18 Май, 2011 12:08 4 527 24

M-версия и за баварската "шестица"

  • bmw-
  • m6-
  • convertible-
  • m5

Съвсем наскоро баварската компания представи новата си шеста серия във вариант кабриолет и купе. Сега папараци засякоха почти без камуфлаж и най-наточения вариант, традиционно обозначен с индекса M. BMW M6 Convertible няма да се отличава много от стандартната шестица.

Създателите на наточената версия са решили да не експериментират с екстериора и точно поради тази причина измененията са минимални. Промени се забелязват по броните, а джантите са с увеличен размер. Последното се прави с цел да могат безпроблемно да бъдат монтирани по-мощните спирачни апарати.

По непотвърдена информация BMW M6 Convertible ще получи същия мотор като на M5. 4.4-литровият агрегат развива мощност от 544 к.с. Двигателят за M6 е леко дефорсиран, защото както е известно при M5 той е с мощност 555 к.с.

От компанията заявиха, че представянето на модела ще се състои през следващата година, а в продажбите на BMW M6 Convertible ще започнат през 2013-а.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    9 14 Отговор
    германците знаят как се правят ,,нови" модели хахахахаха
  • 2 Тилилейко

    9 7 Отговор
    Много ме кефиш как коментираш всичко, що е в сайта и как хулиш немски автомобили...хахахха....интересни типчета има тука, честно ;)
  • 3 Име:

    8 16 Отговор
    що да не хули немските автомобили бе? Да не би да са извънземна технология? M6 е пълна скръб хем грозно хем тежко хем тромаво. Поразгледай предавания за него има го и в Топ Гиър как пада от коли с по-малка мощност и равно време с 1 Астън който беше и по-тежък и по-бавен на хартия обаче. А дизайна на Астъна изобщо няма да го сравнявам с този на БМВ. Дори M5 е по-добро от М6 (спортното купе :D ) Даже от върли фенове на БМВ съм чувал коментари за 6цата от рода мъртвец. Добре че създателя на фиат мултипла Крис Бенгъл се махна че както бяха тръгнали... ама какво да ти обяснявам тооо немското е най-великото и от феноменалния голф 3 VR6 с 2.8 литра и НЕВЕРОЯТНИТЕ 170к.с по-бързо нема, а у завойте ееее като болид от Ф1. Аре стига съм писал че мога никога да не спра да говоря против най-великите инженери - немските.

    Коментиран от #20

  • 4 дсад

    0 4 Отговор
    Тихо бе, Сулйо!
  • 5 ВАЗ 2101

    3 12 Отговор
    Мога да кажа ,че немците нищо не знаят ,а още по малко как се правят нови автомобили защото и последните им мерцедеси имат доста сходство с 124-ката.Така ,че нищо по различно не могат да измислят.

    Коментиран от #10

  • 6 kiril

    13 5 Отговор
    всеки селянин в софия кара БМВ... аз затова смених марката отдавна! Да живеят японците! :)

    Коментиран от #7, #8

  • 7 M_SUX

    3 6 Отговор

    До коментар #6 от "kiril":

    Q mi kaji kolko selqni karat G klasa?

    Коментиран от #22

  • 8 bawarcheto

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "kiril":

    heheee vervai si bratotaka kazvat horata koito zavijdat ;)

    Коментиран от #15

  • 9 M

    9 5 Отговор
    VIVA M-POWER
  • 10 bawarcheto

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "ВАЗ 2101":

    AWE TI MAI NE SI VIJDAL POSLEDNITE MODELI NA MERCEDES I NZ KVA PRILIKA VIJDA6
  • 11 bawarcheto

    5 8 Отговор
    SAMO BMW
  • 12 M_SUX

    5 4 Отговор
    inache Cl-a e po-dobur i to dosta pone kato dizain... s tezi 3 metra sled vratata i puk kabrioto s toq mek tawan e pulna gnus
  • 13 ?

