28 Август, 2020 11:11 20 280 83

10 стари автомобила с много голям пробег, които можете спокойно да купите (ЧАСТ II)

  • автомобилът на старо-
  • надеждни-
  • с голям
10 стари автомобила с много голям пробег, които можете спокойно да купите (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

Продължаваме сценките за надеждност на употребявани автомобили, които варират в зависимост от проучването, но ако погледнем само колите с голям пробег, най-издръжливите са приблизително едни и същи. Ето и останалите от десетката коли с много голям пробег, които можете спокойно да купите.

Mercedes SLK

10 стари автомобила с много голям пробег, които можете спокойно да купите (ЧАСТ II)

Друг нестандартен автомобил, който постоянно е сред десетте най-надеждни коли втора употреба на възраст от 10 до 20 години е именно SLK. И всичко това благодарение на високото качество на изработка и относително опростения дизайн. Двигателите на модела от първо поколение бяха оборудвани с компресори, а 5-степенният автоматик се смяташе за почти вечен. Тези автомобили все още се намират по пътищата, но през годините на производство не са правени толкова много от тях, така че е трудно, но не и невъзможно, да се намери читав екземпляр.

Toyota RAV4

10 стари автомобила с много голям пробег, които можете спокойно да купите (ЧАСТ II)

Девет от десет собственици на RAV4 никога не са срещали технически проблеми и това важи дори за автомобили от второ поколение, които се произвеждат от 2001 г. Останалите собственици се оплакват основно от електрическата система. Атмосферните двигатели с обем 2.0 и 2.4 литра могат да се нарекат вечни, а автоматиците - практически неразрушими. Поддръжката на окачването е скъпа, но от такава рядко има нужда.

Honda CR-V

10 стари автомобила с много голям пробег, които можете спокойно да купите (ЧАСТ II)

Традиционно високите оценки за надеждност на марката Honda се осигуряват предимно от кросоувъра CR-V, който се грижи за поне 300 хиляди км без никакви проблеми. Дълги поредни години Consumer Reports го определят като лидер по надеждност в своя клас, а немският TUV непрекъснато го поставя в челната тройка сред автомобилите над 10 години. И накрая, в Русия CR-V е признат за най-надеждният използван автомобил, по-стар 15 години (според CarPrice).

Lexus RX

10 стари автомобила с много голям пробег, които можете спокойно да купите (ЧАСТ II)

Както самата марка, така и нейният флагмански кросоувър държат върховите редици в американските рейтинги за надеждност в продължение на много години поред. Според J.D. Power Lexus RX е по-малко проблемен за собствениците, отколкото всеки друг автомобил. Показателят за надеждност на този кросоувър от самото начало е 95,35% и в продължение на много години това число почти не се променя. С голям пробег можете да вземете модели от второ и трето поколение, но само с атмосферни двигатели.

Toyota Camry

10 стари автомобила с много голям пробег, които можете спокойно да купите (ЧАСТ II)

Уникалният автомобил, който няма равен в сегмента на новите бизнес седани в страни като САЩ и Русия, държи лидерството и на вторичния пазар. Но в Европа този модел не се продава успешно. American Consumer Reports твърди, че тези седани изминават повече от 300 хиляди километра без проблеми и нарича двигателите им (с изключение на V6 3.5) и трансмисиите "милионери". Пътищата в САЩ и Русия са пълни с много такива коли от пето (XV30) и шесто (XV40) поколение, които държат високи остатъчни стойности от години.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 33 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    34 53 Отговор
    стария ми дъстър го продадох само на 500 000

    Коментиран от #2, #23, #82

  • 2 Прецакал си

    60 6 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    се, да я продадеш на такъв малък пробег :)

    Коментиран от #3

  • 3 сектант

    40 8 Отговор

    До коментар #2 от "Прецакал си":

    на другия ден се напих с бутилка жак от мъка
  • 4 Фек

    15 19 Отговор
    Тесла защо липсва в класацията?

