Известната аукционна къща RM Auctions пусна на търг няколко интересни екземпляра, които бяха продадени на доста добри цени. Наддаването опроверга песимистите, според които автомобилите не могат да бъдат продадени за истинската им стойност заради световната финансова криза.
Реализираните продажби са на стойност $24.3 млн. Сумата е платена за общо 103 автомобила, които според говорител на RM Auctions е 96% от возилата в търга. Най-висока цена - $4.3 млн. - е платена за шедьовъра Ferrari 340 Mexico.
Този автомобил е произведен през 1952 година и по-рано е бил собственост на бившия дизайнер на General Motors Лари Никлин. От RM Auctions съобщават, че големият интерес към тази кола е продиктуван и от факта, че е една от общо трите произведени екземпляра.
Освен това 340 Mexico се появява в публичен търг за първи път от 30 години насам. Още едно Ferrari, попаднало на аукцион след близо 30-годишно отсъствие, е 212 Inter Vignale Coupe от 1953 година. Анонимен бизнесмен плати за него $660 000.
На аукциона бяха продадени още четири много интересни автомобила, като стойността на всеки от тях беше около $1 млн. За откритата Alfa Romeo 6C 1750 GS Spider, появила се на бял свят през далечната 1930 година, бяха платени $990 000.
Два модела на Duesenberg от 1930-а и 1933 година бяха купени за $979 000 и $962 000, съответно, а Ferrari 275 GTB/4 Berlinetta от 1968-а беше реализирано за $935 000. Повечето от новите собственици на тези антики на колела останаха анонимни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 sais
16:00 08.09.2011
2 БЛОКАДА
НОСЕТЕ ЕВРОПЕЙСКИ ЗНАМЕНА И БЕНЗИН.
16:00 08.09.2011
3 Хулиган
16:00 08.09.2011
4 pawer
16:00 08.09.2011
5 Дошо
Коментиран от #6, #8, #12, #15
16:00 08.09.2011
6 Гецо
До коментар #5 от "Дошо":
За времето си са били високо-технологични.16:00 08.09.2011
7 вътю
16:00 08.09.2011
8 shadow
До коментар #5 от "Дошо":
я по добре ходи се тегли некаде ножа на вените.16:00 08.09.2011
9 petko
16:00 08.09.2011
10 peugeot205evoT16
16:00 08.09.2011
11 Dodo
Коментиран от #14
16:00 08.09.2011
12 Dodo
До коментар #5 от "Дошо":
А има ли японски кочини на тези години, който са с по високи технологии ?Коментиран от #16
16:00 08.09.2011
13 pawer
16:00 08.09.2011
14 BMW
До коментар #11 от "Dodo":
Общото между твоето ИТАЛИАНСКО ПУНТО е едно ИТАЛИАНСКО ФЕРАРИ е само думичката "ИТАЛИАНСКО"16:00 08.09.2011
15 Evolution
До коментар #5 от "Дошо":
а колите ли, ами те говорят сами...16:00 08.09.2011
16 shadow
До коментар #12 от "Dodo":
ами няма за тва ги е яд,те тогава в япония са правели само колела16:00 08.09.2011
17 user
16:00 08.09.2011
18 radko
Коментиран от #20
16:00 08.09.2011
19 Санди
С първите доводи съм сагласен!Ама това е пълна глупост.Имал съм 3 коли Фиат типо, рено лагуна дизел и Нисан примера 98' дизел.На Нисана съм навартял 100 хил.км. и то съм я карал юнашката.Само съм сменял масло и веднъж накладки.По-здрави коли от японските няма.
16:00 08.09.2011
20 Evolution
До коментар #18 от "radko":
айде иди се научи да пишеш и ела пак... само кажи кой японски "автомобил" предлага - качество, комфорт, престиж и всичко което един уважаващ себе си човек търси когато си купува Астън Мартин, Бентли, Ламборгини, Ферари или нещо произвеждащо се в ограничено количество???...16:00 08.09.2011
21 petar4o
16:00 08.09.2011
22 malkia_muk
16:00 08.09.2011