8 Февруари, 2021 17:10 30 905 92

Mercedes-Benz ML280 e автомобилът с най-голям пробег, продаващ се в България

  • mercedes-benz-
  • skoda-
  • ml280-
  • octavia-
  • opel-
  • zafira-
  • mobile.bg

Километражът на SUV-то показва 485 хиляди километра

Mercedes-Benz ML280 e автомобилът с най-голям пробег, продаващ се в България - 1

Както повечето от нас знаят, километрите на автомобилите в България не винаги са реални, често колите, които се продават в нашата страна, се оказват на по-малко километри в момента на продажба, отколкото 2 години преди това. Повлияни от това, да видим кои са автомобилите с най-голям обявен пробег, решихме да разгледаме най-големия сайт за продажба на автомобили в България – mobile.bg и да ви покажем първите три рекордьора.

Автомобилът с най-много навъртени километри, който се продава към момента на писането на този материал, е Mercedes-Benz ML280 от поколение W164, който разполага с 3.0-литров дизелов агрегат със 190 конски сили и 440 нютона въртящ момент. Конкретният екземпляр е произведен през 2005 година, а километражът му наброява 485 хиляди километра.
ТУК

Вторият автомобил е още по-изненадващ и показва, че не всички автомобили се пазят, а някои от тях биват карани и то доста. Става въпрос за трето поколение Skoda Octavia от края на 2014 година, километражът, на която показва малко над 406 хиляди километра. Бърза сметка показва, че комбито е изминавало по-малко над 60 хиляди километра годишно. Двигателят отново е дизелов с обем от 1.6-литра, ръчна скоростна кутия и 105 коня. ТУК

На трето място е работещо софийско такси Opel Zafira със 1.6-литров мотор с 94 конски сили и заводски метан. Автомобилът е с първа регистрация през декември месец 2009 година, а от тогава до сега километражът показва 405 хиляди километра. ТУК


Поставете оценка:
Оценка 4 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Петър

    116 20 Отговор
    Айдеееееееееее,разбирачи,започвайте да обяснявате какви бараки имате и колко са хубави и как за 300 000 километра сте сменявали само накладки и ароматизатори.

    Коментиран от #5, #23, #33, #49

  • 2 Скорпи

    107 4 Отговор
    Ами въртят километражите защото у нас няма закони.На90 процента от внесените автомобили им въртят километражите..Моят шеф в чужбина продаде Сеат Кордоба на 250000км а колата беше на 4,5 години.В БГ тази кола става на 80..90хил.

    Коментиран от #52, #78

  • 3 Глупости

    67 2 Отговор
    Лично съм виждал 3 коли нов внос с повече.

    Коментиран от #50

  • 4 БАЙ Х@Й ‼

    47 5 Отговор
    Абе що не се обадихте на Пешо Монтьорчето бе ! Щяха да станат " като ново, с един собственик, баба която е ходила с тях само в петък на пазар !"‼ И щяха да са на 90-100 хиляди‼
  • 5 Гост

    63 10 Отговор

    До коментар #1 от "Петър":

    Лично аз карам 50 годишно БМВ много запазено много лукс, много нещо и съм сменял само течност за чистачките. Ех преди първата световна какви коли правеха.

    Коментиран от #9, #10

  • 6 Sieg

    46 4 Отговор
    Хаха е да добър е двигателят, но защо като изпуснат възглавниците не ги сменят? 😄 Защото трябва да се развърже кесията. Има ги по 10 000лв ще се излъже някой и ще се набута. Нищо против, просто казвам, че за подръжка е скъп, а пък човек с пари ще търси нещо по ново.

    Коментиран от #16, #76

  • 7 Орел

    43 2 Отговор
    Астричката е на 400 000км и продължава напред.
  • 8 пилот на Ферари

    55 4 Отговор
    По на половин милион километра и направо без пари - за по 13 хил лева.
    То тия автомобили са за моргата. Новия собственик е готов потънал с по още 15 хил за ремонти .
  • 9 Петър

    37 2 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Евала,а гуми сменявал ли си?

