Last news in Fakti

1 Ноември, 2020 12:00 8 840 33

Какво ново в новото Renault Megane Sedan

  • renault-
  • megane-
  • sedan-
  • рено-
  • меган-
  • седан
Какво ново в новото Renault Megane Sedan  - 1

Позициониран като седан в C сегмента, Megane Sedan постига 200 000 продажби от лансирането през 2016 година. Предлага се в близо тридесет страни и допринася за развитието на марката Renault в международен план. Сега моделът е с по-изискан дизайн и е оборудван с най-новите технологии за по-голяма безопасност и комфорт на пътя. Ето и по-конкретно за новостите в новото Renault Megane Sedan.

Елегантен и изтънчен дизайн

Какво ново в новото Renault Megane Sedan

Новото Renault Megane Sedan интегрира по-ефективната на пътя 100% Pure Vision LED технология, както и емблематичния С-образен светлинен подпис на марката Renault. В предната част има нова броня и нова решетка, включваща хромирани елементи. Въздушни дефлектори се добавени в предната част на арките на колелата за подобрена аеродинамика. Отстрани, колата се възползва от нов дизайн на калниците и осветление на дръжките на вратите. Седанът се предлага в седем екстериорни цвята и с нови джанти от 16 до 18 цола.

Ергономичен, модернизиран и удобен интериор

Новото Renault Megane Sedan е оборудвано с 10.2 инчов екран на арматурното табло. В него е интегрирана GPS навигация, за да персонализира шофирането по много интуитивен начин. За модела се предлага и (в зависимост от нивото на оборудване) нов 9,3-инчов мултимедиен екран, който допълнително модернизира купето. Новата свързана мултимедийна система Renault EASY LINK предлага всички функции за навигация и инфотейнмънт, както и MULTI-SENSE настройки.

За по-голяма ергономичност управлението на системите в помощ при шофиране са групирани заедно на волана, а управлението на климатика е по-достъпно на таблото. Новото Renault Megane Sedan е оборудвано и с електрохромно вътрешно огледало за обратно виждане без рамки и хромирани покрития на бутоните за управление на климатика. Нова тапицерия допълва интериора. Сега водачът има електрически регулируема седалка за по-удобна позиция на шофиране.

Персонализирано шофиране

Какво ново в новото Renault Megane Sedan

Мултимедийната система Renault EASY LINK предлага смартфон репликация, гласови команди и телефония с Android Auto и Apple CarPlay съвместимост, както и навигация с търсене на адреси в Google, информация за цени на горивото и за трафика в реално време. Благодарение на Renault EASY CONNECT, приложението за смартфони MY Renault възприема нови приложения за свързана мобилност както в автомобила, така и извън него: дистанционни команди, местоположение на автомобила, навигация от врата до врата и т.н. С четирите режима на шофиране (Eco, Comfort, Sport и MySense - в зависимост от двигателя), технологията Renault MULTI-SENSE е развита, за да направи шофирането още по-завладяващо.

Новите функции включват подобрена ергономия за по-голяма интуитивност и опростени настройки, нови амбиентни цветове и приложението R-Sound за звука на двигателя. Дигиталните дисплеи на таблото (7 и 10,2 инча) предлагат персонализируема информация чрез инструменти, като разход на гориво в еко режим и мощност в спортен режим.

Нови помощни системи за шофиране за подобряване на безопасността

Новото Renault Megane Sedan включва нови помощни системи за шофиране, за да направи шофирането по-безопасно и по-приятно:
- Адаптивният круиз-контрол с функция Stop & Go поддържа разстоянието между автомобила и този отпред с определена скорост и регулира ускорението и спирането на автомобила.
- Активният спирачен асистент е подобрен с функция за разпознаване на пешеходци. Той максимизира безопасността, като предупреждава водача за опасна ситуация и може да натисне спирачките, ако водачът не реагира.
- Предупреждението за наличие на опасност при заден ход засича приближаващо се препятствие и предупреждава водача при движение назад.

В допълнение, функцията Auto-Hold на ръчната спирачка, която позволява на водача да остане неподвижен с освободена спирачка, е подобрена за по-голям комфорт в града. Новото Renault Megane Sedan запазва помощните си системи, които осигуряват по-безопасно и по-комфортно шофиране, като система за предупреждение за напускане на лентата, предупреждение за сънливост и предупреждение за наличие на обект в сляпата точка на автомобила.

