412GT, Ferrari 456GT, Ferrari 512TR, Ferrari 550 Maranello, Ferrari 575 Maranello, Ferrari 599 GTB Fiorano, Ferrari 612 Scaglietti, Ferrari F12 Berlinetta, Jaguar E-Type, Maserati 3500GT, Maserati 4200GT, Maserati GranSport, Maserati GranTurismo MC Stradale, Mercedes 600 SEC, Mercedes CL65 AMG, Mercedes SLS AMG, Porsche 928 GTS, Rolls-Royce Wraith, Wiesmann MF4 GTS Coupe.
  • 77 Kirumo

    0 0 Отговор
    Аз ако трябва да избера луксозно двуврато V8 купе, което да е произведение на автомобилното изкуство, бих избрал - Alfa Romeo 8C Competizione.
  • 78 Kirumo

    0 0 Отговор
    Всъщност за малко над 200 000 евро се продава Mercedes SLR McLaren, който е поне 6 пъти по-добър от C126 AMG във абсолютно всяко едно отношение.