Last news in Fakti

27 Януари, 2011 10:48 14 406 147

Toyota отзовава почти два милиона автомобили

  • toyota

Въпреки че през 2010-а Toyota затвърди лидерската си позиция по продажби, новата 2011 година не започва добре за компанията. Японският концерн обяви, че връща в сервизите 1.7 млн автомобила. Кампанията засяга коли по целия свят и включва северноамериканските версии на  Lexus iS и GS, европейските седан и комби от модела Avensis, както и японските Noah, RAV4 и Wish.

Представителят на Toyota Пол Ноласко заяви, че проблемът е в теч на гориво. По-интересното от думите на Ноласко е, че от компанията за първи път са чули за този проблем през лятото на 2008 година. За много кратък срок от тогава са получени 77 жалби от чужбина и 142 от японски клиенти на марката. Нито една от повредите обаче не е станала причина за пътно-транспортно произшествие.

Както вече стана ясно, моделите на европейския пазар с този проблем са Avensis и отчасти Lexus. Модификациите на Avensis са с двигатели 2.0 и 2.4, произведени през периода 23.09.2002 по 9.09.2003. На тези автомобили трябва да им се смени горивопровод и клапан на горивната помпа. На Avensis-ите, произведени от  9.07.2003 до 9.09.2007, ще бъде сменян само горивопроводът.

В случая с Lexus става дума за IS250, произведен през периода 31.08.2007–3.02.2009. На този модел ще му бъдат сменени някои от датчиците за налягане на горивото. Европейските собственици на RAV4 не трябва да се притесняват. Техните автомобили няма да бъдат отзовавани.

Ще припомним, че това не е първото мащабно отзоваване на автомобили на Toyota. В края на миналата година японците върнаха в сервизите повече от 1.5 млн. автомобила от целия свят, като проблемите бяха от различно естество, но най-често срещаният беше свързан с педала на газта.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 dd

    68 35 Отговор
    hahah kva e taq defektna marka we prez 1 sedmica izteglqt avtomobili :D
  • 2 michel

    62 75 Отговор
    Те и Голфовете са дефектни, но не ги отзовават.
  • 3 michel

    75 14 Отговор
    Кога Пежо ще отзоват своите модели? Имаме чисто нова 308, купена от магазина на само 1 година и все има дребни дефекти - климатик развален, задна врата скърца, гайката на единия сенник падна, стъклата се запотяват от климатика, вратите скърцат, тайникът между предните две седалки се счупи.

    Коментиран от #7

  • 4 do michel

    66 6 Отговор
    Хаха ми то тези дефекти за 1 годишна кола са си много!!!Разбирам да е на 10 ама на 1 година толкова дефекти.Верно не са сериозни амаа на 1 година
  • 5 MAZDA

    42 18 Отговор
    Трудно е а бъдеш на върха и по качество и по продажби. И все пак хубаво, че реагират навреме преди да има пострадали.
  • 6 kolio_vg

    35 36 Отговор
    Защо немеца не изтегли кола,защото е перфектна!!!!!!! Жената и колата са еднакви:Немската-Стандартна,икономична,практична и здрава;Руската-Гори кат смок водка(бензин) :Д Иначе издържа на напън;Френската-Доставя ти удоволстие,но след това парите от джоба ти се изпаряват за секунди,Японската-само ти говори на неразбираем език и отчита грешки,Италианската-Красива в крак с модата,но от вътре чист провал;Шведската-Най-сигурната!.

    Коментиран от #8, #13, #20

  • 7 rumpi

    43 4 Отговор

    До коментар #3 от "michel":

    "БРАТО"- в грешка си . Т'ва не са дефекти а некачествена изработка 2 то качество за соц. страните . В Франция със сигурност е друго качеството.
    КАКТО КАЗА КОЛЕГАТА КАКВО ЩЕ СТАНЕ С ТОВА "ПИЖО" СЛЕД 10 ИЛИ 15 та дори и 20г.???????????????????????
  • 8 RUMPI

    20 6 Отговор

    До коментар #6 от "kolio_vg":

    А "S" КЛАСА НА МЕРЦЕДЕС?????????????????
    НЕ СИ СИ НАУЧИЛ ДОМАШНОТО ДОБРЕ И МА И ОЩЕ МНОГО ДРУГИ А ТОВА Е САМО НАЙ - ВОСОКИЯ КЛАС
    ХА-ХА-ХА-
  • 9 fucker

    22 30 Отговор
    TODAY TOMORROW TARALIASTNIK TOYOTA
  • 10 роро

    20 11 Отговор
    фен съм на японските машини..но честно казано никога не съм харесвал тойота..никога..колкото и да я хвалят..големи продажби нам си кво...а постоянно изтеглят автомобили с дефекти,но виж Хонда и Мицубиши е друго.
  • 11 111

    29 11 Отговор
    Къде са златните времена на Supra-та. И до днес ги модифицират на по 1000 к.с.
    Кви са тези яриси, ауриси, Q въшки, скучни седани, не говоря само за Тойота, а за цялата гама произвеждани автомобили в момента - скучни и пенсионерско/като мислене/ ориентиране. Къде е духът на т.нар. Small sport coupes? Жените и пенсионерите диктуват пазара и следователно производството/за жените малки колички, за пенсионерите - големи, удобни и скучни лимузини/. Скука и пълна липса на индивидуалност, аман от практични автомобили, да ти е грозно да я погледнеш...

    Коментиран от #12, #22

  • 12 michel

    22 4 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    Не знам защо пут... жените да диктуват пазара? По-скоро много мъже взеха да купуват въшки.
  • 13 Шматка съм голяма

    23 11 Отговор

    До коментар #6 от "kolio_vg":

    И ти си същия, като мен. Не помниш ли миналата година когато мерцедес изтеглиха C и S класи заради дефектни кормилни уредби. Преди няколко години също дефектни мерцедеси бяха върнати за ремонти. Поразрови се е нета и ще намериш инфо за много марки. Имаше колега във форума който беше дал препратка към сайт в които са показани различни производители изпаднали в одобно положение. Айде със здраве и стига сте злобели. Японските коли са най-здрави!!!
  • 14 Петър

    20 10 Отговор
    Мисля, че си правят реклама само. Имах Тойота Корола Версо - никога не е ремонтирана но от сервиза ми се обаждаха да си правят проучване дали съм доволен от качеството и обслужването .Гледам за моделния живот на всеки автомобил правят постоянни тестове и доработки .Не случайно са най-продаваната марка. Мисля че съотношението цена качество при тях е най добро. А и тия отзовавания не струват нищо на клиента освн малко време а с него имаш и един безплатен технически преглед .
  • 15 111

    30 15 Отговор
    Ама хората като открият дефект, веднага си изтеглят гамата и го оправят, за да можеш да имаш това, за което плащаш. А скапаните двигатели от VAG няма кой да ги изтегли
  • 16 111

    14 13 Отговор
    Пич, един мъж, който наистина има нещо между краката, не би допуснал и за миг да се излага с подобно нещо
  • 17 111

    6 6 Отговор
    това беше за 13
  • 18 C C C

    7 4 Отговор
    А твоята машина каква е?
  • 19 michel

    19 6 Отговор
    Айде стига с тези глупости, моля те! Това са някакви български клишета. На запад няма такова нещо като женски коли. За града въшките са много по-удобни и харчат много по-малко. А и са идеални за хора като мен, които просто не могат да паркират.

    Коментиран от #21

  • 20 222

    16 10 Отговор

    До коментар #6 от "kolio_vg":

    Както и 111 (# 16) каза ... хората си изтеглят колите с дефект (и то забележете такива които са на по 7-8 години и гаранцията отдавна е изтекла) и си ги ремонтират за без пари , а немеца си те оставя да платиш ремонта , който обикновенно не е никак евтин ...
  • 21 111

    8 8 Отговор

    До коментар #19 от "michel":

    Японско купе
  • 22 ха ха ха

    30 11 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    Евалата титан на мисълта!!!! ЕВАЛА! Ти извън твоето село излизал ли си? В чужбина пътувал ли си? Турция, Румъния, Македония не се броят - там си балканско. В Италия например? Във Франция? в Германия?! Англия, Испания?! Всичко ли е само пенсионери там? Хората, които имат работа или живеят в центъра си взимат малки НОВИ автомобили, защото са икономични, защото са екологични/В повечето европейски столици има забрана за влизане в централната градска част, ако колата не отговаря минимум на Евро 4 стандарта/, защото пак вършат работа ако се возиш сам всеки ден, защото данъците и таксите са им смешни. Само на Балканите обаче, колата е символ на мъжество трябва да е BMW, Mercedes или Audi независимо от възрастта, да е черно по възможност, с черни стъкла и без номера!!!! ооо Европа, колко сме далече? :(
  • 23 бате Слави

    16 5 Отговор

    До коментар #24 от "111":

    Абсолютно прав си, вече си мисля, че единственият начин да не се дразня на простотията тук е да емигрирам! И то не в друга балканска страна, че някои от тях са по-зле и от нас!

