Заради нарастващата популярност на Arteon, който има подобни размери, и планираното пускане на електрическата концепция ID Vizzion в серия под формата на седан и комби, новият Passat беше под сериозна угроза да изчезне от моделната гама на VW. Сега обаче стана ясно, че Passat все пак ще живее.
Новият ще се появи на европейския пазар през 2023 година и ще сподели платформата, задвижването и електрическа архитектура със Skoda Superb. Версиите с десен волан ще се произвеждат в нов завод, създаден от Skoda като част от голямо разширяване на производствения капацитет на концерна.
Този ход обаче ще прекрати производството на Passat в завода на Volkswagen в Германия, където той се произвежда повече от 36 години. И както вече ви информирахме, в завода ще започне цялостна реконструкция за производството на електрическия кросоувър ID.4, който се планира да се произвежда там от 2022 година.
В момента европейските версии на Passat са изградени на платформата MQB, докато Passat, продаван в САЩ и Китай, все още е базиран на старата платформа PQ46, която датира от шестото поколение на модела, представен през 2005 година.
От 2023 година обаче всички Passat-и ще бъдат изградени върху актуализирана версия на платформата MQB, използвана в днешния европейски модел, която е и с поддръжка, както на задвижване на предните колела, така и на 4х4. „С Arteon вече имаме лидер в стила в нашия сегмент.
Това оставя място Passat да бъде още по-ориентиран към комфорта от сегашния модел “, заявяват от компанията. Продължение на Passat Alltrack също е планирано с още по-увеличен просвет и допълнителна облицовка на каросерията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ПазарЖик
Коментиран от #2, #6, #8
16:28 24.09.2020
2 до ПазарЖик
До коментар #1 от "ПазарЖик":
Каза бастуна с изгнилия оризарник - хаха :)Коментиран от #5
16:30 24.09.2020
3 Религиоузен👼
16:30 24.09.2020
4 Анонимен
Коментиран от #7
20:47 24.09.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Иванов
До коментар #4 от "Анонимен":
Чак пък най-продван в сегмента? Я дай линк към тая статистика , да видим и ние.Пасат е безспорно хубава кола с много екстри, но като всички Фолксвагени е надценен. За неговите пари, може да си купиш Хонда Акорд и ще ти остане некой лев , а да не говорим, че ще имаш много по-малко дефекти и проблеми, дори след 10 години каране. VAG в днешно време имат много проблеми с качеството и дефектите. В крайна сметка ,всеки си има вкус, но съм забелязал ,че VAG феновете сте като коне с капаци.
Коментиран от #9, #10, #11
22:09 24.09.2020
8 Иванов
До коментар #1 от "ПазарЖик":
Що бе , твоя кинеф по-добър ли е? Я кажи кво караш и на колко години , да се посмеем малко, келеш изтръпнал.22:11 24.09.2020
9 Вальоо
До коментар #7 от "Иванов":
Не като коне с капаци,а коне с капаци! ВАГаджиите захапят ли не пускат. Хора които един път са се качили на VW ,след това ги е страх да се качат на каквото и друго било,понеже другите марки не са конфекция и не са същия еднотипен трошляк! На Вагаджията му дай само проблемните му любими марки,и го слушай как ги обича и как са най-добрите.22:21 24.09.2020
10 Анонимен
До коментар #7 от "Иванов":
Всъщност Акорд води пред Пасат в световните продажби в сегмента D. Който иска инфо в нета има. А Акорд е доволно по скъп от Пасат, поне последния път когато си купувах кола, Пасат почваше от около 50к, Акорда бе над 60к. Акорда все пак бе с богато стартово оборудване22:29 24.09.2020
11 Анонимен
До коментар #7 от "Иванов":
Ти колко автомобили от ВАГ си карал/поддържал та знаеш какви дефекти и проблеми с качеството имат?Колко си подкарал от нови, на на по половин милион?
Коментиран от #12, #13
22:35 24.09.2020
12 To човек
До коментар #11 от "Анонимен":
не може да има всички коли за да знае коя колко се чупи. Затова си има класации и проучвания.22:45 24.09.2020
13 Вальоо
До коментар #11 от "Анонимен":
Аз съм карал и мога да ти кажа че по-кофти коли за тия пари надали има. Първо че са сравнително скъпи за тва което предлагат. Второ,че почти всичките изглеждат по-много идентичен начин да не кажем еднакво. Трето, че вътре в купето ако махнеш емблемата не можеш да кажеш в какво се намираш. Четвърто- В момента нито едно задвижване на ВАГ-а не е качествено. Дизела след 150,000км е просто всекидневно главоболие. Бензиновите мотори също са уникално главоболие. След 100,000 можеш да очакваш от смяна на масло до нов двигател. В Семейството има Touran 2013 1.6Tdi на 200,000км (100% истински) и по-голямо дърво от това няма никъде! Постоянно влиза в авариен режим,при положение че му бяха чистени всички филтри. Въобще,вагаджиите са скрити мазохисти,признал съм го..Коментиран от #14
22:48 24.09.2020
14 Анонимен
До коментар #13 от "Вальоо":
За аварийния режим не е виновен автомобила, а неправилна експлоатация. Ако филтъра е заминал, никакво чистене не помага.Предния ми бе Б6 1.9TDI, карах 10тина години и го продадох на 154к, със сменени 2 биелетки и 4 тампона. Сега съм с Б8 на 21к и година. Това относно проблемите. Естествено някои кодове трябва да се избягват.
Това за емблемата ме разсмя... ФВ има един от най интуитивните и ергономични салони, всичко е там където трябва да бъде и не е претрупано, не може да се сбърка с нищо друго. Материалите са добри, както и сглобката, не знам какво повече трябва.
Цената им е такава каквато трябва да бъде. Плащаш за това което получаваш
Коментиран от #15
23:22 24.09.2020
15 Вальоо
До коментар #14 от "Анонимен":
Ми тц. Тва 1.9 дето си го имал е от времето когато всичките дизели бяха читави и нямаха филтри. Отделно че тая кола ходи в VW сервиз и казаха че не знаят какво и има и как да се оправи. Относно емблемите което те е разсмяло,разсмяло те е защото е факт! Погледни едно А4 и един Пасат отстрани и ще видиш че са лика-прилика! Отделно тва с ергономичните и интуитивните салони е тъпота :D Толкова ги мързи да направят един различен салон поне за Ауди дето е уж скъпата им марка. Материалите може да са били добри някога,но в момента са под въпрос! Справка е същия тоя Touran,който освен таблото навсякъде другаде е най-отвратителната пластмаса. Цената им трябва да е сравнително по-ниска,имайки предвид че и други марки се намесват на пазара който предлагат същото или по-добро качество на по-тънки пари! Не че ме интересува колко струват,по простата причина че не бих си купил VW ако ще и последната марка на света да е.02:16 25.09.2020
16 101
05:25 25.09.2020
17 Иванов
05:31 25.09.2020
18 Аз аз аз аз
Коментиран от #19
09:52 25.09.2020
19 5562
До коментар #18 от "Аз аз аз аз":
Аз съм карал 7 различни луксозни служебни автомобила и същевремнно имам и 15 годишен автомобил. Истината е че, лукса не е за всеки, а също така ако имате S класа 2020 година хич не ви пука какво щяло да и се развали и какъв боклук е , карате си и толкова.От друга страна новите коли се развалят точно толкова колкото и 15 годишните, само че, далеч по брутално (скъпо) но, това е на около третата година или там някъде, на около 150 -180 хил км.12:33 25.09.2020
20 5562
12:40 25.09.2020