ФАКТИ.БГ

Продадоха тунингования Range Rover на Дейвид Бекъм за смешна сума

Публикувана: 10 Януари, 2021 13:00
72 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 19995
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 29 гласа.

Британската аукционна къща The Market успя да прибере едва £15 500 (€17 200) за Range Rover Sport с тунинг от Kahn Design, изработен по поръчка за Дейвид Бекъм през 2007 г. Цената се смята за изключително ниска за автомобил с такава звездна биография и безупречно състояние.

Луксозният всъдеход на бившия полузащитник на "Манчестър Юнайтед" и мадридския "Реал" с пробег 66 000 мили (106 194 км) има поръчкови 20-цолови джанти, ръчно ушита кожена тапицерия, минибар, екрани за пътниците отзад и уникална аудиосистема Genesis, изработена специално за Бекъм.

Двигателят на черния Range Rover Sport не е доработван. 4.2-литровият V8 развива 390 к.с. и максимален въртящ момент 550 Нм.

Ниската цена се обяснява с недобрата репутация на третото поколение на модела. Всъдеходите от тази генерация се смятат за ненадеждни, а разходите за техническата им поддръжка са изключително високи. Други коли, принадлежали на Дейвид Бекъм, са продавани значително по-скъпо.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 29 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
jар
1 Отговор
17200 евро за най проблемния и пълен с дефекти SUV е колосална сума за която нормален човек би си купил RAV 4 или CR-V.

Коментиран от #4, #9, #10, #65


Оценка:
-33 +141

Разбирача
2 Отговор
Много са за кола с десен волан и пукнат паунд не бих дал.И кво толкова му е тунингованото 390коня на 2.5тона купе повече коне му требват.

Коментиран от #70


Оценка:
-17 +89

Бекъма
3 Отговор
Ас па не си продааам Гоуфа щото за парите дето ше му зема не моем си купим и оргинални маратонки.

Оценка:
-9 +69

Разбирача
4 Отговор

До коментар #1 от "jар":


Ти пък с тези джапански чайници дето ги хвалиш толкоз много се излагаш направо.Не разбра ли че немското е номер 1 Мерцедес и всички останали приятелю jap.

Коментиран от #8, #33, #51


Оценка:
-80 +42

дявола
5 Отговор
Е колко да искат за тази барака.Аз като гледам то и неговата цена е там някъде

Оценка:
-2 +47

Другия
6 Отговор
Тези които спомена коли ли са?

Оценка:
-8 +9

минувач
7 Отговор
От къде знаеш че е проблемен? Карал съм предишния модел не тунингован съвсем обикновен - няма друга такава возия,двигател на БМВ 3,0D купих го на 360000км. продадох го на 430000км. на приятел които още го кара.

Коментиран от #23, #56


Оценка:
-46 +14

jар
8 Отговор

До коментар #4 от "Разбирача":


Преди 14 години имах W202(тогава беше бленуван модел у нас)но освен,че возеше доста комфортно(за класа си)нямаше никакви други предимства.

Коментиран от #11, #67


Оценка:
-8 +27

Рено Ентусиаст
9 Отговор

До коментар #1 от "jар":


Баш рав 4 ще си купя като в гаража МИ седи чисто ново Рено Каджар

Коментиран от #13


Оценка:
-65 +10

Меркантилност
10 Отговор

До коментар #1 от "jар":


Рав-4 дето се обръща при по рязък завой по таван ли? тази ли рав 4? не, мерси

Коментиран от #12, #34


Оценка:
-22 +35

Рено Фен
11 Отговор

До коментар #8 от "jар":


2021-14=2007 а тоя "бленуван" сигурно от цганите модел е 1995-та тоест кво си карал един кптор

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +26

jар
12 Отговор

До коментар #10 от "Меркантилност":


RAV 4 не е модел за каране по писти и конструкторите му едва ли са предвидили,че ще бъде тестван от хора лобиращи за определени(немски) производители.

Коментиран от #21


Оценка:
-9 +24

Хо хо хо
13 Отговор

До коментар #9 от "Рено Ентусиаст":


Някои много ги е яд че Рено са супер добри коли и че цяла България и Европа ги карат и затова праска минуси.Някой хомосексуален жълтур ще да е колко е жалко да си жълтур.

