ФАКТИ.БГ

Най-надеждните японски коли до 15 000 лв.

Публикувана: 5 Февруари, 2021 15:26
44 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 31560
Най-надеждните японски коли до 15 000 лв.
Снимка: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 73 гласа.

Всеки средностатистически българин си мечтае за здрава и надеждна кола, при това на приемлива цена. Новите автомобили съвсем не са по джоба на всеки от нас, така, че сега ще спрем вниманието ви на употребявани такива.

И понеже за германски коли втора употреба сме писали много, решихме да разгледаме най-надеждните японски автомобили, при това такива, на които цената им не надвишава 15 000 лв.

За целта ползвахме богатата картотека на най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg, както и статистиката на Consumer Reports, определяща най-надеждните и безопасни автомобили.

Американците посочват повече от 40 модела, произведени през последните десетина години, но ние селектирахме онези от тях, които се предлагат на нашия пазар, произведени са от японски марки и цената им рядко надвишава 15 000 лв. Ето и кои са те.

Honda CR-V (2009 г. и по-нови);

Subaru Outback (2013 г. и по-нови);

Mazda 3 (2014 и по-нови);

Subaru Impreza (2014 и по-нови);

Honda Accord (2013 г. и по-нови);

Toyota Rav4 (2013 г. и по-нови);

MazdaCX-5 (2014 г. и по-нови);

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 73 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
НИК
1 Отговор
Статийката ви е доста подвеждаща. От тези марки, които сте изредили само Хондата май може да е до 15 000 лв. и то 2009 г. От тези другите, ако има някоя Акорд или Мазда СХ-5 до 15000 ми кажете да се пробвам да я взема.

Коментиран от #3


Оценка:
-3 +117

Муцабишито
2 Отговор
Моето Паджеро е 2000 г. Купих го през 2011 за 13500 лв. Железна машина излезе, 3.2 дизел, 7-местна. За 10 години нито веднъж не ме е подвело, винаги пали от раз, надеждно и здраво. Преди съм имал ФВ от различни модели, Опел Омега, Фиат и други марки, но при всички тях винаги се кръстиш дали ще запали или не - и то когато най-много ти трябва. За 4х4-то на Паджеро няма да пиша - то е легенда и такава ще си остане. Зима и лоши пътни условия за този автомобил на практика няма.

Коментиран от #40


Оценка:
-26 +67

От Редакцията
3 Отговор

До коментар #1 от "НИК":


Вчера метнахме СХ-5 2015-а катастрофирал отпред и странично за 14500. Значи има. Удряш му един чук, купуваш наново фарове, радиатор, решетка и прагове и е като нов. Ще те надживее

Коментиран от #4, #6


Оценка:
-41 +9

Пост Скриптум
4 Отговор

До коментар #3 от "От Редакцията":


Нещо отгоре не го ли е удряло - да свалим още малко цената, де

Оценка:
-1 +64

ТОДОР СТОЯНОВ
5 Отговор
КАРАМ ТОЙОТА АВЕНСИС-2.0 2008г., СТРУВА ПОД 15 БОНА, ЯПОНСКА Е И СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ Е ПО-НАДЕЖДНА ОТ ГОРЕ СПОМЕНАТИТЕ!

Коментиран от #26


Оценка:
-39 +42

ТОДОР СТОЯНОВ
6 Отговор

До коментар #3 от "От Редакцията":


А ТЕЗИ КИНТИ ЗА ФАРОВЕ, РАДИАТОР И Т.Н. ОТ НА БАБАТИ ПОРТМОНЕТО ЛИ ГИ ВЗЕМАШ???

Коментиран от #12


Оценка:
-5 +71

Санта Клаус
7 Отговор
Акорд, 2,4 бензин, 201к.с. седан, ръчка, 2012г.,S-type - 18 000лв. От 21 500лв. продажна цена. Не мисля, че е голям удар покупката, но цялостното поведение на автомобила, екстрите,визията, ми дават основанието, че донякъде ще съм доволен във времето напред. Добра машина все пак. Жалко, че не стигат парите-бях си харесал Мазда CX-3, 2018г.дизел, ръчка, 175к.с.

