Last news in Fakti

28 Декември, 2010 11:31 20 084 97

Audi е на прага на революция

  • audi-
  • vag

В близките пет години марката Audi може да осъществи своеобразна революция. Немците са решили да заложат на радикално нови продукти и коренна модернизация на производството. За целта вече е взето решение за гигантска инвестиция в размер на 11.6 млрд. евро.

80% от тези пари ще бъдат изразходвани за направлението "нови разработки", в което основното звено ще се занимава със създаването на коренно различни и свръхиновационни хибридни и електрически двигатели. От Audi са убедени, че тези нови силови възли и агрегати ще са в пъти по-ефективни от сегашните хибриди.

Първият модел, който ще бъде разработен с тези пари е компактният кросоувър Q3. Идеята е този модел да влезе в пряка битка с баварския X1. Освен това впоследствие ще се появят и първите електрически суперкари от концептуалната серия e-tron.

Не трябва да се забравя, че в близко бъдеще предстои и обновяването на моделите A3 и A4, а след тях е ред и на луксозния автомобил с повишена проходимост Q7. Всичко това ще влезе в предвидената нова програма, което означава, че в близките пет години марката ще е с коренно променено лице.

Освен всички тези промени VAG планира да положи сериозни усилия в повишаване на качеството и оптимизиране на производствените процеси през следващите пет години. Това означава, че концернът ще трябва да похарчи пари и за ново оборудване за металообработка, боядисване и поточни линии.

Въпреки огромните инвестиции концернът очаква съотношението между разходи и приходи от продажба да доведе до чиста печалба от средно 6% за периода от 2011 до 2015 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 nikoga poveche avtomobil ot VAG

    40 167 Отговор
    VAG pak se opitvat da napraviat neshto no sa na danoto.te ne proizvejdat avtomobili a karuci

    Коментиран от #5

  • 2 до плезльо №1

    159 30 Отговор
    след Мерцедес е Ауди, ако това е дъното !?

    Коментиран от #54

  • 3 M_SUX

    18 16 Отговор
    znam che imat mnogo pari :) no postignat ne6to i kato 4uq audi da se se6tam i za drugo osven za dizain
  • 4 audi

    41 19 Отговор
    ne komentiraite za koli koito dori ne ste se vozili
  • 5 МАЙКА ТИ

    119 15 Отговор

    До коментар #1 от "nikoga poveche avtomobil ot VAG":

    МНОГО СИ МИ ПРОСТИЧАК И ГЛУПАВ.
    АЗ също не харесвам марката, не защото е лоша , а защото не мога да си я позволя.

    Коментиран от #32, #40, #52

  • 6 DB

    124 17 Отговор
    МЕРЦЕДЕС , АУДИ , БМВ - ТОВА Е - ЛЮБИТЕЛИТЕ НА ПРОСТОТИИ КАТО НОМЕР 1 ПРОСТО ДА СА САМОУБИЯТ - НЕСРЕТНИЦИ !
  • 7 jfidiy

    31 81 Отговор
    kakvo vyobshte se zanimavate da pishete teq komentari i da se karate. Po golqmata 4ast ot tuka sigurno knijki nqmat, drugite hal haber si nqmat ot avtomobili i t.n.
    Vseki si misli, 4e kato kara nqkoi vmirisana barloga na 20 godini ot dadena marka, i taq marka e NOMER 1.
    Vse teq prostotii s BMW,Mercedes i Audi. Mercedes bil nai dobriq...abe ti kolko mercedesa i audita si smenil, 4e da kajesh koe e N1...?
  • 8 ДО 7

    125 32 Отговор
    ГОДИНИТЕ ИМАТ ЗНАЧЕНИЕ МОЙ ЧОВЕК ЗА ЯПОНСКИТЕ ИЛИ ФРЕНСКИ БРИЧКИ - ПРИ немските КОЛИ ДАЛИ СА НА 20 ИЛИ 30 години НЯМА ЗНАЧЕНИЕ - ВСИЧКО Е КАЧЕСТВЕНО - НЕ Е НЯКОЯ СИ КИРЛИВА Тойота или Хонда на 3 години и вече за моргата
  • 9 mm

    19 68 Отговор
    "Освен всички тези промени VAG планира да положи сериозни усилия в повишаване на качеството" време беше да се усетят, че качеството им куца силно.
  • 10 JS

    23 70 Отговор
    Тея изляха един тон пари в кви ли не глупости - спонсорски договори, реклами, "иновации" - и пак не можаха да си надрастнат нивото на автомобили за треторазредни квартални комплексари и техни провансалски реплики.
    Явно обаче имат кинти за още глупости. Техни са си - да ги правят каквото искат но все така това си остават пари на вятъра. Продукцията на VAG никога няма да е продукция на бъдещето. Самият факт че тепърва ще разработват хибриди (след като вече такива се произвеждат и продават серийно от други компании) е ясно къде се влачи немската авто-индустрия. На опашката...
  • 11 ВЪЗМУТЕН

    73 13 Отговор
    ПОСЛЕДНИТЕ ДВА КОМЕНТАРА СА НА ДВАМА НЕУДАЧНИКА 9 И 10- В СВЕТА НЯМА ДРУГО ОСВЕН ГЕРМАНСКО И ИТАЛИАНСКО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ - ДРУГИТЕ СА АУТ ОТ ШАПКАТА, А СЕЛЯНЧЕТАТА ПИШАТ ОБРАТНОТО НА ИСТИНАТА - ЖАЛКИ СТЕ!КАКВО ИСКАТЕ ДА ВИ КАЖЕ ВСЕКИ НОРМАЛЕН ЧОВЕК-!!???