    Коментиран от #28

  • 24 111

    7 17 Отговор

    До коментар #24 от "111":

    Имигрирай като не ти харесва, с това жените в ЕС ще станат с 1 повече...

    Коментиран от #23, #24, #53

  • 25 golf

    19 12 Отговор
    Поне VW не са шампиони по отзоваване на автомобили, докато Тойота е шампион по- отзовавания на автомобили заради дефекти :)
  • 26 JS

    14 10 Отговор
    Ама що VAG да отзовават автомобили като могат например да ти приберат 5-6 бинки за ремонт.
    Например служебен патас модел 2002 г (купен нов от вносителя) с двигател 1,8Т (бензин - 150кс) му изгаря турбото на 90 хил километра, от сервиза казват (неофициално разбира се) че проблема е в кофти изолация м/у картера и турбото в резултата на което турбото "глътва" масло и е до там. Проблем е за всички модели на VAG на които е качен този двигател без значение от емблемата.
    Никой не е чувал от пернишката немска марка да отзовават коли - но петте бинки за ново турбо и монтаж ти ги прибират. Делавера - но не и за собственика...
  • 27 benzinsider

    22 9 Отговор
    Ако нещо подобно се случи с немски просизводител(Mercedes-benz,BMW,VW,Opel),да се одзовават автомобили през 1 месец,Генералните директори ще се самоубият!
  • 28 si

    9 7 Отговор

    До коментар #23 от "бате Слави":

    А какво купе де? Хюндай Купе, Хонда прелюд, Субару, Мсцубиши Еклепс? То купета много
  • 29 Toyota forever

    30 9 Отговор
    Работя във БТК / Виваком. През последните 5-6 години в компанията неизменно се купуваше тойота, през автопарка ни минаха над 300 авенсиса (и последния модел и по стария), от които 2.0 бензин и 2.2 дизел. Поне 60-70 РАВ-4 2.2 дизел, над 100 Хайлукс, над 100 Короли (и бензин и дизел), към 50-60 Ауриса 1.4Д-4Д. Имаше и десетина Яриса, но тях не ги коментирам - нямам поглед. Хайлуксите се карат в голяма степен в тежък офроуд - базовите станции са на планини и върхове. РАВ-4 навсякъде, само не в тежките офроуд условия. Авенсисите и Королите бяха коли за командировки - за 3 години им се навъртаха по 80-90 000кв, някои и по 120 000, караше ги всеки както може и както му харесва - безогледно, без определен шофьор да си пази колата и т.н. И като по правилото - чужда жена гръбнак няма - не я жали. За толкова години, за няколко стотин коли, за милиони изминати километри нито една не даде сериозни проблеми. Най-големите ни караници с гаранционния сервиз бяха за дребни и типично български шмекерии - например как при платена текуща смяна на масла и филтри някой решаваше да не смени филтъра на климатика, защото бил ОК и можел да изкара още. Или примерно при виене на лагер и оставащи 2 месеца до обслужване решаваха да не го сменят при оплакването, а като дойдела колата за самото обслужване. И колата наистина си изкарваше дотогава без ядове. Не знам кой колко такива коли е карал за да дава мнение, но категорично мога да потвърдя на база наблюдение върху над 500 коли, от всякакви модели и двигатели, карани по всякакви пътища и начини - Тойота са железни! Просто номер 1, а номер 2 и 3 както показват и германските тестове пак са японски коли. Доказали са го и в САЩ, всъщност и по целия свят, където Тойота отдавна е номер 2 (след ГМ), а в последните години изкочи и като номер 1! Мерцедес, БМВ, АУДИ, ФВ - не си и помисляйте, че тези безмислени скъпотии (на всичкото отгоре и по чупещи се) са по-добри. Пълни глупости. Световния пазар показва кой къде е. А това, че изтеглят коли - това изобщо не е минус. Рекламен трик, който показва загриженост за клиента и пак компанията печели имидж. Това, че от няколко милиона коли 70 са протекли, при това съвсем безопасно изобщо не е минус. Но че са изтеглили за тази дреболия 2 милиона коли говори каква копмания са.
  • 30 долу японската смрад !

    15 22 Отговор
    супернещастни японски некадърници - спрете да говорите за чалгата при колите- японската немощ и простотия !!!
  • 31 Scar

    10 0 Отговор
    Много ме съмнява да е друго качеството там колега. Имам близки, притежатели на сервизи в западна Европа. Специално за пежата полжението и оплакванията са същите.

    Коментиран от #33

  • 32 Scar

    6 0 Отговор
    Коментарът ми беше до номер 7
  • 33 111

    11 3 Отговор

    До коментар #31 от "Scar":

    2.2 VTEC 4th generation

    Коментиран от #54

  • 34 една българка

    10 30 Отговор
    тойотата е страшна гадост -просто трябва да ги спрат окончателно от производство - грозота и мъка в едно са се слели !не съм чувала за по-гадна марка - имах Тойта Старлет преди 8-9 години - купих я по погрешка - измъчих се с нея - никога повече японско !
  • 35 Chato

    20 4 Отговор
    Не знам за Тойота, но някои Хонди и Субару Импреса са способни да ме накарат да свърша в гащите. ;)
  • 36 si

    10 2 Отговор

    До коментар #38 от ":)":

    А защо я не караш, а се занимаваш тук с глупости. Може и да съм те виждал някъде, ако ходиш по състезания и тунинг сабори. От къде си я внесъл?
  • 37 Scar

    17 8 Отговор

    До коментар #39 от "eu":

    Като япоснките коли са те мъчили, вземи си едно А6 2.5 тди да видиш как ли няма да се мъчиш.
  • 38 :)

    22 7 Отговор

    До коментар #39 от "eu":

    Мила, това не ти е Розали, нито БГ Мама!

    Коментиран от #36

  • 39 eu

    5 23 Отговор
    дори корейските са по-добри от японските брички -японците са дъното в автоиндустрията - жълти джуджета !

    Коментиран от #37, #38

  • 40 user

    11 28 Отговор
    Фактите не се отричат - само се коментират. Иначе ставаш глупак. А фактите в случаят са - в историята на автомобилостроенето няма автомобилна компания, която да е допуснала повече дефекти от тойота ! Наричат я "дефектната компания" и вече има икономически термин за тях - нарича се "ефекта на тойота". Отнася се за случаите, в които самозабравили се комплексари решават да постигнат някакви цифрички в някакви класации за продажби, като жертват качество, надеждност и рискуват стотици човешки животи, за да продадат малко повече коли от другите, без да се замислят за бъдещите последствия от тези неадекватни решения. Не мисля, че комплексите на някакви кисели мениджърчета са по-важни от стотиците човешки животи по пътищата. Затова и не карам тойота - и никога няма да карам по собствено желание подобно подобие на автомобил, защото не смятам, че компания, за която цифрите са по-важни от човешкият живот заслужава парите ми. А на смешниците, които карали по 80К км. тойотите си си без сериозен проблем - еми то и при другите е така бе момичета, че даже и 2, 3 и 4 пъти повече километри без проблеми - Ладите на времето издържаха по 100 К, не знам защо се хвалите с това - смешно е ! Но комплексираните производители явно привличат и комплексирани купувачи. Все пак - посетете сервизите - застрашавате не само вас, но и нас - собствениците на немски автомобили, по които явно е вложена повече инженерна мисъл преди да бъдат произведени, защото имат опит, традиция за качество и най-важното за нас - уважение към клиентите си ! 7 и нещо млн. коли преди, сега 2 млн. коли - близо 10 млн. собственици на тойота по света, ще бъдат притеснени, защото някакви японски некадърници не са си свършили работата, за която са взели доста добри пари ! Смешно и жалко ...
  • 41 fwfwfw

    15 4 Отговор
    Се пак не се правят на ударени и си поправят грешката. Докато американците само бълват бъгнати ла.на, особено шевролет .... и не ги отзовават.