Гама от двигатели, разширена с TCe 1.0

Какво ново в новото Renault Megane Sedan

Новото Renault Megane Sedan предлага по-широка гама от двигатели, адаптирани към много различни потребителски приложения и съвместими с новите разпоредби, определени от стандарта Euro 6D FULL:
- За модела се предлага нов бензинов двигател с директно впръскване TCe 1.0 в ефективна версия с мощност от 115 к.с. (с ръчна трансмисия), оптимизирана за намаляване на разхода на гориво и CO2 емисиите.
Двигателят TCe 1.3, оборудван с филтър за твърди частици, също остава на разположение във версия със 140 к.с. (с 6-степенна механична скоростна кутия и 7-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител).
- Дизеловият двигател Blue dCi 1.5 се предлага във версия с мощност 115 к.с. (с 6-степенна ръчна скоростна кутия и 7-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител).

* Страни, предлагащи новото Renault Megane Sedan: България, Хърватия, Египет, Саудитска Арабия, ОАЕ, Естония, Унгария, Ирландия, Израел, Латвия, Литва, Мароко, Полша, Португалия, Чехия, Румъния, Сърбия, Словакия, Словения, Тунис, Турция и Украйна.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    41 10 Отговор
    Съвършена аеродинамика

    Коментиран от #28

  • 2 БАЙ Х@Й

    18 24 Отговор
    Не видях никъде надписа : " ПЛАТЕНА РЕКЛАМА"!
  • 3 пилот на Ферари

    68 17 Отговор
    Рено последните години правят много красиви автомобили. Всеки си има вкус но по мое собствено мнение изпревариха Пежо и Ситроен.
    А също и германските производители спрямо дизайна.

    Коментиран от #7, #15

  • 4 провинциалист

    8 44 Отговор
    Рено? Не, съвсем не... megane!
  • 5 Gen Gurko

    45 28 Отговор
    Красива кола изпортена от микродвигателче на сенокосачка.. Кога ще се отървем от тези мании не знам. Жалко.

    Коментиран от #6, #16

  • 6 Пламен

    16 15 Отговор

    До коментар #5 от "Gen Gurko":

    Споко, като дойде времето на електричните няма да те интересува диаметър на ротора, асинхронен ли е двигателят или дали е с неодимови магнити. Ще те вълнува едно : МОЩНОСТ
    Какво се впрягаш дали на реното двигателя е от сенокосачка???
  • 7 един от стадото

    38 8 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    стана с размерите на старата Лагуна1, а тя беше еталон по дизайн и още я копират някои. С железни 1.8-2 литрови мотори. Не беше първа бегачка, но кеф като я караш. Плюш, комфорт, сигурност. Май по краштестовете биеше Волвото

    Коментиран от #11

  • 8 Йозеф

    21 14 Отговор
    Сложете един хубав ДВГ, поне 2 -2,5 с турбо, какви са тия миксери, ресурса им е 200 000 км и са за боклука.

    Коментиран от #17, #26

  • 9 Станко

    37 11 Отговор
    Момчета карам я тази кола.Много добра карам също и Мерцедес 320 бензин 2006г.Усещането в Реното е по-добро.

    Коментиран от #30

  • 10 Порно

    12 14 Отговор
    Чудно , защо не се предлага във Франция и Германия?

    Коментиран от #18

  • 11 Бклнжйй

    15 4 Отговор

    До коментар #7 от "един от стадото":

    Наща я взехме на 350 хилки. Книжката, обаче печат, до печата. Борда говореше на английски.и френски. Слгаш задна и.лявото огледало автоматично се чупи надолу, за да вижДаш бордюра. А, ако ти падне 3.0 24v...нищо спортно нямаше в коката, ама потъваш в тез фотьойли. Кеф.

    Коментиран от #22

  • 12 123

    8 70 Отговор
    Да си го кажем направо - само смотаняците карат рено!

