ФАКТИ.БГ

Ford разсекрети новото Mondeo

Публикувана: 9 Септември, 2012 09:30
77 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24327
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

 

Веднага след събитието в Амстердам, където компанията Ford направи своеобразна предпремиера на новата Fiesta, в интернет пространството се появиха официални снимки и информация разсекретяващи отдавна чаканото ново Mondeo.
Стандартната версия седан едва ли е изненада за феновете на марката, но сега те за първи път виждат новото Mondeo във вариант комби. От Ford заявяват, че в близко бъдеще новото Mondeo ще бъде достъпно и в модификация лифтбек.
Изненадите свързани с двигателите на Mondeo са, че колата ще се оборудва с революционния еднолитров мотор на марката, както и с хибрид включващ двулитров бензинов мотор и електродвигател с мощност 35 конски сили.
Една от най-интересните версии ще е тази с дизелов мотор и система за предаване на момента към четирите колела. От компанията се похвалиха с новата мултимедийна система SYNC MyFord Touch, която ще се вгражда в новото Mondeo.
Останалите новости от Ford пазят в тайна. Тя ще бъде напълно разкрита в края на месеца, когато на автосалона във френската столица ще се състои живата премиера на бизнес ориентирания модел, носещ отново познатото име Mondeo.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
anhhhhhhhhh
1 Отговор
Задница = Renault Laguna I
Предница = Peugeot 508

Коментиран от #2, #21, #22


Оценка:
-4 +1

Кьорчо
2 Отговор

До коментар #1 от "anhhhhhhhhh":


Колега ти си за очен лекар!

Оценка:
-1 +2

_FMC_
3 Отговор
Zender, е.авам ти петицата. Хората ти слагат еднолитров мотор на междуконтинентален лайнер, ти се търкаляй с нафтова печка.

Коментиран от #6


Оценка:
-2 +3

_FMC_
4 Отговор
А по темата...това Мондео е най-доброто, излязло в тоя клас. Особено комбито изглежда много елегантно. Няма друга такава задница сред конкурентите. Да не говорим за предницата тип ала Астон Мартин. Добре са се справили дизайнерите, заимствайки много от миналогодишния концепткар Evos. Интересно какво ще представлява тоя дизел 4х4. Не за мен де, щото дизел никога няма да взема, а за Зендер. Това ей сега ще си го лепна на десктопа, че 3 дена на него седи небесносинята Фиеста. Да разнообразя малко цветовете.

Оценка:
-1 +2

М_SUX
5 Отговор
Седана е уникален и няма конкуренция, ако се запазят същите цени на мондеото. Просто ще убият конкуренцията и по точно ВАГ.

Оценка:
-1 +2

520 zender
6 Отговор

До коментар #3 от "_FMC_":


Лично аз невярвам резултата да е добър от слагането на еднолитровия мотор.Не се заблуждавай-при тегло от около 1700кг и нагоре 125кс каквито и шмекерии да прави Форд разхода няма да е малък.В лаборатория можеби но не и реален разход.Ауто Билд го доказаха със 550д-381кс.При обявени 6.1литра нафта разход се оказа че реалния разход е 9 литра.Всъщност проблема на този модел на БМВ не е малката мощност а това че лабораторните резултати не отчитат реални фактори.Да-ако се направи хибрид за този двигател тогава ще се получи-убеден съм.И какво е лошото на дизелово Мондео.Дизелите на Форд според мен са добри но не са мощни.Днешните стандарти са от 1.6д да се вадят 115-130кс,от 2.0д да се вадят 170-220кс и от 3.0д-260-380кс.Тези мащаби ги поставят БМВ Мерцедес и Ауди.Друго какво да ти кажа-возил съм се в предишното Мондео-тдси-добре лапаше на дълго-5.3литра нафта.....

Коментиран от #7, #9


Оценка:
-1 +1

_FMC_
7 Отговор

До коментар #6 от "520 zender":


Пошегувах се малко, не се връзвай. Но ако става въпрос за базови мотори и в момента се предлага 115 к.с. дизел с динамика на 1.4 литрова Фиеста. Фолксваген Пасат дори отива по-далече с неговия 105 к.с. дизел. БМВ 3 се задоволява със 116 к.с., Инсиния със 110, а C-класата са най-срамежливи и предпочитат да не падат толкова ниско с техните 120 к.с. Като се има предвид, че еднолитровият мотор в по-мощната си версия е 125 к.с., а в най-мощната минава 200 к.с. ( една от съседните теми), не виждам причина да не се слага тоя икономичен мотор с голям въртящ момент. Много по-добре ще е от старите версии със 140 к.с. примерно.