    Коментиран от #42

  • 42 111

    10 5 Отговор

    До коментар #41 от "fwfwfw":

    Нали трябва да дразня пенсиите тук :)... Карам си я всеки ден и за миг не съм си помислял да я сменям за каквато и да е била друга - просто към момента няма друг модел, който да ме грабне толкова
  • 43 112

    11 25 Отговор
    европейците винаги ще са номер 1 - Япония е аут от всички престижни неща по света, а колите им са .... просто едни жалки дефектиращи карикатури - всички без изключение !
  • 44 Цветелина

    18 9 Отговор
    Преди 4 години си купих Тойота Корола хечбек 2.0 дизел която карах 3 години и половина. Преди да се спра на Тойотата разглеждах различни марки и модели, сред които Golf 4, Audi A4 i A3, Honda Civic, като ги сравнявах съответно цена, характеристики, екстри и дизайн (като всяка жена :)най-вече последното ). Все ги гледах, и се чудех коя да бъде, докато не се реших да пробвам всички набелязани от мен коли. Искам да ви кажа, че вече се бях отчаяла докато не седнах в Тойотата, беше съвсем различна от останалите марки - имаше простор,таблото и интериора красиви и удобни, седалката ми лепна веднага, почувствах се като в своята кола. Нямаше как да не я купя :) и разбира се го направих. Освен че беше много стабилна на пътя, се оказа и доста икономична. Аз я купих на 4 години, карах я 3 и половина, сега е на близо 8 години - не съм имала проблеми с нея, това което съм сменяла е масло и съответно консумативите по каталог в зависимост от километрите на автомобила. Сега имам друга Тойота - пак Корола, но новият модел - седан. За закупуването на новата ми кола не съм имала съмнения за марката или модела. Знам, че и следващата ми кола ще бъде Тойота и нямам грам съмнение за това. Чувставам се много сигурно и спокойно когато съм в колата си и знам, че няма да ме предаде . Препоръчвам я на хората, които ценят сигурността, комфорта, надеждността, стабилността и красотата.
  • 45 :)

    14 9 Отговор
    Не знам за Тойота, но каращите VW са много жалки. Почти толкова като онези с 10-20 годишните BMW-та и Мерцедеси.

    Коментиран от #91

  • 46 didi

    6 18 Отговор

    До коментар #49 от ":)":

    "дизайн (като всяка жена :)"
    Ти си една сексистка!!! Следващия път си мери думите!
  • 47 :)

    17 10 Отговор

    До коментар #48 от "JS":

    Ми по-добре да карам японска кола и да се различавам от масовия български селянин, почитащ VW, BMW и Mercedes.
  • 48 JS

    12 27 Отговор
    Така е. Фактите не се отричат. Компанията на "дефектите" е номер едно производител на автомобили в света. И това няма да се промени в близките няколко години вероятно.
    Карай си немската кочина и не ни мисли. Нас ни обгрижват безплатно и в извънгаранционни периоди. Ние сме си добре...
    И пак ще си купим "дефектни" японки като му дойде времето за смяна. Като "по-прости"...

    Коментиран от #47

  • 49 :)

    16 9 Отговор
    Не знам за вас, обаче на мен като ми кажат VW, BMW и Mercedes и се сещам за чалга, Пайнер, мутри, златни ланци и кебапчета. Те може като коли да не са лоши, обаче в България такъв имидж им създават тези, които ги карат.

    Коментиран от #46, #57

  • 50 JS

    12 6 Отговор

    До коментар #54 от "Prelude":

    Питай ги официалните вносители на въпросните марки какво им е. Ако знаеш колко потенциални клиенти им бягат заради тоя имидж на немските кашони...
    Чак Мерцедес стигнаха до там да ми набиват по радиото че са компания която предлага чрез автомобила си дискретност - ама не работи. Като ги полазиха бандитите и простаците иди продавай на истински клиенти след това...
  • 51 Цветелина

    8 5 Отговор
    Няма нищо лощо в това да се гледа дизайна, написаното е в положителен смисъл и с цел да вкара малко хумор, а не враждебност във форума.
  • 52 Off

    7 3 Отговор
    ОФФФ. Като кажете, че ги обслужвали извън гаранционно. Голям плюс, няма що. Аз мога да си обслужвам колата колкото пъти си искам и то без да ми се казва, че колата ми може и да е с дефект. Няма нужда да ме напрягат за това, че може да е дефектна. Може много от вас да не знаят, но миналата година меше голяма новина, когато от БМВ върнаха на една женица в Англия около 14 000 паунда. Репортажа беше по ББС. И защо им върнаха парите, заради дефект в джантите. Много красиви джанти, но без борд и спицити излизащи навън към средата и към гумата се прибират. И когато спираш близо до бордюра се драскат. Последваха редица плащания към различни клиенти, но на нея и дадоха най-много, защото джантите и били най-надрани. А знаете ли в Англия Страхотни джанти за какви пари се купуват? Безплатно сервизно обслужване им давали от Тойота. По-добре ще е за мен аз да си проверявам колата периодично без да ми званят по телефона и да си мисля - " А ако даде дефект и не успея да стигна до сервиза. За Тойото - евала на Супрата. Коли много, марки много, хора много всеки с вкус, ама малко са тея дето си поддържат колите редовно. Поне в Бг. Седнали сте тук да спориите. Първо си кажете какви коли имате и тогава си мерете силите.
  • 53 111

    12 8 Отговор

    До коментар #24 от "111":

    По-добре мъж от село, отколкото п..ка в Европа :)
  • 54 Prelude

    6 2 Отговор

    До коментар #33 от "111":

    Колега, имам нужда от връзка във Виваком че в тази държава (освен че от коли не разират) по нормалния начин нищо не става! Ако имаш желание и възможност да помогнеш моля пиши на [email protected]. С две думи става въпрос за разрешение да монтираме 2 малки антени на мачта на Виваком и осигуряване на ел. захранване на устройство с незначителна мощност (6 вата), естествено срещу месечен наем.

    Коментиран от #50

  • 55 VTI

    10 4 Отговор
    Много точно казано "сега е на близо 8 години - не съм имала проблеми с нея, това което съм сменяла е масло и съответно консумативите по каталог в зависимост от километрите на автомобила".И всички японски автомобили са под този знаменател(здрави,икономичнин,).Работя в една фирма за коли под наем и имахме TOYOTA Avensis 2003 комби D4D,ще кажа само ,че тази кола за 2 годин не се е спирала,карала се е от какви ли не хора и освен масло,филтри,ремъци и 1 съединител друго нищо не се е разваляло и не е подлежало на ремонт!А за разхода да не говорим:5,7 извънградско 7-7,5 мах 8 градско,като се има в предвид теглото.Това че другите автомобилни компаний (като немските примерно)не си итеглят автомобилите,въпреки че дават какви ли не дефети(да не ги изброявам сега,зщото съм виждал какво ли не),но ги прикриват и колите им през 2 седмици са за нещо в сервиза,не означава че са най-здравите,най-икономични,най-надеждни!
  • 56 антитойота

    5 18 Отговор
    хубава Тойота няма - всичко е чалга изпълнение -кич и половина !
  • 57 VTI

    8 4 Отговор

    До коментар #49 от ":)":

    Много точно казано "сега е на близо 8 години - не съм имала проблеми с нея, това което съм сменяла е масло и съответно консумативите по каталог в зависимост от километрите на автомобила".И всички японски автомобили са под този знаменател(здрави,икономичнин,).Работя в една фирма за коли под наем и имахме TOYOTA Avensis 2003 комби D4D,ще кажа само ,че тази кола за 2 годин не се е спирала,карала се е от какви ли не хора и освен масло,филтри,ремъци и 1 съединител друго нищо не се е разваляло и не е подлежало на ремонт!А за разхода да не говорим:5,7 извънградско 7-7,5 мах 8 градско,като се има в предвид теглото.Това че другите автомобилни компаний (като немските примерно)не си итеглят автомобилите,въпреки че дават какви ли не дефети(да не ги изброявам сега,зщото съм виждал какво ли не),но ги прикриват и колите им през 2 седмици са за нещо в сервиза,не означава че са най-здравите,най-икономични,най-надеждни!
  • 58 Маргарита

    12 10 Отговор
    XA XA XA Карам Тойота и никога няма да се кача в друга марка!!!
  • 59 гъС

    8 13 Отговор
    Тойота, Тойота... а да, това е онази марка, която изтегли 16 000 000 бракми от пазара за година и половина, благо дарение на "качеството" си. Мдаа, че и хора умрели има заради тях. Честито на "печелившите", каращи от дараците на Тойота!!!
  • 60 ааа

    7 13 Отговор
    абе тойоткаджиите - големи смешници сте - целия свят ви се смее - карайте си бричките и си опъвайте очичките от зор !
  • 61 HDI

    6 7 Отговор
    България - страната на простите мъже и бездомните кучета...
  • 62 !!!

