ФАКТИ.БГ

Трите най-надеждни употребявани японски SUV-та до 15 000 лв.

Публикувана: 28 Април, 2020 14:55
96 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 44078
Трите най-надеждни употребявани японски SUV-та до 15 000 лв.
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 123 гласа.

Ще ви покажем петте, най-надеждни според нас, японски кросоувъра, които могат да бъдат закупени на родния вторичен пазар за приблизителна сума от около 15 000 лева.

Honda CR-V

Трите най-надеждни употребявани японски SUV-та до 15 000 лв.

Оценката взема предвид общите характерни неизправности на моделите и цената им март 2020 година. В класацията са включени всички модификации - бензин, дизел, механична трансмисия, автоматична скоростна кутия, задвижване на предните колела или 4х4.

Toyota RAV4

Трите най-надеждни употребявани японски SUV-та до 15 000 лв.

Най-удачният вариант според нас е Honda CR-V, произведена в периода 2008-2009 година (преди фейслифта). Това е едно SUV, което е в състояние да измине до 500 хиляди километра (особено бензиновите варианти) без основен ремонт.

Suzuki Vitara

Трите най-надеждни употребявани японски SUV-та до 15 000 лв.

На второ място е Toyota RAV4 с предно или задвижване на всички колела от периода 2008 - 2010 година. Тойката се Suzuki Grand Vitara, произведена през периода 2010-2012 година. Какви екземпляри от тези три модела се продават у нас, вижте ТУК.


Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 123 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марио
1 Отговор
Абсолютно точна класация. Бих казал, че това са най-надеждните не само японски сувове, ами въобще. За тези пари де.

Оценка:
-36 +174

цецо апартамента
2 Отговор
Съгласен съм за Хондата и от части за сузукито,тойотата е пълен леж..Не си заслужава парите,много проблеми при дизела и огромен разход на масло при бензина...Бих добавил Мазда Сх5-към безпроблемните.

Коментиран от #3, #55


Оценка:
-39 +112

Име
3 Отговор

До коментар #2 от "цецо апартамента":


По скъпа е, защото е по нова, а от тези години е cx7, която е пълна скръб

Оценка:
-6 +30

4
Този коментар е премахнат от модератор.
5
Този коментар е премахнат от модератор.
сектант
6 Отговор
Надежни са докато някой немски автомобил като ауди кю седем не ги направи двувратки... да им пикам на надежността и боклуци. Истинска кола трябва да има поне педя и половина врата

Коментиран от #7, #9, #26, #39, #69, #76


Оценка:
-161 +35

7
Този коментар е премахнат от модератор.
jар
8 Отговор
Хонда определено е най добрия избор и като дизайн и като надеждност.В последните 6 месеца от производството на модела се предлага автоматична трансмисия и за дизеловия мотор което според мен е перфектната комбинация на задвижването.Истината обаче е,че 3-те модела не са подходящи за "оф-роуд" но у нас често този факт е пренебрегван и експериментите извън пътя завършват със 100 лева за тракториста.

Коментиран от #42


Оценка:
-13 +91

9
Този коментар е премахнат от модератор.
10
Този коментар е премахнат от модератор.
хонда форевър
11 Отговор
Хондата е много добър избор, но Бай Ганъо би взел ML-ка за тия пари хахаха. Иначе SUV с предно според мен не си струва, трябва да е 4x4, иначе за какво да му плащам само големите гуми хаха.

Коментиран от #13


Оценка:
-11 +99

надеждни машини
12 Отговор

До коментар #10 от "ФЕН":


Точно от средна класа се карат.
А тук средната класа купува димящи немски боклуци на по 15г. и се мисли за велика.

Оценка:
-18 +115

jар
13 Отговор

До коментар #11 от "хонда форевър":


Прав си но и предното предаване има предимства.По малко тегло,по нисък разход,по малко възли за поддръжка както и по голям избор на гуми.

Оценка:
-15 +47

14
Този коментар е премахнат от модератор.
NEMESIS
15 Отговор

До коментар #10 от "ФЕН":


Кой туй АКЯРА уа?

