Last news in Fakti

21 Декември, 2010 11:23 9 134 106

Nissan Sunny отново е на ход

  • nissan-
  • sunny-
  • dongfeng

На провеждащия се в момента автомобилен салон в китайския град Гуанджоу Nissan представи ценово достъпен компактен седан. Според информация от ръководството на марката този автомобил ще се продава на всички световни пазари и ще носи името Sunny. Изключение ще прави Индия, защото там правата върху търговската марка Sunny се държат от автомобилния производител Bajaj.

Новият компактен седан е построен на платформата на четвъртото поколение Micra и ще се предлага с 1.5-литров бензинов двигател с мощност от порядъка на 100 к.с. Детайлни технически характеристики на този етап не се съобщават, но по предварителна информация в качеството на опция ще бъде достъпна безстепенна скоростна кутия и дизелов мотор, също с обем от 1.5 литра. Последният е заимстван директно от Micra.

За Китай автомобилът ще се произвежда в смесеното предприятие на японската марка и компанията Dongfeng. Освен там, Nissan Sunny ще се сглобява и в Индия, откъдето ще се изнася по останалите световни пазари. Новото Sunny ще бъде пуснато в продажба още от началото на следващата година. В Япония компактният седан ще струва около един милион йени, което се равнява на около $12 400. На този етап не е известна цената, с която Sunny ще пристигне в Европа.

От Nissan планират още пускането на компактен миниван, който ще се прави на същата платформа. Неговият пазарен дебют е насрочен за 2012 година. Очакванията са именно тази разработка да замени недотам успешния Note. Иновационният миниван ще е с по-компактни габарити от Note, като в същото време ще запази същото вътрешно пространство. Все още не е обявено как ще се казва многофункционалното возило.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 3

    76 20 Отговор
    поредния супергрозник от азия
  • 2 dob4o

    70 16 Отговор
    ujas
  • 3 eu

    96 14 Отговор
    недодялана грозотия !
  • 4 rumpi

    24 17 Отговор
    много, ама наистина много-грозна "DACIA
  • 5 за4

    75 12 Отговор
    защо обиждаш Дачия - в сравнение с този скрин Дачия е най-елегантната кола в света !
  • 6 антиазия

    54 25 Отговор
    кажи просто ЯПОНСКА и всички ще разберем що за стока е - смрад и нещастие като всеки Нисан и всяка японска бракма!
  • 7 Ивайло Иванов

    15 53 Отговор
    Практичен автомобил със симпатична визия.
  • 8 Fiestata91

    7 43 Отговор
    po dobre s to groznik kak mu vikate otkolkoto bez ni6to
  • 9 FORD

    42 12 Отговор
    ГОЛЯМА СРАМОТИЯ - НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ТАКОВА ПОСМЕШИЩЕ ?!
  • 10 Дошо

    12 8 Отговор
    Пффффф грозен, грозен до безобразие.Ще се сглобява в Китай, в Индия в ...на м-ната си...Ако не намеря в най-скоро време пари никога няма да мога да карам истински японски автомобил както е тръгнало.

    Коментиран от #70

  • 11 LOL

    28 4 Отговор
    Adski grozna e , draifa mi se :D
  • 12 dads

    10 19 Отговор
    Е за 12 000 $ ако искате ензо да ви дадат а?

    Коментиран от #14

  • 13 Pecata

    6 23 Отговор
    Супер е! За кола от този клас е повече от красива.
  • 14 svg

    10 8 Отговор

    До коментар #12 от "dads":

    Чакай да видиш колко ще струва тук! Гаранция, че ще е над 10 000 евро.

    Иначе, много е грозен и безличен най вече. Преди, Нисан вадеха много добри модели, ама какво им стана и на тях... един ГТР остана само. Така както Форд съсипа Волво, така и Рено съсипа Нисан. Това си е мое лично мнение

    Коментиран от #16

  • 15 ха- ха

    26 8 Отговор
    ГТР - още по-голям грозник и на всичкото отгоре боботи като трактор Беларус - голям смях е всичко от Япония -безобразие!

    Коментиран от #17, #29

  • 16 Дошо

    7 10 Отговор

    До коментар #14 от "svg":

    ДА бе защо не си изнесоха производството те в Китай ми прецакаха така Нисан?И като гледам тоя дизайн само от Рено може да е дошъл.
  • 17 Дошо

    12 22 Отговор

    До коментар #15 от "ха- ха":

    Какъв смях бе мен?Истинските японски стоки(независимо от коя сфера) са образец за качество.ЗАщо говориш тъпотии.Ще повярвам на глупостите ти само ако ме убедиш, че си магистър по Технология на машиностроенето.
  • 18 еu

    18 15 Отговор
    часовник - швейцарски, компютър - американски, автомобил - немски, стомана - шведска, автомат - съветски, баклава - турска, а японско - какво !!!????!!!???- в нищо не са на ниво джуджетата - в абсолютно нищо ! а забравих след китайците са на второ място по ментета !

    Коментиран от #25

  • 19 g klasa

    7 12 Отговор
    iaponskoto e simvol na grozen dizain

    Коментиран от #20

  • 20 Дошо

    5 6 Отговор

    До коментар #19 от "g klasa":

    Хонда може ама Акорд 2008година или Сивик СИ.
    От друга страна от хора като теб нищо неискам.По-добре малко ама да съм си го искарал аз, не да чакам наготово.
  • 21 NISSAN & BMW FAN

    9 5 Отговор
    Искам да припомня на всички нещастници плюещи по NISSAN че точно NISSAN произваждат колите и джиповете за американската армия т.е. супер здрава ходова част. NISSAN 350z, NISSAN 370z, NISSAN Maxima, NISSAN Altima, NISSAN Pathfinder, NISSAN Patrol, NISSAN Murano, NISSAN TG-R са едни от най-красивите, мощни ВОЗИЛА. Моето мнение е че с NISSAN могат да се мерят единствено BMW които е СВЕТОВЕН ЛИДЕР В ПРОИЗВОДСТВОТО НА ЛУКСОЗНИ СПОРТНИ КУПЕТА И СЕДАНИ, а вече и SUV-та и TOYOTA която също прави коли за армията на САЩ
  • 22 M_SUX