    Коментиран от #13, #15

  • 12 WKK

    54 14 Отговор
    Здравеите,момченца.Ауди си е АУДИ.Небива да злословничите по техен адрес.Този които го е имал като автмобил само тои може да знае колко и кави качества имат тези си автомобили.Мерцедеса е е ДА ама АУДИ е номер 1но.Благодаря Ви.
  • 13 JS

    17 23 Отговор

    До коментар #11 от "ВЪЗМУТЕН":

    Не знаех че тук се подвизава някой който се представя за "света". Ще го имам впредвид...

    А вероятно възмутеният "свят" е писал подобни неща и когато японците са изкарали първите хибриди и може би сега ще ни даде обяснение защо в горната новина не четем за иновации в областта на нафтовите двигатели (гордостта на VAG)а именно за разработки в хибридите наложени от япончетата?
    To e очевидно кой кого следва... Остава само "света" да прогледне...
  • 14 Камен

    51 58 Отговор
    Голям си разбирач щом казваш че Тойота и Хонда са кирливи. Тойота е марка доказала се по цял свят с надеждността си. Landcruiser-a се е превърнал в символ на здравина и проходимост. Имам познат който кара субару 1800 от 83 година!!! тук в България където няма нито 1 част за този модел. Колата е в перфектно техническо здраве и все още търпи тормоз извън пътя. Навъртяло е 760 000 км като са сменяни единствено консумативи. Моята импреза 93г е на 186 000 км и още не е влизала в сервиз. Веднъж се случи така че трябваше да издърпа 1 джип със строшен мотор от 1 река (воден удар). Джипа тежеше 2.4тона с 4ма души вътре и пълен резервоар става около 3тона. Импрезата ми има демултипликатор (бързи и бавни скорости) и го извади без никакви проблеми от мястото. Айде кажи ми на кое синхро ще му издържат полуосчиците и каренцата при същото упражнение. И ми кажи колко пъти ще подпали съединителя понеже няма бавни. Добре да не е синхро, нека е куатро - резултата ще е същия. Сигурно ще кажеш че и нисаните са боклуци и че ви-тек-а на хонда не струва и че сузики самурай не е един от най-добрите джипове и нисан патрол се чупи а? Или кирливата хонда NSX 91 година, чието време на Нюрбургринг, постигнато с жалките й 280 атмосферни коня, е по-добро от времето дадено от "великоро" Ауди r8, или че Нисан gtr r35 е по-бърз на същата писта от повечето Поршета, струващи 3 пъти повече, ( А съм голям фен на Порше 911, но това са неоспорими факти).
    Айде карайте си безаварийно и със здраве немските коли, но не плюйте върху японските, защото е смешно...
  • 15 mm

    16 60 Отговор

    До коментар #11 от "ВЪЗМУТЕН":

    Колега коментара ми съм го копирал от статията. Виж как започва пред-последният параграф, там е написано това, което съм коментирал. А относно хибридите и "иновациите" на ВАГ нямам какво да си говорим. Погледни им хибрида който изминава колосалната дистанция от 3 километра хахахаха това ако не е смешно или жалко, разбирай го както искаш, какво да говорим. Кажи една инвация въведена от ВАГ, която никой друг преди тях не е въвеждал :). ВАГ си остава една посредствена, комапния, преди беше ефтина сега и такава не е ... За хората, които хвалят Ауди, май вие не сте имали аудита, затова ги хвалите. Аз минах вече по този път със строшляка Ауди и никога няма да направя тази грешка отново. За ваша информация аудито беше чисто ново, но живи и здрави да сте вие феновете на Ауди, защото ако нямаше заблудени душици, които са готови да си купят такава бръкма, сигурно още щеше да го карам оня кош . Айде със здраве и очаквам да видя с какво са допринесли ВАГ и техните производни за автомобилостроенето, освен за модел как НЕ трябва да се правят коли, което като се замисля не е малко :)
  • 16 A

    39 15 Отговор
    DEUTCHER AUTO- SUPER AUTO !
  • 17 Ogi

    20 50 Отговор
    Момчета, не се дърляйте нахалост, щото вече всички марки дават ядове с тия нови технологии. Ама конкуренцията не им позволява да спрат. Ама на №8, който твърди че"при немските КОЛИ ДАЛИ СА НА 20 ИЛИ 30 години НЯМА ЗНАЧЕНИЕ - ВСИЧКО Е КАЧЕСТВЕНО", му пожелавам искрено да вземе да се гръмне. Всяка кола може да изкара 30 години, колекционерите ги поддържат и по 80, ама зависи колко ще струва поддръжката. Като чета такива дивотии, разбирам защо провинциална Европа изкупува още немските джогани.
  • 18 111

