ФАКТИ.БГ

Volkswagen постепенно се сбогува с Polo, Golf и Passat (но не навсякъде)

Публикувана: 19 Май, 2020 14:22
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4531
Volkswagen постепенно се сбогува с Polo, Golf и Passat (но не навсякъде)
Golf
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.

Навлизането в ерата на електрическите автомобили за много автомобилни производители не е лесна стъпка. Мнозина обаче вече започнаха активно да използват специални платформи, предназначени изключително за „зелени“ автомобили, освен това в развитите страни мрежата от зарядни станции се разширява, а в някои държави собствениците на електрически автомобили имат право на допълнителни финансови бонуси. Цените на такива машини обаче все още са сравнително високи.

Passat

Volkswagen постепенно се сбогува с Polo, Golf и Passat (но не навсякъде)

При представянето на ID.3 от Volkswagen заявиха, че тяхната цел е да създадат линия от достъпни изцяло електрически автомобили (семейството ID). Очаква се такива автомобили в крайна сметка да се ползват с голямо търсене на пазарите на онези страни, които възнамеряват да забранят продажбата на автомобили с двигатели с вътрешно горене в сравнително близко бъдеще (табуто ще важи и за хибридите).

Polo

Volkswagen постепенно се сбогува с Polo, Golf и Passat (но не навсякъде)

В по-голяма степен това се отнася за европейските страни, които продължават редовно да затягат стандартите за емисии. Например Обединеното кралство планира да разреши продажбата само на електрически автомобили на нейната територия още през 2030 година. Според ръководителя на VW за маркетинг и продажби Юрген Стакман, модели с емблематични имена като Golf, Polo и Passat ще напуснат тези "зелени" пазари. А такива ще са болшинството от страните в Западна Европа, но ние все още сме далеч от тази графа.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
YAMAHA
1 Отговор
Няма да ми липсват тея масларници

Оценка:
-22 +30

Да видим
2 Отговор
С тези зелени мерки хората на тези пазари скоро ще останат без средства с които да купуват произведенията на Фолксваген . Така че по скоро ще карат старите си таралясници отколкото да се случи въпросната революция . Според мен е много грешно да залагаш бъдещето на фирмата си на политически налагани технологии . Политическата воля може буквално да се преобърне за изключително кратък период от време . Технологиите не могат да следват такъв ход . Единствения сигурен резултат от екологичните напъни е намалена конкурентноспособност на индустрията в засегнатите страни . Това води до цялостно обедняване на населението и смяна на приоритетите му. Ако някой мисли че хората ще предпочетат да гладуват за да "спасяват" природата - много греши .

Коментиран от #6


Оценка:
-6 +28

Мхм
3 Отговор
Предимствата на електрическите коли са много пред колите с ДВГ. Недостатъците са малко и се изчистват.

Коментиран от #4, #14, #16


Оценка:
-36 +11

Случаен
4 Отговор

До коментар #3 от "Мхм":


Хаххахаххахахаха

Коментиран от #5


Оценка:
-9 +18

Мхм
5 Отговор

До коментар #4 от "Случаен":


Хахахаха на кое? Кое не ти хареса?

Коментиран от #11


Оценка:
-13 +7

гост
6 Отговор

До коментар #2 от "Да видим":


Верно ли ?? И как го изчисли ?? В момента в Норвегия при тези цени на електричките и петролките първите се продават почти два пъти повече !! А цените на петролките ще растат , а на електричките ще падат !!! Самите Фолксваген са обещали прословутия ID 3 за под 30 000 евро , а базов Голф е към 25 000 и до 5 години ще стане 30 000 !!! И кое ще му е по-евтиното даже и без забрана за продажба ?? Горивото ли , данъците ли или прословутото "обслужване" ??? А тепърва ще има много по-евтини електрички , дори под 15 000 евро !!Айде дръжте си опорите за махалата !!!

