28 Март, 2011 11:32 12 017 80

Audi разработва ново quattro, S8 и RS6

  • audi-
  • a8,s8-
  • rs6

В последно време автомобилната компания от Инголщат обръща много сериозно внимание на своите най-наточени модификации, носещи обозначението S. И докато до този момент ставаше въпрос за по-малките модели, то сега от Audi са се фокусирали върху флагмана А8.

Именно на базата на А8 се очаква да бъде направено и новото S8. Премиерата му е насрочена още за тази година, а прогнозите са, че в продажба S8 ще постъпи през 2012-а.

Сегашният топ агрегат ще отстъпи мястото на доста по-модерен V-образен осмак с мощност от 520 к.с. Ако това стане факт, то за съжаление на феновете на Audi, S-осмицата няма да е най-мощната в луксозния клас. Mercedes-Benz S-Klasse AMG разполага с мощност от 544 к.с., като има дори и по-мощна версия с 571 к.с.

От Audi явно не страдат от излишни комплекси и са решили, че и 520 к.с. са им достатъчни. За тези обаче, на които тази мощност им се струва малко, инголщатци подготвят и още една изненада. Очаква се през следващата година компанията да представи модернизирана версия на RS6.

Очакванията са именно по-малкият модел на фирмата да получи уникалния V-образен осмак с два турбокомпресора и умопомрачителна мощност от 600 к.с. Ако се питате за какво са им на Audi толкова много коне, то отговорът е ясен. На компанията й трябва силен конкурент на BMW M5, чиято премиера се очаква още следващия месец.

Освен тези новости Audi разработва и свръхиновационна система за перманентно предаване на въртящия момент към четирите колела (снимка 3). Тя се нарича e-tron quattro и за прецизното й действие инженерите са интегрирали и два електромотора. Те са монтирани на предната и задна ос и развиват мощност от 33 и 60 киловата съответно.

Електрическите двигатели се захранват от йон-литиеви батерии, разположени в трансмисионния тунел, а освен тях тягата се допълва и от бензинов четирицилиндров мотор с мощност 211 к.с. Този агрегат работи съвместно с роботизирана скоростна кутия с два съединителя.

Така сумарната мощност става 320 к.с., а според инженерите от Audi средният разход на автомобил A5 с e-tron quattro е 2.7 литра на 100 километра пробег. Специалистите обаче са на мнение, че серийната версия ще харчи около 6 литра на 100 километра.

Само на ток А5 e-tron quattro може да измине разстояние от 40 километра. Прототипът има и система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране, а така също и познатия вече активен заден диференциал, повишаващ сцеплението на външното колело в завой.

Очаква се новата quattro система да бъде налична в серийните модели на Audi през 2014 година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Cochev

    24 19 Отговор
    makar da sum fen na mercedes, priznavam 4e e mn krasiv "osmaka"
  • 2 rumpi

    15 12 Отговор
    не харесван audi но тези са върха!!!!!!!!!!!!!!
  • 3 Иван

    15 12 Отговор
    ЕТО ТОВА СА КОЛИ !! ИСКАМ ГИ И ТРИТЕ :)
  • 4 Иван

    12 10 Отговор
    Е това са коли ! Искам ги и трите :)

    Защо ми изтрихте предишнотото мнение, което беше същото ?
  • 5 Меrcedes Fan

    20 9 Отговор
    Няма страшно,новата S-класа идва.В момента се провеждат тестове и към 2012-2013 ще е налице.От където следва,че и ново AMG-то ще се появи,а като чета какво са замисли не ми се мисли каква стахотия ще е.Иначе поздравления на Audi за S8-ка и RS6,но докога ще вдигат мощността,незнам.
  • 6 Дидката

    14 13 Отговор
    Истината е че винаги БМВ от даден клас излиза 1-во като модел,и след това Ауди догонва с коне,дизайн и т.н.От колко години има БМВ Х6?В момента Ауди подготвя Q6...винаги ще са назад,а до конете коя колко е абсолютно всички фирми могат да направят кола с много коне,така че Ауди с надутите им с турбота коли не са нищо особено.Има ли кола с атмосферен двигател която да бие БМВ,ако има някой да ми пише!
  • 7 Дошо

