Last news in Fakti

18 Март, 2011 11:22 12 448 95

Семейно комби срещу Nissan GT-R

  • nissan-
  • gt-r-
  • cadillac-
  • cts-v-
  • hennessey

Американското тунинг ателие Hennessey превърна семейното комби на Cadillac CTS-V в истински звяр, който сериозно се опъна на всепризнатата Годзила.

След доработката Cadillac-ът разполага с модифицирана автоматична трансмисия и напомпан до 650 к.с. двигател. Другата основна особеност е монтирането на специални гуми за драг. По Nissan-а не е пипано нищо. С други думи той е т.нар. сток изпълнение.

По данни на производителите Hennessey Cadillac V650 Sport Wagon и на Nissan GT-R ускоряват от 0 до 100 км/ч за едно и също време - 3.5 секунди. Пак съдейки по данните на Nissan и Hennessey, се вижда, че доработеният Cadillac преодолява отсечката от 402 метра за 11.7 секунди, докато Годзила изпъллнява това упражнение с една стотна по-бавно.

Състезанието между двата автомобила се провежда именно на права отсечка от четвърт миля, колкото е стандартна дистанция за драг надпревари. От клипчето се вижда, че стартът и първоначалното ускорение на двата автомобила са горе-долу еднакви, но на финалната права повечето конски сили и въртящ момент на Cadilac-а си казват своето.

Що се отнася до цената на двата автомобила, тя също е сходна. Доработеното семейно комби струва $79 580, а нов Nissan GT-R се предлага на цена от $81 264. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БЛОКАДА

    30 3 Отговор
    27.03.2011 ПРОТЕСТ СРЕЩУ КОРУМПИРАНАТА ЕВРОПЕЙСКА КОМИСИЯ И НАГЛОТО ОТНОШЕНИЕ СПРЯМО БЪЛГАРИЯ !

    НОСЕТЕ ЕВРОПЕЙСКИ ЗНАМЕНА И БЕНЗИН.
  • 2 Хулиган

    34 4 Отговор
    АЗ СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ АКО Дошо КАРАШЕ GT-R-а, ЩЕШЕ ДА Е С ПОНЕ ДВЕ ДЪЛЖИНИ ПРЕД Cadillac-а ! НЯМА КАКВО ДА СЕ ЛЪЖЕМ !
  • 3 kondofri

    16 5 Отговор
    клипа е добър но зашто не дават кой с колко гориво тръгва и с колко финишира.

    Коментиран от #49

  • 4 Nosferatu

    11 11 Отговор
    Лелееее, тези американци нещо май са му вдигнали мерника на GTR. Да продължават в същия дух, но със всепризнатите си спортисти - Mustang,Viper,Corvette,Camaro,Ford GT :)

    Коментиран от #11

  • 5 Big_Willy

    13 1 Отговор
    Поздрав за "Дошо" и всички "Джапо-фантици" :]Говорете каквото си искате . Хората доказват ,че японците не са най-великите инженери .Вие всичките си мислите , че са луди жълтурковците , защото правят някви си тунинги в гаражи . Накрая правят клипче , как минават някое ферари, бугати и т.н.С кола която след 80-100 хиляди километра , няма да има никакъв живот.Вярно Годзилата на клипа е фабрична , но е показано , че за тези пари може и по-добре.Притова от хора , които работят в ателие , а не в някаква барака кадето слагат по 2 "Supercharger"-a и дай жопки :D
  • 6 kondofri

    9 11 Отговор
    Колеги сношти сам се смях като лудите, заштото имали саит за автомобили всички стоменават ДОШО.Явно е много известен колекционер на автомобили.

    Коментиран от #7

  • 7 Хулиган

    12 5 Отговор

    До коментар #6 от "kondofri":

    НЕ БЕ, kondofri, ТОЙ Е МНОГО ИЗВЕСТЕН ПОЗНАВАЧ НА АВТОМОБИЛИ ! АКО БЕШЕ КОЛЕКЦИОНЕР, НЯМАШЕ ДА ПРИТЕЖАВА АУДИ А4, А НЕЩО ЯПОНСКО. ТОЙ ЗАСЕГА НЕЩО СЕ ГУБИ, МОЖЕ БИ АУДИТО МУ ПАК СЕ Е РАЗВАЛИЛО ?! АЗ ГО ПОСЪВЕТВАХ ДА ГО ПОТРОШИ ПУБЛИЧНО, КАКТО ОНЕЗИ КИТАЙЦИ С Gallardo-то, НО НЕ ЗНАМ ДАЛИ МУ СТИСКА !
  • 8 PAWER