    9 7 Отговор
    zatova TOYOTA sa na 1 mqsto v sveta po prodajbi nali be !!!
  • 63 D-CAT

    14 8 Отговор
    Хора,които навремето са имали 2-ки в бележниците, а сега 3-ки в гаражите (БМВ или ГОЛФ ), да не коментират...
  • 64 ЗА 67 И 68

    13 13 Отговор
    ЕСТЕСТВЕНО , ЧЕ ЩЕ ПРОДАВА МНОГО КОЛИ - ПОСРЕДСТВЕНИТЕ ХОРА И ТЕЗИ БЕЗ ВКУС СТЕ МНОЗИНСТВОТО ПО СВЕТА - ОТЛИЧНИЦИТЕ И ЗАМОЖНИТЕ КАРАМЕ ЕВРОПЕЙСКИ КОЛИ - КРАСИВИ И КАЧЕСТВЕНИ, А НЕ СДЕЛАНИ ОТ ЦИГАНЧЕТА И ДЖУДЖЕТА, КОИТО ДО ВЧЕРА ОСВЕН В КАРУЦИ НЕ СА СЕ ВОЗИЛИ В ДРУГО, А И ТОЙОТАТА СИ Е ЖИВА КАРУЦА !
  • 65 Дошо

    18 9 Отговор
    Кой немски производител ще изтегли автомобил правен преди 7-8години с изтекла гаранция и то не заради масово появил се дефект(което при немските на тези години си е нещо нормално) а заради това, че някога може да стане нещо с даден елемент?
    О да проблем с педал или маркуч си е сериозна работа.Ама това, че немските кочини хвърлят скоростни кутии и съединители на по 60000 км още докъто са в гаранция не е повод за изтеглане на автомобили.Двигателя на БМВ 3.0 туин турбо взе много награди и после ги изтегляха заради проблеми.Тука за еди маркуч, педал и други смехории се правите на интересни.
    Ахахааааа
  • 66 M POWER

    8 13 Отговор
    Поредното доказателство за "железната" японска "надеждност"! По-масово отзоваване на автомовбили в света не е имало от тези на минджокитайците. В милионни тиражи...
  • 67 Стефан

    11 9 Отговор
    Май всички, които говорите против VW никога не сте имали кола от марката.
    От 5 години имам Пасат 96' 2.0 ABF и от 3 години Пежо 206 01' 2.0 GTI и за това време за ремонти на Пежото съм дал над 1500 лв (само дето не се е разпаднала), а за Пасата- 250 лв за окачване и нищо повече.

    Да не говорим, че 160 на магистрала Пасата си ги поддържа безпроблемно, а Пежото след 10 минути прегрява.
  • 68 роро

    11 7 Отговор
    Тоз дето се е писал...долу японската смрад...е толкова прост..ама толкова много,че не може да прицени кое е ляво и кое дясно...пък дава коментари..
  • 69 VW&Mercedes

    7 11 Отговор
    Da da tazi novina vchera q gledah po CNN.I sega kvo stana pak li nie s nemskite sme vi vinovni na vas s Japan cars.Predishiqt put si spomnqm kolko bqhte agresivni i pluehte po VW pod stariq za defektni Toyota.A kakvo stana v ramkite na nqma i 365dni pochti 4 miliona avtomobila v servizite E TE TVA E QPONSKO KA4ESTVO.Poneje sa lakomi i konveirite bulvat i zatova taka se poluchava.

    Коментиран от #72

  • 70 ЗА 73

    9 13 Отговор
    ПРОСТИ СА ТЕЗИ, АМА МНОГО И СТРАШНО ПРОСТИ ,КОИТО ХАРЕСВАТ ЯПОНСКИТЕ ЧУПЕНТИИ, КОИТО СА ОПАСНИ ЗА ЖИВОТА - В Сащ ВЕЧЕ ГИ ОСЪДИХА И ЗАБРАНИХА ПРОДАЖБИТЕ НА 4 МОДЕЛА КИРЛИВИ ТОЙОТИ !
  • 71 dankata

    9 2 Отговор
    Dneshnite koli sa napraveni da se karat 4,5 godini i da ce ostavqt!

    Коментиран от #87

  • 72 !!!

    5 6 Отговор

    До коментар #69 от "VW&Mercedes":

    sebe si li nari4a6 zamojen be koi znae ot koe selo si deto nikoi ne e 4uval za nego s nqkoq tupa golf 3 deto si misli 4e kara nai "neveroqtniq" avtomobil,ti li 6i mi kaje6 ,4e si otli4nik be 4oban4e....koi ta znae tebe oble4en za 5 leva i 6i sa nari4a zamojen tctctc hateri takiva

    Коментиран от #84

  • 73 ъ

    11 7 Отговор
    за Тойота като цяло незнам ама Авенсисите от предното поколение една фирма си купи за служебни и ги изтърпя 6месеца.
  • 74 shopovvlado

    9 4 Отговор
    Много е глупаво всички да спорите по този начин. Естествено е да има привърженици на една или друга марка. И Японците и Немците имат прекрасни автомобили както и обратното. Всеки харесва своето.
  • 75 Venci

    13 2 Отговор
    Тойота се опитват да наложат имиджа на марка която няма недостатъци.Това което правят да изтеглят всички автомобили от модела които са дали дефект при другите марки се прави много рядко .Колите им наистина са здрави.Който е карал японска кола може да го потвърди .И не е само Тойота!Японските автомобили са здрави и надеждни .Собственик съм на френски автомобил.Карам като служебни автомобили опел ,ауди,пежо,нисан,митсубиши и тойота.Карал съм доста време и форд.Японските коли са здрави.Не сравнявайте автомобините марки от ежедневието ни с автомобилни емблеми които са си поставили за цел да печелят от старата си слава.Моята кола е ходила в сервиз,казвам го защото има хора които явно имат коли които не се чупят.Чета статиите в мобиле от много време и все се намират едни и същи хора които обръщат всичко на мерцедес и бмв.А се смеете на чочко с айгото.БМВ и Мерцедес не са коли за всеки

    Коментиран от #79

  • 76 vti

    9 3 Отговор

    До коментар #81 от "сега":

    напълно съм съгласен!!!и аз това се опитвам да обясня на повечето които оплюват тази реакция от TOYOTA.Поне аз не познавам човек собственик на японски автомобил да иска да го замени с друг от друга националност,в случая аз също.
  • 77 Prelude

    9 4 Отговор
    Абе, к'во спорите с тия, нека си карат немското. В крайна сметка то си е за тях, вас какво ви бърка?
  • 78 WKK

    2 10 Отговор
    ЕЕЕеееее ама не съм виждал пък и толкова аджамии във автомобилостроението.И така ще е когато гледат плана а качеството ехееееее да иде на ма ..................ка си някъде.TOYOTA.
  • 79 golf

    5 10 Отговор

    До коментар #75 от "Venci":

    Браво, кърти ги тези фенове на Тойота, че направо се бяха забравили. Мислеха си, че любимата им марка е нещо повече от другите автомобили и излезна, че Тойота е шампион по отзовавания на автомобили заради дефекти :)
  • 80 golf

    4 9 Отговор
    Eй Тойотаджии, кой сега е LOSER? :)
  • 81 сега

    4 4 Отговор
    Много хора тук се пънете. И не знам от какво. Може би от яд какво карате. Всеки си хвали неговото и това е. Човек трябва да кара каквото му харесва и да не държи сметка на другите.Пари бол :)

    Коментиран от #76

  • 82 didi

    3 1 Отговор
    В смисъл че говориш глупости, мъжете също гледат дизайна.
  • 83 golf

    3 9 Отговор
    Тойота са грешка на техниката и за това са шампион по отзовавания на автомобили заради дефекти. В Сащ забраниха 4 модела Тойота, както по горе писа автора на 75 коментар. Сбогом Тойота :)
  • 84 michel

    5 5 Отговор

    До коментар #72 от "!!!":

    Стефо, тя Голфа може и да е по-здрава и надеждна от Пежото но е адски грозна! Голфовете винаги са ми приличали на кутия за обувки на колела. А че са по-качествени от Пежо и другите френски боклуци е ясно. Френските кенефи имат само един гол дизайн и нищо друго!
  • 85 Мдааа!?