    19 24 Отговор
    Осмицата е с уникално грозна, тъпа предница.Вече изгъзиците на Ауди преминават всякакви граници.Споилери, лампички...цигания до шия.Вместо да вземат да осъвършенстват технически колите си те само слагат разни букви и измислени означения по тях.Е-трон Куатро?Ми това си е просто един хибрид, какво измислят разни префърцунени найменования?Така като гледам данните се очертава следващите 2-3 години да са в ролята на догонващия(както е било и досега).Явно БМВ ще им скъсат шортите със новите си модели.20 коня отгоре, много лампички и друга решетка няма да са достатъчни да преборят съперника си. За Мерцедес пък да не говорим.Май Мерцедес ще им каже леже Лека нощ не както се опитваха да изкарат, че те ще направят.Смешници!

    Коментиран от #8, #14, #18

  • 8 Kolio

    15 17 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Nz kakav 4ovek trqbva da si da kajesh 4e 8maka e grozen shushlek.Po golqm razbira4 sa izkara ot nemskite enjineri!Ako leda e ciganiq nqmashe vs marki da go kopirat ot audi koito 1vi go slojiha na a5
  • 9 sais

    6 10 Отговор
    tiq ne6to iskat da stanat mnogo prestijna marka mai
  • 10 sais

    9 10 Отговор
    4ak sa drazne6ti ve4e
  • 11 16 V

    8 6 Отговор
    BuHTu/\kaTa написа:
    Това е "Да си е.е на Франко-магаретината и кичозната селска Мунинг оранжева А 8 екстийм воревър селджърс Бостън шпацирен дудуткен анцайтунг берайфен махен гутен капутен"
  • 12 4ipi

    22 14 Отговор
    RS6 za da pobedi novoto e63 i novoto M5 mu trqbvat pone 650 konq.6toto tova sa 600 AUdi kone.Toest 3-kraki :D eto i primer.Limozina pobejdava "supercar"

    Коментиран от #13

  • 13 Дошо

    4 13 Отговор

    До коментар #12 от "4ipi":

    И на мен Ауди не са ми любимци ама хайде да не се заблуждаваме.Това е с 4.2 мотора ако е 5.2 Мерца няма никакъв шанс.

    Коментиран от #58

  • 14 user

    11 14 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Пише се "усъвършенстван", а не "осъвършенстван" бе ! Не си стигнал до този клас още нали ? В капитализма е така - неграмотниците като теб карат стари коли, задминават ги Аудита и те злобеят срещу тях ! Учи повече, образовай се, работи усърдно и вероятно ще имаш щастието да се качиш на истински автомобил като Ауди ! Еволюционно погледнато обаче най-добре да си караш нисанчето - подхожда ти - евтина кола за евтин и неграмотен човек ... Не, нямам Ауди - имал съм преди и съм много доволен, бих си купил с удоволствие отново - логично е да си даваш парите на инженерите им, които ги заслужават ! Радостно е да гледаш задавени от злоба мижитурки като Дошко - нищо смислено, само ярост и безпомощност към сериозните автомобили ! Пиши си домашните, играй си на Need for speed и не се прави на компетентен за немските автомобили, които никога не си имал и няма и да имаш, защото си looser !

    Коментиран от #16

  • 15 BMW

    11 12 Отговор
    Зверски злобна муцуна. Няма начин да не я харесам въпреки че предпочитам BMW
  • 16 Дошо

    11 7 Отговор

    До коментар #14 от "user":

    Една грешка голяма работа поне пиша на кирилица.Злоба виждам само в коментарите ти към мен.Аз лични нападки към хората, които не познавам не правя за разлика от теб.Вижда се кой е пълен със злоба.Да обиждаш, някой заради една глупава марка автомобили, ей това не го разбирам.И като толкова ме заяждаш заради симпатиите ми към Нисан я посочи едно Ауди, което ще победи Нисан ГТР и на 400м и на обиколка на писта .i.
  • 17 G777