Оценка:
-6 +38

16
Този коментар е премахнат от модератор.
Мдааа
17 Отговор
Вече му забравих годините на моя хубавец - Нисан Терано 2,4 газ, 1991 год. Не ме е предало кончето ми. А зимата настава голям смях с дръглери за 70 000 които не щат да палят, или изгаснали някъде у планините. Пу пу , да не му е уроки.

Коментиран от #18


Оценка:
-7 +91

Вярвам ти
18 Отговор

До коментар #17 от "Мдааа":


Имах Терано 2.7 tdi с което ако тръгна да описвам какви глупости по чукарите съм правил повечето хора не биха повярвали.След 5 години мародерства и минимални вложения в поддръжката единствения по сериозен ремонт беше смяна на съединителя а двигателя палеше при всякакви температури и не изразходваше и грам масло въпреки,че брояча за изминатите километри показваше близо 400000 за които нямаше доказателство дали са реални.Ако не беше започнал да гние вероятно още дълго нямаше да го продам но не познавам добри тенекиджии и се отказах да се занимавам.

Коментиран от #24


Оценка:
-5 +66

пешо
19 Отговор
Сузукито е кенев невероятен боклук

Оценка:
-26 +44

Mitsubishi
20 Отговор

До коментар #10 от "ФЕН":


Ти пък сигурно караш някой трабант немски и си мислиш че караш кола. Даже немците вече купуват японски коли. Аз не съм беден но след Бмв та и Мерцедес станах абонат на сервиза а сега със вече второ Мицубиши а право се родих. Що се отнася до класацията, забравили са Мицубиши (японския мерцедес както им викат) и Субару. Към тези две мога да добавя само Хонда и може би Нисан.

Коментиран от #25, #96


Оценка:
-8 +51

Mitsubishi
21 Отговор
Ти пък сигурно караш някой трабант немски и си мислиш че караш кола. Даже немците вече купуват японски коли. Аз не съм беден но след Бмв та и Мерцедес и немски каруци станах абонат на сервиза, а сега със вече второ Мицубиши направо се родих. Що се отнася до класацията, забравили са Мицубиши (японския мерцедес както им викат) и Субару. Към тези две мога да добавя само Хонда и може би Нисан.

Оценка:
-6 +16

Реално
22 Отговор
Нисан Х Трел 2006 г.Бензин 2.0 -140 коня автомат.Взех го преди 11 години-само консумативи .Без никакви сериозни проблеми.Карам го душмански-но и не се скръзам за качествени консумативи.Жената има Нисан Жук-на 7 години и досега е без ядове.Не че съм фен на Нисан-но съм много доволен

Оценка:
-5 +30

въпрос
23 Отговор
А какво ще кажете за корейските SUV?

Коментиран от #82


Оценка:
-11 +27

Мдааа
24 Отговор

До коментар #18 от "Вярвам ти":


Мойто го бях продал. Понеже също беше за тенекиджия, Но след няколко други джипа, някъде след 7 8 месеца направо си го поисках от купувача отново. Е платих си за гяволъка солено, но беше най-доброто ми решение.
Дадох заявка за тенекии по поръчка. Бая са скъпи, но като имаш предвид че ги поцинковаха ще ти стане ясно дали ще гние.
Супер си ми е кончето. А и това че преди години го направих и по документи на газ сега ми се отплаща в ПЪТИ.
Едно водородно прочистване на двигателя и е като нов на стенда. 😀😀 А последният път си чукаха машината да не се е развалила нещо, че показвала невероятни резултати.
Заслужава си всяка стотинка по него. А и апашите него пипат, 😀 че нещо от него бие ток. 😀 Отечка сигурно.

Оценка:
-4 +21

ФЕН
25 Отговор

До коментар #20 от "Mitsubishi":


Карам волво хс60 Т6, иначе си зимам белешка за мицибушито признавам ,че е кола но то не е в класаците !

Оценка:
-6 +16

Нормален
26 Отговор

До коментар #6 от "сектант":


Секта, далеч си от истината! Карай си колелото в квартала и не дрънкай глупости!

Оценка:
-3 +26

Форестър
27 Отговор
А някои от нас непросветени може би, купуваме Субару Форестър. Дали от глупост или друго нещо?!

