Last news in Fakti

7 Септември, 2020 13:00, обновена 25 Септември, 2020 10:07 22 711 85

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов

  • volkswagen-
  • golf-
  • 8-
  • etsi-
  • тест

Става дума за една от новите хибридни модификации на Golf VIII, обозначена като 1.5 eTSI

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов - 1

С осмото поколение Volkswagen Golf претърпя една от най-радикалните промени в своята дълга история. Ако досега това беше автомобил за шофьори, които не толерират модите и най-вече не обичат големи промени, то тези времена свършиха още с появата на конвенционалната осма генерация. Екипът ни направи един от първите тестове на Golf VIII, а сега дойде ред и на иновативните "меки хибриди". Това са коли с бензинов двигател и електромотор, който позволява доста драстично снижаване на разхода на гориво. Предлага се в три мощностни варианта, като ние тествахме най-мощният - 1.5 eTSI със мощ от 150 к.с. Ето и впечатленията ни.

Екстериор и интериор

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов

Новият Golf ясно показа още с появата си, че е направил голяма крачка в дигиталната ера. Въпреки че основните пропорции и характеристики са запазени, сега конструкторите търсят внимание с нови, необичайни отличителни форми. Фаровете са "опънати" доста настрани, решетката на радиатора е тясна почти като на електрическа кола, а логото в центъра е преработено. Що се отнася до интериора, то концепцията му представлява истинска революция. Вътре има само няколко механични бутона, а всичко останало е сензорно. По този начин вътрешното пространство изглежда минималистично и доста футуристично.

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов

Уредите на арматурното табло сега представляват двойка големи дисплеи, които са обърнати към водача. Инструменталната група пред водача определено се е отървала от традиционните аналогови прибори и разчита изключително на дисплея, в основната версия с диагонал 8 инча, в по-високите версии с диагонал 10.25 инча. Подобна концепция предлагат и от Mercedes, но инженерите на Volkswagen са отишли една стъпка по-напред. Контролът разчита основно на допир. Единствените бутони са центрирани около копчето за аварийни светлини и са общо четири.

Хибриден силов тракт и ходови характеристики

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов

И докато при конвенционалния Golf VIII двигателната гама ни е добре позната, то сега под капака също има малка революция. Както вече споменахме тествахме версията 1.5 eTSI мек хибрид, оборудвана с четирицилиндров бензинов двигател, който е свързан със седемстепенната DSG трансмисия с двоен съединител. Невзрачната буква "e" обозначава бордова ел. мрежа от 48 волта и стартер-генератор, който съхранява енергия в акумулатор, разположен под седалката на предния пътник. Под седалката на водача пък е разположен преобразувателя на напрежението

На практика това означава, че двигателят стартира и спира по-плавно и бързо, по-еластичен и динамичен е, а разходът на гориво е значително по-нисък. Старт-стоп системата тук работи по напълно ненатрапчив начин и по наши изчисления спестява около една десета от горивото. Освен това помага на двигателя да работи безпроблемно, така че стартовете са много по-плавни и в същото време първоначалното закъснение при натискане на газта практически е изчезнало.

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов

Седемстепенният автоматик е много добре съчетан с двигателя, превключва предавките плавно и без придръпване, като сякаш дори и тук хибридната технология помага за по-гладката работа. Единствено изключително малкият скоростен лост, който не е механично свързан с трансмисията не ни допадна, но това определено е въпрос на вкус. И още нещо интересно. По време на шофиране двигателят може да изключи половината цилиндри при ниско натоварване.

Това обаче го може и класическата версия на 1.5 TSI. Мекият хибрид обаче има възможност да изключи и целия двигател по време на шофиране. И това електрониката го прави прави изненадващо често, почти всеки път, когато сваляте крака си от газта. Инерцията е наистина забележителна, а загубата на скорост е минимална. В такава ситуация бордовото оборудване или, например, усилителят на спирачките се захранва от другата батерия, а ефектът върху разхода наистина е впечатляващ без това да се отразява на работата на помощните възли и агрегати.

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов

По наше мнение, в сравнение с класическия 1.5 TSI, неговата "мекохибридна" версия е с около 15% по-икономична. С други думи новият еTSI Golf е динамичен, достатъчно мощен и в същото време показва доста приличен разход на гориво, сравним с този на дизелов аналог. Средният разход, който отчете борд компютъра след тридневно шофиране и в градска, и в извънградска среда беше 5.4 литра на 100 километра.