    Коментиран от #14, #19, #29

  • 13 Онзи

    21 15 Отговор
    Красива визия, бъкано отвътре с излишна електроника. Двигателчета еднодневки, няма вече истински автомобили като едно време. Жалко.
  • 14 Майка ти

    16 2 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    ХЮМНАК!
  • 15 Сникерс

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    Лорънс ван ден Акер се казва....
  • 16 Ха ха

    25 4 Отговор

    До коментар #5 от "Gen Gurko":

    Ми те твз двигателчета ги купува Мерцедес и ги слага на курниците от Щутгарт щот са яката работа там
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Чук

    12 1 Отговор

    До коментар #10 от "Порно":

    Щот за там има Талисман анадън му?
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Браво

    34 3 Отговор
    на франсетата от Renault, в съотношение, качество, цена, екстри нямат конкуренция, а Megane е страхотен и седана им се получи, но хетчбека е убиец, особено RS Trophy
  • 21 ГазМасОцет

    20 6 Отговор
    Не забравяйте че Рено вадеха от 1400 кубика във формула 1 малоумни мощности. А някой карал ли е такова "миксерче" поне 100 000 за да твърди че не са здрави ?
  • 22 един от стадото

    18 2 Отговор

    До коментар #11 от "Бклнжйй":

    пък ако се качиш на стария Сафран няма излизане от него. Унасяте чак на дрямка. Реактивната му щанга беше цол и половина. Който разбира ще разбере. Умряха вече, да живеят миксерите
  • 23 КЕНЕФА СИ Е КЕНЕФ

    3 15 Отговор
    БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ С КАКЪВ ДВИГАТЕЛ И КОЛКО НОВ МОДЕЛ....Е......

    Коментиран от #24

  • 24 Хи хи

    22 4 Отговор

    До коментар #23 от "КЕНЕФА СИ Е КЕНЕФ":

    и да плюеш и да не плюеш Рено е най-продаваната нова марка коли в България.
  • 25 Captain Barbosa

    5 11 Отговор
    Само скролнах надолу, да видя двигателите с които се предлага.............УЖАС!!!! Н И К О Г А ААААААААААААААА!!!!!!!!! 115к.с двигател??????? В КОЙ ВЕК ЖИВЕЕТЕ???????????????
  • 26 Captain Barbosa

    6 7 Отговор

    До коментар #8 от "Йозеф":

    Много им даде.Не повече от 140К км .После нов мотор.Плащаш 4500евра и ти го сменят.Ако не, купуваш нов боклук и те така.

    Коментиран от #27

  • 27 Бенетон

    12 0 Отговор

    До коментар #26 от "Captain Barbosa":

    Свиквай светът върви към даунсайзинг щом има Ес класа в китай с 4-ри цилиндъра.
  • 28 f30

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    *свършена
  • 29 Йонко - понко

    19 0 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Да, а тарикатите пък карат 15 годишни немски премиуми, по възможност 3,0 дизел и като сложат чипче са царе, но като сменят консумативи или ако нещо се развали погледът им става един влажен, жален и трагичен
  • 30 batkata

    0 7 Отговор

    До коментар #9 от "Станко":

    А как е с вървенето, според мен няма да може да върви с мерцедеса
  • 31 Pepi

    8 0 Отговор
    Карам я от съвсем скоро, нова от дилъра.
    Колата между другото е много добра. Возията е страхотна, много комфортна без да се люлее. Върви прилично, 1.3/140к.с. не е самолет разбира се, и да, има усещането за миксер :) малко ручи като напънеш. Но като цяло е доста добра, със средното ниво на оборудване съм, не мога да кажа че ми липсва някаква екстра.
    В този клас, определено е много добро. Да, не можеш да я сравниш с нов премиум (мерц, ауди или бмв) но и цените им не можеш да ги сравниш. Имам и стара, 10г., 3.0 дизел, всички екстри и т.н. Да, големия двигател и автоматика е друга бира, но честно казано, като взех тази мисля да разкарам другата.
  • 32 незнайко

    1 1 Отговор
    Нали и те се отказват от дизелите , какви са тези нафтови двигатели ???
  • 33 До някои от коментиращите тук

    0 0 Отговор
    "Миксери", "Сенокосачки" и др. подобни глупави писания - какво казвате: "Гроздето е кисело", а? Някога карали ли сте такъв автомобил, че коментирате? Впечатления от Рено Меган Седан 4, 1.3, 140 к.с., бензин, преди фейслифта - изключителни кофморт, динамика и стил. Съотношение цена-качество - едва ли има аналог.