    9 8 Отговор
    каде ее дошо ве.......
  • 9 ahaha

    9 11 Отговор
    amerikaneca e 2 puti po-goliam raboten obem = 2 puti po-idiotsko napravena karu4ka!
  • 10 Niko

    10 9 Отговор
    Браво на американеца.
  • 11 Дошо

    16 14 Отговор

    До коментар #4 от "Nosferatu":

    Ахаха я погледни какви бисери си ръсил бе.За какъв Форд ми разправяш бе ГТР-а ще ги пояде всичките американски боклуци.
    Много яко браво на американците другия път да вземат да тунинговат някой 8 литров мотор и ще успеят да надминат серииния вариант на ГТР.
  • 12 dankata

    18 4 Отговор
    Браво на американците,но изобщо не е честно!Смисъл колите са в съвсем други класове пък и този Кадилак е тунингован и е 650кс,а нисана е 485кс!Според мен има и голямо значение гумите на кадилака!

    Коментиран от #40

  • 13 ddinchev

    28 5 Отговор
    Разликата между тунингован автомобил и фабричен автомобил е огромна. Фабричният е изтестван продължително и има 100 000км гаранция - двигател, скоростна кутия, съединител, окачване, деференциали, всичко е предвидено да работи дълго време и да доставя удоволствие на шофьора без да се интересува какво става под капака.

    Докато доработеното комби не е ясно колко дълго ще върви, няма гаранция, евентуално заминала транзмисия, турбо или друго след 5 такива драга излизат от джоба на собственика му и цената бързо изпреварва фабрично готовия автомобил. Но май никой не се замисля за това.

    Коментиран от #17, #22, #55

  • 14 Prelude

    16 10 Отговор
    А на писта след втория завой този Кадилак вече няма да вижда Нисана.
  • 15 scar

    15 3 Отговор
    Ами ако и гтр го пипнат тунерите..., освен това той не е кола за драг.

    Коментиран от #19

  • 16 Nosferatu

    9 15 Отговор
    Ето го Дошо бееее... тъкмо се бях притеснил, че си си прерязал вените заради земетресението в Япония и спирането на конвейрите за автомобили. В отговор на коментара ти: Viper SRT10 все още е по-бърз от всяка японска кочина на Нюрбургринг :)

    Коментиран от #27

  • 17 Хулиган

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "ddinchev":

    ПРАВ СИ, ПИЧ !
  • 18 Wesd

    15 6 Отговор
    мммм колко бързо ускорява... беше на повече от 30 см от Нисана... , а това че кадилакът не познава думата завои не се показва във видеото...
  • 19 ddinchev

    15 5 Отговор

    До коментар #15 от "scar":

    Ето какво се случва със стандартен тунинг пакет за 18,900 долара на GT-R:
  • 20 TDI

    8 5 Отговор
    165 konq pove4e i kvo stana,1 stotna po burz na chetvurt milq

    Коментиран от #23

  • 21 Alex

    5 3 Отговор
    За всички хейтъри на американските автомобили: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=43&t=178664
  • 22 ....

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "ddinchev":

    ddinchev stra6no si prav!
  • 23 Nosferatu

    11 8 Отговор

    До коментар #20 от "TDI":

    На четвърт миля ще е една стотна, а на една миля ? Отговори си сам. Какво ще направиш докато си караш GTR-а и едно комби с детското столче на задната седалка те размине грубо ? Ще започнеш да се успокояваш с това, че Кадилака е с тунинг, докато разбереш, че дори с тунинг пак е с 2000% по евтин от "Гоздзила" :D. А за комфорт и екстри няма да си говорим :)

    Коментиран от #39

  • 24 ckron

    10 6 Отговор
    Определено си прав! Ако бяха на едни коне щеше да е позор за нисана, но сега си е чиста реклама за него!
  • 25 Nosferatu

    7 5 Отговор
    2000 долара, извинявам се.
  • 26 Виктор

    8 5 Отговор
    Една читава кола нямат и сега си избиват комплесксите хаха
  • 27 Дошо

    8 10 Отговор

    До коментар #16 от "Nosferatu":

    ДА де ама ако пробват ГТР П800 на тая писта нали се сещаш какъв ще е резултата.

