Ръководството на френския концерн PSA вече няколко години гледа невъзмутимо как техните основни конкуренти от Renault превземет света с бюджетните модели на Dacia. Сега обаче се появи информация, че и PSA ще пусне на пазара подобен автомобил.
Специално за новото евтино превозно средство, PSA ще възроди една от позабравените си марки. Спекулира се между две имена - Talbot и Simca, като по-вероятно е първото. Както и да се казва, новото масово четириколесно ще се прави на опростена платформа от Peugeot 207.
Подобно на Dacia и интериорът на субкомпактната кола на PSA ще е максимално изчистен и в него ще бъдат интегрирани само най-належащите екстри. Този "трик" е отдавна познат и се прави с цел да се достигне възможно най-ниска цена.
Дали новото автомобилче на PSA ще повтори успеха на Dacia, предстои да видим.
19 Март, 2011 10:18 10 827 37
Peugeot и Citroen отвръщат на удара
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Tt
16:00 08.09.2011
2 ceko
16:00 08.09.2011
3 Urko
Коментиран от #9
16:00 08.09.2011
4 Маке
16:00 08.09.2011
5 Дошо
16:00 08.09.2011
6 sais
Коментиран от #12
16:00 08.09.2011
7 роро
16:00 08.09.2011
8 peugiot
16:00 08.09.2011
9 nqkoi
До коментар #3 от "Urko":
Най-накрая някой да знае как всъщност стоят нещата :)16:00 08.09.2011
10 стаско
Коментиран от #14, #16
16:00 08.09.2011
11 CuMo
16:00 08.09.2011
12 Дошо
До коментар #6 от "sais":
А преди години можеше франсетата(те даже го искаха хората) да възродят една друга марка - Булгаррено, ама нашите хрантутници докъто се чудят колко рушвет да пойскат срещу подписите си хората отидоха в Румъния и им направиха новите модели Дачия, а ние си смучем пръстите и гледаме отстрани.Коментиран от #13
16:00 08.09.2011
13 scar
До коментар #12 от "Дошо":
С роувърите беше същата работа. Натовариха си ги айде.Коментиран от #18
16:00 08.09.2011
14 BMW
До коментар #10 от "стаско":
ПО-ПРАВИЛНО Е ДА СЕ КАЖЕ ЧЕ ТЕ И СЕГА СИ ПРОИЖВЕЖДАТ САМО НИСКО БЮДЖЕТНИ АВТОМОБИЛИ16:00 08.09.2011
15 bmwpower
16:00 08.09.2011
16 ПОПРАВКА
До коментар #10 от "стаско":
Дори когато пускаха като ново Пежо 607 , французите извадиха едни изсмукани от пръстите сравнения между пежото и немските марки , и сравнението беше между пежото , AUDI A6 , BMW 5(E39) и MERCEDES E-CLASS (W210).Това показва кого са визирали като конкуренция.И дума не са обелвали за конкуренция на S-класа и сие.Поне в това отношение са били реалисти.Коментиран от #17
16:00 08.09.2011
17 scar
До коментар #16 от "ПОПРАВКА":
Французите все още нямат модел от висшия клас. пежо 607, рено сафран-вел сатис и ситроен ц6 са от ранга на бмв 5, бенц Е и ауди А6, но все пак последните са премиум.Коментиран от #20
16:00 08.09.2011
18 racs
До коментар #13 от "scar":
Е това е!Такива сме си и няма да се оправим.Веднага да наплюем Ровърите.Да , определено си бяха дрънголници , но и старите Дачии си бяха същите дрънголници , но Рено ги следяха какво правят , видяха , че им правиха кочините по лиценз 30 години , па накрая си казаха-я направо да го купим тоя завод.Така , че утопията , че Рено щели да дойдат тук да възродят Булгаррено нямаше никаъв шанс(за наше съжаление...).По същата причина VW купи Шкода в Чехия , а ФИАТ купи Застава в Сърбия.И по същата причина - а именно-НИТО ЕДНО УСПЯЛО ЛИЦЕНЗНО ПРОИЗВОДСТВО НА АВТОМОБИЛ В БЪЛГАРИЯ!!!(да , и Булгаррено не е особено успяло..) - скоро не чакайте някой да дойде тук да прави коли.