Last news in Fakti

28 Юни, 2020 12:00 28 188 66

Mercedes спря този модел от продажба в Германия поради прекалено голямо търсене

  • mercedes-benz-
  • daimler-
  • a 250 e-
  • плъгин хибрид

Една от причините за бума на продажбите е увеличеният екологичен бонус на федералното правителство

Mercedes електрифицира А-Klasse, представяйки A 250 e. Компактният плъгин хибрид с чисто електрически пробег от над 60 километра е бил толкова популярен сред клиентите през последните две седмици, че автоконцернът е трябвало да спре продажбите му. Това предаде EFahrer. 

Mercedes спря този модел от продажба в Германия поради прекалено голямо търсене

Според немския автомобилен блог JESMB, през последните 14 дни са закупени 15 000 Mercedes A 250 e. Това означава, че за по-малко от месец автоконцернът е продал около 33 процента от общия обем на доставките си на A-Klasse в Германия през предходната година. Според данни на Федералната служба за автомобилен транспорт (KBA), през 2019-а новите регистрации на компактния хечбек са 44 189.

Една от причините за бума на продажбите е екологичният бонус, който правителство увеличи до 6 750 евро за хибриди на нетна начална цена от 40 000 евро. Огромното търсене принуди базираната в Щутгарт компания да спре доставките на A 250 e, като не оповести кога те ще рестартират. Въпреки това, B 250 e и CLA 250 e са все още налични.

Mercedes спря този модел от продажба в Германия поради прекалено голямо търсене

A 250 e има системна мощност от 218 к.с и максимален въртящ момент от 450 Нм. Акумулаторната батерия е с капацитет от 15,6 кВтч, като може да осигури чисто електрически пробег от над 60 км. От 0-100 компактният хечбек ускорява за 6,6 секунди, а максималната му скорост е 240 км/ч. Плъгин хибридът стартира от 36 944 еврo, но след екологичния бонус в размер на 4 500 евро и отстъпка при закупуване от 2 610 евро, цената на A 250 e в Германия възлиза на 29 834 евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 44 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Komapak

    264 17 Отговор
    За 30000 евра е ок. Подозирам, че в България цената ще е с 50% нагоре. Понеже сме по-богати от немците😂

    Коментиран от #10, #55, #65

  • 2 Електричар

    35 65 Отговор
    Токът е бъдещето! Мерцедес 👌 Рено👌 Вагенщайн 🥴
  • 3 987

    75 7 Отговор
    Кола с животинска тяга му е спасението. Пак изостанахме от братята индо-българи.
  • 4 Уеи

    27 5 Отговор
    Ако направят един зареждаем хибрид Голф с 1-литровия ДВГ резултата ще е подобен.. а отскоро има Каптюр с такъв хибриден вариант но засега го предлагат само с най-високо ниво на оборудване може би за да избегнат прекалено голямо търсене
  • 5 Granturismo

    60 11 Отговор
    Цената на нова А-250е, прилично оборудвана, в Германия около 50 000 евро с ДДС. Като се приспаднат бонусите идва на около 43-44 000 евро, което не са малко пари за такъв автомобил. Така че, ако някой смята, че може да я купи за под 30 000 евро греши.

    Коментиран от #7, #15

  • 6 тунберг

    19 5 Отговор
    няма никакви подробности за ДВГ-то и ел. мотора , емисии, разход ???

    Коментиран от #9

  • 7 Komapak

    33 8 Отговор

    До коментар #5 от "Granturismo":

    Така пише в статията.... Иначе всичко изглежда розово, но явно е поредната уловка😊 А това, че едната тук е с минимум 30% нагоре(визирам мерцедес) е неоспорим факт. Може би транспорта е скъп😂😂😂
  • 8 Ноу мъни

    30 2 Отговор
    Бг е сложно да се копуват такива коли нови.
  • 9 Чичовото

    41 6 Отговор

    До коментар #6 от "тунберг":

    Аз ги знам....много дефекти и скрити от производителя подводни камъни с които да им станеш редовен клиент в автосервизите
  • 10 Freshboy

    59 8 Отговор

    До коментар #1 от "Komapak":

    Не. Просто там правителството им дава бонус не четеш ли ? А нашите един хляб няма да ти дадат по време на пандемия , катаклизъм и подобни. Какво остава за бонус за нов автомобил.