    Коментиран от #19

  • 10 Китаеца

    36 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Това BMW ако не е било на абитуриенската на Хитлер, пък на. :)

    Коментиран от #20

  • 11 Точно този

    40 2 Отговор
    мотор,ако е обслужван както трябва ще изкара най-малко още 300000 без никакви проблеми!

    Коментиран от #55

  • 12 къде сте бре

    27 34 Отговор
    Чакаме коментар от дежурните рублеви тролетарии (тук в сайта) ,които да ни засипят с примери за чудесата на руското автомобилостроене ,които минават по милион километра (без никакъв ремонт) ,натоварени с по пет тона буркани и чували с картофи (като за това време нямат никакви повреди и освен това гълтат малко).

    Коментиран от #32

  • 13 Глупости

    15 0 Отговор
    търсен е 320 к.см.
  • 14 хъх

    28 12 Отговор
    За нищо не става, то и w163 си беше табуретка на колела, на W164 возията е много по-добра, разбира се, но постоянно нещо се чупи.
  • 15 Гюнер Немеца

    45 1 Отговор
    Повечето са на около 100-120 хил. "реални" км, карани от 90-годишни баби германки, ходили до магазина за хлеб и кисело млеко и обратно вкъщи. Вервайте ми, всяка германска баба кара Mercedes.

    Коментиран от #26

  • 16 Gost

    49 5 Отговор

    До коментар #6 от "Sieg":

    Паднат ли под 10-15 хиляди лева, подобни коли попадат в мърлячи които ги карат като за последно. Ако се счупи нещо дребно се търсят части втора употреба от морги, а ако е нещо по-голямо се продава за части. Има много малък процент заможни хора, които биха си купили кола за 10 хиляди, за която потенциално трябва да дадат 15-20 хиляди в близките години.
  • 17 реалистъ

    75 1 Отговор
    Мечтата на всяка селска батка с ланец е да отиде бараба в чужбина и като се върне с 7-8 хил. евра да вземе една такава разсипана барака, за да го заглеждат на село къв як Жип кара.
  • 18 Доктор Ох

    55 2 Отговор
    Нов внос, с регистрация...видиш ли такова чудо, бягай далеч. Някой току-що го е регистрирал, ама вече го продава...сигурно щото е много хубав...кой знае какъв сериозен проблем има и са го замазали за докато го продадат.

    Коментиран от #29, #91

  • 19 Гост

    16 0 Отговор

    До коментар #9 от "Петър":

    Е не за какво ? То по-хубаво от оригиналното няма.
  • 20 Гост

    13 4 Отговор

    До коментар #10 от "Китаеца":

    А пък преди 150 години какви коли имаше, без електроника. Ние сме големи разбирачи и знаеме какво да караме. Няма да карам нова S класа я, ще карам 50 годишна.

    Коментиран от #22

  • 21 Гост

    65 1 Отговор
    13 годишна кола на метан от Италия на 170к км на обява, след проверка по италианския номер се оказа, че в януари 2019 е била на 370к км. Джамбазина вика не е възможно, вкарваме само запазени коли на малко км .
  • 22 Петър

    16 2 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Малко трудно ще ти е да караш 50 годишна S класа.

    Коментиран от #28

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Бай Тошо

    31 1 Отговор
    Един приятел продава кола над 500000км в Мобилето, какво ми се правят на интересни тия с тия 400и
  • 25 Гост

    25 4 Отговор
    Мосово се лъже за километрите. Имах Акорд седан, продадох го на 210хил.км., седан, исках комби. Отидох да гледам комби, "перфектно 110хил.км"... Пълен ужас... Волан, скоростен лост, седалки... всичко на джваньок. Подходих като при предишния Акорд. От човек на вън. Това е истината!
  • 26 Гого

    24 2 Отговор

    До коментар #15 от "Гюнер Немеца":

    И режат дебели дървета да могат да изкарат колата от двора
  • 27 kick

    21 7 Отговор
    Има една Тойота секвоя, която не се продава обаче е на около 8млн.км...
  • 28 Гост

    9 6 Отговор

    До коментар #22 от "Петър":

    Ти на нас не можеш да ни кажеш, ние сме големи разбирачи, от всичко разбираме. Карайте си вие новите коли с електроника и ни оставете да си караме 50+ годишните луксозни возила.

