13 Декември, 2012 11:50 5 011 18

Възроденият Datsun ще се прави в Русия

  • datsun-
  • nissan-
  • автоваз

АвтоВАЗ и Nissan Manufacturing Rus са подписали договор за сглобяване и производство на автомобили под марката Datsun, съобщава сп. "За рульом". В основата на новия модел ще залегне платформата 2190, разработена в Толиати.

На същата база АвтоВАЗ произвежда най-продавания в момента автомобил в гамата си Granta. Възроденият Datsun обаче няма да бъде нейно копие. Дизайнът на колата ще бъде създаден в Япония от специалистите на Nissan.

Стартът на серийното производство на Datsun в Русия е планиран за 2014 г. Първите прототипи вече са готови и преминават ресурсни изпитания. С пълна скорост върви и работата по създаването на дилърска и сервизна мрежа на възкръсналата японска марка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 стюард

    1 0 Отговор
    Хаха - какво да очакваш от тия смотани руснаци?
    Ще правят стар модел, стара технология, стара визия в ... сегашно време! :))
  • 2 Браво

    1 0 Отговор
    Това е добре. За такъв тип автомобили има пазар. Не всеки я помни тази марка, която според мен е имала добър имидж.
  • 3 кик

    1 0 Отговор
    ще не я прават тука?нали сме в ес?нали има ниски данъци?квалифициан народ?ниски заплати?безработица?има терени в прованска колко щеш?

    Коментиран от #4

  • 4 руснака

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "кик":

    защото е трудно да пробиеш на европейски пазар, че и отгоре за какво да инвестираш в един умираш пазар в европа, при положение че в момента се разраства Руския и Азиатските пазари? Всичко е сметка и пари.
  • 5 Autofan

    1 0 Отговор
    Абе никой ли не вижда, че това си е почти Гранта или Логан, нищо че дизайнът е "създаден в Япония". Всичко е РЕНО, с дребни козметични поправки. Този Датсун или Датсън няма да имо нищо общо с едновремешния, който беше хит на пазара в САЩ, че и в Европа и по днешните квалификации можеше да бъде определен за "бюджетен", понеже беше здрав и евтин. Нищо против РЕНО, но напоследък всички клонинги под другите им марки не носят поне визуално усещане за различност. Но така е и при другите големи концерни и на това му викат "фирмена визия, идентичност" или каквото там беше.

    Коментиран от #7

  • 6 пилот

    1 0 Отговор
    До 1 стюарда : Руснаците правят неща , който не се разбират от всички . Именно затова са толкова силни . Давай сега , носи кафетата на пътниците.
  • 7 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Autofan":

    Абсолютно съм съгласен с теб. Стария (истинския) Datsun беше уникално здрава кола, и достъпна за всеки (за всеки имам предвид американския стандарт и за хората в западна Европа). Няма да могат да се доближат до качеството на едновремешния Датсун.
  • 8 [email protected]

    0 0 Отговор
    Браво
  • 9 българин

    1 0 Отговор
    Всички плюете Русия , Румъния и т.н. , ама там произвеждат евтини коли , за да могат повече по-бедни хора да си купят НОВА кола !!! Пък тука пълно с баровци и разбирачи , каращи нов внос таралясници на по 300000+км. в перфектно състояние след 5-6 удара . Там произвеждат и купуват , а тука само се дръгнете и щракате по клавиатурите !!!

    Коментиран от #10

  • 10 Autofan

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "българин":

    Не всички "плюем". За това, че в Русия и Румъния се произвежда си абсолютно прав. Не бих си позволил и да определя старите Лади като кошници, защото за времето си това беше свестен автомобил, даже по-здрав и от оригинала. Просто посоката на икономическото развитие в двата свята диктуваше различен подход. Мисълта ми е, че може би трябва малко повече идентичност при различните марки, а не изборът да се диктува само от цената. Но може би развойната дейност за всеки нов автомобил от А до Я е скъпо удоволствие и затова се прилага принципът на ЛЕГО - сглобяване от подобни, съвместими компоненти. Лично аз бих направил Руската Дачия, различна от Румънската, но явно не е икономически изгодно. А тук наистина голямата част от тия, които пишем по тези форуми едва ли някога сме си купували кола от магазина и най-вероятно това няма да ни се случи, пък макар и за Дачия, Волекс или друга марка. Дълго обявяваната бюджетна Шкода Рапид в най-евтината си версия представлява 4 годишния ми брутен доход, ако не харча и стотинка от него. Така че когато се скапе сегашния ми таралясник, вероятно ще си купя друг за не повече от 4-5 х,лв. и то ако ми дадат кредит. Но пък това не ми пречи да си кажа мнението, като уважавам и това на останалите. А Русия си е велика страна и толкова ...
  • 11 драйвър

    1 1 Отговор
    Какво сте седнали да ги величаете руснаците ?! Те НИКОГА не са имали чисто техен автомобил , първо със заводи на Дженерал Моторс ( Волга , Москвич и всичките им камиони ) после ФИАТ - Жигули известно още като Лада . Сега френско -японския автомобилен алианс РЕНО-НИСАН , които са собственици на заводите в Толиати ще правят или сглобяват чисто техен модел , та какво руско има тук ? В Русия сглобяват един куп марки , Форд , няколко китайски , PSA ... Това е защото са голям пазар , но къде е руското освен работната ръка , която е известна с ниското качество ?!

    Коментиран от #16

  • 12 Муколиньо

    0 0 Отговор
    Само на мен ли това на снимката ми напомня на SAAB?
  • 13 бялата мечка

    0 0 Отговор
    Русначетата разбират само от копиране и плагиатство, пък се имат за велики Смешници!
  • 14 alabala

    0 0 Отговор
    Май по-добре Мерцедес на 2х300 000 отколкото нова Дачиа ... а относно ладичките са си велики машинки... и сега!

    Коментиран от #15

  • 15 драйвър

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "alabala":

    Пак легенди , имал ли си Лада , аз съм имал ЛАДА Самара 1500 от нова и мога до утре да ти изреждам както конструктивните недомислия , плод на очевиден сбирщайн , отвратителната возия и стабилност , чупливата пластмаса , безброй дефекти от всякакво естество , гниене на ламарините ....Като плюс само здравата ходова част (без амортисьорите) и не лошото лицензно моторче , но със смешни показатели . Продадох я на 60хил км. , отървах се по-точно !

    Коментиран от #17

  • 16 руснака

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "драйвър":

    я пак - волга, москвич и всички камиони - са заводи на GM??? А УАЗ някак си "забрави" за споменеш? поне отвори уикипедия да почетеш, преди да се излагаш публично
  • 17 alabala

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "драйвър":

    първата ми беше 2105 1.3 с ремък... после покарах 2107 с 1.5 с верига... дядо ми имаше самара... след това се качих на 124-ка обаче не ми отговаря на джоба все още и я оставих на баща ми и сега карам форд фиеста тъй че имал ли си лада? - имал съм и още я имам и я карам... За самарата найстина е малко дървена спрямо истинската лада 2107 примерно!
  • 18 Петър Петров

    0 0 Отговор
    Дизайна не е актуален сега , а за 2014 мога да кажа ха-ха .На мен лично не ми харесва , а и съм сигурен , че ще има по-добри предложения за същите пари