Коментиран от #16


Оценка:
-64 +13

jар
14 Отговор

До коментар #11 от "Рено Фен":


Като цяло си прав но и сега много хора биха се радвали на 12 годишна W204 а една Хонда Акорд на същата възраст е пъти по добра кола и то за по малко пари.

Коментиран от #15, #19


Оценка:
-18 +22

Разбирача
15 Отговор

До коментар #14 от "jар":


Да сравняваш марки като Мерцедес или БМВ с Хонда и всички джапански котурници граничи с безумие.Еле пък Хонда само мотори могат да правят но не и коли.

Коментиран от #17


Оценка:
-46 +28

Разбирача
16 Отговор

До коментар #13 от "Хо хо хо":


С риск да разочаровам ентусиазма ти към Рено мога да ти кажа че срамняването на Рено с японските коли е същото както колегата jap сравнява Мерцедес с Хонда няма база за сравнение Рено просто е марка ширпотреба еднодневка те за туй са и толкоз евтини и ги карат сиромасите.Същото важи и за Опел и Форд това са нискобюджетни марки ама туй трябва всеки да го знае.

Коментиран от #22, #37


Оценка:
-20 +40

jар
17 Отговор

До коментар #15 от "Разбирача":


Любимите ти марки притежават единствено прашасъл имидж който ценят единствено хора робуващи на твоите предразсъдъци.

Оценка:
-8 +39

Прабиша Учикова
18 Отговор
Цената е много добра за боклукчав индийски трактор, доокепазен от пакистанските шивачи на афзал кан (kahn design). Погледнете как накриво е цапнат монитора за подглавника, шевовете са криви и мушамата е раздута и без един прав ъгъл. Мнооого по-добре биха го изпипали момчетата на Вилнер тук в БГ, за няколко пъти по-ниска цена.

Коментиран от #49


Оценка:
-1 +48

асддса
19 Отговор

До коментар #14 от "jар":


Ти нормален ли си да сравняваш акорд с C класа и 3ка ?
Акорда е в канавката на първия завой с 10-15км по-ниска скорост. Като всички други френски и чпонски бараки, изключително лоша динамика с невървящ двигател и същия и по-висок разход от немските седани.
За баби каращи с 30 става.

Коментиран от #20, #30, #35


Оценка:
-38 +9

jар
20 Отговор

До коментар #19 от "асддса":


Разсъжденията ти са като на хлапе което надничайки през прозорците на паркираните коли ги оценява по това коя колко "дига".Нормалните хора не си купуват коли за да ги карат на лимитите им а повече ги интересува надеждността и качеството но пък има и такива които държат да виждат звезда над капака.

Коментиран от #25, #52


Оценка:
-3 +32

Меркантилност
21 Отговор

До коментар #12 от "jар":


не е и модел за лосовия тест за тия пари за които струва црв е много по удачно или някоя немска сувка

Оценка:
-3 +8

Дааа
22 Отговор

До коментар #16 от "Разбирача":


То щото Тойота, Нисан, Мицубиши хич не са ширпотреба с скапана пластмаса, лоша шумоизолация и скопени мотори

Оценка:
-16 +14

Всяка
23 Отговор

До коментар #7 от "минувач":


що-годе читава класация за надеждност ги слага на последно място.
Независимо от страна.

Оценка:
-1 +14

24
Този коментар е премахнат от модератор.
Леле мале
25 Отговор

До коментар #20 от "jар":


Каква надеждност бе пич,Рав-ката е един от най-евтините боклуци,пластмаси и като целият интериор,не се излагай моля те!!!

Оценка:
-17 +18

А аз продадох
26 Отговор
Моя Бугати Вейрон 3 пъти по скъпо от нов.

Оценка:
-7 +2

123
27 Отговор
Такива малоумни коментари не може в никоя друга страна под слънцето да се напишат. Статията е за супер луксозен Рейндж, какъвто никой от вас не са и сънували, ама тук се пишат какви ли не глупости, само спор да има. Жалка картинка. Тоя Бекъм трябва да е много прост за да не си купи един ML или Х5. Не разбрахте ли най-накрая, че Рейндж Роувър е икона, символ на престиж, стил и елегантност, каквато на немеца не може да му роди главата с неговите грозни возила. Всеки който не може да си позволи Рейндж, ги плюе. Това е положението.

