Tesla представи базовата версия на кросоувъра Model Y, която е само със задно предаване. Липсата на предния електродвигател ще спести на купувачите $8 000, което означава, че началната цена е спаднала с 16% до $41 990 без субсидиите. Кросоувърът има и нова опция - трети ред седалки.
Мощността на базовия едномоторен Tesla Model Y не е разкрита, но е известно, че евтиният вариант е с половин секунда по-бавен при ускорение от нула до 97 километра в час. Това упражнеие отнема на евтината модификация 5.3 секунди, което съвсем не е лош показател.
Модификацията със задно се нарича Standard Range и отстъпва на версията Long Range с два двигателя и по автономност. С едно зареждане най-евтината Tesla Model Y може да измине 393 километра, докато автономността на "по-старите" компактни кросоувъри според стандарта EPA е от 488 до 525 километра.

Както обеща Илон Мъск, трети ред седалки ще се предлага и за Tesla Model Y. В багажника са поставени две седалки, както при големите кросоувъри, тоест пътниците седят по посока на движението. Дори и от официалните снимки обаче се вижда, че на третия ред почти няма място за краката и за главите на пасажерите.
Но седалките от третия ред са стандартно оборудвани с електрически задвижвания, при сгъването им се образува плосък под. Опционната цена е 3000 долара и срещу тази сума всеки модел Y може да стане седемместен, независимо от вида на електрическия тракт.
Към момента бюджетната версия на Tesla Model Y е достъпна за поръчка само в САЩ, но в бъдеще иновацията може да се появи и на други пазари. Намаляването на цените в Северна Америка със сигурност ще стимулира и без това силните продажби, тъй като базовият електрически кросоувър вече е сравним по цена с аналогични модели с ДВГ.
Коментиран от #88
-5 +34
-7 +25
Коментиран от #5, #7, #14, #46, #86
-38 +14
Коментиран от #6
-13 +33
До коментар #3 от "DrivingPleasure":
Ами за твой ужас все повече хора предпочитат Тесла-та пред умрялата Ц-класа и все повече ще стават !! Да не говорим , че ц-класа с 5,7 секунди до 100 ще е поне 50% по-скъпа , колкото и да се напъваш , хахах !!
Коментиран от #8, #12, #17
-22 +36
До коментар #4 от "Мъски":
Че май не го монтирали щот дърпало много ток и събаряло акумулаторите......
Коментиран от #11
-15 +19
До коментар #5 от "гост":
И вьлнени чорапи щот нямала ПАРНО.....
Коментиран от #28
-11 +19
Коментиран от #90
-19 +22
Коментиран от #13
-6 +8
До коментар #6 от "А ПАРНО ИМА ЛИ":
Ето ти колко харчи при минус -26°С.
Публикуван на 6.01.2021 г.
Results from camping:
0°C: 0.9 kW
-8°C: 1.3 kW
-11°C: 1.1 kW
-25°C: 1.95 kW
Батерията е 80 киловатчаса, следователно за 24 часа денонощно отопление, при минус 10 градуса средна температура, няма да успееш да се бориш дори половината от заряда на батерията. Какво ли ще се случи с горивото в резервоара ти, ако оставиш автомобила да работи 24 часа?
Коментиран от #16, #23, #94
-15 +22
До коментар #5 от "гост":
Май забрави , беше писал че и ти имаш Mercedes...и BMW , за теслата в Норвегия вече всички знаят
-1 +9
До коментар #10 от "Перник":
В момента вече разработват в Берлин заместник на голфа. До една-две години започват производство, а цената ще е сравнима с тази на golf. И то без субсидиите. Със субсидиите ще е по-евтина и от голфа.
Така че и за вас ще има, не се притеснявай!