    Коментиран от #36

  • 29 пилот на Ферари

    21 1 Отговор

    До коментар #18 от "Доктор Ох":

    Не е само това проблема. Много от автокъщите приемат стария ти автомобил и си доплащаш. Някой като разбере че му предстои сериозен ремонт го кара в такава автокъща и се отърва от него . Автокъщата го регистрира на нейно име и не можеш да разбереш какво става . И почват едни врътки че някой го искал регистриран , па в последния момент се отказал .....
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Бай Урко

    20 0 Отговор
    Има една Киа Черато на 950000,итова са километри въртяни само в България,предимно в София,пак някаква измислица са писали!!!
  • 32 Ко да ти кажа... По пьтищата ни

    9 14 Отговор

    До коментар #12 от "къде сте бре":

    Още щъкат масквичи и жигулета / че държьт и високи цени/ А НАБОРИТЕ ОТ ЗАПАДА НЕЩУ ГИ НЯМА..... СУГУР ЧАЙНИЦИТЕ ГИ ПРЕТОПЯВАТ ВЕЧЕ....

    Коментиран от #35, #68

  • 33 Кака Мара

    26 0 Отговор

    До коментар #1 от "Петър":

    В мобилето има поне 15 автомобила на 600-700к км. Филтрирайте БМВ 3 и 5 серия и Мерцедес Е класа.
  • 34 Бай Урко

    22 2 Отговор
    И масово Кадита са около 700к и това са 8-9 годишни таксита!!!

    Коментиран от #56

  • 35 Щъкьт шот я дал 5 лева за ремонт

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "Ко да ти кажа... По пьтищата ни":

    Я не дал..... Ефтиния...
  • 36 Петър

    3 3 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    В България има десет S класи от първите произведени през 1972 година,вероятно една от тия десет е твоя.

    Коментиран от #37

  • 37 Гост

    16 0 Отговор

    До коментар #36 от "Петър":

    Пешо, наистина това име се характеризира с пълни идиоти и е станало нарицателно. Ти не разбрали, че иронизирам? Малкото ми провинциалистче.
  • 38 Лъжат ни

    20 9 Отговор
    Един приятел кара автовоз всяка седмица до Европа, ако искайте вярвайте, каза най-малката по км. БЕШЕ една дачия на 450 000км. Всичко друго 470,500,600 и нагоре хиляди.Немските премиуми+ВАг Групата- милион, милион и 200, милион и половина... Уелсоме ин Булгериа
  • 39 хонда акорд

    32 0 Отговор
    моя котур го купих на 2 г и беше само на 128 хил км.....предполагам реални
    гледам сега,същите бангииии на по 10-12 г и все под 200 хиляди....странна работа,май се прецаках на времето .....
  • 40 Така е

    24 8 Отговор
    Преди 4 години докарах една Е класа W211 320 cdi(един познат беше я платил, та я докарах насам) от Амстердам до Русе го взех за 17 часа, в Унгария по път насам удари 600 000 км. Яко ренде му дадох нон стоп, през Германия 250+ съм и държал по 10-15 минути. Та, вътрешно почти нямаше следи от употреба, нито салон, нито волан или педали бяха износени. Моя човек като я взе от мен я пусна на пазара на 186000 "реални" км и я продаде за 13500 лева, а от там струваше 2400€... За какво си говорим

    Коментиран от #75

  • 41 Гост

    19 0 Отговор
    Моята кола я взех на 3 години и 1 месец беше на 245к км. В мобиле има доста коли с повече км от тоя МЛ . Само обявите за таксита с над 500к кмса над 100.

