Last news in Fakti

13 Октомври, 2020 08:17 7 858 59

Падна рекордът за най-скъп Skyline

  • nissan-
  • skyline-
  • gt-r-
  • r34

На търг в Япония бе счупен рекордът за най-скъп Nissan Skyline. Една от най-редките модификации на Годзила R34 GT-R M-Spec Nür бе продадена за 33 205 000 йени (€266 918), съобщава GT-R Registry.

Досегашният рекорд за най-скъп Skyline бе поставен през януари 2018 г. Тогава V-Spec II Nür с пробег 10 км бе купен за 32 000 000 йени (€257 242).

Падна рекордът за най-скъп Skyline

GT-R M-Spec Nür е една от последните модификации на Skyline R34. Продаденият автомобил е 63-ият от 285 произведени. Купето в цвят Millenium Jade е изработено през 2002 г. и е изминало 6 817 км.

GT-R M-Spec Nür се отличава от стандартния Skyline по доработения двигател RB26DETT с по-големи турбокомпресори, благодарение на които мощността е увеличена до 334 к.с. Ускорява от 0 до 100 за 4.9 сек. и достига максимална скорост 282 км/ч.

Двигателят има златист капак на клапаните вместо червен. Табелката с VIN-номера също е решена в златно. Автомобилът има тапицерия с цветни бродерии и скоростомер, разграфен до 300 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jар

    58 14 Отговор
    Динамичните характеристики на този модел превъзхождат тези на много от актуалните спортни "германци".

    Коментиран от #2, #8, #13, #15, #41

  • 2 Тогава

    82 0 Отговор

    До коментар #1 от "jар":

    Тогава бяха годините в които инженерите си ги мереха, но после дойдоха икономистите и казаха това не изкарва пари, закривай и ето ни в 2020 където е модерно да караш джип 1.4

    Коментиран от #12

  • 3 123

    10 42 Отговор
    В днешно време и семейните комбита вдигат повече

    Коментиран от #25

  • 4 Rs6 ABT

    12 46 Отговор
    Ще го отвее това дърво. Караш си ферарито и семейно комби те задминава с 340. Дерзайте. Инглущад отдавна го е измислил!

    Коментиран от #5, #7, #26

  • 5 Има брутални аудита, но има

    4 17 Отговор

    До коментар #4 от "Rs6 ABT":

    Политика да не ги напомпват много, за да вървят поршетата и бугатито. Even more heart racing guarantees ABT Power R which provides 740 hp (544 kW) and 920 Nm. Има и с 1400 конски сили, RS6

    Коментиран от #6

  • 6 Не виждам

    36 1 Отговор

    До коментар #5 от "Има брутални аудита, но има":

    Не виждам защо сравнявате стоково Порше с напомпано Audi от ABT, сравнявайте го с RUF или не ви е удобно ?

    Коментиран от #9

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 123

    10 11 Отговор

    До коментар #1 от "jар":

    Ееее, айде сега, пак се почнахме😀 Не си прав! Това за времето си е било сила, ама сега дори един Голф е по бърз от него, само където има ограничител на скоростта! А пък за батковците на Голф от Ауди, дори не искам и да го гледам упражнението😉 Да не коментираме семейните комбита на Мерц и БМВ, където има брутални машини, които незнайно защо се водят семейни😁

    Коментиран от #27

  • 9 Брачед

    3 7 Отговор

    До коментар #6 от "Не виждам":

    От 1 август 2012 г. те са част от групата на „Volkswagen“ АД.

