Британската аукционна къща The Market успя да прибере едва £15 500 (€17 200) за Range Rover Sport с тунинг от Kahn Design, изработен по поръчка за Дейвид Бекъм през 2007 г. Цената се смята за изключително ниска за автомобил с такава звездна биография и безупречно състояние.
Луксозният всъдеход на бившия полузащитник на "Манчестър Юнайтед" и мадридския "Реал" с пробег 66 000 мили (106 194 км) има поръчкови 20-цолови джанти, ръчно ушита кожена тапицерия, минибар, екрани за пътниците отзад и уникална аудиосистема Genesis, изработена специално за Бекъм.
Двигателят на черния Range Rover Sport не е доработван. 4.2-литровият V8 развива 390 к.с. и максимален въртящ момент 550 Нм.
Ниската цена се обяснява с недобрата репутация на третото поколение на модела. Всъдеходите от тази генерация се смятат за ненадеждни, а разходите за техническата им поддръжка са изключително високи. Други коли, принадлежали на Дейвид Бекъм, са продавани значително по-скъпо.
Коментиран от #4, #9, #10, #65
-33 +141
Коментиран от #70
-17 +89
-9 +69
До коментар #1 от "jар":
Ти пък с тези джапански чайници дето ги хвалиш толкоз много се излагаш направо.Не разбра ли че немското е номер 1 Мерцедес и всички останали приятелю jap.
Коментиран от #8, #33, #51
-80 +42
-2 +47
-8 +9
Коментиран от #23, #56
-46 +14
До коментар #4 от "Разбирача":
Преди 14 години имах W202(тогава беше бленуван модел у нас)но освен,че возеше доста комфортно(за класа си)нямаше никакви други предимства.
Коментиран от #11, #67
-8 +27
До коментар #1 от "jар":
Баш рав 4 ще си купя като в гаража МИ седи чисто ново Рено Каджар
Коментиран от #13
-65 +10
До коментар #1 от "jар":
Рав-4 дето се обръща при по рязък завой по таван ли? тази ли рав 4? не, мерси
Коментиран от #12, #34
-22 +35
До коментар #8 от "jар":
2021-14=2007 а тоя "бленуван" сигурно от цганите модел е 1995-та тоест кво си карал един кптор
Коментиран от #14
-5 +26
До коментар #10 от "Меркантилност":
RAV 4 не е модел за каране по писти и конструкторите му едва ли са предвидили,че ще бъде тестван от хора лобиращи за определени(немски) производители.
Коментиран от #21
-9 +24
До коментар #9 от "Рено Ентусиаст":
Някои много ги е яд че Рено са супер добри коли и че цяла България и Европа ги карат и затова праска минуси.Някой хомосексуален жълтур ще да е колко е жалко да си жълтур.
Коментиран от #16
-64 +13
До коментар #11 от "Рено Фен":
Като цяло си прав но и сега много хора биха се радвали на 12 годишна W204 а една Хонда Акорд на същата възраст е пъти по добра кола и то за по малко пари.
Коментиран от #15, #19
-18 +22
До коментар #14 от "jар":
Да сравняваш марки като Мерцедес или БМВ с Хонда и всички джапански котурници граничи с безумие.Еле пък Хонда само мотори могат да правят но не и коли.
Коментиран от #17
-46 +28
До коментар #13 от "Хо хо хо":
С риск да разочаровам ентусиазма ти към Рено мога да ти кажа че срамняването на Рено с японските коли е същото както колегата jap сравнява Мерцедес с Хонда няма база за сравнение Рено просто е марка ширпотреба еднодневка те за туй са и толкоз евтини и ги карат сиромасите.Същото важи и за Опел и Форд това са нискобюджетни марки ама туй трябва всеки да го знае.
Коментиран от #22, #37
-20 +40
До коментар #15 от "Разбирача":
Любимите ти марки притежават единствено прашасъл имидж който ценят единствено хора робуващи на твоите предразсъдъци.
-8 +39
Коментиран от #49
-1 +48
До коментар #14 от "jар":
Ти нормален ли си да сравняваш акорд с C класа и 3ка ?
Акорда е в канавката на първия завой с 10-15км по-ниска скорост. Като всички други френски и чпонски бараки, изключително лоша динамика с невървящ двигател и същия и по-висок разход от немските седани.
За баби каращи с 30 става.
Коментиран от #20, #30, #35
-38 +9
До коментар #19 от "асддса":
Разсъжденията ти са като на хлапе което надничайки през прозорците на паркираните коли ги оценява по това коя колко "дига".Нормалните хора не си купуват коли за да ги карат на лимитите им а повече ги интересува надеждността и качеството но пък има и такива които държат да виждат звезда над капака.