    Коментиран от #15, #30

  • 5 АБСД

    41 12 Отговор
    А защо не и мерцедес 190 и 124

    Коментиран от #6, #7, #62

  • 6 Защото

    33 7 Отговор

    До коментар #5 от "АБСД":

    По твоята логика и жигули ли да поставят. Милиони от тях се търкалят още из бившите соц.страни.

    Коментиран от #41

  • 7 К.К.

    13 10 Отговор

    До коментар #5 от "АБСД":

    Вече ги има само в махалата.
  • 8 гост

    32 5 Отговор
    Еха,човек да се чуди как другите марки успяват да продадат някоя и друга кола,при такива нерезрушими конкуренти.

    Коментиран от #12

  • 9 jap

    31 25 Отговор
    Единствено Мерцедес-а няма място в тази класация но статията е много грамотно написана.

    Коментиран от #14, #16

  • 10 Да бе да

    38 32 Отговор
    Хондата ако й останат ламарини може да е вечна, даже и носачите й гният, същото е и за другите оризови произведения в класацията.

    Коментиран от #21, #34

  • 11 Реклама ли е

    6 9 Отговор
    А за Ауди 96г или исузу и Нисан нещо
  • 12 Продават защото

    35 6 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    много хора не разбират от коли. Жените примерно ги взимат на външен вид и примерно едно малко фиатче изглежда много добре. Плюс това Хонда и Тойота не са най-евтините коли на пазара. Плюс това си имат някакви традиции или национални гордости и избират германското или френското. Плюс това ако я сменяш на 5 години няма особено значение.

    Коментиран от #46

  • 13 WGW

    52 0 Отговор
    Че в Бг повечето автомобили които се продават втора ръка са на по над 350000 км. независимо какво пише на километража!!!
  • 14 Гост

    36 12 Отговор

    До коментар #9 от "jap":

    Почни да търсиш коли в немското мобиле около 2000-2005, сложи филтър над 600 хиляди километра, и излизат само дизелови Ц-класи и Е-класи с петскоростния автоматик. Просто тези коли дори да имат дреболии за оправяне и да гният, механично са най-дълготрайните коли.

    Коментиран от #45, #63, #70

  • 15 тони

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Фек":

    може би защото ги правят от по-скоро, не се сещам за друга причина
  • 16 гост

    17 8 Отговор

    До коментар #9 от "jap":

    Аз имам такова SLK 2000 Компресор , здрава машина ! Вече е на 19г почти нищо не се чупи, проблема е с пластмасите на интериора!

    Коментиран от #18, #27

  • 17 Анонимен

    11 12 Отговор
    Нещо да кажете за бензиновите атмосферни двигатели на фв груп до преди 2000г на и в частност 1.8 моно 90к.с и 2.0 115к.с инжекцион

    Коментиран от #19, #31, #39, #64

  • 18 jap

    11 1 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Този модел има много зони засегнати от ръжда а и винаги от някъде нещо тече.

    Коментиран от #53

  • 19 Прав си

    23 2 Отговор

    До коментар #17 от "Анонимен":

    но се чудя дали двигателите на Опел със същия обем от тези години не са още по здрави...?Имах Вектра 2.0i от 93-та на която не смених маслото около 30000км и я карах в червената зона но оборотомера понякога и студена.След близо 4 години издевателство нищо не се счупи но ръждата не и прости и задния мост беше на път да се откъсне от купето.Накрая я подарих на един братовчед който я продаде на части.
  • 20 Гост

    13 13 Отговор
    А за волво да сте чували
    В България всички са над 500 000км

    Коментиран от #22

  • 21 хаха

    8 19 Отговор

    До коментар #10 от "Да бе да":

    ако знаеш колко си прав, имах сивик '94, това как гние... даже и тръбите за спирачната течност бяха заминали
  • 22 Komapak

    15 7 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    За волвото си прав, но държи цена. Заложи на Лексус и след 5г употреба мога да кажа, че не съм сбъркал.
  • 23 Bmw