    През май 2006 г. след проведено проучване Porsche е наградено с престижното звание „Най-престижна марка автомобили“. Анкетирани са повече от 500 домакинства с минимален годишен приход $ 200 000 и състояние възлизащо на поне $ 720 000. Прочети и в Уикипедия кои са имженерите на Порше последните 5 години, от коя компания идват и кой прави моторите и аеродинамиката. Просто е фирмена политика. Порше и бугати са премиум марките на ваг, Ауди е една идея по надолу умишлено. Който не в карал ново Ауди, той не знае какво е кеф, сигурност, динамика и лукс

    Коментиран от #10, #11, #14

  • 10 Колега само сподели, че

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Брачед":

    Ауди са собственици и правят Ламборгини, и не се занимавай повече. Но иначе си прав за ограниченията, така направиха и с RSQ8 и Urus
  • 11 Ново Ауди

    14 0 Отговор

    До коментар #9 от "Брачед":

    карат единствено хора имащи пари за прахосване защото поддръжката включва консумативи като:ангренажни вериги,турбокомпресори,вариатори на CVT трансмисии,електронни модули чиято смяна често се налага преди тази на маслото.

    Коментиран от #18

  • 12 Харесвам 🎃, само сготвени

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "Тогава":

    По-лошо. Дойдоха счетоводителите... Маркионе е само един пример.
  • 13 СоцВоз

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "jар":

    Динамичните характеристики са критерии само на идиотите.

    Коментиран от #28

  • 14 Геро

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Брачед":

    Да не забравяме и Бентли.
    ного хора поплювкват по ВАГ, но няма друг такъв консорциум от фирми автопроизводители под една шапка.
    Няма лошо, в края на краищата, повечето от марките запазиха правото си да са самостоятелни в развойната си дейност. Други пък ползват еднакви платформи и конструктивни елементи, но така се постига по-ниска стойност на продукта.

    Коментиран от #16

  • 15 Госта

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "jар":

    Естествено пак неадекватен коментар,нормално за теб!

    Коментиран от #17

  • 16 Перо

    15 1 Отговор

    До коментар #14 от "Геро":

    Прав си,че VAG стопанисват много марки но и идиотите които купуват "премиум" модели произведени на масови технически платформи не са малко.Да караш Порше Кайен което реално е един напудрен Туарег е като да ядеш кренвирши с надпис "пастърма" и да ги плащаш на цена като за такава.

    Коментиран от #19

  • 17 jap

    8 3 Отговор

    До коментар #15 от "Госта":

    Невежеството и ниската обща култура с които разполагаш са в основата на критиката ти,нормално за теб.

    Коментиран от #23

  • 18 123

    4 4 Отговор

    До коментар #11 от "Ново Ауди":

    Ако говорим за ново Ауди, надали изброените неща са проблем! Отделно, коментара ти е насочен към старите модели, а не от последните години, или? Например Ауди не вгражда CVT може би от 15 години! Мисля че и ангренажните вериги на масовите модели са премахнати, оставени са само на 6 цилиндровите, но дори и те издържат планово до 200 000? Та не са много проблемни новите Аудито, новите, стига човек да може да си ги купи от магазина!

    Коментиран от #29

  • 19 123

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Перо":

    Перо, баце, днес взимаш жълтата фланелка за коментар!
    Ти направо съсипа Порше, сравнявайки ги със ширпотреба! Голем си баце!

    Коментиран от #20, #46

  • 20 Геро

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    Прав е човека. Защо?
    Но все пак да се има в предвид, че с Кайен, Порше навлязоха в една нова "територия" за марката с много неизвестни. Ако трябва да правят собствена разработка за "джипка" от нулата, то цената ѝ в крайна сметка щеше да е космическа. Все пак Порше не е за всеки и никой не залага на идеята за масово производство на Поршета за да падне цената. Затова ползват споделена платформа на фирмата-майка. Има и друго, има ли Кайен с боксерен двигател? Не съм сигурен, но може и да има... Туарег си е отвсякъде, но не можеш да отречеш че марката все пак продава.
    Чувал ли си, че направиха и Панамера с двулитров дизел?
  • 21 123

    1 2 Отговор
    Не знам за кое да е прав колегата? Да сравнява ФВ с Порше? Не знам, ама аз не бих ги сложил в едно изречение, освен с финансова насоченост! Иначе, за Панаира дизел с 2.0 двигател не съм чул, а и не намирам нищо! Последният дизел на Панамера е 2.0 литра х2 + 2.0 литра цилиндри х2 + 2х турбо и си хапе д-то!