-2 +10
До коментар #3 от "DrivingPleasure":
Какъв мерцедес си купуваш електрически ли? Защото ако не е на ток след няколко години ще си го караш само на село в двора,защото никакви еконорми няма да покрива и в никой град няма да те пуснат
Коментиран от #19
-10 +13
Коментиран от #18
-13 +17
До коментар #11 от "Има, има парно!":
Дизеляците лапат 0.6 л/ч на празен ход. Значи за 24 часа - 15 литра.
Коментиран от #37
-9 +12
До коментар #5 от "гост":
да понеже най-важното е 0-100 за колко ги прави, а не с едно зареждане, че може да мине 1000 км, а т'слата на 300 и си аут
Коментиран от #21
-10 +11
До коментар #15 от "Дизела":
А на бас че като стане ще кажеш че искаш да се зарежда за 3 минути за 1000 км пробег. А реално караш 15 годишна кола и няма да си купиш нова електричка дори и 20 хиляди да стане. Защото нямаш пари.
Коментиран от #25
-8 +13
До коментар #14 от "Мъск Илънов":
Стига лъга теслар!Забрана няма, още не са приели такъв закон.За сега само плямпат празни приказки политиците.Ограниченията ще важат само за производителите,а не за потребителите.За двг остава алтернативата метан!
Коментиран от #31, #36
-10 +10
Коментиран от #22, #75
-11 +20
До коментар #17 от "DrivingPleasure":
Аут ти е главата, хората с пари си ги карат. Ти си събирай пари за гуми втора ръка за гоуфо
Коментиран от #26
-9 +6
До коментар #20 от "Все за секундите се хващате.":
Последно едни юнаци пресякоха САЩ със Порше Тайкан със средна скорост 105 км/ч. Това със времето за зареждане.
Коментиран от #30, #32
-2 +7
До коментар #11 от "Има, има парно!":
Температури ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПАДА С ДО 40 ПРОЦЕНТА!!!!!!!
Коментиран от #24
-4 +7
До коментар #23 от "Да беше писал че при минусуви":
.....
-2 +1
До коментар #18 от "Гост":
Не позна.Колата ми е производство 2015г. 35000 лв. изплатена с лизинг.За три минути няма как да стане зареждане на батерията.Бих почакал максимум 30 минути на зарядна станция.
-3 +5
До коментар #21 от "Дидо":
Напротив, кретенчета, които искат да спестяват ги купуват - да си зареждал в къщи да му е евтинко и някой да му платял субсидийки да си я купи ;)
-6 +7
Коментиран от #29
-3 +16
До коментар #8 от "На Канадците им подарявали ушанки":
Само за българи Тесла предлагат опция с нафтова печка и кюнци вместо третия ред седалки.
Коментиран от #58
-0 +9
До коментар #27 от "Допълнение от (Все за секундите)...":
Представи си 15 етажен блок в някой голм град със само 80 апартамента в него. И за всеки апартамент по 1 зарядна станция на паркомястото... а сега си престави колко ток ти трябва за да захраниш всичко това :) Половин АЕЦ ако не са за бързо зареждане :) И още чакам да измислят тоя фотоволтаик, дето вечер щял да ти дава истата си енергия ;)
-5 +7
До коментар #22 от "1234":
Пресекли са.То всеки ще пресече.Но постоянно ли са карали и са спирали да зареждат за едно кафе време или как.Защото бързият заряд изисква няколко часа.Другият вариант е да са имали отзад ремарке с батерии.Не се смейте-на пазара има такива варианти ремарке с батерии.Защото аз съм пътувал на 3000 км с друг и сме се сменяли и спирали само да заредим, кафе и тоалетна и измиване лице и ръце и газ.
Коментиран от #35
-3 +3
До коментар #19 от "Turbo":
Верно ли няма забрана , хахах ??! Ти темата за екостикерите не прочете ли ?? А ясно ли ти е , че стикера не може да бъде по-висок от евростандарта , даден от производителя , ако ще да твърдиш , че дишаш от ауспуха , хахаха !! И едновременно със стикерите влизат забрани за влизане в центъра под еди какъв си , които МНОГО бързо ще се увеличават !!!!
