ФАКТИ.БГ

ABT наточи новото Audi A6 Allroad

Увеличението в мощността се дължи единствено на блока за управление на двигателя на тунинг компанията

Публикувана: 28 Юни, 2020 10:30
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3255
ABT наточи новото Audi A6 Allroad
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.

Наскоро немската компания за доработки ABT имаше доста натоварен график, тъй като модифицира почти всички високопроизводителни модели на Audi - от RS Q3 и RS4 Avant до S8 и SQ8. Сега вниманието на тунинг специалиста е привлечено от най-новата генерация на емблематичното Audi A6 Allroad. Това предаде Motor 1.

ABT наточи новото Audi A6 Allroad

Audi A6 Allroad е един от най-известните модели на автоконцерна и може би най-емблематичното комби в света. Моделът е на пазара вече повече от 20 години и се предлага със система за задвижване на четирите колела quattro, регулируемо окачване на височината и самоблокиращ се диференциал.

ABT наточи новото Audi A6 Allroad

Тунинг компанията доработва най-мощните бензинови и дизелови варианти на комбито. Започвайки с 55 TFSI, който е оборудван с 3,0-литров бензинов турбоагрегат V6, ABT надгражда производителността от фабричните 340 к.с до впечатляващите 408 к.с. 20-процентното увеличение в мощността се дължи единствено на блока за управление на двигателя на тунинг компанията. 

ABT наточи новото Audi A6 Allroad

Преминавайки към дизеловите модели, доработката на най-високопроизводителния 55 TDI с 3,0-литров дизелов турбоагрегат V6 генерира 384 к.с. вместо фабричните 349 к.с. Въртящият момент се увеличава от 700 Нм до 760 Нм, което е доста впечатляващо за практично семейно комби. Моделът 50 TDI също не остава без тунинг пакет. Отново благодарение на блока за управление на двигателя на ABT агрегатът получава допълнителни 44 к.с. и 50 Нм въртящ момент, достигайки максимална мощност от 330 к.с. и 670 Нм максимален въртящ момент.

ABT наточи новото Audi A6 Allroad

Всички тези модификации могат да бъдат оборудвани със системата ABT Sound Control, която ще им осигури още по-спортен звук.

ABT наточи новото Audi A6 Allroad

В допълнение към подобренията по двигателите, ABT предлага на своите клиенти два комплекта от джанти - FR с размер 20 или 21 инча, или 20-инчови GR. Има и малки ъпгрейди в интериора, включително нов старт/стоп бутон и ръкохватка на предавателния лост, изработена от въглеродни влакна. 
 

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Оги
1 Отговор
Жалко, че е от манипулаторите от ФВ. Просто лъжци.

Оценка:
-12 +8

Със сигурност
2 Отговор
след "подобрението" дизеловия мотор отделя повече вредни емисии с което тази тунинг фирма дава лош пример на фона на усилията на всички производители да ги намаляват.

Оценка:
-18 +6

Кирил
3 Отговор
Алуди са троши като играчка от джъмбо, на колко мъже парите им взе.....

Оценка:
-23 +14

Христо
4 Отговор
Резултатите от тунинга на абт бледнее пред българския тунинг изпълнен от Ганьо с кабела...

Оценка:
-5 +12

Komapak
5 Отговор
Пипнали софтуера и с гордост го нарекоха тунинг. Важното е незначителна дейност да се назовава с гръмки и впечатляващи имена. Реалността обаче е друга. Мен лично германският ентъртеймънт не ме впечатлява главно поради факта, че знам кой основно работи по фабриките им...

Оценка:
-3 +12

волен сидеров
6 Отговор
ГРОЗНА Е ТОЗИ ПЪТ

Оценка:
-6 +6

Притежател
7 Отговор
За тази незнам, но старата а6 ица беше изкючително здрав автомобил.
Говоря за ц6 3.0 тди.

Оценка:
-1 +10

БАЙ ГАНЬО
8 Отговор
БАЙ ГАНЬО от всичко разбира, всичко знае, всичко може, няма по-Убаво от неговото. Караме голфове по пестин' леа', ама иначе аудито не става, трошка било, то тва не било добро, тва не било тунинг. Абе нашето си е най-добре, германците нищо не разбират и затова никога няма да ни стигнат ""нивото""!

Оценка:
-2 +5

Оня с коня
9 Отговор
Чупливите Аудита нищо ново не могат да измислят освен да се трошат все повече много са назд от БМВ.Язък само че са немска марка срам и позор направо.Като жълтурските коли ги имам.

Коментиран от #10, #11


Оценка:
-10 +4

Притежател
10 Отговор

До коментар #9 от "Оня с коня":


Това някакъв виц ли е? Колко модела на Ауди си карал?

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +6

Steks
11 Отговор

До коментар #9 от "Оня с коня":


По принцип те знам че не си много в час но въпреки това ще ти споделя и на теб имам много познати и приятели които карат БМВ всъщност повечето са с такива е60 след покупка миналата година за 21 000лв седмица по късно основен ремонт на двигателя 5000лв ! Друг с ф10 закупена пак миналата година за около 30 000/35 000 харчи масло литър на под 1000км ! Тези с 36-ците да ги споменавам ли въобще ? Всеки ден са завряли глави под капаците им 7ца от тези по старите даже не знам Е какво е абе от най грозните (то хубава 7ца има ли) на нея не знам харча на мало колко и е ама зад нея бели облаци колкото искаш и яко смрад на изгоряло масло таа толкова за здравината на БМВ

Коментиран от #13, #14


Оценка:
-1 +1

Оня с коня
12 Отговор

До коментар #10 от "Притежател":


Доста но не искам и да ги карам баце мани ги тия трошливи Аудита не ме кефят нещо

Оценка:
-2 +2

Оня с коня
13 Отговор

До коментар #11 от "Steks":


Верно ли бе баце ти сериозен ли си хаха такъв виц не съм чувал досега?

Оценка:
-3 +1

Оня с коня
14 Отговор

До коментар #11 от "Steks":


То си личи само ти колко разбираш от автомобили щом пишеш такива глупости товя е велика марка баце БМВ не некой от японските легени дета мешат маслата с антифриза

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +1

Деба
15 Отговор

До коментар #14 от "Оня с коня":


To си личи и ти колко огранично мислене имаш, щом смяташ, че няма по-добро от BMW. Не оспорвам факта, че е една от добрите марки, но в последно време и те взеха да правят коли, които като минат през някоя друга дупка и отиват в сервиза!

Коментиран от #16, #17


Оценка:
-1 +2

Оня с коня
16 Отговор

До коментар #15 от "Деба":


Да може зависи от дупката хахах но Аудито са много по зян 100пъти бих каза.

Оценка:
-1 +1

Притежател
17 Отговор

До коментар #15 от "Деба":


Няма смисъл- той освен бмв друго незнае, убежденията са излишни.

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Лиляна Павлова
Регионалният министър Лиляна Павлова коментира ремонта на тунел Витиня
Облицовката от бетон е без арматура, явно е във вилите."

Още бисери
ТОП 5