    21 61 Отговор
    "Audi е на прага на революция" продължението е "скоро ще открият двигателя с вътрешно горене". Хахах
  • 19 1903

    16 12 Отговор
    Audi е добра марка близко време няма да са в
    топ 2 БМВ и Мерцедес въпрос на вкус,последните години предочитам БМВ въпреки че карам Мерцедес Е 290ТД,
    колкото дo VAG трябва да наливат пари на двигателите си все още гледам че са с ремици и глупости,в една кола ДВИГАТЕЛА трябва да е вечен а не на всеки 30-40хил км да отивам на сервиз !
  • 20 rraptor

    8 2 Отговор
    Yeaaaa! Bezplaten PR :D ako ne drugo!
  • 21 ДО КАМЕНЧО

    24 19 Отговор
    Тук се говори за коли и изведнъж се появява някакъв Каменчо да ми развива теории за лагерни колички сътворени от диваци - че благодарение на американците , германците и англичаните в Япония се пръкват коли, не обяснява -кажи ми ти една японска кола,к оято да не е лиценз на маркова такава - да ги изброим- ТОЙОТА Е ЛИЦЕНЗ НА ФОЛКСВАГЕН, МИЦУБИШИ Е НА ИГЪЛ, МАЗДА Е НА ФОРД, НИСАН Е НА ОПЕЛ, ХОНДА Е НА РОВЪР,СУЗУКИ Е НА ФИАТ, КОИ ОСТАНАХА КАМЕНЧО ИЛИ ОЩЕ ЩЕ МИ ГОВОРИШ ЗА ЯПОНИЯ - НАЙ-СКАПАНИТЕ КОЛИ В СВЕТА ! А И ТУК В ТАЗИ СТАТИЯ СЕ ГОВОРИ ЗА АУДИ - КОЯТО Е ВЕЛИЧИЕ В АВТОИНДУСТРИЯТА - НЕ СЕ МЕСЕТЕ МЕЖДУ МЪЖЕТЕ ЯПОНСКИ ПОКЛОННИЦИ НА БУДА !
  • 22 Viva Italy

    15 41 Отговор
    Революция хаха.Абе хора научете значението на думите пък тогава ги използвайте бе.Германците могат да правят революций само чрез войни.(1-ва и 2-ра).Треата революция по -добре да не почват.
  • 23 audi-glavobolie

    23 45 Отговор
    za men filma audi svyrshi :))
  • 24 audi-glavobolie

    15 30 Отговор
    A stiga maitap nqma kak moje da ima takova nevejestvo po adress na Japon!xorata govarqt tam na 7G veche kolega ti mi govorish za nekvi licenzi.razlikata mejdu japon proizvoditelite i teq targashi ot germany e che kato se izdanat jmichkite vsichko ti se smenq gratis!a prostite shvabi ti svalqt kojata!
  • 25 еu

    49 31 Отговор
    ПРИ КОЛИТЕ ЯПОНЦИТЕ ОЩЕ СА В КАМЕННАТА ЕРА !
  • 26 БАЩА ТИ

    18 3 Отговор
    Абсолютно съм съгласен с Майка Ти ! ! !
  • 27 Дошо

    26 45 Отговор
    Ауди са едни немски боклуци. Аз лично с моето Ауди на всеки 2 месеца съм по 1000 лева назад от ремонти. Следващата ми кола ще е нова,най-вероятно японска или корейска,при тях е бъдещето.Германците лежат на стари лаври и това което произвеждат е купчина скъпа ламарина,карана от българските селяни комплексари. Повечето от тука,които харесвате немското не знаете дори какво е да караш истински здрав автомобил.Вижте Хюндай например 5 години пълна гаранция,а за здравината да не говорим,карат по 1 000 000 км. пробег без проблеми!!! Заблудени овце сте вие. .i.

    Коментиран от #33, #39

  • 28 Митко

    8 2 Отговор
    Ама ти.....наистина ли го мислиш това?????Мислех,че има непросветени хора,ама ти уби всичко детско в мен.Реда,по който си изброил марките долу-горе е същият,ама точно в обратна посока,като това има мнооого просто обяснение(не по просто от теб де),японците ги правят тези кооперации с европейски марки,за да участват на европазара с конкурентноспособни откъм цена коли,произведени от заводи в Европа и/или с участието на еврофирми,оттам по-малки или никакви акцизи,които се налагат на продукция без евросертификати,т.е. непроизведена в Европа.А целта на тези акцизи е защита на собственото(европейското) производство.
  • 29 z24

    6 34 Отговор
    N21 счупи тъпомера. Хахах, наистина не вярвах, че ще прочета нещо толкова тъпо.
  • 30 X

    14 14 Отговор
    Пак се почна кой бил по-по-най...
    Сори пичове, не можете да ме убедите,че немските ексемпляри предлагат най-доброто качество/цена. Дори противното, понеже решиха че искат малко пари и вкараха тарифа "емблема"... Ако ВАГ не наливаха пари и технологии в Ауди, не смятам, че Ауди щеше да просперира толкова, но въпреки това си остава прекалено скъп VW!
    А вие се карайте коя 20годишна барака е по-добра и колко невероятни били мерцедес и другите немски гугутки. Колите им издържат точно толкова колкото и корейските им събратя, но поне корейците дават по-дълга гаранция!
  • 31 M Power