Коментиран от #28


Оценка:
-12 +27

Прав си
28 Отговор

До коментар #27 от "Форестър":


Форестър е много по проходим от моделите в статията но недостатъка му е,че при по старите модели се предлагат само бензинови двигатели а дизеловия боксер от 2009-та за европейския пазар не се прие с доверие и продажбите бяха слаби.

Коментиран от #38, #67


Оценка:
-8 +27

мъжкар
29 Отговор
Преди време имах немска кола.След известни проблеми да не кажа големи проблеми я продадох и реших да мина на японско.Взех Мазда.Откакто я взех ЗАБРАВИХ КЪДЕ СЕ НАМИРА СЕРВИЗА.Мега здрава и супер безпроблемна кола.Но само до там.Като цяло НЕМИ ХАРЕСВА НАПРАВИЯТА на японските коли.Тънки ламарини дрънчат като тенекия от сирене ниско тегло което се отразява на стабилността на пътя.Случвало ми се е няколко пъти на магистралата с това нещо не мога да вдигна повече от 90 км в час защото страничния вятър я клатеше като лейка и има реална опасност да се объреш с това нещо понеже Маздата беше миниван.Да не говорим за сигурността с това чуда ако те мелне някой фолксавген или мерцедес ауди направо ще те направи на смачкана консервна кутия.Въпреки че еше безпроблеа я продадох и си купих истинска НЕМСКА коа ТЕЖКА МАСИВНА УДОНА И СУПЕР СТАБИЛНА НА ПЪТЯ за разлика от японския оклук който като вдигнеш повече от 90 и вътре почваше да шуми като самолет с перки щото маздата нямаше НИКАКАВА шумоизолация в буквалния смисъл на думата.Освен всичко друго изглеждаи ефтинджос пред немските коли така че който иска да си кара японските ръждялници аз твърдо залагам на НЕМСКО.

Коментиран от #33, #41


Оценка:
-64 +23

дявола
30 Отговор
Наистина е така

Оценка:
-3 +5

SAIGON
31 Отговор

До коментар #10 от "ФЕН":


хаха точно пък Пакистанците,Арабите,Турците и другите от твоя списък карат БМВ и Мерц то стига да се разходиш до най близката МАААЛА да видиш какъв им е Автосалона там 95% са БМВ и МЕРЦ на 20 години и 5% стари Опелчета и Голфове

Оценка:
-3 +35

Немско ли не
32 Отговор
Преди 10 години случайно се качих на японска кола и се проклех за това че не съм го направил по-рано. Забравих проблеми сервизи и т. н. Повече на немски курник няма да се кача ако ще и пеша да ходя. Не знам колегата каква Мазда е карал щото не писа но от към моята 6-ца само с добро мага да се похваля. 4 години само налива дизел и карам ходоватабеше на преглед без забележки е за толкова карана по нашите пътища. Стабилна, мощна икономична, удобно.
За немските машини не ми се говори. За здравината по време на удар си има тестове който се Интересува нека ги погледне ще разбере кои са по-сигурни те автомобили

Коментиран от #34


Оценка:
-4 +50

Нещо
33 Отговор

До коментар #29 от "мъжкар":


Не ти вярвам. Имам мазда 6. Побеля ми косата от неаля. Гние като за световно. Маслото го хапва като да закуска. Светлините хич ги няма, наложи се да сложа ксенон, защото през нощта нищо не се вижда. Много шумна кола, за бензинката говоря. Шумоизолацията никаква я няма. Електрониката, пази боже, много ядове с нея. По окачването дадох куп пари, много скъпи консумативи. След много дадени пари, нерви и загубено време, не мога да я продам. Практически непродаваем автомобил. Това е второто японско чудо, което се излъгах да купя след мицубиши. Но, какво да се прави, човек се учи докато е жив.

