ФАКТИ.БГ

Nissan се отказва от GT-R

Публикувана: 19 Май, 2020 17:26
51 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15562
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 14 гласа.

Следващо поколение на култовия GT-R най-вероятно няма да има, става ясно от вътрешна информация за статегическото развитие на Nissan, до която се е добрала агенция Reuters. Японската компания изпадна в дълбока криза, която я принуди да състави план за съществени икономии в размер на $2.8 млрд. през следващите три години.

Според Reuters Nissan ще стане силно зависим от партньорите си в алианса с Renault и Mitsubishi, ролите в който ще бъдат преразпределени по оста "лидер-подчинен". Японците се канят да ликвидират бюджетната марка Datsun за втори път след 80-те и да съсредоточат усилията си върху всъдеходте, кросоувърите и товаро-пътническите автомобили.

В Европа марката ще бъде представена от Qashqai, Juke, X-Trail и електрическата Ariya, която трябва да излезе на пазара съвсем скоро. Ключов център за производство на коли за Стария континент ще стане заводът в Съндърланд, Великобритания, а моделната гама ще бъде допълнена от товаро-пътническата продукция на Renault. Икономическите трудности налагат принудителен отказ от нишови модели като GT-R и Z, а пикапът Navara ще остане в историята заради закриването на завода в Барселона, където без работа ще останат 3 000 служители.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Жалко
1 Отговор
GTR е икона.

Оценка:
-13 +161

Шампиона
2 Отговор
Това им е единствената адекватна кола..Всичко друго е пълен боклук и те точно от нея ще се отказват..Явно ще последват съдбата на СААБ...

Коментиран от #8


Оценка:
-32 +121

Driving pleasure
3 Отговор
Джендърастите електрофили с нова победа! Чудесен нов свят... лошото му е, че е ФАШКАН С ИДИОТИ!

Коментиран от #5


Оценка:
-12 +82

пилот на Ферари
4 Отговор
И за това е виновна оная шушумига Карлос Гон която японците щяха да линчуват.

Оценка:
-10 +62

гост
5 Отговор

До коментар #3 от "Driving pleasure":


Всъщност не знаеш колко си прав !!! Щото истинската новина е , че всъщност следващия GTR ще е електрически и даже има готов прототип !!! Чака се само подходящия момент ! Мога да дам линк ,ама не дават !! Който търси ще намери !!

Коментиран от #26


Оценка:
-16 +21

сектант
6 Отговор
Dacia Duster RB26DETT

Коментиран от #17, #19, #20


Оценка:
-21 +24

Счотоводителя
7 Отговор
Да ги пуснат на заводски цени без гаранция и ще убият рибата.ама то с надценки по 100 - 200% трудно

Оценка:
-6 +34

Угаэаки Шибакура
8 Отговор

До коментар #2 от "Шампиона":


То GTR e най-яката не само эа Нисан, а е НАЙ-ЯКАТА японска кола эа момента.

Оценка:
-12 +62

Парадокс
9 Отговор
Цитат: "най-вероятно няма да има, става ясно от вътрешна информация"- дано е само пазарен трик на тема хайде народе не остана, че "една жена каза". Лично за мен това е автомобила мечта и ще бъде жалко.

Оценка:
-4 +36

Жълтеницата
10 Отговор
Нормално е когато всяка европейска кола ги плющи да се откажат. Тия явно ФВ ще ги спасява. Поне под шапката на немците имат шанс да успеят

Коментиран от #15


Оценка:
-49 +11

Жалко
11 Отговор
GTR Nissan е една от 10те най-брутални легенди.

Коментиран от #32


Оценка:
-10 +67

един от стадото
12 Отговор
какво да кажа по въпроса. Корава марка беше, Сънита, Микри 1 и две, Скайлани, Патрули и Терано, житиари. Спомням си първата японка която си взех. От Гърция, като я видях просто я съжалих.. От един рибар, на пирса, разтоварваше някакви лонди с риба от нея. Мръсотия до шия, вонеше та се не трае. Колко питам; Какво колко. Колко продаваш колата. Оня се чеши..ако купиш цялата риба, колата подарък. Смятам, пет лонди по 10-12кила риба- 60кила. Вземам я. Годината е 93та, колата 85- Нисан Микра 1. Докарах я, два дена под душа, вънка вътре пране и светна. Роди се една малка красавица. Колкото до рибата, на парахода една година ядоха лефер и ме споменаваха. И най- важното, на табелката на колата серийния номер почваше със J.. Мейд ин Джапан. От как се преселиха в Европа и света Японките не са вече ония гейши, които бяха. Верни до гроб..Пак карам японка, ма не е същото като с онази вярна буболечка. Карлос Гон трябва да се обеси. Публично

