Следващо поколение на култовия GT-R най-вероятно няма да има, става ясно от вътрешна информация за статегическото развитие на Nissan, до която се е добрала агенция Reuters. Японската компания изпадна в дълбока криза, която я принуди да състави план за съществени икономии в размер на $2.8 млрд. през следващите три години.
Според Reuters Nissan ще стане силно зависим от партньорите си в алианса с Renault и Mitsubishi, ролите в който ще бъдат преразпределени по оста "лидер-подчинен". Японците се канят да ликвидират бюджетната марка Datsun за втори път след 80-те и да съсредоточат усилията си върху всъдеходте, кросоувърите и товаро-пътническите автомобили.
В Европа марката ще бъде представена от Qashqai, Juke, X-Trail и електрическата Ariya, която трябва да излезе на пазара съвсем скоро. Ключов център за производство на коли за Стария континент ще стане заводът в Съндърланд, Великобритания, а моделната гама ще бъде допълнена от товаро-пътническата продукция на Renault. Икономическите трудности налагат принудителен отказ от нишови модели като GT-R и Z, а пикапът Navara ще остане в историята заради закриването на завода в Барселона, където без работа ще останат 3 000 служители.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Жалко
17:28 19.05.2020
2 Шампиона
Коментиран от #8
17:28 19.05.2020
3 Driving pleasure
Коментиран от #5
17:30 19.05.2020
4 пилот на Ферари
17:31 19.05.2020
5 гост
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Всъщност не знаеш колко си прав !!! Щото истинската новина е , че всъщност следващия GTR ще е електрически и даже има готов прототип !!! Чака се само подходящия момент ! Мога да дам линк ,ама не дават !! Който търси ще намери !!Коментиран от #26
17:35 19.05.2020
6 сектант
Коментиран от #17, #19, #20
17:39 19.05.2020
7 Счотоводителя
17:42 19.05.2020
8 Угаэаки Шибакура
До коментар #2 от "Шампиона":
То GTR e най-яката не само эа Нисан, а е НАЙ-ЯКАТА японска кола эа момента.17:47 19.05.2020
9 Парадокс
17:57 19.05.2020
10 Жълтеницата
Коментиран от #15
18:05 19.05.2020
11 Жалко
Коментиран от #32
18:08 19.05.2020
12 един от стадото
Коментиран от #27
18:32 19.05.2020
13 jap
18:34 19.05.2020
14 Желю самурая
18:34 19.05.2020
15 От ФВ
До коментар #10 от "Жълтеницата":
Чакай само да оправим телефонните връзки на Гоуфо и купуваме и тези! Даже може да ги правим в новия завод в България!19:08 19.05.2020
16 тъпаци
Сега няма нисан, няма ГТР, само кофи за боклук продават.
20:07 19.05.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Алфа Ромео
Коментиран от #29, #42
22:02 19.05.2020
23 Само GTR
22:38 19.05.2020
24 370z
23:14 19.05.2020
25 Бачо Киро
23:24 19.05.2020
26 Хайл
До коментар #5 от "гост":
Линка от Мъск ли е пак или от списанийце с картинки🤣🤣🤣23:48 19.05.2020
27 Хайл
До коментар #12 от "един от стадото":
И моята първа кола беше японска-субару.много хора не бяха чували за субару и все викаха-ами ако се счупи? Да ама не се счупи и след 5 г я продадох на един приятел и той я кара 3-4 г и каза-ба си колата дърпал съм камионче да запали а в каква кал я вкарвах не е истина-ходеше на лов с неяКоментиран от #46
23:56 19.05.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Алфа Чакал
До коментар #22 от "Алфа Ромео":
Rs6 го прави00:53 20.05.2020
30 Хасан
Коментиран от #45
01:28 20.05.2020
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Хи хи
До коментар #11 от "Жалко":
Ай стига с тия глупости.Брутален и кое му е бруталното един V6 под капака големата работа и тежко толупесто купе.Коментиран от #33
08:54 20.05.2020
33 Чушка
До коментар #32 от "Хи хи":
И грозна, та се не трае!Коментиран от #34, #38
09:20 20.05.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Гост5
Коментиран от #36
10:13 20.05.2020
36 010
До коментар #35 от "Гост5":
MO Vlogs, преди няколко години е това :) бяха му доставили за 1 седмица "най-новия" GTR10:30 20.05.2020
37 Пламен
10:35 20.05.2020
38 Хи хи
До коментар #33 от "Чушка":
Грозна та се нетрае.Плейстейшън кола изразяваща цялото изкуствено японско общество.Коментиран от #41
11:41 20.05.2020
39 Класика
14:23 20.05.2020
40 Георги
18:01 20.05.2020
41 един от стадото
До коментар #38 от "Хи хи":
когато житиара чупеше рекорди на Нюрбургринг на живо се питаха наистина ли е , не е ли плейстейшън. Не беше, показа доказа оттегли се . Сега Всеки хибрид и електричка го може, времената тогава бяха други, Порше сън не спа две години. Лесно е вече след това, така и баба знае.18:33 20.05.2020
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 един от стадото
19:28 20.05.2020
45 един от стадото
До коментар #30 от "Хасан":
Ей хАсане, голям го вадиш. Яла само едно кръгче да направим с моята последна ''барака'' и после плямпай. Макар да е две класи под житиара. Слез от астрата и еле, само не казвай, че караш някоя чуплива М тройка. Ще те повозя на една ''редова'' Акура 300коня. Мнението после, черпенето веднага, като си вземеш солука. Анадънмо20:39 20.05.2020
46 един от стадото
До коментар #27 от "Хайл":
..и една случка с моята малка Микра1. Прецака се бенз. помпа. Беше с карбуратор още, помпата от долу, с три болтчета. Махам я, в магазина. Нямаме, вика оня. Един до мене ми казва; Отиваш в първия магазин на Лада и вземаш жигулска. Ама ти сериозно ли. Отивай и ще видиш. Отивам. Помпи има ли; Има. Каква искаш, скъпа или ефтина. Брех викам, дай ефтината..колко е. 10лв. А скъпата. 13. Бе я дай скъпата. Кой от кого е крал така и не разбрах, важното Микрата запали от ряз..22:52 20.05.2020
47 хайнрих химлер
Коментиран от #48, #50
00:15 21.05.2020
48 един от стадото
До коментар #47 от "хайнрих химлер":
тука си прав наистина, но що ми се струва, че го правят нарочно. Виж Инфинити, лукс до козирката. Пък Инфинити съм карал, не мое, но имам впечатления от него. Особено от интериора му.01:06 21.05.2020
49 Защо ли?
09:19 21.05.2020
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Този коментар е премахнат от модератор.