Немското ателие G-Power, прочуто с доработката на най-мощните автомобили с марка BMW, държи няколко от рекордите за скорост, като едно от най известните и творения е BMW M5 Hurricane RR.
По отношение на модела X6 инженерите от G-Power вече имат две сериозни разработки зад гърба си - Typhoon и Typhoon RS. Първата версия, стандартно разполагаща с 4.4-литров V-осмак беше преработена, като обемът нарастна до 4.8 литра, а мощността до 625 к.с. Typhoon ускорява до 100 км/ч за 4.5 секунди.
Това обаче явно не беше достатъчно, защото малко по-късно G-Power извади разновидността RS. Тя беше снабдена с 5.5-литров мотор с две турбини, който след сериозна доработка достигна мощност от 900 к.с. Ускорението до 100 бе само 4.2 секунди, а максималната скорост - 330 км/ч.
Това помогна на Typhoon RS да постави световен рекорд за кросоувъри, като подобри постижението на Brabus GLK V12. Този модел се превърна в един от най-скъпите тунинг автомобили. Цената му е 675 000 евро. Освен това вече е и доста ценен, защото от него бяха произведени само пет екземпляра.
Сега инженерите на G-Power показаха нова разработка, позиционирана между Typhoon и Typhoon RS. Логично, моделното и обозначение е S. Измененията в екстериора са свързани основно с новата предна "престилка". Капакът на моторния отсек е изработен изцяло от въгледродни сплави и е снабден с ефектни и доста ефективни вентилационни отвори.
Ауспухната система също е нова. Тя е изработена от неръждаема стомана, като завършващите четири тръби са с диаметър 125 мм. Срещу допълнително заплащане ауспухната система може да бъде изработена и от титан. Екстериорната визия отзад се допълва от интересния дифузьор от въглеродни нишки.
V-образният осемцилиндров двигател на Typhoon S е с работен обем 4.4 литра. Двата турбокомпресора са нови, електрониката му е изцяло препрограмирана, а ограничителят на скоростта е премахнат. Благодарение на тези доработки мощността достига 725 к.с., със 170 коня повече от стандартното BMW X6 M.
Максималният въртящ момент е електронно ограничен на 890 Нм, което се прави с цел предпазване на скоростната кутия. Има вариант обаче трансмисията да бъде усилена и тогава въртящият момент може да достигне до 1 000 Нм. С подобни характеристики Typhoon S достига максимална скорост от 300 км/ч.
Ускорението от 0 до 100 км/ч също е впечатляващо. То е еднакво с това на по-мощната модификация RS - 4.2 секунди. Интерес представляват и джантите. Те са G-Power Silverstone RS и са с размер 23 цола. Алуминиевите колела са "обути" с гуми Michelin с размери 280/30 отпред и 315/25 отзад,
Идеята за създаването на Typhoon S е да бъде подобрена аеродинамиката на автомобила и поради тази причина по интериора не е променяно нищо. Аеродинамичният пакет се предлага на цена от 6 900 евро без монтаж. 23-цоловите джанти с гумите струват 8 865 евро, а преработката на агрегата се предлага на цена от 13 526 евро.
23 Март, 2011 12:15 11 606 23
G-Power отново поглежда към BMW X6
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 dankata
Коментиран от #3
16:00 08.09.2011
2 G-Power BMW
Коментиран от #5
16:00 08.09.2011
3 Хулиган
До коментар #1 от "dankata":
КЪДЕ ЧЕТЕШ БЕ dankata, НА ТОЗИ МОДЕЛ МАКС. СК. Е 300км/ч ! ТОЗИ, КОЙТО Е ПИСАЛ СТАТИЯТА, НА ПРЕДПОСЛЕДНИЯТ РЕД ВМЕСТО "дганти", МОЖЕШЕ ДА НАПИШЕ "джанти" ! И ТОЙ КАТО ТЕБ ОЩЕ НЕ СЕ Е СЪБУДИЛ !16:00 08.09.2011
4 Хулиган
16:00 08.09.2011
5 Дошо
До коментар #2 от "G-Power BMW":
Кои японски боклуци бе мен?Това БМВ е звяр да, ама не е нито кола нито джип.Даже не е и паркетник, защото е също толкова зле с проходимостта колкото и едно обикновено дръгливо БМВ със задно.И колкото и да е звяр е нискоефективен звяр само вдига патардия нищо повече.Много коне много нещо, а динамиката същата.16:00 08.09.2011
6 Дошо
16:00 08.09.2011
7 fenn
16:00 08.09.2011
8 Santa Fe
16:00 08.09.2011
9 mm
16:00 08.09.2011
10 pawer
Коментиран от #11, #13
16:00 08.09.2011
11 mitko
До коментар #10 от "pawer":
besporno djipat e hubav noo neveroqten ne e16:00 08.09.2011
12 ачо
16:00 08.09.2011
13 Дошо
До коментар #10 от "pawer":
Абе той, че е хубав е хубав.Не ми харесва това, че проходимостта му е никаква.ДА боксува по мокра трева това и минимален наклон да неможе да преодолее на какво прилича за един джип?На пътя ще е ракета, но нали все пак е и ,,джип" трябва поне малко да става за извън асфалта.16:00 08.09.2011
14 Spewn1
16:00 08.09.2011
15 ahaha
16:00 08.09.2011
16 Дошо-хлапак
Коментиран от #18
16:00 08.09.2011
17 ВАСИЛ
16:00 08.09.2011
18 Дошо
До коментар #16 от "Дошо-хлапак":
Абе пич кефят ме такива наивни деца като теб.Марка, която другите няма да достигнат никога.Нещо като дете пророк се изживяваш а?Ех ма си забавен.Не да я достигнат ами са я минали отдавна.Дори кенефите на Ауди са по-добри, в някои отношения.Айде стига висял на компа, че тук няма да научиш нищо и утре пак ще имаш Слаб2 въпреки убедеността ти, че си природно интелигентен.Коментиран от #23
16:00 08.09.2011
19 с
Също би трябвало да знаете че избиването на комплекси в Интернет е безсмислена работа
16:00 08.09.2011
20 ----
Inache bravo na G-POWER i BMW znaqt si rabotata
16:00 08.09.2011
21 ggg
16:00 08.09.2011
22 Petar
16:00 08.09.2011
23 Дишо лапенце !!
До коментар #18 от "Дошо":
Майка ти не ти ли е казвала да не сядаш на компютъра докато я няма ?И се съм виждал прости пишлемета ама като тебе такова тъпо парче не бях виждал в целия сайт ти пишат че си тъп и те обиждат и ти продължаваш да пишеш тук нямам думи за теб приятел...16:00 08.09.2011