Last news in Fakti

19 Март, 2011 10:18 10 827 37

Peugeot и Citroen отвръщат на удара

  • psa-
  • dacia-
  • renault-
  • simca-
  • talbot

Ръководството на френския концерн PSA вече няколко години гледа невъзмутимо как техните основни конкуренти от Renault  превземет света с бюджетните модели на Dacia. Сега обаче се появи информация, че и PSA ще пусне на пазара подобен автомобил.

Специално за новото евтино превозно средство, PSA ще възроди една от позабравените си марки. Спекулира се между две имена - Talbot и Simca, като по-вероятно е първото. Както и да се казва, новото масово четириколесно ще се прави на опростена платформа от Peugeot 207.

Подобно на Dacia и интериорът на субкомпактната кола на PSA ще е максимално изчистен и в него ще бъдат интегрирани само най-належащите екстри. Този "трик" е отдавна познат и се прави с цел да се достигне  възможно най-ниска цена.

Дали новото автомобилче на PSA ще повтори успеха на Dacia, предстои да видим.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Tt

    24 33 Отговор
    Никога не могат да настигнат рено тези франсета от пса, каквото и да правят колите им са гора вода.
  • 2 ceko

    19 29 Отговор
    xaxaxa sme6ko :D :D Citroen e na vurha sprqmo reno i pejo !!!!
  • 3 Urko

    17 22 Отговор
    какъв ситроен те гони бе, ако не е пежо, отдавна шевроните да са история.

    Коментиран от #9

  • 4 Маке

    18 25 Отговор
    Лека кола "Со Пи..а, со Мачка и со Борче нема. - Македонска приказка.
  • 5 Дошо

    53 6 Отговор
    И резултата какъв ще е?Цената ще е ниска, ниска, ама колко ще е ниска?За нас пак ще е непосилна.Хората започнаха да правят все по-евтини коли ама българина все така неможе да си купи дори най-евтината.
  • 6 sais

    16 1 Отговор
    tova e hubavo. Talbot e star frenski avtomobil.I sega pak 6te go vazrodqt

    Коментиран от #12

  • 7 роро

    13 24 Отговор
    ...този вид кошници не заслужават изобщо да се коментират...
  • 8 peugiot

    18 2 Отговор
    bravo na firmata PSA trqbva da ima koli za vseki za po bednite hora koito nemogat da si pozvolqt PEUGIOT ILI CITROEN 6te si vzemat talbot
  • 9 nqkoi

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "Urko":

    Най-накрая някой да знае как всъщност стоят нещата :)
  • 10 стаско

    7 17 Отговор
    Не е правилна тази постъпка на Peugeot според мен. Защо не търсят конкурент на спортните модели на Mercedes и Audi. Напревиха само 3-4 модела в тази насока 908, 907, RCZ и 407coupe, а гамата им от коли среден и нисък клас е много по голям - като се зпочне от легендарните 205 и 206 и се стигне до 207, 307, 308, 406, 407 и луксознате лимузини 607 и 608 които оспорват S-класата на Mercedes.

    Коментиран от #14, #16

  • 11 CuMo

    18 14 Отговор
    Е ти верно ли бе, човек????? Ти трябва да си някакъв натурализиран французин, за да го кажеш тва нещо... Не съм много за мерцедес, обаче да ми кажеш, че онази френска че.ия 607 конкурира S класата, значи живееш в дълбока заблуда, че то тва 607 не може да се конкурира с Опел Инсигния, ти ми викаш мерцедес, малеееее, кви заблудени хора имало....
  • 12 Дошо

    38 3 Отговор

    До коментар #6 от "sais":

    А преди години можеше франсетата(те даже го искаха хората) да възродят една друга марка - Булгаррено, ама нашите хрантутници докъто се чудят колко рушвет да пойскат срещу подписите си хората отидоха в Румъния и им направиха новите модели Дачия, а ние си смучем пръстите и гледаме отстрани.

    Коментиран от #13

  • 13 scar

    18 1 Отговор

    До коментар #12 от "Дошо":

    С роувърите беше същата работа. Натовариха си ги айде.