    9 3 Отговор
    Японско, ама май Мазда 6. За мен това е колата.
  • 86 michel

    7 2 Отговор

    До коментар #89 от "michel":

    Като говорим за САЩ знаеш ли, че френските производители отдавна са изгонени от там. А кажи защо е така? Ами защото са под всякаква критика като качество и не биха издържали американските тестове за безопасност и сигурност.
  • 87 michel

    9 2 Отговор

    До коментар #71 от "dankata":

    Не знам защо това, че Тойота отзовават автомобили трябва да означава, че колите и от другите японски марки са ненадеждни. Да си чувал за Субару, Сузуки, Хонда?
  • 88 golf

    3 9 Отговор

    До коментар #93 от "viktor":

    ГРЕШКА НА ТЕХНИКАТА СА : МИТСУБИШИ,СУБАРУ,ТОЙОТА,МАЗДА,ХОНДА И ДРУГИТЕ ИЗМИШЛЬОТИНИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 89 michel

    9 4 Отговор

    До коментар #94 от "ivo":

    БРЕЙ, ТИ КОГА УСПЯ ДА КАРАШ ПО ЕДИН МОДЕЛ ОТ ВСИЧКИ ТЕЗИ МАРКИ, ЧЕ ДА ГИ СРАВНЯВАШ С ГОЛФ?!

    Коментиран от #86

  • 90 :)

    10 1 Отговор

    До коментар #91 от "Iv":

    Да, Мазда са хубави. Обаче от както са се хванали с онези курници Форд сигурно им е спаднало качеството.
  • 91 Iv

    9 1 Отговор

    До коментар #45 от ":)":

    Прекалено много използваш думите: комплексари и комплекси, което те издава, че си не само комплексар -
    ти си шефа на комплекса.

    Коментиран от #90, #92

  • 92 Iv

    11 3 Отговор

    До коментар #91 от "Iv":

    Да не забравяме и Хонда Акорд.
  • 93 viktor

    4 5 Отговор
    по принцип не съм фен на японските коли въпреки че са надежни и издръжливи

    Коментиран от #88

  • 94 ivo

    7 3 Отговор
    Сега ги плюете, обаче като малки всички сте въздишали по Toyota Corolla и Toyota Tercel. :)

    Коментиран от #89

  • 95 golf

    5 7 Отговор
    На мен пък винаги са ми били смешни и Тойота Корола и Тойота Терцел
  • 96 Дядо Чочо

    3 9 Отговор
    Едно време Москвичи не изтегляха.Моя още си стои в гаража и върви без проблем.Харесвам някои япоски автомобили,но предпочитам френските-най-надеждни са според мен.
  • 97 Пловдив-Централен

    11 3 Отговор

    До коментар #102 от ":)":

    Нека отгатна - ти си селянин от дълбокия прованс, нали?
  • 98 Gusto

    18 4 Отговор
    Имах едни познат, който се преструваше на мой приятел. Та той се казвашже Светлин и харесваше руските коли, хахаха или по-точно руските боклуци. Какво може да им се харесва на тези трошки?
  • 99 Дядо Чочо

    4 5 Отговор
    Да,на село съм израстнал,но съм живял на много места и сега през лятото живея на село,а през зимата съм в града.
  • 100 Пловдив-Централен

    7 5 Отговор

    До коментар #106 от "golf":

    Личи ти, харесваш френски и руски кенефи.
  • 101 :)

    4 4 Отговор
    Има нещо мистично в Японските коли, както и в японската култура като цяло, докато европейските са или прекалено претенциозни като дизайн (френските) или приличат на кутии за обувки (немските), но в тях няма нищо интересно. Японският дизайн до началото на 80-те и в новия век си е много приличен, за разлика от японския дизайн от 90-те.
  • 102 :)

    3 2 Отговор
    Странно е защо първата генерация на Тойота Терцел има по-хубав дизайн от втората:
    upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c9/Toyota_Tercel_4d_nortchback.jpg

    Това на снимката е първата генерация, в моя квартал имаше такава, но бежова.

    Коментиран от #97

  • 103 Дядо Чочо

    6 7 Отговор
    Едно време нямаше голям избор и много хора караха руски коли.Най-важното е,че са много здрави коли.А от няколко години имам френска кола и съм много доволен.
  • 104 аз съм секси

    6 1 Отговор
    В бмв форума като четеш описанието за някоя 15 год е36 за 2500лв имам чувството, че собственика си мисли ,че кара слр,порше и бентли взети заедно.
    Наистина страхотни истории за 18 годишни надъханяци.
  • 105 :)

    5 3 Отговор

    До коментар #110 от "Дядо Чочо":

    Да, много здрави само където дизайнът им е краден от американски и други западни коли, а Ладите са си лицензирано копие. И вътре една печка няма като хората, да не говорим, че нямат никакъв комфорт на возене. От руските ми харесва само Москвич 408 и 412, защото имат оригинален дизайн, не краден а и имат страшно меки седалки.
  • 106 golf

    1 6 Отговор

    До коментар #109 от ":)":

    Ако изобщо може да се нарече хубав дизайна на грозната Тойота Терцел :)

    Коментиран от #100

  • 107 Дядо Чочо

    6 3 Отговор
    И според мен Москвичите са по-добри от Ладите.
  • 108 :)

    7 3 Отговор

    До коментар #114 от "golf":

    Всъщност не знам как да си обясня, че Москвич 408 и 412 имат по-меки седалки от съвременните коли, чиито седалки са страшно твърди и изморяват на дълъг път.
  • 109 :)

    4 4 Отговор

    До коментар #113 от "batucada":

    За времето си е по-хубава от Голф.

    Коментиран от #106

  • 110 Дядо Чочо

    5 3 Отговор
    Да,много добре ги знам седалките.Много километри съм минал с такъв Москвич.

    Коментиран от #105

  • 111 Prelude

    5 5 Отговор
    за феновете на европейското хавтомобилостроене :) малко храна за размисъл(който може де)

    http://www.reliabilityindex.com/manufacturer
    1.Honda
    2.Suzuki
    3.Toyota
    4.Subaru
    .
    20.vw
    24.BMW
    31.merc
    32.audi

    http://www.whatcar.com/car-news/what-car-reliability-survey-2010/250839
    1.Honda
    2.Subaru
    3.Mitsu
    4.Lexus
    5.Toyota
    ...
    19.vw
    22.merc
    23.BMW
    25.audi

    http://www.usatoday.com/money/autos/2008-10-23-cr-reliability-ranking_N.htm#Best
    http://blogs.edmunds.com/strategies/Reliability.jpg
    1.Scion
    2.Acura
    3.Honda
    4.Toyota
    5.Lexus
    6.Infinity
    7.Subaru
    ...
    20.BMW
    22.audi
    25.vw
    27.merc

    http://www.auto-broker-magic.com/used-car-ratings.html
    1.Mazda
    2.Honda
    3.Toyota
    4.Mitsu
    6.Suaru
    7.Nissan
    ...
    18.BMW
    20.merc
    23.vw
    27.audi
  • 112 besnia

    7 1 Отговор
    (rock) dobre qvno tyka malko hora razbirat ot avtomobili... podarqvam moqta honda accord 2000 g na vseki koito e sobstvenik na nemska kola nad 10 godini i 200000 km probeg koqto nqma te4 na masalce ot vsqkade.............................................. ei tva e drugari 4akam otvoreni i gordi sobstvenici na nemskite hodeshti 400lv kupishta lamarina po patishtata... bye...
  • 113 batucada

    5 4 Отговор
    imah GOLF... za 4 godini dade 40 problema-defekta. ot 40 godini karam samo TOYOTA ne mi e napravila 1 problem!!!!!!

