На провеждащото се в момента автомобилно изложение в Детройт стана ясно, че всички слухове за бъдещите модели на Lancia могат да се окажат верни. Италианската марка има намерение да покаже през пролетта в Женева няколко нови модела, които ще попълнят гамата й.
В Детройт представители на Lancia разказаха, че освен новия флагман Thema, който ще се прави на базата на Chrysler 300, италианците ще представят и още една собствена версия, която ще се базира на модела Chrysler 200.
Този модел ще се предлага на пазара във версии седан и кабриолет и ще замести в Европа Sebring. Генералният директор на FIAT Серджо Маркионе заяви в Детройт, че новият Chrysler 200 съвсем скоро ще дойде на Стария континент и най-вероятно ще носи името Flavia.
Експертите считат, че в европейската версия на модела ще има само няколко незначителни стилистични изменения в сравнение с американския донор. Основните разлики ще са свързани с фирмената за Lancia радиаторна решетка и нова евро-версия на броните.
Генералнишят директор на Lancia-Chrysler Оливие Франсоа каза пред журналисти, че за разлика от американския Chrysler 200 Flavia ще се оборудва с механична скоростна кутия и с дизелов двигател. Той каза още, че "крайслеризацията" на Lancia ще продължи с ван на базата на Voyager, който ще се появи в Европа през тази година заедно с Thema.
По-малкият седан на базата на Chrysler 200 ще започне да се продава в Европа през 2012 година. По този начин Lancia ще запълни празните места в гамата си над модела Delta. Предвижда се още в Женева да бъде показан и наследник на Ypsilon.
13 Януари, 2011 12:46, обновена 30 Юли, 2022 16:28 10 037 48
Chrysler 200 става Lancia Flavia
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mitko
15:58 08.09.2011
2 ld
15:58 08.09.2011
3 diwanel
15:58 08.09.2011
4 dancho.
15:58 08.09.2011
5 очнад
15:58 08.09.2011
6 plamen7002
15:58 08.09.2011
7 abe
15:58 08.09.2011
8 опитвал
15:58 08.09.2011
9 GERMANY
15:58 08.09.2011
10 LANCIA
15:58 08.09.2011
11 forca germany
Коментиран от #13
15:58 08.09.2011
12 do forca germany
15:58 08.09.2011
13 Anonymous.
До коментар #11 от "forca germany":
А колко италиански коли кара бе? Чупели се ланчите. ако смяташ, че за стара кола значение има марката. Мои близки приятели си скубеха косите с една ц- класа, която като по часовник се повреждаше на месец- два. Тази кола явно много е карана, но по- амортизираща се кола не бях виждал никога. Радвам се, че им я откраднаха! Сега са със старо и зле изгледащо пунто, далеч далеч по- неповреждащо се от великия бенц. Него го карат вече повече от година, и въпреки, че е голям чук, определено е по- здраво от мерцедеса им. Много има беше кеф да карат МЕРЦЕДЕС, обаче така се напатиха, че 2-ри път много ще се замислят при покупка на стара и скъпа бракма.15:58 08.09.2011
14 АрттрА
15:58 08.09.2011
15 forca germany
15:58 08.09.2011
16 forca germany
Коментиран от #24
15:58 08.09.2011
17 do forca germany
Коментиран от #48
15:58 08.09.2011
18 jtd
Преди 3 години си купих Либра с 3 години по нова топ екстри в сравнение с голфа (4-ка), който ми предлагаха. За инфо голфу имаше само климаТИК.
Резултата е следния, единствения проблем ми е бил с тампони на стабилизираща щанга. Който се сменят срещу 50 лв. с труда, но важно е да улучиш човека който да ти направи качествения ремонт.
През това време, мой колега и брат му големи фенове на голфовете си смениха предниците на 4-ките. За разлика от мен, те си пазят колите.
Имал съм и немски автомобили БМВ, верно че беше здраво, защото поддръжката му беше на ниво. Мой приятел със същото БМВ (Е36) прави предница чак след 12-година на автомобила. На толкова правихме и предница на ФИАТ Темпра, който имахме от нов.
По българските пътища няма автомобил, който да оцелее. Ако не ми вярвате, може да ми дадете един, аз ще го карам както си карам по принцип.
Понеже работя в сферата на автомобилите, много обичам да чета "компетентните" отговори на "кадърните" български майстори. Според който няма други автомобили освен немските. Аз ще ви кажа друго, без значение от марката истинските автомобили бяха до 99 година, след 2000-2001 всичко е ориентирано към схемата след изтичане на гаранцията да я махаш иначе ще ти се вземе акъла.
И се замислете върху факта, че фирмите, който произвеждат електроника и всичко де що е тоци са 2-3, тези който произвеждат турбини и части за двигатели също не са много, тези за ходовата част 5-6. Говоря за части за първоначално вграждане. Тогава как може да има разлика в здравината на автомобилите при положение, че частите са на едни и същи производители?
П.П. forca germany, Темпрата, която баща ми купи 1991 г. и аз продадох 2007 г. все още се кара. И мога да ти кажа, че по улиците има много повече стари италиански, отколкото немски коли.
Аз съм карал зафира и ми харесва като семеен автомобил, но динамиката и устойчивостта на либрата е друга. И аз като купувах либрата можех да купя 2 зафири и те щяха да са за отпадъци нали?
Това дали ще си купя мерцеде или Ланча обаче е личен избор, а голяма грешка на българите е че купуват коли, които не са за тях. Манията в България да караш Мерц или БМВ, щот ще си ГЪЗар, е за мен тва е тъпо имам друго мислене.