Коментиран от #28, #29, #54


Оценка:
-14 +13

Ам чи
28 Отговор

До коментар #27 от "123":


Ам чи кисели са

Оценка:
-1 +4

0000
29 Отговор

До коментар #27 от "123":


Ти явно никога не си сядал в такова нещо,а за каране няма да говорим.искам да ти кажа,че това нещо е много зле откъм интериор и техника.поне десет години след фашагите.не се превъзбуждай.гроздето не е кисело.просто тоя рейндж е пълен курник.следващия също.да знаеш

Коментиран от #31


Оценка:
-6 +17

Японеца
30 Отговор

До коментар #19 от "асддса":


Много са те били по главата като малък! Колко такива като теб съм наказвал с Тойота, Civic, Accord и 350Z!

Оценка:
-4 +8

123
31 Отговор

До коментар #29 от "0000":


Може и да си прав, ама защо ги карат в цял свят богатите тогава? Те самите немци и австрийци са полудели по тая марка, особено новите модели. Във Виена, например, всеки втори или трети джип е Рейндж Роувър, и то последен модел, пък друго не знам. За по на запад, да не говорим Явно който може да си го позволи, кара. Който не може си взима х5 и си повтаря колко е скапан Рейнджа.

Коментиран от #46


Оценка:
-3 +14

Манев
32 Отговор
Карал съм го същият.Още когато беше гаранционен много често беше в сервиза.Откраднаха в София и филма с него приключи.

Оценка:
-4 +5

Хайл
33 Отговор

До коментар #4 от "Разбирача":


Толкова си разбирач щом хвалиш немското и мерцедеса живеещ от старата си слава...кое му е немското на пикапа на Мерцедес освен името и емблемата-Нисан Навара с немски документи...или А класа или Ситан които са си РЕНО...не ми хвали тия трощляци немски "разбирачо"

Коментиран от #45


Оценка:
-2 +10

Хайл
34 Отговор

До коментар #10 от "Меркантилност":


Ти обръщал ли си се или си гледал в ютуб клипчета

Коментиран от #44


Оценка:
-0 +4

Хайл
35 Отговор

До коментар #19 от "асддса":


Като не можеш да караш и със 25 км/ч ще се търкаляш "разбирачо"

Оценка:
-1 +3

kick
36 Отговор
До писачите шматки - имам точно такъв Рендж 4,2 от 4-5г и не съм сменял нищо освен масла филтри и спирачки! За возия, стабилност и възможности му, всеки може да завижда, а ускорява по-бързо от S3 примерно! Който не е имал суперчардж да не пише глупости!

Коментиран от #38, #58


Оценка:
-6 +15

Неразбралъ
37 Отговор

До коментар #16 от "Разбирача":


Защо първо,не се научиш да говориш,и пишеш,на български"котурник"? "туй" че си богат,го разбрахме? Предполагам караш Вейрон,поръчков разбира се?!? И какво имаш против Рено?? Имам Волво със мотор,на Рено1.9тд..същия е като на Рено 19 64к.с. само че е турбо,и е 90к.с. Беше на около 400000км. когато го дадох,на механика ми,за служебно комби е..пича си го хареса,пази си го и си се вози с него,и за лична кола единствено консумативи по него,и нещо по предницата, вече е на около 560000км.!! Бъзикаме се с него,ако го докара до милион,ще му купя чисто нова Дачия....Лична!..Та имам и три самосвала "Рено" ама двигателите са им Волво???? Та не се изказвай не подготвен,да не ти се смеят Ората. п.п. масло не пипа от смяна до смяна 8000км. за леките ми коли,и пикапи така съм решил...

Оценка:
-0 +4

Дедо Клец
38 Отговор

До коментар #36 от "kick":


Никак не,е лош! Имах възможност да покарам такъв няколко дни ,набира добре,перфектна возия,но не можах да го тествам в гората..синковеца ме спипа тъкмо тръгвах,и оня ме свали от него,заявявайки ми,че си имам достатъчно бараки,за тая цел!!!??? Тая била скъпа...

Оценка:
-1 +10

39
Този коментар е премахнат от модератор.
40
Този коментар е премахнат от модератор.
41
Този коментар е премахнат от модератор.
42
Този коментар е премахнат от модератор.
Нано
43 Отговор
Тия Kahn Design са просто .... не знам какви . Шефа им е едно паки ,грам не разбира и само някакви дъвки разтяга и някакви пълни глупости предлага . Ето тук на тая кола вижте какви джанти са и сложили -изглежда като костенурка . Интериора може да минава за квалитетен в Пакистан , обаче е много далеч от стил и изисканост . За това никакви пари не са и взали .