-5 +6
До коментар #22 от "1234":
Пич, рекорда за подобно пресичане е около ако не и под 27 часа часа вече, тоест рекордното постижение на Тайкана е почти 2 пъти по-бавно... аре сопри се
-5 +6
Коментиран от #34
-6 +6
До коментар #33 от "Японеца":
Прочете ли статията? ПРЕДИ субсидиите, вече е на цената на бензинов аналог. След пет години само богатите ще карат бензинови автомобили, а бедните - електрички, защото са по-евтини и могат да си ги позволят.
-2 +9
До коментар #30 от "Отговор(за юнаците пресекли САЩ)":
За колко време ги минахте тези три хиляди километра? За десетина часа? За 20? Е какво е един-два часа повече в този случай?
-2 +1
До коментар #19 от "Turbo":
Хич не те лъже другарю 8-ми клас.Гледай вчерашните новини по някоя бг.телевизия.Във най-големите градове от тази година в бг.няма да се допускат автомобили извън норми в централната градска част.Ще имаш стикер и биг брадъра ще те гледа докато си чакаш на светофар.Нарошителите ще бъдат глобявани в момента се обсъжда каква ще е глобата и как да се събира най-ефективно.Дори и фалшив стикер да сложеш няма да ти мине номер.Като ти лепнат 2-3пъти по 150лв.глоба и сам ще си нарежеш немският кадилник.Като за начало няма да има глоби за живущите в центъра.На мен идеята ми харесва тъкмо няма да има задръстване в Пловдив от немски таратайки с номера от другият край на България.
Коментиран от #38, #40, #44
-8 +5
До коментар #16 от "фффф":
Т@пан, дизелака при - 20 на обороти, ще трябва да го топлиш, не той да те топли! Дизела ще изстине на обороти след час работа на място, без натоварване! Бегай разбирач!
Коментиран от #42
-4 +5
До коментар #36 от "Мъски":
Не лъжеш, но спестяваш истината ;) Става дума само за няколко дни в годината, когато се превишават допустимите норми - а те пък се превишават основно зимата като започне паленето на печките, но понеже не могат да спрат цветните братя да горят боклуци ще спрат колите, които в останалите дни явно не причиняват проблеми... политически кретении с престъпен зелен привкус
Коментиран от #41
-4 +14
Коментиран от #45
-2 +4
До коментар #36 от "Мъски":
Май ти си с 8 клас"другарю нарОшителю".Колата ми е евро 6 и нямам проблеми.
Коментиран от #43, #53
-3 +3
До коментар #38 от "DrivingPleasure":
ЗАСЕГА! ЗАСЕГА! Като решат догодина да не е само няколко дни в годината а три пъти седмично ммм?
-3 +2
До коментар #37 от "Хахахаха":
На -20 градуса паля дизела и докато почистя снега в купето е баня.Виждал си дизел само на картинка.
Коментиран от #48, #60
-4 +7
До коментар #40 от "Turbo":
Ти в София хубаво нямаш проблеми ама погледни по света как са нещата и колко паунда ти е едно влизане в центъра на Лондон. Хем си Евро 6. Нали се сещаш че това е въпрос на време да го направят и на други места. Не че после няма да ограничат и електричките в центъра - ама това ще е след поне 10 години.
Коментиран от #47
-5 +2
До коментар #36 от "Мъски":
Това може да стане в София умньо,в малките градове няма проблеми.
Коментиран от #57
-2 +2
До коментар #39 от "Павел Пенев":
Абсолютно всички копират Тесла!