    Коментиран от #22, #30

  • 22 Геро

    1 3 Отговор

    До коментар #21 от "123":

    Сигурен съм, че някъде четох статия по въпроса. Написах го, защото спомена ми беше ясен (уж) а след това реших и аз да потърся инфо, но не намерих нищо. Може и да е ставало дума, че ако искаш би могъл да си поръчаш такава конфигурация. Както и да е.
    Никой не казва, че разликата между Кайен и Туарег е само външна и отдолу всико е еднакво. Има разлики в настройките, опции, асистенти и т.н. Усещането е за различен автомобил, но все пак в техническо отношение са сходни.
  • 23 Госта

    2 6 Отговор

    До коментар #17 от "jap":

    По-добре не се излагай ми си гледай Хондата с двигател на косачка и върти гуми пред панелката!
  • 24 кочо

    2 0 Отговор
    СЪС ЗАПЛАТА 610 КАК ДА СИ ГО ПОЗВОЛЯ.ЩЕ СИ КУПЯ БУГАТИ-ПО ДЖОБА МИ Е.610000000 ЛВ.
  • 25 Пич

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Забелязал съм,че си силно пристрастен и съответно необективен и смешен.
  • 26 Пич

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Rs6 ABT":

    Комби? Ти чувал ли си някога за стил? А за поведение на пътя? Интересно ми е дали знаеш,че тая дълга задница на комбито едно ,че увеличава тежестта, второ,че увеличава центробежните сили. За какво по дяволите ти е комби,което влошава пътното поведение и естетиката на автомобила за да караш спортно? Да, да си прекарваш картофи,перални и други неща може, за семейна кола- да. Но винаги едно спортно купе или дори спортен хечбек е по-доброто решение,когато са сравними като мощност.
  • 27 Пич

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Кой голф извинявай е по-бърз от Скайлайн? И как разбра ,че без ограничител Голф ще постигне скорост около 300км/ч. Замисляш ли се з атова,че Голф е компактна кола,а не спортен автомобил? Колко сигурен и безопасенби бил на пътя,дори ако постигне такава скорост с някой двигател да речем от Скайлайн.

    Коментиран от #34

  • 28 Пич

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "СоцВоз":

    Значи всички клиенти на БМВ,Audi RS,Мерцедес AMG,Golf GTI, Ford RS, Renault Sport, Opel OPC,Ferrari,porsche и др. са идиоти. Може и да не си далеч от истината.

    Коментиран от #31

  • 29 Готино

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Ново каквото и да купиш е хубаво. Въпросът е,че след това започват да се чупят и да се дават пари за ремонти. Затова японска кола,за да няма проблеми.
  • 30 Пич

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "123":

    Кое не е вярно - Кайен, Туарег и Кю7 са на абсолютно еднаква платформа, ползват еднакви двигатели и ск. кутии и общи компоненти от окачването и други общи части. Включително Шкода ползва общи компоненти с Фолксваген и Ауди.

    Коментиран от #32, #36

  • 31 СоцВоз

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Пич":

    Не, Пич.
    Идиоти са всички онези, за които единствен признак за оценка на даден автомобил е ускорението.
    Аз имам две коли. Пасат В7 Variant и BMW F31. Смело ога да заявя, че пасата си има свои добродетели, а BMW-то си има негови. Едната кола не е всестранно по-добра от другата. И в двете има удоволствие като ги караш.
    Но пък виж, тук хората са крайно поляризирани - щом е ВАГ е пълен боклук и т.н.
    Няма такова нещо. Всяка кола си има хубави страни и може би по ускорението е най-нелепия признак по който можеш да ги оценяваш

    Коментиран от #33

  • 32 Геро

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "Пич":

    Поршето си има PDK. Това е доста различно от автоматиците на Ауди и Фолксваген
  • 33 Пич

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "СоцВоз":

    Съгласен съм. Но за някои коли ускорението и пътното поведение е основен показател и това са спортните коли.
  • 34 123

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "Пич":

    На хартия, сухи цифри, R е по бърз от тоя шлеп в статията, за който също са споменати сухи числа! А доколко R е стабилен с регулируемото си окачване и 4 моушъна + всички съвременни системи, е това е друга бира.

