Навлизането в ерата на електрическите автомобили за много автомобилни производители не е лесна стъпка. Мнозина обаче вече започнаха активно да използват специални платформи, предназначени изключително за „зелени“ автомобили, освен това в развитите страни мрежата от зарядни станции се разширява, а в някои държави собствениците на електрически автомобили имат право на допълнителни финансови бонуси. Цените на такива машини обаче все още са сравнително високи.
При представянето на ID.3 от Volkswagen заявиха, че тяхната цел е да създадат линия от достъпни изцяло електрически автомобили (семейството ID). Очаква се такива автомобили в крайна сметка да се ползват с голямо търсене на пазарите на онези страни, които възнамеряват да забранят продажбата на автомобили с двигатели с вътрешно горене в сравнително близко бъдеще (табуто ще важи и за хибридите).
В по-голяма степен това се отнася за европейските страни, които продължават редовно да затягат стандартите за емисии. Например Обединеното кралство планира да разреши продажбата само на електрически автомобили на нейната територия още през 2030 година. Според ръководителя на VW за маркетинг и продажби Юрген Стакман, модели с емблематични имена като Golf, Polo и Passat ще напуснат тези "зелени" пазари. А такива ще са болшинството от страните в Западна Европа, но ние все още сме далеч от тази графа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 YAMAHA
14:44 19.05.2020
2 Да видим
Коментиран от #6
14:54 19.05.2020
3 Мхм
Коментиран от #4, #14, #16
15:05 19.05.2020
4 Случаен
До коментар #3 от "Мхм":
ХаххахаххахахахаКоментиран от #5
15:14 19.05.2020
5 Мхм
До коментар #4 от "Случаен":
Хахахаха на кое? Кое не ти хареса?Коментиран от #11
16:07 19.05.2020
6 гост
До коментар #2 от "Да видим":
Верно ли ?? И как го изчисли ?? В момента в Норвегия при тези цени на електричките и петролките първите се продават почти два пъти повече !! А цените на петролките ще растат , а на електричките ще падат !!! Самите Фолксваген са обещали прословутия ID 3 за под 30 000 евро , а базов Голф е към 25 000 и до 5 години ще стане 30 000 !!! И кое ще му е по-евтиното даже и без забрана за продажба ?? Горивото ли , данъците ли или прословутото "обслужване" ??? А тепърва ще има много по-евтини електрички , дори под 15 000 евро !!Айде дръжте си опорите за махалата !!!Коментиран от #7, #8
17:27 19.05.2020
7 Driving pleasure
До коментар #6 от "гост":
Айде сега кажи колко и кави преки и непреки субсидии плаща Норвегия при покупка на електротрошляк ;) за 25 хил евро взимаш един прилично оборудван голф тука лекинко манипулираш, защото за около 30 хил ФауВе обещава стартова цена на ID, тоест не само гол на пушка но и с не много голям пробег... а ти приравняваш към това не базов голф, който почва от около 20-21 хил евро, а такъв с екстрите...17:49 19.05.2020
8 Golf
До коментар #6 от "гост":
На 2 3 години и около 30к 40к тук където живея струва 16000 до 20000 е. От дилъра, който можеш да го вземеш и под формата на наем за 3 години. При това полажение месечният нае е 170 до 190 е на месец. Не говори на изуст като не си запознат, повече мисли или както казва Камен Донев ; когато си прост най добре си мълчи.Коментиран от #9
18:38 19.05.2020
9 Аха
До коментар #8 от "Golf":
И като е 170 евро на месец, колко е първоначалната вноска? Или ти нея не я смяташ! Ако беше изгодно с наемите, хората нямаше да си купуват коли! Наемането винаги излиза по-скъпо и с ограничени километри!19:01 19.05.2020
10 Гост
19:24 19.05.2020
11 Гост
До коментар #5 от "Мхм":
Ами например, че не съвпада с реалността и много повече хора предпочитат двг пред ток.Коментиран от #12
19:25 19.05.2020
12 Мхм
До коментар #11 от "Гост":
Те не предпочитат, а това им дават! Има разлика!Коментиран от #15
20:22 19.05.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Алфа Ромео
До коментар #3 от "Мхм":
Освен че се самозапалват от време на време с малък пробег са в студено време, пуснат климатик, повече товар или при по-висока скорост и не са толкова еко нямат други недостатъци.Коментиран от #17
21:57 19.05.2020
15 Гост
До коментар #12 от "Мхм":
Пазара дава това което се търси. Търсене и предлагане. Пазарна икономика.Коментиран от #19
08:23 20.05.2020
16 ФауВе
До коментар #3 от "Мхм":
Недостатъците на електромобилите тепърва ще се показват.08:27 20.05.2020
17 Факт!
До коментар #14 от "Алфа Ромео":
Едно и също се приказва малък пробег на кои на Пежо 106 електрик от 91-ва?Тесла Ес прави 700+ км пробег при средностатистическо каране.За града дори едно Зои или и3 са достатъчни.В момента в който преминат психологическата граница от 1000км и с двг е свършено.Коментиран от #18
08:59 20.05.2020
18 Гост
До коментар #17 от "Факт!":
700+ км като си видиш ушите в на теслата огледалата.11:28 20.05.2020
19 Мхм
До коментар #15 от "Гост":
Пазара дава това което е изгодно за пазара! АВТОМОБИЛНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НЕ ПЕЧЕЛЯТ ОТ ЕЛ. КОЛИ, ЗА ТОВА НЕ ИСКАТ ДА ГИ ПРАВЯТ! А като те не печелят, означава че ти печелиш. И обратно, когато те печелят означава че ти губиш!11:51 20.05.2020
20 емо
17:21 20.05.2020
21 Съдията Дред
13:42 22.05.2020