    34 7 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Имаш грешка написал си с една 0 повече, защото служебните дъстъри единия на 55хил км дригия на 62хил км здадоха багажа.И в прочем по-гадна кола не бях карал.
  • 24 Грешка

    13 0 Отговор
    Сегментацията не е правилна. Не може да се посочи само модела, без годините на производство. Всяка марка и модел , които са претърпели фейслифтове и други подобрения формират нова сегменация за самия модел. Някой характеристики са подобрени, но уви, други са влошени - примери има много. Затова не можеш просто да кажеш, че еди кой си модел от някаква марка е ок за купуване. Не говоря за факторите, които са повлияли колата след като е излезнала от завода, а за тези, които са формирали гените й , още докато е била на чертеж и после на конвейра.
  • 25 АУДИ

    18 23 Отговор
    КОЛИ ОТ ОРИЗОВА ЛАМАРИНА НЕ КАРАМ ИНАЧЕ ВЪРВЯТ МНОГО ЩОТ ГИ ГОНИ РЪЖДАТА

    Коментиран от #36

  • 26 Някой си

    21 2 Отговор
    Защо не сте включили ауди 80 , 90 и 100 ? Изключително здрави и надеждни автомобили с голяма защита срещу корозия , тъй като са поцинковани. Двигателите са надежни при правилна поддръжка , окачването е точно като за нашите пътища, а пък и фактът , че от завода на ауди са давали 10 години гаранция на боята и лака , говори още повече, че се обръща внимание на качеството.
  • 27 Plameni

    11 0 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Сега и Мерцедес ! Много коли имаш-BMW ,Tesla,Golf .Реното на комшията ползваш ли го още?

    Коментиран от #52

  • 28 Сашо

    9 4 Отговор
    Карам citroen xsara 1,4 98г. Единствения и проблем са пластмасите в салона.
  • 29 Асен

    20 1 Отговор
    Приятел продаде Ситроен Ксантия 2.0хди на 500 000 "реални" км. преди 5години и купувача още си я кара.

    Коментиран от #37

  • 30 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Фек":

    Защо липсва ли-ами щото са боклуци явно,друга причина не виждам
  • 31 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "Анонимен":

    За мъртвите или хубаво или нищо...явно нищо
  • 32 haha

    2 2 Отговор
    Хахахахахахахаххахахахаха явно сте задръстени от обяви с тези даже не могат да се кажат автомобили.
  • 33 JAPCARS4EVER

    18 5 Отговор
    Къде сте ги сложили тия Аудита в класацията изобщо .. Иначе да,японските "боклуци" преобладават класацията,както винаги ! По милионче км. за загрявка :)
  • 34 Бай Сойчиро

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Да бе да":

    Ти бай Ганьо много смесен!
  • 35 Honda

    20 1 Отговор
    Голяма реклама на вагените бе,и в България нали е пълно с балъци купуват тези боклуци на баснословни цени и после са редовни клиенти на сервизите.

    Коментиран от #38

  • 36 Хе хе

    21 8 Отговор

    До коментар #25 от "АУДИ":

    Легенът Ауди има само едно предимство пред Хонда- има много готино панорамно предно стъкло през което идеално се виждат бързо изчезващите в далечината напред стопове на Хондата!!! Ха ха ха

    Коментиран от #43

  • 37 Нафърфорий

    11 2 Отговор

    До коментар #29 от "Асен":

    То HDI- то е двигател, а не кофа с чаркове от немачко....
  • 38 Ха ха ха

    13 3 Отговор

    До коментар #35 от "Honda":

    И всеки с тубе масълце в багажника...

    Коментиран от #40

  • 39 един от стадото

    12 0 Отговор

    До коментар #17 от "Анонимен":

    а за железния 1.8 90коня на старата Лагуна. Ма не бягали. Не бягат, ама стигат. Сега надути гайди. Който е жив след 20г ще разправя за сегашните, ако има какво да разправя.
  • 40 един от стадото

    18 0 Отговор

    До коментар #38 от "Ха ха ха":

    по добре с тубе масълце, отколкото с три комплекта гедоре и абонамент в сервиза. Дето един казваше, станахме семейни приятели с монтьорчето. Аутобилд; Сервизът бе неговият дом- за Турана иде реч.