    16 11 Отговор
    Сега сериозно.Това ауди е поредния безличен модел от хърбавия клонинг на Фолксваген.Ауди дори не могат да съществуват самостоятелно,като БМВ и Мерц,защото ще фалират за 24 часа.Ауди не са постигнали нито едното,нито другото.Пресилената им радост,че най-после стигнаха 1 млн. продажби прилича на радостта на Авто ВАЗ,че са продали 10 хил. бр. клонинзи на дачия.За мен Ауди са жалки.Съгласен съм с Дошо.Само да вметна user Дошо е ''горд'' собственик на ауди!
  • 18 BMW

    15 12 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    От 3 седмици ти чета коментарите и се чудя. ОТ КЪДЕ ГО ИМАШ ТОВА САМОЧУВСВИЕ ДА СЕ ИЗКАЖВАШ ТАКА ЗА АВТОМОБИЛИ КОЙТО ГЛЕДАШ САМО НА СНИМКИ ?

    Коментиран от #21, #30

  • 19 Mortus

    9 11 Отговор
    NEW AUDI S8 - звяр, животно, космически кораб, стил, гъзария, мощност, агресия, лукс...
    .ати гъзарията е тази кола.
    Ако някой друг се сеща за асоциации да пише.

    Коментиран от #20, #31

  • 20 111

    11 1 Отговор

    До коментар #19 от "Mortus":

    По-спокойно, бе, ще свършиш
    В муцуната прилича на булдог

    Коментиран от #32

  • 21 111

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "BMW":

    Ти пък се научи кога се пиши "и" и кога "й"

    Коментиран от #28

  • 22 Kompleksar

    4 16 Отговор
    Audito spored men e vyrha na DVG kolite. No, ve4e idva novoto vreme na alternativnite goriva, zapo4na. Pomislete- nqma petrolna zavisimost, nqma zamyrsqvane, nqma politi4esko razpredelenie na sveta, nqma voini, ot tam ne se prozvezdat oryziq, nqma ubiti..... I men me kefi tva 600 konq, ama da otida nedelq na nqkoq pista i da se nakefq. Iny4e bilo to Prius, bilo to Lexus ako ima6 pove4ko pari. Kvo, imat lo6o uskorenie li. E da kat spre6 pred Planet nqaa da im iztekyt ligite na nqkvi 4apli kekavi (bez Cayen 2011 hibrid...) ama moze i da go nadzivee6 toq period.
  • 23 Peugeot 307

    5 3 Отговор
    И аз от доста време ти чета коментарите и да ти кажа не си прав за повечето неща.От сиг 200 модела на Нисан само 1 2 стават и ти заради тия модели хвалиш всичките японски коли.Не е правилно да нападаш постоянно другите марки при положение,че не си имал такива автомобили.Всяка марка си има плюсове и минуси.
  • 24 Peugeot 307

    3 1 Отговор
    За Дошо става въпрос!
  • 25 Х

    4 4 Отговор
    Аз отдавна спрях да ви чета коментарите, все едни и същи са. От доста години Ауди правят високотехнологични коли и вече са по-бързи и по-красиви от бмв и мб. Вас толкова много ви е яд от това, че се чудите вече какво да пишете.
  • 26 chevrolet

    5 13 Отговор
    Е по циганско ауди не бех виждал...за сивото става въпрос..
  • 27 pawer

    5 2 Отговор
    S8-ХУБАВИЦИ.....:)
  • 28 BMW

    2 4 Отговор

    До коментар #21 от "111":

    ОТДАВНА! НО СКОРО ЗАПОЧНАХ ДА ОБРЪЩАМ ВНИМАНИЕ НА ТОВА ДОРИ КОГАТО ОБЩУВАМ С НИСКО И СРЕДНО ИНТЕЛИГЕНТНИ МОДЕЛИ.
  • 29 pawer

    3 4 Отговор
    абе виждал си ти AUDI,някога"GM" че коментираш....
  • 30 Дошо

    5 3 Отговор

    До коментар #18 от "BMW":