Оценка:
-0 +2

Боби
8 Отговор
Предишният модел беше къде-къде по-красив.

Оценка:
-2 +1

_FMC_
9 Отговор

До коментар #6 от "520 zender":


А най-мощният дизел на Форд досега бе 200 к.с.. За повече динамика имаме и 2.0 литровия Ecoboost с около 250 к.с. вярно, че е една степен под подобните мотори на Мерцедес, БМВ и Ауди, но самата ниша, която заема Мондео не предполага, че ще продава по-мощни мотори. Все пак еснафите с пари са много повече, отколкото разумните хора с пари. Говоря за тия, дето биха купили мощно Мондео или БМВ, а не за хора като теб, дето си правят сметката, търсейки нещо изгодно на старо.

Коментиран от #11


Оценка:
-0 +2

hienata
10 Отговор
До коментар #4 от "_FMC_":

Въпрос на вкус, казал Шаро и си облизал пи...та. Ти може и да го харесваш, но специално задницата на комбито не се различава от задниците на повечето европейски комбита (Пасат, Рено, че даже и BMW). Седана откровено не се различава от стария и изобщо не е голям красавец. Поставен до останалите немски (BMW,МБ,VW, Audi , че даже и до Опел) простее и повече ми прилича на френска кола от колкото на немска, просто липсва динамиката в силуета. За моторите все още само предположения и недоказани суперлативи. Нека мине малко време и тогава ще даваме оценки за "еднолитровото чудо".

Оценка:
-1 +1

520 zender
11 Отговор

До коментар #9 от "_FMC_":


Вярвам че един ден ще мога да си закупя нова 5-та серия.Вярвам го така както вярвах че ще почна и свой бизнес.Но има още време-за сега в близкото време ще си купя употребявано 535д...Междодругото,незнаех че Форд има дизел със 200кс.

Оценка:
-0 +1

_FMC_
12 Отговор
Така говорите и за националния отбор по футбол. Очевадни неща не се забелязват от скептично настроени кибици. Коментарът ти бе провокиран от моя и ти каза точно обратното на това, което казах аз. Замисли се защо.

Оценка:
-0 +1

_FMC_
13 Отговор
Това Мондео за разлика от последния Фокус, е с прекрасен дизайн. С прекрасен дизайн бе и Евос, който обра овациите преди време във Франкфурт. Сега се зачетох в разни статии за Мондео по други сайтове и ето нещо интересно. В това Мондео има цели 86 сензора и 148 задвижващи устройства. Май това главата не може да го побере.

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +0

Speeder
14 Отговор
Колата е просто нещо, което е направено да се продава. Тоя мотор 1.0 екобуст едва ли ще доживее годините, когато ще стане достояние и ние дето може да си позволим коли до 5-7000 лв., предвид, че още от сега почнаха дефектите дължащи се на прегряване на турбините, а като гледам и масло горят.

Та новите турбо-малолитражки с фешън фентъзи форми са направени да си изкарат гаранцията и лизинга. След това ресайклинг. Или слагаш мотор от някоя стара Сиера...

Коментиран от #15


Оценка:
-0 +1

_FMC_
15 Отговор

До коментар #14 от "Speeder":


Я дай линк, че май наизуст говорим. Турбини винаги ще заминават, след като собствениците им са некадърни шофьори. Не може два часа да караш със 150 по магистралата, след това да спреш и да изключиш мотора веднага. Трябва да има нещо в тая тъпа кратуна. Между другото, турбините са производство на Continental.

Оценка:
-0 +1

Янкулов
16 Отговор
Колата за мен е прекрасна сигурно ще си я купя,харесва ми повече от Бмв 5 серия и пасат

Оценка:
-2 +2

posetitel
17 Отговор
Много рядко ми харесва комби кола и тази изглежда направо добре. И отвътре е в съвсем съвременен прагматичен стил, ще се продава добре сред средната класа европейци, браво!