    22 25 Отговор
    Поредната реклама на VAG... Все пак нещо ме разсмя от сърце: "луксозния автомобил с повишена проходимост Q7".
  • 32 rossano

    6 7 Отговор

    До коментар #5 от "МАЙКА ТИ":

    e kato nemoje6 da si ia pozvoli6 za6to samo pi6e6 gluposti 6matko takava
  • 33 rossano

    22 10 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    abe do6o li si kav si na kolko godini e tva audi deto go kara6 i kvo si pil predi da napi6e6 4e nemtsite nemogat da pravat po dobri koli ot koreitsite kadeto edna koreiska kru4ka struva kolko djantite na edno audi osaznai se malko predi da napi6e6 o6te niakoia tapotia ........
  • 34 M

    12 4 Отговор
    Тука само разбирачи и всеки пише РОМАНИ,да не говориме,че всички карат коли от 90-та година на по милион километра но хубавото е,че всеки си има изградено мнение... P.S.
    Ако ми подарят едно AUDI няма да го откажа :)
  • 35 Eco

    14 9 Отговор
    Безсмислено е да се коментират БМВ Мерцедес и Ауди пред техните фенове. Това за тях е религия = на сляп фанатизъм, дори и тогава когато основателно става въпрос за недостатъци. Свързват го директно с личното си его и го приемат като лична обида, затова тези марки са винаги "съвършени". Не знам какви нови технологии ще прави Ауди след 5 г., но сега хибридите им минават на чист ток по........3 км. Шевролет Волт минава над 50 км, ама сега, а не след 5 години :)http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2363091
  • 36 Някой запознат с тези неща

    8 1 Отговор
    Еми като нямаш образование естествено че няма да имаш хубава работа,няма да можеш да си купиш колата и ще си соиш при кравите на село с жигули и ракия от спирт разреден с вода!
  • 37 Някой запознат с тези неща

    5 2 Отговор
    Towa stawa duma za komentar 5
  • 38 Morientes

    11 4 Отговор
    Това означава, че концернът ще трябва да похарчи пари и за ново оборудване за металообработка, боядисване и поточни линии.

    Значи до сега са работили и боядисвали със стари машини и технологии... Интересно ми е от къде ще ги купят тези новите технологии, от коя фирма по точно.. Знаем всички за лафа ''Рано или късно всяка кола се превръща в Опел'' разбирай немска.. Всички знаем че покритието им против ръжда е некачествено..

    Коментиран от #90

  • 39 Хулиган

    10 8 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    ВСЕ СИ МИСЛЯ, ЧЕ СИ МНОГО СВЕСТЕН, НО НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА ЗАЩО ВСЕ ИСКАШ ДА МЕ ОПРОВЕРГАЕШ ?!?!

    ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ, И ТИ ПОЖЕЛАВАМ ДОГОДИНА ДА СИ СМЕНИШ АУДИТО С КАКВАТО ТАМ ИСКАШ !!!
  • 40 Night Rider

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "МАЙКА ТИ":

    Под VAG разбирам цялия концерн, под целия концерн разбирам и Golf 3, та ако не можеш да си позволиш голф 3ка, то тогава трябва си някои ПЪЛЕН МИЗЕРНИК или по-точно нещастник...
  • 41 Хибридният

    13 25 Отговор
    Ха-ха, щели да направят в пъти по-ефективни коли от сегашните хибриди... На Приус ефективноостта и сега му е над 40%, тия от Ауди явно ще правят коли с по над 100% ефективност ха-ха-ха. Кухи немски каски.

    Коментиран от #46

  • 42 RBoy

    14 14 Отговор
    Евала на момчетата с коментари 13 и 14,абсолютно вярни неща пишат,иначе за мечтата на селянина-Голф 3 и Ауди нека селските пръчки си ги карат,ако имат достатъчно време и пари да дремят по сервизите,но да бъдат така добри да не плюят по истинските марки.
    P.S.
    Между другото има две мнения без правописни грешки..........правете си изводите

    Коментиран от #45

  • 43 No audi again

    10 46 Отговор
    Never,never Audi again.
  • 44 mazda

    8 42 Отговор
    samo mazda
  • 45 Даскал Ботьо

    6 3 Отговор

    До коментар #42 от "RBoy":

    И кои са те,ще споделиш ли ?
  • 46 Тончо

    11 6 Отговор

    До коментар #41 от "Хибридният":

    Ти сигурно си много умен,и ще направиш хибрид със 260% ефективност. Най-вероятно вечер сънуваш кабели, жички,съпротивления,а сутрин като станеш,забравяш да си изпиеш хапчетата.
  • 47 4ipi

    12 6 Отговор
    fen s1m na mercedes i to golqm no audi imat potencial tui kato VW stoqt zad tqh a VW e sinonim na MNOGO PARI !
  • 48 quattro

    27 10 Отговор
    Верно тука сте некви каде пишат глупости,чули от бащите си или по-големи познати!
    Ауди е в топ2-3,от всички марки в СВЕТА.
    кви мазди,кви нисани,кви тойоти ве мен.