    Коментиран от #28, #56

  • 28 Nosferatu

    11 5 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    ако ако ако... ако беше толкова лесно колкото всички се надяват да е, досега да е направено и да е записан резултат по добър от на Viper.

    Коментиран от #32

  • 29 Type R

    16 13 Отговор
    Защо феновете на европейски и американски производители мразят японските бегачки ? Нормално, всеки мрази по-добрия от него.Типично по български...за съжаление.
  • 30 hienata

    9 7 Отговор
    Момчета,не се впрягайте толкова този клип е рекламен на американското тунинг ателие Hennessey, това е.Хората си рекламират продукта и са избрали за сравнение кола с близки постижения (но мн. малко по-слаби).По-интересно щеше да я пуснат срещу Селийн или Зонда или кола която прави 402метра за под 10секунди (в България има такава),а те Нисанче някакво ,гледам в една боса в Овча купел има няколко такива Нисанчета и така си стоят близо година(явно има защо)
  • 31 Crusible

    10 5 Отговор
    Пиша това за всички превъзбудени ГТР хейтъри. В драга, това, което прави една кола по-бърза от друга е съотношението мощност/килограми.
    1. В това сравнение разликата е 170коня + бог знае колко по-голям въртящ момент за кади-то.
    2. Кадилака е и със специални ГУМИ за ДРАГ, което дава зверско преимущество!!!!
    3. Драга никога не е бил най-силната дисциплина на ГТР-а. За справка 911 Турбо дава малко по-добро време, НО когато ги качиш на писта, Нисана кърти.
    Накрая, не се засилвайте толкова, защото нисана е сток. То по същата логика срещу кадилата можем да изкараме Голф 2-ката на Драг Пауър и да стане грозно.
  • 32 Дошо

    5 11 Отговор

    До коментар #28 от "Nosferatu":

    Ама ти найстина ли се съмняваш, че ГТР П800 ще покаже осезаемо превъзходство пред тоя умрял американски боклук?
  • 33 4ipi

    9 17 Отговор
    pisna mi da vi pokazvam koe e istianta GTR E ZVERSKA KOLA NO NE I NAI ! tova e klipa koito govori sam za sebe si !
  • 34 azx

    9 8 Отговор
    хаха какво да говорим... просто обърнете внимание на думите "сток изпълнението Nissan" и "След доработката Cadillac-ът".Има ли смисъл да говорим :) Прост пример е " АМИ АКО ДОРAБОТИМ Nissan-a !? " кво следва :)

    Коментиран от #38, #41, #59

  • 35 dd

    3 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=hIsvoQKspZk&feature=related no comment!
  • 36 Type R

    9 1 Отговор
    Аз също не казвам, че е НАЙ, но тоя клип, приятел, съм го гледал много пъти .Аналогична гонка гледах и на писта в Русия - GTR SWITZER P800 срещу Порше911 GT2 пак 1000 коня.Състезанието беше на 1 км и Нисана до 250км/ч водеше Поршето.На 260 бяха вече една до друга.После Поршето се изстреля.Нормално - 200 коня горница, а и е по-леко.Но както и да е - надбяга го.
  • 37 rraptor

    9 5 Отговор
    1vo kadilaka e dosta pove4e kone i har4i sigurno 2 puti pove4e. 2ro s drag gumi e...
  • 38 Nosferatu

    9 6 Отговор

    До коментар #34 от "azx":

    Какво следва ли ? Ами виж какво се случва с доработения Nissan в клипа под коментара ми - това следва :) Така изостава, че и бинокъл не му върши работа. Иначе, Дошо, и аз се кефя на бързи коли. GTR на мен не ми харесва, но това дава ли ми право да го наричам "умрял, мършав, спънат" и тем подобни? Ами не, защото наистина е бърз - доказано е. Но какъв идиот трябва да си за да наричаш Viper "умрял американски боклук"? Той, заедно с още няколко американски модели винаги ще си останат легендарни, колкото и това да ви бърка надълбоко в г*за.
  • 39 TDI

    9 2 Отговор

    До коментар #23 от "Nosferatu":

    prav si,stava vupros 4e ne sa s edna i su6ta mo6tnost,ako cadillac-a e stock vuob6te nqma da ima smisul da puskat na drag,otnosno do extrite i luksa normalno e semeino kombi da ima pove4e luks ot sporten avtomobil
  • 40 sdada

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "dankata":

    Цената е от значение ;) а както виждаш е еднаква ;)
  • 41 сдада

    3 5 Отговор

    До коментар #34 от "azx":