Оценка:
-0 +3

Стоян
18 Отговор
Какви глупости пишете не мога да разбера. Как така Форд сега "РАЗСЕКРЕТИ" , като то е в продажба от 2 месеца.

http://www.ford.com/cars/fusion/

Оценка:
-0 +2

Младен Иванов
19 Отговор
Супер е във всяко едно отношение. Всички говорите за екстериора , но да обърнем внимание и на интериора на колата. Считам , че форд пак са намерили много добро решение и в това отношение. Бравос!

Оценка:
-0 +3

FMC
20 Отговор
Не се радвайте толкова, продажбите се отлагат чак за 2014 година. Според Autocar вероятната причина е кризата в автомобилостроенето. Тая година ще бъдат продадени с 2 милиона по-малко автомобила в Европа. Форд обаче обясняват отлагането със 6 меесеца с това, че не могат да осигурят достатъчно качествено производство. Демек, не искат да правят боклуци. Така, че трайте до 2014 година. А таблото е малко спорно, дали ще допадне на европейците с тия сензорни бутони. Лично на мен не ми пука, щото почти не ги ползвам в моя Форд. Вместо това имам команди почти на всичко от волана, а на това което нямам, командвам с глас. Например набиране на номер или име от телефона, смяна на радиостанция, флашка, CD...ала бала. Още повече, че новото Мондео вече разпознава 10 000 думи - поне 5 пъти повече от речника на някои хейтъри, пишещи тук.

Оценка:
-1 +0

Топчо
21 Отговор

До коментар #1 от "anhhhhhhhhh":


1. Честит праздник на всички празнуващи! 2. За всички отрицателно настроени - както се казваше "сбогом дизел!" - най-икономичният двигател за тази мощност. 3. Който не го харесва да не прави планове да си го купува!

Оценка:
-0 +3

Топчо
22 Отговор

До коментар #1 от "anhhhhhhhhh":


Извинявай , предният пост не беше личен - грешка.

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +0

Тони
23 Отговор
Според мен не трябва да има чистачка отзад, Много загрозява задницата. Друг е въпроса за нейната функционалност.

Оценка:
-0 +0

митко
24 Отговор
mnogo e hubava vapreki che stopovete sa zimati ot reno fluance

Оценка:
-0 +0

Боян Димитранов
25 Отговор
Страхотен е автомобила. Браво.

Оценка:
-1 +1

hienata
26 Отговор
До коментар #9 от "_FMC_":

"...и ти каза точно обратното на това, което казах аз. Замисли се защо." Замислих се и отново стигам до същия извод, НЕ МИ ХАРЕСВА и на хората около мен не им харесва. Кибик не съм, пиша от лаптопа с който в момента правя настройки на един Сценик , т.е.в момента работя за разлика от теб. За разлика от теб също така съм се сблъсквал с доста Фордове (а не като теб с 2 Фиести - лични) и съм си изградил мнение (наложено не от Autobid) ,което като цяло е по скоро НЕГАТИВНО. Защо ли, отговори си сам. Единствено новото Мондео заслужава похвала за това,че са понамалили огромния брой копчета на централната конзола. При старите, карайки по паваж беше цяло геройство да натиснеш правилното без да си отклоняваш цялото внимание.

Оценка:
-2 +1

Kir4u
27 Отговор
FORD MONDEO - karat go samo bedni i kompleksirani looseri koito nqmat pari za AUDI, BMW, MB, ili WV.
A s tozi 1-litrov cirkulqr mu davam nai-mnogo 100 000 km na tozi tejak kurnik!
Pri FORD dvigatelq shte e KONSUMATIV, HAHAHAHAHA

Оценка:
-2 +2

Даниел Атанасов
28 Отговор

До коментар #13 от "_FMC_":


Още по-лошо,че ги има тия неща които изброи.Сега има към 250 причини повече да те вкара в бокса или да те остави на пътя най неочаквано!Не говоря наизуст,а като бивш собственик на ФОРД!