Коментиран от #27


Оценка:
-8 +57

jap
13 Отговор
Модела се произвежда от 2007-ма и в последните 2-3 години продажбите намаляха а и пазара вече се насочва към колите с ел.задвижване.

Оценка:
-17 +8

Желю самурая
14 Отговор
Нормално е когато всеки европейски боклук плющи по джоба собственика си производството на gtr да продължи. Италиянските коли са крехки като яйца , немските много скъпа подръжка , и много лошо качество , особено турбо моделите .В сащ сервизите са пълни с немски коли , а тук не правят ремонт а сменят части за по бързо , Хората като чуят немска кола бягат далече.

Оценка:
-13 +25

От ФВ
15 Отговор

До коментар #10 от "Жълтеницата":


Чакай само да оправим телефонните връзки на Гоуфо и купуваме и тези! Даже може да ги правим в новия завод в България!

Оценка:
-2 +4

тъпаци
16 Отговор
Ми той шефа каза че ще фалират, а те го гонят за някакви си милиони които уж бил взел.
Сега няма нисан, няма ГТР, само кофи за боклук продават.

Оценка:
-6 +7

17
Този коментар е премахнат от модератор
18
Този коментар е премахнат от модератор
19
Този коментар е премахнат от модератор
20
Този коментар е премахнат от модератор
21
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
22 Отговор
Жалко ГТР-а беше уникална машина, не съм виждал друга кола да прави такъв бърз и чист старт без излишен шум и пищене на гуми!

Коментиран от #29, #42


Оценка:
-7 +26

Само GTR
23 Отговор
Нееееееееееееееееееееееее...

Оценка:
-2 +9

370z
24 Отговор
И Zките са икони. Повече от 40 години история има и там. Не е за вярване, че се отказват от подобни легенди

Оценка:
-2 +18

Бачо Киро
25 Отговор
Нормално, от тези модели не се печели особено. За жалост в трудни времена те заминават първи.

Оценка:
-2 +6

Хайл
26 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Линка от Мъск ли е пак или от списанийце с картинки🤣🤣🤣

Оценка:
-1 +8

Хайл
27 Отговор

До коментар #12 от "един от стадото":


И моята първа кола беше японска-субару.много хора не бяха чували за субару и все викаха-ами ако се счупи? Да ама не се счупи и след 5 г я продадох на един приятел и той я кара 3-4 г и каза-ба си колата дърпал съм камионче да запали а в каква кал я вкарвах не е истина-ходеше на лов с нея

Коментиран от #46


Оценка:
-4 +11

28
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Чакал
29 Отговор

До коментар #22 от "Алфа Ромео":


Rs6 го прави

Оценка:
-9 +6

Хасан
30 Отговор
15 г не можаха да му направят следващо поколение , егати и развитата нация . Супер една барака по-малко

Коментиран от #45


Оценка:
-29 +7

31
Този коментар е премахнат от модератор
Хи хи
32 Отговор

До коментар #11 от "Жалко":


Ай стига с тия глупости.Брутален и кое му е бруталното един V6 под капака големата работа и тежко толупесто купе.

Коментиран от #33


Оценка:
-24 +7

Чушка
33 Отговор

До коментар #32 от "Хи хи":


И грозна, та се не трае!

Коментиран от #34, #38


Оценка:
-26 +2

34
Този коментар е премахнат от модератор
Гост5
35 Отговор
Тоя на снимката, сигурно е нашият,,Японец,,

Коментиран от #36


Оценка:
-0 +1

010
36 Отговор

До коментар #35 от "Гост5":


MO Vlogs, преди няколко години е това :) бяха му доставили за 1 седмица "най-новия" GTR

Оценка:
-0 +1

Пламен
37 Отговор
Сорос, Мъск и Истамбулската конвенция, 6.5", Андроид 10. Лошо, много лошо. Няма пикапи, спортни коли, риболива и лова ще забранят. Има дамски малолитражки и козметичен салон. Накрая ще доплуваме до Южна Америка със сал и ще ви ебем панаирите.