    6 1 Отговор
    taq statiq nqma smisul da se komentira :d molq novi statii
  • 23 niki

    2 6 Отговор
    do nomer 18 za stomanata gre6i6 ne e nemska
  • 24 VOLVO C70

    6 5 Отговор
    Na ni6to ne blaska ! v Kvo sa lideri nisan be koi e krasiv Altima li ili Z350 -nedorazumeniq sa vsi4kite do edin edin GTR imat po silen vsi4ko drugo e ot kenef na gore !!!
  • 25 123

    7 5 Отговор

    До коментар #18 от "еu":

    Доста си смешен. Я се огледай кои са марките: Sony, Panasonic, Sharp, Daikin, Toshiba и т.н. и т.н......И пак говори какво правят японците. Цял свят ги признава за най-добрите инженери, ама си се намерил, ти, смешен тип да коментираш, кой, какво може !!!!
  • 26 VOLVO C70

    4 4 Отговор

    До коментар #27 от "Gg":

    Q pogledni markite Libher , telefunken ,NOKIA,AEG, SIEMENS,NEC,MOTOROLA -ne ti li se struva 4e ni na ka4estvo ni na viziq im stapva ne6to fakta 4e sa 200% po skapi ot tiq deto si izbroil ti govori sam po sebe si ! Qponcite stavat samo za qdreni opiti!!!
  • 27 Gg

    5 1 Отговор
    Я се огледай - Bosch!!...

    Коментиран от #26

  • 28 123

    7 5 Отговор
    "ЕС изостава от САЩ в бизнес инвестициите, а от Япония - във въвеждането на иновации в научно-изследователската и развойна дейност и информационните технологии. Компаниите от ЕС също така харчат по-малко за нетехнологични иновации като обучение, дизайн и маркетинг, а всички те са важни за поддържане на конкурентоспособността."

    За "разбирачите" от технологии и иновации от предните два коментара. А повечето продукти на марките, които сте изброили се произвеждат къде ....??? В Китай :) на принципа на OEM, ако ви говори нещо...Абе вие имате ли поне 18 години ???

    Коментиран от #32

  • 29 svg

    3 5 Отговор

    До коментар #15 от "ха- ха":

    Не си прав! Красотата е въпрос на вкус, може и да ти се вижда грозен, за това не мога да споря, колкото хора, толкова вкусове. Обаче, качествата... там, погледнато обективно, ГТР е много напред. Аз също не съм фен на Японските автомобили, но...
    За джиповете на Нисан, Патрол е един от най добрите правени някога. Карал съм такова животно. Новите модели нямат нищо общо, особено тези малки СУВ-чета, пълни чи.ии (с извинение)
  • 30 MASTERCARD

    6 1 Отговор
    grozno e
  • 31 VOLVO C70

    5 4 Отговор
    I TOYOTA se proizvejda v turciq i kvo -pravi li q po malko ko4ina ?- NE sa6tiq kenef si e ! Kogato edno ne6to 6te izleze ot kitai za 3 lv. za6to trqbva da se pravi v Germaniq za da struva 12 lv. Mnogo hora naro4iha Kitai za vinovnik na ikonomi4eskata kriza i 6te se okajat napalno pravi ! Za6toto ako edno ne6to mojeshe da bade ka4estveno i evtino 6teshe da bade takova i vav Germaniq ili Franciq ! Sam si zadai vaprosa sled kato ne6to ka4estveno otiva nqkade i ka4estveto mu spada kakvo 6te se slu4i s ne6to neka4esveno koeto e otishlo na sa6toto mqsto -6te ti podskaja- NEDORAZUMENIE made in kitai,qponiq,korea
  • 32 123

    5 5 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    Ей сега ги гледам тия марки дето си изброил:
    NEC са японци, Motorola американци, Nokia финландци, Elecrolux (шведи) са собственици пък на AEG, поне що се отнася до домакински уреди с което са известни AEG.
  • 33 до 25

    3 4 Отговор
    прочети внимателно за стоманата на 18-ти номер че е шведска неграмотно псе -японската техника е жълта и скапана - символ единствено на кражба на технологии и метърджийство , а колите им са върха на простащината!

    Коментиран от #34

  • 34 Дошо

    6 4 Отговор

    До коментар #33 от "до 25":

    Човеко къде буташ Япония при Китай бе?Кореиците вече с такива темпове дърпат, че ще задминат много европейски държави и то развити.Корея много скоро ще е същия символ както и Япония.От Корея Вие хлапетата познавате само автомобилите Хюндай и Киа.Ама всъщност Корея произвежа далеч повече неща от автомобили и ГСМ-иКолкото до икономическата криза, Китай и ефтините продукти, които за сметка на това са и некачествени - от тая работа полза имат САМО големите европейски и американски фирми изнесли си производството в Китай и страни като Китай(такива с евтина работна ръка)Ама и Китайците не са глупави сега гледат и се учат произвеждайки стоките на европеиските марки.В бъдеще ще правят собствени и то с добро качество на добра цена, а евротарикатите ще си смучат пръстите.

    Коментиран от #36, #43

  • 35 до 25

    4 5 Отговор
    прочети внимателно за стоманата на 18-ти номер че е шведска неграмотно псе -японската техника е жълта и скапана - символ единствено на кражба на технологии и метърджийство , а колите им са върха на простащината!