    Коментиран от #35

  • 35 Пич

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "123":

    Шлеп? Ти в кой клас си? Масовата ширпотреба от компактен клас,споделящ платформа с Шкода Октавия по нито един показател не може да се сравни със Скайлайн. Едното е проста кола за масовия работник, другата спортно купе,разработено от чертожната дъска за спортен автомобил. Не можеш да схванеш основната разлика между двете коли.
    Голф с 300 км./ч. представяш ли си го? Дори е смешно, да не говорим колко опасна е тази табуретка Голф дето стърчи над Скайлайн с половин метър. Самата стабилност и пътен просвет,а и следа.

    Коментиран от #37

  • 36 123

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Пич":

    Е,и? Какво като са на едва платформа? Какво общо има платформата? Ти всъщност знаеш ли какво значи платформа в автомобилостроенето? Ползвали били общи компоненти и двигатели! Сигурно, ама като почнеш от външния вид, минеш през салона и накрая ги покараш, всъщност се оказва че са доооста различни, и има причина за разликата в имиджа и цената! Ти го изкара едва ли не, че по добре да си купя нова Шкода отколкото Ауди, щото видиш ли, били на една платформа🤯

    Коментиран от #40

  • 37 123

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Пич":

    Слушай, вече идваш в повече! Коментара ми, първия, преди да се намесиш компетентно, е към колегата jap, относно коментара му за спортните автомобили на германците! И аз просто дадох пример за бързина на ЕДНА ширпотреба, която има същите динамични характеристики! Тоест, ТЕЗАТА МИ, беше насочена към факта, че преди да си го мери Нисана от статията със спортистите, първо трябва да пребори ширпотребата и спортните комбита на немците! А после да говорим за спортистите! Може, НО НЕ точно този GTR! Аре! А, забравих, като фен, трябва да може да направиш разликата от 20 години технология в полза на Голфа плюс комплектацията му!

    Коментиран от #38, #39

  • 38 Пич

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "123":

    Не е лошо да можеш да приемаш и друго мнение. Не знам защо си съобразяваш,че това,което ти мислиш за правилно е правилно и няма спор!
    Голф не може да се сравни със Скайлайн дори при положение,че е 20 години по-нова технология. Просто защото на чертожната дъска е правен за ШИРПОТРЕБА, а Нисана ЗА СПОРТНО КУПЕ ЗА ВИСОКИ СКОРОСТИ И ДИНАМИКА. Тази разлика ти не искаш да разбереш. Голф с 300 км/ч. е опасен и нестабилен,ако изобщо ги развие. Докато Скайлайн е конструиран за такива скорости и натоварвания. Затова въпреки че ти си мислиш,че можеш да ги сравниш, тези автомобили са несравними още конструктивно.
  • 39 Пич

    4 1 Отговор

    До коментар #37 от "123":

    Извинявай, но спортно комби звучи като бус за драг! Що за пошли клишета. Как може едно комби да бъде спортно? Кому е нужно да влачи висящо комби зад задната ос? По това си личи колко разбираш от автомобили и колко си подвластен на клишета и лозунги. Спортно комбии чист дизел са рекламни лозунги.ю
    Скайлайн тогава,когато е произвеждан така или иначе е бил по-бърз от всички ширпотреби и спортни комбита. Сега също е по-бърз, защото колата освен това че развива близо 300 км/ч. непостижима за никоя германска ширпотреба или спортно комби, освен това Скайлайн е купе, ниско,широко и спортно,а не високо комби с раница на гърба. Точно на втория завой комбито започва да поднася за разлика от спортното купе Скайлайн.