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +1

_FMC_
29 Отговор
Браво на Чъко Перес, напълни ми душата преди малко :)

А по темата...как така всички сте имали Фордове, ремонтирали сте Фордове, сега какво ремонтирате?Не искам мнения от сервизни работници. Тяхната работа е такава - да оправят някоя друга кочина. Дали Форд или Мерцедес, все тая. Всички автомобили се чупят и няма как в сервиза да отиде здрав Форд ( защото колкото и да са много, те в сервиз не ходят) и да кажеш - еговна, Фордовете са здрави. Така, че си трайте с лапайтоповете. Има си световни статистики и те нямат нищо общо с вашите жалки ремонти.

Оценка:
-1 +1

_FMC_
30 Отговор

До коментар #28 от "Даниел Атанасов":


Предполагам говориш за сензорете. Хвани последния брой на АБ и се хвани за главата с новата Е-класа. Изпреварвала сама. Спирала сама, ако някой ти сече пътя. И избягвала произшествия, ако някой снаряд като петицата на Зендер изскочи изневиделица пред теб. Там колко сензора мислиш има? И незнам какво толкова имате сензорите. Моята е гъчкана с електроника, която досега си работи перфектно. По-голяма вероятност има да си прецакаш ръчно стартера, опитвайки се да запалиш като неандерталец, отколкото да ти се скапи системата за старт с бутон. Електрониката не греши, за разлика от магарето зад волана.

Оценка:
-1 +1

hienata
31 Отговор
До коментар #28 от "_FMC_":

Не съм сервизен работник, това ми е хоби (вдигам мощността на слабичките мотори). Работата ми е свързана с коли (карам ги) от почти всички нови модели. Ти продължавай да вярваш на платените статистики и статии. На кон с капаци на който не иска да му ги свалят, не мога да помогна. Вярвай си, че си купил "перпетум-мобиле", макар,че защитавайки толкова страстно Фиеста , явно ти е необходимо някой да потвърди "правилния" ти избор, е добре от Фиеста няма по-качествен ,красив , прелестен, бързо ускоряващ, надежден, икономичен, евтин за поддръжка автомобил. Надявам се да си доволен МИР ДА ИМА.

Оценка:
-2 +1

hienata
32 Отговор
До коментар #29 от "_FMC_":

Извинявай, Даниел Атанасов.


Оценка:
-0 +0

манчо
33 Отговор
Абе муцуната си е 1 към 1 с aston martin,за дупетооо...абе прилича на доста други задници

Оценка:
-0 +1

anti - ford
34 Отговор
Колегата ФЪМЪЦЪ, е като зомбиран, качвал се е на 2 курника през живота си и си знае неговата песничка, колко са велики тези заводски обречени кочини. ЩО СЕ ИЗЛАГАШ БЕ АЛО? СТАВАШ СМЕШЕН! ХИЛЯДИ РАЗБИРАЩИ ЛЮДЕ ТИ КАЗАХА ЧЕ СИ ЧИСТА ПРОБА ЛУД! Теб не могат да те надприказват! Чел съм туй , чел съм онуй.., ама четеш май през ред. КАЗАХ ТИ ОГЛЕДАЙ СЕ, СЪБУДИ СЕ, МАХНИ ПРЕВРЪЗКАТА ОТ ОЧИТЕ СИ , ИМА ТОЛКОВА ПРЕКРАСНИ КОЛИ ПОКРАЙ ТЕБ!!!

Оценка:
-1 +0

Милен Николов
35 Отговор
форд ли е ягуар или обратното не знам

Оценка:
-0 +0

владо
36 Отговор
Миналото лято се съгласих да пътувам до германия с вуйчо ми с мондеото му 2010г три пъти ни остави на пътя и беше голямо преживяване един път изгоря помпата но ни отне 1 ден за да разберем какво му е проблема втория път не държеше обороти угасваше и айде пак пътна помощ и да търсим сервизи а най последно ни свърши нафтата но стрелката показваше към средата пак пътна помощ пак харчене пари насам натам и като му доляхме 30 литра нафта пак не запали след петия опит успя да запали със зор и се прибрахме все пак

Оценка:
-0 +2

Тони
37 Отговор
Не знам какво коментирате автомобили които скоро няма да видите, какво остава да си ги купите и да претърпите всички проблеми за които говорите.

