28 Април, 2011 11:26 5 502 6

Seat IBX влиза в серийно производство

  • seat-
  • ibx-
  • audi-
  • q3-
  • vag-
  • tribu

VAG натовари испанското си поделение с производството на Audi Q3 в завода в Марторел до Барселона. Според сп. What Car? обаче вътрешнофирмената поръчка няма да остане единственото участие на Seat в проекта. Британското издание твърди, че немците са дали зелена светлина на идеята за създаване на серийна версия на прототипа IBX concept, показан през март в Женева.

Кросоувърът с хибридно задвижване и триврата каросерия, напомняща купе, вероятно ще претърпи сериозни промени в по-конвенционална посока преди да се качи на конвейера догодина. Новият испански модел ще бъде базиран на Audi Q3.

IBX не е първият опит на Seat в сегмента на кросоувърите. През 2007 г. компанията показа прототипа Tribu. Разработката му обаче бе замразена заради кризата в световната икономика.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    11 5 Отговор
    Като видях снимката се зачудих кое ли Ауди са преоблякли в по-евтини тенекии.Прочетох и видях Q3 :-)Еми браво на ВАГ, още един ,,НОВ" модел пуснаха на пазара ахахахаха.Чудя се какъв човек трябва да си, зада купиш едно нещо на цена с десетки хиляди евро по-скъпо ако знаеш, че под тенекиите му се крие нещо бая по-евтино?Демек кой ще купува дръгливата Q3 заради едната емблема?
  • 2 mm

    4 9 Отговор
    Не харесвам концерна ВАГ, но фасона на кросоувъра изглежда доста симпатичен. Задницата не ми се връзва с цялостния дизайн, но до серийно производство има време и съм сигурен, че ще се погрижат и за нея. Това Сеатче има хляб според мен и стискам палци да бъде реализирано в най-близко бъдеще. Колкото до коментара на Дошо, съгласен съм, че при наличието на този Сеат в гамата на ВАГ, много хора, които са имали интерес към КЮ 3 биха се преоринтирали към IBX, или поне аз лично бих :).
  • 3 Хохо

    12 2 Отговор
    Какво бихте имали интерес вие, от ВАГ не ги интересува.
    Защото ВАГ се интерсуват от хората с пари, а не от драскачите по форумите.
    90% от една НОВА кола се купува заради имидж.
    Помислете върху това, макар и да е твърде далеч от всекидневната ви сивота
  • 4 Марек

    22 10 Отговор
    Нямаш никакъв поглед върху ВАГ дете мое. Може да ползват една платформа, но на практика са си различни коли и като усещане, и като пътно поведение. А и поддръжката по този начин е невероятно улеснена, всички части ги има налични и на хубави цени. А твоите любими Нисанки са също на една платформа, но с Рено:) а за най-дребната част чакаш по 1 месец кораба. Затова на който му трябва здрава кола да е на линия всеки ден взима ВАГ. Японско купуват сърдити на света хора, които си мислят, че само те имат коли, а всичко друго са боклуци.

    Коментиран от #5

  • 5 Дошо

    9 9 Отговор

    До коментар #4 от "Марек":

    Невероятно улеснена поддръжка ли?Моля?Ти цените на частите виждал ли си им ги?
  • 6 Гошо от село

    3 1 Отговор
    знаите, че частите на всички автомобили са на еднакви пари - проверил съм го. Под части разбирам такива, купени от официален вносител, а не от гаражни магазини. Проверете колко струва преден носач за любимият ви Гоуф в Порше бг и вижте цената на такъв в за Фиеста в Мото Пфое и за Сивик в Бултрако.