    Коментиран от #43

  • 40 Пич

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "123":

    Твоите разсъждения са като на Иванчо глупака, извинявай ако е обидно, но така ми прилича. Ти му обясняваш,че платформата е еднаква, двигатели,скоростни кутии,ходова част, ключове за фарове,чистачки, ел.стъкла, всичко идва от едни доставчици и сменят марката,която пише на частта, той ми обяснява,че това няма значение,а има значение различния салон и имиджа! Плащай тогава за салон и имидж като толкова можеш да разсъждаваш. Колата технически е еднаква, настройките са разлини и материалите в салона грубо казано. Затова производителите на премиум автомобили печелят най-много, защото техните клиенти плащат за имидж и по-динамични да речем или по-комфортни настройки на окачване,волан и т.н. Това са разликите. Всеки решава кое му харесва. Имидж е изкуствено понятие, за да платиш за него. Имиджът трябва да отразява някаква стойност, за която плащаш. Ако тя е по-близка до Фолксваген отколкото до Порше,значи просто плащаш, но получената стойност не се равнява на заплатеното.

    Коментиран от #51

  • 41 Германеца

    0 6 Отговор

    До коментар #1 от "jар":

    Аре бе не бъди толкова сигурен.Японците имат да се учат от германците още мнооого време как се правят спортни автомобили.

    Коментиран от #42

  • 42 Японеца

    6 2 Отговор

    До коментар #41 от "Германеца":

    Точно обратното. герmанците има да се учат от японците как се правят спортни коли. Доскоро нямаха модел бърз като Нисан GTR,а се очаква новия GTR

    Коментиран от #44

  • 43 Врачанина

    2 5 Отговор

    До коментар #39 от "Пич":

    Абе пичага ти карал ли си такова спортно комби баце за да кажеш как поднася бре или само си фантазираш ей така?Аудито RS6 независимо ще го бие тоя японски леген баце по всички показатели вкл.и максимална скорост от мен да знаеш.

    Коментиран от #45

  • 44 Германеца

    1 6 Отговор

    До коментар #42 от "Японеца":

    Еййй като почните да хвалите тез японски легени колко здрави бързи и с евтини части били.Ами само едно мога да ти кажа германците са направили най-бързия сериен автомобил Бугатито защо жълтурите не направят нещо подбно а се гордеят само с тоз келев GT-r където едно Порше ще го бие?

    Коментиран от #47

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Германеца

    0 3 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    Така е ще изкарат и Поршето ширпотреба само и само да дойде на техното че японските котурници са по-бързи 😀Както тоя първия коментар как си бе изказал че динамичните характеристики превъзхождали много немски спортни модели пък те не могат да се докопат до тех големи са тез жълтурски фенове 😃😂

    Коментиран от #48

  • 47 Смешно

    4 1 Отговор

    До коментар #44 от "Германеца":

    Не ми хвали грозните германски еднодневки ако обичаш! Сервизите щяха да фалират ако нямаше германски трушиени бидони.Докато се произвеждаше бутиковия Lexus LFA и Nissan GTR като беше по-нов германските вурстаджии нямаха по-бърза кола,камо ли пошлите марки БМВ,Мерцедес и Шкода-Ауди.
  • 48 Японеца

    4 1 Отговор

    До коментар #46 от "Германеца":

    Ами поршето си е направо ширпотреба сравнено с Lexus LFA.Прав си. А Бугати е купена марка от рижавите вурстаджии и се хвалят с френска марка.