    Коментиран от #109

  • 114 golf

    4 10 Отговор

    До коментар #118 от "Prelude":

    Тойота отзовава почти два милиона автомобили- факт, а който отрича фактите е ...... меко казано...айде да не казвам. Като фен на Тойота вземи си замълчи, а не да се излагаш с този дълъг списък. Тойота, която е върхът на японските коли отзовава два милиони автомобили, говори много зле за японските автомобили като цяло и потвърждава лафа- ЯПОНСКИ БОКЛУК.Тойота е шампион по отзовавания на автомобили заради дефекти :) - ЯПОНСКИ БОКЛУК

    Коментиран от #108

  • 115 :)

    9 4 Отговор

    До коментар #122 от "golf":

    Да сравняваш японските коли с Голф е все едно да сравняваш Бананарама със Спайс гърлс. И в двата случая първото е по-доброто.
  • 116 Бабек

    6 3 Отговор

    До коментар #120 от "сега":

    От 40г карал тойота? Преди 40г. баща ти дори не те е планирал, а си е играел още с кокошките
  • 117 iva

    7 1 Отговор

    До коментар #123 от "gouf":

    Така е, горките деца на 90-те не знаят каква готина музика са пропуснали. Музиката от 90-те, както и колите беше адски тъпа. Колите и музиката от 80-те и новия век са по-яки от тези от 90-те. Не говоря за БГ музиката обаче. ;)
  • 118 Prelude

    7 4 Отговор

    До коментар #122 от "golf":

    По ника ми можеше да разбереш че харесвам не Тойота, а Хонда. Като имаш проблем със статистиките реви на тия които ги правят, няма смисъл да хленчиш тука.

    Коментиран от #114

  • 119 journeyman

    13 2 Отговор
    Абе тойота може да имат дефектни продукти, но поне си оправят грешките, които в повечето случаи не са особено сериозни. Сигурен съм че през последните години са си взели бележка от случващото се и предстои подобрение. А колко са марките, които така и не си признават доказани конструктивни дефекти?? Преди да се плюе така по тойопта, хубаво е да се замислите.
  • 120 сега

    8 2 Отговор
    Това че тойота си изтегля колите им прави само чест, за разлика от други който не си признават че са направили грешка, като вектра Б например.

    За справка: карам москвич.

    Коментиран от #116

  • 121 golf

    6 9 Отговор

    До коментар #126 от "Пловдив-Тракия":

    Брато ти си ..... защото в тема за Тойота почваш да си хвалиш тъпата Хонда :) Когато пуснат тема колко са дефектни Хондите, тогава си разтягай локумите.
  • 122 golf

    6 6 Отговор

    До коментар #128 от "MUGEN HONDA":

    Карай Москвича. По добър е от отзованите Тойоти :)

    Коментиран от #115, #118

  • 123 gouf

    9 3 Отговор

    До коментар #130 от "Iv":

    Momche ti si bil dosta prost.No kakvo da se chudq kato to vijdam nika

    Коментиран от #117

  • 124 Prelude

    6 2 Отговор

    До коментар #129 от "Кармело":

    Я, теб не са ли те сложили да спиш още?
    Писах че статистиките са за който може да мисли, ти къде се буташ.
  • 125 Тойота, баце :)

    9 3 Отговор
    За някои другари тук от форума важи приказката: пикае на лопка, да му тропка... Какви немски, какви японски коли, бре.. при тази бясна глобализация всичко е толкова омешано... В един и същи завод се правят части за 3-4 марки автомобили, че даже и се сглобяват на едни и същи линии... Друго, повечето вас къде карат колите си, че давате такива категорични коментари - най-много из софийските улици или до морето... Ами до Варна например са някакви си 400 км - и с Трабант да тръгнеш, ще стигнеш... С Авенсис, модел 2001 г. съм направил из пътищата на Европа (Франция, Италия, Австрия, Словения...)над 30000 км за последните 3 години, като само два от туровете по 5000 км и един - 3000 км. Карал съм на -17 градуса из Хърватско и по +35 градуса из Италия... Поддържал съм 140-145 км в час по магистралите в продължение на 3-4 часа без спиране, че и повече... Да чукам на дърво - никъде никакъв проблем... А, пардон - два пъти ми изгоря крушка, това беше ;)) Това е тест, а не да карам с мръсна газ из Люлин или до Перник, или да са влача като черво с малките щайги на коконите-бизнес дами... Останалото е дрън-дрън ярини... Айде със здраве!
  • 126 Пловдив-Тракия

    8 2 Отговор

    До коментар #133 от "MUGEN HONDA":

    В България бизнес дами няма, защото са нечии подставени лица или любовници. Аз имам хубава кола и не я карам до нивата, нито мъкна буркани от село като смотаните, които всеки петък напускат Пловдив и София, а после се връщат в неделя с бурканито и доматито. Селска работа!

    Коментиран от #121

  • 127 PlimP

    2 4 Отговор

    До коментар #133 от "MUGEN HONDA":

    ni6to stoinostno, teia ka4estva gi ima i 16-godi6nata mi vectri4ka :D, kakto i XM-4eto(to e 12-godi6no), vectrata e ot 97-ma v BG(o4udva6to o6te ne e izgnila nikade ), a v moite race e ot 2001-va, i sam predovolen, XM -at i toi se okaza ku4e(ne o4akvah), a rodnite pati6ta sa dosta po zle ot evropeiskite ;), temperaturite v Plovdiv sa s dostat4no goliama amplituda, ot -25 do +40 i problemi nikoga ne sam imal, kato izkliu4im kogato v nai-goliamata jega mi se razte4e vodnata pompa(imam predvid opelkata), bez problem si izkara zadrastvaniata, ne vdigna pove4e ot 95 gradusa, a kato se pribrah i doliah po4ti 4.5L voda, taia kola, za da ia pregree6 triabva da si super oligofren 3000 :X
  • 128 MUGEN HONDA

    12 0 Отговор
    Когато някой от горе писалите тарикати (ФЕНОВЕ НА НЕМСКИТЕ БОКЛУЦИ) се качи на хонда,тойота,лексус,инфинити,акура или субару,и РАЗБЕРЕ КАКВО Е НИКОГА,НИКОГА,АМА НИКОГА ДА НЕ ДОКОСВАШ КОЛА ЗА КАКЪВТО И ДА Е РЕМОНТ,ще разбере в действителност колко ужасна купчина ламарина е карал до сега!!!!!! Тойота ги отзовават за капчица гориво или леко прецакан педал????!!!! Значи BMW трябва всичко модели да го отзоват заради:ГЛАВИ,ПРОБЛЕМИ С АВТОМАТИТЕ,ТУРБО,НАФТОВИ ПМПИ,КЛИМАТРОНИЦИТЕ,МАСМЕТРИ,СВТЕЩИ ЛАМПИ И АВАРИЙНИ РЕЖИМИ!!!!! АУДИ КАКТО ВСИЧКИ ЗНАЯТ ИМАТ "НАЙ-ХУБАВИТЕ" СКОРОСТИ,ДВИГАТЕЛ,ОКАЧВАНЕ!!!!МЕРЦЕДЕС БЕШЕ КОЛА ДО 95година,след това не ми се коментира,А ЗА ФРЕНСКО,ИТАЛЯНСКО,АНГЛИЙСКО ПРОСТО БЕЗ ДУМИ.....ТРЯБВА ДА СИ МАЗОХИСТ!!!! ТКА ЧЕ ЕДИНСТВЕНОТО ЗДРАВО НЕМСКО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО ОСТАВА МНОГО УВАЖАВАНОТО ОТ МЕН ПОРШЕ!!!!КОЕТО ВСЕ ПАК ГО НАКАЗВАТ ОТКАЧЕНИ И ИЗРОДСКИ КОЛИ КАТО : NISSAN GTR,HONDA NSX,HONDA HSV GT,SUBARU IMPRESA,LEXUS LFA,TOYOTA SUPRA,MITSUBISHI EVO I т.н.!!!!!! И ЯПОНСКИ КОЛИ НЕ ОЗНАЧАВА МАСОВИТЕ И ГЛУПАВИ ЕВРОПЕЙСКИ СИВИЦИ,КОРОЛКИ,ЯРИСИ,ЛАНСЪРИ,МИКРИ И ДРУГИ ОТ РОДА ЕВРО БОКЛУЦИ!!! ЯПОНЦИТЕ ПРАВЯТ НАЙ ДОБРИТЕ КОЛИ,МОТОРИ,ДЖИПОВЕ,ДЖЕТОВЕ,АГРЕГАТИ,АУДИО-ВИДЕО ТЕХНИКА,ГУМИ,ДЖАНТИ и всичко друго що е електронно,и най интересното е ,ЧЕ НИКОГА НЕ СЕ РАЗВАЛЯ!!!!!!! ФЕНОВЕТЕ ЗНАЯТ ЗА КАКВО ГОВОРЯ!!!!!