Оценка:
-2 +0

пърче
38 Отговор
Форд и Опел съм ги зачертал завинаги като марки които бих купил

Оценка:
-0 +2

г василев
39 Отговор
абе "разбирачи", вий до мондео докосвалили сте се?-там където при c klasse , superb, passat е обикновенна пластмаса в интериора при мондео е мек полиуретан.(kойто в superb изобщо липсва)

Коментиран от #40


Оценка:
-3 +1

anti - ford
40 Отговор

До коментар #39 от "г василев":


Докосвали сме се Г-н Василев, А ако и Вие се бяхте докоснали и Вие щяхте да ИЗГОРИТЕ.

Оценка:
-1 +2

Зимата с Форд
41 Отговор
Този път гомн-то е в по-хубава опаковка, но пак си мирише!

Оценка:
-0 +2

Топчо
42 Отговор
С Форд - "СБОГОМ ДИЗЕЛ!"

Оценка:
-0 +0

hahah
43 Отговор
В предаването Top gear тоя форд го показаха миналия сезон.И даже са базикаха ,че изглежда като Aston Martin.

Оценка:
-0 +0

Форд
44 Отговор
Абе лайте си, но форт-а показва как трябва да се правят коли, серийно!
Обичам Форд, бис си купил това новото мондео, но не разполагам с такива средства :)

Оценка:
-1 +1

masacre
45 Отговор
Форд и коза не боледуват...направо умират;-))))

Оценка:
-0 +1

ФОРД
46 Отговор
Абе що ги хвалите тия Фолксвагени с тия пиезови дюзи направо са пълна дупка пак и са бая паричка 4 дюзи 4800лв-красота направо ,а на Форда дизела е правен с PSA те правят най -добрите дизели.

Оценка:
-0 +0

pacho
47 Отговор
Това е ford fiosion, който бе представен в САЩ в края на миналата година. Още тогава много авто-журналисти казаха, че това ще е новото мондео за европейския пазар.

Оценка:
-0 +0

колко
48 Отговор
Най добрият Форд е продаденият хахаха :)

Оценка:
-0 +2

anti - ford
49 Отговор
Ти не разполагаш и с познания по български език.. В две изречения 22 грешки. БРАВО.

Оценка:
-0 +0

kkk
50 Отговор
На всички тук с вицовете за ФОРД,ще кажа ,че карам ФОРД ЕСКОРТ 1995 год. Имам го от 5 години и за това време нито един път не е отказвал да запали или върви - от -20 до +40. Вие си лайте ,като ви е толкова акъла. Повтаряте като папагали вицове които сте чули от тати,или може би от дядо?

Оценка:
-0 +2

реалист
51 Отговор
Фиестата,вече може да се мери с Корса и Поло,но с моделите им от 2000 год. ,даже и с тях не може,защото те са доста по-надеждни,особено зимата ! ФМЦ ,не мога да те разбера как от 50 и кусор коментара само ти и още няколко могат да се кефат на подобен скърцалник дето след 4 год. ще струва двойно по-евтино ! Сравни цените на Поло,Корса и Фиеста от една и съща год. да видиш колко се обезценяват тия талиги фордовете !

Оценка:
-1 +0

Kojota
52 Отговор
My Mondeo, 1,6 16V ot 1998, na 570 000 km. i leti, i leti, i leti.... kam 1 000 000....

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +1

Мнение на Софиянец,не на селянин
53 Отговор

До коментар #52 от "Kojota":


Лети,ама към надин ! Ако не е вече там,а ти си изперкал от непрестанни ремонти !

Оценка:
-1 +0

глен
54 Отговор
Отново едни нищо..
Това са Форд.. едно нищо!

Оценка:
-3 +0

ВИП АМГ
55 Отговор
tova ne e kola. bogati i gramotni kat meni karut smu miercedes 190d s tamni stakla

Оценка:
-1 +0

гаврош
56 Отговор
Препоръчвам ви Астон Мартин,ще останете доволни!

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +0

баш майстор
57 Отговор
Това е болно магаре маскиран като млад кон отпуснал задните си части

Оценка:
-2 +0

форд
58 Отговор
mnogo razbirachi tuka we.