    следва,че става по-скъп, това следва ... и вече неможе да се сравняват, понеже нисана ще е доста по-скъп ;)
  • 42 hienata - До коментар [#31] от Crusible

    7 3 Отговор
    И аз този Голф имах в предвид подолу 402м за 9.94секунди гледах го наживо страхотна машина.Ако сте решили да правите сравнение между доработени коли най-здравите и мощни са американските(потърсете в някой американски сайт),наскоро гледах някакви пикапи с по 1500к.с(не са драгстери)състезаваха се в някакви пясъци,показваха и Корвет 2100к.с не знам с какво гориво са,но са жестоки на вид.
  • 43 vw

    11 4 Отговор
    ...то ако се вкарат няколко десетки хиляди долара и в голф,пак може да бие нисана.Какво значи да пуснеш по-мощна кола със гуми за драг срещу стокова.Точно 1000 долара за нитро и нисана ще си компенсира изоставането,теоретично.Това е поредната смешка на американците.
  • 44 MMD

    15 7 Отговор
    Понеже съм малко глупав,не разбрах - този резултат се смята за постижение за Кадилак ?!?!? 165 коня повече за Кадилака и предимство от 0.1 милисекунда !?!? Това не е ПОСТИЖЕНИЕ , а ПАДЕНИЕ.Харесвам DODGE VIPER - особено във варианта Хенеси VENOM - 1000 и незнам колко си коня,НО най-вероятно 8 срещу 6 цилиндъра,специално тунингована с/у сериина !?!? Да , ама Кадилака е по-тежък !!! - ами да го олекотят - при ГТР - то става въпрос за ТЕХНОЛОГИИ !!! - те му дават предимството,не обема или компресора Вортек , например.
    И ощи един изключително тъп въпрос: Като не става за нищо,защо ПОСТОЯННО сравнявате GT-R с нещо,било то ново или по-старо ?!?!?!? - въпросът е РИТОРИЧЕН !!!
  • 45 user

    13 22 Отговор
    Дошко е депресиран - семейно комби да бие неговата най-велика кола в Галактиката ! Тежко му е, но е така, когато мнението за автомобилите се гради само и единствено от японски електронни игри - в действителност живота е по-различен ! А като добавим факта, че нисана има нужда от ежеседмично сервизно посещение за да запали и после да работи добре - не виждам никакви шансове за жълтата щайга ... А и не знам как не му се разхвърча евтината пластмаса на нисанчето при скорости над 100 км./ч. - това си е постижение за лепилото, с което са лепили японската евтина пластмаса ... "Доработка" на нисана - ха ха - като му махнат двигателя и му сложат от истинска кола - немска, може и да го "доработят" ! Нека да е евтино - за балъците, които смятат, че хем е евтино, хем качествено, хем бързо - да, нисанчето ще им покрие изискванията. Хитрец си ти Андрешко, хитрец си ... Абе четох някъде, че японците правели разработки на 8 цилиндров двигател - вярно ли е ? А кога ще започнат 10, за 12 да не говорим ? Интересно ми е - толкова години им отне да накарат 4 цилиндъра да работят добре, закрепиха някак си 6 цилиндровите, сега се чува, че скачат в дълбокото с 8 цилиндрови - е за 10 и 12 не се говори, това е фантастика за тях, 12 цилиндъра едновременно да работят без повреда в японски пластмасов кош - да бе ! Колко ли години още ще им трябват на жълтурите ... ще падне едно копиране, преписване от Немците и Американците ... както досега !
  • 46 bla

    4 10 Отговор
    egati po.raniq Nisan,da go drupne nekvo kombi.skoro sigurno i nqkoi bus 6te go mine
  • 47 БМВ

    8 6 Отговор
    Да смята се за постижение като се има предвид, че Кадилака е комби а Нисана купе.