    Коментиран от #13

  • 11 пилот на Ферари

    49 8 Отговор
    Хората при търсене увеличават производството , а тия го спират ??!!
    Немска им работа .

    Коментиран от #12

  • 12 Страх ги е!

    31 17 Отговор

    До коментар #11 от "пилот на Ферари":

    Защо мислиш, че Тесла не се притеснява да споделя броя на поръчките и не ги ограничава? Ами защото иска да покаже, че електрическите автомобили вече са желани и търсени.

    От Mercedes целият точно обратното. Те искат да скрият търсенето на електромобили и да го ограничат по всички възможни начини, защото това означава да намалят продажбите на автомобили с ДВГ, от ремонтите и обслужването на които им идва по-голямата част от печалбите. Даже не съм сигурен дали вече успяха да произвеждат електромобили с печалба, което означава, че колкото повече електромобили продават толкова по-големи ще са им загубите.
  • 13 Komapak

    38 5 Отговор

    До коментар #10 от "Freshboy":

    Прочетох и разбрах. Друго ме дразни. Нашите търговци включват гаранционния сервиз в цената, което по правило производителя поема като разход. Отделно цицат от производителя за реклама. Иначе казано : хубава работа ама българска! Накрая цената спрямо Германия отлита 30% нагоре. Не виждам никакъв смисъл да си купувам нова кола. След 3г. като мине гаранцията и падне цената с 50% съм ок. 😊 И разбира се не германска.

    Коментиран от #14, #22

  • 14 Random

    11 10 Отговор

    До коментар #13 от "Komapak":

    Не знам ама като гледам цените на бмв тука и в Германия малко не виждам тук да е по-скъпо
  • 15 Оги

    56 11 Отговор

    До коментар #5 от "Granturismo":

    Без значение от доходите ти, да дадеш 50 бона в евро за тая кошница от клас голф трябва да си тотално куку.

    Коментиран от #32, #62

  • 16 Подуене

    21 0 Отговор
    Автоканибализъм
  • 17 12345

    32 4 Отговор
    Плъгин хибридите са добре за хора, изминаващи 40 - 50 километра на ден. Вечер си го зареждаш от контакта у дома и си джъткаш почти за без пари през деня. До Банско и до морето си ходиш на спокойно с ДВГ-то и така.

    Коментиран от #24

  • 18 Мазда

    40 24 Отговор
    Хибридите са най-голямата тъпотия - имаш всички недостатъци -и на бензиновата кола и на електрическата кола. Реално трябва да обслужваш 2 коли - бензинова и ел. И на края кво - само на ток има- 50 км, а ако е зима и трябва да топлиш - още по-малко. Пак си караш на бензин с некаква теоретична икономия на гориво. Тва са пълни глупости. Когато чистите ел. коли почнат да минават 700-800 км с едно зареждане- тогава има смисъл вече човек да мине ан ел. кола. До тогава- чист бензин.

    Коментиран от #19, #43

  • 19 Случаен

    33 10 Отговор

    До коментар #18 от "Мазда":

    50 километра са повече от достатъчни за град като София. Особенно ако живееш в единия и работиш в другия край. Разхода градско с всичките задръствания и глупости е към 8-9 дизел или 12-13 бензин, а на ток ти е стотинки. И не ти трябва втора кола като ходиш на разходка или почивка.

    Коментиран от #20

  • 20 А за какво ти е втори двигател?

    17 12 Отговор

    До коментар #19 от "Случаен":

    Казваш не ти трябва втора кола, като ходиш на почивка. Но нямаш нищо против да млъкнеш втори двигател, който се нуждае от смяна на масла и други консумативи? Дори настоящите технологии от 500 км пробег и над 1000 километра пробег за час зареждане, правят електромобилите използвами за дълги разстояния. Почти никой не кара 1000 километра без да спря поне за час. Проблем е по-скоро високата цена на електромобилите и липсата на зарядни станции. Е то дори една единствена зарядна станция в Пловдив, решава проблема със зареждането между София и Бургас. 15-тина минути са напълно достатъчни за да си спокоен, че ще стигнеш с голямата батерия.