Що се отнася до управлението, то може да се счита за еталон в този клас. Това се дължи на модифицираната платформа MQB, благодарение на която колата е малко по-дълга и по-ниска и има малко по-голямо междуосие. Окачването на еTSI e с адаптивни DCC амортисьори. С изключение на класическите режими на шофиране, те имат много нива на настройки и разликата между тях е наистина забележима.

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов

Топ версията на шасито в комбинация със седемнадесет инчови джанти работи чудесно. Шасито абсорбира неравностите много добре дори по разбитите родни пътища. При гладки настилки eTSI,но в спортен режим, може да предложи по-рязко и доста приятно шофиране. Той не се накренява прекалено много в завои, а системата XDS със спиране на вътрешното колело още повече му помага в пъргавината на планински пътища със завои.

Заключение и цена

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов

Осмото издание на германския бестселър носи много промени. С новата интериорна концепция трябва да се свикне и според нас с малко повече класически контроли, би била абсолютно перфектна. Но със своите динамични характеристики обаче eTSI представлява един отличен компактен хечбек, който напълно отговаря на очакванията.

Шасито е безопасно, удобно и добре шумоизолирано, така че километрите зад волана му преминават напълно неусетно. Мекият хибриден двигател 1.5 eTSI, който има отлични показатели е не на последно място много икономичен. А що се отнася до цената и по-конкретно дали е висока или ниска - преценете сами. Започва от 46 807 лева с ДДС, но с много богато базово оборудване и автоматична DSG трансмисия.

Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 28 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    51 28 Отговор
    Много му се скъпа газовата! Да го направят фабрично на пропан (както КИА) и да пуснат такъв Пасат (3,0 eTSI) - купувам веднага!

    Коментиран от #23

  • 2 Wv-фен

    26 67 Отговор
    Тупалка компактна.резачка
  • 3 барабус

    113 55 Отговор
    Пълен боклук е мотора-малък литраж,голяма мощност.Това дето го измислиха даунтсаизинга е пълна шитня!Колега има пасат с 1.4 150 коня с две турбини-ами там където моята 2.2д,160 коня върви на 6-та предавка ,той не може,а неговата е по лека.Малкия мотор няма ресурс отделно и литровата мощност е малка.

    Коментиран от #6, #7, #36, #73

  • 4 минута е много

    76 9 Отговор
    От толкова много политическа пропаганда кога ви остана време да тествате тази кола?
  • 5 Жоро

    44 19 Отговор
    Продължавам да си карам Гоуфо 6. Някакси 50К за бързо застаряващи коли от тоя тип не ми се дават. На подобна по висока цена има доста по добри коли които ще си запазят стойността по дълго време (Ауди А3 примерно). Фаровете не ми се нравят много - прилича ми на китайка. Може би намек къде се правят 90% от частите?? Иначе на спецовете които са против даунсайзинга моя 1.4 TSI 122к.с няма проблем с мощността. Слагам бензин 100 и фъркам.
    Магистралата 160-170 никакви проблеми не се чува колата че работи.

    Коментиран от #11, #17, #25, #74

  • 6 TBC

    36 11 Отговор

    До коментар #3 от "барабус":

    За какво ти е ресурс, след 5-6 г взимаш следващата ..

    Коментиран от #20

  • 7 Гаргамел

    46 4 Отговор

    До коментар #3 от "барабус":

    Moщност на 1 литър:

    2.2 д 160 коня - 72,72 к.с на литър
    1,5 150 коня - 100 на литър

    А иначе си прав, турбо сешоари дето за нищо не стават

    Коментиран от #9, #38

  • 8 Стара технология

    40 4 Отговор
    Публикувано във факти.бг: двигателят може да изключи половината цилиндри при ниско натоварване

    И кое му е интересното на това?? Половината коли го имат. А на Кадилак даже от 80-те години са им така двигателите
  • 9 барабус

    55 3 Отговор

    До коментар #7 от "Гаргамел":

    Само дето на дизела КПДто е малко по друго.
    Карах и на Пежо(макар да съм фен на ПСА) 1.2 бензин с турбо,три цилиндъра 120 коня-е до 100км/ч върви и после умира,само ръмжи.Отделно това старт/стоп системата за мен е пълен боклук измислен само заради уж намаляване на вредните емисии.

