Last news in Fakti

29 Юни, 2020 12:06, обновена 29 Юни, 2020 12:13 19 769 53

Продава се една от най-редките "волги"

  • газ-
  • волга-
  • 3111-
  • обява-
  • продажба

Продава се една от най-редките "волги" - 1

Изключтелно рядък ГАЗ-3111 от 2001 г. си търси нов собственик в сибирския град Барнаул срещу 1 500 000 рубли (€18 982). От модела са произведени едва 424 бройки, което обяснява високата цена, въпреки че седанът е изминал внушителните 217 339 км.

Продава се една от най-редките "волги"

"Волгата" е толкова скъпа и по друга причина. Наскоро е преминала пълна реставрация и в момента се намира в идеално техническо и визуално състояние.

Продава се една от най-редките "волги"

Под предния капак на луксозния седан работи четирицилиндров бензинов двигател ЗМЗ-4062.10 с мощност 136 к.с. Скоростната кутия е с ръчна, с пет предавки.

Продава се една от най-редките "волги"

3111 е последният опит на ГАЗ да предложи "Волга" като алтернатива на вносните модели от горния сегмент на средния клас. 4.9-метровата лимузина обаче се оказва прекалено скъпа и некачествена и производството е прекратено след едва две години и почти нищожен тираж.

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"

Продава се една от най-редките "волги"


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 43 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Антимилиционер

    17 19 Отговор
    Бонус монирано АГУ. Много милиционврско.
  • 2 Гост

    93 19 Отговор
    Извратен мелез между Киа, Хюндай, Мерцедес и Ягуар...

    Коментиран от #21

  • 3 Руските

    54 22 Отговор
    Пак са се опитали да подражават на "прогнилия" запад,и отново неуспешно
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Ироничен

    26 16 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Въпреки че седанът е изминал внушителните 217 339 км
    Хе, моето Волво е на 380 000 и е доста по-добре отвътре. Не е пребоядисвано.

    Коментиран от #9

  • 7 Съдията Дред

    29 7 Отговор
    Решетката почти са я докарали като на Мерцедес. Проблема е,че всичко останало не струва. Да я купуват за някой ретро-музей.

    Коментиран от #13

  • 8 Komapak

    29 9 Отговор
    Грозотия. Не знам защо не дават път на младите дизайнери в Русия?! Веднъж като захапе кокала старо куче, пускане няма!
  • 9 Komapak

    28 8 Отговор

    До коментар #6 от "Ироничен":

    Волво е кола, това е експеримент. Както се разбра, неуспешен😁
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Шекспир

    19 8 Отговор
    Това някаква шега ли е.Млада е за да е ретро.Дърта е за тези пари.Няма и сантименти към нея.Тва е скрап
  • 12 Винкел

    21 13 Отговор
    Савецка конструктурска мисъл. Мисъл е комплимент в случая. Достоен екземпляр за музея на провала на СССР.

    Коментиран от #40, #51

  • 13 Българин

    16 7 Отговор

    До коментар #7 от "Съдията Дред":

    Ти па Мерцедес?Според мен отпред Ситроен/саксо/ отзад прилича на Форд/скорпио У средата Кютюк.

    Коментиран от #15

  • 14 турбо

    20 7 Отговор
    Тия хора са извън времето и пространството

    Коментиран от #20

  • 15 Гост

    28 8 Отговор

    До коментар #13 от "Българин":

    Решетката си е точно пошла имитация на Мерцедес, страничния профил напомня на Ланчия Капа, а задните стопове обвити с хром са жалък опит за аристократизъм в стил Ягуар XJ от края на 90-те, с идотски пропорции.

    Коментиран от #24

  • 16 РЗС

    20 7 Отговор
    Тоз навес е достоен съперник по грозота на фиат мултипла, има ли несъгласни?

