Last news in Fakti

13 Януари, 2011 12:46, обновена 30 Юли, 2022 16:28 10 037 48

Chrysler 200 става Lancia Flavia

  • lancia-
  • chrysler

На провеждащото се в момента автомобилно изложение в Детройт стана ясно, че всички слухове за бъдещите модели на Lancia могат да се окажат верни. Италианската марка има намерение да покаже през пролетта в Женева няколко нови модела, които ще попълнят гамата й.

В Детройт представители на Lancia разказаха, че освен новия флагман Thema, който ще се прави на базата на Chrysler 300, италианците ще представят и още една собствена версия, която ще се базира на модела Chrysler 200.

Този модел ще се предлага на пазара във версии седан и кабриолет и ще замести в Европа Sebring. Генералният директор на FIAT Серджо Маркионе заяви в Детройт, че новият Chrysler 200 съвсем скоро ще дойде на Стария континент и най-вероятно ще носи името Flavia.

Експертите считат, че в европейската версия на модела ще има само няколко незначителни стилистични изменения в сравнение с американския донор. Основните разлики ще са свързани с фирмената за Lancia радиаторна решетка и нова евро-версия на броните.

Генералнишят директор на Lancia-Chrysler Оливие Франсоа каза пред журналисти, че за разлика от американския Chrysler 200 Flavia ще се оборудва с механична скоростна кутия и с дизелов двигател. Той каза още, че "крайслеризацията" на Lancia ще продължи с ван на базата на Voyager, който ще се появи в Европа през тази година заедно с Thema.

По-малкият седан на базата на Chrysler 200 ще започне да се продава в Европа през 2012 година. По този начин Lancia ще запълни празните места в гамата си над модела Delta. Предвижда се още в Женева да бъде показан и наследник на Ypsilon.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mitko

    14 37 Отговор
    nemi haresva apak i lancia ne e koi znai kva marka
  • 2 ld

    32 9 Отговор
    ne e koj znae kakva marka samo sa pe4elili pove4e ralita ot kojato i da e druga marka koli
  • 3 diwanel

    33 5 Отговор
    Митко Миткооо Митко! В близкото минало Ланчия беше една от най предпочитаните марки в световния рали шампионат! Ланчия в дялово отношение е с малко по-малко бройки отколкото другите Италиянски марки! Митко Миткоо Митко! Тази марка беше позадържала разработките на нови модели но вече нещата не седят така!
  • 4 dancho.

    10 31 Отговор
    taq marka lancia e otvratitelna ... ne mi haresava kolata chrysler 200 e po hubav
  • 5 очнад

    24 7 Отговор
    Данчо Данчо Данчооо не ги разбираш тия автомобили.
  • 6 plamen7002

    30 5 Отговор
    ОТ КАДЕ ДА ЗНАЯТ ДЕЦАТА ЗА СТРАТОС ИЛИ ТЕМА С ДВИГАТЕЛ НА ФЕРАРИ... ДЕЦА.СТАВАТ СМЕШНИ АМА ЩЕ ПОРАСНАТ МОЖЕ ИДА СЕ ПРОСВЕТЯТ...
  • 7 abe

    24 1 Отговор
    абе то и ево-то ги пука на ралитата ама никой не признава мицубиши за сериозни коли. Тъпия българин знае само БМВ АУДИ и подобни кошници.
  • 8 опитвал

    7 21 Отговор
    не знам кой трябва да се просвети,само,дето Ланчия са ОТВРАТИТЕЛНИ коли,ужасни във всяко отношение и някогашна слава на "ХашЕф"-ката,която беше и супер трошлива,не означава нищо.Ланчиите са ужасно-ужасни и нищо не става от тях,занимавам се цял живот с автомобили,ако някой сметне,че пиша отгоре-отгоре впрочем
  • 9 GERMANY

    4 20 Отговор
    tova e bokluk,laino4ite sa palni bokluci
  • 10 LANCIA

    23 2 Отговор
    Имам Капа от 4г и не сам пипал нищо по нея,само нафта и нормалните консумативи,преди това имах Типо дизел 12г и отново само каране.Всичко си е до подражка на автомобила и до предишни собственици,кето си е кенеф си е кенеф независимо от марката.
  • 11 forca germany

