Собственик на ВАЗ-2106 от Толиати иска за автомобила си шокиращите 4 млн. рубли (€44 824). Продавачът оправдава космическата цена с факта, че по червения седан все още стоят заводските пломби на резетата на триъгълните прозорчета, вратите, багажника и вентилационните отвори на капака на двигателя.
Пробегът на "шестицата" е едва 12 км, което означава, че най-вероятно е доставена с автовоз. Седалките все още са опаковани с фабричните найлони.
Собственикът твърди, че са отваряни само шофьорската врата и предният капак на колата. "Жигулито" дори не е преминало предпродажбена подготовка - липсват подкалниците и часовникът, а по дъното на каросерията няма и прашинка.
Макар да е на почти 26 години, автомобилът никога не е бил регистриран. Продавачът изрично подчертава, че в обявената цена не е печатна грешка и е готов да удостовери уникалността на колата с всички документи.
Коментиран от #14, #23
-20 +123
Коментиран от #29
-10 +45
Коментиран от #6
-15 +87
Коментиран от #28
-22 +71
-5 +52
До коментар #3 от "Бай":
Италианската история ..
-6 +33
-21 +51
Коментиран от #19
-15 +28
-6 +15
-7 +12
-12 +46
Коментиран от #21
-7 +26
Коментиран от #26
-4 +15
До коментар #1 от "Гошко":
Уникален, автомобил,и лада???!? Във едно изречение...уникално!!!!
-11 +35
-7 +19
-3 +11
ИМА ЛИ ЖЛАЕЩИ ДА КУПЯТ ТОЗИ ШЕДЬОВЪР НА РУСКАТА ТЕХНИЧЕСКА МИСЪЛ?!
Коментиран от #18
-5 +16
До коментар #17 от "АМОН":
Аз пък продавам MB 450SEL W116 6.9 1980г.
Добре ли е? Пък не зная какво “техн.чудо” е твоето москве.
-3 +18
До коментар #8 от "кенеф":
той,руснака двора,не си го продава! И аз като си карам Майбаха гледам само по персийски килими,да стъпва...хихихи.До като се събудя.
-2 +18
-8 +11
До коментар #12 от "Foxhound":
Просто идваха отделно за пратката коли. Монтираха ги при предпродажбената подготовка. Тогава сваляха и пломбите които се виждат на снимките. Тая кола явно при дилъри/продавачи не е стъпвала. Взета е направо от завода. Оригиналния часовник и калобраните не са проблем да се намерят. Самия автомобил в тоя си вид е уникален за колекционери. Цената е за пазарлък. Ще се плодаде за около 70% от това което е обявено. И си струва.
-8 +26
-5 +15
До коментар #1 от "Гошко":
Колата е супер но цената е за след 50 години. Иначе има пари в нея, но не такива. Не се ангажирам с мнение за котировката на цената в този момент.
-4 +18
-8 +16
-4 +25
До коментар #13 от "Плащам я":
... с оригиналният акумулатор ..🤭😁🤭
-0 +9
-0 +26
До коментар #4 от "KALki4":
Щом е на 26 г е Руска. След 90 г ладите са още по-големи боклуци.
-6 +7
До коментар #2 от "Сектанта":
може и за новия...Или я дай и двата мамалигарски таралясника и си вземи истинска кола, а?! Но няма да ти стигнат леите, ще трвбва да доплатиш само 44000 евра...
Коментиран от #40
-6 +3
Коментиран от #32
-1 +3
Коментиран от #35, #38
-5 +0
До коментар #30 от "Бай Цвятко":
баико 1995 собственика вероятно е можел да си купи голф три или ауди б четри и хич не му се е щяло да се вози на този дарак.сега си прави шега по форумите предлагаики дарака за тия луди пари.
-2 +1
А технически, дори едно трицилиндров Сандеро с 65 коня ще отвее руската гордост. Фиат е правил прототипа си през 60-те, а руснаците остават концепцията в тези години, защото толкова могат и да правят мпс-та. Днешната лада е Дачия.
-2 +9
-0 +5
До коментар #31 от "потребител":
Възможно е да е производство за вътрешния пазар с този надпис
-0 +1
-1 +3
-1 +2
До коментар #31 от "потребител":
Само на произведените за вътрешния пазар (имам в предвид Русия) се слагаха табели с надпис Жигули. За колите за износ стоеше табела с надпис Лада.
-0 +1
Коментиран от #41, #42
-4 +0
До коментар #39 от "кочо":
Ваз 2106,2103 е с другите стопове
-0 +2
До коментар #39 от "кочо":
Това е ВАЗ 2106, известен също като Лада
1500 S и 1600.
-0 +1
-0 +1
-0 +2
Коментиран от #46
-0 +0
До коментар #45 от "Вълко Червенков":
Някой стара номенклатура ще е тоя собственик. Струва ми се, че умишлено са я преоценили ладата за да я вземе някой много по-евтина и вероятно без ред. Липсват чистачки, запалка и др. дребни неща по нея.
-0 +0
-0 +2