Идеалното BMW 7-Series, който се съхранява от дилъра в продължение на 23 години и което виждате на снимките, сега е обявено за продажба. Чисто новата "седмица" е от серията E32 и сега си търси нов собственик.
Повече от двадесет години от 1992 до 2015 година седанът се съхранява в отопляем гараж при германски дилър на BMW. Историята му е доста любопитна: През пролетта на 1992 година това BMW 740i E32 е поръчано от представителство на Германия за купувач в Обединеното кралство.
Новият собственик, който предварително поръчва и плаща колата, умира преди да успее да си я вземе. Дилърът запазва "седмицата" в продължение на 23 години, като чака наследниците да декларират правата си върху автомобила, но това така и не се случва.
През 2015-а е продадена на колекционер, който за пет години изминава само 776 километра и на практика BMW-то и сега е като чисто ново. Боята не е повредена и е оригинална, няма ръжда по каросерията и шасито, интериорът е в оригиналния си вид.
Запазени са дори и оригиналните гуми Pirelli, спирачните дискове и накладките с които колата е слязла от конвейера преди 28 години. Под капака на това BMW 740i E32 се намира бензинов V8 с обем 4.0 литра и с мощност от 286 конски сили (400 Нм).
Моторът е комбиниран с 5-степенна автоматична трансмисия, която предава момента на задните колила. В момента въпросната "седмица" се продава на цена от 7 805 евро, но търгът ще продължи още три дни, така че цената ще се увеличи. Вероятно е да достигне 50 хиляди .
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ужас
Коментиран от #2, #13
09:58 15.06.2020
2 Айде айде
До коментар #1 от "ужас":
Взимай го, ще ти бутнат от цената!09:59 15.06.2020
3 дърт шофьор
10:02 15.06.2020
4 jap
Коментиран от #11, #20
10:03 15.06.2020
5 Гост
10:06 15.06.2020
6 123
10:09 15.06.2020
7 Батерии
Коментиран от #8, #10
10:17 15.06.2020
8 Гост
До коментар #7 от "Батерии":
Таргет групата на подобни автомобили са колекционери с по 20-30 автомобила в хангара. За селските дрифтъри и псевдо мутрите има изкорубени Е46 и Е60 на цени колкото една селска нива...10:23 15.06.2020
9 ТМВ
Един път било на 28 години следващият на 23.....
Аз през 1994 година от Австрия си докарах BMW 7 серия така наречената акула редови шестак 728i,това беше най сполочливият модел на марката!!!!
Коментиран от #23
10:31 15.06.2020
10 Стефан
До коментар #7 от "Батерии":
Ганьо дето кара голф 3ка дизел и мечтата му е да си земе голф 4ка дизел се изказа пахахахах10:58 15.06.2020
11 M Power
До коментар #4 от "jap":
Двигателят, за който твърдиш, че е проблемен има един единствен проблем. Не добре сметнато закрепването на маслената помпа и просто трябва на 80-100х. км да се сваля картера и да се притяга.Това е всичко.
Железен автомобил! Вечен!
11:00 15.06.2020
12 куку руку ку
11:05 15.06.2020
13 Тошо
До коментар #1 от "ужас":
Този десняк би могъл да се продаде по-скоро в Англия, Австралия или Япония...всъщност, като остарее още и, ако някой го вземе да си го пази, цената му ще се качи.11:18 15.06.2020
14 Да де
11:30 15.06.2020
15 Hellish
12:23 15.06.2020
16 Дейм
12:58 15.06.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Алфа Ромео
16:08 15.06.2020
19 Оня с коня
Коментиран от #21, #22
21:23 15.06.2020
20 123
До коментар #4 от "jap":
Не се изказвай неподготвен повече ! Точно м60 е един от най железните мотори на Бмв,защото е без ваноси и с никасилово покритие,което се нарушава само ако зареждаш на безиностанции на Марешки !07:57 16.06.2020
21 AMG
До коментар #19 от "Оня с коня":
те за това ти говоря ,класиката в жанра , а не ония таралясници дето ми ги хвалиш новите , народа е казал караи си новия коптор , а класиката държи ценни пари .13:29 16.06.2020
22 Японец
До коментар #19 от "Оня с коня":
Е и...?14:03 16.06.2020
23 Jsb
До коментар #9 от "ТМВ":
Човече,хайде да прочетеш отново статията и ако не можеш да смяташ помоли някой второкласник да ти направи сметките!21:46 16.06.2020
24 Бай Илия
23:26 18.06.2020