    Коментиран от #44

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 дявола

    12 23 Отговор
    Каквото и да си говорим Мерцедес се плаши от лоша поддръжка и евтини консумативи иначе са си милионерчета.Не случайно са казали че марките са само 2 Мерцедес и всички останали

    Коментиран от #46, #69

  • 44 Бай Урко

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    Така е!!!
  • 45 ХА да бе да

    25 2 Отговор
    Преди точно 1 месец продадох Land Cruiser 120-ката си на 963 хил км. Два пъти и отгоре на този туч. Пък нека той е с най-големия пробег.
    Сигурно едно 50% от колите на нашия пазар са на толкова или повече ;)

    Коментиран от #47

  • 46 Komapak

    9 17 Отговор

    До коментар #43 от "дявола":

    Има 2 вида коли. Ролс ройс и всички останали. Няма друга марка в света на която 85% от продукцията да е в движение. А новите мерцедес чета разчитат на старото си име...
  • 47 Komapak

    12 2 Отговор

    До коментар #45 от "ХА да бе да":

    В момента Лексуса ми е на 620000, 120 от тях мои....
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 сектант

    13 0 Отговор

    До коментар #1 от "Петър":

    в мобиле има дачия логан от 2008 година на 540 000
  • 50 Йордан

    16 0 Отговор

    До коментар #3 от "Глупости":

    Преди време мой приятел купи А8 3.0 тди 2009 като го закачили на компютъра показал над 800000
  • 51 Тойота

    8 0 Отговор
    485 000 км? Смях в залата. Моето „Жувотно” е на почти 430 000 км. Ама не го продавам :)
  • 52 DBS

    35 4 Отговор

    До коментар #2 от "Скорпи":

    Няма закони ... факт ... няма кой да ги прилага също факт.
    Но да си кажем истината... искаме да ни лъжат . Сещам се за два по фрапантни примера от познат търговец . Г класа на около 500 000 . Колата е перфектно поддържана минимални следи от износване... 1 месец качват се гледат и като видят пробег бягат . Писнало му ... 158000 ... на първата седмица се продала . Подобно и с една ксара пикасо но тя на 890 000 и мн евтина ... доста под "цена " но също перфектна даже я карал 2 месеца в Италия и си дошъл с нея без проблем. 190 000 и пак бързо заминала.Та .... така .
    Искаме хем евтино , хем по ново ... пък и премиум ако е най- добре. Да ама си има цена ....
  • 53 Нежна

    20 3 Отговор
    НА всеки 2-3 години сменяме смлужебните коли, като се карат сувсем нормално, не става въпрос за разнос или нещо подбно. Кола под 50 000 км. на година - нямам! Освен личния ми Mercedes CL 500, който си го карам предимно лятото. Правете сега сметка - всичко по автокъщите какво е.... Повечето коли са "милионери", подобно на бусовете - там поне са приети за нормални едни 700 000 - 800 000 км. за 10 годишни модели
  • 54 Нежна

    18 3 Отговор
    ML - а от обявата - на 450 000 км. е СЪС ЗДРАВИ СЕДАЛКИ, НЕОЛЮЩЕН ВОЛАН и т.н. Представете си по автокъщите повечето със скъсани седалки, омазани и пребоядисвани волани - 15-18 годишни коли са със сигурност на около 1 млн.километра. Просто няма как иначе

    Коментиран от #57

  • 55 Ще изкара

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "Точно този":

    Ааа, добре, айдде пробвай! Ще изкара с 2 литра масло на 1000 км. И зимата с бутане в студовете.
  • 56 Пич

    6 1 Отговор

    До коментар #34 от "Бай Урко":