    Коментиран от #18

  • 14 BMW

    15 9 Отговор

    До коментар #10 от "стаско":

    ПО-ПРАВИЛНО Е ДА СЕ КАЖЕ ЧЕ ТЕ И СЕГА СИ ПРОИЖВЕЖДАТ САМО НИСКО БЮДЖЕТНИ АВТОМОБИЛИ
  • 15 bmwpower

    4 3 Отговор
    hahaha
  • 16 ПОПРАВКА

    11 2 Отговор

    До коментар #10 от "стаско":

    Дори когато пускаха като ново Пежо 607 , французите извадиха едни изсмукани от пръстите сравнения между пежото и немските марки , и сравнението беше между пежото , AUDI A6 , BMW 5(E39) и MERCEDES E-CLASS (W210).Това показва кого са визирали като конкуренция.И дума не са обелвали за конкуренция на S-класа и сие.Поне в това отношение са били реалисти.

    Коментиран от #17

  • 17 scar

    20 2 Отговор

    До коментар #16 от "ПОПРАВКА":

    Французите все още нямат модел от висшия клас. пежо 607, рено сафран-вел сатис и ситроен ц6 са от ранга на бмв 5, бенц Е и ауди А6, но все пак последните са премиум.

    Коментиран от #20

  • 18 racs

    22 6 Отговор

    До коментар #13 от "scar":

    Е това е!Такива сме си и няма да се оправим.Веднага да наплюем Ровърите.Да , определено си бяха дрънголници , но и старите Дачии си бяха същите дрънголници , но Рено ги следяха какво правят , видяха , че им правиха кочините по лиценз 30 години , па накрая си казаха-я направо да го купим тоя завод.Така , че утопията , че Рено щели да дойдат тук да възродят Булгаррено нямаше никаъв шанс(за наше съжаление...).По същата причина VW купи Шкода в Чехия , а ФИАТ купи Застава в Сърбия.И по същата причина - а именно-НИТО ЕДНО УСПЯЛО ЛИЦЕНЗНО ПРОИЗВОДСТВО НА АВТОМОБИЛ В БЪЛГАРИЯ!!!(да , и Булгаррено не е особено успяло..) - скоро не чакайте някой да дойде тук да прави коли.Смейте се на румънците с Дачиите , франсетата с техните "бангийки" и на индусите с ТАТА и подобни , но май както върви , и след 50 години ще се подиграваме , подсмърчаме след хубавите коли , а други ще правят коли и ще печелят от това.Просто автопроизводителите чакат някой "да провлачи крак" но и да се задържи в дадена страан.тогава идват и следващите.За справка - Унгария-започна със Сузуки Суифт(да , не е врха...), но сега прави Аудита- ТТ , А3 , завода ще се разшири още , да не говорим , че всеки мотор де що е над 4цилиндъра се произвежда именно там.Да , това включва и блока на Lamborghini Gallardo.И той се прави там.И големите V84.2FSI&TDI , V10 и т.н(без W12-от VW).Това е -отнякъде трябва да се почне...Ама ние никога не почваме...

    Коментиран от #19

  • 19 scar

    16 1 Отговор

    До коментар #18 от "racs":

    Хайде сега си хапни бисквитките с мляко и се упокой. Не четеш, а се правиш на много умен. Къде съм плюл роувърите? Говорех относно нашите инвеститори, че не успяха да се сработят с чуждите и хората се отдръпнаха. Аман от пишман акълии.
  • 20 потвърждение

    9 3 Отговор

    До коментар #17 от "scar":

    Смятах , че със коментара си казвам точно това(поне по отношение на Пежо).Сега да видим Ситроен Метрополис , или както ще го кръстят като сериен автомобил-какво ще представлява.Това може да се каже , че е първия потенциален конкурент на S-класа , 7-ца и A8 (поне като претенции...).Но да не бързаме да го оплюваме-може пък приятно да ни изненадат?Що се отнася до рено - може да им избият чивиите и да направят като с Рено Латитюд-вземате Нисан Максима , сменяте емблемите - и ето ви Рено Латитюд.По същия начин могат да вземат най-голямото Инфинити за щатския пазар , фокус-мокус- и ето го конкурента на S-класата.Технически е изпълнимо , но е икономическа глупост - нямат имиджа за кола в този клас, и само биха загубили , ако го направят.Рено са имали големи лимузини преди втората световна война.Но след като национализират фирмата ,французите сменят тотално посоката-минават само на масови автомобили.Затова самите те болезнено усещат липсата на собствени световно признати марки в горните класове.

