1 Февруари, 2011 11:28 6 490 16

Bentley разработва нов V8 с 555 коня

  • bentley

В интернет пространството се появиха подробности, относно новите двигатели, които марката Bentley планира да монтира на автомобилите си. По-конкретно се очаква появата на един нов агрегат, който ще се предлага в две модификации.

Въпросният мотор е с работен обем от четири литра и непосредствено впръскване на горивото. В зависимост от версията ще разполага с един или с два турбо компресора. Първият вариант ще достига мощност от 415 к.с., а този с двете турбини - 555 коня.

Интересното е, че и двата варианта на новия мотор притежават мощност над 100 конски сили на литър обем. На този етап не са известни други подробности. Ясно е обаче, че тези агрегати ще направят официалния си дебют през 2012 година.

Ще припомним, че в момента автомобилите с марка Bentley се оборудват с два мотора. Сравнително масовите от серията Continental разполагат с W12 с две турбини и максимална мощност 575 к.с. Флагманът на компанията Mulsanne се задвижва от модернизиран V8 с обем 6.75 литра и мощност 505 коня.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 TDI

    28 4 Отговор
    Mnogo qki koli za mn bogati hora :)
  • 2 serhio

    12 5 Отговор
    555 kona :d samo 5 :DD:D:D:
  • 3 yamaha_fen

    12 6 Отговор
    imam edin chainik v nas 555 :D:D
  • 4 donbaro75

    8 4 Отговор
    Bentli e simvol na britanskata moscht,sila i raskosch.No poneje v moia job ima niakolko levcheta,niama da si ia kupia.I sled tezi komentari za benzina,dizela,gasta.Schte izleze napravo bez pari.Tova e kola mechta.

  • 5 rraptor

    6 9 Отговор
    Много са ми интересни тия двигателчета 6 и 3/4 :D още от социализма... модернизирани били чак :D и били невероятните видиш ли 505 коня :D Англичаните умеят да цоцат пари от хората! Няква антика ти я водят флагман! Само щото се сглобява на ръка :D Англичаните правят надменни и надути кошници! Дори с Маибах получаваш много повече за парите си!
  • 6 PredatoR

    7 1 Отговор
    mn e dobro tova bently
  • 7 незнаещ

    13 8 Отговор
    абе ЦЪРВУЛИ, колко от вас имат Бентли, та коментирате дали е добро или лошо

    Коментиран от #9

  • 8 nqkoi

    4 3 Отговор
    prav si brat.daleko sme ot tezi koli
  • 9 Mr.Zion

    8 3 Отговор

    До коментар #7 от "незнаещ":

    Аз не видях някой да е коментирал преди теб, че колите са лоши или добри.. Ама да си в джаза а?
    И защо групичка от такива като тебе го повтарят това постоянно не мога да разбера? Не може човек да коментира автомобил, който не е карал ли? Не мога да го коментирам, на базата на това което съм чел примерно..? Ако все коментира нещата които е използвал и нищо друго.. Тези полета ще са доста празни, не мислиш ли?! ..
  • 10 talmbasa

    2 2 Отговор
    prav so zashtoto....
    i az ne sam karal porche no znam vsichko za tazi kola

    Коментиран от #12

  • 11 Anonymous.

    3 1 Отговор
    Sigurno imat nqkyv problem. Ne gi karat po4ti! Q viz Golfa e navsekyde :)
  • 12 niki

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "talmbasa":

    тогава се научи поне да я напишеш правилно :D
  • 13 Дидо

    5 0 Отговор
    Не говорете колко гори ,щом има пари да си я купи,човека няма да мисли колко гори ;)Това е кола за хора който имат бая парички.
  • 14 Иван

    3 0 Отговор
    ДВИГАТЕЛИТЕ СА РАЗРАБОТЕНИ СЪВМЕСТНО С АУДИ СТЕ ИЗПУСНАЛИ ДА НАПИШЕТЕ.
  • 15 До коментар [#13]

    1 0 Отговор
    Прав си то някой ще даде 200 000 или 300 000 че и нагоре и ще му пука колко ще гори!
  • 16 .

    0 0 Отговор
    Като видя коментар от раптора и му набивам минус без да го чета, после разбирам, че винаги съм прав за минуса ..