    Коментиран от #53

  • 49 достатъчно обективен

    4 1 Отговор
    Стига фантазии разгледайте статистиката http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry
  • 50 VW&Mercedes

    25 1 Отговор
    Male kolko kre.eni ima.Hora vsichki koli sa hubavi kupete kakvoto vi se kara, stiga si cheshahte ezicite v bezsmisleni sporove koi e po po nai.Smisal nqma nikakuv ot tezi sporove az haresvam i VW i Mercedes ama kvo noviq Avensis da ne e po losh ot Passat prosto vsichko e vupros na vkus.Plus tova kato pochnat sravnenia mejdu BMW i Renault i mi stava smeshno kato razlikata v cenata e dvoina.
  • 51 bat 4efo

    8 6 Отговор
    slavata na nemcite e 4e predi godini samo te razpolagaha s tehnologii i mashini za proizvodstvo na koli izprevarvashti s godini novovavedenija i ekstri ostanalite darzavi,oshte po komonizna praeha koli s ka4estvo nevizdano i ne4uvano do togava(vsi4ki si spomnjat SL-a,audi qattro i bmw cupe,a i drugi modeli njakoi ot tjah aktualni i do dnes) a sashtoto vreme ne loshi koli praveha i angli4anite i italiancite no te zalagaha pove4e na sportnija duh,dokato nemcite zalagaha na sigurnostta,kojato vpro4em stana preoritet na vsi4ki marki po sveta(urvija primer ograni4iha skorostta na 250km/h)a v tazi posoka vsjaka edna firna moze da razvie tehnologija kakto i stana v poslednite godini i za tova po4ti vsi4ki marki moze da sekaze 4e sa ka4estveni i nadezni kakvito i garancii da davat proizvoditelite,taka 4e az mislja 4e vseki moze da si haresva i predpo4ita marka kakvato i da e bez da spori dali tja e po dobra ili po losha ot drugata,stiga da moze da si pozvoli da si kupi takuv avtomobil i da ima vreme i pari da mu se radva.Az samija imam audi 90 cupe s vsi4ki stand.extri 2.3 E 140hp i mnogo si mu se kefja ,imam i audi A8 2.5 TDI QATTRO, i posledno sam v pregovori za novija sportig na KIA zashtoto e naistina varha i shte si go kupja na lizing oba4e ama shte go kara zenata 4e na men dunoto mi idva neshto navisoko,no kakto i da e-koli i marki kolko shtesh samo pari da ima,are ot men 4ao;)
  • 52 nikoga poveche avtomobil ot VAG

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "МАЙКА ТИ":

    znachi ti si mnogo umen shtom nemojesh da si kupish kola ot markata Audi.
  • 53 gosho

    5 32 Отговор

    До коментар #48 от "quattro":

    evtin Audi e nomer 1 v klasaciata na nai defektirashti kochini
  • 54 nikoga poveche avtomobil ot VAG

    4 16 Отговор

    До коментар #2 от "до плезльо №1":

    za benza sam saglasen ama za Audi kenefa ne.ti si porednia koito hvali neshto jalko sas dizain i nishto poveche.
  • 55 Audi A4

    49 7 Отговор
    Карам Ауди А4 94 година от 5 години и засега съм сменил само едно гърне и няколко малки консумативи така че,хората които не са имали Ауди нямат право да критикуват марката.
  • 56 гего

    46 8 Отговор
    В СВЕТА няма нищо по-хубаво от немската кола - тези, които завистливо ги псуват са просто едни примитиви !
  • 57 sredno

    25 28 Отговор
    Хора недейте да се карате .... просто няма смисъл!

    Истината е че Ауди са коли, които трябва да се продават скъпо и се продават скъпо ... но това не значи, че са качествени и най-важното интелигентно сътворени ... ако тук има инженери то те знаят за какво говоря ... тоест не е нормално за смяната на консуматива /ангренажен ремък/ да се разглабя половината кола и да се свалят половината водни съединения ... това е просто нелепо!!! и много скъпо и най-вече неправилно .... но толкова си могат ... и всеки като чуе за А4 и другите се сеща за окачването ... да наистина е трошливо, трудоемко за работа и най-вече много скъпо ... но всъщност то е направо безпроблемно на фона на електрониката на 16V моторите /две години имах А4 2.0 16V / .... при по - новите положението е аналогично, само където дори е по-зле ... всички кабели са бели и имат само някакви индеекси ... тоест отиваш в оторизиран сервиз и там сменят целите модули ... за което пак разглабят половината кола .... въобще не ми се говори ...

    Тинейджърите могат да си пишат каквото си искат, разбирам ги и аз до преди 5-6 години бях ентусиаст, но сега вече над 30 започнах да мисля по-практично!

    ... и хора излезте на улицата, огледайте се и вижте каквии са такситата .... това е истината бакшишите избират най-здравите, лесни и евтини за поддръжка.... тук за малко се появиха едни шкоди и едни рена, но не издържаха дълго .....