    Коментиран от #31

  • 17 Driver

    13 5 Отговор
    Ама ич не са крали дизайн от Мерцедес мужиките …
  • 18 Селянина с колелото

    16 4 Отговор
    oooo и една туба бензин за запалване, по-голяма грозотия не съм виждал пфффф
  • 19 Сатаната

    11 3 Отговор
    Брилянтно недоразумение.
  • 20 Еее

    6 2 Отговор

    До коментар #14 от "турбо":

    Това е от уодката и киселите краставички.
  • 21 БАРО

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Забрави да споменеш Волга под капака има газ-24
  • 22 ЧИСТО

    14 1 Отговор
    ДЪРВО. .ПОНЕ МОГАТ ДА ПРАВЯТ АТОМНИ БОМБИ И ХУБАВИ БЛОНДИНКИ
  • 23 Бай Стою касапина

    4 0 Отговор
    Това чудо на техниката би харесало на Газкаджията. Моля те, ако си някъде там коментирай как виждаш нещата.
  • 24 Денис

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    От пред прилича малко на Меецедес И малко на Ягулат от зад ми прилича на Ягулар
  • 25 Дърт

    6 1 Отговор
    Само като видях миниатюрното ауспухче, всичко ми стана ясно.
  • 26 МП4

    5 0 Отговор
    Вие подигравка ли си правите с хората
  • 27 Танко

    8 1 Отговор
    Каквото са направили, направили! Толкова могат! С една дума-НИЩО! Но, обърнете внимание на предната кука за теглене. Това е върхът на руската инженерна и дизайнерска мощ!

    Коментиран от #28

  • 28 РЗС

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "Танко":

    на същия връх на мисълта е 30 санта стърчащ ауспух
  • 29 АЗ ПЪК Я ПОМИСЛИХ

    2 0 Отговор
    НА МЕРЦЕДЕС...А ТО ВОЛГА....
  • 30 Сатурн 5

    2 5 Отговор
    Що бе ,готин екземпляр е? Вярно , че е жалък опит за копиране , но в крайна сметка е част от миналото и това я прави ... симпатична.
  • 31 Пламен С

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "РЗС":

    Аз не съм съгласен. Фиатчето е грозно, но много удобно. Имах го 3год.Външният вид понякога лъже.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 БАРС

    5 3 Отговор
    Много хора пишат че било копирано .Може да е така но като гледам няма нищо общо с немските коли повечето има от американските малко от ягуара а много си приличат с хюндай ДЖЕНЕЗИС.Но друго ми е мисълта има си някъква мода в автомобило строенето.така че е нормално да имат сходство.Всички които искат да почнат да правят коли при тях винаги се получава сходство с други които са едни от първите.
    В коментариите разбрах че има ДЪРВАРИ които търсят веднага да уплюят руската техника след като се появат статии почват да я сръвняват с немските коли.Та търсачите на дървета ако искат да видят то да се позаинтересуват за немските коли през 80-87 год.особенно за фолксфаген 1 та и 2 особенно пасат поголямо издялкано дърво не сте и виждали .А нека да видят за то време Рено фуего което е кола на годината 82 или форд СКОРПИО което кола на годината 84-85 .И да ви кажа господа ДЪРВАРИ немците за дизайн на колите се научиха от италянците най вече от ПИНА ФАРИНА

    Коментиран от #35

  • 34 Generalissimo FRANCO

    4 1 Отговор
    Съществуването на СССР почиваше на три психологично издържани твърдения: 1° работа и хляб за всички ; 2° СССР следва да освободи света от оковите на капитала; 3° за това е необходимо бюджетните асигнации за въоръжения да са безпределни. Следвайки тази пагубна логика, съветските правителства , още от 1917, изолираха Русия от световните пазари, гарантиращи в условията на конкуренция, приложението на научно-техническата революция във всички сектори на индустрията в развитите страни. За съжаление, за последните 30 години, официален Кремъл вместо с вътрешни реформи, с които да демократизира обществото и даде тласък на икономиката, издигна като норма на поведение "външната опасност и необходимостта от срочно превъоръжаване ". От 4-та икономика през 1914, днес Русия заема 11-то място по БВП! Като изключим износа на енергоносители и конвенционално въоръжение, има ли нещо друго материално благо за бита, с което Русия да смае света?

    Коментиран от #37

  • 35 Бай Стою касапина

    6 0 Отговор

    До коментар #33 от "БАРС":

    Пич, компанията се казва Пининфарина, а не Пина фарина. Основател е Батиста Пининфарина. И изглежда, че разбираш повече от дърводелство отколкото от автомобили. А времето е показало кои автомобили са добри и кои лоши. Тази Волга с Мерцедесова решетка е жив пример за това!