    Коментиран от #23, #25, #41

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 1234567899

    14 1 Отговор

    До коментар #13 от "Komapak":

    КУПИ СИ МЕРДЖАНА ДИРЕКТНО ОТ ГЕРМАНИЯ.....МОЖЕ И ПО ИНТЕРНЕТ........МОЖЕ САМ ДА СИ ГО ДОКАРАШ /ЕДНА МАЛКА ЕКСКУРЗИЯ/. ИЛИ ДА ТИ ГО ДОСТАВЯТ......

    Коментиран от #27

  • 23 Ккк

    31 0 Отговор

    До коментар #20 от "А за какво ти е втори двигател?":

    Аз карам по 900 -1000 км всеки месец по 3 пъти като спирам 2-3 пъти за по 10 мин за облекчаване и цигара. От Сливен до Суботица сърбия, само магистрала е с изключение на отсечката от София до границата, но и там ще стане скоро, скорост на лимита на ограниченията.С масовите електромобили на по достъпна цена ще трябва 3 дена да пътувам, вместо за 8 часа. Когато мога да мина 900 км с включен климатик и аудио система и светнати фарове и цената е колкото на една нормална кола 50-60000 лв. ще си купя електромотор с най-гилямо удоволствие, но с тези цени и с този пробег не мерси.

    Коментиран от #40

  • 24 Хайл

    29 1 Отговор

    До коментар #17 от "12345":

    Почти без пари ли-тока ти да не е безплатен,там на зарядните е 48 стотинки на киловат,та 15 киловата ти са 7 лв...7 лв за 60 км е много
  • 25 Хайл

    12 1 Отговор

    До коментар #20 от "А за какво ти е втори двигател?":

    Пак четеш книжките на мъск...нали прословутия камион беше с 1000 км пробег? Или вече маск ти каза че е за колата🤣🤣🤣

    Коментиран от #28

  • 26 4X4

    16 3 Отговор
    Абе искам да ми мирише на бензин или дизел... Не да опъвам жици
  • 27 Komapak

    11 10 Отговор

    До коментар #22 от "1234567899":

    В България не са чували за международна гаранция😊 Даже и в момента съм в Германия, където форда ми (служебен бус) се ползва от същата гаранция все едно е в МотоПфое. Точно 30000 евра никога не бих дал за нещо немско. Всеки решава сам за себе си, но не бих дал едно годишната си заплата за нещо със съмнително качество.
  • 28 Чета технически характеристики

    3 7 Отговор

    До коментар #25 от "Хайл":

    Ти за скорост на зареждане не си ли чувал? Какво общо има пробегът със скоростта на зареждане? Скоростта на зареждане също като скоростта на движение се измерва в километра в час (км/ч), а пробегът се мери в километри.

    Коментиран от #44

  • 29 селянин 1

    19 4 Отговор
    За тия пари-предпочитам лексус UH 250h,AWD,самозаряден хибрид,нема жици и щепсели..от тойота заявиха че всички хибридни модели,от 2020 год./включително и луксозния и бранд Lexus/са със увеличена гаранция-вместо 8 год или 160000км,отиваш на 10 год.или 240000 км-кое настъпи първо..това не се харесва на ората който предпочитат Е.С..хибриди
  • 30 Blackthorn

    8 3 Отговор
    На жичкаджиите ще им гледам сеира като се напълни с електрически коли и енергопреносната система почне да не издържа - тя не е проектирана за такъв товар! Лошото е, че ще патим всички...

    Коментиран от #33, #36

  • 31 Лумпен

    11 2 Отговор
    Ако цивилизования свят основно Европа мине на електричарки до 10 години Африканския север, Мала Азия, Арабския полуостров и Персийския залив ще се пресели при нас защото пясъка не може да ги изхрани. Милярд и половина сунити и шеити живеят с мисълта, че ще живеят в умерения климатичен пояс по техния си начин и представи. Иначе казано- пазара върви с популацията- тук пазара е на втора употреба дизелови бибендарници!