    Желая Ви хубав и усмихнат ден!
  • 58 Vesko

    22 5 Отговор
    Vorsprung durch Technik !!! Audi са толкова напред, че е само вапрос на време, да издуха конкурнцията, която лежи на стари кълки - репутация. Мерцедес отдавна имат качество на лада - чупят се редовно коли под 100 000км - скорости, мотори, електроника - работя в сервиз и знам за какво става дума. Тук пишат хора които или не знаят какво е мерцедес след 2000г, или притежават такъв от 80-те и си пишат по инреция, щото някога видиш ли, мерцедес били но.1. Ами като са номер 1, защо Ауди имат най-много продажби на нови автомобили - повече от Мерцедес и БМВ взети заедно - сигурно Немеца е тъп и не знае какво е хубаво, ама ние щото сме по-умни и знаем?
  • 59 kkk

    9 26 Отговор
    колко от вас бастуни сте карали японски колки ве.4ул той от дядо си,4е в бг. имало само лади и москви4и,и някаде на запад имало и едни немски коли скъпи хубави и вси4ките по4нали да ме4таят да си купят от тях като пораснат,пораснали и си купили гоф4ета,ауди 80 и мерцедес 190 и ааааааа ууууууууууу,мно яки.тез немски ла.на ги карат или дето искат за 2000 хиляди да си купят кола,или с пари и с малки пи..и.докато има тапаци да дават по 100 000 лв за ауди и бмв ,те 6те ги праят и 6те ви ги продават.цялата държава станала циганска,и си4ките цигани карат бмв или мерцедес и вии маи мно се влияте от мангалите,като коне с капаци вси4ките мерцерес ауди бмв ,,хахахаха

    Коментиран от #72

  • 60 audi fen

    13 2 Отговор
    bravo vesko,tova e istinata.:)
  • 61 за ккк

    52 8 Отговор
    само един олигофрен ще напише с у улигофрен - всички почитатели на япoнската техника са нискоинтелигентни, неграмотни и необразовани - факт - аристокрацията обича немска и в краен случай италианска класика - , а японофилите са сама чалгаджии без образование и култура !
  • 62 ккк

    6 30 Отговор
    ти да не си аристократ ве,селски бек,незнам кви коли има пред 4алга клуб4етата само бмв и мерцедеси,и мом4енца с ланци върху ризата,така 4е драги ми аристократе ходи се.......
  • 63 еu

    33 2 Отговор
    ККК КАК НЕ ТЕ Е СРАМ ДА ПИШЕШ С ТОЛКОВА ГРЕШКИ!СКРИЙ СЕ БЕ СРАМОТНИК!
  • 64 Тихо

    37 5 Отговор
    Имах А6-1996г.През 2002 имах много лоша катастрофа с 130км.Благодарение на колана и наи-много на Аудито мога да пиша тези редове.Направете си сами изводите.
  • 65 до Тихо

    28 8 Отговор
    При удар с японска кола същата се разпада на прах - сигурност нула !
  • 66 Roro

    19 4 Отговор
    Ako ne v momenta , to sled nqkolko godini , Audi 6te bude vurha v avtomobilostroeneto !!!
  • 67 audi

    29 10 Отговор
    Ауди винаги е на върха заедно с другите немски коли !
  • 68 borikata44

    10 4 Отговор
    карал съм бмв ,карал съм мерцедес сега в момента съм на ауди и съм мн доволен безиново даже не е и на газ.

    БМВ говоря за е46 325 бензиново -дигне ли температурата повече от нормално направо гаси и викаи пътна помощ.

    Мерцедес или по точно(Ц-класа след 2000г.)електрониката е яко в Г(!)за

    Ауди 80 competition2.0 16v-еми тва е колата,вярно старичка е ама нее мръднала от към купе (сменвах само биалетките отпред и маншони на каретата)и с тва QUATTRO няма такъв кеф чесно
  • 69 АНТИГАЗ

    18 7 Отговор
    КСОЙТО КАРА НА ГАЗ Е ПЕ......
  • 70 audi-glavobolie

    4 18 Отговор
    Kolegi vlezte v audi bulgaria fen kluba da vidite za kakvi xilqdi problemi stava vapros!imax audi novichko do predi 2 sedmici aide nema nujda da obqsnqvate kolko e dobra taq letva!qvno mnogo ot vas ne sa stapvali v PORSHE ZAPAD da vidite kolko narod ima:)))samo da ti vlezne kolata vatre e 100kinta!nai dobrata avtomivka i smazvane ot cifri shtoto postoqnno neshto se chupi!
  • 71 Перо

    9 14 Отговор
    В сервизите на Мерцедес и на БМВ е същото като в тези на Ауди - навалица, ядове без край и яко тръскане. Но селянията носи на тръскане и си го заслужава. По-тъпите са готови и майка си да продадат, за да поддържат тези варели, а по-умните мечтаят тайно да ги продадат поне на половин цена.
  • 72 VW&Mercedes

    8 3 Отговор

    До коментар #59 от "kkk":

