Позициониран като седан в C сегмента, Megane Sedan постига 200 000 продажби от лансирането през 2016 година. Предлага се в близо тридесет страни и допринася за развитието на марката Renault в международен план. Сега моделът е с по-изискан дизайн и е оборудван с най-новите технологии за по-голяма безопасност и комфорт на пътя. Ето и по-конкретно за новостите в новото Renault Megane Sedan.
Елегантен и изтънчен дизайн
Новото Renault Megane Sedan интегрира по-ефективната на пътя 100% Pure Vision LED технология, както и емблематичния С-образен светлинен подпис на марката Renault. В предната част има нова броня и нова решетка, включваща хромирани елементи. Въздушни дефлектори се добавени в предната част на арките на колелата за подобрена аеродинамика. Отстрани, колата се възползва от нов дизайн на калниците и осветление на дръжките на вратите. Седанът се предлага в седем екстериорни цвята и с нови джанти от 16 до 18 цола.
Ергономичен, модернизиран и удобен интериор
Новото Renault Megane Sedan е оборудвано с 10.2 инчов екран на арматурното табло. В него е интегрирана GPS навигация, за да персонализира шофирането по много интуитивен начин. За модела се предлага и (в зависимост от нивото на оборудване) нов 9,3-инчов мултимедиен екран, който допълнително модернизира купето. Новата свързана мултимедийна система Renault EASY LINK предлага всички функции за навигация и инфотейнмънт, както и MULTI-SENSE настройки.
За по-голяма ергономичност управлението на системите в помощ при шофиране са групирани заедно на волана, а управлението на климатика е по-достъпно на таблото. Новото Renault Megane Sedan е оборудвано и с електрохромно вътрешно огледало за обратно виждане без рамки и хромирани покрития на бутоните за управление на климатика. Нова тапицерия допълва интериора. Сега водачът има електрически регулируема седалка за по-удобна позиция на шофиране.
Персонализирано шофиране
Мултимедийната система Renault EASY LINK предлага смартфон репликация, гласови команди и телефония с Android Auto и Apple CarPlay съвместимост, както и навигация с търсене на адреси в Google, информация за цени на горивото и за трафика в реално време. Благодарение на Renault EASY CONNECT, приложението за смартфони MY Renault възприема нови приложения за свързана мобилност както в автомобила, така и извън него: дистанционни команди, местоположение на автомобила, навигация от врата до врата и т.н. С четирите режима на шофиране (Eco, Comfort, Sport и MySense - в зависимост от двигателя), технологията Renault MULTI-SENSE е развита, за да направи шофирането още по-завладяващо.
Новите функции включват подобрена ергономия за по-голяма интуитивност и опростени настройки, нови амбиентни цветове и приложението R-Sound за звука на двигателя. Дигиталните дисплеи на таблото (7 и 10,2 инча) предлагат персонализируема информация чрез инструменти, като разход на гориво в еко режим и мощност в спортен режим.
Нови помощни системи за шофиране за подобряване на безопасността
Новото Renault Megane Sedan включва нови помощни системи за шофиране, за да направи шофирането по-безопасно и по-приятно:
- Адаптивният круиз-контрол с функция Stop & Go поддържа разстоянието между автомобила и този отпред с определена скорост и регулира ускорението и спирането на автомобила.
- Активният спирачен асистент е подобрен с функция за разпознаване на пешеходци. Той максимизира безопасността, като предупреждава водача за опасна ситуация и може да натисне спирачките, ако водачът не реагира.
- Предупреждението за наличие на опасност при заден ход засича приближаващо се препятствие и предупреждава водача при движение назад.
В допълнение, функцията Auto-Hold на ръчната спирачка, която позволява на водача да остане неподвижен с освободена спирачка, е подобрена за по-голям комфорт в града. Новото Renault Megane Sedan запазва помощните си системи, които осигуряват по-безопасно и по-комфортно шофиране, като система за предупреждение за напускане на лентата, предупреждение за сънливост и предупреждение за наличие на обект в сляпата точка на автомобила.
Гама от двигатели, разширена с TCe 1.0
Новото Renault Megane Sedan предлага по-широка гама от двигатели, адаптирани към много различни потребителски приложения и съвместими с новите разпоредби, определени от стандарта Euro 6D FULL:
- За модела се предлага нов бензинов двигател с директно впръскване TCe 1.0 в ефективна версия с мощност от 115 к.с. (с ръчна трансмисия), оптимизирана за намаляване на разхода на гориво и CO2 емисиите.
Двигателят TCe 1.3, оборудван с филтър за твърди частици, също остава на разположение във версия със 140 к.с. (с 6-степенна механична скоростна кутия и 7-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител).
- Дизеловият двигател Blue dCi 1.5 се предлага във версия с мощност 115 к.с. (с 6-степенна ръчна скоростна кутия и 7-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител).