Оценка:
-8 +31

Буха ха
8 Отговор
Рав4 от 2013 за 15 хиляди лева само ако е над 350-400 хиляди км

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-4 +45

Гледам
9 Отговор

До коментар #8 от "Буха ха":


сега една от 2007 на 139 000, става ли?

Коментиран от #11


Оценка:
-10 +10

Георгиев
10 Отговор

До коментар #8 от "Буха ха":


Раф 4 3 та версия 2008г 2,2 за 2000Е директно от продавача,става ли.
Втора година ползвам,без забележки.Който го може става.

Оценка:
-9 +8

Буха ха
11 Отговор

До коментар #9 от "Гледам":


До №9 и №10, питайте аФтора дали 2007 или 2008 може да мине за 2013 и по-нова, с километрите е по-лесно да ги докараме

Коментиран от #13


Оценка:
-3 +27

Бай Пешо карбуратора
12 Отговор

До коментар #6 от "ТОДОР СТОЯНОВ":


Фарове, радиатори и решетки колко щеш по моргите в Перник

Оценка:
-14 +8

Георгиев
13 Отговор

До коментар #11 от "Буха ха":


Не твърдя ,че е 2013г.Имам лични контакти във Италия,и си вземам колите от там.Рафа го взех 10 годишен на 200000км,от физическо лице.Да уредих си превоза по няма как.

Оценка:
-8 +9

мдда
14 Отговор
Японските коли изобщо не са надеждни. Моята я взех почти нова като непрестанно капеше от рейката. Да не ви говоря за какво хъркане става въпрос, ако случайно свърши течността.

Коментиран от #16


Оценка:
-65 +13

ъъ ъъ ъъ
15 Отговор
Добреееее..

Оценка:
-3 +8

един от стадото
16 Отговор

До коментар #14 от "мдда":


почти нова, значи втора ръка. Не се сърди на колата, а на палачора преди теб. Поне три причини щи кажа за протекла рейка без да е виновна колата, няма значение от марката. А без масло не Хърка, а ВИЕ

Оценка:
-3 +34

Pesko
17 Отговор
Въпрос на късмет е автомобила( без значение на марката) призведен след 2007 г., да бъде окомплектован с възли "не добре проектирани" да се скапват след 5г., или 100000км. от специалният отдел, чиято задача е точно това! Който иска да разбере повече да потърси документалния филм озаглавен "Берегитесь автомобиля!". Там има какво да се види!

Оценка:
-4 +32

Алексей
18 Отговор
Това са цени в USA и в Канада. Аз си взех ново Мицубиши Оутлендър Спорт (ASX) 2020 от Канада, ново за 24 000 канадски долара.

Оценка:
-3 +15

Само мерцедес
19 Отговор
Превърта километража до 1 000 000 ,японеца само да гледа как са прай

Коментиран от #23, #31, #39


Оценка:
-19 +8

Гошко
20 Отговор
Карам Мазда 323 от далечната 1996-та, ОБИЧАМ Я. .. Ми ако има как да я взема нова отнякъде, купувам я веднага и хич не ме интересува кой какво мнение ще даде по въпроса. Преди почти 40 години (1982) баща ми се върна от работа като сондьор в Либия и ми каза само едно: ако някога можеш (щото тогава беше комунизъма на бай ви Тодора) да си купиш японски автомобил - купувай! Е, послушах го и никога, дори за миг не съм съжалил за това си решение. Пожелавам късмет на всички с покупките им и много безаварийни километри!

Коментиран от #24


Оценка:
-4 +51

Гост
21 Отговор
А къде е лексус...

Оценка:
-1 +13

Алекс
22 Отговор
А бе господа и другари като ви чета коментарите си мисля как така като много от вас се оплакват каква мизерия било а карате такива скъпи трошки...!!!!
И все някой друг ви е виновен,Вожда бил крадлив и шайката му придворни корумпирани,а на фона на тази картинка пътищата и магистралите разбити но пък не се спирате!!!
Признавам си,карам скромна и подържана стара на почти 17 години кола която сега да струва около 3500лв.
Завиждам ви благородно,на лъжите....!!!

