ФАКТИ.БГ

Ето я актуализираната Honda Accord

Всички версии на седана са с преработен дизайн и са добавили технологии

Публикувана: 13 Октомври, 2020 11:35
33 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7199
Ето я актуализираната Honda Accord
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 26 гласа.

Десетото поколение Honda Accord, което дебютира през лятото на 2017 г., премина през планиран рестайлинг. Актуализираната версия на модела ще се появи у американските дилъри днес, 14 октомври, като основното, което прави впечатление е, че всички версии на седана са с преработен дизайн и са добавили технологии.

Ето я актуализираната Honda Accord

Accord вече има по-широка радиаторна решетка, а спортните и хибридни версии разполагат с подобрени LED фарове, които светят доста по-добре. Всички автомобили са променили дизайна и на фаровете за мъгла. В допълнение, нивата на оборудване LX, EX-L и Touring имат нови алуминиеви джанти, докато Sport, Sport Special Edition (SE) и Touring разполагат с иновативния цвят Sonic Grey Pearl.

Ето я актуализираната Honda Accord

Мултимедията с осем инчов сензорен екран и поддръжка за Android Auto и Apple CarPlay вече е включена в основното оборудване, а предните USB портове са преместени за по-добра достъпност. В базовото оборудване вече има система, която напомня на водача за пътниците от втория ред. Добавена е и система за автоматично спиране при ниски скорости, за да се избегнат сблъсъци при маневриране на паркинги и в задръствания.

Ето я актуализираната Honda Accord

И накрая, подобрен е круиз контролът и асистенцията за поддържане на лентата. Гореспоменатото Sport Special Edition ниво е ново за модела, замествайки версията EX 1.5T. Базирано е на версията Sport и е допълнено с кожена тапицерия, отопляеми и електрически регулируеми предни седалки, отопляеми огледала и дистанционно стартиране на двигателя.

Ето я актуализираната Honda Accord

Визуално и двете "спортни" версии се различават от другите Accord-и по спойлер на багажника, оригинални 19-цолови джанти, тъмна хромирана решетка и редица други акценти. След актуализацията Honda Accord запазва 1.5-литровите (192 к.с.) и 2-литровите (252 к.с.) турбо четирицилиндрови мотори, както и хибридната система с мощност от 212 конски сили, базирана на двулитровия двигател.

Ето я актуализираната Honda Accord

В същото време всички двигатели са променили софтуера, за да подобрят реакцията на педала на газта. Шестстепенната механична скоростна кутия, която преди се предлагаше в спортните нива, е премахната - сега са налични само CVT и 10-степенна автоматична. Хибридът пък е с увеличен обхват в електрически режим, но подробности за него към момента не се разкриват.

Ето я актуализираната Honda Accord

Цените за актуализираната Honda Accord започват от 24 770 щатски долара. Базовата и най-евтина версия е LX с 1.5-литров двигател и CVT. Луксозният Accord Hybrid Touring започва от 36 240 долара. Ще припомним, че моделът беше отстранен от европейския пазар отдавна поради спад на популярността му сред купувачите на Стария континент.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 26 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ГРАД КОЗЛОДУЙ
1 Отговор
има глухонеми и индвалиди шофьори

Оценка:
-39 +2

ГРАД КОЗЛОДУЙ
2 Отговор
имаме две ЛЕКИ КОЛИ марка АУДИ

Коментиран от #10


Оценка:
-64 +1

Борис
3 Отговор
Това е един отличен автомобил, но заради евроджендърите вече не се продава и у нас. Иначе за 40 хил. лв. е най-добрата кола на пазара.

Коментиран от #5, #11


Оценка:
-11 +103

123
4 Отговор
"Публикувано във факти.бг: Актуализираната версия на модела ще се появи у американските дилъри днес, 14 октомври". Днес е 13.10, бе бастун...

Оценка:
-0 +32

Ресми
5 Отговор

До коментар #3 от "Борис":


Ти нали не си въобразяваш, че на европейския пазар би струвала 25к $, към 45к лв?? Ще бъде около 55к лв, наточените още нагоре. Друго, в европа конкуренцията в тоя клас е зверска и зверски добра, та очевидно решението е логично хората да не продават по 2000 бройки на година от нещо, което не се харесва. Само ти давам един жокер, виж колко струва една добра Шкода Супърб и сам ще си отговориш.

Коментиран от #14, #17, #28


Оценка:
-11 +17

сектант
6 Отговор
ами не е лоша колата, жалко, че ще си я внасят от Сащ

Оценка:
-3 +27

така така
7 Отговор
1.5 двигател 192 коня...
Ха ха
Тая пласмаса вдига по-малка от моята кола.