    5 20 Отговор
    imam poznat s kapa,nema sedmica da ne e dala defekt,kazvam ti go safsem majki.Drug sased kara lybra -to ne beha stabilizira6ti 6tangi,nosa4i,hidravliki,bialeti,mnogo extri no polovinata ne rabotat,lanciata e kola za evtinite gazari-iska6 lux no nema6 pari,tova ne e razumno. Znaete 4e koito si e gazar kara mercedes,Audi ,Bmw.ako tvardi6 4e iska6 da si razli4en ot teh s Lanciata, na nikoi nema da napravi6 vpe4atlenie,znae6 4e s pokupkata si izgorel s parite si,horata ne vervat na lanciata,zatova struva do 3000 lv nai skapite kapa i lybra.v sa6toto vreme ot vatre sa po lux ot mercedes.edin golf 2-. 3,edna astra f struvat kolkoto kapa i lybra v sa6toto vreme edno 4e sa po stari ,edno 4e sa bez extri,drugo 4e sa v razli4ni klasove,no sa zdravi i nadejni,nepretenciozni,-koli za vaz po bednite hora .S lanciata ne izglejdaj po bogat,nema smisal da gorite po 14/100 naprazno,tova e kola s koiato ne znae6 kade 6e zakasa6,AZ karam Zafira Imam Audi , prodal sam mnogo koli, Vinagi nemskite sa bili nai dobrite,kara6 i ne pipa6 nishto po4ti stotici hiladi kilometri.

    Коментиран от #13

  • 12 do forca germany

    14 4 Отговор
    MNOGO SI ZLE VE FORCA GERMANY NAY HUBAVA E NOVATA KOLA A TOVA ZA ZAFIRATA I AUDI MOJE6E DA GO PRESKO4I6 NE SA NAY KA4ESTVENATA NEMSKA IZVADKA
  • 13 Anonymous.

    15 4 Отговор

    До коментар #11 от "forca germany":

    А колко италиански коли кара бе? Чупели се ланчите. ако смяташ, че за стара кола значение има марката. Мои близки приятели си скубеха косите с една ц- класа, която като по часовник се повреждаше на месец- два. Тази кола явно много е карана, но по- амортизираща се кола не бях виждал никога. Радвам се, че им я откраднаха! Сега са със старо и зле изгледащо пунто, далеч далеч по- неповреждащо се от великия бенц. Него го карат вече повече от година, и въпреки, че е голям чук, определено е по- здраво от мерцедеса им. Много има беше кеф да карат МЕРЦЕДЕС, обаче така се напатиха, че 2-ри път много ще се замислят при покупка на стара и скъпа бракма.
  • 14 АрттрА

    23 1 Отговор
    Имам впечатление от Алфа Ромео 146 с боксерен двигател.Прекрасно ръмжащо автомобилче. Смених го единствено заради годинките му, и заради това, че си мислех!!!, че е много лакомо за гориво. Е, взех си много по- нова кола с отлична репутация, но честно казано алфето беше по- лесно за поддръжка, а и за повече от 3 години се оказа, че не е чуплива или некачествена кола, каквото е всеобщото схващане. Може би съм попаднал на читав екземпляр. Харесвам ланчите и съм сигурен, че са добри коли.Надявам един ден да имам някой нов модел от марката. Имал съм преди много години и Фиат Темпра, също здрав автомобил!
  • 15 forca germany

    3 16 Отговор
    Za6to na pazara lanciata kisne s godini ,za6toto e gotina li , za6toto e skapa li, ili za6toto e kalpava,koito e karal nemska kola trudno ste se pre... s lancia.pritejatelite na tezi koli sa evtini gazari.koito nema pari za mercedes kupuva laino4ia,sled koeto bankrutira.skapi i neka4estveni 4asti,kakvo si misli6.4e s parite koito dadoh za zafirata ne mojeh da si kupa 3 broa lybri i 2 kapi li,moje bi 6teh da spe4ela ot skrab.po ni6to ne mogat da se sravnavat,osobeno tazi lybra mi prili4a na nastapena jaba,kapata nishto osobeno ot lybrata.istinata e 4e stari nemski koli o6te se dvijat po ulicite dokato italianskite im nabori sa ve4e v otvadnoto
  • 16 forca germany

    5 15 Отговор
    KAM 4ERAKA,a tezi s italianskite lancii ot koi gazari sa ne mi gi hvali tez italianski laino4ii,alfeti,fiati dori i ferraritata sa darvo.mnogo pove4e vervam na AUDI R8.az haresvam-AUDI ALROAD QUATRO,Q7,A6 RS QUATRO,ot po evtinite zafira 2008-2009 opc s 240 kon4eta,BMW M POWER 5,insignia opc, kajete mi italianskite im konkurenti .pri takav izbor kakvo 6te kupat razumnite hora.