Оценка:
-0 +2

Трабант
59 Отговор

До коментар #56 от "гаврош":


Аз пък ти препоръчвам трабант, ще останеш доволен! ;)

Оценка:
-0 +1

anhhhhhhhhh
60 Отговор

До коментар #22 от "Топчо":


Е, не пречи - аз казвам на какво ми прилича.

Оценка:
-0 +0

zсссс
61 Отговор
Комбата ме кефи на макс!

Оценка:
-0 +2

kiril
62 Отговор
един нов служебен ... защо не?! нека да е форд ...

Оценка:
-1 +2

Иво
63 Отговор
Форд ме изненадаха доста с еднолитровия си мотор, натам е бъдещето, по-малки и доста по-ефективни и по-икономични двигатели, а БМВ-тата с големите си и не дотам ефективни 3 литрови дизели с по 2,3, че даже и с 500 турбокомпресора да направят пак ще си останат в миналото, мога да пиша доста по тази тема, че от нафтата не може да се изкара почти никакъв ресурс и ефективност, Форда си е супер и бих го предпочел пред БМВ 5-ца дизел с 500 турбокомпресора :D

Оценка:
-1 +1

rado
64 Отговор
az 6a vi kaja 4e 8 godini ne sym smenql ni6to po ford fiesta 94 koqt kola iskara kolkoto forda fiestata obadete mi se 6te q kupq

Коментиран от #69, #70


Оценка:
-0 +1

germanycars
65 Отговор
Немците са казали : Направихме Форд , за да не плюят Опел ! :D:D

Оценка:
-1 +0

Мда
66 Отговор
Истината е, че Форд рязко вдигнаха качеството, като в някои случаи надвишава това на "премиум" класовете на по-ниска, т.е. нормална цена. А тук плюещите по Форд явно карат "нов внос" на 300 хил. - е как няма да се чупи колата?

Оценка:
-0 +3

ВИЛИ МИЛАНОВ
67 Отговор
И КАКВО МУ Е НОВОТО.......

Оценка:
-3 +0

Замислен
68 Отговор
Карал съм Форд. Не е толкова страшно, колкото говорят. Изкушение е да си купиш кола с размерите на S-класа, но четири пъти по-евтина. Жалко е, че затриха модела Скорпио. Беше параход за смешни пари.

Оценка:
-0 +2

ВИЛИ МИЛАНОВ
69 Отговор

До коментар #64 от "rado":


И ЗА ОСЕМ ГОДИНИ КОЛКО КМ. СИ ИЗМИНАЛ....50000 КМ.

Оценка:
-1 +0

Христо Иванов
70 Отговор

До коментар #64 от "rado":


Мойта е по-добра, идвай да я купиш, ама има един проблем.... Мондео 93 е и .... не си я давам за нищо. ;)
истината е , че мондеото е много свястна кола и много благодарна , когато се грижиш за нея.
Поздрави на тия дето си мислят, че най-хубавия форд е продадения.....хехехе, в крайна сметка всеки има право на лош вкус!

Оценка:
-0 +3

Зимата с Форд
71 Отговор
Каквато е колата, такива са и шофьорите!!!

Оценка:
-3 +0

Георги
72 Отговор
Как може тая помия да копира предницата на Aston Martin ?! Поне да е нещо ,а то Ford ?!

Коментиран от #75


Оценка:
-3 +0

007
73 Отговор
Това е колата на агент 007

Оценка:
-1 +1

ВИП АМГ
74 Отговор
Ford veche praviat mnogo krasivi i nadejdni vozila.zadminaha klozetite naa VAG.

Оценка:
-1 +2

75
Този коментар е премахнат от модератор.
Клаус
76 Отговор
Красива бюджетна лимузина.

Оценка:
-0 +0

Xsound
77 Отговор
http://www.auto-press.net/a:15-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%88%D0%B5%D0%BD-Ford-Mondeo-%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8-%D0%97%D0%B5%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%B0-40-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%B8

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Куиз: Колко добре познавате автомобилната история?

В днешния автомобилен куиз сме наблегнали на исторически факти и изобретения, свързани с автомобилите. Проверете доколко сте запознати с ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Корнелия Нинова
Лидерът на БСП Корнелия Нинова разкрива как е участвала в приватизацията
Нямам заменки, нямам ВЕИ-та, мерцедеси, нищо"

Още бисери