Коментиран от #35


Оценка:
-20 +28

мъжкар
34 Отговор

До коментар #32 от "Немско ли не":


МАДАТА беше ПРЕМАЦИ!Един път имах нещастието да ме удари един най-обикновен ГОЛФ.След като ме удари отзаде маздата беше със смачкана врата сгъната задна греда на багажника и броня която не беше стчупена но отзаде копките и бяха изпотрошени тоест не ставаше за нищо.А на ГОЛФА нямаше абсолютно НИКАКВИ поражения дори даже и драскотина нямаше по него.И всичко това е от един обикновен ГОЛФ а не ми се мисли ако ме беше изтряскало някое АУДИ А6 например или А8.Сигурно Маздата щеше да стане за хвърляне.От това човек може да си направи извода кои са по-здравите автомобили.

Оценка:
-29 +16

мъжкар
35 Отговор

До коментар #33 от "Нещо":


Абсолютно съм съгласен с теб.Не е нормално автомобил на 8 години да го видиш с ръжди навсякъде все едно гледаш някой опел кадет от 90-та година производство.Даже и той не изгниваше толкова бързо.Не мога да разбера при японските коли някои хора за какво качество бръщолевят тука като още на първата година и почват да ръждясват като за световно докато 10 годишен немски автомобил дори и опел да е няма вече грам ръждица.Хората отдавна го решиха този проблем.За да да ръждяса една немска кола трябва доста да е карана във луга зимата иначе няма мърдане.А за пътно поведение и шумоизолация напарво съм потресен.В завои японския боклук се накланя яко с тенденция към поднасяне и дори преобръщане а един път разглобих корите на вратите и що да видя нямаше НИКАКВА шумоизолация вътре просто тенекия и като вдигнеш повече от 90 км все едно се возя в Москвич не мога да си чуя радиото.Никога повече не их с строшил парите за японски дъргел.Колкото и да ми ги прехвалват хората са казали ПАРЕН КАША ДУХА.Купи си немско ако искаш да се наслаждаваш на комфорт качество и лукс.

Коментиран от #86


Оценка:
-31 +15

Японеца
36 Отговор
Всички пишещите тук купуваме коли с неясни км и незнайни удари и проблеми, после реване! Купувайте си нови коли, тогава критикувате!

Коментиран от #37, #70


Оценка:
-4 +43

Притежател
37 Отговор

До коментар #36 от "Японеца":


Аз не се оплаквам. Купил съм си немска кола втора употреба, последва тотална техническа инспекция и ремонт на дефектирали възли, и в момента карам спокойно. (почти) Няма лоши коли, има неподдържани и лоши собственици.

Оценка:
-9 +37

Форестър
38 Отговор

До коментар #28 от "Прав си":


От 10 години карам турбо форестъри на газ. Вървят много, харчат по малко от дизел /стойността на горивото/. За проходимост е илишно да говорим. Само консумативи за тези години.

Коментиран от #50


Оценка:
-7 +29

39
Този коментар е премахнат от модератор.
GTR
40 Отговор
Немските кошове са много зле,без пари да ти ги дават не приемай,само японски автомобили и нищо друго!!!!!

Коментиран от #47


Оценка:
-14 +29

41
Този коментар е премахнат от модератор.
Николай
42 Отговор

До коментар #8 от "jар":


Напълно си прав това не са коли за Офроуд това си е "паркетен лъв"
за Офроуд си има Вранглер, Нисан Патрол, Ланд Круйзер, УАЗ и тн.

Оценка:
-1 +17

мъжкар
43 Отговор

До коментар #41 от "ха ха":


Абе ако застанеш на четири крака със задните части към мен ще разереш дали съм пасивен активен или какъвто ме нарече там.Това че не ти харесва моето мнение не ти дава право да ръсиш обиди срещу мен и когото и да е. А относно автомобилите си е лично моя работа кво ше карам и какво да ми харесва.И между другото ще продължавам да си карам немския премиум а ти карай японския ръждялник.