    Коментиран от #39

  • 36 Алфа ромео

    2 0 Отговор
    Ужас
  • 37 Generalissimo FRANCO

    3 0 Отговор

    До коментар #34 от "Generalissimo FRANCO":

    P.S.: Като допълнение към изложеното, е логично да се приеме, че за съветските и днешното руско правителство е по-важно запазване териториалната цялост на най-огромната държана територия (вкл. прилежащата , до сев.полюс морска акватория(обещаваща нови залежи на енергоносители). По тази логика за "народонаселението" и въпросната ВОЛГА е недостижим лукс...
  • 38 Перничанин

    2 0 Отговор
    Сделано в СССР
  • 39 БАРС

    1 4 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Стою касапина":

    Знаешли отворен си като консерва копърка с теслъ.Ти като гледа решетката не ти ли стана ясно че сам си я сложил от мерцедес при раставрацията човека оригиналната си е съвсем друга.Колкото как съм написал за фарина явно си разбрал кого съм имал предвид след като веднага си сверявал в укопедията.А как му е малкото име ме боли к---а.Нормалните читатели ме разбраха веднага.А РЕНДЕТА трябва да сверяват по укопедията и после да се правят на отворени.Хайде наздраве и да споменем руските коли с хубаво защтото преди 30-50 год.назад други нямаше.Ако сте имали то и ти си се кефил на тяхните коли по тия години.Много мие хубава бирата с хубаво мезе я пия хайде наздраве да здраствует руские машиный

    Коментиран от #42, #43, #44

  • 40 Бай Ставри с млекото

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Винкел":

    Съветска и конструкторска, се пише
  • 41 незнайко

    2 0 Отговор
    А къде стои резервната "патерица" ?
  • 42 Бай Стою касапина

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "БАРС":

    Пич, бъркаш жестоко. Преди доста години съм завършил механотехникум във времената когато се учеше сериозно. Имахме предмет" Естетика и ергономия". Та от там знам за Пининфарина. Иначе не бих се сетил за твоята измишльотина. И добре те отворих, та да прочетеш нещо и да се образоваш. А това, че си се налапал с лафове като . атка с горещи л.йна си е твоя работа. Колкото до бирата надявам, че си я изстудил добре,че тия жеги се не траят. А аз си допивам ракийката и си отварям една стъклена биричка, но ще ударя и още три. Дано само не ме сгъне подаграта. Ай наздраве!
  • 43 Танко

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "БАРС":

    Реставрация=100% оригиналност! Това, че някой трезвен руснак е сменил решетката,не означава,че сериозен колекционер ще даде пари за тази грозотия. Как да споменаваме с добро руските боклуци,след като това,с което ги сравнявахме,не можехме да го купим! Понаучѝ малко Български и Руски! .... чак тогава се опитвай да пишеш!

    Коментиран от #45, #46

  • 44 Танко

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "БАРС":

    УКОПЕДИЯ- това някакъв нов вид динозавър ли е?
  • 45 БАРС

    1 2 Отговор

    До коментар #43 от "Танко":

    оТ ЯСНО ПО ЯСНО КОМЕНТАР 42 И 43 СИ ЕДНА И СЪЩА БУДАЛА.тОВА ЧЕ СИ УЧИЛ ЗА ПИНИН ФАРИНА ГАРАНЦИЯ ТОВА В МЕХАННО-ТЕХНИКУМА Е ЛЪЖА ДЪРТА.Гаранция че си прочел укопедията да ме провериш и си му видял малкото име което не е важно име боли оная работа как се е казвал. Ти нали разбра за фирмата. В механнотехникума не си ли учил че правиха купетата на почти всички запъдни фирми .По всичко си личи че си по учен от мене та в тоалетната да влезеш гладен няма да излезеш.Хайде пак наздраве бирата ми наистина ми е студена и такава марка може би не си пил

    Коментиран от #47

  • 46 Бай Стою касапина

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Танко":

    Приятелю, прав си. Реставрацията трябва да е на 100 процента оригиналност. На времето реставрирах един "ЗАЗ" 965 А. Една година си играх. Бях ненорлуд. Разхвърлях го част по част. Изкърпих купето, нови предни калници, нови врати,основен ремонт на двигателя. Това включва нов колянов вал с маховик, вървят комплект, така са балансирани, нови цилиндри и бутала, те вървят по боя, цилиндър към бутало. Важно е! Боядисах го син металик. Единственото което промених е, че от предната престилка махнах една гадна коруба и автомобилът придоби по - красив вид, е като за "ЗАЗ". Отзад сложих допълнително две пластмасови решетки от "ФИАТ" 126 п за по-добро охлаждане,понеже то е въздушно. Бях му сложил и по-голям маслен радиатор. И махнах броните. Карах го три години. Беше незаменим зимата и за риболов. Но беше съветско изобретение. Трябваше да го търпя по принуда. Сега не карам такива извращения.Спомени. И това не съм го чел в УКОПЕДИЯ. Наздраве! И лека!
  • 47 Бай Стою касапина

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "БАРС":

    Пич, учудвам се колко си задръстен. Пининфарина правят дизайн, а не ламарина. Найстина си неграмотен. Виждал ли си бутало, цилиндър или риза. А евентуално сегмент, горен, долен, маслен? Пий си пластмасовата бира и чети УКОПЕДИЯ. Дано се образоваш. А аз си отварям още една. Наздраве!