    Vesko ne te znam ot koi serviz si napishi che mi e interesno?
    Znachi da go kajem taka novite TOP na nemskoto avtomobilostroene sa skupi za podrujka .Koito iska evtino da kara 190-ka vechna kola.
    3-te Mercedes BMW (Audi+VW)VAG govorim za nemski zatova propuskam satelitite ot drugi durjavi.Nai skupo za poddrujka e Audi govorim za konsumativna Mercedes imat problem na 7-Gtronik koito obache e dosta skup za remont, gurmi taka narecheniq mozuk koito dokolkoto znam e 4000lv.Za BMW nito sa po skupi za podrujka ot Audi niti imat problema na Mercedes.Tova e istinata makar az ot tezi 3-te na purvo si slagam 1.Mercedes 2.Audi 3.BMW no chovek trqbva da e obektiven .BMW nikoga ne sum gi haresval
  • 73 GERGI

    4 23 Отговор
    kolko fenove na nemski kochnici .tova sa nai golemite nujnici i nai veche audi .SUBARU tova e istinata.
  • 74 GERGI

    2 15 Отговор
    a be toia GEGO sigurno kara golf 2 i e ot pernik
  • 75 db

    9 4 Отговор
    Мерцедес, Ауди и Бмв - това е другото идва много след ,тях ама много !
  • 76 audi 80

    11 0 Отговор
    ot 1999 godina karam audi 80 i nqmam nikakvi griji.Mnogo zdrava kola e tva.Smenql sam samo masla i filtri,vsi4ko drugo e OK.Kato si vzimam nova kola pak 6te e AUDI .Tova e nemskata ma6ina ,ne naprazno e na edno ot parvite mesta zaedno s BMW i Mercedes
  • 77 Fen

    10 1 Отговор
    Zashto otnovo pochnahte s agrarnite BMW/MB/Audi sporove?!
    80kata e vechna ...
    Audi nikoga ne e bila siromashka kola i nqma da bude, samo kato zagledate nachina na naprava i kachestvoto na materiali vi stava qsno zashto i nqma da bude ot "evtiniite".
    Kakto predi 30 godini napraviha revoliuciq s UrQuattro taka produljavat s inovaciite. Tova e putq kum vurha i te go znaiat po dobre ot nas...
  • 78 atillla

    14 5 Отговор
    Do 1995 godina bqx lud fan na BMW karax 325 i bqx dovoen. 1999 godina zapo4nax rabota kato diagnostik v AUDI v predstavitelstvoto v NEW YORK. I togava popadnax pod udarite na jivota xixixixi namerix novata si lubov -audi.....AUDI i ni6to drugo ....genialno sytvorena,syvyr6enna.....kolkoto do MB tova e ve4e mit tq ot davna ne e na vyrxa Audi rules baby

    Коментиран от #95

  • 79 HOJA

    2 7 Отговор
    koito kazva 4e nemskite koli sa dobri,zna4i izob6to ne razbira.Qponcite sa No1.Kvi Audita kvi BMW-ta kvi karuci sas magareta mi govorite.
  • 80 HOJAAAA

    1 1 Отговор
    kato ti vidq komentara i razbiram kolko si golqm razbira4 evala xaxaxaxaxa
  • 81 Svetlyo

    0 1 Отговор
    И.аси коментарите ,тука яко спорове.Общо взето ако съдим по всички коментари само на хора дето работят в сервизи хубави коли няма ,всички се чупят постоянно и са с много скъпи части.Според мен всичко е търсене и предлагане ,аз харесвам определена марка и няма кой да ме обеди че е лоша и с всеки е така ,за това има много различни коли.
  • 82 The_American

    3 3 Отговор
    Dodge Ford and Chevrolet-NO1
  • 83 студио

    2 3 Отговор
    ХЕ-ХЕ-Отидете в сервизите на немските варели и вижте как е пълно с чисто нови коли....Никой БГ-Бабаит не си признава ,че му се е скапало Уудито....,щото излиза тъп,че сси го е купил..
    Всъщност повечето проблеми на НеГерманските коли идват от немската им електроника../дебитомери,сонди,компютри и тн....
  • 84 Slavian

    2 3 Отговор
    Хе-хе-хе!!! Я да ви видя на пътя с тия смешни колички от америка и ЯПУОНИЯ най-вече! Само като им изРРРРЪМЖА с моето АУДИ и сичко е у банкета! Само немски коли! Това е качеството, но за съжаление не всички могат да си го позволят!
  • 85 bizi

    1 0 Отговор
    невиждам какъв е смисала дасе карате и обиждате,вупрос на вкус е бе хора.някои харесват бързи коли тоест японски,но има и хора които харесват комфортен и надежден автомобол като мерцедес,ауди и бмв.аз лично ако разполагах с повече парички бих карал ауди-съвсем гордо го казвал
  • 86 bizi

    3 1 Отговор
    невиждам какъв е смисала дасе карате и обиждате,вупрос на вкус е бе хора.някои харесват бързи коли тоест японски,но има и хора които харесват комфортен и надежден автомобил като мерцедес,ауди и бмв.аз лично ако разполагах с повече парички бих карал ауди-съвсем гордо го казвал
  • 87 AUDI

    0 0 Отговор
    prodavam AUDI A4 KOMBI 1999god. BENZIN 1.8T 150K.C. 4X4 SIV METALIK,ALARMA,CENTRALNO,PRIBIRANE STRANI4NI OGLEDALA,ALARMATA VDIGA STAKLATA,I DR.NAMIRA SE V BURGAS CENA 7500 LEVA, TEL.0898792922
  • 88 biv6 fen na bmw

    1 1 Отговор
    si4ko e 4udesno po dobre ne e bilo.
  • 89 роко

    2 4 Отговор
    бмв са по добри ,ауби са много близа и мрцедес
  • 90 В.П.

