Изключтелно рядък ГАЗ-3111 от 2001 г. си търси нов собственик в сибирския град Барнаул срещу 1 500 000 рубли (€18 982). От модела са произведени едва 424 бройки, което обяснява високата цена, въпреки че седанът е изминал внушителните 217 339 км.
"Волгата" е толкова скъпа и по друга причина. Наскоро е преминала пълна реставрация и в момента се намира в идеално техническо и визуално състояние.
Под предния капак на луксозния седан работи четирицилиндров бензинов двигател ЗМЗ-4062.10 с мощност 136 к.с. Скоростната кутия е с ръчна, с пет предавки.
3111 е последният опит на ГАЗ да предложи "Волга" като алтернатива на вносните модели от горния сегмент на средния клас. 4.9-метровата лимузина обаче се оказва прекалено скъпа и некачествена и производството е прекратено след едва две години и почти нищожен тираж.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антимилиционер
12:13 29.06.2020
2 Гост
Коментиран от #21
12:18 29.06.2020
3 Руските
12:20 29.06.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Ироничен
Хе, моето Волво е на 380 000 и е доста по-добре отвътре. Не е пребоядисвано.
Коментиран от #9
12:23 29.06.2020
7 Съдията Дред
Коментиран от #13
12:23 29.06.2020
8 Komapak
12:25 29.06.2020
9 Komapak
До коментар #6 от "Ироничен":
Волво е кола, това е експеримент. Както се разбра, неуспешен😁12:26 29.06.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Шекспир
12:38 29.06.2020
12 Винкел
Коментиран от #40, #51
12:42 29.06.2020
13 Българин
До коментар #7 от "Съдията Дред":
Ти па Мерцедес?Според мен отпред Ситроен/саксо/ отзад прилича на Форд/скорпио У средата Кютюк.Коментиран от #15
12:52 29.06.2020
14 турбо
Коментиран от #20
12:58 29.06.2020
15 Гост
До коментар #13 от "Българин":
Решетката си е точно пошла имитация на Мерцедес, страничния профил напомня на Ланчия Капа, а задните стопове обвити с хром са жалък опит за аристократизъм в стил Ягуар XJ от края на 90-те, с идотски пропорции.Коментиран от #24
13:01 29.06.2020
16 РЗС
Коментиран от #31
13:38 29.06.2020
17 Driver
14:10 29.06.2020
18 Селянина с колелото
14:18 29.06.2020
19 Сатаната
16:17 29.06.2020
20 Еее
До коментар #14 от "турбо":
Това е от уодката и киселите краставички.17:26 29.06.2020
21 БАРО
До коментар #2 от "Гост":
Забрави да споменеш Волга под капака има газ-2417:29 29.06.2020
22 ЧИСТО
17:49 29.06.2020
23 Бай Стою касапина
18:54 29.06.2020
24 Денис
До коментар #15 от "Гост":
От пред прилича малко на Меецедес И малко на Ягулат от зад ми прилича на Ягулар19:03 29.06.2020
25 Дърт
20:20 29.06.2020
26 МП4
21:04 29.06.2020
27 Танко
Коментиран от #28
21:17 29.06.2020
28 РЗС
До коментар #27 от "Танко":
на същия връх на мисълта е 30 санта стърчащ ауспух21:40 29.06.2020
29 АЗ ПЪК Я ПОМИСЛИХ
21:52 29.06.2020
30 Сатурн 5
22:16 29.06.2020
31 Пламен С
До коментар #16 от "РЗС":
Аз не съм съгласен. Фиатчето е грозно, но много удобно. Имах го 3год.Външният вид понякога лъже.09:13 30.06.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 БАРС
В коментариите разбрах че има ДЪРВАРИ които търсят веднага да уплюят руската техника след като се появат статии почват да я сръвняват с немските коли.Та търсачите на дървета ако искат да видят то да се позаинтересуват за немските коли през 80-87 год.особенно за фолксфаген 1 та и 2 особенно пасат поголямо издялкано дърво не сте и виждали .А нека да видят за то време Рено фуего което е кола на годината 82 или форд СКОРПИО което кола на годината 84-85 .И да ви кажа господа ДЪРВАРИ немците за дизайн на колите се научиха от италянците най вече от ПИНА ФАРИНА
Коментиран от #35
10:09 30.06.2020
34 Generalissimo FRANCO
Коментиран от #37
10:55 30.06.2020
35 Бай Стою касапина
До коментар #33 от "БАРС":
Пич, компанията се казва Пининфарина, а не Пина фарина. Основател е Батиста Пининфарина. И изглежда, че разбираш повече от дърводелство отколкото от автомобили. А времето е показало кои автомобили са добри и кои лоши. Тази Волга с Мерцедесова решетка е жив пример за това!Коментиран от #39
11:10 30.06.2020
36 Алфа ромео