Оценка:
-0 +6

Хи хи
38 Отговор

До коментар #33 от "Чушка":


Грозна та се нетрае.Плейстейшън кола изразяваща цялото изкуствено японско общество.

Коментиран от #41


Оценка:
-13 +3

Класика
39 Отговор
Може би най-известният им модел. Класика сред спортните автомобили. Много тъжно ще е ако наистина се откажат от такава легенда. Дано да е временно.

Оценка:
-0 +10

Георги
40 Отговор
Половината, от коментирали те сте виждали гтр само по нета и тв, как казвате че е легенда и така нататък?

Оценка:
-10 +0

един от стадото
41 Отговор

До коментар #38 от "Хи хи":


когато житиара чупеше рекорди на Нюрбургринг на живо се питаха наистина ли е , не е ли плейстейшън. Не беше, показа доказа оттегли се . Сега Всеки хибрид и електричка го може, времената тогава бяха други, Порше сън не спа две години. Лесно е вече след това, така и баба знае.

Оценка:
-1 +8

42
Този коментар е премахнат от модератор
43
Този коментар е премахнат от модератор
един от стадото
44 Отговор
..и най-важното, житиара на половин цена на Порше, Ферари, Ламбо. Но резултатите му не са половинчати, нали. Има само още един като него, ефтиния срямо другите, но ги лупа дето ги намери. Шевролет Корвет, Льо Ман. За Тойотите дето им скриха топката там, другия път.

Оценка:
-0 +5

един от стадото
45 Отговор

До коментар #30 от "Хасан":


Ей хАсане, голям го вадиш. Яла само едно кръгче да направим с моята последна ''барака'' и после плямпай. Макар да е две класи под житиара. Слез от астрата и еле, само не казвай, че караш някоя чуплива М тройка. Ще те повозя на една ''редова'' Акура 300коня. Мнението после, черпенето веднага, като си вземеш солука. Анадънмо

Оценка:
-0 +6

един от стадото
46 Отговор

До коментар #27 от "Хайл":


..и една случка с моята малка Микра1. Прецака се бенз. помпа. Беше с карбуратор още, помпата от долу, с три болтчета. Махам я, в магазина. Нямаме, вика оня. Един до мене ми казва; Отиваш в първия магазин на Лада и вземаш жигулска. Ама ти сериозно ли. Отивай и ще видиш. Отивам. Помпи има ли; Има. Каква искаш, скъпа или ефтина. Брех викам, дай ефтината..колко е. 10лв. А скъпата. 13. Бе я дай скъпата. Кой от кого е крал така и не разбрах, важното Микрата запали от ряз..

Оценка:
-0 +5

хайнрих химлер
47 Отговор
Аз за разлика от повечето тук съм карал GTR. Върви много яко, но материалите в интериора са на нивото на Lada Vesta. Не може да си купиш суперкар и вътре да ти дрънчи на евтиния. Който иска спортен автомобил, не гледа парите, а качеството. Затова GTR никога няма да е Порше, Ферари или Ламборджини, а евтина конфекция.

Коментиран от #48, #50


Оценка:
-4 +3

един от стадото
48 Отговор

До коментар #47 от "хайнрих химлер":


тука си прав наистина, но що ми се струва, че го правят нарочно. Виж Инфинити, лукс до козирката. Пък Инфинити съм карал, не мое, но имам впечатления от него. Особено от интериора му.

Оценка:
-0 +3

Защо ли?
49 Отговор
Не виждам логика,да използваш завод в "Англия" след ,като са вън от ЕС с всички произлизащи от това последствия. Няма логика и да се откажеш от нещо за ,което клиентите получават с предварителна заявка (GT-R -а).

Оценка:
-0 +3

50
Този коментар е премахнат от модератор
51
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Михаил Саакашвили
Губернаторът на област Одеса атакува кмета на Одеса Генадий Турханов, заради разрушението на старинна сграда в района Аркадия
Кметът на Одеса Терханов – това е просто един бандит"

Още бисери
ТОП 5