    Коментиран от #24

  • 10 Антимилиционер

    60 5 Отговор
    Голямо постижение - ако беше обикновен турбо бензин, щеше да харчи средно 6.5 на сто при смесен цикъл. Дайте само градско да видим - да не се окаже, че гони 9 литра.

    Коментиран от #29

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Петър

    30 3 Отговор
    Карах Фокус с подобен даунсайз двигател, 3 цилиндров. За града добре, но на магистрала гореше повече от 6 цилиндровият ми автомобил (доста повече). Не мисля, че става за единствен автомобил в семейството. Просто не би бил подходящ в много ситуации (като да заведеш семейството на планина). Не ме има значение за нова кила в гаранция но все пак се съмнявам двугателя да изкара много години
  • 13 Валентин Яначкин

    41 18 Отговор
    Ние сме фирма за превоз и тази есен ще купуваме 30 леки автомобила. Все още правим избор, а Голф беше един от вариантите за нас.

    След като прочетохме статията се отказваме от покупката на Голф ! Според описанието ви, автомобилът не ни допада.

    Благодаря за статията.

    Коментиран от #16

  • 14 jар

    54 12 Отговор
    Същия разход постигам с моята Хонда Сивик 1.8 бензин 140к.с която е произведена 13 години преди този Голф така,че "постижението" е скромно.
  • 15 pffff

    61 10 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Тествахме бензинов Golf, който харчи колкото дизелов. - какво, масло ли???
  • 16 Стига бе

    56 9 Отговор

    До коментар #13 от "Валентин Яначкин":

    при толкова по изгодни компактни модели не разбирам как изобщо ви е хрумвало да гледате Голф...?Една Киа или Хюндай с високо ниво на оборудване струват много по евтино от базов Голф(който няма и радио) а гаранцията им е 5-7години.
  • 17 Калитко

    31 7 Отговор

    До коментар #5 от "Жоро":

    И масалце доливаш ама не казваш.

    Коментиран от #30

  • 18 Доцента

    23 7 Отговор
    Копие на рено меган
  • 19 До 16

    28 5 Отговор
    До 16

    Не търсим автомобил с високо ниво на оборудване, а точно обратното, с по-малко електроника за да бъде надежден. За това се отказваме от този.

    Коментиран от #27

  • 20 КАРУЦАР БЕЗ КОН

    32 9 Отговор

    До коментар #6 от "TBC":

    ТЕ НЕМОГАТ ДА ИЗКАРАТ 2 ГОДИНИ ТИ МИ ГОВОРИШ ЗА 5-6 ГОДИНИ ОЩЕ НА ПЪРВАТА ГОДИНА ПОЧВАТ ПРОБЛЕМИТЕ КОЛЕГА
  • 21 някой

    40 26 Отговор
    Пълен боклук е като всички други германски коли, очаквам с нетърпение кога ще фалират тези, както и скапаняците от мерцедес, които с техния EQC претърпяха тотален провал, порше със смешния пробег на тайкан, който е по-зле от киа е-ниро, ама струва 5 пъти повече. Изобщо това са автомобилостроители от една минала епоха
  • 22 Истината

    46 6 Отговор
    Накратко - Golf отдавна не е това, за което е бил по първоначална идея. Нищо чудно и продажбите му да намалеят. Ако поне на този модел бяха запазили качеството от предходни поколения, можеше и да се търси. Но при положение, че сега е пълно с такива пластмасови екрани във всеки един нов автомобил, не виждам кое би ме накарало да си купя Голф. Ако бяха запазили класическият кокпит със стандартните бутони и качеството на някои от старите двигатели, много хора щяха да си го купят.
  • 23 нула лева

    10 58 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    фабрично на пропан се правят само селските автомобили за стиснати дръжки
  • 24 Hellish

    4 19 Отговор

    До коментар #9 от "барабус":

    Така е, не е ли V8-ак не ми го хвали. Миналия месец изтървах оферта, щях да си напазарувам автомобил с V12.
  • 25 Байч0

    20 6 Отговор

    До коментар #5 от "Жоро":