Оценка:
-6 +42

Японеца
23 Отговор

До коментар #19 от "Само мерцедес":


Превърта само след много ремонти!

Оценка:
-6 +5

Японеца
24 Отговор

До коментар #20 от "Гошко":


Познавам много голфаджии минали на Сивик и Акорд!

Коментиран от #25


Оценка:
-3 +24

перничанин
25 Отговор

До коментар #24 от "Японеца":


Познавам много хора, разочаровани от японски коли. Може би са повярвали на статии и мнения на фенове, очаквайки едва ли не извънземна здравина и качество.Истината ги удря като чук. Тънки ламарини, често ръждясващи.Твърда пластмаса, тънки тапицерии, лоша шумоизолация. Капризни автоматици (на Хонда автомата иска задължително масло Хонда). Да имат здрави мотори (някои) и са прекрасни за хора ,които са се примирили с тези им слабости. Карам Тойота и ми върши чудесна работа, но дойде ли време да я сменям, марката е на заден план . Приоритетите са ми други.

Коментиран от #27


Оценка:
-21 +9

Оетър
26 Отговор

До коментар #5 от "ТОДОР СТОЯНОВ":


Не съм много сигурен. Особено дизел

Оценка:
-1 +0

Петър
27 Отговор

До коментар #25 от "перничанин":


Има истина но за мен не беше проблем. Взех Нисан Кашкай след Волво V40, първото което ми направи впечатление беше тънките ламарини и пластмасата вътре. Бях свикнал на по-солидни врати и в началото доста сериозно ги зартръшвах. Помня, че при първото зареждане доста ме впечатли тънкото капаче. Пластмасата по-груби и някак по недодялана изработка, скоростния лост дост неприятен на пипане сравнен с волвото. За седмица-две свикнах, нямал съм никакви проблеми и мисля, че колата е добър семеен автомобил за непретенциозни хора. После имах Мазда 6 и сега СХ-5, нещата са по-различни тук.

Оценка:
-0 +13

Тойота фен
28 Отговор
Здравейте колеги, случайно някой да продава Тойота Корола 1.8 192 коня? :D. Търся я от 1 година и не мога да я намеря, камоли да я купя :D :D.

Оценка:
-0 +4

Pajero
29 Отговор
Имам паджеро 2005 3.2 did, само искам да отбележа, че вече е малко над 400 хил. Км 80% само на черно се кара, купена е в 2008 г. И от тогава само 2 пъти горивна помпа съм рециклирал и нищо друго не съм пипал (освен нормални консумативи разбира се). Над 400 хил. Км. И не бута 1 грам масло сменя се винаги на 15 хил. И винаги с оригинално масло Кастрол!
Вечни машини са стига да се подържат!

Оценка:
-0 +9

волен сидеров
30 Отговор
Я ЗА ГНИЕНЕТО НА КУПЕТАТА ТАМ КЪДЕТО Е ЗАХВАЩАНЕТО НА КУПЕ-ОКАЧВАНЕ ЗАЩО НЕ ПИШЕТЕ-ТОВА ЗА СЪЖАЛЕНИЕ СА ТОТАЛНА ЩЕТА МАРКИ -НО КОЙТО ИСКА СИ СЛАГА РОЗОВИТЕ ОЧИЛА И СИ КУПУВА ЯПОНСКА КОЛА-СЪРЦЕ ИМА НО СКЕЛЕТ НЯМА -КАРАЙТЕ СИ ГИ

Коментиран от #38


Оценка:
-18 +6

Мерцедеса ли прави 1 милон тия каруци мо
31 Отговор

До коментар #19 от "Само мерцедес":


Само Мерцедес

Оценка:
-1 +5

Ам Чи
32 Отговор
И телевизор няма да си купя от йероглифите ,купих 4 нови Сонита за в къщи единия вече умря от раз ,не боледува и колите им такива я та умерило някой ауди мерц или бмв става на сгънат станиол от бомбона

Оценка:
-19 +4

33
Този коментар е премахнат от модератор.
Бончо
34 Отговор
И по-нови и по-стари, японските коли са най-здрави!

