30 Март, 2020 14:31 3 630 7

Първият състезателен Golf отива на търг

  • volkswagen-
  • golf-
  • nothelle motorsport-
  • techno classica-
  • търг-
  • аукцион

Канадската аукционна къща RM Sotheby's ще предложи на търг първия в историята състезателен Volkswagen Golf. Наддаванията за реликвата ще се състоят през юни в рамките на изложението Techno Classica в германския град Есен.

Първият състезателен Golf отива  на търг

Яркочервеният Golf е построен през 1975 г. от Ролф Нотеле и ателието му Nothelle Motorsport за участие в стартове от клас Group 2. Хечбекът е хомологиран с 1.6-литров двигател с мощност 164 к.с., който по-късно е заменен от мотор с обем 1.8 литра, двоен карбуратор Weber 45 DCOE, безконтактно запалване, джанти BBS и състезателни спирачки. Автомобилът печели първо място в Гран при на Германия на пистата "Хокенхайм" още се дебюта си.

Първият състезателен Golf отива  на търг

Преди 9 години автомобилът е реставриран основно от сина на Ролф Нотеле Маркус. През 2012 г. "голфът" е показан също на шоуто Techno Classica в Есен. Заедно с колата купувачът ще получи резервен двигател, трансмисия и оригинални резервни части по спецификациите на Group 2. От RM Sotheby's са се въздържали да определят дори прогнозна цена за реликвата.

Първият състезателен Golf отива  на търг

Първият състезателен Golf отива  на търг

Първият състезателен Golf отива  на търг

Първият състезателен Golf отива  на търг


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Скоро

    6 13 Отговор
    ще се продават всякакви уникати от знайни и незнайни колекции но идва време в което собствениците им ще вземат за суми равни на стойността на метала използван за направата им защото никой вече няма да е в състояние да плаща за неща които да затваря в гаража или хола само за да ги гледа въздишайки.
  • 2 Quadrifoglio

    9 36 Отговор
    То голфа не е никаква кола камо ли пък състезателна.

    Коментиран от #4

  • 3 сектант

    8 7 Отговор
    продадох старата дачия от 60те години на 20ти век и си купих къща в Бояна
  • 4 Класик

    19 2 Отговор

    До коментар #2 от "Quadrifoglio":

    Имайте уважение към всеки конструктор.Предпочитанията на хората създават марките,неодобрението им ги фалират.Фолксваген са конструирали ГОЛФ като кола, а след повече от 35 години вече е "клас",затова всички производители се съобразяват с него .Не толкова чаровен но посвоему привлекателен автомобил.
  • 5 Лада

    10 4 Отговор
    А кое е кола ако не Голфа?Некой масларник (Хонда)ли?
    И ние българите никога няма да оцениме това което някой се е трудил години наред за да е в този вид,напротив гледаме косурите .И понеже няма такива в случая и господина да си драска там,,голфа кола ли е ,,?
    Прост народ,слаба държава!!!

    Коментиран от #6

  • 6 Пхаха

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Лада":

    Как да те вземе на сериозно човек с ник "Лада" и плюейки по Хонда?
  • 7 Пеуник

    2 1 Отговор
    Цената може да се коментира само от общинския съвет на Перник. Никви Сотбита не виреят тук.