12 Юли, 2020 10:30 3 156 6

Ford се възражда в Китай

  • ford-
  • китай-
  • автоиндустрия-
  • автопазар

Тримесечните продажби на автоконцерна в Китай се повишиха за първи път от три години

Ford се възражда в Китай - 1
Снимка: Ford

Ford заяви, че през периода април-юни автомобилните продажби на компанията в Китай са се увеличили с 3% спрямо година по-рано. Това е първият тримесечен ръст на американския автоконцерн на най-големия автомобилен пазар в света от почти три години. Това предаде Autoblog.

От известно време Ford се стреми да се възстанови от безпрецедентен за основен световен автоконцерн спад в продажбите в Китай. През изминалата година доставките на американската компания в Народната република се свиха с 26%, а през 2018-а – с 37%.

Представители на автоконцерна твърдяха, че продажбите са били засегнати от застаряваща моделна гама, разпад в отношенията с джойнт венчър партньори и автодилъри, както и неправилни решения на предишния мениджмънт.

За второто тримесечие на 2020-а Ford са доставили 158 589 коли, се казва в изявление на компанията. Автоконцернът приписва продажбите на по-силната продуктова гама, включваща нови кросоувъри и луксозни местно произведени автомобили Lincoln, както и "силното търсене след вдигането на ограничителните мерки срещу Covid-19”.

За разлика от Ford, конкурентната General Motors заяви, че тримесечните ѝ доставки в Китай са намалели с 5.3% до 713 600 бройки.

Продажбите на превозни средства в цялата автоиндустрия в Народната република са нараснали с 4,4% през април, 14,5% през май и 11% през април, съобщи Китайската асоциация на автомобилните производители.

В Китай Ford произвежда коли чрез джойнт венчъри с Chongqing Changan Automobile и Jiangling Motors.

В Съединените щати обаче ситуацията за американския автоконцерн не изглежда розова. Благодарение на коронавирусната пандемия и ограничителните мерки, тримесечните продажби на Ford у дома спаднаха с 33%.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 233

    8 6 Отговор
    Стана пак каквато стана!Нали Америка щеше да става велика,сега пак велик Китай!
  • 2 Форд маратонКА

    15 5 Отговор
    Много скоро навсякъде ще се карат коли на реномираните марки "чон гинк" и "Жанг Линг"

    Коментиран от #4

  • 3 Цина

    4 11 Отговор
    Време е Китай да влезе в ролята си на световен лидер. В Китай и Русия живеят най-честите хора, най-достойните политици (истински шахматисти, предвиждат събитията с 10 хода напред). Това са и най-старите цивилизации ,СССР и КНР предхождат египетската и вавилонската. Най-иновативните умове се люпят там и въобще не са превърнали американските университети в маоистко-троцкистки кошери. Да живей!
  • 4 Опа

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Форд маратонКА":

    Да явно така трябва да стане, белкем на европейците и америте им светне лампата
  • 5 сектант

    6 2 Отговор
    Китайските коли за нищо не стават. Друго си е румънското и корейското.
  • 6 Пламен

    4 0 Отговор
    Само погледнете : никоя капиталистическа марка коли не произвежда самостоятелно автомобили освен Тесла. Всички други са във съдружие със местни производители. И после се питате от къде Китай бълва толкова пари! Ей това е да си хитра маймунка!