-2 +3
До коментар #3 от "DrivingPleasure":
Ах,тиииии каква върти опашка си!Ако имаш кинтастис пръв от всички тък ще си купиш Тесла.Всеки път ръсиш коментари като за човек който е на 16-18г.с акне.Ти знаеш ли как се минават 1000км.с един дъх без да спираш.Става ако караш на 9 предавка с 70км. по-надолнонанагорнище.Лично съм минавал 1100 със две зареждания на един дъх и пак газ до дупка на 700-мият км.гавата ти става мекица.Мозъка започва да работи по-бавно губиш реална представа за ситуацията и т.н.Шофирането е мисловен процес.Още не си взел книжка и нямаш стаж за такива коментари.Напиши нещо от което хората да научат нещо от теб.Така ще бъдеш полезен на себе си и другите.
Коментиран от #50
-5 +11
До коментар #43 от "Гост":
Не живея в София, в тая лудница от хора.Живея в малък и спокоен град.
Коментиран от #49
-3 +1
До коментар #42 от "Дизела":
Такси скаран с физиката. В купето ти е баня не защото двигателя е загрял, а защото ти е включил електрическия нагревател, който подгрява въздуха в купето. Този нагревател черпи ток, който пък ток се доставя от двигателя и черпи допълнително гориво и на практика двигателят ти вече не работи на празен ход, въпреки че държи същите обороти.
Това натоварване има и друга цел - да ти загрее двигателя, защото на празен ход при минус 30 това няма как да стане.
Коментиран от #51
-5 +3
До коментар #47 от "Turbo":
Точно за малките населени места са перфектни електричките, противно на мнението че стават само за градски автомобил. В малкия град има много повече възможности да го зареждаш директно от контакта.
Коментиран от #52
-4 +2
До коментар #46 от "Мъски":
Имам кинти,но Тесла няма да си купя никога!
-4 +1
До коментар #48 от "Физически невъзможно":
Колата ми няма електрически нагревател.Топля се на парното,а то работи с антифриз от двигателя.
Коментиран от #56
-2 +4
До коментар #49 от "Е какъв ти е проблемът тогава?":
Електричките са два пъти по скъпи и с пробег около 400 км с едно зареждане.На мен ми трябва кола за дълъг път.За сега електричка не ме устройва.
-3 +5
До коментар #40 от "Turbo":
Тя и баба ти беше млада.Днес ти е €-6 но утре ще е €-3 ей това ти е проблема няма да ти се дава торба с пари за нов немски катализатор 1-2бр.
Коментиран от #54
-3 +1
До коментар #53 от "Мъски":
Един катализатор не струва колкото една Тесла.Сменял съм,не са чак толкова скъпи.
Коментиран от #59
-2 +4
-1 +1
До коментар #51 от "Дизела":
Повечето съвременни автомобили имат електрически нагревател, който се включва автоматично при минусови температури. Ти нямаш контрол върху него. Както ти казах дори в топло време, няма как да ти стане баня в купето, след като двигателя не е загрял. Карам дизели от 1992, така че не ми обяснявай за колко време загрява двигателя.
Коментиран от #61
-5 +4
До коментар #44 от "Дизела":
Защо все избягваш този въпрос? Дори не те питам какъв автомобил караш.
-2 +1
До коментар #28 от "Феродо за Гоуф":
А не в Расия са с кюбе на дърва и кимюр
-1 +0
До коментар #54 от "Turbo":
Ментетата не са скъпи да но работата която вършат е че колата ти става по-тиха като със заводския катализатор и не объркват ЕЦУ-то .При замерване са пълен шит.За една от колите ми катализатор нов 100лв. NGK 680лв.с отстъпка.Кое сирене е по-хубаво от 6лв.или от 14.
Коментиран от #63, #65
-3 +2
До коментар #42 от "Дизела":
Абе вие коли имате ли? Колко ти е разхода, когато загряваш мотора? 0.6 литра ли е? Този разход е на загрял мотор, а от 0.6 литра не дава достатъчно топлина! Студения двигател като го запалиш, харчи 1.2-1.4 литра на сто!