    Коментиран от #38

  • 36 VOLVO C70

    3 2 Отговор

    До коментар #34 от "Дошо":

    Az nikade ne sam kazal 4e trqbva da sa Germanski , ako sam zbarkal za NEC moite izvineniq , no misalta mi beshe 4e nai ka4estvenite dale4 ne sa qponski

    Коментиран от #39

  • 37 toto

    3 2 Отговор
    лудия Дошо пак се пусна
  • 38 Дошо

    6 4 Отговор

    До коментар #35 от "до 25":

    Ти като толкова се ежиш за Шведската стомана знаеш ли защо е толкова известна?Кажи сега какво тъпите японци са откраднали и защо японските автомобили са върха на простащината(каквото и да означава това)

    Коментиран от #49

  • 39 VOLVO C70

    6 4 Отговор

    До коментар #36 от "VOLVO C70":

    Dosho 6te se vaksiniram sre6tu tebe -kaji 4estno na kolko si godini da znam dali da ti obra6tam vnimanie !!!!
  • 40 Mercedes-Benz

    5 3 Отговор
    Тоя леген от снимката е поредното доказателство за това че АЗИАТСКИТЕ автомобили са най-безличните и скапани кочини в света!! Колите им са като йероглифите с които драскат - ГРОЗНИ!!

    Коментиран от #41

  • 41 VOLVO C70

    3 2 Отговор

    До коментар #40 от "Mercedes-Benz":

    Sthe ti kaja shvetskata stomana e izvestna o6te ot 1920 godina za6toto sa q izpolzvali vav Angliiskite jeleznici koito po tova vreme sa bili vode6ti v sveta , osven tova see izpozvala za mostove i stomanobetonni saorajeniq , izvestna e sas zavidnite si svoistva nenadminati i do dnes ! V posledstvie namira prilojeniq i v orajeinata promishlenos v te4enie na svetovnata voina malko po kasno dori q izpolzvat i v izgrajdaneto na jeleznicite v USA - Kakvo 6te mi kajesh za Qponiq 1920 godina !!!
  • 42 Driver

    5 2 Отговор
    Horata koli i djipove pravqt ot suma ti i vreme,prevzeli sa cqla Amerika,a tuk golemite kapaciteti si 4e6at ezicite.I kolite ,i tehnikata koqto proizvejdat e na nivo-proumeyte go.Kupete si Da4iq i televizor "Elite" i si gi polzvayte sas zdrave.Tuk govorim za cenovo dostapen avtomobil sas ka4estvo sas sigurnost po-dobro ot razni podobiq na koli s kosmi4eski ceni.
  • 43 gt9

    2 3 Отговор

    До коментар #34 от "Дошо":

    Обратното е AEG са собственици на електролукс, както и на горение.Освен домакински уреди те произвеждат и едни от най качествените електроинструменти.Ако не вярваш ходи да си купиш от магазина перфоратор на тая фирма,но си носи с теб пари колкото за тоя нисан по горе на статията

    Коментиран от #80

  • 44 bg

    1 1 Отговор
    абе волвото - обичаш Шведското ,а пишеш швеТско - въобще тук сте едни, иначе си относително правилно ориентиран, но лудия Дошо просто трябва да отидев до Плоовдив и да го изведем от дупката му малко на слънце -това момче е умопобъркано отвсякъде !
  • 45 VOLVO C70

    0 2 Отговор

    До коментар #46 от "123":

    Vidqh 4e sam zbarkal no ve4e caknah v/u poblikuvai -vse pak mislq 4ee vajen smisala a ne pravopisa tolkova , no popravkata e umestna i q priemem i sa6tot taka se izvinqvam ! DOSHO DA SI PUSNE V MOMENTA DISKOVERY i da za6to shvedskata stomana e nai izvestna i koi e nai golemiq korab avtovoz v sveta i kade e proizveden

    Коментиран от #46

  • 46 123

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "VOLVO C70":

    1992 The Swedish company Atlas Copco acquires AEG Power Tools Ltd.
    1994 sale of the Automation division to Schneider Electric and of AEG Hausgeräte AG to Electrolux.
    1996 The company is deleted from the commercial register.
    Я пак ??? Кой кого бил купил ??? и чии са електроинструментите ??

    Gorenje са сами за себе си, даже си позволяват да купуват другите:
    Top-level Dutch provider of white goods ATAG is acquired by Gorenje.
    Gorenje takes over Swedish appliance manufacturer Asko.

    Защо не чете, деца ??? Интернет е толкова достъпен...Вместо само да седите по форумите, прочетете нещо полезно за тоя свят :)

    Коментиран от #45

  • 47 gt9

    3 3 Отговор
    Значи нисан съни на базата на микра.После към 2012год.на същата база и мини ван,след това към 2014год.на същата база и фадрома, по късно към 2016год. на същата база и локомотив и след това на същата платформа и кораб.Ето виждате ли колеги какво могат японците.Те затова гащите са им още на базата на кимоното от 1713год.Браво много са напреднали.
  • 48 за волвото от bg

    1 0 Отговор
    волвото - нищо не си натиснал - просто си неграмотен - з бъркал е със- с- моето момче - пишеш го винаги със з и много други грешки правиш и пиши на български - иначе имаш добро мислене - дошко го остави - той просто е луд - язък, че е от Пловдив!
  • 49 123

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "Дошо":

    Наистина се опитай да не правиш обобщения за цяла нация, която не познаваш, и която се е доказала като номер 1 на тема инженеринг. Всеки има вкус и е грозно и пошло да плюеш, просто ей така от злоба, без факти и знания.
    Вземи малко проучи историята и културата на тия хора, пък тогава критикувай. Не е лошо да се четат книги...нон-стоп висенето по форумите, води само до такива неконструктивни спорове.

    Коментиран от #50, #53

  • 50 VOLVO C70

    0 3 Отговор

    До коментар #49 от "123":

    Interesno e 1713g. ot bazata na kakvo sa tragnali za da stignat do Mikrata -6toto taka kato gledam mai ne e mnogo promenena ot togava !!!
  • 51 M Power

    7 2 Отговор
    Не мога да си обясня как са успели да го направят толкова отблъскващо! И стига сте обвинявали Рено, заради ниския дизайнерски капацитет на жълтурковците. Големи професори сте. Рено в последно време имат добър дизайн.