Ланчата върви 2.4 jtd, икономична е като за такъв мотор, има екстри и то съм сигурен, че са доста повече от на зафирата ти, комфортна ми е, _здрава е_. Е защо да се набутвам да давам пари за Мерц или БМВ, като парите мога да си ги вложа в бизнеса?
Когато повече българи започнат да мислят в тази насока ще има шанс да се оправим!
15:58 08.09.2011
19 forca germany
15:58 08.09.2011
20 Viva Italy
Коментиран от #36
15:58 08.09.2011
21 Viva Italy
15:58 08.09.2011
22 gogogo
15:58 08.09.2011
23 do forca germany
15:58 08.09.2011
24 Lmao
До коментар #16 от "forca germany":
Еми брат аз карах мерцедес и също бях леко скептичен към италиянките, но се качих в последствие на Ланча и НЕ СЪЖАЛЯВАМ! Сега всичките ми бъдещи планове за следваща кола сега са ориентирани към Алфа и Ланча.Ще питаш защо? Защото немците са СКУЧНИ, а италианката е страстна, впечатлява с комфорта, уюта си и прецизност в най-малките интериорни и екстериорни детайли. Но това за хорато, които имат око да го видят ;)
15:58 08.09.2011
25 Страстоубиец
15:58 08.09.2011
26 Driver
15:58 08.09.2011
27 berluskoni
15:58 08.09.2011
28 M
15:58 08.09.2011
29 Fiat Saler
15:58 08.09.2011
30 Ogi до 30
15:58 08.09.2011
31 svetliboy
15:58 08.09.2011
32 LANCIA
15:58 08.09.2011
33 Bat Pesho
Чета мненията ви и реших да споделя своето виждане за нещата. Карал съм много и различни автомобили - като се започне от Шкода 105, мине се през добрата стара руска школа, след това се пристрастих към френските машини (10-тина години бях верен на марката Рено, която въпреки, че е доста коментирана като марка с ниска надеждност, моите автомобили са били сравнително безпроблемни). Междувременно съм карал Ланчия, Алфа Ромео... казвам карал, не притежавал. Хората, чиито коли съм пробвал винаги са се изказвали ласкаво за тях - добра поддръжка и някои дреболийки за ремонт. Имал съм възможността да карам БМВ (525) - много добра кола наистина, Форд (европейски и американски версии), Мерцедес... Истината обаче е една - ако си търсите наистина надежден автомобил, доверете се на японските марки. Известно време карах Тойота Корола (като служебен автомобил), карал съм и Субару Легаси. Това са колите, за които може да се каже "Сядаш, палиш, сипваш бензин, сменяш масло и нямаш други грижи!" По настоящем карам Дайхатсу (което реално погледнато си е маскирана Тойота) и съм страшно доволен, както от надеждността, така и от съотношението динамични показатели:разход на гориво!
15:58 08.09.2011
34 forca germany
15:58 08.09.2011
35 Lancia Flavia
Освен това от приоритета на марата е богатия aмерикански пазар , затова използват утвърдено вече шаси и двигатели там ...
Едва ли от централата на Ланчия се интересуват дали някой български въшльо ще се купи втора употреба такава кола ... просто ние не сме никакъв пазар за един международен проrзводител ...
Между другата Lancia Flavia е един от най-легендарните модели на марката, това , че тук не е известен си е проблем на недодялания бълкански мозък дето ни мъчи и ни пречи да се интегрираме към развитите цивилизации на запад ...
15:58 08.09.2011
36 jtd
До коментар #20 от "Viva Italy":
Всичките ми екстри работят в интерес на истината. Във форума им е ясно как се сменят тампоните. Но е друг въпроса, че попадат все на майстори с ограничено мислене и такива, който като видят Либра или Тезис и вдигат рамене.Не искам да те заплювам :)
Повдигачите струват 20 лв. и 4-те ги смених профилактично за няма и 1 час.
Но не смятам, че другите коли не страдат от същите или подобни болки. Всеизвестен е проблема с ел. стъклата на Е36. Водачи сме сменли и на Аудита. Няма гаранция за нищо.
"sabira mn pove4e bagaj, vozi i5 i 7 patnici mnogo po funcionalna e zatova e i po skapa."
Ето тези твой думи доказват, че автомобилите са различни класове и нямат база за сравнение.
За цената не съм съгласен, но няма смисъл да спорим.
И все пак си държа на мнението, че истинските автомобили без значение от марката са тези преди 99-та! И че едни и същи заводи се грижат за частите на Френски, Немски, Италиански автомобили.
15:58 08.09.2011
37 forca germany
15:58 08.09.2011
38 jtd
Виждал съм току що къпено 520и 2001 г., човека отива от Автокъщите във Варна до КАТ (3-5 км.) и след още 3-4 км. на Шел Република колата изхвърли водите.
Аз се опитвам да те убедя, че въпреки бързото и голямо обезценяване на дадена марка, това не означава, че определени модели от тази марка не са сполучливи или, че всички са курници.
Както сам знаеш васяка марка си има сполучливите модели.
15:58 08.09.2011
39 evala moi
15:58 08.09.2011
40 evala moi
15:58 08.09.2011
41 forca germany
15:58 08.09.2011
42 do Страстоубиец
15:58 08.09.2011
43 forca germani
15:58 08.09.2011
44 forca germani
15:58 08.09.2011
45 дедо
15:58 08.09.2011
46 45 I 46 FAL6IVI
15:58 08.09.2011
47 един изпатил
15:58 08.09.2011
48 Писна ми от разбирачи
До коментар #17 от "do forca germany":
Това за гАзарите ми звучи като селски ерген с VEF чул нещо за "Телефункен" или "Филипс" и разказващ колко велики марки са15:58 08.09.2011