Коментиран от #48


Оценка:
-18 +11

44
Този коментар е премахнат от модератор.
4639
45 Отговор
хонда црв немските боклуци са далеч от истина .мина им времето

Оценка:
-5 +17

Българин във Воронеж
46 Отговор
Пълни глупости! Накъдето и да се обърна все виждам Мерцедеси МЛ и Х5 от първите по на двайсетина години и стоят много добре на пътя и хората си ги карат,но не виждам нито една японска грозотия от тези години да се движи по пътищата, защо ли!? Нали уж били много хубави и яки що няма нито една японска кочина от девтдесет и някоя година по пътищата !??....а е пълно с Ауди 80, МЛ ,Голф, БМВ от по на двадесет години! Ама огледайте се бе хора, фактите говорят, кво ми драскате тъпотий колко били яки японските грозилища! Застанете на някое натоварено кръстовище и брокте колко немски автомобила от по на двадесетина годинки ще минат и колко японски и ще си отговорите сами защо умните карат германаки коли а тъпунгерите карат японски грозилища! Всички милионери карат Мерцедес, Ауди и БМВ а шмиргелите си карат японките и са много горди и плюят всичко останало!

Коментиран от #75, #92


Оценка:
-32 +11

PlimP
47 Отговор

До коментар #40 от "GTR":


що уе, аз от волвака съм си доволен, даже преди години пребих една хонда с него

Оценка:
-11 +5

Ввв
48 Отговор

До коментар #43 от "мъжкар":


Абе пич,много зависи какво и коя година японско си карал,по-новите япончета,особено Мазда са много добри,но да караме по темата,тези 3-те са грозни и неадекватни,но сравнително издръжливи!

Оценка:
-3 +13

123
49 Отговор
Принципно, посочените марки и модели са си ок, въпрос на необходимост и разбиране за МПС. Виж, плюенето на собствениците на такива автомобили срещу 'немците' е патологична, добре известна от години злоба ли, ненавист ли, не знам как да го нареча! Но това е нормално. Всеки плюе чуждото, а и като че ли по скъпото и хубавото! Вземете отворете Offroad форума и ще видите за какво става на въпрос. Всяка втора тема е: какво по здраво, бързо, нечупливо нещо да си купя, с евтини части и даващо разход 10 лева на 100 километра? Аааа, и да струва 7-10 000 лева...?! Е, хубаво де, тогава как може да 'парадирате' с кошници за никакви пари, ремонтирани по гаражи и изглеждащи като луноходи? Боже, та двата комплекта джанти с гумите на Х3 или Q5 струват толкова! Къде е Карнобат, къде е Кан?

Оценка:
-5 +13

123
50 Отговор

До коментар #38 от "Форестър":


Форестъра е друга бира, колега! Направо не е за вярване че е японски, говоря за последните години..... ! Единственото за мен, което може да ме свали от Тугиан!Язък че не му развиват двигателите, а и не е толкова масова кола! Големи издънки има през годините, но това не го прави лоша кола, просто лееко своенравен...😀

Оценка:
-7 +10

Някой си
51 Отговор
Няма ли да включите Hyundai Tucson и Santa fe ? Корейците са също много технологична нация и като цена - качество тези джипове са много добри .

Коментиран от #58


Оценка:
-7 +11

Златко Попов
52 Отговор
Много съм си доволен от моето СУЗУКИ САНТАНА. Няма назад, това е уникално джипче. Мотор на ПЕЖО 1.9 ДИЗЕЛ.

Оценка:
-3 +5

смок
53 Отговор
Бе това дума не ли мъжки род?
Един СУВ, много СУВ-ове. А СУВ-тата какво са?

Оценка:
-1 +5

Ффффффф
54 Отговор
Те най надеждните джипки ги знаем и са ясни...но кой са най чупливите? и тях ги знаем - дъстер и туарег

Оценка:
-0 +15

Кво кво
55 Отговор

До коментар #2 от "цецо апартамента":


Преди време купих на жената Рав4 бензин като тоя на снимката, за 4 години/75 хиляди км съм сменил три пъти маслото, не съм доливал грам и съм сменил само една крушка, като пуснах обява да я продавам сутринта, вечерта вече беше заминала за цената която исках, хора от провинцията ме молеха да изчакам един ден да дойдат с кеш, пък ти си вярвай че е “тойотата е пълен леЖ”, каквото и да значи това, може би че си лежал под нея, ха ха ха

Коментиран от #57


Оценка:
-5 +28

Корола
56 Отговор
На 14 години. Яко каране. Само бензин, филтри, масла,накладки, крушки, чистачки. Нула ръжда. Моля някой с голф или пасат да каже същото
Няма лоши си. Има неподдържани иоши шофьори. Бъдете здрави.