Оценка:
-1 +9

Меркантилност
44 Отговор

До коментар #34 от "Хайл":


не. но съм се возил в този рейндж и мога да ти кажа че гледам такива рав 4ки отвисоко как вътре шофъорите им си бъркат в носовете защото са ръбове и карат скучна кола за ръбове

Оценка:
-4 +6

Меркантилност
45 Отговор

До коментар #33 от "Хайл":


за да кажеш, че а класа е рено, значи е ясно колко ти разбираш

Коментиран от #69


Оценка:
-3 +2

0000
46 Отговор

До коментар #31 от "123":


Бе той хикса като се наточи не е по-евтин от рейнджа

Коментиран от #47, #48


Оценка:
-4 +0

47
Този коментар е премахнат от модератор.
татко барба
48 Отговор

До коментар #46 от "0000":


Момчета и момичета, Рейнджа е класика за богати, хиксове и кюта са за ония с патладжанен оттенък!

Оценка:
-5 +12

Йо Несбьо
49 Отговор

До коментар #18 от "Прабиша Учикова":


То разликата между Индия и Пакистан е само в софтуера. Едно време са били в една държава заедно с Бангладеш и ми се струват еднакво черни и грозни. Само че едните контактували повече с араби, перси и други мюсюлмани, а другите запазили традиционните вярвания. Реално погледнато- все същите боклуци! А колата има много скапан мотор. И повечето от двигателите на Рейндж Роувър са все калпави и капризни. Имах Евоуг, купен за 15 хил лв на старо, при цена нов от едно 160 хил, да не е и нагоре. Беше проблемен и затова толкова евтин. Покарах го един месец да ме видят хората с хубава кола и го продадох пак за 15 хил. Ако не сте петролен магнат или футболист, по-добре бягайте от него! Красив, но капризен и чака поддръжка.

Коментиран от #50


Оценка:
-1 +7

kick
50 Отговор

До коментар #49 от "Йо Несбьо":


Ноо си прос Саше! Тоя мотор е на Ягуар, стар доказан боец, изкарва 500 000 без проблеми, дизелите са френски боклуци, 4.4 бенза е също боклук на бмв, този 4.2 обачееее е топ V8-ак

Коментиран от #53


Оценка:
-1 +5

Драйфус
51 Отговор

До коментар #4 от "Разбирача":


Неразбирач,разсмя ме в този мрачен ден,браво!!!

Оценка:
-0 +3

Фен на немските возила
52 Отговор

До коментар #20 от "jар":


Седя и се чудя на твойте разсъждения какви са? Че имаш некаква подобна японска барака и си та принципа от нашето по убаво нема.Кола правена от тези с дръпнатите очи просто никога.

Оценка:
-0 +3

qwerty
53 Отговор

До коментар #50 от "kick":


4.4 на БМВ има научни трудове написани за проблемите с маслената помпа и замяната на цели двигатели по щатите ако е в гаранция - след нея дървото за следващия собственик.

Оценка:
-0 +2

Мехо
54 Отговор

До коментар #27 от "123":


Имал съм нов и мисля че е напълно надценен и като икона и като качество. Затова пък подръжката му е найстина солена. Харчи като разпран и не държи никаква стойност заради постоянните проблеми и дефекти. Навремето нямаха и качествен сервиз. Сменяха на посоки части за луди пари.

Оценка:
-0 +3

Потребител
55 Отговор
Верно е и аз съм имал такова животно.Не съм доволен хич хубаво че се отървах от него бързо.

Оценка:
-2 +2

бай онзи
56 Отговор

До коментар #7 от "минувач":


кво си карал точно само ти си знаеш май а? RR Sport преди тоя кенеф не е съществувал ама ти си го карал :))))

Оценка:
-1 +0

Гошо
57 Отговор
На тоя кенеф за едно елементарно вадене на турбина се откача цялото шаси от купето. Да не забравяме и купищата останали проблеми, като цяло боклук и половина.