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Morientes":

    Леле, леле, кое покритие е некачествено, че не разбрах нещо?
    Значи да ти обясня - ходи резгледай малко по-подробно отвътре, отгоре, отдолу, зад седалките, под тапицериите едно AUDI произведено примерно преди 26-28 години /запазено, ако може да не е карано от цигани/ и после пиши глупости.
  • 91 В.П.

    4 0 Отговор
    И въобще, ако имахте малко мозък нямаше да се пишат такива нелепи коментари за японски, американски и немски коли. Който има някаква представа от техника много добре знае, че идеален вариант няма. Винаги има компромис с едно или друго - при всички производители е така. Просто едни варианти са по удачни и сполучливи от други и това се разбира в последствие. Допълнителни трудности възникват от маркетинга, който настоява за влагане на най-новите технологии с цел реклама и кръгът се затваря. Ако някой мисли, че отделни производители на коли не работят по един и същ принцип СПЕЦИАЛНО ЗА НЕГО то той е кръгъл идиот. При съвременните коли въпросът е на избор - можеш ли да си я позволиш ? Харесва ли ти как изглежда ? И това е...
    А въпросът с надценяването е коментиран доста - например как с 1500лв. заплата се купува автомобил 2-ра употреба за 20 000лв., който нов струва 200 000лв. естествено, че няма да имаш пари за подръжка! Научете се малко какво можете да си позволите в този живот и какво си мислите, че можете.
  • 92 ха ха

    0 0 Отговор
    ..с 1500 лв и собствена гарсониера в Надежда :)))
  • 93 бмв

    3 1 Отговор
    наи много фенове имат бмв и бмв в мобиле са 1
  • 94 angel

    3 0 Отговор
    Много точен отговор!
  • 95 angel

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "atillla":

    Много точен отговор!
  • 96 kiril

    1 0 Отговор
    Ne moga da gi razbera horata,za kakvo im e da sporqt po bezsmisleni vuprosi (koq ot markite: audi, bmw ili mercedes e po-dobra)-fakt e 4e vsqka marka si ima svoite dokazali se s ka4estvoto si i drygi ne 4ak dotolkova spolu4livi modeli.
  • 97 kiril

    1 0 Отговор
    v sveta avtomobilostroeneto se deli na amerikansko, qponsko i evropeisko i vsqko ot tqh si ima svoite + i -.taka naprimer old school musle sa se dokazali s ka4esvoto si avtomobili no sa dosta skupi za poddrujka(skupi 4asti,ujasen razhod) ne6ta koito sa neposilni za pove4eto ot bulgarite, no ne i za amerikancite za6t6oto pri tqh benzina im e 1,4$ za galon=3,7L ili inak kazano za 2,1 lv,taka nemskite koli plenqvat s dizain i komfort v interiora, koeto gali okoto,no naposleduk kolite stanaha dosta neka4estveni no ne samo nemskite a i vsi4ki dr koli koito se proizvejdat sled 1997-98 naslagat izli6na i skupo-struva6ta elektronika za da moje6 da si redoven klient na nqkoi si serviz.po drugite durjavi horata otivat i si kupuvat kola ot magazina i sled kato izte4e garanciqta q prodavat na nqkoi i si vzimat nova, za6toto znaqt kakvi sa posledstviqta.i po reklamite kazvat 4e starite koli sa po materialoemki, da no te sa i po sigurni i nadejni.naprimer az ne sum 4ul nqkoi da huli mercedes 190 ili audi 80 poneje vseki ot nas znae za kakvo ide re4,dokato dosta hora sobstvenici na a3 i a4-kite ot 95-99 nedovolstvat 4e im se povredil bord komputura ili im se iznosqt mn burzo nosa4ite i tn,ami podrujnicite na bmw,koito nai 4esto sa takiva maniqci na markata, gordi sobstvenici na 3-kata na bmw ( e 36), koqto postoqno e v garaja neznaino za6to(poznavam dosta hora s takiva koli i sa smenqli pone vednuj dvigatelq a nqkoi ot tqh i pove4e) pod bmw trqbva da se razbira modelite 5 ot 96-99 7-micata ot su6tite godini i e46. a 6to se otnasq do qponskite koli te sa mn zdravi sigurni i nadejni avtomobili stiga da ne ti se nalaga da smenq6 nqkoq 4ast, za6toto sa rqdkost v bg trqbva da poru4a6 da 4aka6 i sa malko soleni ,no puk remontira li se nqma6 qdove dosta vreme :D