    Ами имам известни технически познания и съм се интересувал от марката преди да осъзная що за боклук са автомобилите и.
    Посети Ауди форума и се разрови за полкупка на комплекта носачи за предницата.Виж там има един габровец, който ги внася на много изгодни цени.Към комплекта, който той предлага има опоменати моделите които са с тези носачи.Като започнем от Шкодите минем през VW и стигнем до Ауди.Та цялата предница на една Шкода Октавия е идентична с тази на Патас А4, А6 и дръж се А8.Ти представяш ли си щом една дръглива А4 има проблеми с носачите какво ще става като тежестта на осмицата се пренесе върху тях особено с 4.2 мотора?Та окачването еднакво, двигатели еднакви(ако някой си прави илюзията, че не са еднакви то аз му съчувствам за психическото състояние).Е това е модулното сглобяване на VAG понижават производствените разходи като ползват едни и същи части за 20 ,,модификации" на отделните си марки, но пък надуват крайните цени като слагат различни фарове и ламарини и друг интериор.Даже понякога и това не правят - пример А4 Б7 и последния модел на Сеат от средния клас.При него интериора е 1:1 с този на Аудито.Най-новия Патас е на същата платформа, а струва повече от Б7 и Сеата.ЗАради емблемата хората се лъжат и дават 10000 евро отгоре за ,,новия" модел.Мотора същия като на моята А4 от 97г сложили му един капак и променили изпускателните колектори и бутнали малко софтуеара и станал повечко коне в базовата си версия и край ...напредък голям.Има много да се пише по въпроса човек, ама несъм само аз тук трява и други да пишат :-)
    23 Peugeot 307- виж сега аз харесвам Хонда, но понеже за момента ГТР е с най-добри спортни показатели затова го давам за пример като се заговори за съревнование в динамиката.Ако имам много пари бих си купил Акорд от 2008г.

    Коментиран от #34, #37

  • 31 16 V

    7 2 Отговор

    До коментар #19 от "Mortus":

    "Да си е.е на Франко-магаретината и кичозната селска Мунинг оранжева А 8 екстийм воревър селджърс Бостън шпацирен дудуткен анцайтунг берайфен махен гутен капутен"
    Му ха ха ха

    Коментиран от #33

  • 32 Mortus

    3 10 Отговор

    До коментар #20 от "111":

    Чакай бе пес на теб кой ти дава право да гвориш. Майка ти като те пусне от каишката тогава може да се замислиш на кого и какво да говориш. Когато ще може да си позволиш да дадеш 200 000 лв. за кола тогава ще даваш оценки. А за сега придворни шуте Чао.
  • 33 Mortus

    4 3 Отговор

    До коментар #31 от "16 V":

    Единствено собственото ти отражение в огледалото може да асоциира тези думи. Аман от клоуни.

    Коментиран от #36

  • 34 ...........

    6 4 Отговор

    До коментар #30 от "Дошо":

    това от кой саит го преписа??? Че ми стана много интересно

    Коментиран от #35

  • 35 Дошо

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "...........":

    Смешко ето ти линк към Ауди Емоушън клуб с обявата и всички модели на VAG с еднакви окачвания
    http://www.audiemotion.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=2839
  • 36 111

    6 1 Отговор

    До коментар #33 от "Mortus":

    Момчета, стига сте писали вече против Ауди, че този тинейджър mortus ще сънува кошмари цяла вечер. Съжалете го, виждал е кола и жена само в net-a

    Коментиран от #60

  • 37 BMW

    4 6 Отговор

    До коментар #30 от "Дошо":

    Доше, бате, ето за това сомочуствие да обясняваш ставаше въпрос. Вече разбрах от къде е, от интернет. Не те знам какъв си но понеже звучиш интелигентно в сравниние с повечето хора който пишат тук ще ти сторя учение. 1: Не бъди теоретик. 2: Пиши за неща който си научил от собствен опит. 3:Не пиши за неща който всеки знае отдавна. Не ми обяснявай за AUDI, дървото А6 С4 примерно аз съм го ял много отдавна когато излезе модела, може би тогава ти си карал ВЕЛОСИПЕДЧЕ С ТРИ ГУМИ и предно предаване. Ако искаш да си актуален обясни защо BMW цепи гумите по дължина на протектора при продължително коране с скорост след 200км/ч а AUDI НЕ.