* Страни, предлагащи новото Renault Megane Sedan: България, Хърватия, Египет, Саудитска Арабия, ОАЕ, Естония, Унгария, Ирландия, Израел, Латвия, Литва, Мароко, Полша, Португалия, Чехия, Румъния, Сърбия, Словакия, Словения, Тунис, Турция и Украйна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт
Коментиран от #28
12:03 01.11.2020
2 БАЙ Х@Й
12:08 01.11.2020
3 пилот на Ферари
А също и германските производители спрямо дизайна.
Коментиран от #7, #15
12:20 01.11.2020
4 провинциалист
12:24 01.11.2020
5 Gen Gurko
Коментиран от #6, #16
12:27 01.11.2020
6 Пламен
До коментар #5 от "Gen Gurko":
Споко, като дойде времето на електричните няма да те интересува диаметър на ротора, асинхронен ли е двигателят или дали е с неодимови магнити. Ще те вълнува едно : МОЩНОСТКакво се впрягаш дали на реното двигателя е от сенокосачка???
13:28 01.11.2020
7 един от стадото
До коментар #3 от "пилот на Ферари":
стана с размерите на старата Лагуна1, а тя беше еталон по дизайн и още я копират някои. С железни 1.8-2 литрови мотори. Не беше първа бегачка, но кеф като я караш. Плюш, комфорт, сигурност. Май по краштестовете биеше ВолвотоКоментиран от #11
13:32 01.11.2020
8 Йозеф
Коментиран от #17, #26
13:55 01.11.2020
9 Станко
Коментиран от #30
14:03 01.11.2020
10 Порно
Коментиран от #18
14:42 01.11.2020
11 Бклнжйй
До коментар #7 от "един от стадото":
Наща я взехме на 350 хилки. Книжката, обаче печат, до печата. Борда говореше на английски.и френски. Слгаш задна и.лявото огледало автоматично се чупи надолу, за да вижДаш бордюра. А, ако ти падне 3.0 24v...нищо спортно нямаше в коката, ама потъваш в тез фотьойли. Кеф.Коментиран от #22
15:03 01.11.2020
12 123
Коментиран от #14, #19, #29
15:21 01.11.2020
13 Онзи
15:40 01.11.2020
14 Майка ти
До коментар #12 от "123":
ХЮМНАК!16:48 01.11.2020
15 Сникерс
До коментар #3 от "пилот на Ферари":
Лорънс ван ден Акер се казва....17:02 01.11.2020
16 Ха ха
До коментар #5 от "Gen Gurko":
Ми те твз двигателчета ги купува Мерцедес и ги слага на курниците от Щутгарт щот са яката работа там17:03 01.11.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Чук
До коментар #10 от "Порно":
Щот за там има Талисман анадън му?17:06 01.11.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Браво
18:01 01.11.2020
21 ГазМасОцет
18:11 01.11.2020
22 един от стадото
До коментар #11 от "Бклнжйй":
пък ако се качиш на стария Сафран няма излизане от него. Унасяте чак на дрямка. Реактивната му щанга беше цол и половина. Който разбира ще разбере. Умряха вече, да живеят миксерите18:51 01.11.2020
23 КЕНЕФА СИ Е КЕНЕФ
Коментиран от #24
19:59 01.11.2020
24 Хи хи
До коментар #23 от "КЕНЕФА СИ Е КЕНЕФ":
и да плюеш и да не плюеш Рено е най-продаваната нова марка коли в България.21:54 01.11.2020
25 Captain Barbosa
23:51 01.11.2020
26 Captain Barbosa
До коментар #8 от "Йозеф":
Много им даде.Не повече от 140К км .После нов мотор.Плащаш 4500евра и ти го сменят.Ако не, купуваш нов боклук и те така.Коментиран от #27
23:54 01.11.2020
27 Бенетон
До коментар #26 от "Captain Barbosa":
Свиквай светът върви към даунсайзинг щом има Ес класа в китай с 4-ри цилиндъра.00:25 02.11.2020
28 f30
До коментар #1 от "Факт":
*свършена07:48 02.11.2020
29 Йонко - понко
До коментар #12 от "123":
Да, а тарикатите пък карат 15 годишни немски премиуми, по възможност 3,0 дизел и като сложат чипче са царе, но като сменят консумативи или ако нещо се развали погледът им става един влажен, жален и трагичен09:00 02.11.2020
30 batkata
До коментар #9 от "Станко":
А как е с вървенето, според мен няма да може да върви с мерцедеса09:15 02.11.2020
31 Pepi
Колата между другото е много добра. Возията е страхотна, много комфортна без да се люлее. Върви прилично, 1.3/140к.с. не е самолет разбира се, и да, има усещането за миксер :) малко ручи като напънеш. Но като цяло е доста добра, със средното ниво на оборудване съм, не мога да кажа че ми липсва някаква екстра.
В този клас, определено е много добро. Да, не можеш да я сравниш с нов премиум (мерц, ауди или бмв) но и цените им не можеш да ги сравниш. Имам и стара, 10г., 3.0 дизел, всички екстри и т.н. Да, големия двигател и автоматика е друга бира, но честно казано, като взех тази мисля да разкарам другата.
14:26 02.11.2020
32 незнайко
11:52 03.11.2020
33 До някои от коментиращите тук
16:18 01.04.2022