    Коментиран от #52

  • 52 VOLVO C70

    2 2 Отговор

    До коментар #51 от "M Power":

    Koq kultura brat , moje bi da im izu4a boinite iskustva ot koito nai silnoto e Muay Thay v koeto legenda v svetoven ma6tab e Ramon Dekers koito e holandec! Ili sumoto v koeto edin bulgarin gi udari ot zemqta , za moda li da govorime , ili arhitektura ,moje bi medicina , haide eto tvardite 4e sam negramoten naso4ete mi vnimanieto v ne6to v koeto sa naistina nomer 1 i sa nezamenimi!!!
  • 53 123

    4 3 Отговор

    До коментар #49 от "123":

    Currently the largest bulldozer in production, the D575A has been produced by Komatsu Ltd. in Osaka, Japan since 1991

    Ей това могат японците. Пък понеже говореше по-рано за инструменти виж какво правят Makita и Hitachi и може пак да поговорим :)
  • 54 123

    3 3 Отговор

    До коментар #54 от "123":

    Хахахаха - е, наистина трябва да прочетеш някоя книжка. Направо е смешно вече. Питай някой архитект за Япония, и някой лекар за медицинско оборудване.

    Между другото даже в примера, който сам даваш, си противоречиш. Защо им е на разни европейци да изучават "изпадналата" японска култура ???

    Коментиран от #54

  • 55 az

    6 4 Отговор
    За всички невежи - разгледайте тестове на Nissan GTR и тестове на другите ваши измислени коли... А е в пъти по-евтин. Аз съм счупил 30 коли от каране, а не от мундарлък. Сега карам Galant 10, 2006г. От същия клас BMW не може да ми види задният номер.
    Японеца е номер едно!!!
  • 56 VOLVO C70

    4 0 Отговор

    До коментар #56 от "VOLVO C70":

    I tuk si v gre6ka vednaga kazvam za6to -predi se zanimavah sas stroitelstvo a sega sas transport na podemna i zemekopna tehnika poznavam moje bi 50%ot vode6tite firmi v Bulgariq koito vnasqt tehnika i mashini i sam rabotil i rabotq s mnogo ot tezi mashini ! Ne sa vi izvestni mnogo marki kato FESTO, REDKO i taka natatak , tova sa meko kazano ot nai profesionalnite nai profesionalnite, ka4estvoto i cenata sa v pati pove4e ot vsi4ko ostanalo , pri zemekopnata tehnika CATERPILLAR I LIEBHER sa vode6ti (ako spomena i Volvo 6te sko4ite do nebeto za tova gi propuskam ) v podebnata tehnika motokari elektrokari i t.n. nai silnoto ime v Aziq e MITSUBISHI i HELI koeto e kitaisko, no v svetoven ma6tab otstapvat na Linde i Catpillar, pri sondajnite mashini e ATLAS COPKO !!!

    Коментиран от #56, #57

  • 57 VOLVO C70

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "VOLVO C70":

    58 e otgovor na 55 , a na 56 6te otgovorq-mnogo prosto ;
    Za da im pokajat 4e sa gola voda !I 4e i v ne6tata koito sa svarzani s tqhnata istoriq ne sa dobri!!
  • 58 за 57

    3 8 Отговор
    японците са царе на боклучавата и чупеща се техника, а тези които никога няма да разберат каква е разликата между японската играчка и истинската кола просто са за съжаление - японеца мунчо е най-некадърния сульо в света - дори по-зле и от китаеца
  • 59 2

    0 2 Отговор
    Не виждам как това, че ТИ си се занимавал със строителство и транспорт е променило световната история, икономика, производство и иновации. Това че, ТИ харесваш нещо не го прави световен факт. А и аз никъде не твърдя, че в Европа не се прави качествена техника - целият спор върви, защото ти плюеш по най-иновативната нация (Япония), без да можеш да се аргументираш смислено.
    Ето ти сега пак малко факти :
    The economy of Japan is the third largest in the world[3] after the United States and the People's Republic of China but ahead of Germany at 4th.
    GDP growth

    Коментиран от #61

  • 60 gt9

    3 1 Отговор
    http://bg-bg.facebook.com/topic.php?uid=263015217046&
    topic=13795
    http://www.aeg.com/node507.asp
    Тези адреси са за тебе,а това където си го пратил, че 96год.е изтрита от търговския регистър вътре в тях пише защо.За да ползваш една марка не значи ,че трябва да я притежаваш.
  • 61 123

    2 3 Отговор

    До коментар #59 от "2":

    Innovation Credibility: A population less than half of that of the U.S. generates 3.5 times as many patents. It lacks telecom infrastructure, but has a high level of R&D investment and a strong population of scientific researchers.
    "A culture with a can-do tradition."

    http://www.psfk.com/wp-content/uploads/HLIC/b0a29805980d0c046a5a16c60fe2731e.jpg

    последното е линк към графика на регистрираните патенти по нации.....
  • 62 VOLVO C70

    4 0 Отговор
    Hora prestanete s tiq prodajbi ( tva e nomer 1 po prodajbi) V razgara na svetovna ikonomi4eska kriza vseki vzima nai evtinoto normalno e vsi4ko kitaisko i qponsko da se prodava .......ednoto vinagi e kriterii za drugoto!

    Коментиран от #64

  • 63 eu

    2 5 Отговор
    123 ти като говориш за японците ми кажи -като изписваш разни шантави работи ще ги направиш ли по-авторитетни в света - НЕ - те са едни бездарни жълти крадци на технологии, а в случая не са могли да си купят и дизайн - и са се осрали както обикновено- кръгли нули са при колите - дори корейците, които спазват стриктно немските препоръки са пред тях ! какви са тези пияни самураи на коне- от вчера правят някакви коли и то все недъгави !
  • 64 123

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "VOLVO C70":

    After the breakup and dissolution of the company the brand name was still seen to have a value. Electrolux acquired the brand and the name is also licensed to various companies: http://en.wikipedia.org/wiki/AEG

    Както казват хората - компанията е закрита, но името го ползват различни други фирми :) Тоест AEG, като самостоятелна единица (компания) не съществува !!! Като име - има стойност и все още се ползва. Както BEKO ползват Grundig - примерно.
  • 65 gt9

    2 2 Отговор
    Това за коматсуто горе долу е така,но да ни пращаш да гледаме какво правят макита и особенно хитачи е доказателство ,че си гола вода в тая област.Изобщо не си в час и дори не си и чувал тогава за девалт,ремс,бош,фестоол,уоркс,които са светлинни години пред това ,което ни караш да гледаме.По горе ти писах и за аег,да все още са немски и все още са едни от най добрите производители на ел. инструменти в света.