    Коментиран от #122

  • 129 Кармело

    5 7 Отговор

    До коментар #136 от "golf":

    Като не ти се разваляли японските защо на всеки ъгъл има магазини за авточасти с огромни букви "части за японски коли" и почти всеки сервиз е "сервиз за японски автомобили".Защо таксиметровите шофьори не карат японски коли а Дачия или корейски,въпреки чи разлика в цената почти няма?Защото се развалят като всички останали коли но частите и ремонтите им са най-скъпи.И друго-в любимите ви японски коли само името е японско-частите и сглобката са европейски.И да,в тях няма нищо уникално-всички са с предно задвижване,с ремъци на двигателите,с изобилие на нискокачествени пластмаси по интериора и в изработката.Не само Мерцедес правеха здрави коли до 95г, това важи за всички истински коли.Но докато Мерцедес до 95г. бяха шедьоври,японките тогава се славеха с грозния си дизайн,гниенето и скъпите части.А след 95г. каква нова кола ще си вземеш няма никакво значение защото частите им се правят в един голям европейски завод с три букви...

    Коментиран от #124

  • 130 Iv

    10 1 Отговор
    Aз пък смених Голф 4 от 2002 с шест скорости на Нисан с шест скорости. А и двигателя е с вериги.

    Коментиран от #123

  • 131 Dimitar

    10 1 Отговор
    Карал съм почти всичко,но когато се качих на тойота разбах,че това е най-доброто цена качесво.Новите немски автомобили са с уждсно качество.На vw polo от магазина от 100000 до 115000км. правих реика за 1800лв.в vw.ABS помпа.Табло се спука от слънце и какво ли още не.Тойотата ми е 2007 без нито един проблем за 125000км.Дизел пот 5 на 100.С 2400об се движи с140.Перфектен мотор и ходова часл
  • 132 Емо

    4 13 Отговор
    Жалки са хората които хвалят японските коли. Как могат да казват на черното бяло. При положение, че статистики от цял свят показват,че японските автомобили са най дефектни е е глупаво да твърдите друго.Айде спрете да пишете глупости и приемете факта за ФАКТ! Айде сега всеки собственик на японско возило да извика на глас СЛЕДНОТО: ЯПОНСКИТЕ КОЛИ СА ПО- ДЕФЕКТНИ ОТ МОЯ ОПЕЛ( МЕРЦЕДЕС, АУДИ, ТРАБАНТ,БМВ...)
  • 133 MUGEN HONDA

    5 4 Отговор
    ОТГОВОР НА ДВЕ ОТ ГОРЕ-ПИСАЛИТЕ ЗАБЛУДЕНИ ДУШИЧКИ(МОЖЕ БИ КАРАЩИ НЕМСКИ КАЗАНИ) : МАГАЗАНИ ЗА ЯПОНСКИ ЧАСТИ ИМА НАИСТИНА МНОГО,НО В ТЯХ СЕ ПРОДАВАТ РЕМЪЦИ,РОЛКИ И ФИЛТРИ,А НЕ БУТАЛА,КЛАПАНИ,ДЮЗИ,ГЛАВИНИ,ТУРБИНИ КАКТО В МАГАЗИНИТЕ ЗА НЕМСКИ ЧАСТИ.В СЕРВИЗА НА ХОНДА И ТОЙОТА ИГРАЯТ ТЕНИС НА МАСА,А НЕСА СЪС ЗАПИСВАНЕ ЗА СЛЕД 3 СЕДМИЦИ КАТКТО В СЕРВИЗ НА BMW,МЕРЦЕДЕС И АУДИ ЗАЩОТО НЯМА КАК ДА СМОГНАТ ОТ РЕМОНТИ.И ОСВЕН ТАКА КАЗАХ ЧЕ: "ЯПОНСКИ КОЛИ НЕ ОЗНАЧАВА МАСОВИТЕ И ГЛУПАВИ ЕВРОПЕЙСКИ СИВИЦИ,КОРОЛКИ,ЯРИСИ,ЛАНСЪРИ,МИКРИ И ДРУГИ ОТ РОДА ЕВРО БОКЛУЦИ!! А ЯПОНСКА КОЛА ОЗНАЧАВА КОЛА КОЯТО Е ПРАВЕНА В ЯПОНИЯ И НОМЕРА НА ШАСИТО ПОЧВА С "J",КАЧЕСТВО НЕДОСТИЖИМО ОТ НИКОЙ ДРУГ.А ЗА ДАЛИ ЯПОНСКИТЕ КОЛИ СА КАРУЧКИ С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ И "РЕМЪЦИ" ИЛИ ИЗВЪНЗЕМНИ 4WD AWD i 4X4 ТЕХНОЛОГИИ КАТО НАПРИМЕР LEGEND,GTR NISSAN,MITSUBISHI EVO,LEXUS LFA,И НАЙ-ДОБРОТО И НАЙ-ЗДРАВО 4X4 В СВЕТА OT ПЪРВИЯ ДО ПОСЛЕДНИЯ МОДЕЛ SUBARU МОЖЕ ДА СПОРИМ ДОСТА.А АКО ГОВОРИМ ЗА ДЖИПОВЕ ........ПРОСТО НЯМА НУЖДА,ЗНАМ ЧЕ ИСТИНАТА БОЛИ ЗВЕРСКИ!!!!!!

    Коментиран от #126, #127

  • 134 Pavlos

    6 8 Отговор

    До коментар #143 от "batucada":

    ОТГОВОР НА ГОРЕ-ПИСАЛАТА ЗАБЛУДЕНА ДУШИЧКА(МОЖЕ БИ КАРАЩА ЯПОНСКИ КАЗАНИ) : МАГАЗАНИ ЗА ЯПОНСКИ ЧАСТИ ИМА НАИСТИНА МНОГО, В ТЯХ СЕ ПРОДАВАТ БУТАЛА,КЛАПАНИ,ДЮЗИ,ГЛАВИНИ,ТУРБИНИ КАКТО В МАГАЗИНИТЕ ЗА РУСКИ ЧАСТИ.В СЕРВИЗА НА ХОНДА И ТОЙОТА СА СЪС ЗАПИСВАНЕ ЗА СЛЕД 3 СЕДМИЦИ КАКТО В СЕРВИЗ НА МАЗДА И СУБАРУ ЗАЩОТО НЯМА КАК ДА СМОГНАТ ОТ РЕМОНТИ.И ОСВЕН ТАКА КАЗАХ ЧЕ: "ЯПОНСКИ КОЛИ ОЗНАЧАВА МАСОВИТЕ И ГЛУПАВИ ЕВРОПЕЙСКИ СИВИЦИ,КОРОЛКИ,ЯРИСИ,ЛАНСЪРИ,МИКРИ И ДРУГИ ОТ РОДА ЯПОНСКИ БОКЛУЦИ!! А ЯПОНСКА КОЛА ОЗНАЧАВА КОЛА КОЯТО Е ПРАВЕНА В ЯПОНИЯ И НОМЕРА НА ШАСИТО ПОЧВА С "J",КАЧЕСТВО НЕПРОСТИМО ОТ НИКОЙ ЛУД.А ЯПОНСКИТЕ КОЛИ СА КАРУЧКИ С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ И "РЕМЪЦИ". ИЗВЪНЗЕМНИТЕ БОКЛУЦИ 4WD AWD i 4X4 ТЕХНОЛОГИИ КАТО НАПРИМЕР LEGEND,GTR NISSAN,MITSUBISHI EVO,LEXUS LFA,И НАЙ-СКАПАНОТО И НАЙ-ЧУПЛИВО 4X4 В СВЕТА OT ПЪРВИЯ ДО ПОСЛЕДНИЯ МОДЕЛ SUBARU МОЖЕ ДА СПОРИМ ДОСТА.А АКО ГОВОРИМ ЗА ДЖИПОВЕ ........ПРОСТО НЯМА НУЖДА,ЗНАМ ЧЕ ОТ ИСТИНАТА МЕ БОЛИ ЗВЕРСКИ!!!!!!
  • 135 Цоню

    3 1 Отговор
    За японските незнам аз карам Пежо,на 3 год. е 307 бях спрял когато един бус ме натисна леко и ефекта беше възхитителен.На буса му хлътна леко два пръста бронята а шедьоварът ми се оказа в плачевно състояние.Хубавото беше, че в сервиза ми я наместиха с ключ и отверка за 10 мин. то нали всичко е пластмаса включително и калника.И как да ви препоръчам конструктор ПЕЖО сега?
  • 136 golf