11:13 30.06.2020
37 Generalissimo FRANCO
До коментар #34 от "Generalissimo FRANCO":
P.S.: Като допълнение към изложеното, е логично да се приеме, че за съветските и днешното руско правителство е по-важно запазване териториалната цялост на най-огромната държана територия (вкл. прилежащата , до сев.полюс морска акватория(обещаваща нови залежи на енергоносители). По тази логика за "народонаселението" и въпросната ВОЛГА е недостижим лукс...11:22 30.06.2020
38 Перничанин
12:33 30.06.2020
39 БАРС
До коментар #35 от "Бай Стою касапина":
Знаешли отворен си като консерва копърка с теслъ.Ти като гледа решетката не ти ли стана ясно че сам си я сложил от мерцедес при раставрацията човека оригиналната си е съвсем друга.Колкото как съм написал за фарина явно си разбрал кого съм имал предвид след като веднага си сверявал в укопедията.А как му е малкото име ме боли к---а.Нормалните читатели ме разбраха веднага.А РЕНДЕТА трябва да сверяват по укопедията и после да се правят на отворени.Хайде наздраве и да споменем руските коли с хубаво защтото преди 30-50 год.назад други нямаше.Ако сте имали то и ти си се кефил на тяхните коли по тия години.Много мие хубава бирата с хубаво мезе я пия хайде наздраве да здраствует руские машиныйКоментиран от #42, #43, #44
16:13 30.06.2020
40 Бай Ставри с млекото
До коментар #12 от "Винкел":
Съветска и конструкторска, се пише18:20 30.06.2020
41 незнайко
18:56 30.06.2020
42 Бай Стою касапина
До коментар #39 от "БАРС":
Пич, бъркаш жестоко. Преди доста години съм завършил механотехникум във времената когато се учеше сериозно. Имахме предмет" Естетика и ергономия". Та от там знам за Пининфарина. Иначе не бих се сетил за твоята измишльотина. И добре те отворих, та да прочетеш нещо и да се образоваш. А това, че си се налапал с лафове като . атка с горещи л.йна си е твоя работа. Колкото до бирата надявам, че си я изстудил добре,че тия жеги се не траят. А аз си допивам ракийката и си отварям една стъклена биричка, но ще ударя и още три. Дано само не ме сгъне подаграта. Ай наздраве!19:32 30.06.2020
43 Танко
До коментар #39 от "БАРС":
Реставрация=100% оригиналност! Това, че някой трезвен руснак е сменил решетката,не означава,че сериозен колекционер ще даде пари за тази грозотия. Как да споменаваме с добро руските боклуци,след като това,с което ги сравнявахме,не можехме да го купим! Понаучѝ малко Български и Руски! .... чак тогава се опитвай да пишеш!Коментиран от #45, #46
21:21 30.06.2020
44 Танко
До коментар #39 от "БАРС":
УКОПЕДИЯ- това някакъв нов вид динозавър ли е?21:38 30.06.2020
45 БАРС
До коментар #43 от "Танко":
оТ ЯСНО ПО ЯСНО КОМЕНТАР 42 И 43 СИ ЕДНА И СЪЩА БУДАЛА.тОВА ЧЕ СИ УЧИЛ ЗА ПИНИН ФАРИНА ГАРАНЦИЯ ТОВА В МЕХАННО-ТЕХНИКУМА Е ЛЪЖА ДЪРТА.Гаранция че си прочел укопедията да ме провериш и си му видял малкото име което не е важно име боли оная работа как се е казвал. Ти нали разбра за фирмата. В механнотехникума не си ли учил че правиха купетата на почти всички запъдни фирми .По всичко си личи че си по учен от мене та в тоалетната да влезеш гладен няма да излезеш.Хайде пак наздраве бирата ми наистина ми е студена и такава марка може би не си пилКоментиран от #47
22:09 30.06.2020
46 Бай Стою касапина
До коментар #43 от "Танко":
Приятелю, прав си. Реставрацията трябва да е на 100 процента оригиналност. На времето реставрирах един "ЗАЗ" 965 А. Една година си играх. Бях ненорлуд. Разхвърлях го част по част. Изкърпих купето, нови предни калници, нови врати,основен ремонт на двигателя. Това включва нов колянов вал с маховик, вървят комплект, така са балансирани, нови цилиндри и бутала, те вървят по боя, цилиндър към бутало. Важно е! Боядисах го син металик. Единственото което промених е, че от предната престилка махнах една гадна коруба и автомобилът придоби по - красив вид, е като за "ЗАЗ". Отзад сложих допълнително две пластмасови решетки от "ФИАТ" 126 п за по-добро охлаждане,понеже то е въздушно. Бях му сложил и по-голям маслен радиатор. И махнах броните. Карах го три години. Беше незаменим зимата и за риболов. Но беше съветско изобретение. Трябваше да го търпя по принуда. Сега не карам такива извращения.Спомени. И това не съм го чел в УКОПЕДИЯ. Наздраве! И лека!22:24 30.06.2020
