ФАКТИ.БГ

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)

Публикувана: 25 Ноември, 2020 13:12 Обновена: 25 Ноември, 2020 13:15
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4277
Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 7 гласа.

Японски модели доминират и в челната петица на най-надеждните електрифицирани модели на вторичния пазар в класацията на What Car? Сред най-безпроблемните хибриди и електромобили има само един представител на друга школа в автомобилостроенето.

5. Lexus RX (от 2016 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


Надеждността на бензин-електрическия RX е оценена с 99.1%. С неизправности са се сблъсквали само 4% от собствениците. Проблемите по правило засягат електрониката, а повредите са отстранявани в рамките на един ден и то безплатно.

4. Toyota RAV4 (от 2019 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


7% от собствениците съобщават за неизправности, но въпреки това моделът получава оценка от 99.2%. Проблемен отново е акумулаторът, но ремонтите са отнемали по-малко от един ден и са били безплатни.

3. Lexus NX (от 2014 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


Рейтинг на надеждността от 99.3% осигурява на хибридния NX място на почетната стълбичка. От неизправности се жалват само 6% от собствениците, като повечето оплаквания са от мултимедията, навигацията или каросерията. Всички проблеми са отстранявани за ден или по-малко в рамките на гаранцията.

2. Tesla Model 3 (от 2019 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


Малко неочаквано предвид постоянните оплакания от качеството на изработката на второ място сред най-надеждните електрифицирани автомобили се класира малката Tesla с оценка 99.4%. За незначителни проблеми съобщават едва 5% от собствениците, а поправките са отнемали по-малко от ден без каквито и да било разходи извън гаранцията.

1. Toyota Yaris Hybrid (2011-2020 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


Лидерът в рейтинга на What Car? получава оценка от 99.5%. За проблеми със субкомпактния хибрид съобщават само 5% от собствениците. Типични проблеми не се открояват, всички коли са оставали в движение, а повредите са отстранявани в рамките на един ден напълно безплатно.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
омъскаряване
1 Отговор
Теслата, какво прави сред автомобилите !? Кола на която падат, покриви, брони, чупи окачване, пали се и автопилота трепе хора по пътищата няма място в такава класация! Не лъжете хората!!

Коментиран от #2, #3, #4


Оценка:
-21 +37

Това е статистика бе, не черен пиар
2 Отговор

До коментар #1 от "омъскаряване":


В статистиката се използват цифри и проценти. Както виждаш, при Тесла всяка една повреда става повод за поне две пиар статии. Това че не чуваш за повредите на другите, не значи че не се развалят по-често от Тесла.

Коментиран от #6, #13


Оценка:
-8 +21

Нямало достатъчно сервизи
3 Отговор

До коментар #1 от "омъскаряване":


Обърнете внимание и на времето за престой в сервиза на Тесла и на toyota!

Тесла по-малко от ден, toyota две седмици в сервиза. И това са цифри от проучване, а не мнение на някой от пишещите тук.

Коментиран от #5, #7, #11, #12


Оценка:
-15 +16

патриота
4 Отговор

До коментар #1 от "омъскаряване":


Автопилота на Тесла не трепе хора.Трепят се малоумниците които се правят на тарикати и лъжат автопилота,че държат волана. Самите инженери от Тесла казват,че това НЕ Е АВТОНОМНА КОЛА.

Оценка:
-5 +18

Недей сега
5 Отговор

До коментар #3 от "Нямало достатъчно сервизи":


Пичовете у нас, така разбират от Тесла много! Нищо, че даже няма магазин на Тесла!

Оценка:
-8 +13

Амммм
6 Отговор

До коментар #2 от "Това е статистика бе, не черен пиар":


Отиде им опорката на антитата!

Коментиран от #15


Оценка:
-6 +14

Всъщност
7 Отговор

До коментар #3 от "Нямало достатъчно сервизи":


Това е средният престой. Ако средният престой за toyota е две седмици, значи че ако една toyota е поправена за ден, то друга е стояла цял месец, което прави средно две седмици.

Оценка:
-3 +8

Nazy
8 Отговор
Не напразно моят лексус е на корицата! Колата е чук!!!