    Коментиран от #42

  • 41 АБСД

    7 0 Отговор

    До коментар #6 от "Защото":

    Нищо против нямам жигулата, дори имам една в гаража, но тя няма как да се мери с мерцедес -190 или 124. Първия съм го карал около 8 години и зная за какво става въпрос, а на жигула съм се учил такива бяха времената. За съжаление наистина ги има вече само в махалите.
  • 42 Толкова и разбираш

    3 12 Отговор

    До коментар #40 от "един от стадото":

    Турана в статията беше 2.0 дизел с DSG. Я кажи как са нещата при 1.9 ръчка че имахме 12 такива служебни и до 200 000 км когато ги продаваме само окачване, спирачни маркучи и 1 компресор на климатика сме сменяли. Консумативите не ги броя.
  • 43 Притежател

    4 4 Отговор

    До коментар #36 от "Хе хе":

    Мисля скоро с един такъв леген да подам бинокъла на една Хонда сивик тип Р 200кс.

    Коментиран от #44, #65

  • 44 Италиянския жребец

    13 6 Отговор

    До коментар #43 от "Притежател":

    Къде се слагаш с този вагенски леген аудиото бе. Поредната заблудена овца от стадото. Най добрите спортни коли се правят на ботуша. Lamborgini, Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, а не немски корита които яко горят масло.

    Коментиран от #47, #56, #76

  • 45 qwerty

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    това е легендарната скоростна кутия на МБ всичко друго за боклука
  • 46 В добавка

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "Продават защото":

    Плюс това на един Мерцедес да му се радваш, че е вечен, защото е станал на 20 години( съответно морално много остарял спрямо съвременните) и пе не е изгнил че да се бракува е глупаво. За купуващите нов автомобил ще е по-изгодно за тези 20 години да кара по 5 години 4 други автомобила от по-скромни марки.
  • 47 Притежател

    7 2 Отговор

    До коментар #44 от "Италиянския жребец":

    Откъде кинти за ферари или ламбо. Иначе всички да сме се качили на такива. И по-добре немски "леген" отколкото някъв скърцащ пластмасарник.

    Коментиран от #66

  • 48 Japbest

    1 3 Отговор
    Форда е в класацията само защото този модел ползва двигател на Мазда
  • 49 Приус

    19 2 Отговор
    2014г ми докараха от Италия Тойота приус 2006г такси на 740хил км, 2017г без нищо да ремонтирам по нея, я продадох на румънец който отново я направи такси и скоро ми се обади да ми каже че е минал милион км и нищо не се е разваляло. Ако немските щайги са толкова добри що не съм видял едно такси? Таксито е перфектния тест за надеждност.

    Коментиран от #51, #57

  • 50 123

    5 6 Отговор
    Статия за лузъри с коли за 2000 лева! Не ги кефят, но ги карат! Защото били мноу здрави! Да бе, дедов!
  • 51 123

    7 3 Отговор

    До коментар #49 от "Приус":

    Що не си ходил оттатък Дунав, те затова! Защо ли масово такситата в Германия са Даймлер? Сигурно са прости снобари..

    Коментиран от #67

  • 52 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Plameni":

    Хваща ме ли се на бас ,за колкото кажеш ако искаш за 100000 еврака! Пиши на лично и спъваме магарето ако си курназ !

