Last news in Fakti

10 Септември, 2020 09:41 7 794 14

Jimny се завръща на европейския пазар като фургон

  • suzuki-
  • jimny

След кратко прекъсване продажбите на Suzuki Jimny в Европа ще бъдат възобновени. Японската джипка обаче ще се предлага като лекотоварен фургон, което решава проблемите на модела с нивата на вредните емисии.

Продажбите на Jimny в ЕС бяха прекратени, тъй като всъдеходът не покрива стандартите за чистота на отработените газове. Екологичното законодателство в съюза обаче допуска лекотоварните автомобили да изхвърлят по 147 г въглероден двуокис на километър, докато за леките автомобили нормативът е 95 г/км.

Jimny се завръща на европейския пазар като фургон

Лекотоварното Jimny има само две места и по-голям с 33 литра багажник. Фургонът побира 863 л товари, а пътническата версия (със сгъната задна седалка) - 830. Единствената друга разлика е преградата между багажника и пътническия отсек.

Jimny се завръща на европейския пазар като фургон

Промени в техниката няма. Jimny ще продължи да се продава само с 1.5-литров атмосферен двигател с мощност 102 к.с. и максимален въртящ момент 130 Нм, съчетан с безалтернативна петстепенна ръчна предавателна кутия.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой

    100 3 Отговор
    Истинска кола без много лиготии и електроники

    Коментиран от #11

  • 2 барабус

    15 45 Отговор
    Едно дизелово моторче да му бяха накичили,по щеше да мяза на джипле,ама нейсе.
  • 3 Имах

    32 10 Отговор
    такова Сузуки от 2010-та с автоматична скоростна кутия.Като цяло бях много доволен защото за 4 години не се наложиха никакви ремонти но двигателя беше с недостатъчна мощност и разхода на бензин не падаше под 10.Ако модела се предлагаше с дизелов двигател определено щеше да се продава по добре защото щеше да компенсира недостатъците на единствения.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Yes

    15 4 Отговор
    Има и версия с дълга база и 5 врати,но за съжаление е само за Индия.Ако,я пуснат в Европа бих се замислил

    Коментиран от #7

  • 6 Джуган

    28 2 Отговор
    Здраво е и се катери като коза из Балкана, но с тая къса база и не особено мощен мотор е наказание на магистралата.
  • 7 viki lexus

    19 28 Отговор

    До коментар #5 от "Yes":

    Кое не разбра от всичко че като джип не покрива новият Евро 7 от февруари 2021 г. и в Евро съюза и Шенген и ще се продава само като товарно возило 1+1 места - тип мини бус?! Двигателят 1.5 атмосферни 102 коня е ужасно тромав....имаш наличнивсички 102 коня чак на 5600 об. и умрелите 130 Нм чак на 4200 об. и първобитна 5 ст. ръчка...тотален абсурд за возило 2020 г..че и японско! - такива свръх умрели техн. данни за чисто ново возило излизащо 2020 г. има само Лада Нива - Ърбан! Дори Лада Веста Крос има много по-добри техн.данни от Сузуки Джимни 2020 г.....тотален абсурд и позор за японският Сузуки!!! И вносителят на Сузуки за България постоянно напива в рекламата на 100 % японско Сузуки! Егати японското Сузуки 2020 г.... 100 коня след 5600 об. и 130 Нм след 4250 об....разход 10 литра градско за две места.

    Коментиран от #8, #9, #13

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Йовко

    27 4 Отговор

    До коментар #7 от "viki lexus":

    Да затова стана кола на годината 2019. Трябваше теб да питат да им обясниш...
  • 10 Стоян

    9 2 Отговор
    Карам Джимни повече от десет години. През това време смених какви ли не коли, че и бусове. Изхвърлих задните седалки, защото съм убеден, че това е кола за двама плюс голям багажник. Друса и клати, като щайга е. Но искам да остарея, докато карам Джимни, толкова съм доволен. Мушкаш се и паркираш там, където другите не могат. Нямаш ограничения за каквито и да е пътища. За моите 130 кила мога да се протегна и пак има място над главата ти. Вярно, отварям вратата, за да си сложа колана. Но Джимни не е автомобил за всеки. След време просто ще взема по-новия модел, макар и да не смятам да продавам старата.

    Коментиран от #12

  • 11 супер катър за балкана

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Някой":

    Имам старо "Джимни" и една от джипките, които ценя най -много !
    Там където минава "Джимнито" и "Г-класата" , дава на заден?
  • 12 Прав си от всякъде

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Стоян":

    Колега, само мога да потвърдя, това което написа!
  • 13 9684

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "viki lexus":

    Адски не разбираш от автомобили
  • 14 Vasilev

    1 1 Отговор
    Няма автоматик вече?Срам никога не бих купил кола която не е автоматик в днешно време!