ФАКТИ.БГ

Нов рекорд по продажби на електромобили в Германия

Публикувана: 13 Октомври, 2020 11:12
27 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3795
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 15 гласа.

През миналия месец в Германия са регистрирани рекордните 21.2 хиляди нови електромобила, обяви Федералната служба за моторни превозни средства (KBA). Това е с 5.1 хил. повече от август (16.1 хил.) и над два пъти повече, отколкото през септември 2019 г. С новия рекорд пазарният дел на електрифицираните автомобили в страната за пръв път надхвърля 15%.

Ръст в продажбите във ФРГ отчитат и хибридните модели, от които миналия месец са регистрирани 54 000 бройки или 1.8 пъти повече от септември 2019-а. Немците проявяват особено засилен интерес към моделите с възможност за зареждане от битовата мрежа, от които са закупени 4.5 пъти повече.

Пандемията сякаш не е повлияла по никакъв начин на продажбите на електромобили в Европа. По данни на JATO Dynamics делът им на пазара в ЕС е достигнал 18% през юли (230 000 бройки) срещу 7.5% година по-рано. Според Центъра по автомобилен мениджмънт в Бергиш Гладбах пазарният дял на електромобилите в Германия ще надхвърли 11% (300 000 коли) още преди края на 2020-а.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Behemoth
1 Отговор
Ганьо ще изкара всичкото дизел и после ще кара магарета,но никога електрически автомобил (бий ток )!

Коментиран от #24


Оценка:
-14 +25

БАЙ Х@Й
2 Отговор
Да видим как това ще се отрази на цените на тока ! До кога ще са безплатни зарядните колонки за ток!

Коментиран от #4


Оценка:
-9 +21

БАЙ Х@Й
3 Отговор
Чакам и първите туристи от Германия дошли с електромобили у нас !

Коментиран от #5


Оценка:
-6 +28

DrivingPleasure
4 Отговор

До коментар #2 от "БАЙ Х@Й":


Къде има безплатни зярядни? 30 евроцента за кВч при 20тина нужни за 100 км пробег - нищо безплатно няма. Друсаното Афро предлага безплатни, но само за S и Х моделите, а те почти не се продават.

Оценка:
-7 +23

DrivingPleasure
5 Отговор

До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":


Трябва да изчакаш и мусонните ветрове, че без попътен вятър :D

Оценка:
-8 +10

DrivingPleasure
6 Отговор
След като увеличиха субсидиите на 10 000 евро, и изведнъж почнаха да продават от тия кочини - да пробват без субсидя да видим колко ще са новите регистрации тогава

Коментиран от #9, #12


Оценка:
-11 +24

БАЙ Х@Й
7 Отговор
#4 Ами тук все още са на зарибяване !

Оценка:
-1 +6

Голфдвойкаджия
8 Отговор
Рекордьори значи. Ние пък сме рекордьори по количество консерванти в храните и най-ниски доходи. Германия отвсякъде е цъфнала, кусур и електромобили и най-вече рекорди покрай тях.

Оценка:
-1 +16

Aнгел
9 Отговор

До коментар #6 от "DrivingPleasure":


Беден си май и затова злобееш, пожелавам ти да забогатееш и спри глупости да пишеш

Коментиран от #10, #11


Оценка:
-14 +12

DrivingPleasure
10 Отговор

До коментар #9 от "Aнгел":


А не, далеч над средното за България съм и то с тенденция за още по-добре да става... беден си ти щом искаш някой друг да ти плаща колата.
Кое точно е глупост? Че без субсидиите продажби дефакто няма, ссамо някой крайно заблуден сектант на т'слата купува кола на ток иначе не се връзва сметката - това ли е глупост?!

Оценка:
-9 +15

БАЙ Х@Й
11 Отговор

До коментар #9 от "Aнгел":


Ангеле, опитай да коментираш по темата , а не по коментаторите ! Хубав ден !

Коментиран от #13


Оценка:
-6 +11

Loopianix
12 Отговор

До коментар #6 от "DrivingPleasure":


Абсолютно! Всичко зелено е на огромни субсидии, за да е на що годе достъпна цена. А пък мръсните производство и рециклиране няма нужда да ги споменавам, но идва времето когато баламите свършват и ще видим дали страните от третия свят ще играят още дълго това хоро..

Оценка:
-7 +12

гост
13 Отговор

До коментар #11 от "БАЙ Х@Й":


Да бе , те щото "коментаторите " всеки път в такива теми не правят същото и то десет пъти по-злобно , от яд и безсилие естествено , хахаха !!!