47 Бай Стою касапина
До коментар #45 от "БАРС":
Пич, учудвам се колко си задръстен. Пининфарина правят дизайн, а не ламарина. Найстина си неграмотен. Виждал ли си бутало, цилиндър или риза. А евентуално сегмент, горен, долен, маслен? Пий си пластмасовата бира и чети УКОПЕДИЯ. Дано се образоваш. А аз си отварям още една. Наздраве!Коментиран от #48
22:38 30.06.2020
48 БАРС
До коментар #47 от "Бай Стою касапина":
Това ми е известно че са дизайнерска фирма ощте преди ти да си чувал за колело това да ти е ясно.Естественно че като се направи дизайна то после купето се прави от ламарина или композитни материали а не от на баба ти вълната. Друго гаранция че след като си завършил механно техникума ако сметнем че си го завършил то на една жигула дюзите не можеш да смениш.Друго да те светна достатъчно за себе си разбирам и по бензинови и дизелови коли разбирам и от хидравлика защото са монтирал кранове на камиони .Първата ми професия ми е ШЛОСЕР МОНТЬОР избийси от главата си чн не разбирам .И друго през целият си живот съм имъл 7 коли наистина без заибанци три бензинови и 4 дизелови като в тези числа влизат сегашните ми две БЕЗ МАЙТАП ,В момента едната ми е на лве години чисто нова си я купих дизел и другата мие на 14 год.бензин с нея ходя наработа. Така сме ние неграмотните и задръстените .Хайде на здраве бутилката ми е стъкленна с алуминиево фолио на гърлото отдавна не пия от пласмасаКоментиран от #52, #53
00:01 01.07.2020
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Бате Коце
До коментар #12 от "Винкел":
Лошото е, че пишеш неграмотно, а и не влагаш мисъл! А още по-лошото е, че всички подрастващи и "млади" са като теб!11:21 01.07.2020
52 Бай Стою касапина
До коментар #48 от "БАРС":
Само да те питам тази жигула дизелова ли е? Щото има и дизелови, но ти надали си виждал такава. Някога правихме такива присадки. Аз лично сложих дизелов мотор "Перкинс" модел 4108, 1800 куб. на "Алеко". Та на него съм свалял дюзи сменял съм разпръсквачи регулирал съм ги, даже имам стенд за дюзи. Москвето седи и и сега в гаража ми. Спрях го да го кърпя, че много изгни. Като всяка руска кола. Но не ми се занимава с него, а и не ми ще да го дам на вторични. Имам добри спомени. Между другото да те питам какви са тия автомобили дето ги караш сега?Знаеш ли им марката? Дано можеш да ги напишеш, че като те гледам колко правописни грешки допускаш ми се струва, че си завършил изгорялата гимназия. И да ти кажа много ми е приятно да си чешем езиците с теб. Ама много се палиш. А, и като си спец по хидравликата, да ми кажеш коя хидравлична помпа е по-добра? Зъбната или аксиално буталната? Ползвай УКОПЕДИЯ ако не знаеш. И да вземем да си отворим по една бира, че голяма жега. Наздраве!18:13 01.07.2020
53 Бай Стою касапина
До коментар #48 от "БАРС":
Само да те питам тази жигула дизелова ли е? Щото има и дизелови, но ти надали си виждал такава. Някога правихме такива присадки. Аз лично сложих дизелов мотор "Перкинс" модел 4108, 1800 куб. на "Алеко". Та на него съм свалял дюзи сменял съм разпръсквачи регулирал съм ги, даже имам стенд за дюзи. Москвето седи и и сега в гаража ми. Спрях го да го кърпя, че много изгни. Като всяка руска кола. Но не ми се занимава с него, а и не ми ще да го дам на вторични. Имам добри спомени. Между другото да те питам какви са тия автомобили дето ги караш сега?Знаеш ли им марката? Дано можеш да ги напишеш, че като те гледам колко правописни грешки допускаш ми се струва, че си завършил изгорялата гимназия. И да ти кажа много ми е приятно да си чешем езиците с теб. Ама много се палиш. А, и като си спец по хидравликата, да ми кажеш коя хидравлична помпа е по-добра? Зъбната или аксиално буталната? Ползвай УКОПЕДИЯ ако не знаеш. И да вземем да си отворим по една бира, че голяма жега. Наздраве!18:14 01.07.2020