    Коментиран от #67

  • 66 123

    1 3 Отговор
    А ето тук е обяснено към кой да се обърнеш, ако случайно искаш да произвеждаш нещо и то да се казва AEG :
    If you require further information about the AEG trademark, licensee agreements or how to become a brand partner, please contact: www.electrolux.com/licensing

    линкчето е от сайта, който ти сам даде:
    http://www.aeg.com/node368.asp
  • 67 123

    3 3 Отговор

    До коментар #65 от "gt9":

    Аз ли изписвам разни шантави работи ??? Че аз просто цитирам ФАКТИ. Говорете и вие с факти, а не с махленски доводи от типа на : От Голфу по убаво нема
  • 68 gt9

    3 2 Отговор

    До коментар #68 от "gt9":

    Пише,че е единственият лицензиран Партньор.Партньор.

    Коментиран от #68

  • 69 VOLVO C70

    1 2 Отговор

    До коментар #71 от "gt9":

    Po skoro aziatkite ,shtoto qvno aziatcite ne stavat mnogo i za tova 6tom ne sa vkliu4eni v programata :))))
  • 70 mimo

    6 1 Отговор

    До коментар #10 от "Дошо":

    Абе, колега, вземи да четеш по-внимателно! Къде видя, че колата ще се произвежда в Китай и Индия? Иначе наистина не е първа хубавица, ама пък според мен не е и чак толкова грозна, колкото я изкарвате. Плюс това се уточнява, че това е "ценово достъпен компактен седан". Нали не очаквате "S" класа...

    Коментиран от #72, #73

  • 71 gt9

    3 2 Отговор

    До коментар #71 от "gt9":

    Ама това са азиатките а азиадците хептем за нищо не стават

    Коментиран от #69, #71

  • 72 123

    1 1 Отговор

    До коментар #70 от "mimo":

    Не ми е работа да те уча на Английски, но всъщност пише:
    "Ако се нуждаете от допълнителна информация относно търговската марка AEG, лицензно споразумение или как да станете партньор на марката, моля свържете се с:www.electrolux.com/licensing". Тоест правата върху търговката марка се държат от Електролукс, които отраслово продават правото да си сложиш на изделието марката AEG. Ако нещо не е ясно да обяснявам по подробно за това което наричат Branding ????
  • 73 123

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "mimo":

    А тук пълен списък на марките чиито права държи Electrolux :
    http://www.electrolux.com/licensing/node658.aspx

    Коментиран от #77

  • 74 gt9

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "123":

    Това за фабричната марка на мене ми е ясно, но на тебе ясно ли ти,е че ми повтаряш думите.
  • 75 123

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "Дошо":

    Не знам дали ти стана ясно, че някой (не AEG, които не съществуват) произвежда продукт, плаща на Electrolux правото да му сложи марката AEG и го продава. Което не прави продукта лош - просто такава е глобалната икономика.

    Коментиран от #74

  • 76 az

    1 1 Отговор
    Когато фактите говорят...

    http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/nissan-gt-r-e-po-byrz-ot-nay-moshtnoto-porsche-911.html
  • 77 Дошо

    5 1 Отговор

    До коментар #73 от "123":

    За Китай автомобилът ще се произвежда в смесеното предприятие на японската марка и компанията Dongfeng. Освен там, Nissan Sunny ще се сглобява и в Индия, откъдето ще се изнася по останалите световни пазари.
    Ето бе колега май ти не четеш внимателно!

    Коментиран от #75

  • 78 gt9

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "gt9":

    Това,което го пишеш е все едно да ми дадеш твоя автомобил и аз да мина с него покрай радара на караулката със190км.Пълни глупости.

    Коментиран от #78

  • 79 123

    3 1 Отговор

    До коментар #81 от "123":

    Това, което пиша, са фактите на глобалната икономика и глобалните марки. Дали ти харесва или не - няма никакво значение ;) Естествено, че това което се пуска на пазара под съответната марка минава на качествен контрол през държателя на марката. Все този държател ще иска и за в бъдеще да се продава тази марка. Което обаче съвсем не значи, че за всяко изделие под тази марка производителят ще е един и същи.
  • 80 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #43 от "gt9":

    Здравей, завидните свойства на шведската стомана не, че са ненадминати ами са отдавна надминати.Понастоящем тя все пак е един найстина качествен продукт, който е всепризнат поради както ти писа свойствата си.Тези свойства не са тайна за никого.Не е никакъв проблем да се направи стомана с дори по-добри якостни характеристики и се прави.И в Япония и в Германия и в САЩ и дръж се - дори в Русия(и то не по-лоша от гореизброените - напротив)
    Славата на Шведската стомана тръгва от смесената с легиращи елементи(ако незнаеш какво е това провери)желязна руда, от която се добива стоманата.При производството и не е необходимо да се добавят тези легиращи елементи и това я прави качествена и по-евтина от аналогичните стомани правени в другите държави.Това общо взето казано, но е прекалено сложно да се обяснява надълго и нашироко затова ще спра дотук.Ако се интересуваш повече потърси в Металознание и Термична обработка.
    На 27 години съм щом искаш да знаеш.
    Поздрави
  • 81 123

    3 1 Отговор

    До коментар #83 от "Nissan GT-R":

    Хубав коментар :)
    Тука май го обърнахме на образователен форум, но няма лошо. Колкото повече знае човек, толкова по-малко глупости пише. А на някои колеги тук има липсват знания, пък не искат и да четат.
    А и пак до gt9 : до 2000г. Hellenic Bottling Company правеше Coca-Cola за половин Европа и НЕ беше собственост на Coca-Cola. След 2000 се сливат с Кока-кола Англия, но Кока-кола отново са акционер и държател на марката, която някой друг произвежда. По техните стандарти, разбира се.