Коментиран от #8


Оценка:
-47 +6

меркантилност
8 Отговор

До коментар #7 от "така така":


викаш ако ти я дадат я връщаш а

Оценка:
-2 +23

ГРАД КОЗЛОДУЙ
9 Отговор
има глухонеми и индвалиди шофьори

Коментиран от #12


Оценка:
-16 +2

ГРАД КОЗЛОДУЙ
10 Отговор

До коментар #2 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":


имаме две мозъчни клетки

Оценка:
-4 +10

хонда акорд
11 Отговор

До коментар #3 от "Борис":


От Хонда са взели решения да не предлагат вече Хонда Акорд в Европа.Какви джендъри какви 5 лева.Ти знаеш ли какво означава джендър или в Русия това не ви го казват???

Коментиран от #29


Оценка:
-8 +12

Маке
12 Отговор

До коментар #9 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":


Сопри се ве.че веки ни ставаш банален!!!

Оценка:
-1 +11

Шоферхофер
13 Отговор
Ръбеста като купувачите и феновете и

Коментиран от #19


Оценка:
-26 +7

Българин
14 Отговор

До коментар #5 от "Ресми":


Приятел , шофьор съм от над 20 години . Имал съм лични немски( мерцедес ,ауди ,фолксваген ) и японски(тойота , хонда) коли . Верно шкода лична съм нямал ,ама те са по - калпавия вариант на VW. Иначе заради работата, която работих до преди време съм се качвал на почти всички марки и модели автомобили. От най-евтините до супер коли. От почти 10 години съм се спрял на Хонди просто защото те поне за мен са с най-добро съотношение цена /качество. Определено предпочитам Хонда пред мерцедес и ауди ,честно казано шкода даже
не влиза в първата десетка. Вярно немците може да ги натъпчеш с екстри ,но това ще ти струва и много средства ,а след това и изключително скъпа поддръжка (за да се радваш на функциониращи екстри ). Докато при Тойота и Хонда - те просто си функционират. За да ти дефектира нещо ,трябва да си наистина душманин.Виждал съм две ,три годишни шкоди на ,които са им изтрити копчетата за ел. стъклара да не говорим за волана или скоростния лост. Дори и супърба е пълен с евтина пластмаса. Немците управляващи Европа просто направиха всичко възможно за да изгонят японците от европейския пазар щото не могат да се конкурират с тях . Колегата го потвърждава . В САЩ акорда почва от колко беше 27000щ.д. а в Германия например почва от над 30000евро... Пък и с тея евро норми (дето самите немци нарушават) тотално изгонига японците...

Коментиран от #15, #23


Оценка:
-7 +39

Мазда
15 Отговор

До коментар #14 от "Българин":


Изключително точен коментар, подкрепям. Японците се славят с добрите си и надеждни автомобили не напразно, доказано през годините. Моята 25 годишна маздюха слага в малкия джоб много немски прехвалени автомобили на по-малко годинки. А хондичката, за която пише в статията... ммм, само да мога да я докопам, лелее...

Коментиран от #25


Оценка:
-9 +29

Аз само да кажа
16 Отговор
Писна ми да чета колко пръщите от акъл и се кефите (примерно) на морално остарелите 8 степенни автомати на ваг групата... Не че има конкуренция просто немате акъл да я оцените, но то кон с капаци колко може да вижда :)

Оценка:
-3 +9

Като гост
17 Отговор

До коментар #5 от "Ресми":


Несериозно е в едно изречение с Хонда да се споменава шкода. Още повече да се сравняват.

Оценка:
-3 +16

Джуган
18 Отговор
Изключително добър, супер надежден автомобил с точното количество екстри и глезотии за да бъде комфортен, дори луксозен, без да прекаляват с куп ненужни глупости като да речем Ауди. Едно от най добрите предложения от Япония, в Америка ги купуват като топъл хляб, както нови, така и втора-трета ръка, репутацията им е отлична, обезценяването е минимално, а вие си карайте Шкоди и други трошляци-маслояди.