    АЗ ПЪК НА ПЕЖОТОТО МУ СЛАГАМ АВИО ДИЗЕЛ И НА НА МАГИСТРАЛАТА. НА НЕРАВНОСТИТЕ ИСКА ЛЕТИ
  • 26 Ккк

    10 42 Отговор
    Невероятен автомобил. От новогодишен пет години пред другите европейски коли и поне десетилетие пред жълтите недоразумения

    Коментиран от #33

  • 27 Тогава

    40 6 Отговор

    До коментар #19 от "До 16":

    базова Дачия Сандеро за под 15000лева ще ви свърши чудесна работа.Техниката е толкова опростена,че и стъклата се свалят ръчно а двигателите са разработени преди 20 години и са доказали надеждността си.
  • 28 Огнян Белчев

    30 1 Отговор
    До първите 100 000км, след това рязко увеличава разхода на гориво , както и на масло
  • 29 Боби

    56 1 Отговор

    До коментар #10 от "Антимилиционер":

    Бъркаш се и то много! А и гледам, че само плюсове са ти написали. Хибридите всъщност, са най-ефективни в града, а извън града не толкова! ДВГ гори много при тръгване, старт. След това разхода не е толкова висок. Когато това тръгване се поеме от батерията с ел. мотор, разхода пада доста. И разход, за зареждане на тази батерия не се използва, защото се зарежда от спирането. В града имаш много спирания и тръгвания, така че батерията се зарежда и помага Разхода на хибридите по принцип е по-висок, извън града. Ел. мотора не ти помага, защото батерията е малка и всъщност носиш, баласт (батерия и ел. мотор). Така, че например при постоянна скорост от 150 км/ч например, един хибрид би горял повече, от чист бензинов същия мотор без батерия и ел. мотор.
  • 30 Жоро

    5 10 Отговор

    До коментар #17 от "Калитко":

    Да сипвам масло доволно. Проверявам щеката редовно по вече от колкото проверявам шишчетата запечени ли са вече.

    Ако нямам пари за 20лв масло спукана ми е работата. Ако се прецака двигателя имам пари да си сложа 2-3 рециклирани на негово място, така че работата е опечена.

    Коментиран от #50

  • 31 комбайнер

    7 9 Отговор
    Големи компромиси на висока цена. Ноо, в Германия Голфа продължава да се продава успешно.
  • 32 Жоро

    17 5 Отговор
    Между другото тоя модел има само една екстра която е добра: адаптивни амортисьори.

    Моя кретерии: външен вид по зле от Голг 5/6/7
    Качество на сглобка: По зле от 6 и 7 (виждат се китайските пластмасови бутони отдалече)
    По-вече електроника - по зле след изтичане на гаранцията; проблеми по време на гар. срок - за незапознатите по случая VW сервизите в България са много зле (Сливен, Търново ит.н); Варна - добрей другите градове не знам;
    Пластмасовите "Фалшиви" аусписи ми драйфа от тях.
    Цена - твърде висока. След 3 години 50.000лв Голф 8 с екстрите ще струва 25 хил. След 6-7 година под 20 хил. Просто лоша инвестиция ми се виждат тия коли.
    Бих искал хубава седмица не 8-ца. Мисля да я прескоча ;)
  • 33 гост

    21 7 Отговор

    До коментар #26 от "Ккк":

    Когато стигне на Тойота хибридите ,тогава приказвай!
  • 34 Ник

    28 0 Отговор
    Никой не говори, тези стартери и акумулатори колко време ще издържат като се износват в пъти по-бързо от стандартните. И накрая парите от спестеното гориво отиват за стартери и акумулатори, че няма и да стигнат. И не можеш да си купиш евтини или среден клас, трябва да са усилени и специално за такъв тип кола, следователно скъпи. Не искам да захващам темата колко точно отчитат борд компютрите разхода на гориво, че няма да ми стигне полето.