    Коментиран от #24

  • 17 do forca germany

    14 3 Отговор
    POVTARQ6 SE VE PI4 PRODALJAVY DA POVTARQ6 I ZA ZAFIRKATA 4E DA TI STAVA PO LEKO OT NABUTKATA SAS BEZPROBLEMNATA NEMSKA KO4INKA A I NA KOY MU PUKA KVO TO4NO NEMSKO HARESVA6 QVNO SI IZBIVATE KOMPLEKSITE KATO PI6ETE S GORDOST ZA NQKOY NEMSKI EKOTOY PRIZNAYTE SI 4E HARESVATE FRENSKI ITALIANSKI QPONSKI I DR.NE E SRAMNO A EDVA LI V TVOETO SELO IMA NET TAKA 4E NQMQ DA TE RAZBERAT

    Коментиран от #48

  • 18 jtd

    22 2 Отговор
    Ще се научите като купувате коли давате по 10 000 лв. за Ланча така както ще дадете и за Голф.
    Преди 3 години си купих Либра с 3 години по нова топ екстри в сравнение с голфа (4-ка), който ми предлагаха. За инфо голфу имаше само климаТИК.
    Резултата е следния, единствения проблем ми е бил с тампони на стабилизираща щанга. Който се сменят срещу 50 лв. с труда, но важно е да улучиш човека който да ти направи качествения ремонт.
    През това време, мой колега и брат му големи фенове на голфовете си смениха предниците на 4-ките. За разлика от мен, те си пазят колите.
    Имал съм и немски автомобили БМВ, верно че беше здраво, защото поддръжката му беше на ниво. Мой приятел със същото БМВ (Е36) прави предница чак след 12-година на автомобила. На толкова правихме и предница на ФИАТ Темпра, който имахме от нов.
    По българските пътища няма автомобил, който да оцелее. Ако не ми вярвате, може да ми дадете един, аз ще го карам както си карам по принцип.
    Понеже работя в сферата на автомобилите, много обичам да чета "компетентните" отговори на "кадърните" български майстори. Според който няма други автомобили освен немските. Аз ще ви кажа друго, без значение от марката истинските автомобили бяха до 99 година, след 2000-2001 всичко е ориентирано към схемата след изтичане на гаранцията да я махаш иначе ще ти се вземе акъла.
    И се замислете върху факта, че фирмите, който произвеждат електроника и всичко де що е тоци са 2-3, тези който произвеждат турбини и части за двигатели също не са много, тези за ходовата част 5-6. Говоря за части за първоначално вграждане. Тогава как може да има разлика в здравината на автомобилите при положение, че частите са на едни и същи производители?

    П.П. forca germany, Темпрата, която баща ми купи 1991 г. и аз продадох 2007 г. все още се кара. И мога да ти кажа, че по улиците има много повече стари италиански, отколкото немски коли.
    Аз съм карал зафира и ми харесва като семеен автомобил, но динамиката и устойчивостта на либрата е друга. И аз като купувах либрата можех да купя 2 зафири и те щяха да са за отпадъци нали?
    Това дали ще си купя мерцеде или Ланча обаче е личен избор, а голяма грешка на българите е че купуват коли, които не са за тях. Манията в България да караш Мерц или БМВ, щот ще си ГЪЗар, е за мен тва е тъпо имам друго мислене.
    Ланчата върви 2.4 jtd, икономична е като за такъв мотор, има екстри и то съм сигурен, че са доста повече от на зафирата ти, комфортна ми е, _здрава е_. Е защо да се набутвам да давам пари за Мерц или БМВ, като парите мога да си ги вложа в бизнеса?
    Когато повече българи започнат да мислят в тази насока ще има шанс да се оправим!
  • 19 forca germany