    Коментиран от #38, #39

  • 38 111

    5 1 Отговор

    До коментар #37 от "BMW":

    Думите "който" и "които" просто ги пропускай вече, че объркваш смисъла

    Коментиран от #40

  • 39 Дошо

    5 2 Отговор

    До коментар #37 от "BMW":

    Абе какво самочувствие?Не смятам, че демонстрирам накаква надменност спрямо останалите напротив.Ако си забелязал доста келеши се опитват да ме подиграват докъто аз се опитвам да бъда обективен и да посочвам источници, а не да си смуча инфо от пръстите.ЗА А6 Ц4 нищо не съм казал.То не е с многоточково окачване като А4 Б5, А6 Ц5 и А8 D2,D8 разните Патаси и Шкоди Октавии и Супърб.
    Защо BMW цепи гумите по дължина на протектора при продължително коране с скорост след 200км/ч а AUDI НЕ?
    Ми ако става въпрос за третата серия модел Е46 мога да предположа, че е заради проблемите, които имат тези баварки отзад.Има доста сведения за дефектирали диференциали и цялостното захващане на задния мост към купето.Показателен е факта, че в САЩ се продават комплекти планки за окрепване леглата на амортисьорите, защото има случаи те направо да се разкъсат и да влязат в багажника.Може би заради това се създават някакви предпоставки, като промяна в положението на гумите(в смисъл излизане от правилната геометрия на движението им) при много високи скорости да се увреждат.
    Аз това мога само да предположа.Ако ти знаеш отговора и споделиш информация по въпроса на мен ще ми бъде интересно да науча причината за това ,,явление"
    Поздрави!

    Коментиран от #41

  • 40 BMW

    5 1 Отговор

    До коментар #38 от "111":

    Благодаря. Няма! А ти когато искаш да се изравниш с някои не го натискаи на долу а ми започвай да драпаш на горе към него.Забележките ти може да заблудят някои че си дребна и мижетуркава душица.

    Коментиран от #65

  • 41 BMW

    6 5 Отговор

    До коментар #39 от "Дошо":

    Става въпрос за коли за малко по напреднали Е60 и Е61 например

    Коментиран от #47

  • 42 chetoch

    9 1 Отговор
    Е то опит, опит ама и тия истории са малко като: "Съседа познава един дето друг му казал, че един негов познат дигнал на SLR-а 330 км. и му блокирал скоростната кутия и много се трошат тия SLR-и". Кога излезе новата серия BMW-та, кога я купихте или някой Ви я даде, кога я карахте с над 200, че чак и продължително, че и гумите и се "цепят по дължина на протектора" и кога успяхте същото упражнение(с взимането, карането с над 200 продължително) да го направите с новата серия Audi ? Иначе ако не става въпрос за новата серия тогава защо и ти го посочваш ? Както сам си написал "3:Не пиши за неща който всеки знае отдавна."
    Въпреки, че това май само ти го знаеш.

    Коментиран от #44

  • 43 chetoch

    5 1 Отговор
    До BMW беше предния ми пост и по конкретно до 37 - мислех, че съм го цитирал, но май не съм.

    Коментиран от #45

  • 44 BMW

    2 5 Отговор

    До коментар #42 от "chetoch":

    Чел си, чел си, ама не си прочел. Я ЧЕТИ ПАК. Ще ти помогна малко. За кой модели на BMW и AUDI става въпрос. Къде прочете да се споменава колата от горната снимка
  • 45 BMW

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "chetoch":

    И аз така.