    Коментиран от #50

  • 48 BMW

    2 2 Отговор
    Баба ми в комбито има малко бензин. Но се връща от пазар с картофи, хляб, кисело мляко, и бисквити. За НИСАНА не знам.
  • 49 BMW

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "kondofri":

    Баба ми в комбито има малко бензин. Но се връща от пазар с картофи, хляб, кисело мляко, и бисквити. За НИСАНА не знам. Дори не знам кой го кара.
  • 50 Хулиган

    15 5 Отговор

    До коментар #47 от "БМВ":

    ТОГАВА ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕШ, ЧЕ Е ПОСТИЖЕНИЕ И КОГАТО RS КОМБИТАТА НА AUDI НАЙ РЕДОВНО ИЗПРЕВАРВАТ НА ДРАГ COUPE-тата НА BMW, И ТО ОТ ЕДИН И СЪЩИ КЛАС, С ПРИБЛИЗИТЕЛНО ЕДНИ И СЪЩИ КОНСКИ СИЛИ !
  • 51 bat vas

    5 4 Отговор
    tva kombi mu razkaza igrata :D
  • 52 az si znam

    11 9 Отговор
    xaxaxaxaxaxa kombi a go otnese

    Коментиран от #53

  • 53 Хулиган

    9 4 Отговор

    До коментар #52 от "az si znam":

    ТОЧНО ЗА ТОВА СТАВА ВЪПРОС !
  • 54 mario

    8 8 Отговор
    vsi4ko hubavo ama 650 konq MOD sre6tu 485 koito mai ako e 2011 trqbva da sa pove4e i pri tova STOCK. 0.1 razlika sme6na rabota. Za6to ne pobedi P800 :)
  • 55 Evolution

    8 6 Отговор

    До коментар #13 от "ddinchev":

    лятото видях колко е "качествен" GTR-a - качваш се, тръгваш и незнаеш дали ще стигнеш до точка Б ... Да не говорим че "без тунинг" струва повече, сигурно с него ще удари 100+ хиляди и пак няма да има смисъл, докато друго си е да караш семейна кола която незнаеш дали няма да скъса спрялата до нея "бегачка"... ;D
  • 56 Evolution

    8 3 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    Доше нали знаеш "ако-то" кво прави ;D
  • 57 GT-R

    8 10 Отговор
    za6to napomani koli merqt sili s normalniq GT-R,a ne s P-800?
    i togava da publikuvat clip4eta!!!

    Коментиран от #92

  • 58 MMD

    11 9 Отговор
    То и трабант е възможно да се преработи и да "яде" суперкарите,рецептата е ясна още от Карл Шелби - голям двигател в малко купе,НО защо срещу GTR - нали има разните там фиат - ферари,форд -астън мартин,фолк-ламбо/да почива в мир,голяма кола беше!/фолк-бугати и т.н.ТОВА Е НИССАН - че,малкичко моторченце/има - няма 6 цилиндърчета облечени в рециклирани пластмасички/НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДОРИ ДА ДРЪЗВА ДА СЕ МЕРИ/какво да се мери,направо да стъпва по едно и също време/С МЕРЦЕДЕС,БМВ,АУДИ и т.н ТА ТЕ ИМАТ ДОРИ ПО 12 ЦИЛИНДЪРА - ТОВА Е ГОЛЯМА РАБОТА/пък то какво излиза и 6-чка в пластмасова бутилчица,май върши същата работа !?!?!?!
    P.P. - GT-R е явление и това е факт,а ако нещо е факт,значи е истина !!!
  • 59 Evolution

    4 4 Отговор

    До коментар #34 от "azx":

    ми кво следва - ще дадем повече пари на вятъра ;D
  • 60 60

    6 6 Отговор
    v qponiq dulgi godini imashe ogranicheniq za obema na motorite i konskite sili...taka che nqkoi hora da ne se plunchat mn mn che ne mojeli da pravqt v8 i t.n.

    Коментиран от #63

  • 61 Prelude

    20 5 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=lnmpIqFoYtg&feature=related
    Това е показателно видео в което Бруно Сена сравнява ГТР с 911.
    Част от коментара на Сена:

    "Първото което забелязвам в сравнение с Поршето е липсата на турбо лаг" - т.е. Нисан са се справили с основния проблем на турбото по-добре не от кой да е, а от Порше, които през цялата си история това правят!

    "Второ скоростната кутия - много по бърза от на Поршето. Дори, казва Сена, по бърза от на ГП2 болида, който карам!" - тук няма нищо чудно, японците от край време правят най добрите скоростни кутии, независимо от класа - един Сивик е достатъчен за илюстрация.

    Никъде не става дума за екстри и салон нито в коментара за Поршето нито за Нисана. Юзърчо внимаваш ли? Знаеш ли защо? Като се научиш да караш ще разбереш.
  • 62 Evolution

    8 13 Отговор
    обаче ми е интерестно едно нещо - кога ще разберете че в този Нисан няма никаква функионалност... освен да го слагаш на 1/4 миля или на цяла миля, за друго не става... ама "едно си баба знае, едно си баба бае"...
  • 63 Prelude

    17 12 Отговор

    До коментар #60 от "60":

    Хонда прави и осмаци и V10 и V12, където им трябва. За серийните коли за какво им е? Те ако почнат да слагат осмаци, европейците ще трябва да слагат V16 и нагоре за да са конкурентни.