    Пред разпад са Кадитата, тракат,хлопат,скърцат.
  • 57 Пич

    12 1 Отговор

    До коментар #54 от "Нежна":

    Седалките са претапицирани, личи си по това,че почти нямат износване и кожата не е намачкана,което е невъзможно след половин милион километра, говоря за кожата ,която е с траниците им, иначе не са кожени седалки. Фаровете говорят за големия пробег,таблото е в ужасно състояние, изхабено, педалът на спирачката е с паднали гумички от ламарината и изтрити такива. Всичко говори за огормен пробег,дори може да е на повече километри и да е превъртян километража.
  • 58 Вин дизел

    14 0 Отговор
    На някой не им пука от километрите, но по принцип няма какво да мрънкате за тях- като искате кола на малко реални километри задължително се проверява с вин-а в представителството на марката. Ако е подържана там почти до последно и отговаря на километража тогава се купува, никой не ви кара да купувате кошници без сервизна история... и не
    се доверявайте на сервизна книжка - поправят е лесно. Да парите за такива коли са много повече от другите в обявите, но си заслужават
  • 59 Гост

    15 0 Отговор
    По-скоро е обратното, този е на най-малко км в България...
  • 60 Reptile

    3 3 Отговор
    Глупости, продава се БМВ на 906 000 км 535 - върви като звяр, а се съмнявам автомата да е обслужван някога... е, малко харчи масалце, ама ша се оправи в карането!
  • 61 Бандерас

    7 0 Отговор
    Че има ли притеснение на колко километра е,щом върви подобаващо! Последната ми кола джипка Хонда я карам около година и осем месеца и е по километраж около 230 000км.,като и сервизната и книжка е около тези километри,но уви мен не ме касае,като ремонтът ще ми е около 600;800лв. и нов двигател- доволно😄
  • 62 Алексей

    19 0 Отговор
    Имахме фирмено Пежо 407 двулитров дизел комън рейл 136 коня, навъртя 800 000 км с денонощно каране в Бг и до Германия. Гасеше се само за смяна на маслото. Същото със Шкода Октавия 2.0 140 коня комън рейл, навъртя 600 000 км. Когато двигателя работи без къси градски отсечки, пусни спри, особено новите дизели, може да изкара 800 000 без да се налага нищо да се ремонтира. Иначе изкарва 300 000 и всички се кланят, като на нещо свръх инжинерно
  • 63 Байкалски буклук

    5 1 Отговор
    Има и на повече ама са им връщани
  • 64 Sez

    3 3 Отговор
    Ей хора вече летим ко говорите за 50 г коли кой век живеем
  • 65 Дърт пее..раст...

    2 5 Отговор
    И аз навъртях на Жигули 2101 ,600 000 мили...Нищо не сменях,вода от климатика. И малко парцуца тургах...Имаше радио Блаупункт..И го продадох 1995.за такси.Невериятно.но факт..
  • 66 Запознат

    4 0 Отговор
    Миналата година имаше една Е класа W212 която беше на 630 000
  • 67 Йосип Броз Тито

    12 1 Отговор
    406 хиляди км е мечока, ама по обява... В действителност може да е и на над 600 000. Няма гаранция, че и той не е връщан.
    Не разбирам що хора дето въртят такива километри, не си купят по един ТИР и да обикалят Европата, поне ще вадят повече пари...
    Кой каквото да вика, друго си е за 10 мин да идеш пеша на работа, а колата да я ползваш за семейни пътувания през почивните дни. Тва да въртиш по 300-500км на ден да идеш на работа и да се върнеш е излишна умора и разходи за амортизация и гориво на автомобил.
  • 68 Нормален

    7 0 Отговор

    До коментар #32 от "Ко да ти кажа... По пьтищата ни":

    Наборите от запада са минали по 700-800000км докатп Москветата и Жигулетата са стояли 40 години в гаража и са минали едва по 70-80000км.
  • 69 Смотания старец

