13 Юни, 2020 12:00 5 356 16

ABT надгради новото Audi S8 до 700 к.с.

  • abt-
  • audi-
  • s8-
  • тунинг-
  • доработка

От 0-100 км/ч доработената лимузина ускорява само за 3,4 секунди

Audi Sport знае, че SUV автомобилите са най-предпочитаните в днешно време и именно заради това разшири продуктовото си портфолио, включвайки RS Q3, RS Q3 Sportback, SQ7, SQ8, RS Q8 и други. В същото време от Инголщат са наясно, че все още има важен сегмент от пазара, който се интересува от седани, поради което автоконцерна няма намерение да се отказва от този вид каросерия. Това предаде Motor 1.

ABT надгради новото Audi S8 до 700 к.с.

Имайки предвид липсата на RS8 от продуктовото портфолио на Audi, най-високопроизводителната версия на премиум седана на марката безспорно е S8. Той съчетава в себе си целия лукс, който е присъщ за лимузина от най-висок клас, както и мощен двигател, който бихте очаквали да намерите в спортен автомобил. 4.0-литровият битурбо V8 агрегат доставя максимална мощност от 571 конски сили и 800 Нм максимален въртящ момент. Сега обаче немската тунинг компания ABT се захваща с новия S8, за да извлече още по-голяма производителност.

ABT надгради новото Audi S8 до 700 к.с.

Крайният резултат след доработката е луксозен и наточен седан с максимална мощност от 700 к.с. и чудовищните 880 Нм максимален въртящ момент. От 0-100 км/ч високопроизводителната луксозна лимузина ускорява само за 3,4 секунди. При условие, че S8 е оборудван с опционалните керамични спирачки, тунингованият автомобил може да развие 270 км/ч. Тези стойности са доста впечатляващи, имайки предвид дължината и теглото на колата - 5 179 мм и 2 230 килограма.

ABT надгради новото Audi S8 до 700 к.с.

ABT не предоставя пълни подробности за направените промени, но в основата на доработката е нов блок за управление на двигателя с настройка, която очевидно е по-агресивна от фабричната. Също така, тунинг компанията оборудва високопроизводителната лимузина с персонализиран 21-инчов комплект лети джанти, както и със заден спойлер от въглеродни влакна. Тези са фини визуални промени подсказват, че това не е обикновено Audi S8. Тунинг компанията не предоставя снимки на интериора, но със сигурност Start/Stop бутонът и лостът на скоростна кутия са оборудвани с емблема ABT.

ABT надгради новото Audi S8 до 700 к.с.

За сега Audi не казва дали ще пусне на пазара S8 Plus, така че към момента ABT предлага достойна алтернатива.  


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 така така

    23 24 Отговор
    Audi – гаранция за качество.

    Коментиран от #4, #10

  • 2 шофер

    21 17 Отговор
    Яка германска кола, както всички германски! АБТ, ЕРЕС, КУАТТРО, 911, АМГ, М-ПАКЕТ, ФАОВЕ, ИНСИГНИЯ, ФОКУС.. Яко и нищо общо с талигите на онези, дето в 21 век ядат с клечки и копират от германеца. А накрая талугата им излуза, йато какво? Като кенче - кока-кола - консумираш и хвърляш.

    Коментиран от #15

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Komapak

    17 8 Отговор

    До коментар #1 от "така така":

    Било е ама преди 20 години. В момента се чака по една седмица за влизане в сервиз на Ауди независимо от проблема. Ако ти е гръмнала скоростната кутия(често срещан проблем) си оставаш на място. Около Инголщадт е пълно с полета складирани аудита. На едно място видях около 2000 тройки. Иначе баварците карат основно ауди. Няма чак толкова бмв та,
    а мерцедес са незначително количество. "Надграждането" всъщност съкращава живота на двигателя. Фирмата производител разбира се може да направи същото, което и бившия и фирмен състезател прави, но гаранциите отиват на кино. Ще ми е много интересно каква гаранция дава АБТ като е пилнал двигателя до лимита. Или това няма значение като е повдигнал цели 30коня😊.

    Коментиран от #5

  • 5 Komapak

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Komapak":

    Скапания ми македонски(китайски) редактор ми изяде една еденица. Да се чете 130коня по горе.
  • 6 Сандо

    16 6 Отговор
    270 км/час? Та моя стар Мерцедес 190d, 72 коня производство 1987 г. вдига 170, макар, че вече е на 1 395 000 км пробег и то без основен ремонт. При подържане на висока скорост гори повечко масло, но тва да е. Толкова ми е верен, че нямам душа и сила с него да се разделя.

    Коментиран от #7, #9

  • 7 Komapak

    17 3 Отговор

    До коментар #6 от "Сандо":

    Беше това време. В момента и мерцедес е еднодневка. Просто доста по-скъпа еднодневка разчитаща марката да я продава. Едно не могат да разберат всички. Качеството струва ПАРИ. Мноооого пари защото отнема доста повече време за изработка от масовката. Над всеки автомобил струва двойно на масовите е отделено много повече време, усилия и материали. Понеже днешния свят се превърна в търгаши купуващи от Китай и препродаващи лъжците вече са едно паразитно зло, което няма как да се изкорени. Всеки, който се занимава с производство ще ме разбере. За останалите, бийте минуси колкото си искате защото аз съм прав😊
  • 8 Оня с коня

    10 5 Отговор
    Абе хубаво е ама като всяко Ауди много се чупи и разваля.
  • 9 Оня с коня

    6 4 Отговор

    До коментар #6 от "Сандо":

    Хахах баце само мога да ти кага да си пиеш по-редавно хапчетата.Ние не ядем доматите с колците все пак.
  • 10 Оня с коня

    8 4 Отговор

    До коментар #1 от "така така":

    Да бе да имаш да си мечтаеш баце вие феновете на Ауди големи мечтатели станахте хахах.
  • 11 Гост коментатор

    8 6 Отговор
    И аз не харесвам и не бих си купил Ауди красиви са да но найстина много се развалят пък и окачването им е ужас направо за нашите пътища съвсем не става.
  • 12 Павката от София

    2 1 Отговор
    Мдаа хубави са си Аудитата спор няма или поне не са за нащи пътища ама много се чупят бе хора признайте си го поне не е срамно?
  • 13 Кадилак мачка зазка

    0 1 Отговор
    Аз пък си карам волга
  • 14 МП4

    1 0 Отговор
    Бързи коли са, модерни, удобни, обаче се чупят доста..И старо и ново ауди все се чупи. Постоянно висят за нещо по сервизите. Пак казвам бързи са, удобни като возия, функционални ама чупливи . Тва е!

    Коментиран от #16

  • 15 МП4

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "шофер":

    Само М5 competition, ама ти нямаш пари да си я купиш.
  • 16 Разбирача

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "МП4":

    Имам Ауди 2010г.А4 2.0ТFSI quattro комби и го потвърждавам като собственник ще го продавам наскоро някой друг да му се радва че вече ми писна.