Коментиран от #79
-2 +6
До коментар #56 от "Само така си мислиш":
Не си ме питал нищо.С ник дизела пишат и други коментиращи.Над 50 хил. км. на година.В казармата карах дизелов влекач,после след уволнението камиони Краз и Камаз.Аз си купих първия дизел 1990г. и досега съм на дизел.Е дали разбираш повече от мен?Загрее ли антифриза на 40 градуса и парното тръгва,двигателя загрява напълно на 85 градуса.Нагреватели имам на стъклата.Купето мога да затопля и с климатроника.
Коментиран от #62
-5 +8
До коментар #61 от "Дизела":
Термопомпата на климатроника не може да работи на режим отопление като домашен климатик, за разлика от климатроника на електромобилите. А щом имаш климатик, 99% е сигурно че имаш и електрически нагревател, защото почти всяко Рено Сценик дори има такъв, да не говорим за автомобилите от по-висок клас. Това че не знаеш, не значи че няма такъв нагревател. Кажи какъв е автомобила и ще ти го покажа като резервна част.
Коментиран от #64
-2 +4
До коментар #59 от "Мъски":
Преди време ми откраднаха гърнето с катализатора.Сложиха ми ново в обслужващия сервиз(колата беше лизингова) около 700-1000 лв.Къде са 1000 лв. и къде 40 хил. за Тесла?
Коментиран от #71
-3 +6
До коментар #62 от "Разбираш нъцки":
Колата ми е с двузонов климатроник,който започва да духа топло след 1 минута.След 5 минути леда по стъклата пада и съм готов за път.Всички нови коли са с КЛИМАТРОНИК.Компютъра не показва разхода на гориво при работа на двигателя на място.
Коментиран от #66, #68, #70
-5 +6
До коментар #59 от "Мъски":
40 хиляди долара за Тесла.Да доуточня.
-0 +4
До коментар #64 от "Дизела":
Има електрически нагревател! Климатика на колата НЕ РАБОТИ в режим отопление, а климатика е САМО ЧАСТ от климатроника, който смесва потоците от различните източници, за да получи и регулира избраната температура във всяка една зона.
Коментиран от #67, #69
-5 +8
До коментар #66 от "Е вече съм сигурен":
Говорят ти за климатроник!
Коментиран от #74, #82
-5 +2
До коментар #64 от "Дизела":
Климатроника е само автоматично поддържане на температурата! Климатроника няма общо с това, колко бързо започва да ти духа топло! По принцип дизеловите коли имат нагревател (реотани) до радиаторчето за парното, защото дизела загрява бавно и в началото започват да загряват тези реотани! А това дали си с врътки или климатроник, няма значение. Просто при климатроника, задаваш температура, която се регулира автоматично.
-2 +7
До коментар #66 от "Е вече съм сигурен":
Да те поправя, климатика също работи (ако не си го изключил и докато външната температура е над 2 градуса) въздуха минава и през климатика, изсушава се и след това се затопля, смесват се потоците! Климатика работи и при затопляне, за това се включва и в дъждовно време, за да ти изсуши в колата стъклата! Някой си изключват климатика, някой си карат на AUTO постоянно! Препоръчва се на AUTO, но тогава разхода ти е по-висок, защото климатика работи.
Коментиран от #72
-2 +3
До коментар #64 от "Дизела":
Компютъра ти показва, разхода на час! Не ти показва, разход на 100, защото ти не си мръднал! Няма как ди ти го изчисли за разстояние!