    Коментиран от #46

  • 46 chetoch

    5 2 Отговор

    До коментар #45 от "BMW":

    Колега защо първо не се научим да пишем което ще е изключително предимство и успех независимо от възрастта ти. А за моделите много смешно ми стана като те прочетох - ми нали ти говореше кои "цепели гумите" и кои не. Не си споменал конкретно модели в първия пост но то се подразбра предвид, че темата и спора е за новите модели а не за E30, а във следващия пост си написал "за коли малко по напреднали от Е60 и Е61" Значи все пак имаш нещо предвид и това са сравнително съвременни модели. Мен въпроса ми беше друг - кога успя да тестваш въпросните модели на Audi и BMW и то чак ПРОДЪЛЖИТЕЛНО и с над 200 км ? Кажи къде дават да ги изпробваш и по-важното къде можем да караме продължително с над 200 км. по нашите географски ширини ?

    Коментиран от #50

  • 47 Дошо

    6 2 Отговор

    До коментар #41 от "BMW":

    Е хубаво де кажи какво само си чешеш езика?Обясни ни на тези, които незнаем та да разберем защо така се получава?.

    Коментиран от #53

  • 48 Vw Group

    7 4 Отговор
    eto tova e kolata na godinata ;) ;)
  • 49 Mercedes Fan

    4 5 Отговор
    ЛЕЛЕЕЕЕЕ S8-ЦАТА Е СУПЕР ГОТИНАААААА !!!!!!!!!!!!!!!
  • 50 BMW

    4 6 Отговор

    До коментар #46 от "chetoch":

    Прочети №40.Това Е30 къде го видя не знам. Защо само за писане говорите кото ви куца четенето. ПОЯСНЕНИЕ: Е60 и Е61 са коли за малко по напреднали от вас.А ако не знаеш къде може да се кара продължително време с висока скорорт по-добре е да не ми отговаряш вече зашото явно нямаме нищо общо. Освен че аз не мога да пиша а ти неможеш да четеш.
  • 51 a$

    6 2 Отговор
    vag=zaz
  • 52 роро

    2 0 Отговор
    най-доброто от немското автомобилостроене...фен съм на японците..но..признавам маашинаа..бе ем ве..и останалите дойче мобиле..за мен са пълен траш..виж ауди е друго..
  • 53 BMW

    4 4 Отговор

    До коментар #47 от "Дошо":

    НА ТЕБ ТИ ДАДОХ ПРИМЕР ЗА ТЕМА НА РАЗГОВОР И КОМЕНТАР. ТАКА СЕ РАЗБИРА НА КОКВО НИВО Е ДАДЕН ЧОВЕК. ЕТО КАТО ТОВА "ЧЕТЯЩОТО МОМЧЕ". ЩОМ ПИТА ЗАЩО ЗНАЧИ НЕ Е КАРАЛ ТАКАВА КОЛА (или поне не бързо).ЩОМ ПИТА КЪДЕ МОЖЕ ДА СЕ КАРА С 200км/ч ЗНАЧИ ВЕРОЯТНО НЕ Е НАПУСКАЛ НЕГОВИТЕ СИ "ГЕОГРАВСКИ ШИРИНИ" И КАТО ГО ВИДИШ ЧЕ Е ТАКАВА ШУШУМИГА А СЕ ПРАВИ НА ОТВОРКО ГО ОТСВИРВАШ, ОСВЕН АКО НЕ СИ РЕШИЛ ДА СЕ ЗАЯЖДАШ С НЕГО. ЗАЩОТО ВСЕКИ МОЖЕ ДА ПРОВЕРИ ЦЕНАТА НА ЧАСТИ НО НЕ ВСЕКИ МОЖЕ ДА ЗНАЕ НЕЩАТА ОТ ПРАКТИКАТА ОСОБЕНО АКО Е ВИЖДАЛ ДАДЕНА КОЛА САМО НА СНИМКА.КАКЪВТО Е СЛУЧАЯ НА ПОВЕЧЕТО "АВТОПРОФЕСОРИ" ТУК. ДАНО ДА СИ МЕ РАЗБРАЛ ПРАВИЛНО.
  • 54 йордан

    3 2 Отговор
    Разни хора,разни идеали тази статия е за хора който искат и се интересуват от Ауди хора който не се интересуват от тази Фирма да не си предлагат Леките коментари защото няма смисъл Всеки Автомобил е хубав за себе си зависи какво търсищ в него ;)) Гроздето е Кисело не забравяите това Драги Приятели !!!!!!!

