АвтоВАЗ и Nissan Manufacturing Rus са подписали договор за сглобяване и производство на автомобили под марката Datsun, съобщава сп. "За рульом". В основата на новия модел ще залегне платформата 2190, разработена в Толиати.
На същата база АвтоВАЗ произвежда най-продавания в момента автомобил в гамата си Granta. Възроденият Datsun обаче няма да бъде нейно копие. Дизайнът на колата ще бъде създаден в Япония от специалистите на Nissan.
Стартът на серийното производство на Datsun в Русия е планиран за 2014 г. Първите прототипи вече са готови и преминават ресурсни изпитания. С пълна скорост върви и работата по създаването на дилърска и сервизна мрежа на възкръсналата японска марка.
13 Декември, 2012 11:50 5 011 18
Възроденият Datsun ще се прави в Русия
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 стюард
Ще правят стар модел, стара технология, стара визия в ... сегашно време! :))
12:01 13.12.2012
2 Браво
12:03 13.12.2012
3 кик
Коментиран от #4
13:12 13.12.2012
4 руснака
До коментар #3 от "кик":
защото е трудно да пробиеш на европейски пазар, че и отгоре за какво да инвестираш в един умираш пазар в европа, при положение че в момента се разраства Руския и Азиатските пазари? Всичко е сметка и пари.13:19 13.12.2012
5 Autofan
Коментиран от #7
14:55 13.12.2012
6 пилот
15:03 13.12.2012
7 Име:
До коментар #5 от "Autofan":
Абсолютно съм съгласен с теб. Стария (истинския) Datsun беше уникално здрава кола, и достъпна за всеки (за всеки имам предвид американския стандарт и за хората в западна Европа). Няма да могат да се доближат до качеството на едновремешния Датсун.17:08 13.12.2012
8 [email protected]
20:26 13.12.2012
9 българин
Коментиран от #10
20:44 13.12.2012
10 Autofan
До коментар #9 от "българин":
Не всички "плюем". За това, че в Русия и Румъния се произвежда си абсолютно прав. Не бих си позволил и да определя старите Лади като кошници, защото за времето си това беше свестен автомобил, даже по-здрав и от оригинала. Просто посоката на икономическото развитие в двата свята диктуваше различен подход. Мисълта ми е, че може би трябва малко повече идентичност при различните марки, а не изборът да се диктува само от цената. Но може би развойната дейност за всеки нов автомобил от А до Я е скъпо удоволствие и затова се прилага принципът на ЛЕГО - сглобяване от подобни, съвместими компоненти. Лично аз бих направил Руската Дачия, различна от Румънската, но явно не е икономически изгодно. А тук наистина голямата част от тия, които пишем по тези форуми едва ли някога сме си купували кола от магазина и най-вероятно това няма да ни се случи, пък макар и за Дачия, Волекс или друга марка. Дълго обявяваната бюджетна Шкода Рапид в най-евтината си версия представлява 4 годишния ми брутен доход, ако не харча и стотинка от него. Така че когато се скапе сегашния ми таралясник, вероятно ще си купя друг за не повече от 4-5 х,лв. и то ако ми дадат кредит. Но пък това не ми пречи да си кажа мнението, като уважавам и това на останалите. А Русия си е велика страна и толкова ...21:19 13.12.2012
11 драйвър
Коментиран от #16
21:50 13.12.2012
12 Муколиньо
01:07 14.12.2012
13 бялата мечка
07:26 14.12.2012
14 alabala
Коментиран от #15
08:56 14.12.2012
15 драйвър
До коментар #14 от "alabala":
Пак легенди , имал ли си Лада , аз съм имал ЛАДА Самара 1500 от нова и мога до утре да ти изреждам както конструктивните недомислия , плод на очевиден сбирщайн , отвратителната возия и стабилност , чупливата пластмаса , безброй дефекти от всякакво естество , гниене на ламарините ....Като плюс само здравата ходова част (без амортисьорите) и не лошото лицензно моторче , но със смешни показатели . Продадох я на 60хил км. , отървах се по-точно !Коментиран от #17
09:59 14.12.2012
16 руснака
До коментар #11 от "драйвър":
я пак - волга, москвич и всички камиони - са заводи на GM??? А УАЗ някак си "забрави" за споменеш? поне отвори уикипедия да почетеш, преди да се излагаш публично10:36 14.12.2012
17 alabala
До коментар #15 от "драйвър":
първата ми беше 2105 1.3 с ремък... после покарах 2107 с 1.5 с верига... дядо ми имаше самара... след това се качих на 124-ка обаче не ми отговаря на джоба все още и я оставих на баща ми и сега карам форд фиеста тъй че имал ли си лада? - имал съм и още я имам и я карам... За самарата найстина е малко дървена спрямо истинската лада 2107 примерно!13:23 14.12.2012
18 Петър Петров
16:39 14.12.2012