Last news in Fakti

3 Май, 2011 11:11 10 117 18

УАЗ с платформа от SsangYong

  • уаз-
  • ssangyong-
  • соллерс

Новите УАЗ-ки най-вероятно ще се правят на чужда платформа. Според все още непотвърдена информация новият Patriot ще бъде изграден на базата на корейски всъдеход. Платформата ще бъде закупена от SsangYong.

Компанията Соллерс, която е собственик на завода УАЗ, вече е започнала преговори с корейците, като идеята е в руския завод да се произвеждат както всъдеходите Patriot, така и модели на SsangYong.

Предполага се, че закупуването на лиценза за използване на корейската платформа ще струва на руснаците около 100 млн. евро. Много от експертите са на мнение, че тази инвестиция ще бъде оправдана в много кратки срокове.

От една страна разработката на собствена платформа не излиза много по-евтино, а от друга - корейската база е вече доказана, като с течение на времето от нея са изчистени т.нар. детски болести. Според ръководството на УАЗ платформата на SsangYong е най-подходяща за новите им разработки.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 стойка

    27 30 Отговор
    Руснаците и платформа от мерцедес да вземат пак ще изкарат трошляк.Добре че си ги продават на вътрешния пазар и всеки руснак е грамотен монтьор.Нищо като хората не могат да направят.
  • 2 WOW

    21 8 Отговор
    Аман от "разбирачи"!
  • 3 ЖАН

    25 4 Отговор
    ако я направят здрава като УАЗ ,наистина ще е вседеход.Само малко да пооправят разхода на гориво.
  • 4 Георги

    3 4 Отговор
    http://www.zr.ru/a/314026/
  • 5 Morientes

    24 19 Отговор
    УАЗ е джип номер едно всеки го знае това... Тези с Мерцедесите и Тойотите нали знаете, че като закъсате идва горския с УАЗ-ката да ви изтегли.. хехехее

    Коментиран от #6, #7

  • 6 G777

    5 12 Отговор

    До коментар #5 от "Morientes":

    NE E TAKA,PO-DOBRO OT G-CLASS-ATA NQMA,NO PROSTO UAZ-KATA TI DAVA PODOBNA PROXODIMOST NA MN PO NISKA CENA,A ZA KACHESTVO NE MOJE DA SE GOVORI.NO ZA GORATA NADALI TI TRQBVA KOJEN SALON I MAXAGON.ZAVISI KAKVO TURSISH,AZ PREDPOCHITAM EDNA G300 D 113 KONA 91-VA GODINA S 3-BLOKAJA FULL-TIME,OT KOLKOTO UAZKATA,SHTE SI SPESTQ MN PROBLEMI I PO NISKIA RAZXOD SHTE MI VUZVURNE INVESTICIATA.
  • 7 ГАЗ

    23 5 Отговор

    До коментар #5 от "Morientes":

    Глупости
    Уаз е дърт, ама много дърт американски джип, преостъпен през 40-те на СССР заради войната
    Отогава другите отидоха напред а братушките пак ще ползват чужда платформа та да са само с 20 г назад
    УАЗ е проходим , но в никакъв случай не е здрав и не е икономичен
    Евтин вариант за горски и текезесари

    Коментиран от #11

  • 8 kolio_vg

    7 6 Отговор
    Добре какво се мъчат руснаците да правят нови джипове,да наблегнат над Хънтъра и 469 да ги подобрят да им махнат доста от недостатъците,тоя Патриот никва надежност не ми дава,и съм сигурен,че грам няма проходимост
  • 9 стойка

    5 8 Отговор
    Който веднъж е карал джип тойота по бездарожието знае за какво иде реч,колкото до закъсалите вярно е ама е така щот влизат на места дето другите и пешком не смеят.
  • 10 kolio_vg

    1 1 Отговор
    Стойке млъкни
  • 11 MAZDA

    8 2 Отговор

    До коментар #7 от "ГАЗ":

    Точно така е, и въпреки, че тази информация е достъпна за всеки грамотен човек има много хора които не вярват, че "великите" УАЗ-ки не са съвсем измислени и сделани в СССР.
  • 12 maksito

    1 3 Отговор
    Kato cqlo УАЗ e xybava Djipka 4x4 no nqma smisal da izpolzva platformata na SsangYong.Ne e nyjno prosto.
  • 13 rm

    4 2 Отговор
    най-вероятно пак ще си остане типичен руски джип-сравнително проходим,но пък ниската цена излиза солено като започне смяната на основни части през 30-40хил пробег
  • 14 асдс

    3 1 Отговор
    до-стойка
    а може би никой друг е изпрател първи хора в космоса
  • 15 пешо

    3 1 Отговор
    много жалко за УАЗ бяха здрави навремето...
  • 16 mm1

    3 0 Отговор
    SsangYong...??? ХАХАХАХААХАХАХ
  • 17 mutrata

    0 1 Отговор
    sang yong + waz e kato kombinaciqta ciganin + kitaec pri koqto se polu4ava detence INJIKITAI4E...bhahahaha smqhhh
  • 18 Голям Бахур

    0 0 Отговор
    А колко от вас, мили хора, са карали Санг Йонг/Деу ? Надали ще има дори един и той от малка спортна кола, ще се е качил на 2 тона парттайм 4х4 с до 100 коня мотор. И е бил разочарован, че тази кола не върви като самолет....Ами нали не това е целта на 4х4 в евтиния ценови клас. Нека напомним, че към 1994 г., когато излиза Корандо 2 и Мусо, компанията Санг Йонг е собственост на Мерцедес и това Мусо е първият СУВ на Мерцедес. Шаси, Мостове преден-заден Борг Варнер (Ленд Ровър слага такива), ръчна ск кутия Тремек 5 (Форд Мустанг, Камаро), авт ск кутия 4ск Мерцедес Бенц Е клас, ЛСД диф. Дизеловите версии до 2002 г. вървят на нафта доста по-бързо от Опел Астра 75 кончета, което не го прави най-лошата кола на пътя. А в този сняг колко прехвалени други нови сувчета вадят руските братя с Тагаз Тагера и Роуд партнера от уличките и преспите...