    2 15 Отговор
    NEZNAM kak si tolkova dovolen,dano da e taka,ne me interesuva kakvo i haresva6 ,dori i da e taka to se dalji na tova sigurno 4e ti e diezel,staklopovdiga4ite ti rabotat li o6te,ot extrite ti koi rabotat adekvatno,stabilizira6tata ti shtanga ne se pravi kapsulovana e i struva 240 leva ,a ti za 50 leva pi6e6,napi6i v va6ia forum kak stava pobalgarevaneto na 6tangata,zashtoto tamponite sa vulkanizirani i kapsulovani.Nova stanga ot 240 leva s dostavkata kara 1 godina a tvoite ako ne se razkarcat za 4 meseca ili 10-12000km ela me zaplui pi4 dosta koli sam pravil ,mnogo sam 4el,dosta znam lybrata e kaprizna kola,dori i na mnogo mesta 6te ti otkajat da ia pravat bil sam svidetel na tova .znam 4e e udobna za karane karal sam 600km do ruse i obratno samo 4e benzin 2.0 nozafirkata ne bih smenil za takava.Varvi kakto s 120 taka poddarja i 17o vdigal sam do 200 ne e nikak po bavna ot lybrata vse pak e 147 kon4eta na 2.2 motor ,extri kakvito se polzvat gi ima i rabotat -klimatik,trakshan kontrol el stakla abs esp i mnogo drugi kato el ogl ,elektro servo,nagrevateli i t n .sabira mn pove4e bagaj, vozi i5 i 7 patnici mnogo po funcionalna e zatova e i po skapa.
  • 20 Viva Italy

    13 2 Отговор
    Бих те на..ал много здраво, ама виждам че другите момчета които разбират от коли са се заели с този въпрос.

    Коментиран от #36

  • 21 Viva Italy

    9 2 Отговор
    До тоа нат мене.
  • 22 gogogo

    11 3 Отговор
    do forca germany -palni gluposti za nemskite stari koli, gniat drankat , grubi sa, neudobni sa, a skapite novi koli vinagi praviat vpechatlenie nezavisimo dali sa Lancya BMW ili Shkoda, prostotiata se vozi na golfove i gi prevaznasia kakto edno vreme beshe s trabantite, tuk iziskanite hora sa malko i za tova prostashkia pernishki golf e navsiakade, dokato elegantnia rovar ili udobnite fiati se smiatat za che..i shtoto grubia balgarin triabva da se fuka s grub star nemski avtomogil, neshto sredno mezdu tank i traktor
  • 23 do forca germany

    10 2 Отговор
    EI FORCA GERMANI TI MAY SI MAZOHIST AI SPRI S TOQ TRO6LEK ZAFIRATA VSI4KI RAZBRAHA 4E SI SE NABUTAL NE SI VNU6AVAI S NAPREKASNATO POVTARQNE 4E TI E GOT MNOGO TI E GADNO I ZA DA NAMALI6 BOLKATA PRIZNAI NA SEBE SI PONE 4E ITALIA FRANCIA I DRUGI PRAVQT PO NE6TI4KO I ZAPOMNI CENATA NE E OPREDELQ6TA PRI VTORA UPOTREBA
  • 24 Lmao

    12 2 Отговор

    До коментар #16 от "forca germany":

    Еми брат аз карах мерцедес и също бях леко скептичен към италиянките, но се качих в последствие на Ланча и НЕ СЪЖАЛЯВАМ! Сега всичките ми бъдещи планове за следваща кола сега са ориентирани към Алфа и Ланча.

    Ще питаш защо? Защото немците са СКУЧНИ, а италианката е страстна, впечатлява с комфорта, уюта си и прецизност в най-малките интериорни и екстериорни детайли. Но това за хорато, които имат око да го видят ;)
  • 25 Страстоубиец

    6 2 Отговор
    По твойте критерии най-добър е междуселският Чавдар - широк, висок .... и побира не 5-7 селяци кат`теб, ами цели 50! Ша ми сравнява кочината Зафира, предназначена за немския селянин, с лимузини!
  • 26 Driver

    4 2 Отговор
    Za italianskite koli bih kazal samo dobri dumi.Dalgo vreme karah UNO i ne sam imal problemi.S udovolstvie bih opital LANCA LIBRA ili ALFA 147.O6te pove4e,4e vijdam,4e stavat vse-pove4e po pati6tata.Edinstvenoto koeto mi pravi vpe4atlenie e,4e po4ti ne sre6tam LIBRA s benzinov dvigatel,a az ne sam prevarzenik na dizela.Ako nqkoy (S OPIT) moje da dade po-podrobna info za tezi koli(dori i da sa dizeli) i dali vaob6te si zaslujavat bih bil blagodaren.
  • 27 berluskoni

