Продължаваме сценките за надеждност на употребявани автомобили, които варират в зависимост от проучването, но ако погледнем само колите с голям пробег, най-издръжливите са приблизително едни и същи. Ето и останалите от десетката коли с много голям пробег, които можете спокойно да купите.
Mercedes SLK
Друг нестандартен автомобил, който постоянно е сред десетте най-надеждни коли втора употреба на възраст от 10 до 20 години е именно SLK. И всичко това благодарение на високото качество на изработка и относително опростения дизайн. Двигателите на модела от първо поколение бяха оборудвани с компресори, а 5-степенният автоматик се смяташе за почти вечен. Тези автомобили все още се намират по пътищата, но през годините на производство не са правени толкова много от тях, така че е трудно, но не и невъзможно, да се намери читав екземпляр.
Toyota RAV4
Девет от десет собственици на RAV4 никога не са срещали технически проблеми и това важи дори за автомобили от второ поколение, които се произвеждат от 2001 г. Останалите собственици се оплакват основно от електрическата система. Атмосферните двигатели с обем 2.0 и 2.4 литра могат да се нарекат вечни, а автоматиците - практически неразрушими. Поддръжката на окачването е скъпа, но от такава рядко има нужда.
Honda CR-V
Традиционно високите оценки за надеждност на марката Honda се осигуряват предимно от кросоувъра CR-V, който се грижи за поне 300 хиляди км без никакви проблеми. Дълги поредни години Consumer Reports го определят като лидер по надеждност в своя клас, а немският TUV непрекъснато го поставя в челната тройка сред автомобилите над 10 години. И накрая, в Русия CR-V е признат за най-надеждният използван автомобил, по-стар 15 години (според CarPrice).
Lexus RX
Както самата марка, така и нейният флагмански кросоувър държат върховите редици в американските рейтинги за надеждност в продължение на много години поред. Според J.D. Power Lexus RX е по-малко проблемен за собствениците, отколкото всеки друг автомобил. Показателят за надеждност на този кросоувър от самото начало е 95,35% и в продължение на много години това число почти не се променя. С голям пробег можете да вземете модели от второ и трето поколение, но само с атмосферни двигатели.
Toyota Camry
Уникалният автомобил, който няма равен в сегмента на новите бизнес седани в страни като САЩ и Русия, държи лидерството и на вторичния пазар. Но в Европа този модел не се продава успешно. American Consumer Reports твърди, че тези седани изминават повече от 300 хиляди километра без проблеми и нарича двигателите им (с изключение на V6 3.5) и трансмисиите "милионери". Пътищата в САЩ и Русия са пълни с много такива коли от пето (XV30) и шесто (XV40) поколение, които държат високи остатъчни стойности от години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #2, #23, #82
11:20 28.08.2020
2 Прецакал си
До коментар #1 от "сектант":
се, да я продадеш на такъв малък пробег :)Коментиран от #3
11:22 28.08.2020
3 сектант
До коментар #2 от "Прецакал си":
на другия ден се напих с бутилка жак от мъка11:24 28.08.2020
4 Фек
Коментиран от #15, #30
11:34 28.08.2020
5 АБСД
Коментиран от #6, #7, #62
11:39 28.08.2020
6 Защото
До коментар #5 от "АБСД":
По твоята логика и жигули ли да поставят. Милиони от тях се търкалят още из бившите соц.страни.Коментиран от #41
11:51 28.08.2020
7 К.К.