    Коментиран от #52

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Японеца

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Врачанина":

    Радвам се,че неграмотните карате германски комбита.Каква по-добра анти-реклама.
  • 51 123

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Пич":

    Казах ти, прекаляваш, ама ти, давай! Въобще, ама йок, си нямаш хал хабер от автомобили! Немците били повтаряли, мигачи, лостове, и прочее! Алоу, ти японец виждал ли си? Скоро? Иконата Тойота да я разгледаме? Корола? Или нещо друго? Всъщност, за какво спорим? Не знаеш? Аз казвам, немската ширпотреба има тупалки, ти ми обясняваш че използвали една платформа и били смотани! Толкова са смотани, че Порше продава блицо 1.0 милиона коли на година! Плеоблечен ФВ? Може, ама направен, и се купува! Па ти си плямпай колкото искаш! Поведението ти е описано в учебниците! То никога няма да изчезне, не и докато има бедни и богати, можещи и неудачници, знаещи и неуки! Аз не искам да се карам или споря агресивно, но фактите са си факти, а ти се опитваш да се самоубиеш със собствените си камъни! Ти какво искаш да докажеш? Аз че съм зле, или немците не могат на правят автомобили? Кое от двете? Или двете? Кое ще те накара да си тръгнеш победител?

    Коментиран от #53, #55, #56

  • 52 Германеца

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "Японеца":

    Ха ха ха от къде го измисли това бе смешко не ве размивай моля ти се .Това да сравняваш изобщо марка като Порше с жълтурския леген Лексус ами туй за Бугатито от пръстите си го измука сигурно щото нема какво да кажеш?

    Коментиран от #54

  • 53 Пич

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "123":

    Ами Тойота продава 10 млн. автомобили. И какво. За разлика от порше Тойота се ползва от пустинята до севрния полюс.Коя кола е по-здраво направената? Порше според мен е много грозна и бърза кола. Но за да бъде красива не трябва да прилича на нещо средно между мбръмбар,жаба и сапунерка. Но както и да е .Ти си знаеш.

    Какво да говорим за Корола- Бестселър.

    Какви тупаки бе господине имат германците. Еднакви са им колите до полудяване. Скучни,безидейни и безлични. Това са германските коли. И се чупят много. Ти си ги харесвай,но това не ги прави тупалки.
    Тупалки прави Лексус, Инфинити,Акура, Линкълн,Кадилак,Мустанг. Ти си от друга планета.
  • 54 Японеца

    2 1 Отговор

    До коментар #52 от "Германеца":

    Бугатито е френска марка,купена наготово от Фолксваген. А Лексус LFA епо-скъп от Порше дори 10 годишен срещу ново Порше.
  • 55 Пич

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "123":

    "Порше продава блицо 1.0 милиона коли на година! Плеоблечен ФВ? Може, ама направен, и се купува!"
    "но фактите са си факти, а ти се опитваш да се самоубиеш със собствените си камъни!"

    Напротив, ти се опитваш да се самоубиеш с противоречията си. ХУбаво,че с тези две изречения потвърди моето мнение, с което се опитваш да спориш. Това че се купува нещо не означава,че не е преоблечено по-евтино нещо.

    Коментиран от #57, #58

  • 56 Пич

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "123":

    "Пa ти cи плямпaй кoлкoтo иcкaш! Пoвeдeниeтo ти e oпиcaнo в учeбницитe! Тo никoгa нямa дa изчeзнe, нe и дoкaтo имa бeдни и бoгaти, мoжeщи и нeудaчници, знaeщи и нeуки! Aз нe иcкaм дa ce кaрaм или cпoря aгрecивнo, нo фaктитe ca cи фaкти"

    Именно това ,което казваш го потвърждаваш с поведението си и жалките си опити да принизиш автомобил за 250 000 Евро до ширпотреба Голф или комби! Хубаво се описа според мен.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Факт

    1 1 Отговор
    Брао само дето новият Алпин први до 100 за 4.4 секунди от 292 коня.Дъртите технологии са жалки това е.Светът върви напред.