Last news in Fakti

24 Септември, 2020 16:19 9 126 20

Все пак VW Passat ще живее

  • volkswagen-
  • passat-
  • фолксваген-
  • пасат

След дълги разисквания компанията одобри ново поколение на един от най-емблематичните модели на Volkswagen

Все пак VW Passat ще живее - 1

Заради нарастващата популярност на Arteon, който има подобни размери, и планираното пускане на електрическата концепция ID Vizzion в серия под формата на седан и комби, новият Passat беше под сериозна угроза да изчезне от моделната гама на VW. Сега обаче стана ясно, че Passat все пак ще живее.

Новият ще се появи на европейския пазар през 2023 година и ще сподели платформата, задвижването и електрическа архитектура със Skoda Superb. Версиите с десен волан ще се произвеждат в нов завод, създаден от Skoda като част от голямо разширяване на производствения капацитет на концерна.

Този ход обаче ще прекрати производството на Passat в завода на Volkswagen в Германия, където той се произвежда повече от 36 години. И както вече ви информирахме, в завода ще започне цялостна реконструкция за производството на електрическия кросоувър ID.4, който се планира да се произвежда там от 2022 година.

В момента европейските версии на Passat са изградени на платформата MQB, докато Passat, продаван в САЩ и Китай, все още е базиран на старата платформа PQ46, която датира от шестото поколение на модела, представен през 2005 година.

От 2023 година обаче всички Passat-и ще бъдат изградени върху актуализирана версия на платформата MQB, използвана в днешния европейски модел, която е и с поддръжка, както на задвижване на предните колела, така и на 4х4. „С Arteon вече имаме лидер в стила в нашия сегмент.

Това оставя място Passat да бъде още по-ориентиран към комфорта от сегашния модел “, заявяват от компанията. Продължение на Passat Alltrack също е планирано с още по-увеличен просвет и допълнителна облицовка на каросерията.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПазарЖик

    47 33 Отговор
    Да си го карат този отпадък.

    Коментиран от #2, #6, #8

  • 2 до ПазарЖик

    32 33 Отговор

    До коментар #1 от "ПазарЖик":

    Каза бастуна с изгнилия оризарник - хаха :)

    Коментиран от #5

  • 3 Религиоузен👼

    29 18 Отговор
    Ще живее, но под друга марка, Рено Пасат доста добре ми звучи👌
  • 4 Анонимен

    21 12 Отговор
    Хаха, сел бекове налазиха. Пасат си остава най продавания в сегмента, а на некой му дреме за глупостите ви

    Коментиран от #7

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Иванов

    13 11 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    Чак пък най-продван в сегмента? Я дай линк към тая статистика , да видим и ние.
    Пасат е безспорно хубава кола с много екстри, но като всички Фолксвагени е надценен. За неговите пари, може да си купиш Хонда Акорд и ще ти остане некой лев , а да не говорим, че ще имаш много по-малко дефекти и проблеми, дори след 10 години каране. VAG в днешно време имат много проблеми с качеството и дефектите. В крайна сметка ,всеки си има вкус, но съм забелязал ,че VAG феновете сте като коне с капаци.

    Коментиран от #9, #10, #11

  • 8 Иванов

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "ПазарЖик":

    Що бе , твоя кинеф по-добър ли е? Я кажи кво караш и на колко години , да се посмеем малко, келеш изтръпнал.
  • 9 Вальоо

    13 8 Отговор

    До коментар #7 от "Иванов":

    Не като коне с капаци,а коне с капаци! ВАГаджиите захапят ли не пускат. Хора които един път са се качили на VW ,след това ги е страх да се качат на каквото и друго било,понеже другите марки не са конфекция и не са същия еднотипен трошляк! На Вагаджията му дай само проблемните му любими марки,и го слушай как ги обича и как са най-добрите.
  • 10 Анонимен

    9 4 Отговор

    До коментар #7 от "Иванов":

    Всъщност Акорд води пред Пасат в световните продажби в сегмента D. Който иска инфо в нета има. А Акорд е доволно по скъп от Пасат, поне последния път когато си купувах кола, Пасат почваше от около 50к, Акорда бе над 60к. Акорда все пак бе с богато стартово оборудване
  • 11 Анонимен

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "Иванов":

    Ти колко автомобили от ВАГ си карал/поддържал та знаеш какви дефекти и проблеми с качеството имат?

    Колко си подкарал от нови, на на по половин милион?