До коментар #5 от "АБСД":
Вече ги има само в махалата.11:54 28.08.2020
8 гост
Коментиран от #12
11:59 28.08.2020
9 jap
Коментиран от #14, #16
12:06 28.08.2020
10 Да бе да
Коментиран от #21, #34
12:06 28.08.2020
11 Реклама ли е
12:07 28.08.2020
12 Продават защото
До коментар #8 от "гост":
много хора не разбират от коли. Жените примерно ги взимат на външен вид и примерно едно малко фиатче изглежда много добре. Плюс това Хонда и Тойота не са най-евтините коли на пазара. Плюс това си имат някакви традиции или национални гордости и избират германското или френското. Плюс това ако я сменяш на 5 години няма особено значение.Коментиран от #46
12:09 28.08.2020
13 WGW
12:10 28.08.2020
14 Гост
До коментар #9 от "jap":
Почни да търсиш коли в немското мобиле около 2000-2005, сложи филтър над 600 хиляди километра, и излизат само дизелови Ц-класи и Е-класи с петскоростния автоматик. Просто тези коли дори да имат дреболии за оправяне и да гният, механично са най-дълготрайните коли.Коментиран от #45, #63, #70
12:28 28.08.2020
15 тони
До коментар #4 от "Фек":
може би защото ги правят от по-скоро, не се сещам за друга причина12:53 28.08.2020
16 гост
До коментар #9 от "jap":
Аз имам такова SLK 2000 Компресор , здрава машина ! Вече е на 19г почти нищо не се чупи, проблема е с пластмасите на интериора!Коментиран от #18, #27
13:09 28.08.2020
17 Анонимен
Коментиран от #19, #31, #39, #64
13:11 28.08.2020
18 jap
До коментар #16 от "гост":
Този модел има много зони засегнати от ръжда а и винаги от някъде нещо тече.Коментиран от #53
13:17 28.08.2020
19 Прав си
До коментар #17 от "Анонимен":
но се чудя дали двигателите на Опел със същия обем от тези години не са още по здрави...?Имах Вектра 2.0i от 93-та на която не смених маслото около 30000км и я карах в червената зона но оборотомера понякога и студена.След близо 4 години издевателство нищо не се счупи но ръждата не и прости и задния мост беше на път да се откъсне от купето.Накрая я подарих на един братовчед който я продаде на части.13:29 28.08.2020
20 Гост
В България всички са над 500 000км
Коментиран от #22
13:36 28.08.2020
21 хаха
До коментар #10 от "Да бе да":
ако знаеш колко си прав, имах сивик '94, това как гние... даже и тръбите за спирачната течност бяха заминали13:43 28.08.2020
22 Komapak
До коментар #20 от "Гост":
За волвото си прав, но държи цена. Заложи на Лексус и след 5г употреба мога да кажа, че не съм сбъркал.13:45 28.08.2020
23 Bmw
До коментар #1 от "сектант":
Имаш грешка написал си с една 0 повече, защото служебните дъстъри единия на 55хил км дригия на 62хил км здадоха багажа.И в прочем по-гадна кола не бях карал.13:46 28.08.2020
24 Грешка
14:52 28.08.2020
25 АУДИ
Коментиран от #36
15:00 28.08.2020
26 Някой си
15:18 28.08.2020
27 Plameni
До коментар #16 от "гост":
Сега и Мерцедес ! Много коли имаш-BMW ,Tesla,Golf .Реното на комшията ползваш ли го още?Коментиран от #52
15:23 28.08.2020
28 Сашо
15:37 28.08.2020
29 Асен
Коментиран от #37
16:44 28.08.2020
30 Хайл
До коментар #4 от "Фек":
Защо липсва ли-ами щото са боклуци явно,друга причина не виждам16:52 28.08.2020
31 Хайл
До коментар #17 от "Анонимен":
За мъртвите или хубаво или нищо...явно нищо16:54 28.08.2020
32 haha
17:02 28.08.2020
33 JAPCARS4EVER
17:19 28.08.2020
34 Бай Сойчиро
До коментар #10 от "Да бе да":
Ти бай Ганьо много смесен!17:23 28.08.2020
35 Honda
Коментиран от #38
17:25 28.08.2020
36 Хе хе
До коментар #25 от "АУДИ":
Легенът Ауди има само едно предимство пред Хонда- има много готино панорамно предно стъкло през което идеално се виждат бързо изчезващите в далечината напред стопове на Хондата!!! Ха ха хаКоментиран от #43
17:28 28.08.2020
37 Нафърфорий
До коментар #29 от "Асен":
То HDI- то е двигател, а не кофа с чаркове от немачко....17:29 28.08.2020
38 Ха ха ха
До коментар #35 от "Honda":
И всеки с тубе масълце в багажника...Коментиран от #40
17:31 28.08.2020
39 един от стадото
До коментар #17 от "Анонимен":
а за железния 1.8 90коня на старата Лагуна. Ма не бягали. Не бягат, ама стигат. Сега надути гайди. Който е жив след 20г ще разправя за сегашните, ако има какво да разправя.17:42 28.08.2020
40 един от стадото
До коментар #38 от "Ха ха ха":
по добре с тубе масълце, отколкото с три комплекта гедоре и абонамент в сервиза. Дето един казваше, станахме семейни приятели с монтьорчето. Аутобилд; Сервизът бе неговият дом- за Турана иде реч.Коментиран от #42