    4 6 Отговор
    VAG da vidiat tova jivotinche i posle da duiat buzi s jalkata kolica A5
  • 14 Deo

    3 1 Отговор
    ;)
  • 15 kirkor

    5 7 Отговор

    До коментар #8 от "bawarcheto":

    баварче - явно си слаб двигател, някъде 1,6 на метан! :) да ти е по-изгодно! GT-r батка, това е технология - погледай малко TOP Gear, послушай хората малко какво говорят ... пък перничанския тунинг ни е ясен! :) няма оттърване от него...
  • 16 Ивчо

    2 8 Отговор
    Японците, когато направят кола, която ПОНЕ малко да се доближи до Вейрона по мощност и ПОНЕ малко да се доближи до Мерцедес във лукса ми се обадете!

    Коментиран от #17

  • 17 shemet-a

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "Ивчо":

    Ходи питай в балканстар за "луксозните мерцедеси" то толкоз проблеми с тях - говоря за последните... а Вейрона - е...ти мощността - за 12 мин си е изразходвал резервоара ... ти си помисли преди да се смеем с теб. Я прочети за него:"... добре да се знае, че при максимална скорост от 400 км./час гумите на Veyron имат срок на годност от 15 минути. При тази скорост, резервоарът от 100 литра бензин се изпразва за точно 12 минути. При спокойно каране, разходът на гориво е от 30 литра на 100 км. в градски условия и 18 в извънградски. При газ до дупка разходът е забележете по 5,3 литра в минута." това на ГАЗ неможе ...пич! Хехе
  • 18 valioto

    5 0 Отговор
    незнам но напоследък всичко е пропаганда. Всяка технология е направена по невероятно сложния начин (не че колите от 85-та година не бяха пак толкоз ефективни) така, че да може да се счупи през определен момент и да се подмени за невероятните пари ... това БМВ няма почти никаква разлика с 3-ката купе 335i. Лек дизайнерски подход в стоповете и фаровете - останалото за мен е същото... вие сами преценете дали ще си подмените дисковете и накладките които са с една камара датчици и диска струва 500 лв бройката (говоря примерно). Крайно време е да се насочи човечеството към алтернативни горива не да спонсорираме войните и всичките араби ... това е мое мнение! :)
  • 19 M POWER

    9 6 Отговор
    Пак малка грешчица на "експертите" от мобиле - М5 ще е мааалко над 555 коня - към 580
  • 20 Тилилейко

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Име:":

    Хехе....верно много се напрягате тук бе хора....да не би да не са ви платили 120 лв. от застраховката задето сте подпрели бронята някъде...хехе...ш-ш-ш нито съм хвалил БМВ М6 или други модели, нито съм псувал японски автомобили, нито нищо....така че кво се червиш от ярост не мога да разбера...вместо да обменяте знания и опит в тази сфера вие се псувате всички, ....веднъж искам да прочета коментари с положителни факти и настроения.....Автомобилите не са това което бяха преди 10-15 че и 20 години...не ги сравнявайте със сегашните...аз карам един много голям Голф ама на задния капак пише Туарег...имам чувството, че частите от Голф ще паснат и на моя...ама ко да прайш,тва се предлага...не го хваля и не съм фен на марката...всеки си има вкус и предпочитания....лично аз искам един ден да карам Астон Мартин, който спомена...или пък някой Кьонигсек, знам ли.... ;)
  • 21 BMW 1e Series Coupe

    3 0 Отговор
    Знаете ли кой е истинският на следник на легендата Е30?! BMW 1-ва Серия Купе! Много готин автомобил! Сегашната 3-та серия е огромна в сравнение с Е30 и нямат почти нищо общо!
  • 22 BMW fen

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "M_SUX":

    Vsichki selqni karat G klasa AMG v BG ima 1000 AMG i 5 s drugi dvigatela,vseki misli 4e tova e 4ereshkata na tortata a malko hora sa ceniteli i neznaqt kokvo da si zemat kato M6 ili SLR tova sa koli legendi a ne kvadratni kutii
  • 23 Evolution

    1 0 Отговор
    ти да не си брат на Дошо та и ти почваш с тоя пропаднал Нисан ;D
  • 24 BMW POWER

    2 1 Отговор
    Еми е тва е автомовила, БМВ е истината !!!!!