    Коментиран от #87

  • 64 BMW

    14 15 Отговор
    Кадилака му скъса шортите на тоя японски кошник :D
  • 65 MMD

    8 7 Отговор
    Към Prelude ,ма къкъв е тоя Сена , че да казва кое как е !?!? Виж ако беше наш /който и да е от нашите,защото тука всички само суперкари караме/ те това вече е нещо !!! Пък той кво разбира от механика , че да говори - нито коли ремонтира , нито ДВГ /профил стартов на ЮМЗ/ е завършил !!!
    Излагаш се Prelude с туй шорт филмче,браточка !!!
    Р.Р.Горният коментар е в подкрепа на Prelude , а не обратното - това е за тези ,за които GT-R не е супер кар !!!
  • 66 роро

    15 11 Отговор
    хахахаха..прелюд е супер прав...всеки се чуди кво да измисли че да оплюят един перфектен автомобил смешковци с гоуфове и бе ем ве та..мишонкиии
  • 67 Ikebukuro

    17 10 Отговор
    Тоя ГТР е стара версия, защо не го пуснат в модел 2012 дето прави 0-100 за под 3 секунди?
    А Юзърчо, японците още в края на 80-те показаха как се правят V8 на кухите немски каски - Lexus LS400 ги смаза по всички параграфи.
    За V10 като в LFA вурстовете могат само да халюцинират..
  • 68 Evolution

    3 3 Отговор
    на някой май не му харесва какво пиша и ми трие постове ;D
  • 69 Evolution

    3 4 Отговор
    а бе модератора - защо не си го н.....ш,а???
  • 70 Evolution

    5 8 Отговор
    еее колко сте СМЕШНИ ;DDDDDDDDDDDDDD
  • 71 mtlb

    16 8 Отговор
    Момчета,чета и виждам че нищо не разбирате от автомобили,а само сте чували и гледали клипчета от youtube.Няма по голям боклук от американските автомобили,единственото здраво,което имат е двигателя другото е пълен леш.Дори френските автомобили са по надеждни от тях.Пиша го от личен опит след 5 години прекарани с такъв.Изглежда GT-R се продава доста успешно в САЩ,така че искат да си направят рекламка.

    Коментиран от #75

  • 72 ivan

    1 7 Отговор
    dobre 4e vidqha kak c63amg kombi napravi za smqh r8 i sega se 4udqt kak da kopirat gtr sled dva strata trqbva da smenq maslo dobre li e
  • 73 Ikebukuro

    7 5 Отговор
    Ето новия ГТР срещу стария:

    http://www.youtube.com/watch?v=yaxlAr3XQd4&feature=player_embedded

    Квадратното комби от статията има точно нулеви шансове срещу новия хе-хе.
  • 74 Смешника

    6 11 Отговор
    GT-R-а е икона! Чудя се, колко ли масло фърля тоя кадилак на 1000км?
  • 75 Vlado

    3 4 Отговор

    До коментар #71 от "mtlb":

    Tova, che na te bsa ti prodali troshka si e tvoi problem, nedei da vinish amerikancite.

    Коментиран от #85

  • 76 kacko

    4 6 Отговор
    650 konq sreshto 485. Vapreki po golqmata masa na Cadilac-a, konchetata pak sa povechko ot tezi na GT-R. A i mnogo si zavisi ot zadkormilnoto ystroistvo:). Sega nikoi nemoje da me ybedi, che taz Amerikanska shtaiga e po dobra ot GT-R. Vijdate Nisana si e stock a Cadilaca opredeleno ne e. Dori samo gymi za drag da bqha slojili na GT-R, bez da pipat nishto drygo Cadilaca nqmashe da ima shans.
  • 77 !

