15 Септември, 2020 09:45, обновена 15 Септември, 2020 09:49 7 057 20

Две Renault, които ще спасят Renault

  • renault-
  • електрически коли-
  • рено

В редицата на Renault ще се появят два електрически кросоувъра, които трябва да помогнат на автомобилния производител да се измъкне от многомилиардните загуби

Две Renault, които ще спасят Renault - 1

Според британското издание Autocar, новите продукти ще бъдат базирани на платформата CMF-EV, а дизайнът им ще бъде направен в стила на скорошния концептуален автомобил Morphoz. През първата половина на 2020 г. загубите на Renault надхвърлиха седем милиарда евро.

Една от мерките за преодоляване на тежкото финансово състояние ще бъде електрификацията на моделната гама, включително въвеждането на нови електрически превозни средства на пазара.

Две Renault, които ще спасят Renault

Вече е известно, че през 2021 или 2022 г. автомобилният производител възнамерява да представи бюджетна градска електрическа кола под марката Dacia, както и да пусне електрическа версия на Twingo на платформата Smart EQ ForFour.

Сега новата информация е за два предстоящи електрически кросоувъра. Първият обявен е електрически автомобил, съпоставим по размер с модела Kadjar, който ще бъде базиран на архитектурата CMF-EV.

Две Renault, които ще спасят Renault

Той ще получи специално тяло и нисък пътен просвет за по-добра аеродинамична ефективност. Вторият електрически модел ще отстъпва на първия по размер - той ще бъдат подобен на европейския Captur.

Двете новости ще бъдат обединени от факта, че дизайнът им ще се припокрива с концептуалния автомобил Morphoz, представен през пролетта на 2020 година. Основната характеристика на Morphoz е, че той може да променя физическите си размери в зависимост от избрания профил на движение.

Две Renault, които ще спасят Renault

Например в градски режим разстоянието между осите е 2.73 метра, а в режим „пътуване“ е 2.93 метра. Трансформацията става чрез промяна на широчината на предния калник, удължаване на капака и задната част на каросерията.

В същото време силуетът на електрическата кола става по-рационализиран, коефициентът на съпротивление намалява, което се отразява в резерва на мощност и автономен пробег.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ххх

    34 5 Отговор
    Все по задигнати нагоре тенекии, съответно все по - тесни стъкла и по - ограничена видимост назад. Какви са ти вкусове, какви са тия тенденции ? При двигателите - все по - малки кубатури. И трупали загуби. Ами ще трупате, ами, и може да не са ви загубите само от кризата. Защото колата трябва да се прави по вкуса на клиента, а не по изкривените и модернистични разбирания на някой конструктор или дизайнер.

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Гошо

    21 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ххх":

    Точно така и още лапички и ел джунджурии му наслагат ,сложете и индикатор за разпознаване кои и пръднал
    После го направете с цена 500 000 па се чудете защо не се купува
  • 3 Непознат

    10 2 Отговор
    Всичко е много хубаво но покупателната способност на българина.......

    Коментиран от #18

  • 4 сектант

    13 3 Отговор
    рено е част от концерна дачия алиянс и е много добра марка с добри и големи мощни мотори както и изключително високотехнологични автомобили особенно новото рено Каоптюор

    Коментиран от #8, #15

  • 5 разбирачев

    14 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ххх":

    Колите ги правят да отговарят на различните законови изисквания и чак след това колкото може по вкуса на клиента, според вижданията на дизайнера. А това са прототипи.
  • 6 Цеко сифоня

    10 5 Отговор
    Май дойди време Дачия да купи Рено.

    Коментиран от #17

  • 7 7459

    3 7 Отговор
    Каква е тая грозна джендърска консерва бе?
  • 8 7655

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Секта, радваш! :D Малко хора ти схващат сарказма

    Коментиран от #11

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Йозеф

    5 2 Отговор
    Това тенеке с таква рънфлат гуми е непригодно за движение в България. Дори на магистралата ще пука джанти.

    Коментиран от #16

  • 11 сектант

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "7655":

    мерси лол
  • 12 Режия

    8 2 Отговор
    Абе, приказвате си дивотии от нямане какво да кажете. Режията си знае работата, пилците се броят наесен...
  • 13 Амха

    4 2 Отговор
    Каква стана тя! А уж тези които правили електрички, щели да фалират! А те май ще спасяват! Който е последен, може и да се удави!
  • 14 Рено ще успеят

    2 1 Отговор
    ако Morphoz-а го докарат на цената на Дачия
  • 15 Чук

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Фо смешник -Дачия е част от алианса Рено-Нисан-Мицубиши, като Рено командва парада
  • 16 Ха ха

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Йозеф":

    На магистралата МУ особено Чирпан - Стара Загора и МТЛБ може да откачи някой трак....
  • 17 Стига ва

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Цеко сифоня":

    Дойде време в сифоня да пуснат сярна киселина, смешник!
  • 18 Админ

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Непознат":

    Е нулева, парка в Бг застарява с всяка година, като населението.
  • 19 Пламен

    1 0 Отговор
    Мязат ми на Вел Сатис, пази Боже! Не знам защо, ама много са ми грозни новите европейски автомобили - интериор и екстериор. Виж, китайските са друга бира. Ако не бяха забранени в Европа, голям смут сред "старците" щяха да внесат!
  • 20 Голфдвойкаджия

    1 1 Отговор
    Няма спасение за рендето.