Коментиран от #72


Оценка:
-1 +3

бай онзи
58 Отговор

До коментар #36 от "kick":


абе ти сериозно ли си мислиш че нещо дето му трябват 7 секунди да вдигне 100 се класира за бързо? :)))

Оценка:
-2 +1

Reptile
59 Отговор
Един RAV4 се обърна пред мен в Поморие с не повече от 30 - 40 км/ч, засякоха една мацка и тя се опита да избегне удара.
Първо -тотално недоразумение, което се обърна при никаква скорост!
Второ - удари се в стълб и се огъна ЦЯЛСОТНО, което при тази скорост е НЕДОПУСТИМО!
Така че, да не съм чул разни мушмуорци да ми говорят за джапанки с тънки ламаринки... били надеждни... надеждни до среща с Голф от Перник!
Много е грубо да споменавам колата на Милен Цветков, вечна му памет, в какво се превърна след удара на един немски "боклук", който продължи и се блъска в мантинелите... и след цялата ужасия изглеждаше прилично, а идиотчетата вътре избягаха без драскотина(добре че бързо ги заловиха)!

Оценка:
-0 +1

Reptile
60 Отговор
Естествено, че нещо, което е 3 тона и вдига 100 за 7 сек, се класира като БЪРЗО!
Съмнявам се коментиращите да притежават 6 или по-малко секундна кола 3 тона, за да ми правят сравнения!

Коментиран от #63, #64


Оценка:
-2 +1

Горски
61 Отговор
След 30 години шофиране и поне милион километра с различни коли, стигнах до извода, че рендж роувърите и то най- наточените им версии са абсолютни боклуци. - Не съм срещал кола, която да се троши толкова често и ремонтите да струват такива пари. - Пълен и тотален боклук! Май най- големият боклук, който съм виждал някога! Най- долнопробните китайски косачки изкарват повече без да се налага ремонт.

Оценка:
-1 +2

зазат
62 Отговор
Защото тези английски легени се доказаха колко са сполучливи,затова и цената е такава.Ако Бекамовица бе навирила гъзере вътре цената с нея щеше да е с 1000 отгоре,защото и тя вече е стар балтон.

Оценка:
-1 +3

бай онзи
63 Отговор

До коментар #60 от "Reptile":


я дай пак сега, това че е 3 тона ли го прави "бързо" или че вдига 100 за повече от 7 секундни? За един прЕАтел питам?

Оценка:
-0 +0

бай онзи
64 Отговор

До коментар #60 от "Reptile":


я да те питам също, ти знаеш ли QX70 с неговия да подчертаем атмосферен осмак каква динамика има, че си говорим за "бързо" ? :)))

Оценка:
-0 +0

jap2
65 Отговор

До коментар #1 от "jар":


rav4 crv???? ти нещо не си си пил хапчетата хахахахахаахахахаа

Оценка:
-2 +0

123
66 Отговор
Кой си купува range rover/land rover? Отговор: Който му се виси в сервизи, и плащат хиляди левове за глупави ремонти на неща, които трябва да карат по 1 милион километра минимум

Оценка:
-2 +2

67
Този коментар е премахнат от модератор.
68
Този коментар е премахнат от модератор.
Хайл
69 Отговор

До коментар #45 от "Меркантилност":


Видя ли че не разбираш от коли-иди при майстор да ти обясни щото не вярваш на истината

Оценка:
-1 +0

Гошолошо
70 Отговор

До коментар #2 от "Разбирача":


Другарю цървул, ти със сигурност караш някаква немска бангия на 30 години и се правиш на паралия. Млъквай и се прибирай в панелката, че жена ти е с комшията.

Оценка:
-1 +1

Р38
71 Отговор
Че се чупят, чупят се. Но какво значение има? Като седнеш вътре си като император на трона. Няма нищо друго подобно. Дори не трябва да се навеждаш докато влизаш. Не ти влиза таблото в ребрата като на някое жалко подобие с цел да бъде оригинално, например х6 или кю не знам колко си. Това е момчета, на милионерите им е последният проблем колко се чупи. Те толкова ги и карат. Имат си шофьори даже. За 15 години 60 000 мили. Возило в което всеки мечтае да бъде видян. А пък вие си се карайте колкото искате.

Оценка:
-0 +3

kick
72 Отговор

До коментар #57 от "Гошо":


Гошо, падни за 20, ако знаеш изобщо какво значи този израз!? Туй чудовище, няма турбо, с механичен компресор е, и за нищо не се налага отделянето на купето от рамата! Между другото, с отделна рама рама е най големия му коз! В Румъния видях челен удар на спорт с мл164, като погледнеш двете коли, си мислиш, че между тях е имало друга! Мла беше пихтия

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери