Третото поколение на суперкара Ford GT ще бъде снабдено с хибридна силова установка, твърди британското сп. Auto Express, като се позовава на собствени източници от Детройт. Култовият модел ще запази средноразположения си осемцилиндров бензинов двигател, но за разлика от предшествениците си ще разполага и с електромотор. Той ще задвижва предната ос след натискане на бутон на арматурното табло и ще осигурява на колата още по-висока мощност.
Дизайнът на предишното поколение, което се произвеждаше между 2005 и 2007 г., бе силно повлиян от класическия GT40 от 60-те. Третото издание на модела обаче ще има доста по-моделно оформление. В предницата ще се появи огромен въздухозаборник, фаровете ще бъдат по-ъгловати, а на предния капак и задните калници ще има вентилационни отвори. Въпреки това пропорциите на автомобила няма да се променят особено.
С цел максимално намаляване на теглото инженерите на Ford смятат да конструират алуминиево шаси и каросерия от композинти материали. Очаква се новият GT да тежи поне 200 кг по-малко от предшественика си. Според Auto Express в Детройт се целят в маса под 1 400 кг.
Пред задния мост ще бъде монтиран компресорен V8 с мощност около 600 к.с. Така ще се падат по 430 коня на тон тегло. Подобно съотношение ще позволява на автомобила да ускорява до 100 км/ч за три секунди, а максималната скорост ще надхвърля 320 км/ч.
Основен акцент при разработката на следващия GT ще пада върху екологичността и икономичността. Във Ford не изключват възможността да пуснат и изцяло електрическа модификация на модела. В подобни планове има логика, тъй като конкуренцията в този елитен клас вече подготвя "зелени" версии на суперкарите си. Скоро на пазара ще се появи хибридно Porsche, а Mercedes-Benz вече тества задвижван изцало на ток SLS AMG.
Премиерата на предишния GT се състоя през 2003 г. Първоначално във Ford планираха да произведат ограничен тираж от суперкара, но търсенето се оказа полкова голямо, че през 2005-а бяха продадени 1 302 екземпляра, а до 2007-а бройката набъбна на 3 500. До Европа стигнаха едва 100 автомобила.
GT отпадна от производствената гама на Ford през май 2007 г. във връзка с глобалната програма на марката за преструктуриране, по силата на която бяха съкратени много работници и бяха закрити заводи на компанията.
Дизайнът на предишното поколение, което се произвеждаше между 2005 и 2007 г., бе силно повлиян от класическия GT40 от 60-те. Третото издание на модела обаче ще има доста по-моделно оформление. В предницата ще се появи огромен въздухозаборник, фаровете ще бъдат по-ъгловати, а на предния капак и задните калници ще има вентилационни отвори. Въпреки това пропорциите на автомобила няма да се променят особено.
С цел максимално намаляване на теглото инженерите на Ford смятат да конструират алуминиево шаси и каросерия от композинти материали. Очаква се новият GT да тежи поне 200 кг по-малко от предшественика си. Според Auto Express в Детройт се целят в маса под 1 400 кг.
Пред задния мост ще бъде монтиран компресорен V8 с мощност около 600 к.с. Така ще се падат по 430 коня на тон тегло. Подобно съотношение ще позволява на автомобила да ускорява до 100 км/ч за три секунди, а максималната скорост ще надхвърля 320 км/ч.
Основен акцент при разработката на следващия GT ще пада върху екологичността и икономичността. Във Ford не изключват възможността да пуснат и изцяло електрическа модификация на модела. В подобни планове има логика, тъй като конкуренцията в този елитен клас вече подготвя "зелени" версии на суперкарите си. Скоро на пазара ще се появи хибридно Porsche, а Mercedes-Benz вече тества задвижван изцало на ток SLS AMG.
Премиерата на предишния GT се състоя през 2003 г. Първоначално във Ford планираха да произведат ограничен тираж от суперкара, но търсенето се оказа полкова голямо, че през 2005-а бяха продадени 1 302 екземпляра, а до 2007-а бройката набъбна на 3 500. До Европа стигнаха едва 100 автомобила.
GT отпадна от производствената гама на Ford през май 2007 г. във връзка с глобалната програма на марката за преструктуриране, по силата на която бяха съкратени много работници и бяха закрити заводи на компанията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mm
15:59 08.09.2011
2 koko
15:59 08.09.2011
3 bugati
Коментиран от #4, #6
15:59 08.09.2011
4 чичо Сан
До коментар #3 от "bugati":
Чудно ми е ти каква кола караш за да коментираш останалите.Може би некое голфче.....15:59 08.09.2011
5 Angel
15:59 08.09.2011
6 slim
До коментар #3 от "bugati":
ne,ama vsi4ki razbrahme,4e si ograni4en :D15:59 08.09.2011
7 sisko
15:59 08.09.2011
8 Смешника
15:59 08.09.2011
9 Пернишки теуевизор
15:59 08.09.2011
10 mdaa
Коментиран от #20
15:59 08.09.2011
11 Darian
15:59 08.09.2011
12 Тъпак
15:59 08.09.2011
13 Mao
15:59 08.09.2011
14 Oo
15:59 08.09.2011
15 Kinko
15:59 08.09.2011
16 Randity
15:59 08.09.2011
17 user
15:59 08.09.2011
18 IIHUU
15:59 08.09.2011
19 ss
15:59 08.09.2011
20 X
До коментар #10 от "mdaa":
Защото отново, както и сега предлагания вариант, не е Американски! Шаси и купе, заедно със спирачки и окачване идва от Европа. Ако ни бяха оставили и двигател да му сложим... Нямаше да гори колкото руски танк през 2рата световна...Да не ме разберете погрешно, фен съм на този автомобил :D
15:59 08.09.2011
21 mdaa
Коментиран от #22
15:59 08.09.2011
22 X
До коментар #21 от "mdaa":
Нещо ти куца логиката... Първият Гт, Америка все още имаше икономика... то и сега има, но пък мозъчния им капацитет не стига за сглобяването на един спортен автомобил (изключая додж вайпър поради някакво странно стечение на обстоятествата). След което, аз считам за Европеец, най-малкото заради географското ни разположение и по-дългата ни история от 2/3 от държавиците в "Европата". И след което споменатия разход, проблема не е в парите, проблема е че не можеш да стигнеш София-Бургас без да влезеш поне 3пъти за да напълниш резервоара до горе... Практичност?! Не мисля, и за разлика когато оригиналния ГТ автомобил е бил проектиран строго като състезателен модел, то настоящия е сглобен в търсене на парични знаци...15:59 08.09.2011
23 ihuu
15:59 08.09.2011