    5 0 Отговор

    До коментар #43 от "дявола":

    Вярно 124ка дизел 5 цилиндъра 2,5 1987 година е при мен на 1140 хиляди купето е за скрап но всичко друго е чудесно
  • 70 сноу

    6 0 Отговор
    От всичко най-важно е задкормилното устройство,че в последните години преди да стане нов внос колата е изтезавана из Европа най-вече от изчадията на аллаха и неговите заместници на ,и първото нещо което получаваш като отвориш вратата е непредолимо желание да повръщаш...
  • 71 Удриии

    4 0 Отговор
    КАКВИТО СА КУПОВАЧИТЕ ТАКИВА СА И ПРОДАВАЧИТЕ ТАКИВА СА И КОЛИТЕ .ТОЗИ МЕРЦЕДЕС АКО Е НА 150 х ЩЕ СТРУВА ДВОИНИ ПАРИ

    Коментиран от #73

  • 72 Алооо

    5 0 Отговор
    Разбирачите вкарайте тоз дръгел в моbile.de иго намерете за 5000€
  • 73 Малък пример

    6 0 Отговор

    До коментар #71 от "Удриии":

    ПРИМЕР ХАМБУРГ отиваш за еФтина кола ,намираш офиса на соббсвенника на Аутохауза обикновено каравана смърдяща на смрад.и само като го видиш трябва да знаеш какво очакваш НА ДОБРА ЦЕНА .ОТИВАШ В представителството на марката ,там е лукс много рядко се коментира цена ,но и колата е ОК на реални км с тюф и т.н но цената по двее
  • 74 Търговец

    2 0 Отговор
    Нещо сте се объркали, има Сааб 9-3 за продажба с дизелов двигател на 564 000 км!
  • 75 Алуу

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Така е":

    да не си я карал в контейнер натоварен на самолют---17часа
  • 76 Dido

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Sieg":

    Аз затова търсих с пружини, не с възглавници.
  • 77 дърт шофьор

    3 0 Отговор
    Забравили са да му превъртят километража. То и другите са на толкова.
  • 78 Това е нормално.

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Скорпи":

    Мойта е на 392000 км. Кади метан 2013г. Закупено ново от VW запад. Сенени масла накладки, свещи, ремъци и една биалетка! Колата е като нова, никакви проблеми.

    Коментиран от #82

  • 79 Голям Слон

    4 0 Отговор
    Просто хората са били честни. Защото това е пробегът, с който идват автомобилите в България. Нека не се заблуждаваме, че някой ще кара 100.000 км кола и ще я остави в автокъщата за 500 евро. За такива пресни екземпляри има достатъчно голям пазар и в Европа. Минават първо 4-5 собственика, като последните 2-ма са задължително мърлячи. После поради лоша подръжка или поради липса на такава, не могат да се покрият инспекциите и колицата отива при дилърите с тъмна кожа. После идват в България, чистене, пране, лъскане на двигател и колоритна табелка: 2005-а година, 150.000 км максимум, ПЕРФЕКТНА! А тя смело е преминала психологическата граница от 500.000. Двама мои приятели се метнаха на премиум модели. И двата бяха по на 140.000. В крайна сметката едната се оказа за 830, а другата на 700.000. Тази от 830 навъртя бързо едни 200.000, а после се озова на 280.000 :-))) Та, така. Едни тарикати продават, после други тарикати купуват и не правят нищо. Или почти нищо. И после марките криви, моделите криви....

    Коментиран от #84

  • 80 Alex

    3 0 Отговор
    Вече взимам втора подред кола на 200 000 км от познати, които са си я купили нова и ги продават почти 10 годишни. Колите са като нови, въпреки километража. Нови са и в сравнение с всичко което се предлага по БГ автокъщите уж на същите километри.
    В Швейцария от хора съм си купувал кола, на почти 300 000 км също като нова, на 8 години.
    Тук всичко е на по максимум 180 000 км и на половин цена в сравнение с обявите на частни лица, първи собственици в Австрия, Германия, Северна Италия и Швейцария.