    Коментиран от #37

  • 35 123

    20 21 Отговор
    Аз толкова глупости в коментарите скоро не бях чел, честно! Като почнем от Пасата с 2 турбини (Да, но 2.0 bTDI), после за системата са изключване на цилиндрите, която я имала всяка кола (ко ???, я пак), минем през евтините Кия и Хюндай (може, с 3000 лева), също толкова харчештия Сивик (1.6 дизел, или?), бил китайски боклук, и прочее бисери! Половината не са го карали, а другата половина даже и не са го виждали на живо! Ама всички знаят! Това ако е боклук, то какво да кажем за останалите европейски хечбеци, плюс японските и корейските? Типично по нашенски 😂
  • 36 Китодар

    11 20 Отговор

    До коментар #3 от "барабус":

    Само тупан като теб, си купува кола с идеята да я кара 20+ години. Отърсете се от скапано си консервативно мислене!!!

    Коментиран от #49, #53

  • 37 Китодар

    2 21 Отговор

    До коментар #34 от "Ник":

    Какъв стартер, какъв акумулатор бе, чиче. Седни прочети малко. Стартера и акумулатора са само за първото (студено) палене, като на абсолютно всеки друг автомобил. Много сте назад и поне не се излагайте, да ви се смея хората. :))) Четете, алоооо, четете. Само с форуми не става. хахаха

    Коментиран от #46, #56

  • 38 Василев

    5 4 Отговор

    До коментар #7 от "Гаргамел":

    Нещо не са ти ясни мерните единиците във физиката. Явно си пропуснал доста часове по физика в училище.

    Коментиран от #66

  • 39 Ха ха

    17 2 Отговор
    Същия грозен кашон като предишните този разход и дисплеи ги има в японките точно преди 15г така че хич не ми го хвали
  • 40 дърт шофьор

    33 2 Отговор
    А бе хубаво, ама направено от счетоводители. Добре, че тук има разбирачи, които ме успокоиха. Да съм си купил чисто нова кола и след 5 г. да я продам. Само да има на кого. Наливам едни 50-60 бона за тъч-скрийни и дисплеи, и после я продавам за 5-6. Мерси.

    Коментиран от #47

  • 41 VAGina

    21 5 Отговор
    Възхитен съм от статията!!!
    Ще си купя... Волво!

    Коментиран от #43

  • 42 незнайко

    25 2 Отговор
    Какво става с двигателя от тази старт стоп система не е истина. Ако си в задръстване тази система ще стартира примерно 100 пъти двигателя докато се придвижиш !!! Маслото 100 пъти ще се стича в картера и после трябва пак да пълни системата !!! Това не е икономия !!!
  • 43 незнайко

    12 5 Отговор

    До коментар #41 от "VAGina":

    Браво . Това е истината, но малко младежи го знаят !!! Volvo S40 2.5 T5 4х4 220 кс.
  • 44 Генерал Иванушка Водков

    13 2 Отговор
    Това е голф а вътре какво има?

    Голфажия!
  • 45 442

    19 4 Отговор
    Ми чи то и дизел да иама такива екстри ще гори 2.5 а не 5.4 Били променили нещата. Нищо не са променили.
    Ти физиката не може да я излъжеш. Дизела никога бензин не може да го бие по икономия и въртящ момент.
    А колкото до тоя голф, това ще умре след 10г. в буквалния смисъл. Просто фолксваген правят иновативни боклуци и после клиента си блъска главата. Ще ви кажа една истина забравете за Фолксваген и Алди в близките 10г. ако искате да избегнете много проблеми. По добре други марки взимайте там пак има проблеми но от фолсваген се разсипаха.
  • 46 Ник

    12 1 Отговор

    До коментар #37 от "Китодар":

    Я чиче разясни как спира да се ползва стартера, за да се запали двигателя. Наистина ми е интересно, аз не намерих информация да става по друг начин. Ако ти имаш напиши я подробно. Не да ми говориш за някакви студени стартове-ЧИЧЕ.
  • 47 Жоро

    13 2 Отговор

    До коментар #40 от "дърт шофьор":

    Ако по някаква причина си впечатлен от колата и все пак и платиш 50 бона, след 5 години не мисля че някой ще я погледне. АКо искаш да я караш до гроб вече друг въпрос. 15-25-30 години не знам дали ще изкара тоя мотор и електроника все си мисля че новите коли държат до края на гаранията (или по рано) и после дават фира но ти ако си мислиш да я караш 20 години примерно ОКей.
  • 48 Иванов

    12 5 Отговор
    Мерси за тия 15% икономия. Ще ми излезнат през носа , като започнат проблемите по ултра сложната електроника и софтуер.Пълно безумие. Дървените немци не се отказват от ДВГ и се чудят какви малоумия да измислят. Но времето си върви и ДВГ отива в историята. Оцеляват не най-силните, а най-приспособимите. Основен закон в природата.