    10 2 Отговор
    Имам Ланчия Тезис 2006г.Невероятна кола и като возия и като комфорт. А и е доста прилична. Мнозина я определят като грозна, а аз я оприличавам по-скоро като екстравагантна. Още повече, че дори и един от папамобилите е от същата марка и модел.
  • 28 M

    6 2 Отговор
    Ланча е легендарна марка,само да намалят малко цените ще е супер!!!
  • 29 Fiat Saler

    6 3 Отговор
    Аз не мога да разбера защо в коментарите към публикация на италиянаски автомобил, винаги се включват хора, които парадират със заблудената си привързаност към немските кютюци и развалят темата. А моето мнение по темата е, че предпочитам следващата кола на Ланча да нямаше нищо общо с марка отвъд океана. Благодаря за вниманието и спрете спора, дори голфоните нека не четат и пишат като видят картинка на кола от апенините!
  • 30 Ogi до 30

    4 2 Отговор
    С...т, защото са абсолютно болни и закърнели мозъци. сърдят се, когато хората се оплакват от немките джогани, а се нахвърлят като озверели върху доказани италиански, френски и азиатски производители. Но категорично не съм съгласен, че бракът между Фиат и Крайслер е грешка. Той ще донесе ползи и за двете компании и ще роди забележителни модели.
  • 31 svetliboy

    6 2 Отговор
    абе тези с немските кочини що не вземат да се скрият ,това са най големите чуруци и пустиняци които съм срещал.имам ланчиа либра 1,8 16 в ввт и мога да ви уверя че такива немски кочини като голф и зафира си мислят само че вървят ,направо са е...ти смешниците в напъните да те изпреварят ноуви просто не им се отдава.
  • 32 LANCIA

    6 3 Отговор
    До forca germany.Видях че си ми отговорил парво ти,няма намерения да се обийдаме или да се убеждаваме,както казаха доста колеги които карат италянски в товеа число и аз над 14г че не можеш да ме убедиш че са боклуци или нещо от рода.По вапроса дали сам газар на дребно или че нямам пари да си взема немски отпадак само мога да ти се присмея,понеже вчера си взех Тезис 2008 и мога само да сажалявам немските му еквиваленти.Последно отново кам теб,това е тема за Ланчия и след като не си и фен защо спамиш,злорадстваш и говориш несварзани неща,по добре коментираи немските кофтори и не се занимаваи с италянските.Хаиде сас здраве и като газар пиши на кирилица.
  • 33 Bat Pesho

    2 5 Отговор
    Колеги,
    Чета мненията ви и реших да споделя своето виждане за нещата. Карал съм много и различни автомобили - като се започне от Шкода 105, мине се през добрата стара руска школа, след това се пристрастих към френските машини (10-тина години бях верен на марката Рено, която въпреки, че е доста коментирана като марка с ниска надеждност, моите автомобили са били сравнително безпроблемни). Междувременно съм карал Ланчия, Алфа Ромео... казвам карал, не притежавал. Хората, чиито коли съм пробвал винаги са се изказвали ласкаво за тях - добра поддръжка и някои дреболийки за ремонт. Имал съм възможността да карам БМВ (525) - много добра кола наистина, Форд (европейски и американски версии), Мерцедес... Истината обаче е една - ако си търсите наистина надежден автомобил, доверете се на японските марки. Известно време карах Тойота Корола (като служебен автомобил), карал съм и Субару Легаси. Това са колите, за които може да се каже "Сядаш, палиш, сипваш бензин, сменяш масло и нямаш други грижи!" По настоящем карам Дайхатсу (което реално погледнато си е маскирана Тойота) и съм страшно доволен, както от надеждността, така и от съотношението динамични показатели:разход на гориво!
  • 34 forca germany