    Коментиран от #21

  • 21 scar

    13 1 Отговор

    До коментар #20 от "потвърждение":

    Напълно съм съгласен:)
  • 22 AudiFan

    10 9 Отговор
    Пежото (607) наистина е в класа на Е39, C5 и W210, но Ситроен C6 го мъчат с/у новите модели на немците. И все пак има нещо което им липсва на френските автомобили, за да са въобще някаква конкуренция :)
  • 23 десо

    5 14 Отговор
    Само заради името няма да си го купя !
  • 24 user

    12 14 Отговор
    В това им е силата на френските и японски коли - евтино, некачествено и безлично. Не го казвам като обида - просто това са фактите. Ако ми намалеят доходите - и аз ще се кача на едно ново такова - по-добре чисто ново гаранция, отколкото стара опърдяна щайга "висок клас", пък макар и да е немска. Твърдо съм ЗА чисто новите евтини коли - по-малко ще се виси по сервизи, а и ще накарат останалите производители да намалят цените си. За високо качество и дума не може да става - но то пък все едно го има и при "скъпите" френски или японски модели. Четох едно интервю с Мартин Винтеркоф - шеф на Ауди - журналистите го питаха - "Няма ли Ауди да предложи на клиентите си нещо евтино в най-ниският клас", а той отговори с усмивка "Има и други автомобилни марки ...". Не можем да очакваме от голямата немска тройка да извади евтина кола за 10-12 х.лв например - но от френските и японските производители това се очаква най-много. Лошото обаче е, че почти всички източно-европейски държави произвеждат такива коли, а нашите управляващи палячовци не могат 1 производител да привлекат !

    Коментиран от #26

  • 25 Дедослав

    17 2 Отговор
    Make,
    ти си болен мозък, като всички останали скопяни.
    Изказването ти го доказва. Вие югославяните, сте съгласни на 20-годишен Мерцедес да се качите, но не и на нова френска.
  • 26 врачанинЪТ

    17 17 Отговор

    До коментар #24 от "user":

    ............ПИЧ БОЛИ ТЕ ГЛАВАТА.....ЯПОНСКОТО КАЧЕСТВО Е ВСЕИЗВЕСТНО....НЕ СЛУЧАЙНО ТОЙОТА СА НОМЕР ЕДНО В СВЕТА ЧЕТИ НЕ САМО АУТО БИЛД ПРИДВОРНОТО СПИСАНИЕ НА ВАГЕНИТЕ...ИМАХ ПАСАТОР ПЕТИЦА И ОТ ЧУДО СТАНАХ ПРИЯТЕЛ СЪС СЕРВИЗНИТЕ МАЙСТОРИ..ОТ ПОРШЕ ИЗТОК ЕЛЕКТРОНИКА НЕМЕЦ НЕ МОЖЕ ДА ПРАВИ ТОВА ГО ЗАПОМНИ НЕМСКОТО КАЧЕСТВО Е МИТ......СЕГА КАРАМ КОРОЛА ВЕРСО ДИЗЕЛ И МЕ БОЛИ ШПАГАТА..САМО МАСЪЛЦЕ ПЪЛНА СИНТЕТИКА...И УБАВА НАФТИЦА БАЦЕ..НЕ РУСКА А ГРЪЦКА ОТ ЕКО.................КИЛОМЕТРИ КОМФОРТ........АЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ...И ЧЕТИ ПОВЕЧКО....