    Коментиран от #54

  • 49 Ми ако земам 1000 евро на ден надница

    16 3 Отговор

    До коментар #36 от "Китодар":

    Може и на 5 месеца да я сменям колата или ако ми я подарява някои също но с 1500лв заплата не мога да купувам нова кола на всеки 4 години така че вземам една и я карам 30 години..така ни направиха политиците
  • 50 Дфен

    5 1 Отговор

    До коментар #30 от "Жоро":

    Чи ти си готов за автомонтьор аз на джамията на 300 000 не го гледам даже защото знам че е колкото съм налял при смяната.Мале мале и му е драго даже аз ще го хвърля или продам веднага ако е на този хал
  • 51 Дфен

    2 1 Отговор
    Да се чете дачия
  • 52 123

    3 8 Отговор
    Глупавите коментари за киселото зеле продължават! Нищо съществено, нищо техническо, само хейт, и оле майко, колко сме дъ бест😂
  • 53 Тойота

    18 2 Отговор

    До коментар #36 от "Китодар":

    Какъв е смисъла от тази „икономия” като при повреда ще платиш в пъти повече от спестеното. При производство и рециклиране на автомобила ще се отделят повече вредни газове, отколкото този компютър може да спести. Истинският автомобил трябва да може да издържи 25-30 години и около 500 000 км и да е максимално опростен и лек.

    Коментиран от #67

  • 54 Драганов

    1 6 Отговор

    До коментар #48 от "Иванов":

    “Разбирач” си ти!!!Ще те викат в Германия,за да се консултират с Ганьо!!!!
  • 55 оня с коня

    7 7 Отговор
    Сърдим са на Немците че не построиха Завода у Нас,но хората са си преценили Отлично ,че Българинът никога няма да си купи това "Нещо",дори и да има парите.
  • 56 незнайко

    8 1 Отговор

    До коментар #37 от "Китодар":

    Не Ви апострофирам а искам да Ви кажа. Тази кола няма "истински" стартер . Двигател-генератора който е в маховичната част изпълнява тази функция. Куплиран е директно с коляновия вал. Затова е и този акумулатор от 48 волта . В ТАЗИ КОЛА НЯМА БЕНДИКС И СТАРТЕР !!! Няма студено няма топло, мислете какво са написали в статията.
  • 57 Алфа Ромео

    8 2 Отговор
    Знаем ги тези хибриди и даните им по каталог и от бордовите им компове, всичко е много хубаво, на теория...
  • 58 В сервизите само Голфове

    11 4 Отговор
    Стоят на стара слава. Пълен боклук.

    Коментиран от #75

  • 59 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    10 4 Отговор
    пълен боклук
  • 60 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    15 1 Отговор
    каквато и кола да карате каряй умно стигни жив
  • 61 Румпелщилцхен

    7 7 Отговор
    Двигател 1,5... Вие прахосмукачка ли сте карали?
    Косачките за трева са малко по-мощни.
    Не еTSI а ако ще и BeTSI да кръстят това нещо то то си остава онуй нещо.

    Коментиран от #65, #68, #78

  • 62 ДГД

    8 3 Отговор
    Вари го, печи го - Голф, Pernik Style!!!
  • 63 Иво

    5 2 Отговор
    Покарайте го с нашите бензини 2-3 години активно и пак ще си говорим....

    Коментиран от #64

  • 64 фауве

    2 5 Отговор

    До коментар #63 от "Иво":

    Руски бензин и немска кола не си подхождат.
  • 65 фауве

    7 1 Отговор

    До коментар #61 от "Румпелщилцхен":

    Ти си истински мъж бе, ако под 5 литра и е по малко от 500 к.с. не става, евлал абате гоуем си!
  • 66 Гаргамел

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Василев":

    я ми обясни какво общо има в моя пост физиката бе смешко, на теб за физиката не знам, ама явно математиката си я пропуснал и то първите нива още
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Георги

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Румпелщилцхен":

    Бъркаш се нещо. Ама откъде да знаеш, като не си карал още...
  • 69 откровен

    10 4 Отговор
    Единственото нещо, което не ми харесва е, че не мога да си го позволя, имам висше образование, говоря три езика, работя по 8 часа на ден, заплатата ми е средната за страната около 1200-1300 лева нето, това е трагедията колеги, със средна заплата българинът не може да си позволи един най-обикновен голф, който е народната кола на германеца.
    Иначе колата си супер, има си всичко.