    Коментиран от #79

  • 82 VOLVO C70

    2 1 Отговор

    До коментар #83 от "Nissan GT-R":

    Specialno kam tozi komentar ni6to ne moga da kaja vse pak ot 1920 do sega sa izminali 100 godini -u4udva me samo za6to te iznenadva prisastvieto na Rusia ! Za po evtina ne moga da kaja da li e ,no vajnoto svoistvo na koeto dalji imeto si e 4e pri smqna na temperatirata ot toplo kam studeno i obratnoto pri neq se registrirat na malki otkloneniq koqto q pravi iznosoustoi4iva!! Tarsih statiq za Qponskata stomana no ne namerih , ako nqkoi moje da mi prati , za6toto pak kazvam 4e osven volvoto imam i subaru i vse edno e ot ka6kaval dori boltovete na glavinite mu se skasaha i ne samo te ! http://vbox7.com/play:223f39b2&al=1&vid=4461853
    Eto ti edin klip koito moje bi ste gledali , potarsete si go v youtube v palen razmer, kade na drugo mqsto se sre6ta shvedskata stomana! Nqma losho da se spori stiga da se kazvat dostoverni ne6ta tezi forumi sa to4no za tova da se konsultirame , karame, vikame, i ponqkoga sheguvame -kakto v rubrikata sas smarta i 19te devoiki
  • 83 Nissan GT-R

    5 1 Отговор
    Този модел е грозен, но който плюе Нисан значи си няма никаква представа от автомобили. Случайно да знаете какво кара нашият европейски шампион по дрифт Митко Дунев, случайно да знаете коя е единствената кола в света, която затваря обиколка на Нюргбургринг норда за 7 минути, случайно да знаете коя е единствената кола от чийто двигател 2700 см3 се вадят 1400 кс.? И да не изброявам че тук мястото няма да ми стигне... Вземете прочетете нещо пък тогава плюйте...

    Коментиран от #81, #82

  • 84 Nissan GT-R

    4 1 Отговор
    На оня дето се е писал Mercedes Benz да кажа нещо - йероглифите са изкуство, те се рисуват с четка. За да се научиш да пишеш трябва да можеш да рисуваш поне 7000 от тях. Ако това изобщо ти говори нещо, може и нашата азбука да не знаеш от колко букви е. Когато не разбираш нещо поне си замълчи.
    За дизайн - всички японски фирми имат и изключително красиви модели, а всяка автомобилна фирма не е застрахована от дизайнерско недоразумение!
    Абе Volvo C70 ти в кенеф ли работиш? Я се заинтересувай от една японска тоалетна чиния да видиш че технологино е доста по-напред от доста возила на земята:-))

    Коментиран от #93

  • 85 Nissan GT-R

    3 1 Отговор
    Ето тука японски тоалетни да не съм голословен :-)
    http://images.search.yahoo.com/images/view?back=http%3A%2F%2Fsearch.yahoo.com%2Fsearch%3Fei%3DUTF-8%26p%3Djapan%2Btoilet%26type%3D937811&w=160&h=120&imgurl=www.bing.com%2Fimages%2Fsearch%3Fq%3Djapan%2Btoilet%23focal%3D801b4339d1f539c3bb42675c771b4043%26furl%3Dhttp%253a%252f%252fthomas.sudo.ch%252fgallery2%252fdownload%252f27223-2%252ftoilet.jpg&size=&name=search&rcurl=http%3A%2F%2Fwww.bing.com%2Fimages%2Fsearch%3Fq%3Djapan%2Btoilet%23focal%3D801b4339d1f539c3bb42675c771b4043%26furl%3Dhttp%253a%252f%252fthomas.sudo.ch%252fgallery2%252fdownload%252f27223-2%252ftoilet.jpg&rurl=http%3A%2F%2Fwww.bing.com%2Fimages%2Fsearch%3Fq%3Djapan%2Btoilet%23focal%3D801b4339d1f539c3bb42675c771b4043%26furl%3Dhttp%253a%252f%252fthomas.sudo.ch%252fgallery2%252fdownload%252f27223-2%252ftoilet.jpg&p=japan+toilet&type=&no=3&tt=108&oid=http%3A%2F%2Fts2.mm.bing.net%2Fimages%2Fthumbnail.aspx%3Fq%3D330716556885%26id%3D5e71fc274fb4532b0d927191f1784ee6&tit=...+Signs+Crazy+Japan+toilet.jpg&sigr=1552cfuqt&sigi=14ujf75oi&sigb=122muc6lk&fr=chr-greentree_ff

    Коментиран от #89

  • 86 VOLVO C70

    3 4 Отговор

    До коментар #87 от "Driver":

    Ti na kolko takiva toaletni 4inii aka do sega ! Tuk govorime za seriozni ne6ta doprinesli za svetovnoto razvitie ,ne za izdelie v 4as po trudovo na student s psihi4ni otkloneniq ! Za6toto i v Ruse izmisliha bira na tablitki za da ne ti tejat dvulitrovite butilki kato se pribirash ot pazar no Amstel vse o6te si e NOMER 1 nali !!!!!!
  • 87 Driver

    1 3 Отговор
    Asparuhoviq most go postroiha "Pati6ta i mostove" prez perioda 1977-1979 g.Iskaha da go stroqt qponci(i ako go bqha po4nali obe6tavaha da go napravqt za 10 meseca)no nqma6e koy da im razre6i,NEDORAZBRALO PE6LEME!!!