    Коментиран от #12, #13

  • 12 To човек

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Анонимен":

    не може да има всички коли за да знае коя колко се чупи. Затова си има класации и проучвания.
  • 13 Вальоо

    11 8 Отговор

    До коментар #11 от "Анонимен":

    Аз съм карал и мога да ти кажа че по-кофти коли за тия пари надали има. Първо че са сравнително скъпи за тва което предлагат. Второ,че почти всичките изглеждат по-много идентичен начин да не кажем еднакво. Трето, че вътре в купето ако махнеш емблемата не можеш да кажеш в какво се намираш. Четвърто- В момента нито едно задвижване на ВАГ-а не е качествено. Дизела след 150,000км е просто всекидневно главоболие. Бензиновите мотори също са уникално главоболие. След 100,000 можеш да очакваш от смяна на масло до нов двигател. В Семейството има Touran 2013 1.6Tdi на 200,000км (100% истински) и по-голямо дърво от това няма никъде! Постоянно влиза в авариен режим,при положение че му бяха чистени всички филтри. Въобще,вагаджиите са скрити мазохисти,признал съм го..

    Коментиран от #14

  • 14 Анонимен

    10 6 Отговор

    До коментар #13 от "Вальоо":

    За аварийния режим не е виновен автомобила, а неправилна експлоатация. Ако филтъра е заминал, никакво чистене не помага.
    Предния ми бе Б6 1.9TDI, карах 10тина години и го продадох на 154к, със сменени 2 биелетки и 4 тампона. Сега съм с Б8 на 21к и година. Това относно проблемите. Естествено някои кодове трябва да се избягват.
    Това за емблемата ме разсмя... ФВ има един от най интуитивните и ергономични салони, всичко е там където трябва да бъде и не е претрупано, не може да се сбърка с нищо друго. Материалите са добри, както и сглобката, не знам какво повече трябва.

    Цената им е такава каквато трябва да бъде. Плащаш за това което получаваш

    Коментиран от #15

  • 15 Вальоо

    7 3 Отговор

    До коментар #14 от "Анонимен":

    Ми тц. Тва 1.9 дето си го имал е от времето когато всичките дизели бяха читави и нямаха филтри. Отделно че тая кола ходи в VW сервиз и казаха че не знаят какво и има и как да се оправи. Относно емблемите което те е разсмяло,разсмяло те е защото е факт! Погледни едно А4 и един Пасат отстрани и ще видиш че са лика-прилика! Отделно тва с ергономичните и интуитивните салони е тъпота :D Толкова ги мързи да направят един различен салон поне за Ауди дето е уж скъпата им марка. Материалите може да са били добри някога,но в момента са под въпрос! Справка е същия тоя Touran,който освен таблото навсякъде другаде е най-отвратителната пластмаса. Цената им трябва да е сравнително по-ниска,имайки предвид че и други марки се намесват на пазара който предлагат същото или по-добро качество на по-тънки пари! Не че ме интересува колко струват,по простата причина че не бих си купил VW ако ще и последната марка на света да е.
  • 16 101

    6 0 Отговор
    Цените на Новите коли се опитват да догонят тези на недвижимите имоти. Така че, все ми е едно какви заводи ще строят.
  • 17 Иванов

    4 0 Отговор
    Много се извинявам за тона си. Държах се като простак Ваг.
  • 18 Аз аз аз аз

    2 2 Отговор
    Кефят ме коментарите, кара Българина дърт кенеф през живота си сменил няколко коли втора ръка не се качил на нова кола ама компетентен за всички марки това било боклук онова не било като едно време.

    Коментиран от #19

  • 19 5562

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Аз аз аз аз":

    Аз съм карал 7 различни луксозни служебни автомобила и същевремнно имам и 15 годишен автомобил. Истината е че, лукса не е за всеки, а също така ако имате S класа 2020 година хич не ви пука какво щяло да и се развали и какъв боклук е , карате си и толкова.От друга страна новите коли се развалят точно толкова колкото и 15 годишните, само че, далеч по брутално (скъпо) но, това е на около третата година или там някъде, на около 150 -180 хил км.
  • 20 5562

    1 1 Отговор
    И от мен да знайте:) Нови луксозни автомобили (Ауди, Мерцедес, БМВ) се купуват само и единствено когато собственика им трябва да покаже че, стъпва по-търговската, за да покаже че, е успял. Нищо че, може и да е скъсан от всякъде и банката да му диша във врата.А стари акива се купуват от хора които...нямат, нищо нямат имат само липси :)