ФАКТИ.БГ

Ford Mustang на старо: Какво и за колко пари се продава у нас

Публикувана: 8 Април, 2020 12:20
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4643
Ford Mustang на старо: Какво и за колко пари се продава у нас
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 21 гласа.

Легендарният "мускулест" автомобил се продава в САЩ за сумата от $22 000. За тези пари американците получават иконичен дизайн и двигател с мощност поне 305 к.с., който може да ускори колата до сто за 5.8 секунди.

Дори ако купите Mustang в Съединените щати и законно го внесете в България обаче, той ще струва поне два пъти повече, което все пак е по-евтино от много аналогични коли от Европа и Япония, продавани у нас.

Mustang може да е по-лош от много от аналозите си по отношение на практичност и качество на декорацията, но „излъчването“ на автомобила не може да се измерва с точността на монтиране на частите или с качеството на кожата на тапицерията.

Тук става дума за това, че или има характерният „кон“ върху решетката на радиатора, или няма такъв. За тези, които искат да притежават кола с такава емблема, но нямат възможност да си купят чисто нова, то у нас се предлагат и доста употребявани Ford-ове Mustang от почти всички генерации. Вижте ги ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 21 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Komapak
1 Отговор
Купувайте мустанг защото се изгавриха с името и идеята на свободните коне. Вече са електрически.....

Оценка:
-2 +22

Иво
2 Отговор
По отношение на техниката Мустанг има сходства с Москвич.Задния мост е цял като е захванат за купето с листови ресори а двигателите са с техническа база от 60-те като разхода им е съобразен с цени на бензина в центове за галон.

Коментиран от #4, #12


Оценка:
-13 +16

пилот на Ферари
3 Отговор
Сделките с Форд Мустанг в България са пренебрежително малко. Я има я няма 2-3 автомобила на година. Цената на нов е по ниска от тая на един Голф - обаче пак не се купува . Разходите за гориво , данъци , застраховка и поддръжка са доста солени. А колата не е пригодна за всекидневно ползване.

Коментиран от #5


Оценка:
-8 +10

Николай
4 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


В това няма наистина нищо лошо. Здраво е окачването, и двигатела гори всеки бензин стар нов мръсен не е претенциозен не се чупи, ремъка на алтернатора дето захранва радиото е колкото китката ми. И всичко това на ниска цена далече от сервизите, суетата и капризите. БМв ауди и мерцедес има всеки.

Оценка:
-3 +22

Komapak
5 Отговор

До коментар #3 от "пилот на Ферари":


Прав си. За мен е доста по учудващо, че срещам по пътищата камаро или корвет а мустанг никакъв. Никаква логика няма в българския пазар за която и да било стока. Единствено може би за тоалетната хартия😂😂😂😂😂

Коментиран от #6


Оценка:
-2 +4

Стига тъпотии
6 Отговор

До коментар #5 от "Komapak":


И ти и пилота на Ферари пишете пълни глупости.Мустанг-и у нас има от всички генерации дори ГТ-та и Шелби-та се предлагат не 1 и 2 а друг е въпроса,че и Мото Пфое от 2-3 години внася европейската версия на модела.

Коментиран от #7


Оценка:
-1 +4

пилот на Ферари
7 Отговор

До коментар #6 от "Стига тъпотии":


Не е въпросът дали ги внасят и дали се предлагат , а това че при сравнително ниската си цена не стават масов автомобил. Почти не се купуват. Колко Мустанга виждаш за година ? А за месец ? Аз лично на две години - един .
А за Шелбита пък да не говорим.

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +3

Сатана
8 Отговор
Салийн, Ръш или Шелби другото е ширпотреба

Оценка:
-2 +3

Сатана
9 Отговор
A, най доброто е Фискер Мустанг Рокет!

Оценка:
-0 +1

Йозеф
10 Отговор
Поддръжката им е тегава, гумите не са 13', лакоми са, не събират бидон с джибри, често се сменят накладки, на мокро, сняг и лед са палави, щот са лекички отзад, окачването не е като за нашите пътища. А и трудно се слага метан на 5.0 мотор.

Оценка:
-0 +4

Росен
11 Отговор
На газ стават ли пропан бутан

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +3

точно кола тип москвич е хубавата
12 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


Когато започнеш да разбираш повече от механика и автомобили ще разбереш че точно нещата които си описал са положителните в тази кола. "Съвременни" и "модерни", пластмасови и сложни , с 30 лоста алуминиево окачване, еднодневки направени да се чупят като солети не ми трябват

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +6

Иво
13 Отговор

До коментар #12 от "точно кола тип москвич е хубавата":


За мен примитивното не значи хубаво.По твоята логика каруците са най добрия вид транспорт защото изобщо няма какво да им се чупи.

Оценка:
-1 +2

Разбира се
14 Отговор

До коментар #11 от "Росен":


че стават защото двигателите са допотопни и дори най евтините уредби се монтират без проблем.

Оценка:
-0 +3

SDS
15 Отговор
ама Форд

Оценка:
-2 +0

CapedCrusader
16 Отговор

До коментар #7 от "пилот на Ферари":


Не се купуват, защото ако си говорим реално не е практична кола. Харчи много (за нашия джоб), не вози кой знае колко хубаво и както всяка кола със задно, зимата си има ядове. На мен лично ми е любима кола и не ме притесняват гореспоменатите, но ако погледнем от гледна точка на средностатистическия българин, не е практична. Мустанга е за ценители, не за всекидневни шофьори, които искат да стигнат до работа просто.

Оценка:
-0 +1

17
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5