    Коментиран от #86

  • 88 posetitel

    1 2 Отговор
    grozotijata, i da mi go podarjawa njakoj njama da go karam, kamo li da dam pari za nego! Ujas i bezumie, w 21 wek sme wse pak!
  • 89 Дошо

    2 2 Отговор

    До коментар #85 от "Nissan GT-R":

    Проблема със Субаруто ти явно е не лоши материали, а лоша термообработка на стоманата.Щом и болтовете са като кашкавал има нещо гнило.Дори високолегираната стомана без подходяща термообработка (определено закаляване)се представя незадоволително в повечето случаи.Това, което си писал за слабите температурни разширения се дължи именно на легиращите елементи като титан,хром,никел,волфрам и други.Потърси и ще останеш изненадан още колко примеси има в легираните стомани.
  • 90 VOLVO C70

    1 2 Отговор
    otg kam 91komentar ! Qvno si zahapal pove4e ot minalata epoha ot men no pak ne si koi znae kolko v 4as za6toto sa6tata rabota e bilo i sas carigradsko shose ,no 6te ti naso4a vnimanieto kam GlavBulgarStroy pogledni ot kolko godini sa i se pointeresuvai kade i kakvo sa napravili v evropa,aziq i afrika! Za kakvo sa ti qponci ne razbrah -toq primer e neumesten za6toto nqma koi da kradne pari pri qponcite a ne 4e sa mnogo dobri !Sega otgovaram i na Dosho problema nee samo v moito, vav foruma na SUBARU i drugi hora se oplekvat ot tozi problem ,a sa6to i ot greene s po visoka skorost! Ti kakvo predlagash sled zakopuvaneto na novo Subaru da si go termoobratvame vka6ti dopalnitelno li,parite ne sa mu nikak malko za kola koqto neee dovarshena !!!
  • 91 Дошо

    5 1 Отговор

    До коментар #94 от "Nissan GT-R":

    Пообъркаха се нещата тук с тези спорове.Естествено, че е недопустимо да не са обработени докрай елементите в колата.У дома тая работа нестава.Във форума на Субару съм чел пък, че еизобщо нетрябва да се споменава за проблеми сус окачването при тези коли.Може да е до определен модел само проблема и в някаква ограничена серия примерно.За проблема със загряването мисля някой беше писал, че са сложили радиатор от по-малък двигател.
  • 92 VOLVO C70

    4 4 Отговор

    До коментар #95 от "Nissan GT-R":

    NA 2,5 boxer sa slojili radiator ot 3000cc, i otpadnal problema , koeto sa6to e nedomislica ! Az go bqh pisal moje i o6te nqkoi da e sa6to !!!
    http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://designercars.net/biler/Volvo-C70-0.jpg&imgrefurl=http://www.designercars.net/membercars/4187&h=366&w=488&sz=175&tbnid=EPIBZoHUht4XnM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dvolvo%2Bc70r&zoom=1&q=volvo+c70r&usg=__XaHCF6EXpaYqtYmBNMmF4Ar60Sc=&sa=X&ei=WcERTeWXM5Kp8QOir9GBBw&ved=0CC0Q9QEwBQ
    eto q kolata brat, izmislena ,sravnitelno prili4na ,na 270 000km do momenta osven remaci i masla i nakladki sam smenil edin lager na glavinata edno jilo za el elstaklata,dva tampona na dvigatelq i sharniri vedna6!!!!
  • 93 gt9

    4 2 Отговор

    До коментар #84 от "Nissan GT-R":

    Доста неща по повод аег изчетах и вече съм склонен да се съглася с теб.За мен нови знания са винаги добре дошли,пък и винаги си отчитам грешките.Това според мен е и начина човечеството да върви напред.Тука в тоя форум много хора не го правят .Да наистина компанията аег е разделена и закупена от фирми като сименс,бомбардиер,шнайдер,арева,алстон и електролукс,но нейните заводи са разделени по отрасли и съответно така и продадени.електролукс притежава производството отчасти само на домакински електроуреди.Дори и в момента има малка част собственост на самата аег, която произвежда продукция.Ето ти линк, на който и ти можеби ще си обогатиш знанията за компанията.Поздрави.http://www.diateh.ru/img/AEG_DT.pdf
  • 94 Nissan GT-R

    3 4 Отговор
    За кенефите, аз по кенефски език от твоя отдавна не съм срещал. Вземи си пусни една вода в устата.
    А за автомобили ми говори след като поне 40 години си се занимавал с тях, както аз.

    Ето ти тук един Нисан и ако изобщо нещо ти говорят някакви технически данни.
    Кфо шъ кайш за таа? Да го кажа на твоя език де та да разбереш въпроса.
    Безплатно ще ти преведа че колата има потенциал 1000 кс.

    NISSAN SKYLINE R32 GT-R TWIN TURBO
    Original set-up potential was upto 1,000BHP and 200mph!

    Manual 5 speed,
    RB26 Block Re-bored 2.8,3,
    Wiseco 87mm Pistons & rings Set,
    Connector Rods Shot Peened
    Complete Sets Of New Bearings,
    HKS Metal Gasket Kit,
    HKS 260 Inlet & 260 Exhaust Camshafts Both With 10.20mm Valve Lift,
    HKS Adjustable Cam Pulley Set,
    HKS Fuel Rail With Braided Hoses,
    NISMO Fuel Pump,
    GRS F1 Adjustable Fuel Regulator With Fuel Pressure Gauge,
    GREDDY Light Weight Pulley Kit,
    GREDDY Intercooler Hard Pipe Kit,
    BLITZ Intercooler,
    HKS Induction Kit,
    SAMCO Coolant Hoses,
    HKS Dump Valve,
    HKS External Chromed Turbo Pipe Kit,
    HKS Polished & Chromed Exhaust Manifold,
    Custom Built Straight Through Twin Pipe De-cat Twin Super Dragger Exhaust System,
    NISMO Twin Plated Clutch,
    Light Weight Flywheel,
    FULL HKS Hypermax Pro Suspension System,
    R33 GTR BREMBO Front & Rear Brake conversion with Racing ceramic pads,
    GREDDY Oil Press,
    Oil Temp,
    Water Temp & Exhaust Temp Gauges,
    Full VEILSIDE Body Kit,
    VEILSIDE Spoiler,
    VEILSIDE Electric Wing Mirrors,
    NISMO Fibre Glass Bonnet with cold air ducts,
    VEILSIDE STEERING Wheel,
    TRUST Gear Knob,
    VEILSIDE KNOCK-OFF Alloys.
    CUSTOM BUILT HEADLIGHT REPACEMENT AIR DUCT in exact matching colour & lightning pattern, to force feed Cold Air to Turbos for extra Power