    Коментиран от #81

  • 70 Баце

    5 4 Отговор
    1.5 ? Т'ва е умрело :)
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Перничанина

    4 6 Отговор
    Мойта 3ка не я разменям за тоз дрегел 1.5 150коня хаха смешка.
  • 73 Стоян

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "барабус":

    Противоречиш си-от малък обем-голяма мощност, а пък после литровата мощност била малка. Има и понятие "въртящ момент на двигателя" , ако си чувал . Пишеш колкото да си чешеш пръстите.
  • 74 Offf

    4 5 Отговор

    До коментар #5 от "Жоро":

    Аз от няколко седмици си карам 8-цата и никак не ми е зле. Пък ти продължавай да си караш 6-цата, щото новата не ти допада ;)
  • 75 Сервиза

    2 5 Отговор

    До коментар #58 от "В сервизите само Голфове":

    Ти говориш сигурно за онези в тийнеджърска възраст, на по 10-15-20 години.
    Болшинството коментиращи на нова кола не са се возили, не да карат или купят, а да се возят. Ама иначе с много претенции и много ги разбират. Бай Ганьовска работа.
  • 76 Питанка

    3 1 Отговор
    Егати "икономията" за BGN 50к ?! Кога ще направят н=истинска народна кола с аскетичен интериор с минимум ненужни гъзарии?!

    Коментиран от #77

  • 77 123

    7 5 Отговор

    До коментар #76 от "Питанка":

    И кой ще я купи? Всеки трети се хвърля на немски 'премиум' кош на 15 години и 400 000 пробег! Ама е премиум ей, не някоя си 'проста' нова Дачия, нали? Имам такъв познат, Е класа, гони 15 години, като я запали се чудиш как нещо не изпада от нея! Сажди, дим, мирис, ама ТЕЦ Марица ...! Ама Мерц, премиум демек, с гуми 3 употреба за по 15 лева бройката! И те така...

    Коментиран от #82

  • 78 Само идеята

    2 3 Отговор

    До коментар #61 от "Румпелщилцхен":

    Формула 1 карат с 1.6 и ел.
  • 79 Гост

    6 1 Отговор
    Безсмислено усложнен двигател. Опел Мерива / определено по-голям отвътре автомобил / с 1.4 бензиново турбо 120 к.с. след 2000 км пробег от които 600 в София и 1400 извънградско закова на 5.8 разход! Няма хибрид, няма директно впръскване, няма 6 скорости. Лесно може и да се газифицира с нормален OBD инжекцион за 1400 лева. Фаувето идва с електромотор, директно впръскване и куп други сложнотии за да го докара на 5.4
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 ГОСТ 235746

    3 3 Отговор

    До коментар #69 от "откровен":

    Пич не е само до образованието и знанията а и до интелекта.С тези дадености които ги имаш можеш да взимаш много повече а не да чакаш мисията да дойде и да ти вдигне заплатата.А какво да кажат бедните и необразовани хора те нямат перспектива в живота.

    Коментиран от #83

  • 82 Балъци бол

    4 4 Отговор

    До коментар #77 от "123":

    Тоя Мерцедес дори и на милион е по-добре от Дачията бе пич,всеки си знае де,но ако мислиш,че Дачия е кола,значи си в сериозна заблуда!
  • 83 мисията

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "ГОСТ 235746":

    Ми то много интелект, много нещо...
  • 84 Еди

    1 1 Отговор
    По добре този Голф от колкото изтърбушените нафтови печки които се движат по пътищата. И само ни тровят. Би трябвало да има доживотна присъда за собствениците на такива автомобили защото всеки Божи ден тровят стотици хора. Затова страната ни има увеличаване на раковите заболявания. Ама те си мислят че на тях няма да се случи.
  • 85 Еди

    1 1 Отговор
    Визирам тези с премахнатите ДПФ филтри а не притежателите на стари автомобили които са изрядни.