Коментиран от #73


Оценка:
-2 +12

Королла
57 Отговор

До коментар #55 от "Кво кво":


Абсолютно вярно

Оценка:
-1 +6

перничанин
58 Отговор

До коментар #51 от "Някой си":


Преди да пишеш, погледни заглавието. Отговора не е трудно да се сетиш какъв е.

Коментиран от #85


Оценка:
-1 +6

перничанин
59 Отговор
За мен лично, класирането е Тойота, Хонда, Нисан Кашкай и всичките ако може да са бензинови. Говорим за СУВ, не за офроуд машини.Сузукито малко поизостана и лежи на стари лаври, кокто и Мицубиши. Тук някой вкарва и Субару , но неправилно Форестър. По правилно би трябвало да се гледа Трибека, но нещо не я хвалят много.

Коментиран от #63


Оценка:
-0 +10

Jeliazko
60 Отговор
От корейските жипки най-добрия вариант е Шевролет Каптива. Фермерите знаят как се движи по къра. Няма назад , като катър е.

Оценка:
-12 +1

Вин Бензин
61 Отговор

До коментар #10 от "ФЕН":


Като ти гледам грамотността сигурно караш само ръчна количка щото нямаш книжка!

Оценка:
-1 +4

В световен
62 Отговор
мащаб най-продаваното СУВ е RAV4 s 14%, CRV с 10.8% и на трето място тиганът с 8.2%. А иначе всеки има познат който има СУВ от марка А и го кара вече 25 години и е сменял само малсо.

Оценка:
-2 +5

Йо Несбьо
63 Отговор

До коментар #59 от "перничанин":


Форестър... Отивам аз в Прага да разгледам един Форестър 2 литра, бензин, атмосферка... Какво се оказва. Двигателят сменян с друг втора употреба (пак от Форестър). Интересно какво е станало с първия... Ръжда в двигателния отсек, ама навсякъде. Двигателят държи, стабилен е при шофиране, има мощност, но забелязвам теснотията в Субару, която за едно шофиране може да ме доведе до клаустрофобия... Струва ми се, че докъм 2010 Форестър даже не е СУВ, а едно високо комби от типа на волво В40...


Аз бих заложил на напълно нов кореец Хюндай, задължително бензин - приятен дизайн като за средна класа, мощен двигател, 5 години пълна гаранция. Естествено, не давам препоръки за нисък или премиум клас, разчитам на това, че всички сме грамотни и интелигентни хора.

Оценка:
-2 +10

ДЪДЪЕ
64 Отговор
Жалко , че не сте карали SUBARU XV 2.0 150 к.с.

Щяхте доста да промените класацията !

За HONDA нищо не казвам - тя си е ХОНДА :)

Коментиран от #84


Оценка:
-4 +8

65
Този коментар е премахнат от модератор.
А еее
66 Отговор
Модератора, да не караш и ти премиумче и да ти стана тъпо, че ми махна коментара, съжелявам те човек :(

Оценка:
-0 +3

ДЪДЪЕ
67 Отговор

До коментар #28 от "Прав си":


номер 28, И КАКЪВ ПРОБЛЕМА НА бензинови двигатели на Субару

При 160 км/час XV -то ми показава по Тракия - 7.7/7.8 литра.

Не е ли да дими и да трещи като трактор не е кола за вас .

Хайде стига с тия "нафтови печки" ...отвратителни са ..

Оценка:
-3 +6

GTR
68 Отговор
ВАГ на сапун!!!!

Коментиран от #71


Оценка:
-3 +6

Hellraiser
69 Отговор

До коментар #6 от "сектант":


Скрий се бе леке нещастно! Явно нищо не разбираш от коли, ако аудито въобще излезе от сервиза може и да се сравнява с Хонда или Тойота ..: )) освен това Q7 е съвсем друг клас, CR-V и RAV 4 са компактни СУВ-ве

Оценка:
-1 +7

GT-R R35
70 Отговор

До коментар #36 от "Японеца":


Прав си братле! Евала!

Оценка:
-1 +2

Притежател
71 Отговор

До коментар #68 от "GTR":


Пич, прегледай се.