Оценка:
-0 +9

Да си го караш със здраве
9 Отговор
И дано нямаш никакви проблеми с лексуса. Смятай ако ти нямаш проблеми, колко по-малко проблеми имат тези, които са по-напред в класацията особено толкова оплюваната тук Тесла.

И това е американската сглобка Тесла, която по всеобщото мнение е доста по-некачествена от китайската сглобка, а се очаква германската сглобка да е много по-добра от китайската.

Оценка:
-5 +4

Гошко
10 Отговор
Японците са си лидери в автомобилостроенето, това е необорим факт, колкото и на някои от тук пишещите да не им се иска. И се надявам и през този век класациите за най-предпочитани и най-добри автомобили да бъдат оглавявани от техните модели...

Оценка:
-0 +15

Христо
11 Отговор

До коментар #3 от "Нямало достатъчно сервизи":


Има голяма ралика от разпадане и разваляне ?
Защото теслата се разпада в движение !!!

Оценка:
-4 +4

Гост
12 Отговор

До коментар #3 от "Нямало достатъчно сервизи":


Помним как собственици на тесла се оплакваха, че чакат да им подменят спрялата без причина колица с месеци.

Коментиран от #14, #18


Оценка:
-2 +3

Гост
13 Отговор

До коментар #2 от "Това е статистика бе, не черен пиар":


Без коментар

https://fakti.bg/avto/531398-pak-padna-pokriv-na-tesla-video

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +3

Помниш да
14 Отговор

До коментар #12 от "Гост":


Защото не беше отдавна. Но това което беше Тесла миналата година, не е Тесла тази година! Вървят с големи крачки.

Коментиран от #16


Оценка:
-4 +1

Гост
15 Отговор

До коментар #6 от "Амммм":


С днешната статия за Тесла в раздел технологии май отиде вашата опорка

https://fakti.bg/technozone/531795-tesla-iztegla-10-hil-elektromobila-zaradi-zavodski-defekti

Оценка:
-2 +3

Гост
16 Отговор

До коментар #14 от "Помниш да":


Вървят те скачат на едно място. Ръстът на акциите не означава ръст на качеството. Същите боклуци са си. Двата линка, които сложих в коментарите си го доказват.

Оценка:
-2 +3

Облъчват те с помия по Тесла
17 Отговор

До коментар #13 от "Гост":


Над един милион произведени автомобила досега, а е излетял един-единствен покрив, заради заводски дефект, защото не бил залепен в завода. Онова с китайското майсторче, което ремонтирало стъкления люк и забравило да завие болтовете, не се знае дали е от немърливост или е режисирано заради клипа.

А да си чул, че само тази година отзоваха над милион мерцедеса по същата причина, което вече е проблем с производството в големи мащаби?

Извикани са заради риска от отлепяне на стъкления покрив, който при излитане може да нарани или убие някого. Спомняш ли си я тази новина? Как да си я спомняш, като въобще не е отразена в България, но щом е за Тесла се пишат по няколко статии


Оценка:
-3 +5

1,6 милиона горящи BMW та
18 Отговор

До коментар #12 от "Гост":


А за отзоваването на BMW та та, защото горят като факли нищо не казваш, а? Колко ли време ще стои в сервиза докато му поправят щетите след запалване?

Стъкления покрив ще го лепнат за няколко часа. Падналото задна броня също.

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +5

Ari
19 Отговор
Къде е корола хибрид

Оценка:
-0 +1

Гост
20 Отговор

До коментар #18 от "1,6 милиона горящи BMW та":


Какво да казвам за БМВ? Аз БМВ не съм хвалел, защото ги виждам, че са проблемни. А вие хвалите Тесла ВЪПРЕКИ ЧЕ Е ПРОБЛЕМНА.

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +0

Хвалиш ли въобще някой
21 Отговор

До коментар #20 от "Гост":


Или просто хейтиш всички наред? Кой автомобил според тебе е по-безпроблемен от Тесла? Има ли такава марка?

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +0

Това хвали
22 Отговор

До коментар #21 от "Хвалиш ли въобще някой":


Хвали старо,карай ново.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Божидар Димитров
Историкът Божидар Димитров с коментар за говорителката на руското външно министерство
Мария Захарова е "пикла без цицки""

Още бисери
ТОП 5