19 Май, 2020 14:22 6 096 21

Volkswagen постепенно се сбогува с Polo, Golf и Passat (но не навсякъде)

  • volkswagen-
  • golf-
  • passat-
  • polo
Volkswagen постепенно се сбогува с Polo, Golf и Passat (но не навсякъде) - 1
Golf

Навлизането в ерата на електрическите автомобили за много автомобилни производители не е лесна стъпка. Мнозина обаче вече започнаха активно да използват специални платформи, предназначени изключително за „зелени“ автомобили, освен това в развитите страни мрежата от зарядни станции се разширява, а в някои държави собствениците на електрически автомобили имат право на допълнителни финансови бонуси. Цените на такива машини обаче все още са сравнително високи.

Volkswagen постепенно се сбогува с Polo, Golf и Passat (но не навсякъде)
Passat

При представянето на ID.3 от Volkswagen заявиха, че тяхната цел е да създадат линия от достъпни изцяло електрически автомобили (семейството ID). Очаква се такива автомобили в крайна сметка да се ползват с голямо търсене на пазарите на онези страни, които възнамеряват да забранят продажбата на автомобили с двигатели с вътрешно горене в сравнително близко бъдеще (табуто ще важи и за хибридите).

Volkswagen постепенно се сбогува с Polo, Golf и Passat (но не навсякъде)
Polo

В по-голяма степен това се отнася за европейските страни, които продължават редовно да затягат стандартите за емисии. Например Обединеното кралство планира да разреши продажбата само на електрически автомобили на нейната територия още през 2030 година. Според ръководителя на VW за маркетинг и продажби Юрген Стакман, модели с емблематични имена като Golf, Polo и Passat ще напуснат тези "зелени" пазари. А такива ще са болшинството от страните в Западна Европа, но ние все още сме далеч от тази графа.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 YAMAHA

    30 23 Отговор
    Няма да ми липсват тея масларници
  • 2 Да видим

    29 6 Отговор
    С тези зелени мерки хората на тези пазари скоро ще останат без средства с които да купуват произведенията на Фолксваген . Така че по скоро ще карат старите си таралясници отколкото да се случи въпросната революция . Според мен е много грешно да залагаш бъдещето на фирмата си на политически налагани технологии . Политическата воля може буквално да се преобърне за изключително кратък период от време . Технологиите не могат да следват такъв ход . Единствения сигурен резултат от екологичните напъни е намалена конкурентноспособност на индустрията в засегнатите страни . Това води до цялостно обедняване на населението и смяна на приоритетите му. Ако някой мисли че хората ще предпочетат да гладуват за да "спасяват" природата - много греши .

    Коментиран от #6

  • 3 Мхм

    11 36 Отговор
    Предимствата на електрическите коли са много пред колите с ДВГ. Недостатъците са малко и се изчистват.

    Коментиран от #4, #14, #16

  • 4 Случаен

    18 9 Отговор

    До коментар #3 от "Мхм":

    Хаххахаххахахаха

    Коментиран от #5

  • 5 Мхм

    7 13 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    Хахахаха на кое? Кое не ти хареса?

    Коментиран от #11

  • 6 гост

    6 11 Отговор

    До коментар #2 от "Да видим":

    Верно ли ?? И как го изчисли ?? В момента в Норвегия при тези цени на електричките и петролките първите се продават почти два пъти повече !! А цените на петролките ще растат , а на електричките ще падат !!! Самите Фолксваген са обещали прословутия ID 3 за под 30 000 евро , а базов Голф е към 25 000 и до 5 години ще стане 30 000 !!! И кое ще му е по-евтиното даже и без забрана за продажба ?? Горивото ли , данъците ли или прословутото "обслужване" ??? А тепърва ще има много по-евтини електрички , дори под 15 000 евро !!Айде дръжте си опорите за махалата !!!

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Driving pleasure

    12 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Айде сега кажи колко и кави преки и непреки субсидии плаща Норвегия при покупка на електротрошляк ;) за 25 хил евро взимаш един прилично оборудван голф тука лекинко манипулираш, защото за около 30 хил ФауВе обещава стартова цена на ID, тоест не само гол на пушка но и с не много голям пробег... а ти приравняваш към това не базов голф, който почва от около 20-21 хил евро, а такъв с екстрите...
  • 8 Golf

    7 3 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    На 2 3 години и около 30к 40к тук където живея струва 16000 до 20000 е. От дилъра, който можеш да го вземеш и под формата на наем за 3 години. При това полажение месечният нае е 170 до 190 е на месец. Не говори на изуст като не си запознат, повече мисли или както казва Камен Донев ; когато си прост най добре си мълчи.

    Коментиран от #9

  • 9 Аха

    9 1 Отговор

    До коментар #8 от "Golf":

    И като е 170 евро на месец, колко е първоначалната вноска? Или ти нея не я смяташ! Ако беше изгодно с наемите, хората нямаше да си купуват коли! Наемането винаги излиза по-скъпо и с ограничени километри!
  • 10 Гост

    4 1 Отговор
    Време е. Тия модели се изчерпаха. Винаги така става и идват нови модели.
  • 11 Гост

    10 4 Отговор

    До коментар #5 от "Мхм":

    Ами например, че не съвпада с реалността и много повече хора предпочитат двг пред ток.

    Коментиран от #12

  • 12 Мхм

    1 7 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Те не предпочитат, а това им дават! Има разлика!

    Коментиран от #15

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Алфа Ромео

    7 3 Отговор

    До коментар #3 от "Мхм":

    Освен че се самозапалват от време на време с малък пробег са в студено време, пуснат климатик, повече товар или при по-висока скорост и не са толкова еко нямат други недостатъци.

    Коментиран от #17

  • 15 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Мхм":

    Пазара дава това което се търси. Търсене и предлагане. Пазарна икономика.

    Коментиран от #19

  • 16 ФауВе

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "Мхм":

    Недостатъците на електромобилите тепърва ще се показват.
  • 17 Факт!

    2 5 Отговор

    До коментар #14 от "Алфа Ромео":

    Едно и също се приказва малък пробег на кои на Пежо 106 електрик от 91-ва?Тесла Ес прави 700+ км пробег при средностатистическо каране.За града дори едно Зои или и3 са достатъчни.В момента в който преминат психологическата граница от 1000км и с двг е свършено.

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #17 от "Факт!":

    700+ км като си видиш ушите в на теслата огледалата.
  • 19 Мхм

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Пазара дава това което е изгодно за пазара! АВТОМОБИЛНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НЕ ПЕЧЕЛЯТ ОТ ЕЛ. КОЛИ, ЗА ТОВА НЕ ИСКАТ ДА ГИ ПРАВЯТ! А като те не печелят, означава че ти печелиш. И обратно, когато те печелят означава че ти губиш!
  • 20 емо

    2 1 Отговор
    Някои които са "карали колите на Volkswagen Еuro-4 знаят колко е проблемна електрониката им.Вечно светеще лампи( диоди) въобще са проблемни не мога да си представя електрическия който е много повече има електроника ако искате " безотказна електроника" японските коли (знам веднага многознаещите ще се нахвърлят да твърдят обратното това лично мое мнение след като смених няколко немски коли).
  • 21 Съдията Дред

    0 0 Отговор
    Явно бъдещето на тоя бизнес е в производството на резервни части