    Коментиран от #42

  • 32 filo

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "Оги":

    Подкрепям!
  • 33 filo

    3 3 Отговор

    До коментар #30 от "Blackthorn":

    Няма и толкова източници на ток.

    Коментиран от #37

  • 34 Мушмули

    8 1 Отговор
    Не купувай те .да неви удари тока
  • 35 Край

    4 9 Отговор
    И се пова - що не била евтина та и бедните да си я купили.
    ми щото бедните не трабва да имат коли.
    Хорицата си представят света със 8милиарда коли - дизелаци с махнати катализатори и да горят бъркоч от мазут газьол дизел и олио от макдоналдс.
    бедния - маската на муцуната и в трамвая.
    забраняват се старите коли.
  • 36 Далече си от истината

    5 4 Отговор

    До коментар #30 от "Blackthorn":

    Какъв товар? Колко километра минаваш дневно? А къпете ли се в къщи? За да минеш 50км дневно, ще са ти необходими 6 киловатчаса, точно колкото за да си загрееш бойлера. Това са по 22лв допълнително към сметката ти на месец. С колко процента ще ти се вдигне сметката за ток?
  • 37 Далече си от истината

    9 0 Отговор

    До коментар #33 от "filo":

    Ти пък си още по далече от истината. Онези 6 киловатчаса дневно, се равняват на 2,2 мегаватчаса на година, за изминаването на 15 хиляди километра. Един милион електромобила ще се нуждаят от 2,2 милиона киловатчаса, което е 2,2 тераватчаса. В добрите години, само допреди две-три години България изнасяше по 10 тераватчаса без да се натоварва кой знае колко. А знаеш ли кога в България ще има един милион електромобила? Вероятно след като изтече живота на пети и шести блок на АЕЦ Козлодуй през 2050 година, няма да има и половин милион електромобила все още.
  • 38 И за да не съм голословен

    1 0 Отговор
    Ето данните от началото на годината до началото на тази седмица:
    Потреблението на електроенергия за сравнявания период на тази година намалява с 3.63 процента (минус 3.45 % отчетени преди седмица) и е в обем от 18 147 562 MWh. Година по-рано то е възлизало на 18 830 299 MWh.

    Износът на ток от първия ден на месец януари до двадесет и първия ден на месец юни достига до 3 510 757 MWh. Това е спад (минус) със 17.38 % спрямо същия период на миналата година, когато износът на електроенергия е достигал до 4 249 507 MWh. (минус 18.22 % отчетени преди седмица).

    За сравнявания отчетен период данните за вноса на електроенергия все още остават положителни – плюс 29.01 % спрямо миналата година. Така например, ако от началото на януари до втората десетдневка на месец юни през миналата 2019 година вносът на ток е бил едва 1 613 640 MWh, за същия период на настоящата 2020 г. се увеличава до 2 081 720 MWh.
  • 39 Docenta

    3 1 Отговор
    Това е рено меган с емблема мерцедес
  • 40 Какви три дни път?

    2 6 Отговор

    До коментар #23 от "Ккк":

    За 24 часа с наличната в Европа зарядна инфраструктура с Тесла модел 3 за 24 часа бяха изминати 2780км. Следователно за 9 часа е възможно да се изминат 1042км включително времето за зареждане. Редно е да отбележа, че в Европа все още няма от най-бързите зарядни на Тесла, с които пробегът ще е още по-голям.
    Ако тръгнеш със заредена батерия, за 900км ще трябва да заредиш максимум два пъти по 15 минути (или три пъти по 10), което напълно се вписва в навиците ти и то ако караш бързо с всичко включено.

    Коментиран от #47

  • 41 333

    8 1 Отговор

    До коментар #20 от "А за какво ти е втори двигател?":

    Зарядната в Пловдив е на половин час от магистралата в двете посоки, ако имаш късмет и няма задръствания, понеже си е съвсем в града, а Пловдив си има задръствания. Ако зареждаш само 15 минути, което е твърде оптимистично, защото няма да си на ниски проценти и заряда е бавен, това са 45 минути. За тия 45 минути съм на 100км след Пловдив. Бургас ти е на 3 часа път. 3 часа се карат спокойно без да спираш. С тая скорост ти трябват 20kWh\100км най-малко, което означава зареждане на 300км, ако не искаш да викаш репатрак по пътя е хубаво да имаш 10, 15kWh резерв.