-3 +5
До коментар #63 от "Turbo":
Е малко ли са 1000лв.1000лв.тук 200лв.там 80лв.за това 130 за онова и те се трупат и парата е избягала.Аз работя за около 3000-5000лв.на месец и за мен 1000лв.са много, защото знам че съм се бъхтял за тях.Второто е, че много мразя да давам пари на вятъра не съм толкова богат,че да купувам евтино и да си раздавам кеша ей така.Сега повечето коли са пиявици на кинти но ти ще го разбереш след време.Ако ти си вземеш кола 40 000$ с ДВГ. а аз за същите пари си взема Тесла и след 10г.ударим чертата ще разбереш колко си се набутал.Преди време доста ми се смяха, че съм купил 2бр.климатици дайкин за почти 6000 бона за дома ми.Бил съм луд,глупав имало климатици по 1000лв.и вършели същата работа.Климатиците си избиха парите вече от към икономия на ток за комфорт пък да не говорим но това е друга тема.Така че Тесла е скъпа но и ще ти спести пари.В скоро време ще видиш, че Мъск ще пусне още по-евтин автомобил в момента в който търсенето започне да спада и бум в 10-та.Пича знае как да го прави и ако го ядосат немците ще пусне с цена под тяхната кво ще купиш голф за 35 бонбона или тесла за 30.Ще сложи един ел.мотор,евтина тъпецерия от плат ще махне големият таблет и т.н. Много хора ще я купят.И какво като колата ще ускорява за 9-10сек. до 100.Човека сега вършее.
Коментиран от #73, #81
-4 +5
До коментар #69 от "Хахахаха":
Не отричам, че и климатика работи, но работи на студено, за да кондензира влагата от въздуха в купето, но не работи на топло, както твърди турбо дизела.
А когато е под нулата, входящия въздух отвън е много по-сух от топлия въздух в купето и е достатъчно да пуснеш циркулацията отвън за да ти изсъхнат както стъклата, така и стелките и дрехите за по-кратко време, отколкото да спреш външния въздух и да оставиш да циркулира само този в купето. А повечето хора грешно си мислят, че въздуха отвън е влажен щом има сняг.
Коментиран от #78
-3 +1
До коментар #71 от "Мъски":
Нищо няма да спести, ако сложи слаб двигател който да ускорява за 10 секунди до 100. Така или иначе си е разработил тези електромотори и ги ползва за абсолютно всички автомобили, включително за камиона.
Достатъчно е да разкара камерите и автопилота и цената ще падне с десетина хиляди.
-2 +3
До коментар #20 от "Все за секундите се хващате.":
Кой нормален човек минава 1500 км на едно денонощие, това са някви бачкатори или тираджии, тея така и така пари за тесла нямат. Кви са тея глупости, нормално хората пътуват на 1500 км със самолет!
Коментиран от #76
-4 +3
До коментар #75 от "Офф":
Ами дори нямат време да спрат два-три пъти в денонощието за по 20 минути! Времето им е много ценно. Пикаят в бутилки за да не спират! По голяма нужда не знам как се справят в движение? Ще е интересно да споделят.
-2 +4
До коментар #72 от "Така е!":
Така е. При температури под 2 градуса, климатика се изключва, автоматично. При температури под нулата, въздуха който влиза отвън в купето е сух! Не му трябва да се изсушава!
-2 +0
До коментар #60 от "Хахахаха":
Хахахаха. Сам се смея, на себе си! 1.2-1.4 литра на час имам предвид, не на сто, както съм написал. Колата стои на място и загрява, няма разстояние, така че разхода е на час!
Коментиран от #80
-2 +0
До коментар #79 от "Хахахаха":
При работа на място компютъра показва – – л/100 т.е. нищо.Никове от 68 до 78 са на един човек.Пак стари тесларски номера.Спориш сам със себе си.
Коментиран от #84, #85, #98
-0 +2
До коментар #71 от "Мъски":
Вземам си една нова кола за 40 х.лв. на лизинг.Остават пари за гориво от разликата до 40 хил.$ от цената за Тесла.Тока за зареждането на батерията отделно.Разхода за нова кола в гаранция са минимални.Коя кола е по-изгодна?
Коментиран от #83
-2 +1
До коментар #67 от "абе мухльо":
Като пораснеш на акъл, ще разбереш, че климатроника е онова нещо, което включва климатика при нужда и ти поддържа необходимата температура като смесва студения въздух от климатика и топлия въздух от парното и или електрическия реотан в определена пропорция за да се получи желаната температура.