Оценка:
-0 +1

ема
72 Отговор
Не знам само тези трите модела ли на имах Мазда 626 изминах 380 000 хиляди километра без никъкъв проблем. После кпих Ситроен С5 изминах (когато го купих беше на160.000 доколко е вярно отделен въпрос) общо над 500.000 без сериозни проблеми когато купих PASSAT V6 и по късно Mercedes ( двете са EURO 4) изхарчих толкова много и вечно проблеми вече никога никога немска кола не бих купил.

Оценка:
-4 +6

123
73 Отговор

До коментар #56 от "Корола":


Ми аз ще кажа, за Пасат. Двигател 2.0 TDI, кутия DSG 6, 140 коня! За 7 (седем) години експлоатация 245 000 километра, закупен нов! Такааа: 8 пъти смяна на масло, на всеки 30 000 + всички поленови филтри; 2 пъти горивен филтър; 4 пъти смяна масло DSG: 1 път ангренажен комплект с помпа и антифриз (на 210 000 !!!); 1 пъти смяна на спирачна течност; 1 път сменени накладки с дискове отпред + накладки отзад; 2 задни амортисьора на 240 000 ( ненужно, ама нали фирмен сервиз ....); 2 накрайника на предните носачи на 240 000; 1 крушка на габарит; 1 сензор парктроник ( удар от друг); 1 предно стъкло заради камък по каско! Това е..... Продаден за 3 дена без пазарлък преди година, как е в момента не знам, ама до последно беше БЕТОН, изключая кожата на волана! Може би най добрият автомобил правен в последните 20 години! Ама си иска неговото.....

Оценка:
-7 +2

ромео
74 Отговор
Да бе, да. И максим, и крисистиянчо, ще те помелят, ако те срещнат едновременно.

Оценка:
-0 +0

Joro
75 Отговор

До коментар #46 от "Българин във Воронеж":


Говориш глупост, пълно е с японски коли! И ми прави впечатление, че хора с възможности си купуват японски кули и най-вече Хонди Сr-v!Не знам сигорно не разбират от коли....?

Оценка:
-3 +5

Гост
76 Отговор

До коментар #6 от "сектант":


Те да не са направени да се блъскаш с тях бе тъпак, блъсни едно Q7 в един ТИР и тогава ще видиш колко е надеждно Ауди Q7...

Оценка:
-0 +5

77
Този коментар е премахнат от модератор.
Шукариева
78 Отговор
Само Гранд Чероки 2016 250 кончета. Нема грижа.

Оценка:
-3 +0

79
Този коментар е премахнат от модератор.
80
Този коментар е премахнат от модератор.
Аз1234
81 Отговор
Въпреки,че карам Пасат,не съм сектант, както сте тук двата отбора - немски и японски маниаци!
Какво ви дреме кой какво кара и кой какво харесва?! Щом една кола е в движение и се кара, значи има някаква полза, колкото и глупаво,наивно и неадекватно да ви изглежда,всеки е различен,и това е най-хубавото!

Оценка:
-0 +7

КРАСИМИР КАМОВСКИ
82 Отговор

До коментар #23 от "въпрос":


САНГ ЙОНГ РЕКСТЪН,КАРАМ ГО ВЕЧЕ ГОДИНА И ПОЛОВИНА И СЪМ ДОВОЛЕН.ПЕТАК 2,7 ДВИГАТЕЛ НА МЕРЦЕДЕС АВТОМАТ,ПОСТОЯННО 4*4,РАЗХОД ГРАДСКО 12_12,5

Оценка:
-5 +0

мнение
83 Отговор
Бих казал за тези колици - С К У К А. Иначе съм сигурен, че си струват парите, особено ако това е колата, която ще си купуваш за следващите 10 години....за щастие не карам никоя от тях

Оценка:
-2 +3

перничанин
84 Отговор

До коментар #64 от "ДЪДЪЕ":


Карали сме някои, но читаво XV в момента трудно ще намериш под 15 000лв (има, но са удряни), а статията е за коли до 15 000. И не забравяй , Субару е под опеката на Тойота в момента. От същата година Тойотата е малко по-добра от Субаруто, не коментирам мотори и задвижване, а качество на направа , качество на материали. Просто RAV4 е по-добре направена и по-здрава от XV (мое мнение). Не ми е ясно защо някои намесват , корейски, немски и американски коли, като статията е за "най-надеждните три ЯПОНСКИ SUV"

Коментиран от #91


Оценка:
-0 +5

Някой си
85 Отговор

До коментар #58 от "перничанин":


Аз говоря като цяло да включат в ОТДЕЛНА статия и да обърнат внимание и на корейските сувчета...