    6 4 Отговор
    Знаят си работата инжинерите от Hennessey ,заедно с Lingenfelter performance engineering правят убийствени доработки.Жалко ,че се започна пак с комплексарски изказвания от типа "нашето е най-хубаво"!Nissana-а на клипа е 2011г.CTS Hennessey на 400м. бие и 997 turbo с една стотна.Този Cadillac e практично комби(пректичност при GTR са неизползваемите задни седалки) по-тежко с 300кг. от GT-R с задвижване на задите колела ,без скоростна кутия "идваща от бъдещето"!За хората ,които ще кажат : "ама тоййй GTR е stock" щe кажа stock е ,но нали е "суперкар".През 2003 LPE направиха Corvette ускоряващ от 0-100 за 1.97с.Едно е сигурно ,че GTR-и ще отбиват при чуването на механиичния компресор от 0:48.
  • 78 ууу

    5 11 Отговор
    предпочитам Варшава 1960 година пред японска смрад - по-красива е и е по-надеждна !няма нищо по-долно и грозно от японското !
  • 79 Дошо

    6 7 Отговор
    И след 100 метра тоя дебелак Кадилака ще ,,спре"

    Коментиран от #80

  • 80 Мошо

    10 5 Отговор

    До коментар #79 от "Дошо":

    Ще спре за да дърпа авариралия GT-R със счупена трансмисия.
  • 81 Civic

    1 1 Отговор
    pone pro4eti materiala predi da pi6e6 tupi komentari
  • 82 scar

    5 1 Отговор
    Доста от вас явно са си патили със ,,своят" ГТР. Говорите така, все едно лично сте притежавали.
  • 83 BMW FAN FOREVER

    8 4 Отговор
    HaHa DoRi i S GuMi Za DraG TOQ KADILAC NEMOJA DA NAPRAVI TAKUV START KATO NISSANA AZ SAM DOJIVOTEN FEN NA NEMSKITE AVTOMOBILI NOOO NISSANA NAISTINA E MN DOBRA KOLA
  • 84 Prelude

    9 2 Отговор
    Въпреки че това е стария ГТР, щом Кадилака го бие на драг, значи ще бие и повечето Поршета. Защо от Хенеси са избрали за рекламата си ГТР, а не някое Порше? Защото е момента ГТР-а е еталон за всички останали.

    И не виждам какво толкова странно има тунингован модел да е по бърз от сериен НА ДРАГ. Такива примери много
    http://www.youtube.com/watch?v=YtWeSa3naKk&feature=fvwrel
  • 85 mtlb

    2 1 Отговор

    До коментар #75 от "Vlado":

    Каква трошка бе човек.Колата беше само на 25000км и беше със сервизни документи.Почти всичко смених по нея без двигателя.Ти представяш ли си че купувах части от САЩ и след няма и година частите се развалят.
  • 86 !

    4 0 Отговор
    В статията е писано само за GT-R и Hennessey. Не са избрали само GT-R за рекламата ,ако бяха никой нямаше да и обърне внимание.GT-R е еталон за хората искащи с малко пари да си купят нещо голямо.Дали от Hennessey са избрали само Nissan-че??
  • 87 !

    2 5 Отговор

    До коментар #63 от "Prelude":

    Четох ти изказването относно конфигурацията на двигателите.Според твоите размисли Bentley ,Jaguar,Aston Martin,Ferrari,Lamborghini,Bugatti,Maserati,Mercedes-Benz,BMW,VAG,GM автопроизводители ,които вграждат V8 и нагоре агрегати са по-изостанали и по-невежи от Honda.Ти вярваш ли си наистина?!Виждам ,че си привърженик на Honda ,имате си форум ,самозалъгвайте се там ,а ако и там не искаш да оповестяваш бляскавите си разскрития намери си форум свързан с фантазии и вълшебни приказки и там разкривай мислите си!

    Коментиран от #88

  • 88 Prelude

    7 1 Отговор

    До коментар #87 от "!":

    Чети внимателно цялата нишка. Когато някой обяви че японците още се учели на 4 цилиндъра заслужава също толкова тъп отговор. С поста който те е подразнил се подигравам не на Bentley ,Jaguar,Aston Martin,Ferrari,Lamborghini,Bugatti,Maserati,Mercedes-Benz,BMW,VAG,GM, а се забавлявам с Узера.
  • 89 Prelude

    8 1 Отговор
    И сега сериозно от тези които си изредил, двигатели могат да правят - Ferrari, Lamborghini и БМВ.

    Коментиран от #90

  • 90 ?

    5 2 Отговор

    До коментар #89 от "Prelude":

    Явно си притежавал всички споменати щом имаш такива "сериозни" наблюдения.Да не си някой от братята Диневи??Добре ,че има хора като теб с "компетентни" мнения на базата на "опита им".Явно си се занимавал с двигатели от всички споменати от мен автопроизводители и си намерил недостатъци щом твърдиш ,че само няколко от тях умеят да сглобяват двигатели.Мога само да завиждам ,че си карал Bentley ,Jag и т.н и си имал възможността да си изградиш "сериозно" мнение.