Коментиран от #7, #8


Оценка:
-10 +6

Driving pleasure
7 Отговор

До коментар #6 от "гост":


Айде сега кажи колко и кави преки и непреки субсидии плаща Норвегия при покупка на електротрошляк ;) за 25 хил евро взимаш един прилично оборудван голф тука лекинко манипулираш, защото за около 30 хил ФауВе обещава стартова цена на ID, тоест не само гол на пушка но и с не много голям пробег... а ти приравняваш към това не базов голф, който почва от около 20-21 хил евро, а такъв с екстрите...

Оценка:
-0 +12

Golf
8 Отговор

До коментар #6 от "гост":


На 2 3 години и около 30к 40к тук където живея струва 16000 до 20000 е. От дилъра, който можеш да го вземеш и под формата на наем за 3 години. При това полажение месечният нае е 170 до 190 е на месец. Не говори на изуст като не си запознат, повече мисли или както казва Камен Донев ; когато си прост най добре си мълчи.

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +7

Аха
9 Отговор

До коментар #8 от "Golf":


И като е 170 евро на месец, колко е първоначалната вноска? Или ти нея не я смяташ! Ако беше изгодно с наемите, хората нямаше да си купуват коли! Наемането винаги излиза по-скъпо и с ограничени километри!

Оценка:
-1 +9

Гост
10 Отговор
Време е. Тия модели се изчерпаха. Винаги така става и идват нови модели.

Оценка:
-1 +4

Гост
11 Отговор

До коментар #5 от "Мхм":


Ами например, че не съвпада с реалността и много повече хора предпочитат двг пред ток.

Коментиран от #12


Оценка:
-4 +10

Мхм
12 Отговор

До коментар #11 от "Гост":


Те не предпочитат, а това им дават! Има разлика!

Коментиран от #15


Оценка:
-7 +1

13
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
14 Отговор

До коментар #3 от "Мхм":


Освен че се самозапалват от време на време с малък пробег са в студено време, пуснат климатик, повече товар или при по-висока скорост и не са толкова еко нямат други недостатъци.

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +7

Гост
15 Отговор

До коментар #12 от "Мхм":


Пазара дава това което се търси. Търсене и предлагане. Пазарна икономика.

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +2

ФауВе
16 Отговор

До коментар #3 от "Мхм":


Недостатъците на електромобилите тепърва ще се показват.

Оценка:
-0 +6

Факт!
17 Отговор

До коментар #14 от "Алфа Ромео":


Едно и също се приказва малък пробег на кои на Пежо 106 електрик от 91-ва?Тесла Ес прави 700+ км пробег при средностатистическо каране.За града дори едно Зои или и3 са достатъчни.В момента в който преминат психологическата граница от 1000км и с двг е свършено.

Коментиран от #18


Оценка:
-5 +2

Гост
18 Отговор

До коментар #17 от "Факт!":


700+ км като си видиш ушите в на теслата огледалата.

Оценка:
-1 +4

Мхм
19 Отговор

До коментар #15 от "Гост":


Пазара дава това което е изгодно за пазара! АВТОМОБИЛНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НЕ ПЕЧЕЛЯТ ОТ ЕЛ. КОЛИ, ЗА ТОВА НЕ ИСКАТ ДА ГИ ПРАВЯТ! А като те не печелят, означава че ти печелиш. И обратно, когато те печелят означава че ти губиш!

Оценка:
-1 +2

емо
20 Отговор
Някои които са "карали колите на Volkswagen Еuro-4 знаят колко е проблемна електрониката им.Вечно светеще лампи( диоди) въобще са проблемни не мога да си представя електрическия който е много повече има електроника ако искате " безотказна електроника" японските коли (знам веднага многознаещите ще се нахвърлят да твърдят обратното това лично мое мнение след като смених няколко немски коли).

Оценка:
-1 +2

Съдията Дред
21 Отговор
Явно бъдещето на тоя бизнес е в производството на резервни части

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Петър Димитров
Депутатът от БСП Петър Димитров обяснява какви ще са последствията от решението на премиера Бойко Борисов да се откаже от изграждането на Втора атомна централа.
Спирането на АЕЦ „Белене“ е като да затворят банките в Швейцария."

Още бисери
ТОП 5