    Коментиран от #56

  • 55 scar

    5 1 Отговор
    Имам чувството, че днешните водачи на нови аудита, по характер са тези, които до преди 10-15 години управляваха бмв. Дзайнът на инголщатският производител е по-агресивен в настоящите модели от конкурентната марка.
  • 56 BMW

    3 2 Отговор

    До коментар #54 от "йордан":

    Браво! Добре го каза. Но те нямат възможност да го разберат.

    Коментиран от #75

  • 57 sss

    4 7 Отговор
    MERCEDES-BENZ S 65 AMG Lang (612 Hp)
    Някой не са чували за тоя "ЗВЕР"май
  • 58 4ipi

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    verno MErcedesite sa s golemi litraji spor nqma :) Vse pak ako e 5 litra 500 konq v10 6te zvu4i kato BMW.Na vsi4ki ni e qsno 4e Benza ne zvo4i kato sporna kola.Iska6 iscepen motor na mercedes Zondata e tipi4en primer ;P edinstveniq model koito haresvam na AUdi e A5 coupe i A4 cabrioleta tva sa im modelite.A8 starata e stra6na taq novata ........ o.rana rabota
  • 59 до бмв

    6 0 Отговор
    Абе ти какъв си такъв,по цял ден висиш пред компа и се обесняваш като ученичка.

    Коментиран от #61

  • 60 Mortus

    4 4 Отговор

    До коментар #36 от "111":

    Ха Ха
    Звънна ли вече на майка си да ти стопли лещичка че се прибираш скоро. Не карам немска кола, но това не означава че не ми харесва AUDI S8. На черното не мога да кажа че е бяло. Айде ходи сега при майка си да ти каже какво да пишеш по форумите. Не съм фен на AUDI, но няма как да не призная че AUDI QUATTRO S1 е легендарна кола, не съм фен на Mercedes Benz, но 300SL от 1957г. е най-красивия роудстър правен някога. Не съм фен на BMW, но с чисто сърце мога да кажа че BMW 507 е най-красивото BMW правено някога. Всяка една марка си има велики модели и те са световно признати и за това по търговете колекционерите плащат стотици хиляди, а даже и милиони долари за тези велики коли. И ти сега искаш да ми кажеш че има само една марка в света и това е. Просто си далеч от истината. Сега някои от вас ще може да си зададът въпроса „тоя пък отворко какво кара”. Аз харесвам италиански марки (без FIAT това е пълна глупост) , а карам ALFA 159 SportWagon 2.4JTDm. Да чуплива е, но за сметка на това е много красива. Също толкова много ми харесва и комбито на AUDI A4.
    Лека и без аварийна.

    Коментиран от #64

  • 61 BMW

    2 8 Отговор

    До коментар #59 от "до бмв":

    ГОЛЯМ СЪМ БАТЕ, ГОЛЯМ СЪМ. ПОВЕЧЕ НЕ ТИ ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ. АКО МОЗЪКА ТИ НЕ Е КОЛКОТО НА СИНИГЕРЧЕ И САМ ДА СИ ГО РАЗБРАЛ. ЕВЕНТУАЛНО ЩЕ ТИ СЕ НАЛОЖИ ДА МЕ ТЪРПИШ ОЩЕ 2 СЕДМИЦИ. А ТИ КАКЪВ СИ?