    Коментиран от #58, #59

  • 53 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "jap":

    Няма грам ръжда , ако искаш оглед показвам ! Тече някой усукан , караме на мивка и пробваш с водоструйка ,купих го почти нов и е поддържан добре! Другия кусур му е гори много 14-15 в града и 9 извън но за мен няма проблеми , все пак е стар модел автомобил!
  • 54 Вангелия

    2 1 Отговор
    Не вервайте га мисирки крекат, ке всичко де е "нов внос" с гоУем пробег, що е задръстило автокъщите е читаво
  • 55 0000

    6 1 Отговор
    Форестър и А6 душегуб.вие не сте добре
  • 56 Алфа тъп

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Италиянския жребец":

    И ти си яко на кристали брат
  • 57 Тираджия

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "Приус":

    Приятел мисли малко преди да ръсиш простотии! За три години 1000 000 км.? Хайде сега ми сметни колко минава на ден, всеки ден, и сигурно и масло не е сменял? А тоя приус ако ми докажеш, че действително е на 2 000 000 км. ще ти купя нов,!

    Коментиран от #61, #69

  • 58 Plameni

    5 0 Отговор

    До коментар #52 от "гост":

    Няма какво да се хващам на бас ,въобще не ме интересува какво караш.Просто по малко си съчинявай, забравяш какво пишеш. Малко е странно веднъж да пишеш, че нямаш кола и ползваш на съседа, друг път Тесла за сто бона след това изгоден Голф от Горубляне ,БМВ ,сега пък двайсет годишен Мерцедес.
  • 59 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "гост":

    Нещо да кажеш за двайсет годишните коли и техните собственици ,който били много ограничени че карали стари бараки и давали много пари за поддържане и гориво ,а не си вземат нови ?Нали преди няколко дни обесняваше как караш само нови коли и ги сменяш на пет години

    Коментиран от #83

  • 60 ГоЩо

    2 2 Отговор
    Като изключим Субару и Форд съм съгласен!
  • 61 Хайл

    6 0 Отговор

    До коментар #57 от "Тираджия":

    Тираджията,лично в холандия видях 3 годишно такси на 800 000 км-скъсват ги от каране,не мисли че ги пазят
  • 62 Пич

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "АБСД":

    Щото отдавна са за скрап.
  • 63 За бмвиста

    9 2 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Сложи тоя филтър в Щатите и ще излезнат главно Тойоти,Лексуси и Хонди. Просто в Европа се шродава повече мерцедес и се купуват Е класи за дълги преходи и пътувания. Иначе японеца прави по-здрави автомобили. В Африка и в пустинята да си видял някакъв Мерцедес.Не. Защото там няма пътища и сервизи във всеки град.
  • 64 авто фен

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Анонимен":

    Да, много тромави.
  • 65 Смешно

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Притежател":

    Ще й подадеш бинокъла и пак ще й гледаш стоповете с парахода ауди, не си харчи парите за бинокъл, просто си смени колата.

    Коментиран от #68

  • 66 Смешно

    3 5 Отговор

    До коментар #47 от "Притежател":

    Кое скърца освен Дачия и Шкода и Фиат? Друга марка да скърца може Форд или Рено. Но японските са с най-качествена изработка.
  • 67 Смешно

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "123":

    Именно,прости снобари, просто искат луксозна лимузина за такси,а не здрава такава. Стандарт.
  • 68 Притежател

    4 5 Отговор

    До коментар #65 от "Смешно":

    Тая хонда, ако има състезание между косачки, може и да има шанс😂
  • 69 Приус

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "Тираджия":

    Явно не си влизал в часовете по математика или не можеш да четеш, но за тираджия е разбираемо
  • 70 Йо Несбьо

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Търся през мобилната версия на мобиле.де и о, чудо!, повече от 200,000 км не ми дава да задам като пробег. Над 200,000 км сносни автомобили за по €500-€1000 има много и не са задължително само мерцедес дизел. Т.е. не ми е ясно как го правиш с това 600,000 км и нагоре. Щом мен ме пуска да търся над 20б хил, вероятно и на теб няма да позволи повече. Аз лично бих заложил на японска марка от типа на Тойота, Лексус, Хонда, но и други не са лоши... Няма да откажа Лексус хибрид от последните години...