    Currently running around 450bhp for everyday road performance use, with only Hi-Spec R34 Turbos. To achieve humongous extra POWER, the Racing T51R Turbo, Head & Race Injectors etc

    Коментиран от #91

  • 95 Nissan GT-R

    1 1 Отговор
    Tова горе е за VOLVO C70 да е ясно:-)

    Коментиран от #92

  • 96 gt9

    4 3 Отговор

    До коментар #98 от "gt9":

    40 години си се барал между краката и нищо не си научи смотаняко,току що сам се изложи.Лошото е че и между краката нищо не си свършил.Това, което си представил"ПРОФЕСОРЕ" е просто събирателните елементи,техния тип и производител.И съм сигурен че на тебе тези думи и цифри абсолютно нищо не ти говорят, както пишеш.Просто си ги копнал от някъде.Отвори си аутодатата ако можеш или някой учебник и прочети как за всяка една част в автомобила са дадени настройки данни и луфтове и начини на монтаж.И пак в аутодатата хората са ти написали,че си запазват правото на откоригирване и може данните да са непълни.Това са техническите данни,има и още едно трето нещо,това са техническите характеристики но няма смисъл въобще да ти го обяснявам това.Така,че вземи се метни от балкона нехранимайко такъв.
  • 97 Nissan GT-R

    4 2 Отговор

    До коментар #100 от "VOLVO C70":

    Охо още един спец се появи да ми обяснява какво било написано. Това е тунингован автомобил и естествено че има елементи от различни фирми. Сега тунинг ли да обяснявам какво е.
    А и Авто Мото не ми се чете, вече май отдавна го няма - то е за начинаещи:-))
    Ако искаш нещо без тунинг ще ти изредя стандартни модели, щом си спец не са ти необходими ТТ данни и спокойно моижеш да си врътнеш една ..... щом това е езикът тук и ти е мерак.
    Nissan Skylinе R32, R33, R34 и GT-R
    Nissan Silvia S14, S15
    Nissan 300 ZX
    Nissan 350 Z
    Nissan Pulsar GTI-R
    Nissan Stagea RS FOUR
  • 98 gt9

    2 2 Отговор

    До коментар #101 от "gt9":

    Пак нищо техническо не си написал, но както и да е.Това са просто модели на нисан.

    Коментиран от #96

  • 99 VOLVO C70

    0 2 Отговор

    До коментар #101 от "gt9":

    Dori ne vijdam smisal ot tova koeto si ka4il ! Za6toto ,az 6te ka4a eto tova ;
    http://www.youtube.com/watch?v=cXWniJkfXps
    i 6te si pisheme do drugata godina glupusti -dobre 4e pone e blizo ! Ne znam to4no sas kakvi koli si se zanimaval predi okolo 40 godini to4no,i kakvo 6te re4e zanimaval-miene li 4istene li, pastirane li , to togava i moskvi4i nqmashe , no i ka4enoto e to4no tolkova dostoverno kolkoto i tvoq staj! Taka 4e ustata mojesh ti da si q izmiesh , a nai dobre da si q i zatvorish!
  • 100 VOLVO C70

    0 1 Отговор

    До коментар #100 от "VOLVO C70":

    Taka kato kaje nqkoi 40 godini sam se zanimaval s koli i mi stava qsno kakav GAZ-kadjiq e, i kak 4isti zacapanite sve6ti s benzinovata lampa !!! Kato Pavel Popandov ot orkestar bez ime , kade leja cqlo lqto pod edna UAZ-ka! Kakvo drugo da mu kaja -osven veseli praznici i ako nee kupil podaraci za vnucite da se orientira kam nqkoi moll i da ne 4aka posledniq momint 4e pak 6te ima rundove ot MMA na kasite!!!

    Коментиран от #97, #100

  • 101 gt9

    0 1 Отговор

    До коментар #104 от "nissan p11":

    Ама ти защо въобще му вярваш, че 40 год. се е занимавал с коли.Според мен и 4 са му много .

    Коментиран от #98, #99

  • 102 nissan p11

    2 0 Отговор
    Какво не и харесвате на колата? Заради такива тъпаци като вас България 1 см не може да мръдне напред!!!!
  • 103 VOLVO C70

    0 2 Отговор

    До коментар #106 от "до всички":

    Ne zaradi-kato nas , a kato tebe -6toto ne mojesh da si napravish elementarnata smetka za6to e po evtin i kakvo ka4estvo e !!! I da mi dadesh slu4aino edin primer koga evtinoto nee izleznalo po skapo za da mradneme 1 sm napred umnik takav!!!
  • 104 nissan p11

    5 0 Отговор
    Мисля, че по-удачно да пишете на български г-н Volvo. И едва ли този нисан,ще е по-некачествен от мерцедесите произведени в Турция.Всеки има право на избор и като му се развали нещо той ще си бере грижата! Така че карайте си каквото искате и ни оставете да си караме японските "боклуци".Пък собствениците на какви коли висят по сервизите това статистиката ще го покаже!




    '

    Коментиран от #101

  • 105 plamen7002

    1 2 Отговор
    КАТО КРАЛИ СА СЕ ЗАБРАВИЛИ-ОТКРАДНАЛИ СА ПРОТОТИПА НА ПЯНИТЕ РУСКИ МАЙСТОРИ НА АВТОМОБИЛИ.
  • 106 до всички

    1 0 Отговор
    Към всички нискоинтелектоални същества ограничаващи речника си до: "япоски кенефи", "адски грозна е", "не моа а си напиша името с по малко от 2 грешки" - симпатяги каква нова кола предлагате за $12000 ?

    Коментиран от #103