    Коментиран от #74, #76

  • 62 Only the best

    6 12 Отговор
    1. audi 2.mecedes 3.bmw (4.vw 5.lexus) top 5.
  • 63 docenta

    8 6 Отговор
    ауди винаги са били селяндури

    Коментиран от #70

  • 64 111

    6 2 Отговор

    До коментар #60 от "Mortus":

    "NEW AUDI S8 - звяр, животно, космически кораб, стил, гъзария, мощност, агресия, лукс...
    .ати гъзарията е тази кола." - с тези приказки АЛФА-та ще те оставя по-често на пътя от ревност

    Коментиран от #67, #69

  • 65 111

    7 2 Отговор

    До коментар #40 от "BMW":

    "Забележките ти може да заблудят някои че" - е тук не си сложил "й" и пак го обърка. Още пред "че" се слага запетая... Стига вече, че вземам скъпо за частни уроци по правопис...
  • 66 viktor

    6 4 Отговор
    unikalno e audito
  • 67 Mortus

    5 0 Отговор

    До коментар #64 от "111":

    Да можеби си прав.
    Има осезаема разлика в цифрите между Alfa Romeo 159 2.4 и AUDI A8 около 60 000 евро. На този етап ще е мъчително трудно да си я позволя, а и да можех то на секундата щях да отида до Maserati и да си поръчам Maserati GranTurismo S.
    Ето ти линк към конфигуратора на колите на Maserati може би ще разбереш защо харесвам италиански коли.
  • 68 2030год.

    8 2 Отговор
    ВСИЧКО ЩЕ Е ТОК И ВОДОРОД.
  • 69 Mortus

    1 1 Отговор

    До коментар #64 от "111":

    За 111
    ето линка

    http://www.configurator.maserati.com/gtcc/landing.page?lang=en¤tCountry=36
  • 70 mm

    1 3 Отговор

    До коментар #63 от "docenta":

    Съгласен !!!
  • 71 total power

    9 5 Отговор
    На снимка N-1 Аудито отпред прилича на селски стобор (ограда) SORRY ! Неприятно но ... факт!!!!!!!!!!!!!!
  • 72 ТРОШАЧА ДО only the best N-62

    6 2 Отговор
    ММДАААА ВИДИМА Е НУЖДАТА ТИ ОТ ПСИХОТЕРАПЕФТ . ВЕРОЯТНО СЕГА ИЗЛИЗАШ ОТ ЗАТВОРА И МОЖЕ БИ ПРЕДИ 15Г. КОГАТО СИ ВЛЯЗЪЛ НА ТОПЛО НЯКЪДЕ СИ ЧЕЛ ЗА НЯКАКВА КЛАСАЦИЯ НО ... ОТДАВНА НЕЩАТА СА СТАНАЛИ ТВЪРДЕ РАЗЛИЧНИ Г-Н АМНЕЗИЯ ( а може би си бил в кома ) ??? ЗА ВСЕОБЩО СЪЖАЛЕНИЕ ТОВА КОЕТО СИ ИЗБРОИЛ ВЕЧЕ ДАЛЕЧ НЕ Е ТОЛКОВА НАПРЕД В КЛАСАЦИИТЕ !СЪБУДИ СЕ Г-Н РЕТРО !?
  • 73 натурално

    6 5 Отговор
    Аудито прилича на каската на войниците на империята от междузвездни войни.
    Наистина няма нищо оригинално в дизайна, даже отпред е претрупана.Това разбира се не я прави лоша кола де:)
  • 74 G klasa

    4 2 Отговор

    До коментар #61 от "BMW":

    ti se imash za goliam terikat a si edin obitak kompleksiran.
  • 75 ?

    8 3 Отговор

    До коментар #56 от "BMW":

    bmw ne struva a audi pak e nai golemiat troshliak.poznaite koia e markata koiato si struva vseki cent?
  • 76 740D

    4 1 Отговор

    До коментар #61 от "BMW":

    ei zaluhav
  • 77 nqkav si

    8 1 Отговор
    ako samo s viziq stavashe kolata
    to togava alfa da sa nomer 1 edno
    no samo s viziq ne stava
  • 78 kamba

    4 4 Отговор
    Tia audita stavat vse po smeshni
  • 79 iTalianeca

    0 4 Отговор
    http://sportni-koli.freebg.eu/maserati-granturismo/ Това са спортните коли-Ферари,Мазерати,Ламборджини.Всички тези шедьоври на изкуството са и могат да бъдат произведени единствено и само в родината на автомобила-Италия.Всички други къде се опитват да ги копират си остават жалки и бледи копия.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.