Ако сте фен на автомобилите тип седан, но същевременно искате бърза и сравнително евтина кола, то трябва да обърнете внимание не само на европейските такива коли, но и на седаните от Страната на изгряващото слънце. Ето и кои са трите най-бързи евтини японски седана.
Моделът Mazda 6 MPS е на първото място в рейтинга
Седанът Mazda 6 MPS се отличава със задвижване на всички колела, което ви позволява да използвате целия ресурс на двигателя по предназначение. Под капака на автомобила е разположен 2.3-литров двигател с мощност 260 конски сили. До 100 километра в час автомобилът може да ускори за 6.5 секунди.
Subaru Impreza WRX заема второто място
Спортният седан се характеризира със силво противоречив външен вид, който често предизвиква възмущение дори и сред експертите. Под капака на модела обаче е разположен турбо 2.5-литров силов агрегат с мощност 230 конски сили. До 100 километра в час моделът ускорява само за 6 секунди.
Toyota Camry 3.5 затваря челната тройка
Автомобилът е позициониран като превозно средство за бизнес, но това не му пречи да има модерен и доста мощен 3.5-литров силов агрегат. До 100 километра в час Toyota Camry 3.5 ускорява само за 7.4 секунди.
-15 +45
Коментиран от #11, #15, #40
-5 +40
Коментиран от #4
-84 +11
До коментар #3 от "Рено Фен":
Мегана не е седан. Пишете преди за четете. Чакай си статията за хетчбек. Мажеш да пишеш само за реното ти 19 шмад(ка) :). Детайл на статията, детайл , ама важен.Тука е за малки и некомфортни седани, демек грозни ама бързи.
Аз чакам статия за бързо комби и тогава ще кажа за колко прави до 100.
Коментиран от #5
-9 +47
До коментар #4 от "Japan":
Комби Audi s4 2,7бензин 0-100 за 5,5сек, мерено с GPS.
Купено за под 7К.
Коментиран от #6, #12, #16, #44, #45
-20 +16
До коментар #6 от "Рено Фен":
Ее няма лошо, нека върви меганчето. Все пак е доста по-леко от комби с 4х4.
-0 +12
До коментар #6 от "Рено Фен":
Знаем я твоята лагерна количка. Бръмчи, друса, пластмасови прозорци отзад... Това е играчка, а не сериозен и смислен автомобил.
-9 +18
Коментиран от #27, #38
-23 +31
Коментиран от #17
-10 +34
До коментар #2 от "Japan":
Има, но цените им започват от 50к за читава
-1 +10
До коментар #5 от "Притежател":
Да си дойдем на думата :) Аз моето го взех за 12, но преди 5 години и още си го търкалям!
-2 +7
До коментар #6 от "Рено Фен":
От 0 до 60 мили е за 5,4, а от 0 до 100 км/ч е за 5,8.
Ти циганин ли си, щото лъжеш на дребно, като циганин.
Даже на много тестови времена дава от 5,7 до 5,9 от нула до сто.
Тука на взе за балъци.
Щото твойто оранжевото ересче е най доброто и не спря да го говориш, дано някоя селска жигула, без гражданска да ти свали предницата и кикимечиш една година пред застрахователя да си вземеш парите.
Коментиран от #29
-6 +24
-4 +50
До коментар #2 от "Japan":
И не само Лансери гладам няма)))))
-1 +12
До коментар #5 от "Притежател":
Моля тук става евъпрос за коли, а не за двойни кенефи
-4 +16
До коментар #10 от "jap":
Приятел си вкара от щатите, но 2.5 - як автомобил и дори при отворен капак на двигателя почти не се чува, че работи
-5 +8
Коментиран от #20, #24
-6 +23
До коментар #19 от "Наблюдател":
Но не е СЕДАН.
-1 +10
Коментиран от #23
-3 +4
-7 +7
До коментар #21 от "перничанин":
За тия които ми пишат минуси ще напиша само една буква F и е седан . Проблема е , че за повечето хора не е евтина. Сещате ли се за какво пиша?
Коментиран от #25, #28
-4 +8
До коментар #19 от "Наблюдател":
И още са такива
Коментиран от #26
-1 +1
До коментар #23 от "перничанин":
Мазда 323 ако е-има и хечбег
Коментиран от #39
-1 +4
До коментар #24 от "Хайл":
Събирам кинти за Акорд 2009 2,4 бензин 201к.с. ръчка. Стига съм търкалял Сааб-а. :)
-2 +11
До коментар #9 от "ДРТ ПРЧ":
Специално тоя двигател не държи много, ако и гние значи няма нищо маздата.
-1 +2
До коментар #23 от "перничанин":
Бмв ф 10. И си много прав ако е то. Защото с него шофьорите на тия 3 пластмасарника така ще ги разплача че жените им ще им подават шише с вода да си мият очите
Коментиран от #31
-10 +2
До коментар #13 от "Що лъжеш бе дългуч":
БРЕЙ колко омраза към европейската държава Франция в замяна на обич към азиатците
Коментиран от #37
-11 +5
-3 +5
До коментар #28 от "Да знам":
Хех и как ще стане това като си в сервиза през 3 дена :)
Коментиран от #32
-0 +5
До коментар #31 от "хех":
Останалите два
-2 +1
-2 +2
-0 +11
Коментиран от #36
-2 +5
До коментар #35 от "Който се е возил в японска знае!!!":
Мхмм и за туй в Ф1 Хонда гърми та пушек се вдига, Тойота не стигна доникъде ... а за сметка на това Мерцедес ги трескат като драна мачка у довар още от 50-те (все пак да имаме впредвид и паузата от 56-та до 2010-та)
-5 +2
До коментар #29 от "Тихо уе жълт":
Има характеристики, качество,издръжливост, обслужване, проблеми, финансов интерес.
Други въпроси, господин франкофон, фракофил, или просто практикуващ френски, на духови инструменти
-1 +9
До коментар #9 от "ДРТ ПРЧ":
глупости на търкалета, имам я вече 13 години и няма петънце, като стои в гараж ( истински, не като грозните незаконни бетонени кутии в междублоковите пространства в Младост и т.н. ) и като се подържа както трябва няма мърдане
-0 +2
До коментар #25 от "One":
Слабо присъствие на японски фенове . Имах в предвид Лексус серия F. И да, доста често ги сравняват с М на BMW.
-1 +7
До коментар #2 от "Japan":
Евото е една камара пари. Даже и по старите ево 5 са по 40-50хил. лв
-0 +2
-1 +3
-3 +3
-0 +0
До коментар #5 от "Притежател":
5.5 само на сън!
-1 +1
До коментар #5 от "Притежател":
Аз имам Волво S40 1.9 T4 ми е мотора 250коня и ги правя за толкова къде се пелиш с туй умряло Ауди?
-2 +1
-0 +1
-0 +1