    4 5 Отговор
    pro4etoh va6ite statii,istinata si a znaete.Ne moje 4ovek da vi izlekuva.Fseka golema marka si ima dobri i lo6i modeli,no v italianskite lo6ite preobladavat. Cenata na avtomobila ti govori mnogo.naprimer kak se e darjal- markata i modela prez godinite.da ne prava sravnenie 4e ne moje da go preglatnete.Lancia ne se kupuva V evropa,V 6tatite 6te se prodava maskirana pod kraisler,cel svet ne priznava tova mente,A za vas tova bilo temperament,lux,ta dori avtomobil,tolkova ste nazad 4e ne moje da si predstavite .no tova koeto ste kupili 6te ostane ve4no va6e (udovolstvie)4ovek bega ot lancia kato ot me4ka,nov vnos da e nema klienti pa kamoli 2upotreba ot balgaria
  • 35 Lancia Flavia

    12 1 Отговор
    Аз мисля, че тази Ланчия ще заеме своето място сред ексклузивните и различни (индивидуални)автомобили от второто деситилетие на 21 в.

    Освен това от приоритета на марата е богатия aмерикански пазар , затова използват утвърдено вече шаси и двигатели там ...

    Едва ли от централата на Ланчия се интересуват дали някой български въшльо ще се купи втора употреба такава кола ... просто ние не сме никакъв пазар за един международен проrзводител ...
    Между другата Lancia Flavia е един от най-легендарните модели на марката, това , че тук не е известен си е проблем на недодялания бълкански мозък дето ни мъчи и ни пречи да се интегрираме към развитите цивилизации на запад ...
  • 36 jtd

    6 1 Отговор

    До коментар #20 от "Viva Italy":

    Всичките ми екстри работят в интерес на истината. Във форума им е ясно как се сменят тампоните. Но е друг въпроса, че попадат все на майстори с ограничено мислене и такива, който като видят Либра или Тезис и вдигат рамене.
    Не искам да те заплювам :)
    Повдигачите струват 20 лв. и 4-те ги смених профилактично за няма и 1 час.
    Но не смятам, че другите коли не страдат от същите или подобни болки. Всеизвестен е проблема с ел. стъклата на Е36. Водачи сме сменли и на Аудита. Няма гаранция за нищо.
    "sabira mn pove4e bagaj, vozi i5 i 7 patnici mnogo po funcionalna e zatova e i po skapa."
    Ето тези твой думи доказват, че автомобилите са различни класове и нямат база за сравнение.
    За цената не съм съгласен, но няма смисъл да спорим.

    И все пак си държа на мнението, че истинските автомобили без значение от марката са тези преди 99-та! И че едни и същи заводи се грижат за частите на Френски, Немски, Италиански автомобили.
  • 37 forca germany

    3 4 Отговор
    do jtd,haresvat mi nekoi tvoi zaklu4enia,do 99 godina be6e kakvoto be6e karaha se ka4estveni koli.ne pi6a sas zloba kam tebe ,tova ti haresva tova kara6 OK.Iskam samo da te ubedA 4E KOLITE OT KLASA NA LANCIATA SA MNOGO PO SKAPI,PRI IZLIZANETO NA MODELA PREZ 1999 G.KOI SA TI KONKURENCIA BMW 5 SERIA,MERCEDES C KLASA,AUDI A6,PASSAT 4 -VI6 SEGA SLED 11 GODINI KOLKO STRUVAT TEZI MODELI,NE MI KAZVAI 4E LANCIA LYBRA DARJI CENATA KATO TEH,PRI LANCIA ZAGUBATA NA STOINOST E MNOGO PO GOLEMA .Ti kolko si a kupil,predi kolko godini ,sravni s sega iste razbere6 kakvo ti govora.eto za men ti kazvam zafito go kupih 2008 07 m za 8500lv kato vleza v kars.bg i mobile bg cenite sa im ot 6000 nagore stova saglasen li si,za 2.5 godini sam navartel 85000km smenil sam zadni nakladki,remaci i rolki.zaredih klimatika,edna kru6ka na desen far,akumolatora, bobinite s sve6tite i edna bialetka.Kolata spi ot vsekade ivsi4ko raboti super dobre,da i gumi kupih-tova e za maslata se znae.
  • 38 jtd

    4 1 Отговор
    За това, че се обезценяват спор няма, на черното бяло не казвам. Но не смятам, че това е фактор определящ даден автомобил за добър или лош. Всеки автомобил е индивидуален и особенно когато купуваш 2-ра ръка.
    Виждал съм току що къпено 520и 2001 г., човека отива от Автокъщите във Варна до КАТ (3-5 км.) и след още 3-4 км. на Шел Република колата изхвърли водите.
    Аз се опитвам да те убедя, че въпреки бързото и голямо обезценяване на дадена марка, това не означава, че определени модели от тази марка не са сполучливи или, че всички са курници.
    Както сам знаеш васяка марка си има сполучливите модели.
  • 39 evala moi