17:52 28.08.2020
41 АБСД
До коментар #6 от "Защото":
Нищо против нямам жигулата, дори имам една в гаража, но тя няма как да се мери с мерцедес -190 или 124. Първия съм го карал около 8 години и зная за какво става въпрос, а на жигула съм се учил такива бяха времената. За съжаление наистина ги има вече само в махалите.18:27 28.08.2020
42 Толкова и разбираш
До коментар #40 от "един от стадото":
Турана в статията беше 2.0 дизел с DSG. Я кажи как са нещата при 1.9 ръчка че имахме 12 такива служебни и до 200 000 км когато ги продаваме само окачване, спирачни маркучи и 1 компресор на климатика сме сменяли. Консумативите не ги броя.18:35 28.08.2020
43 Притежател
До коментар #36 от "Хе хе":
Мисля скоро с един такъв леген да подам бинокъла на една Хонда сивик тип Р 200кс.Коментиран от #44, #65
18:44 28.08.2020
44 Италиянския жребец
До коментар #43 от "Притежател":
Къде се слагаш с този вагенски леген аудиото бе. Поредната заблудена овца от стадото. Най добрите спортни коли се правят на ботуша. Lamborgini, Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, а не немски корита които яко горят масло.Коментиран от #47, #56, #76
19:24 28.08.2020
45 qwerty
До коментар #14 от "Гост":
това е легендарната скоростна кутия на МБ всичко друго за боклука19:46 28.08.2020
46 В добавка
До коментар #12 от "Продават защото":
Плюс това на един Мерцедес да му се радваш, че е вечен, защото е станал на 20 години( съответно морално много остарял спрямо съвременните) и пе не е изгнил че да се бракува е глупаво. За купуващите нов автомобил ще е по-изгодно за тези 20 години да кара по 5 години 4 други автомобила от по-скромни марки.19:47 28.08.2020
47 Притежател
До коментар #44 от "Италиянския жребец":
Откъде кинти за ферари или ламбо. Иначе всички да сме се качили на такива. И по-добре немски "леген" отколкото някъв скърцащ пластмасарник.Коментиран от #66
19:52 28.08.2020
48 Japbest
21:22 28.08.2020
49 Приус
Коментиран от #51, #57
21:37 28.08.2020
50 123
21:43 28.08.2020
51 123
До коментар #49 от "Приус":
Що не си ходил оттатък Дунав, те затова! Защо ли масово такситата в Германия са Даймлер? Сигурно са прости снобари..Коментиран от #67
21:49 28.08.2020
52 гост
До коментар #27 от "Plameni":
Хваща ме ли се на бас ,за колкото кажеш ако искаш за 100000 еврака! Пиши на лично и спъваме магарето ако си курназ !Коментиран от #58, #59
21:50 28.08.2020
53 гост
До коментар #18 от "jap":
Няма грам ръжда , ако искаш оглед показвам ! Тече някой усукан , караме на мивка и пробваш с водоструйка ,купих го почти нов и е поддържан добре! Другия кусур му е гори много 14-15 в града и 9 извън но за мен няма проблеми , все пак е стар модел автомобил!22:00 28.08.2020
54 Вангелия
22:22 28.08.2020
55 0000
02:14 29.08.2020
56 Алфа тъп
До коментар #44 от "Италиянския жребец":
И ти си яко на кристали брат02:20 29.08.2020
57 Тираджия
До коментар #49 от "Приус":
Приятел мисли малко преди да ръсиш простотии! За три години 1000 000 км.? Хайде сега ми сметни колко минава на ден, всеки ден, и сигурно и масло не е сменял? А тоя приус ако ми докажеш, че действително е на 2 000 000 км. ще ти купя нов,!Коментиран от #61, #69
04:41 29.08.2020
58 Plameni
До коментар #52 от "гост":
Няма какво да се хващам на бас ,въобще не ме интересува какво караш.Просто по малко си съчинявай, забравяш какво пишеш. Малко е странно веднъж да пишеш, че нямаш кола и ползваш на съседа, друг път Тесла за сто бона след това изгоден Голф от Горубляне ,БМВ ,сега пък двайсет годишен Мерцедес.07:38 29.08.2020
59 Plameni
До коментар #52 от "гост":
Нещо да кажеш за двайсет годишните коли и техните собственици ,който били много ограничени че карали стари бараки и давали много пари за поддържане и гориво ,а не си вземат нови ?Нали преди няколко дни обесняваше как караш само нови коли и ги сменяш на пет годиниКоментиран от #83
08:04 29.08.2020
60 ГоЩо
08:35 29.08.2020
61 Хайл
До коментар #57 от "Тираджия":
Тираджията,лично в холандия видях 3 годишно такси на 800 000 км-скъсват ги от каране,не мисли че ги пазят10:46 29.08.2020
62 Пич
До коментар #5 от "АБСД":
Щото отдавна са за скрап.13:04 29.08.2020
63 За бмвиста
До коментар #14 от "Гост":