Коментиран от #25, #52
-3 +32
До коментар #12 от "jар":
не е и модел за лосовия тест за тия пари за които струва црв е много по удачно или някоя немска сувка
-3 +8
До коментар #16 от "Разбирача":
То щото Тойота, Нисан, Мицубиши хич не са ширпотреба с скапана пластмаса, лоша шумоизолация и скопени мотори
-16 +14
До коментар #7 от "минувач":
що-годе читава класация за надеждност ги слага на последно място.
Независимо от страна.
-1 +14
До коментар #20 от "jар":
Каква надеждност бе пич,Рав-ката е един от най-евтините боклуци,пластмаси и като целият интериор,не се излагай моля те!!!
-17 +18
-7 +2
Коментиран от #28, #29, #54
-14 +13
До коментар #27 от "123":
Ам чи кисели са
-1 +4
До коментар #27 от "123":
Ти явно никога не си сядал в такова нещо,а за каране няма да говорим.искам да ти кажа,че това нещо е много зле откъм интериор и техника.поне десет години след фашагите.не се превъзбуждай.гроздето не е кисело.просто тоя рейндж е пълен курник.следващия също.да знаеш
Коментиран от #31
-6 +17
До коментар #19 от "асддса":
Много са те били по главата като малък! Колко такива като теб съм наказвал с Тойота, Civic, Accord и 350Z!
-4 +8
До коментар #29 от "0000":
Може и да си прав, ама защо ги карат в цял свят богатите тогава? Те самите немци и австрийци са полудели по тая марка, особено новите модели. Във Виена, например, всеки втори или трети джип е Рейндж Роувър, и то последен модел, пък друго не знам. За по на запад, да не говорим Явно който може да си го позволи, кара. Който не може си взима х5 и си повтаря колко е скапан Рейнджа.
Коментиран от #46
-3 +14
-4 +5
До коментар #4 от "Разбирача":
Толкова си разбирач щом хвалиш немското и мерцедеса живеещ от старата си слава...кое му е немското на пикапа на Мерцедес освен името и емблемата-Нисан Навара с немски документи...или А класа или Ситан които са си РЕНО...не ми хвали тия трощляци немски "разбирачо"
Коментиран от #45
-2 +10
До коментар #10 от "Меркантилност":
Ти обръщал ли си се или си гледал в ютуб клипчета
Коментиран от #44
-0 +4
До коментар #19 от "асддса":
Като не можеш да караш и със 25 км/ч ще се търкаляш "разбирачо"
-1 +3
Коментиран от #38, #58
-6 +15
До коментар #16 от "Разбирача":
Защо първо,не се научиш да говориш,и пишеш,на български"котурник"? "туй" че си богат,го разбрахме? Предполагам караш Вейрон,поръчков разбира се?!? И какво имаш против Рено?? Имам Волво със мотор,на Рено1.9тд..същия е като на Рено 19 64к.с. само че е турбо,и е 90к.с. Беше на около 400000км. когато го дадох,на механика ми,за служебно комби е..пича си го хареса,пази си го и си се вози с него,и за лична кола единствено консумативи по него,и нещо по предницата, вече е на около 560000км.!! Бъзикаме се с него,ако го докара до милион,ще му купя чисто нова Дачия....Лична!..Та имам и три самосвала "Рено" ама двигателите са им Волво???? Та не се изказвай не подготвен,да не ти се смеят Ората. п.п. масло не пипа от смяна до смяна 8000км. за леките ми коли,и пикапи така съм решил...
-0 +4
До коментар #36 от "kick":
Никак не,е лош! Имах възможност да покарам такъв няколко дни ,набира добре,перфектна возия,но не можах да го тествам в гората..синковеца ме спипа тъкмо тръгвах,и оня ме свали от него,заявявайки ми,че си имам достатъчно бараки,за тая цел!!!??? Тая била скъпа...
-1 +10
-1 +9
До коментар #34 от "Хайл":
не. но съм се возил в този рейндж и мога да ти кажа че гледам такива рав 4ки отвисоко как вътре шофъорите им си бъркат в носовете защото са ръбове и карат скучна кола за ръбове
-4 +6
До коментар #33 от "Хайл":
за да кажеш, че а класа е рено, значи е ясно колко ти разбираш
Коментиран от #69
-3 +2
До коментар #31 от "123":
Бе той хикса като се наточи не е по-евтин от рейнджа
Коментиран от #47, #48
-4 +0
До коментар #46 от "0000":
Момчета и момичета, Рейнджа е класика за богати, хиксове и кюта са за ония с патладжанен оттенък!