Сега си папкай млекцето и не се меси в разговорите на възрастните.
-1 +4
До коментар #81 от "Turbo":
Една 20-годишна втора употреба. Ще спестиш още повече! Може да и сложиш и метан!
Не прочете ли заглавието? Струва колкото аналогична кола с ДВГ. Аналогична е ключовата дума. Подобен размер, екстри и мощност.
Коментиран от #87
-1 +1
До коментар #80 от "Дизела":
Не, не. Хахахаха съм само аз, Хахахаха. Нямам други никове тук в статията.
-1 +1
До коментар #3 от "DrivingPleasure":
Прав си! Докато на суперчарджърите, пробегът на Теслата става НЕчовешки :D
Разни авери ми обаждат, че биха си взели такава само ако е Model Y без мито и ДДС т.е. от Берлинския завод, т.е. доста скоро. Тука сме отсам океана и разстоянията са смешни.
-1 +3
До коментар #83 от "Що не си вземеш":
Карам аналогична нова бензинова кола за 42 х. лева.Тесла Y e 42 х.$
Разликата в цената е почти двойна.
-2 +2
До коментар #1 от "Страхотна":
Въпреки тази новина все още планирам да си купя БМВ 330е
-1 +1
-1 +2
До коментар #9 от "Californication":
И какво те грее,че е най богатия.Ти да не си въобразяваш,че ще ти подари една тесла щот "пафка джойнт". Легай по-рано,че сабале требе да одиш след козите.
-2 +2
-1 +1
По всички изброени параметри ли?
Колко коня е? Колко камери има автопилота? Можеш ли да му се довериш поне за километър? По-сигурна ли е от Тесла?
-1 +1
1. Нямаш годишен данък
2. Паркираш на синя зона без пари!
3. Нямаш смяна на всякакви течности ежегодно!
4.Нямаш смяна на ремъци ролки и тем подобни!
5. Тиха е!
6. Изглежда яко!
7. Никой не може да ме обеди че като тръгне на дълъг път 300+ км не спира за кафета , цигари, тоалетна и т.н.- поне 20-30мин почивка!
8. Вместо да ходиш и да си губиш времето по специялни сервизи за да ти сложат нови настройки на компютъра за да ти гори по-малко, това нещо става докато спиш!
9. Новите модели на Тесла идват с опция за автономен автопилот- ако леко задремеш че си много измурен няма да се пребиеш!
10. Колата сама идва при теб!
11.Новите батерий имат 4000 зареждания ! - мин 10 години няма да се притесняваш !
12. НЕ КАДИ КАТО ПЕЧКА
13. Бързина и комфорт
14. Много място за багаж
Имам още сигурно 50 причини да го направя!
Коментиран от #95
-4 +4
До коментар #11 от "Има, има парно!":
За 24ч на празен ход по 800-1л 24литра макс ;)
Коментиран от #96, #97
-0 +1
До коментар #93 от "Проксимус":
Пич нямаш данък, защото са 1:10000 коли или по -малко. Веднага ще има ЕКо и други данъци.
После за депо на батерия и тн. Споко и данък ще имаш.
-0 +3
До коментар #94 от "Геро":
Значи за 24 часа електромобила харчи една трета от батерията, дизеловия автомобил половин резервоар, а на бензиновия може и да не му стигне. Разбира се не говорим за автомобили с 300 до 700 коня като на Тесла! Те ще опразнят резервоара за няколко часа на празен ход.
-2 +0
До коментар #94 от "Геро":
При 0 градуса, електромобила ще изхарчи много по-малко от батерията за отопление и с един заряд може да изкара около пет денонощия. Горивото в резервоара ще свърши за около две денонощия независимо от температурата.
-1 +1
До коментар #80 от "Дизела":
Това щото колата ти е см*тана. Мога от раз да изброя три марки които показват и текущия разход при престой на място и работещ двигател.
-1 +0