Смейте се на румънците с Дачиите , франсетата с техните "бангийки" и на индусите с ТАТА и подобни , но май както върви , и след 50 години ще се подиграваме , подсмърчаме след хубавите коли , а други ще правят коли и ще печелят от това.Просто автопроизводителите чакат някой "да провлачи крак" но и да се задържи в дадена страан.тогава идват и следващите.За справка - Унгария-започна със Сузуки Суифт(да , не е врха...), но сега прави Аудита- ТТ , А3 , завода ще се разшири още , да не говорим , че всеки мотор де що е над 4цилиндъра се произвежда именно там.Да , това включва и блока на Lamborghini Gallardo.И той се прави там.И големите V84.2FSI&TDI , V10 и т.н(без W12-от VW).Това е -отнякъде трябва да се почне...Ама ние никога не почваме...Коментиран от #19
16:00 08.09.2011
19 scar
До коментар #18 от "racs":
Хайде сега си хапни бисквитките с мляко и се упокой. Не четеш, а се правиш на много умен. Къде съм плюл роувърите? Говорех относно нашите инвеститори, че не успяха да се сработят с чуждите и хората се отдръпнаха. Аман от пишман акълии.16:00 08.09.2011
20 потвърждение
До коментар #17 от "scar":
Смятах , че със коментара си казвам точно това(поне по отношение на Пежо).Сега да видим Ситроен Метрополис , или както ще го кръстят като сериен автомобил-какво ще представлява.Това може да се каже , че е първия потенциален конкурент на S-класа , 7-ца и A8 (поне като претенции...).Но да не бързаме да го оплюваме-може пък приятно да ни изненадат?Що се отнася до рено - може да им избият чивиите и да направят като с Рено Латитюд-вземате Нисан Максима , сменяте емблемите - и ето ви Рено Латитюд.По същия начин могат да вземат най-голямото Инфинити за щатския пазар , фокус-мокус- и ето го конкурента на S-класата.Технически е изпълнимо , но е икономическа глупост - нямат имиджа за кола в този клас, и само биха загубили , ако го направят.Рено са имали големи лимузини преди втората световна война.Но след като национализират фирмата ,французите сменят тотално посоката-минават само на масови автомобили.Затова самите те болезнено усещат липсата на собствени световно признати марки в горните класове.Коментиран от #21
16:00 08.09.2011
21 scar
До коментар #20 от "потвърждение":
Напълно съм съгласен:)16:00 08.09.2011
22 AudiFan
16:00 08.09.2011
23 десо
16:00 08.09.2011
24 user
Коментиран от #26
16:00 08.09.2011
25 Дедослав
ти си болен мозък, като всички останали скопяни.
Изказването ти го доказва. Вие югославяните, сте съгласни на 20-годишен Мерцедес да се качите, но не и на нова френска.
16:00 08.09.2011
26 врачанинЪТ
До коментар #24 от "user":
............ПИЧ БОЛИ ТЕ ГЛАВАТА.....ЯПОНСКОТО КАЧЕСТВО Е ВСЕИЗВЕСТНО....НЕ СЛУЧАЙНО ТОЙОТА СА НОМЕР ЕДНО В СВЕТА ЧЕТИ НЕ САМО АУТО БИЛД ПРИДВОРНОТО СПИСАНИЕ НА ВАГЕНИТЕ...ИМАХ ПАСАТОР ПЕТИЦА И ОТ ЧУДО СТАНАХ ПРИЯТЕЛ СЪС СЕРВИЗНИТЕ МАЙСТОРИ..ОТ ПОРШЕ ИЗТОК ЕЛЕКТРОНИКА НЕМЕЦ НЕ МОЖЕ ДА ПРАВИ ТОВА ГО ЗАПОМНИ НЕМСКОТО КАЧЕСТВО Е МИТ......СЕГА КАРАМ КОРОЛА ВЕРСО ДИЗЕЛ И МЕ БОЛИ ШПАГАТА..САМО МАСЪЛЦЕ ПЪЛНА СИНТЕТИКА...И УБАВА НАФТИЦА БАЦЕ..НЕ РУСКА А ГРЪЦКА ОТ ЕКО.................КИЛОМЕТРИ КОМФОРТ........АЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ...И ЧЕТИ ПОВЕЧКО....Коментиран от #30, #31
16:00 08.09.2011
27 tyanko
по отношени е на части, всяка марка си има цени, комплект съединител за 3.0д на БМВ е 560лв. на ЛЮК, а за 1.9ГТД на ФИАТ 960лв.
Каквото и да си говорим, няма значение дали е нов и ефтин, или стар и скъп... факт е, че всичко опира до късмет на купувача...
16:00 08.09.2011
28 maksito
16:00 08.09.2011
29 E6miMydete
16:00 08.09.2011
30 Владо
До коментар #26 от "врачанинЪТ":
Ми карай си версото и си сипвай гръцка нафта като ти е кеф. Те гърците друго освен маслини май не могат да нарпавят. И те не са тяхна заслуга, ми на климатичните условия.А относно версото нямам думи.
16:00 08.09.2011
31 шьшь
До коментар #26 от "врачанинЪТ":
Егати японското качество щом ми се хвалиш с версото "много" ти разбира и на тебе главата.16:00 08.09.2011
32 Скеленчо
16:00 08.09.2011
33 Джс
Коментиран от #35
16:00 08.09.2011
34 tvt555
16:00 08.09.2011
35 Владо
До коментар #33 от "Джс":
Братле, тука не става въпрос само за парвенющина. Всички френски и италиански коли, които някога някой от приятелите ми е имал са се чупели непрекъснато независимо от това колко са стари. Просто на новите освен всичко и частите им са по-скъпи. И на мен много ми харесва как изглеждат, но съм пътувал с пежо 307 на 1 година до Австрия. Бяхме 3ма души със ските и пак не беше комфортно. Колата не вървеше - за да ти се налага да връщаш на 3та като караш с 80-90 явно има някакъв проблем. Алармата му правеше безброй проблеми, поради които колата отказваше да запали, а за да я оправят искаха 900 и кусур пари тия от пежо. На друг приятел му разправяха, че турбото на новото му 207 не бачка добре, щото малката градска колица всъщност не била за града и то се били запушвало, ма като бил излизал на магистрала по-често всичко щяло да бъде ок. На друг пич супер спортната алфа 145 над 120 е безобразно шумна и на дълъг път е найотвратителната кола, в която съм се качвал. На друг пич фиатът с марели електроника беше с години без километраж щото все нещо не работеше. Аз съм карал 1 корейска, 2 немски и 1 американска кола, всичките на по 8-10 години в момента на купуването им и от всичките съм бил доволен. Само корейската отиде, щото я тотализирах. Останалите си вървят. Най-недеволен съм от опела, но надали ще си купя пак.Ако някой ми намери здрава френска кола, която на всеки 2 години да не я плащам по още веднъж ще си я взема и няма да питам за друго, щото изглеждат добре и имат много яки глезотийки.
А тия бюджетните може и да са хубави. Съмнявам се да се трошат още по-често от дачия, китайски неща, киа или ладата, та ако са на добра цена що не, коли трябва да има за всеки.
16:00 08.09.2011
36 aaaaaaaa
Не се изказвайте неподготвени. Благодаря.
Коментиран от #37
16:00 08.09.2011
37 Владо
До коментар #36 от "aaaaaaaa":
А ти не е зле преди да се вдъхновяваш от Ф1 и Веерцето да си помислиш какво общо имат автомобилте там с тези, които се продават.А също така какви цели преследва бай Льоб и какви Бай Пешо. Дали са едни и същи?
Паралелът ти с горепосочените спортове е също толкова нелеп, колкото и да се опитваш да ме убедиш да си купя фиат мултипла, като ми даваш за пример победите на Ферари във Ф1.
16:00 08.09.2011