    Коментиран от #45

  • 42 Е няма такива наивници

    11 2 Отговор

    До коментар #31 от "Лумпен":

    Защо си мислиш, че нефтената промишленост се крепи на потреблението на леките автомобили в Европа? Та то е капка в морето. Ами самолетите, корабите, производството на пластмаси, асфалт и торове и тях ли предвиждаш да ги спрем след 10 години? Не вярвах че има толкова наивни хора, ама явно съм грешал.
  • 43 333

    0 5 Отговор

    До коментар #18 от "Мазда":

    Имаше маса хора в Щатите минали по 100000 мили с Chevy Volt без една миля на бензин. Едната кола в семейството има 2% извънградски, и немалка част от него може да се кара на ток, понеже е на близки дистанции. Колко пък да се обслужва тоя двигател? Вече много са с две години интервал, като не го ползваш това ДВГ, спокойно можеш да го обслужваш на две години ведъж. Месечния разход за гориво ти е повече от обслужването на ДВГ.
  • 44 Хайл

    6 0 Отговор

    До коментар #28 от "Чета технически характеристики":

    Недей че се омота в някакви разсъждения които не са ти силна страна...когато тоя боклук тесла мине тези километри с едно зареждане ще ти купя една да си джиткаш...кой ти е говорил за скорост на зареждане,ама като се омотаеш в брътвежи все едно си пате в калчища,а лошото е че вярваш сляпо

    Коментиран от #48

  • 45 Прав си

    1 4 Отговор

    До коментар #41 от "333":

    Тъпо са го измислили, но е факт, че има къде да заредиш. Колкото и да ти е пълна батерията, за 15 минути ще заредиш 20-25квч, за да си сигурен че ще стигнеш с каквато и скорост да караш.
  • 46 Ххххххххх

    16 1 Отговор
    Не очаквайте Мерцедес в БГ да ви прави подаръци...по скъпо ще е .доста. Мерцедес у нас разчитат явно на това,че крадени пари най лесно се дават. Днес във фейса ми рекламират куфари самсонайт продавани от мерцедес... 700+ лева малкия и 1000 лв големия... хаха, при условие че ползвам самсонайт почти 20 години покрай работата ми на кораби... в щатите малкия го купувам за 50-60$. Най големия максимум $100... то бива алчност ама....

    Коментиран от #49

  • 47 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #40 от "Какви три дни път?":

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣стига с това "ако" че си се оцапал вече...на теория мъск ще ти каже че можеш и 5000 да минеш,ама на практика????? Тя на теория и баба ти "АКО" беше мъжка щеше да ти е дядо на практика ти е пак баба🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #50

  • 48 Прочети го 10 пъти, дано го разбереш

    2 4 Отговор

    До коментар #44 от "Хайл":

    Самоцитирам се. След десетото прочитане, дано разбереш какво съм имал предвид: "Дори настоящите технологии от 500 км пробег и над 1000 километра пробег за час зареждане, правят електромобилите използвами за дълги разстояния. Почти никой не кара 1000 километра без да спря поне за час."
  • 49 Хайл

    5 2 Отговор

    До коментар #46 от "Ххххххххх":

    И то само заради една лепенка от 40 ст.
  • 50 Какъв Мъск?

    2 3 Отговор

    До коментар #47 от "Хайл":

    Да не би Мъск да е казал за тези 2781км за 24 часа? Пробегът е направен от реален човек с реален автомобил и доколкото знам е предавано на живо през цялото време. Няма лъжа, няма измама.