Оценка:
-4 +14

Хьофнерпьокнер
19 Отговор

До коментар #13 от "Шоферхофер":


Поне не са трошливи като вашите

Оценка:
-2 +3

Ресми
20 Отговор
До тук виждам коментари само на газаджии, или по друг начин казано европееца, за който се прави вече споменатата шкода пътува около 40-50 хил км на година при средна цена на дизела в Европа около 1.20 евро/литър. При среден разход на Супърб 5-6 литра на 100 км те предпочитат да вземат кола дизел и след 4 години я продават. Нашенеца ще кара хондата на газ, защото не му се дават пари за 10-12 литра среден разход на колата. Генерално от написаното по-горе може да се заключи, европееца купува, кара и не му дреме особено. Нашенеца, взима я вече изморена, слага и газ и се моли нищо да не се счупи..

Оценка:
-11 +2

Калчо
21 Отговор
И немските, и японските коли има своите плюсове и минуси. Всичко е въпрос на вкус и колко си подплатен(според Филип - Бри4ка).
И за незнаещите, в началото около 40-50те години на 20ти век, японците са имали ужасно качество. Поради тази причина не им вървял пазарът в САЩ и започнали да затягат качеството, докато стигнат днешното ниво, заедно с качеството подобавят и някоя екстричка. В подкрепа на написаното ще кажа, че марката LEXUS означава Luxury EXport for the US. Карал съм Опел,Роувър,Хонда,Дачия, Мерцедес, Фолксваген, все коли, се вършат работа, а и да говорим за надеждност на коли, които идват на по 200-250К километра в БГ и после да плюем... глупаво е. Нека се вземат нови от магазина и тогава да се сравняват.

Оценка:
-1 +6

Врачанина
22 Отговор
Абе немската кола си е немска бацета не ми ги хвалете тез японски щайги.

Коментиран от #24


Оценка:
-17 +5

Врачанина
23 Отговор

До коментар #14 от "Българин":


Бъркаш се баце на грешна марка си се спрял не можеш да ме съгласиш че поддържката на една Хонда е по-евтина от на един европейски автомобил или причината е че не се чупела?Хонда могат само мотоциклети да правят баце но не и коли.Ама всеки си хвали тук тва дет има и кара.

Коментиран от #26, #30


Оценка:
-18 +4

Русенлия
24 Отговор

До коментар #22 от "Врачанина":


Тва от на деда ти приказките ли са и предтрасъдците ти..Ако си умен ще си купиш японска кола, или различна от немската, евтина поддръжка надеждност комфорт. Бмвто новия внос с издуханатс гарнитура няма да ти направи живота по лесен . Особено там вие от Враца сте около 15 тина годни назадзе идея си нямам по какви критерии пишеш че били японки щайги. Ако това япон. щайги значи немските са курници . Няма по чупливи коли от немските , по скъпи , по капризни пък ти си купувай и карай каквото сакаш баце . Проблема си е изцяло твои :D

Оценка:
-2 +13

бачи
25 Отговор

До коментар #15 от "Мазда":


Коя па ще да е тая мазда да изкара 25 години без да я изядат термитите :)
П.С. Мойта е на 13 и е бонбон

Коментиран от #27


Оценка:
-3 +3

Miusuka Madoto
26 Отговор

До коментар #23 от "Врачанина":


Ти колко си зле и далече от истината - не е за вярване!

Оценка:
-2 +4

Мазда
27 Отговор

До коментар #25 от "бачи":


Кажи къде и кога да я докарам да я видиш лично, нищо изядено няма още, макар, че ръждички има, особено отдолу, но нищо сериозно. Поне при мен колата седи в гараж вече 10 години, а къде е домувала преди - идея си нямам...

Оценка:
-0 +3

УеУе маУе
28 Отговор

До коментар #5 от "Ресми":


Сеавнение на леген с Хонда голям смях

Оценка:
-0 +4

Чук
29 Отговор

До коментар #11 от "хонда акорд":


Те в Русия ги продават тия Хонди тук че бичиш с ГоУфа да ти доде екоджендърския акъл, ама надали щот ти липсва

Оценка:
-0 +3

Бай Соичиро
30 Отговор

До коментар #23 от "Врачанина":


Ти много смсен...Враса село България?

Оценка:
-1 +3

Нафърфорий
31 Отговор
Чада мои! Корона вирусът беснее! Сравняват немски курници с Хонда!!!Анатамс!

Оценка:
-1 +6

Хонда фен
32 Отговор
Към малоумниците където драскат само кой не е карал хонда незнае нищо каква кола е,аз съм карал служебни немски боклуци всекакви но никоя не може да се сравни с никоя по стара хонда даже.Та е безмислено да се излагате,японците са със свтлинни години с технологии където немците не са си помислили че съществуват.

Оценка:
-0 +0

Гост
33 Отговор
Хонда е единствената самостоятелна марка,кво ви говори това бе шваби

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5