Оценка:
-2 +1

Пешо от Горно Кифлево
86 Отговор

До коментар #35 от "мъжкар":


Имам Зафира и Л 200. Проблем с Ел.пакета на зафирата наложи отварянето на вратата на шофьора. И оооо чудо. НИКАКВА шумоизолация. При Л-ката същото. Странно и двете са еднакво шумни. Само дето на Л-ката на всеки 2-3 месеца не й сменям предното окачване. Ясно различен клас автомобили са. Ама Тигуана (преди Л-ката)на 4 години с две счупени пружини???? От лични наблюдения. Съседката си взе S клас 2016-та. Ами под нея има повече масло от колкото под моята Зафира. Та мисля да сменя моята Зафира с нещо Китайско. Поне всички части ще са ОРИГИНАЛНИ. За Л-ката и дума да не става. За 3г. Масло и нафта. Друго не съм правил.(предвид че е ремапната, глезотия не че имаше нужда)

Оценка:
-0 +2

Вики
87 Отговор
Никой нищо не казва за Субару.... определено някой от моделите на Форестър може да бъде в тройката! Който не е карал Субару, много е загубил... :-)

Коментиран от #93


Оценка:
-2 +4

Subi
88 Отговор
Изтървали сте Субару Трибека и другите в тоя клас невероятна кола и поне моята е перфе.

Оценка:
-3 +4

бай онзи
89 Отговор
Единствено Grand Vitara от изброените има понижаващи предавки.. останалите са вдигнати коли

Оценка:
-0 +3

90
Този коментар е премахнат от модератор.
ДЪДЪЕ
91 Отговор

До коментар #84 от "перничанин":


Tук ме излови "перничанино" :)
XV то прави шест години декмври и е на 112 000
Аз я карам от 22 000 км и само се забавлявам.. Беше осмото,което тествах преди да го намеря ...и ми стъпи на 20К с регистрация,смяна на консумативи и нови гуми.
Честно да ти кажа не ми пука колко гори..Всичко зависи от настроението ми - дали ще ръмжи или ще се движи плавно и тихо .
По важно е за мен,че отзад не" пуша " .

Оценка:
-0 +1

ДЪДЪЕ
92 Отговор

До коментар #46 от "Българин във Воронеж":


Прав си "воронежки българино" - и аз навсякъде виждам изброените от теб модели - но те са в локалното и с вдигнати предни капаци..

Добре,че поне не ми се пречкат :)

Оценка:
-0 +2

ДЪДЪЕ
93 Отговор

До коментар #87 от "Вики":


Права си Вики , няма какво да кажат :)

Поглеждат те от далеч, с крайчеца на окото и не говорят...ха ха ха

Оценка:
-0 +0

Genata
94 Отговор
Карал съм такава RAV 4 и така и не разбрах какво в нея струва 15000 лв. Твърда возия, евтина пластмаса надсякъде. Много надценени са японките на Стара слава

Оценка:
-0 +3

Genata
95 Отговор
https://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/26848-honda-spria-noviia-civic-zaradi-problem-s-motora
https://fakti.bg/technozone/334430-problemi-s-dvigatela-na-novata-honda-cr-v
И много други

Оценка:
-0 +0

Azzz
96 Отговор

До коментар #20 от "Mitsubishi":


Лексус искаш да кажеш не Митсубиши.. имам Форестър номер 1 е не съжалявам колко джипове сам вадил със него не е истина а за ремонти забрави само комсумативи !!! Земете сменете на Субару да се родите ;)

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Славчо Велков
Депутатът от БСП коментира ситуацията на Стария континент след атентата в Манчестър
Европа е бременна с тероризъм"

Още бисери
ТОП 5