    Коментиран от #72

  • 71 Йо Несбьо

    2 0 Отговор
    В общи линии, ако сортирам резултатите според пробега, има доста автомобили с голям пробег - бусове Мерцедес, рена, фолксвагени, дори форд и смарт фор ту. Голяма част от леките коли мерцедес са бивши таксита... Т.е., все автомобили, ползвани за големи разстояния и от които не се е слизало. Ако си спомняш, у нас много бакшиши бяха с Деу Тико, от които също не се слизаше и нямаха разваляне. За мен големият пробег не е показател за надеждност, а за честота на използване. Автомобилът може да е през ден в сервиз и за година да е шпорен едно 100,000 км. Причината е, че за него са дадени пари като необходимост да се влезе в някакъв бизнес, работа да се върши.
  • 72 Komapak

    0 3 Отговор

    До коментар #70 от "Йо Несбьо":

    Хибрид, а? Под 14 на сто не пада. 😊 И то без да ми тежи крака на педала. Случвало се е да кача над 20, но съм карал с 200 в Германия.

    Коментиран от #73

  • 73 Йо Несбьо

    0 1 Отговор

    До коментар #72 от "Komapak":

    За Лексус ли говориш? Да, голям разход, но визия и качество като на премиум автомобил, а автомобилът е почти неубиваем. В Германия съм правил и 230 на магистралата с дърто БМВ е46 от 2000, 1,9 бензин, през 2015 година, което погребах миналата година, въпреки че имаше още много хляб в него. Даже на връщане към Чехия се надпреварвахме с чешко БМВ х6 кой по-бързо ще мине границата. Обожавам немските магистрали!

    Коментиран от #74

  • 74 Komapak

    3 2 Отговор

    До коментар #73 от "Йо Несбьо":

    Минал си за Чехия по девятката, която не е натоварена и няма ремонти. Дали ще говориш същото ако пътуваш от Мюнхен за Щутгарт или от Нюрнберг за Франкфурт ? 😁😁😁 Повечето немски магистрали или имат ремонти или ограничения. Факт.

    Коментиран от #78

  • 75 Страничен

    0 5 Отговор
    Едно SLK видях като по нормална кола , всичко друго кенефи бе!!!

    Коментиран от #77

  • 76 Алфа умрело

    2 3 Отговор

    До коментар #44 от "Италиянския жребец":

    Ламбото, си е Ауди в по-красива дрешка. Алфа и надеждност в едно изречение се нарича идиом.

    Коментиран от #80, #81

  • 77 Komapak

    4 1 Отговор

    До коментар #75 от "Страничен":

    Ограничен интелект с неограничен Интернет е кофти комбинация.
  • 78 Йо Несбьо

    1 3 Отговор

    До коментар #74 от "Komapak":

    Вече не помня. Беше движение първо от Меле към Дортмунд, после към Мюнхен и покрай него, а после може би покрай Регенсбург. Не помня. Помня това, че половината платно вляво на отделни участъци беше със защитни маркировка за ремонтни дейности и с доста немци се редувахме кой ще мине пръв. А през нощта и към Чехия бяхме с Х6-та вече сами на пътя. Впрочем, аз обичам високите скорости и на магистралата в Германия се чувствам като прероден. Много харесвам Германия. А тогава важното беше, че двигателят на 15-годишното ми БМВ е46 издържа да го юркам със 190-230 от обяд 13 часа до през нощта в 1 часа в Прага.
  • 79 дърт шофьор

    1 0 Отговор
    Тези с РАФ4 най-вероятно са ги забравили в гаража. Точно те са най-кахърните дизели.
  • 80 Италиянския жребец

    2 2 Отговор

    До коментар #76 от "Алфа умрело":

    Ауди Умрело винаги ще гълта пепела на отдалечаващата се Alfa Romeo в далечината.
  • 81 Arrivederci

    1 1 Отговор

    До коментар #76 от "Алфа умрело":

    Не се напъвай приятел, грозното пате никога няма да се превърне в лебед.
  • 82 Аноним

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Не лъжи ти си от село с голф 3 на 500 хиляди
  • 83 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Plameni":

    Бъркаш ме с някой друг , или ръкоблудстваш пред компютъра!