Last news in Fakti

19 Август, 2020 13:39 11 455 22

Какво се случва с Audi Quattro, стояло 26 години на трупчета

  • audi-
  • quattro

Плановете са колата да бъде продадена за 10 000 паунда на търг

Какво се случва с Audi Quattro, стояло 26 години на трупчета - 1

Британската аукционна къща CCA пусна на търг т.нар. young timer Audi Quattro Turbo, който е с пробег 286 000, произведен е през 1985 година, но през последните 26 години колата е стояла неподвижно.

Какво се случва с Audi Quattro, стояло 26 години на трупчета

Снимките на колата ясно показват какво се е случило с нея през това време. Състоянието на спортната кола не може да се нарече идеално. Затова организаторите на търга планират да получат за нея само 10 000 паунда.

Какво се случва с Audi Quattro, стояло 26 години на трупчета

Quattro Turbo се произвежда от 1980 до 1991 година, като през това време Audi произвежда около 11 000 екземпляра. Автомобилите по европейска спецификация са оборудвани с 2.1-литров петцилиндров двигател, който произвежда 200 конски сили и има 287 Нм въртящ момент.

Какво се случва с Audi Quattro, стояло 26 години на трупчета

Двигателят работи с петстепенна механична скоростна кутия. От 1987 г. на спортния автомобил започва да се монтира 2.2-литров мотор, а от 1989 г. - версия на същия агрегат, но с два разпределителни вала и мощност от 220 сили.

Какво се случва с Audi Quattro, стояло 26 години на трупчета

Екземплярът, представен за продажба, е произведен през 1985 година, което означава, че има турбо петак под капака с обем 2.1 литра. Според паспортните данни този автомобил може да ускори до сто за 7.1 секунди и да достигне максимална скорост от 220 километра в час.

Какво се случва с Audi Quattro, стояло 26 години на трупчета

Сега обаче продавачът не може да гарантира работата нито на двигателя, нито на трансмисията - продавачите дори не са си опитали да стартират колата. Оттук и ниската цена, тъй като ще е необходимо и обновяване на купето и интериора, и в същото време трябва да се провери цялата електрическа инсталация.

Какво се случва с Audi Quattro, стояло 26 години на трупчета

През 1981 година автомобилните журналисти се възхищават на управлението и динамичния характер на Audi Quattro, отбелязвайки, че при цена от 14 500 лири стерлинги, това може да се счита за най-добрата сделка на пазара. За сравнение, Jaguar XJS V12 или BMW 6 Series Coupe тогава струват с 5 000 лири повече. Сега, като се вземе предвид инфлацията, Audi-то може да струва повече от 49 500 паунда, тоест на нивото на купето S5.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 габровец от варна

    36 8 Отговор
    Бе много хубава е била колата,ма поне да я бяха пазили по-добре. Сега става само за Стомана-Перник.
  • 2 антрашпиц

    25 1 Отговор
    Двигатела е перфектен за тунинговане,но по купето ще трябва бая труд да се хвърли.От ония години аудитата гниеха.Чак Б3 ката им показа как стават нещата...

    Коментиран от #4, #15

  • 3 Сър

    28 6 Отговор
    Ауди от тия години с добро управление ?!?!? Тази кола завива само ако се плъзга. Мотора е изцяло пред предния мост и дума не може да става за добър баланс и поведение освен ако няма прекалено много мощност. Не случайно тази легенда почти няма победи на асвалт.

    Коментиран от #11

  • 4 Komapak

    29 1 Отговор

    До коментар #2 от "антрашпиц":

    Объркали са мястото на волана за тия пари😂😂
  • 5 бате Митко

    24 0 Отговор
    Бая кокошки са отгледани тука.
  • 6 BMW5

    19 13 Отговор
    На снимката виждам нещо, на което хората казват кочина. Може и курник.

    Коментиран от #10

  • 7 Разбирач

    9 4 Отговор
    Много мъка има на този свят , като ви чета .....

    Коментиран от #9

  • 8 jap

    9 5 Отговор
    Реставрацията на тази кола ще е толкова скъпа,че дори да я подаряват трудно ще намерят кандидат.

    Коментиран от #14

  • 9 антрашпиц

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Разбирач":

    Амчи недей ни чети..

    Коментиран от #21

  • 10 Драко

    13 4 Отговор

    До коментар #6 от "BMW5":

    Точно пък стоя Ник да обиждаш на курник... По-добре внимавай от Кадастъра да не минат да опишат Х5-цата ти като недвижим имот.... Клоун!
  • 11 Този

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "Сър":

    Хахахахха, ти слушаш ли се бе момче ами победата на S1 на Pikes Peak, там завои няма нали, ами AUDI V8. Първият автомобил в DTM с V8 и 4х4 дали не им скрива шапките на всички.Неговият двигател къде е. Да не говорим преди това в Американските Trans-Am и IMSA

    Коментиран от #13

  • 12 Бобо

    4 3 Отговор
    Супер е аудито
  • 13 Цървулче

    8 6 Отговор

    До коментар #11 от "Този":

    Скрива им шапките....по сервизите

    Коментиран от #22

  • 14 China

    5 7 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    Реставрират се ценни неща, уникални.
    В тази кола няма нищо което да е ценно или уникално. Може да се говори за възстановяване, което наистина е безмислено. За тези пари има много по-нови и запазени коли и от същата марка.

    Коментиран от #16

  • 15 Ауди фен

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "антрашпиц":

    След 85год. са поцинковани яйцето започва 86 няма ръжда
  • 16 Ауди

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "China":

    Уникалното е куатро

    Коментиран от #19

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 рали

    3 1 Отговор
    Не знам дали си спимняте ама такав караше Мишел Мутон,и мачкаше яко, мъжете раладжии
  • 19 China

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "Ауди":

    Уникално е нещо съществуващо в единствена бройка. Това, че нещо е добро, полезно, хубаво и т.н. положителни епитети, него прави уникално
  • 20 Мерцедес Бенц, БМВ

    3 7 Отговор
    Котор, чойто двигател е сложен пред предния мост, и предните гуминса зад двигателя не става чеп за зеле. Правилната концепция е както следва от предната част на автомобила към задната част: фарове-предни колела-надлъжен мотор-трансмисия-кардан-заден мост. От масовите автомобили това са МБ ОТ Ц класа включително и БМВ ОТ 3та серия включително. Това е правилната пропорция за разпределение на масите от там и добро пътвно поведение. Не е ли изпълнено това условие от там нагоре каквото и да има автомобила, както и да е обзаведен, скъпи материали, лукс, куатро система, белещи се копчета, спорт той не заслужава правилното отношение и внимание. Обръщам си главата на другата страна. Имал съм от 4те немски премиума 3 от тях(без порше) аудито макар и среден клас се караше най-лошо, най-трудно(недозавиваше, най-опасно(НЕДОЗАВИВАШЕ) с най смешните спирачки като на шкода. Ужасна за паркиране (незавиваше) .... как и да искам да завие я, като преднитр гуми са в багажника 😀
  • 21 Някой си

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "антрашпиц":

    Трудно е човек да не обръща внимание, колкото и да не иска ....
  • 22 Някой си

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Цървулче":

    Само Оризовите-масларки скриват шапки по сервизите .....