    Коментиран от #91

  • 91 Prelude

    8 2 Отговор

    До коментар #90 от "?":

    Не е задължително да притежаваш нещо за да имаш мнение за него - това би бил твърде неефективен начин за събиране на информация. Да не говорим че и да го притежаваш ако не го разбираш пак няма да ти е точно мнението.
  • 92 Владо

    3 4 Отговор

    До коментар #57 от "GT-R":

    Ми щото са напомпани тъпи американски семейни кошери. А нисанът уж се води фабрично резачка. И като се оказа, че не е, айде оправдания. Бил слаб. Ми никой не ги е карал нисан да правят слаба кола. Още повече, че е слаб, но е и лек. А американското е с много коне щото има тежко купе да носи. Ама никой от феновете на нисан не се сети да каже, че надпреварата била неравна щото нисанът ноу уек. Ама като опре до коне и сички плачете...
  • 93 !

    3 2 Отговор
    На какво се базират твоите както каза "сериозни" заключения?Как разбра ,че Bentley ,Bugatti ,Aston Martin и т.н не правят добри двигатели и обратното как разбра ,че Lamborghini и BMW правят добри такива?Колко двигателя си отремонтирал ,на какви автомобили си правил двигатели?Добре не си притежавал от споменатите автомобили ,а колко от тях си карал и на колко си правил двигателите?Компетентно мнение може да дава само човек ,който се е занимавал с такива автомобили.Ти явно не си!Заключения базирани на клипове в youtube и четеното в форума на Honda са меко казано смешни!Ти си харесвай Honda ,но не приказвай глупости наляво-надясно ,че ще ти се смее някой.Ако за теб ефективен начин да събираш информация (в частност за даден двигател) са списанията то тогава е нелепо да имаш сериозно мнение.Значи ти като непритежаващ и изобщо недокоснал се до такива автомобили смяташ ,че ще имаш по-тежко мнение от хора каращи такива ,пък били те и неразбиращи?Добре е да се абстрахираш от такива изказвания!Познавам хора почитатели на Honda ,всички те отричат останалите автопроизводители ,макар че повечето от тях карат разни ръмжащи Сивици и Прелюди от 97-а година.Как да вярвам на такива хора казващи ми ,че японските автомобили били за писта или ,че vtec е непостижима извънзена технология?
  • 94 Prelude

    6 2 Отговор
    Много просто - нучи принципа на работа и ще ти е достатъчно да видиш характеристиките (крива на въртящия момент, или просто точки на максимални момент и мощност) за да ти е ясно какво се изисква за да се постигнат. БМВ са показали двигатели със зажбележителни показатели които се постигат с технологии и са печелили награди за двигател на годината многократно, Хонда също! Трабва да си пълен лаик за да оценяваш качествата на една кола по годината на производство. Като си се ровил в кочината известно ли ти е че компресорите тип Lysholm се внасят от Япония (от IHI Corp.) - и това е най високотехнологияното нещо под капака на Бенца (където го има). Карай си циганската кошница и си вярвай че караш кола с качества щом това те кара да се чувстваш добре. Човек днес живее в информационно общество, ако отхвърляш тоя факт и продължаваш на принципа "око да види ръка да пипне" ще си останеш с мерцедеса.
  • 95 ?

    0 1 Отговор
    Тези чужди за теб термини четени в Honda форум не на мен!Какво значи забележителни показатели.....литрова мощност ли?Не оценявам една кола по годината на производство!Казх ,че познавам хора като теб с едвам дишащи "спортни" според тях Хонди ,които се мислят за най-бързите на пътя.В крайна сметка предизвикват само смях когато преминат покрай нормални хора,а когато му изръмжиш с едно 530i 90-та година спира да бъде спортен.За компресорите не ми е известно ,явно ти си се ровил някъде.Кое е технологично в един Бенц не може да прецениш ти ,особено с ровене в youtube?Аз не съм фанатизирано настроен ,потенциален убиец на пътя мислещ си ,че кара високотехнологичен автомобил с невероятни възможности!Ти вярвай какво ти пише "Кънчо" някъде в интернет аз предпочитам да видя и да пробвам.Не карам Мерцедес.