    Коментиран от #30, #31

  • 27 tyanko

    13 2 Отговор
    Френските и японските автокомпании се опитват да правят ефтини и компактни коли, но от към ефтини не им се получава. малкия им клас почва от 20000лв. а в същото време може за около 25000, да купиш среден клас автомобил, като се лишаваш от някои луксозни екстрички.
    по отношени е на части, всяка марка си има цени, комплект съединител за 3.0д на БМВ е 560лв. на ЛЮК, а за 1.9ГТД на ФИАТ 960лв.
    Каквото и да си говорим, няма значение дали е нов и ефтин, или стар и скъп... факт е, че всичко опира до късмет на купувача...
  • 28 maksito

    2 5 Отговор
    Tova p1k ako e ydar tramvai da s1m..................
  • 29 E6miMydete

    3 7 Отговор
    Враца, кво им разбирт главите от нови коли? Та какво са разработили Японците до сега?
  • 30 Владо

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "врачанинЪТ":

    Ми карай си версото и си сипвай гръцка нафта като ти е кеф. Те гърците друго освен маслини май не могат да нарпавят. И те не са тяхна заслуга, ми на климатичните условия.
    А относно версото нямам думи.
  • 31 шьшь

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "врачанинЪТ":

    Егати японското качество щом ми се хвалиш с версото "много" ти разбира и на тебе главата.
  • 32 Скеленчо

    3 4 Отговор
    Вземете си немска машина!
  • 33 Джс

    4 0 Отговор
    Тази информация е отпреди няколко месеца, появи се още миналата година. Тук няма никакава конкретика. Талбот и Симка са доказани в миналото марки и имат отлични модели, но като много други производители след войната биват купени от автогиганти. Ако французите пуснат модели на добри цени и със собствена физиономия, ползвайки общи платформи, успехът е сигурен. Нищо, че ако се съди по "баровците" в този сайт, нищо освен S-класата на Мерцедес не може да е автомобил. Нямаме равни в парвенющината!

    Коментиран от #35

  • 34 tvt555

    2 0 Отговор
    Айдеее,почнаха пак с С-класите, ГТРите, и Нитрото. Абе спамаджии, не четете ли заглавието на статията поне.
  • 35 Владо

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Джс":

    Братле, тука не става въпрос само за парвенющина. Всички френски и италиански коли, които някога някой от приятелите ми е имал са се чупели непрекъснато независимо от това колко са стари. Просто на новите освен всичко и частите им са по-скъпи. И на мен много ми харесва как изглеждат, но съм пътувал с пежо 307 на 1 година до Австрия. Бяхме 3ма души със ските и пак не беше комфортно. Колата не вървеше - за да ти се налага да връщаш на 3та като караш с 80-90 явно има някакъв проблем. Алармата му правеше безброй проблеми, поради които колата отказваше да запали, а за да я оправят искаха 900 и кусур пари тия от пежо. На друг приятел му разправяха, че турбото на новото му 207 не бачка добре, щото малката градска колица всъщност не била за града и то се били запушвало, ма като бил излизал на магистрала по-често всичко щяло да бъде ок. На друг пич супер спортната алфа 145 над 120 е безобразно шумна и на дълъг път е найотвратителната кола, в която съм се качвал. На друг пич фиатът с марели електроника беше с години без километраж щото все нещо не работеше. Аз съм карал 1 корейска, 2 немски и 1 американска кола, всичките на по 8-10 години в момента на купуването им и от всичките съм бил доволен. Само корейската отиде, щото я тотализирах. Останалите си вървят. Най-недеволен съм от опела, но надали ще си купя пак.
    Ако някой ми намери здрава френска кола, която на всеки 2 години да не я плащам по още веднъж ще си я взема и няма да питам за друго, щото изглеждат добре и имат много яки глезотийки.
    А тия бюджетните може и да са хубави. Съмнявам се да се трошат още по-често от дачия, китайски неща, киа или ладата, та ако са на добра цена що не, коли трябва да има за всеки.
  • 36 aaaaaaaa

    1 2 Отговор
    Не е лошо преди да коментирате френските автомобили да се запознаете със Световния Рали Шампионат и със Формула 1.
    Не се изказвайте неподготвени. Благодаря.

    Коментиран от #37

  • 37 Владо

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "aaaaaaaa":

    А ти не е зле преди да се вдъхновяваш от Ф1 и Веерцето да си помислиш какво общо имат автомобилте там с тези, които се продават.
    А също така какви цели преследва бай Льоб и какви Бай Пешо. Дали са едни и същи?
    Паралелът ти с горепосочените спортове е също толкова нелеп, колкото и да се опитваш да ме убедиш да си купя фиат мултипла, като ми даваш за пример победите на Ферари във Ф1.