    Коментиран от #48

  • 48 БАРС

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "Бай Стою касапина":

    Това ми е известно че са дизайнерска фирма ощте преди ти да си чувал за колело това да ти е ясно.Естественно че като се направи дизайна то после купето се прави от ламарина или композитни материали а не от на баба ти вълната. Друго гаранция че след като си завършил механно техникума ако сметнем че си го завършил то на една жигула дюзите не можеш да смениш.Друго да те светна достатъчно за себе си разбирам и по бензинови и дизелови коли разбирам и от хидравлика защото са монтирал кранове на камиони .Първата ми професия ми е ШЛОСЕР МОНТЬОР избийси от главата си чн не разбирам .И друго през целият си живот съм имъл 7 коли наистина без заибанци три бензинови и 4 дизелови като в тези числа влизат сегашните ми две БЕЗ МАЙТАП ,В момента едната ми е на лве години чисто нова си я купих дизел и другата мие на 14 год.бензин с нея ходя наработа. Така сме ние неграмотните и задръстените .Хайде на здраве бутилката ми е стъкленна с алуминиево фолио на гърлото отдавна не пия от пласмаса

    Коментиран от #52, #53

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Бате Коце

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Винкел":

    Лошото е, че пишеш неграмотно, а и не влагаш мисъл! А още по-лошото е, че всички подрастващи и "млади" са като теб!
  • 52 Бай Стою касапина

    3 0 Отговор

    До коментар #48 от "БАРС":

    Само да те питам тази жигула дизелова ли е? Щото има и дизелови, но ти надали си виждал такава. Някога правихме такива присадки. Аз лично сложих дизелов мотор "Перкинс" модел 4108, 1800 куб. на "Алеко". Та на него съм свалял дюзи сменял съм разпръсквачи регулирал съм ги, даже имам стенд за дюзи. Москвето седи и и сега в гаража ми. Спрях го да го кърпя, че много изгни. Като всяка руска кола. Но не ми се занимава с него, а и не ми ще да го дам на вторични. Имам добри спомени. Между другото да те питам какви са тия автомобили дето ги караш сега?Знаеш ли им марката? Дано можеш да ги напишеш, че като те гледам колко правописни грешки допускаш ми се струва, че си завършил изгорялата гимназия. И да ти кажа много ми е приятно да си чешем езиците с теб. Ама много се палиш. А, и като си спец по хидравликата, да ми кажеш коя хидравлична помпа е по-добра? Зъбната или аксиално буталната? Ползвай УКОПЕДИЯ ако не знаеш. И да вземем да си отворим по една бира, че голяма жега. Наздраве!
  • 53 Бай Стою касапина

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "БАРС":

    Само да те питам тази жигула дизелова ли е? Щото има и дизелови, но ти надали си виждал такава. Някога правихме такива присадки. Аз лично сложих дизелов мотор "Перкинс" модел 4108, 1800 куб. на "Алеко". Та на него съм свалял дюзи сменял съм разпръсквачи регулирал съм ги, даже имам стенд за дюзи. Москвето седи и и сега в гаража ми. Спрях го да го кърпя, че много изгни. Като всяка руска кола. Но не ми се занимава с него, а и не ми ще да го дам на вторични. Имам добри спомени. Между другото да те питам какви са тия автомобили дето ги караш сега?Знаеш ли им марката? Дано можеш да ги напишеш, че като те гледам колко правописни грешки допускаш ми се струва, че си завършил изгорялата гимназия. И да ти кажа много ми е приятно да си чешем езиците с теб. Ама много се палиш. А, и като си спец по хидравликата, да ми кажеш коя хидравлична помпа е по-добра? Зъбната или аксиално буталната? Ползвай УКОПЕДИЯ ако не знаеш. И да вземем да си отворим по една бира, че голяма жега. Наздраве!