Оценка:
-8 +6

кочо
14 Отговор
ГЕРМАНЦИ НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ ПО ЕЛ. АВТАМОБИЛИТЕ.ВИЕ СТЕ НАЦИЯ ТЕХНИЧЕСКА ПОЛЗУВАЛА ТОВА ПРЕЗ 2 ТА СВ. ВОЙНА - ТАНКОВЕТЕ ПОРШЕ- НАЛИ ЗАГУБИХТЕ.

Коментиран от #15


Оценка:
-3 +5

гост
15 Отговор

До коментар #14 от "кочо":


Точно техническите нации разбират колко пъти по-съвършена мащина е електромобила от пушилника , още любимеца ти Порше го е разбрал , но неграмотния и проЗт Ганьо Балкански никога !!

Коментиран от #16, #17


Оценка:
-12 +7

16
Този коментар е премахнат от модератор.
ХО ХО ХО
17 Отговор

До коментар #15 от "гост":


По- съвършенна машина...😀😀😀😂😂😂🤧

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +3

Опа
18 Отговор

До коментар #17 от "ХО ХО ХО":


МаЩина 🤣

Оценка:
-0 +1

Мария Тънасова
19 Отговор
Да правят кво сакат, да дирят кво сакат, да тъпчат кво сакат. Ми е през дедавия.

Оценка:
-0 +1

20
Този коментар е премахнат от модератор.
TSLA
21 Отговор
Двигателят с вътрешно горене е глух клон на еволюцията. Това е допотопна машина, работеща на принципа на множество взривове, която трови въздуха. Бутала, масла и изгорели газове. Изтормозена техника, която, цял живот се опитва да се саморазруши и най-накрая успява.
Електродвигателят е съвършената машина: 1 движеща се част - ротор. Задвижва се от силови полета. Няма трueне. НЯМА ЛИМИТ на мощност и въртящ момент, ако има захранване и охлаждане.

Коментиран от #22, #26


Оценка:
-6 +5

БАЙ Х@Й
22 Отговор

До коментар #21 от "TSLA":


"ако има захранване", а когато остане без захранване е ... "глух клон" ! Прав си, но проекта на Тесла за безкабелен пренос на енергия умшлено е скрит !!1

Оценка:
-1 +4

Браво на Баце
23 Отговор
стратегически удари първа копка на гьола в Белене, защото рано или късно на германците с тия електромобили ще им потрябва ... сега остава да видим шалтера дали руски или американски ще бъде

Оценка:
-0 +5

Мнение
24 Отговор

До коментар #1 от "Behemoth":


До Бехетрол!
Ти Ганьо не го мисли!
Ганьо е принуден да се спасява кой както може, поради геноцида упражняван му от управляващите го вече над 30 г продажници!
Обаче искам друго да те питам! Така като гледаш платените медии, плюс разните му там "иноватори" като Мъск, дойде ли ти на ум (на теб и на останалите овчици) да се поинтересуваш що е то парникови емисии и от де аджеба идат те?
Ще ти дам бърз жокер -> потърси в уикипедиа за световната енергетика, от какви източници се захранва!
Ако си направиш труда и разгледаш РЕАЛНОСТТА, може би ще осъзнаеш, че електричество се произвежда главно от изкопаеми горива (нефт, въглища и природен газ), дори АЕЦ се губят на фона на горните източници, а ВЕИ пък са едвам забележими от световния енергиен микс!!!
С други думи, се оказва, че в същност Ганьо замърсява по-малко планетата използвайки стария дизел (да не говорим, че има и възобновяема биомаса в това гориво), в сравнение със самозапалващите се литиевойонни батерии, които не е рентабилно да се рециклират, което пък ги прави по-големи замърсители още преди продажбата на автомобила!
Да, бъдещето е в електрическите автомобили, но литиевойонни батерии, захранвани главно от въглища и петрол, мисля, че е абсолютна гавра с човечеството!!!
А както знаем винаги търсенето определя предлагането!
На никой не му дреме (а трябва), че има остров от пластмаса в световния океан по-голям от цял американски щат, те пластмасата си я произвеждат така или иначе (дори и за електрич

Коментиран от #25, #27


Оценка:
-1 +6

Така-така
25 Отговор

До коментар #24 от "Мнение":


💯++++++++++++👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Оценка:
-0 +2

Димов
26 Отговор

До коментар #21 от "TSLA":


Електродвигателя да, но електромобилът не е само електродвигател. Има и батерия и точно тя му е големия кусур.

Оценка:
-0 +0

Димов
27 Отговор

До коментар #24 от "Мнение":


И 300 години да пуши на Ганьо дизела, пак не може да навреди на природата толкова, колкото му навредиха САЩ с петролния разлив в Мексиканския залив. А той не е единствен.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Радан Кънев
Съпредседателят на Реформаторския блок по Нова телевизия:
Като съм казал вчера, че няма да се излагаме, няма да се излагаме и днес."

Още бисери
ТОП 5