    3 3 Отговор
    ЕВАЛА МОЙ!!! И аз съм в японска и само паля и карам, не ме е оставила на пътя досега. мицубиши. и само да кажа на оня със зафирата да отиде да се гръмне, защото същия клас мицубиши спейс стар с двигател GDI 1.8 вади същите коне като гадната зафира 2.2 - и е по-добър във всяко едно отношение. А над Ланчиа нямам наблюдения, но ако имахме пътища в българия бих си купил Алфа - СТАХОТНИ СА, особено много ме кефи MITO.
  • 40 evala moi

    1 1 Отговор
    ЕВАЛАТО Е ЗА КОМЕНТАР 34 От бат пешо.
  • 41 forca germany

    6 3 Отговор
    EVALA MOI,6a mi vadi6 ot 1.8 147 kon4eta, nema6 nikakav 6ans s varte6tia moment- sre6to ZAFITO ,rajdata ti napredva,motora se iznosva ,dva klasa si nadole,struva6 2500 lv prekosili ,blizak to4no speis star zakara v morgata za6toto zadnia most mu izpadna na trakia _nema6e za kakvo da go zavarat,I AZ sam gledal predi takova no vatre e darveno,van6no e grozno,lamarinata mu ne mi haresva,pak i po malko,nema ka4estvata na ZAFITO.KUPI si alfa iposle prez den 6e se se6ta6 za mene kakvo sam ti kazal
  • 42 do Страстоубиец

    3 1 Отговор
    ne nari4ai selqnin 4ovaka za6toto ti si po-golqm tri pati ot nego
  • 43 forca germani

    2 0 Отговор
    IZVINQVAM SE NA VSI4KI OBIKNOVENNO PI6A GLUPOSTI IMAM BELI PETNA V MOZAKA I SAM PALEN PEDERAS SAJELQVAM NQMAM SPOMEN NE SAM DOBRE OBI4AM DA SE DRAZNQ ZA6TOTO SAM ZLOBEN KOMPLEKSAR
  • 44 forca germani

    2 2 Отговор
    AZ SAM MNOGO BOLEN I GOVORQ GLUPOSTI SAJALQVAM FENOVE
  • 45 дедо

    1 1 Отговор
    До forca germani 45 Браво е това трябваше да напишеш много по-рано , неможеш да убедиш другите , че си прав зщото нее така.
  • 46 45 I 46 FAL6IVI

    1 0 Отговор
    forca germany e inzvaredno prav mercedes audi i bmw sa avtomobilite i ot teh ima slabi modeli ,i ne varviat skapo no az ne poznavam spolu4liv italianski model 20 godini nasam ,lybra e lux no stiga tolkova,grozna e ot van troshi se iako cenata i e 3000 leva a godinata e 2000vi6e tova e ocenkata na publikata vishte konkurenciata (gornia segment na srednia klas)AUDI A6 ,BMW 5SERIA MERCEDES E klasa dali struvat kolkoto lybrata .DANO EDIN DEN SI KUPITE NEMSKA KOLA ZA DA RAZBERETe za^to e na druga cena
  • 47 един изпатил

    0 0 Отговор
    forca germanyyy..., forca germanyy,първо-пиши на български, защото сме в бъгарски сайт(не на"шльокавица")второ- видно е, че за теб суми от 4-5000лв. нямат никакво значение(явно защото ги получаваш наготово, когато ги ЗАРАБОТИШ ИЛИ ОТРАБОТИШ за 1год.тогава ела и пак пиши)и трето-ВСЯКА една кола,па била тя и немска(явно ти си им фен)се чупи, поразрови се в интернет и ще видиш колко много отрицателни мнения има и за новите Мерцедес,Ауди,Пасат и т.н.,а какво да очакваме ние от 10-15год. котъри на по 250-300 000км."пипнати" от българските автоджамбази за мен лично истината е една НОВАТА кола
  • 48 Писна ми от разбирачи

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "do forca germany":

    Това за гАзарите ми звучи като селски ерген с VEF чул нещо за "Телефункен" или "Филипс" и разказващ колко велики марки са