    Коментиран от #51

  • 51 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #50 от "Какъв Мъск?":

    Един американец правеше опит с тесла колко ще мине с едно зареждане-около 800 + км със скорост от 38КМ/Ч...38 км/ч...та маск да ти казва колкото ще а ти му вярвай

    Коментиран от #54

  • 52 Хехе,фалшиви хибриди

    4 1 Отговор
    Всичко е заради данъците ... когато имаш такъв фалшив хибрид спираш по- често заради намаления резервоар ... багажникът е по- малък, разходът се качва, токът е скъп .Тоя рено меган като цяло не го понасям, само носи емблемата на мерцедес!!!
  • 53 един от всички

    3 1 Отговор
    Токът е бъдещето,и затова най-тъпото нещо е,че спряхме строежа на АЕЦ Белене-:(
  • 54 Съвсем се омота

    0 4 Отговор

    До коментар #51 от "Хайл":

    Не знам къде ти е бръкнал Мъск, та все към него изместваш темата, но това са все рекорди от реални хора с напълно реални автомобили. Рекорда за който говориш е за 1080км пробег с едно зареждане, но той няма практическо приложение, за разлика от карането с магистрална скорост 24 часа и зареждане, постигайки средна скорост от 115км/ч, която е съвсем прилична за дълги пътувания. Сега проверих и се извинявам, че съм ви подвел. Оказа се, че съм излъгал за скоростта на зареждане от 1000км/ч. Не били километри, а мили, което прави 1600км/ч в първите минути. И за да спреш да бълнуваш за Мъск, Тайкан и Е-трон също зареждат с подобни скорости, а скоро ще има и други модели.
  • 55 незнайко

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "Komapak":

    Кое му е окей ? Мерцедес продават най скъпо продуктите си ! Сега се усетили, че цената е ниска и са ги спряли от продажба !!! НИКЪДЕ ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА НЕ Е ДАЛА ХУБАВИ РЕЗУЛТАТИ !!! Нараснало потреблението а те спират продажбите !!!
  • 56 Споко

    4 0 Отговор
    В БГ ще станат достъпни след като им излупим старите дизели.
  • 57 ГОСТ

    10 0 Отговор
    КАТО ВИ ЧЕТА КОМЕНТАРИТЕ,ВеРНО СМЕ НОМЕР 1 ПО ,,РАЗБИРАЧИ ,,И ,,ПРОФЕСОРИ,, ПО ВСИЧКОЛОГИЯ ,НА ГЛАВА ОТ НАСЕЛЕНИЕТО ,В СВЕТА.......ХАХАХАХА......
  • 58 Космич 412

    0 0 Отговор
    Защо на статия за Мерцедес се отварят реклами на Мазерати?!?

    Коментиран от #59

  • 59 Komapak

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Космич 412":

    На всяка статия за авто се отварят. Явно много са го закъсал мезарати 😂😂😂
  • 60 ТЕ ОТКЪДЕТО СЕ ВРЪЩАТ

    1 0 Отговор
    КОЙ СПИРА НЕЩО КОЕТО СЕ ТЪРСИ ? МЕРЦЕДЕС НЕ БИ НАПРАВИЛ ТАКАВА ГЛУПОСТ , ЗНАЧИ СИ ИЗМИСЛЯТЕ ТЪПОТИИ И СИ ГИ ПЛАСИРАТЕ !
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Иван

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "Оги":

    Това обаче от твоята камбанария. В Западна Европа се купува прагматично. Ако живееш в града няма да си купиш лимузина или SUV. При нас се разсъждава така- за тея пари 5 годишния 750, S500 или S8 щото видиш ли бил на същата цена, ама нали лукса, удобството бла бла, ПА и върви. Там се мисли практично, нямат нашите комплекси за малоценност, а и най-важното не си броят грошовете.

    Коментиран от #64

  • 63 Ванката

    1 0 Отговор
    Здравейте Сашета! Тук съм тук съм!
  • 64 Бай ти Ганя “разбирача”

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "Иван":

    Знаеш ли колко ме интересува масовката от джендъря с практичността си?!Точно хич!Като искаш си карай малолитражката,900 кг. и тва е,другите искат нормални коли!
  • 65 123

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Komapak":

    Даже 40%. Тук сме богати :) Тея 1000лв на месец в Германия не са виждали такава заплата :)

    П.с. средна немска заплата е 3500 евро :)
  • 66 TSLA

    2 0 Отговор
    Който няма опит с тези коли няколко сезона и хиляди км, мнението му струва колко кочияш с двете юзди и трите коня отпред да се изказва за автомобил. В тая говорилня ако сложим на всеки по едно динамо на устата, ще захраним всички български и норвежки електромобили :D