    2 4 Отговор

    До коментар #145 от "голем смех":

    Прочети статията и ще знаеш, че японските коли не струват и защо го има лафа- ЯПОНСКИ БОКЛУК :)

    Коментиран от #129

  • 137 golf

    2 4 Отговор
    Тойота отзовава почти два милиона автомобили- факт, а който отрича фактите е ...... меко казано...айде да не казвам. Като фен на Тойота вземи си замълчи, а не да се излагаш с този дълъг списък. Тойота, която е върхът на японските коли отзовава два милиони автомобили, говори много зле за японските автомобили като цяло и потвърждава лафа- ЯПОНСКИ БОКЛУК.Тойота е шампион по отзовавания на автомобили заради дефекти :) - ЯПОНСКИ БОКЛУК

    Коментиран от #139

  • 138 Тойота, баце :)

    2 2 Отговор
    Друже, първо пиши на български, че е срамота... Второ, вектричката и онази щайга ситроен хм, ако ги опънеш на 11-12-часов път, почти без спиране (1,300 км), при 35 градуса, със ср. скорост около 130 км/м - и ще трябва не вода да доливаш, ами Ниагарския водопад няма да ти стигне... ;) Едно е да въртиш гуми от Кършияка до Тракия, друго е да подложиш колата на яко продължително каране... Освен това Авенсиса не ми е горил масло, разходът на бензина (с 3-ма души и немалко багаж + климатик) с тази скорост ~130-145 е около 7/100 (+/- 0.5л). Познавам немалко хора и с други японски коли, които пътуват често и много до Германия, Австрия и т.н., било в командировка, било на екскурзия, и те се качват, карат си като бели хора и се връщат - без да гледат като зомбирани уредите по таблото - ще прегрее ли, ще затропа ли... Карал съм и Голф, и Вектра и др. коли, но японската кола (говоря за кола среден клас и нагоре, а не за бръмбазъците, които стават само за из града и околностите..) ти дава спокойствие и сигурност. Вярно е, че няма дизайнът на Алфа Ромео и т.н., но мен ме интересува да ме вози комфортно, спокойно и безаварийно. Откачените джигити да изтърбушват продънените голфове, бмв-3ки и др. бараки - хич не ме еня, само дето ме притеснява, че такива са заплаха за хората около тях.
  • 139 po princip

    6 3 Отговор

    До коментар #137 от "golf":

    То по принцип на всеки ъгъл има магазини за авточасти не само за японски ами всякакви коли. Но проблема не е в качеството на колите, а в това че тук се карат само старите амортизирани коли на европа и се карат по КРАТЕРИ, а не по пътища. ЕТО ЗАТОВА ИМА НА ВСЕКИ ЪГЪЛ МАГАЗИНИ ЗА АВТОЧАСТИ!!!!!!!
  • 140 golf

    5 5 Отговор
    Тойота отзовава почти два милиона автомобили- факт, а който отрича фактите е ...... меко казано...айде да не казвам. Като фен на Тойота вземи си замълчи, а не да се излагаш.Тойота, която е върхът на японските коли отзовава два милиони автомобили, говори много зле за японските автомобили като цяло и потвърждава лафа- ЯПОНСКИ БОКЛУК.Тойота е шампион по отзовавания на автомобили заради дефекти :) - ЯПОНСКИ БОКЛУК
  • 141 Собственик на импреза

    14 16 Отговор
    СУБАРУ ще карам ЦЯЛ ЖИВОТ. MUGEN HONDA абсолютно си прав за всичко което казваш няма издръжливи здрави и надеждни коли от японските. Нагледал съм се на много и съм имал възможността да карам много коли. Казвам че са здрави защото моето субару е на 186000км без да влиза в сервиз (нито веднъж) сменяни са само масла и ремъци гуми и 1 фар защото го удариха. Субару 1800 е най-нечовешки здравия автомобил до който съм имал достъп. С бавните скорости може да се мери дори с джиповете. А като казах джипове ЯПОНСКИТЕ СА НА ВЪРХА ТОЙОТА е превзела целия свят с ЛАНДКРУЙЗЕРА и pick-up-те си. Повечето от вас не знаят за каква здравина и издръжливост говоря в момента. Единствената конкуренция на японските джипове (Сузуки самурай и витара, Нисан Патрол, Тойота Ландкруйзер и т.н ) са единствено Ланд Роувър Дифендър и първите Мерцедес Г класа (PUCH) от 80-те. Съветвам ви да проверите какво е Тойота Тундра. Също казах, че са много безопасни . За да проверите дали съм прав просто седнете и покарайте 1 субару или някое митсубиши с двойно задвижване. После , японските автомобили са уникално бързи (тук има безброй безброй много примери който сега няма да дам). Разликата между японските бързи коли и немските е че японските могат и да завиват и да дават страхотни времена на писта за разлика от магистралните бегачки Ауди и БМВ. Тук ще дам само 1 пример който е достатъчен Хонда NSX 91 година дава по-добро време на Нюрбургринг нордшлайфе от "великотo" Audi R8 което е пройзведено "мааалко" по-късно. Единствената немска кола която уважавам е Порше 911.
    Мога да продължа да изброявам хиляди причини да притежавам японска кола, но смятам че няма как да променя мнението ви на коне с капаци (от немското по-убаво нема).
    ИЗБОРА СИ Е ВАШ!
    А цялата тая дивотия с Тойота е че американците искат да пробутват техния си ГМ. Все пак притесняват се за бизнеса при толкова много японски коли в Америка.
    Айде карайте си със здраве колите и бъдете по-внимателни на пътя, защото колата НЕ прави шофьора добър.
  • 142 QPO

    6 9 Отговор
    Което си е право, право си е!
  • 143 batucada

    8 1 Отговор
    Toyota е най-големият автопроизводител...А Япония е една малка страна в тихия океан .

    Коментиран от #134

  • 144 VW&Mercedes

    4 0 Отговор
    UFFFF poredniq 6izofr.nik.I ti si edin kon s kapaci che nema za kude.Vuprosnoto Subaru 1800 q kaji umniko kolko kaprizen mu e boxera i kolko mnogo buchi vse edno minava traktor bez generaciq pokrai teb.I kaji mi molqti se tova Subaru ama kaji i na drugite da prochetat kolko gnie taq durta kochina ,mai Opel pasti da qde pred toq jult gniloch.I bolna glavo samo da te zaradvam Mitsubishi e sobstvennost na Mercedes a ne obratnoto.
  • 145 голем смех

    1 0 Отговор
    Докато прочетох всички тия коментари направих 1 извод всеки си защитава това което има или мечтае някои ден да кара,колкото до германските японските коли кои са по добри тва няма как някои да спори и да доиде да ми каже че японските коли са по добри,какъв ми е мисълта искам да кажа че япония произвежда коли повече според джоба на хората та да излезе такъв дефект е нормално за толково приемлива цена щото всеки прави грески да не забравяме моделите на мерцедес когато им сложиха новите двигатели CDI и колко дюзи изгърмяха и още куп проблеми по двигателя а в германия не гледат джоба на хората,вижте цените на C-класта и на Avensisa единиа модел почва от 56хил лв а другиа 31хил лева!
    колкото до Тoyota тва е голям удар и едвали няма да се понижи реномето на марката особено и тоя дефект го има в някои модели на лехус които е символ на лукса в азия,а сравнение гермнаските и японските коли с италианските и френските бракми предочитам да карам японска кола 10годишна вместо рено цитроен или алфа па камоли фиат чисто нова които не излизат от сервиз

    Коментиран от #136

  • 146 Plamen- до коментар 155

    0 1 Отговор
    аз имам тойота
  • 147 iTalianeca

    0 1 Отговор
    Най-красивите коли са Италиянските.Най-комфортните коли са Италиянските.Фиат,Алфа-Ромео,Ланча са сред шедьоврите в автомобилостроенето и със най-много призове "Кола на годината"-отличие,което не се дава само за красота а и за качество.чУвството да се качиш в красива кола отвън и особенно отвътре е страхотно.Това японеца никога няма да го проумее.Комън-Рейл моторите пак от Италиянци са измислени-мощност,въртящ момент,изключителна икономичност съчетана със сносни цени.Карам Фиат Мареа другите да ги е яд,втората е Алфа 156 2.4 ЖТД-красота и изящество.Ланчата Либра 1.9ЖТД пък е мацките с плюшените седалки.