-5 +12
До коментар #18 от "Прабиша Учикова":
То разликата между Индия и Пакистан е само в софтуера. Едно време са били в една държава заедно с Бангладеш и ми се струват еднакво черни и грозни. Само че едните контактували повече с араби, перси и други мюсюлмани, а другите запазили традиционните вярвания. Реално погледнато- все същите боклуци! А колата има много скапан мотор. И повечето от двигателите на Рейндж Роувър са все калпави и капризни. Имах Евоуг, купен за 15 хил лв на старо, при цена нов от едно 160 хил, да не е и нагоре. Беше проблемен и затова толкова евтин. Покарах го един месец да ме видят хората с хубава кола и го продадох пак за 15 хил. Ако не сте петролен магнат или футболист, по-добре бягайте от него! Красив, но капризен и чака поддръжка.
Коментиран от #50
-1 +7
До коментар #49 от "Йо Несбьо":
Ноо си прос Саше! Тоя мотор е на Ягуар, стар доказан боец, изкарва 500 000 без проблеми, дизелите са френски боклуци, 4.4 бенза е също боклук на бмв, този 4.2 обачееее е топ V8-ак
Коментиран от #53
-1 +5
До коментар #4 от "Разбирача":
Неразбирач,разсмя ме в този мрачен ден,браво!!!
-0 +3
До коментар #20 от "jар":
Седя и се чудя на твойте разсъждения какви са? Че имаш некаква подобна японска барака и си та принципа от нашето по убаво нема.Кола правена от тези с дръпнатите очи просто никога.
-0 +3
До коментар #50 от "kick":
4.4 на БМВ има научни трудове написани за проблемите с маслената помпа и замяната на цели двигатели по щатите ако е в гаранция - след нея дървото за следващия собственик.
-0 +2
До коментар #27 от "123":
Имал съм нов и мисля че е напълно надценен и като икона и като качество. Затова пък подръжката му е найстина солена. Харчи като разпран и не държи никаква стойност заради постоянните проблеми и дефекти. Навремето нямаха и качествен сервиз. Сменяха на посоки части за луди пари.
-0 +3
-2 +2
До коментар #7 от "минувач":
кво си карал точно само ти си знаеш май а? RR Sport преди тоя кенеф не е съществувал ама ти си го карал :))))
-1 +0
Коментиран от #72
-1 +3
До коментар #36 от "kick":
абе ти сериозно ли си мислиш че нещо дето му трябват 7 секунди да вдигне 100 се класира за бързо? :)))
-2 +1
Първо -тотално недоразумение, което се обърна при никаква скорост!
Второ - удари се в стълб и се огъна ЦЯЛСОТНО, което при тази скорост е НЕДОПУСТИМО!
Така че, да не съм чул разни мушмуорци да ми говорят за джапанки с тънки ламаринки... били надеждни... надеждни до среща с Голф от Перник!
Много е грубо да споменавам колата на Милен Цветков, вечна му памет, в какво се превърна след удара на един немски "боклук", който продължи и се блъска в мантинелите... и след цялата ужасия изглеждаше прилично, а идиотчетата вътре избягаха без драскотина(добре че бързо ги заловиха)!
-0 +1
Съмнявам се коментиращите да притежават 6 или по-малко секундна кола 3 тона, за да ми правят сравнения!
Коментиран от #63, #64
-2 +1
-1 +2
-1 +3
До коментар #60 от "Reptile":
я дай пак сега, това че е 3 тона ли го прави "бързо" или че вдига 100 за повече от 7 секундни? За един прЕАтел питам?
-0 +0
До коментар #60 от "Reptile":
я да те питам също, ти знаеш ли QX70 с неговия да подчертаем атмосферен осмак каква динамика има, че си говорим за "бързо" ? :)))
-0 +0
До коментар #1 от "jар":
rav4 crv???? ти нещо не си си пил хапчетата хахахахахаахахахаа
-2 +0
-2 +2
До коментар #45 от "Меркантилност":
Видя ли че не разбираш от коли-иди при майстор да ти обясни щото не вярваш на истината
-1 +0
До коментар #2 от "Разбирача":
Другарю цървул, ти със сигурност караш някаква немска бангия на 30 години и се правиш на паралия. Млъквай и се прибирай в панелката, че жена ти е с комшията.
-1 +1
-0 +3
До коментар #57 от "Гошо":
Гошо, падни за 20, ако знаеш изобщо какво значи този израз!? Туй чудовище, няма турбо, с механичен компресор е, и за нищо не се налага отделянето на купето от рамата! Между другото, с отделна рама рама е най големия му коз! В Румъния видях челен удар на спорт с мл164, като погледнеш двете коли, си мислиш, че между тях е имало друга! Мла беше пихтия
-1 +1