Сложи тоя филтър в Щатите и ще излезнат главно Тойоти,Лексуси и Хонди. Просто в Европа се шродава повече мерцедес и се купуват Е класи за дълги преходи и пътувания. Иначе японеца прави по-здрави автомобили. В Африка и в пустинята да си видял някакъв Мерцедес.Не. Защото там няма пътища и сервизи във всеки град.13:09 29.08.2020
64 авто фен
До коментар #17 от "Анонимен":
Да, много тромави.13:11 29.08.2020
65 Смешно
До коментар #43 от "Притежател":
Ще й подадеш бинокъла и пак ще й гледаш стоповете с парахода ауди, не си харчи парите за бинокъл, просто си смени колата.Коментиран от #68
13:19 29.08.2020
66 Смешно
До коментар #47 от "Притежател":
Кое скърца освен Дачия и Шкода и Фиат? Друга марка да скърца може Форд или Рено. Но японските са с най-качествена изработка.13:23 29.08.2020
67 Смешно
До коментар #51 от "123":
Именно,прости снобари, просто искат луксозна лимузина за такси,а не здрава такава. Стандарт.13:25 29.08.2020
68 Притежател
До коментар #65 от "Смешно":
Тая хонда, ако има състезание между косачки, може и да има шанс😂14:42 29.08.2020
69 Приус
До коментар #57 от "Тираджия":
Явно не си влизал в часовете по математика или не можеш да четеш, но за тираджия е разбираемо16:25 29.08.2020
70 Йо Несбьо
До коментар #14 от "Гост":
Търся през мобилната версия на мобиле.де и о, чудо!, повече от 200,000 км не ми дава да задам като пробег. Над 200,000 км сносни автомобили за по €500-€1000 има много и не са задължително само мерцедес дизел. Т.е. не ми е ясно как го правиш с това 600,000 км и нагоре. Щом мен ме пуска да търся над 20б хил, вероятно и на теб няма да позволи повече. Аз лично бих заложил на японска марка от типа на Тойота, Лексус, Хонда, но и други не са лоши... Няма да откажа Лексус хибрид от последните години...Коментиран от #72
17:29 29.08.2020
71 Йо Несбьо
17:41 29.08.2020
72 Komapak
До коментар #70 от "Йо Несбьо":
Хибрид, а? Под 14 на сто не пада. 😊 И то без да ми тежи крака на педала. Случвало се е да кача над 20, но съм карал с 200 в Германия.Коментиран от #73
18:45 29.08.2020
73 Йо Несбьо
До коментар #72 от "Komapak":
За Лексус ли говориш? Да, голям разход, но визия и качество като на премиум автомобил, а автомобилът е почти неубиваем. В Германия съм правил и 230 на магистралата с дърто БМВ е46 от 2000, 1,9 бензин, през 2015 година, което погребах миналата година, въпреки че имаше още много хляб в него. Даже на връщане към Чехия се надпреварвахме с чешко БМВ х6 кой по-бързо ще мине границата. Обожавам немските магистрали!Коментиран от #74
19:40 29.08.2020
74 Komapak
До коментар #73 от "Йо Несбьо":
Минал си за Чехия по девятката, която не е натоварена и няма ремонти. Дали ще говориш същото ако пътуваш от Мюнхен за Щутгарт или от Нюрнберг за Франкфурт ? 😁😁😁 Повечето немски магистрали или имат ремонти или ограничения. Факт.Коментиран от #78
23:08 29.08.2020
75 Страничен
Коментиран от #77
00:30 30.08.2020
76 Алфа умрело
До коментар #44 от "Италиянския жребец":
Ламбото, си е Ауди в по-красива дрешка. Алфа и надеждност в едно изречение се нарича идиом.Коментиран от #80, #81
08:07 30.08.2020
77 Komapak
До коментар #75 от "Страничен":
Ограничен интелект с неограничен Интернет е кофти комбинация.09:43 30.08.2020
78 Йо Несбьо
До коментар #74 от "Komapak":
Вече не помня. Беше движение първо от Меле към Дортмунд, после към Мюнхен и покрай него, а после може би покрай Регенсбург. Не помня. Помня това, че половината платно вляво на отделни участъци беше със защитни маркировка за ремонтни дейности и с доста немци се редувахме кой ще мине пръв. А през нощта и към Чехия бяхме с Х6-та вече сами на пътя. Впрочем, аз обичам високите скорости и на магистралата в Германия се чувствам като прероден. Много харесвам Германия. А тогава важното беше, че двигателят на 15-годишното ми БМВ е46 издържа да го юркам със 190-230 от обяд 13 часа до през нощта в 1 часа в Прага.10:21 30.08.2020
79 дърт шофьор
12:09 30.08.2020
80 Италиянския жребец
До коментар #76 от "Алфа умрело":
Ауди Умрело винаги ще гълта пепела на отдалечаващата се Alfa Romeo в далечината.22:02 30.08.2020
81 Arrivederci
До коментар #76 от "Алфа умрело":
Не се напъвай приятел, грозното пате никога няма да се превърне в лебед.06:55 31.08.2020
82 Аноним
До коментар #1 от "сектант":
Не лъжи ти си от село с голф 3 на 500 хиляди18:14 31.08.2020
83 гост
До коментар #59 от "Plameni":
Бъркаш ме с някой друг , или ръкоблудстваш пред компютъра!12:03 17.12.2020