Оценка:
-1 +18

За 15 000
35 Отговор
Можеш само да се снимаш до Импреза 2014-та , хубави вицове разправяте ама не си вярвате

Оценка:
-0 +10

Док Алекс
36 Отговор
Куче и мъж, както ги научиш, жена и кола - на късмет! Имах ФВ Джета, Пежо 405, Форд Мондео, сега съм на Тойота Авенсис. Най-хубава возия - Пежото, най-проблемна - Форда, Тойотата без никакви проблеми, само поддръжка, но си е каручка, но надеждна....

Оценка:
-1 +7

qwerty
37 Отговор
Mazda Zoom-zoom, както знае ще разбере

Оценка:
-0 +4

перничанин
38 Отговор

До коментар #30 от "волен сидеров":


Така, да слагаш всички японки като ръждялници е не коректно. В предния ми коментар и аз се изказах така и се уточнявам. Сред ръждясващите почти всички Дайхатсу, особено тези на рама. Почти всяка Витара до 2015 също. Мазда 2 до 2010г, Мазда 6 (странно) има ръждясали отдолу и след 2010г. Хонда Сивик до 2012,задни калници и долен ръб на вратите ръждясват и тук странното е , че Джаз почти не ръждясва, по-големите модели са добре. Тойота (и тук странно) ръждясали съм виждал само Авенсис , но по-старички. Тойота са се преборили най-добре с корозията. Нисан не ги броя за японски.

Оценка:
-0 +11

Абсолютно си прав
39 Отговор

До коментар #19 от "Само мерцедес":


Японските коли са като циганите катунари, без да боледуват направо рязко мрът. В далечната 1993г баща ми купи чисто нова Мазда 323. До около 280 хиляди км нямаше никакви ядове. И после за 2 години до 350 хиляди не остана нещо да не се развали. Заобича маслото повече от бензина. Купи я за 11000 долара от официалния вносител по онова време Варко и след 10 години я хариза за 3000лв. На далавера излезе. Все едно се е возил с такси. После взе 124ка 250 дизел от човек в германия който го е купувал нов. Беше на 380 хиляди 12 годишен. Кара го допреди 4 години и го махна на 900 хиляди , единствено защото е на 71г и вече го беше страх да кара. Никакви сериозни ремонти не е правил. Свещи , шарнири, каре и такива дребни неща

Оценка:
-14 +3

лекар Швеция
40 Отговор

До коментар #2 от "Муцабишито":


Аз карам Еклипс Крос 2019.Купих я чисто нова,сега е на 21000 км.Уникална кола,за 2 години ми изгоря една крушка на плафон.Автомат,стъклен покрив,отопляеми седалки.Преди съм карал само немски коли но стари.Сега е много по-добре,бих я заменил само за нов Мерцедес.

Оценка:
-1 +6

Уса
41 Отговор
Тази цена е само за скапан Нисан от Мексико или тойота ярис на старо.Нова Ярис чисто японска е около 20000$ сглобена и доставена от Япония.Това е кола при която само караш и няма чупене до 500 000км.Всички в семейството караме такива коли и ако има проблем това са гъзарите на пътя

Оценка:
-1 +4

Африкнски
42 Отговор
Живея е ЮАР. През 2018 си взех Тойота Рав4. Пътувам много до Зимбабве и до Мозмбик. Двигателят е дизелов. В ЮАР Тойота имат завод. Предишният ми автомобил беше Мицубиши Монтеро дизел. С него минах над 800 000 км преди да го продам на познати. Повечето км са навъртени по прашни пътища без твърда настилка. Масло сменям на 60 000 км. Тойотката ми се струва по-крехка. Може би ще я сменя за ТЛК дизел.

Коментиран от #43


Оценка:
-2 +4

Чичо Гошо
43 Отговор

До коментар #42 от "Африкнски":


Как масло на 60 000 км?

Оценка:
-0 +0

Made_in_Japan
44 Отговор
Mazda 98г. -230к км смяна на оригинален шарнир!
Хонда 2002 - без ръжди и разход на масло, двг - уса!
Колата е една, made in Japan!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Куиз: Колко добре познавате автомобилната история?

В днешния автомобилен куиз сме наблегнали на исторически факти и изобретения, свързани с автомобилите. Проверете доколко сте запознати с ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5