    Коментиран от #83

  • 81 Иванов

    4 0 Отговор
    Имам приятел , който си купи от Германия, от частна обява , същия Мерцедес , като на снимката , ама ML 320 CDI- на 650 000 км.
    И даде доста пари. Аз не бих направил такова нещо.
  • 82 ала бала

    2 1 Отговор

    До коментар #78 от "Това е нормално.":

    Затова ли като се ка1ча на Кади такси тропат като стари дачии от времето на Чаушеску и половината казват ,че са чупили скоростна кутия, заводския метан е със заводски дефекти,а тампоните на задния мост се сменят още в гаранция. Без да споменаваме развален вентилатор на парното и други простотии по тиоя кадита. Почти всички шофъори ми с еоплакват ,че са като пребити след целодневна смяна, казват баничарка си е.
  • 83 ала бала

    0 3 Отговор

    До коментар #80 от "Alex":

    На тебе не знам какви са ти критериите за нова кола, щом кола на 300 000км. може да наречеш като нова. Лъснат волан и протрити седалки и педали ако за теб е нова кола, за мен не е. А какво да кажем за фаровете на 300 000км. замърсени, джанти с драскотини и т.н.
  • 84 ала бала

    0 3 Отговор

    До коментар #79 от "Голям Слон":

    Това просто няма как да стане ако не я купува сляп. Кола на 80 000 км. е невъзможно да е със здрави тапицерии,нито педали, всичко е протъркано,лъснато и т.н. Пластмасовите фарове пък стават точно като стари. Отделно ,че при такъв пробег тази кола е претърпяла ама много ремонти,което пък означава,че и катализатор няма да има след такъв пробег. Най-лесно е да се засече такава кола,абсурдно е да се превърти на 280 000 км. кола на 1 млн.к м. и това да не личи,ако освен не е сляп купувача или не е жена или някоя лимонада.

    Коментиран от #85

  • 85 Поправка

    3 1 Отговор

    До коментар #84 от "ала бала":

    Извинявам се не 80 000км.,а 800 000км.
  • 86 Гошко

    1 0 Отговор
    Ей ся ша докарам Ауди А4 на мой приятел белгиец в Горубляне, ще го глътнат начаса - 7 годишно, на 330к км, поддържано, дизелче... Ама оставя ли го на някой автоджамбазин, ще стане веднагически на 85к км, щото колата си изглежда като нова, карал съм я многократно, няма забележка. Ама там хората карат, а не като мен - само пълна с цялото семейство, само извънградско и около 8000 км на година, за мен кола в града да ходя на работа е = на самоубийство...
  • 87 ГОшо

    2 0 Отговор
    Повечето 3-4-5 годишни коли са на по 300-350 000 км .Никой не купува нова кола за да ходи с нея за хляб.Виждал съм БМВ на 780 000 по километраж на 300 000 и пежо на 860 000 по километраж на 260 000 като и двете изглеждаха на по 7-8 годишни коли а всъщност си бяха на двойно повече годинки.А хората си купуват 15-20 годишни коли с изтъркани волани и седалки и вярват че са на по 100 000 км ХАХАХА
  • 88 прецакан

    1 0 Отговор
    Взех си колата на 170 000 км. ,по-късно реших да си взема кабел и да проверя реалните километри. Беше двойно повече на 340 000км. Не мисля, че това е колата с най-много навъртяни километри която се продава.. поне не видимо.
    Взех си поука след покупката на колата ми и тя е, че ако ще се купува кола отново втора употреба то трябва да се ходи с механик за визуална инспекция и кабел със софтуер. На дилъри не трябва да се вярва.
  • 89 Дядо Ванчо

    3 0 Отговор
    Аз пък си карам 30 годишно трабантче.На 400 000 км.Сменил само
    дръжката на предна лява врата.
  • 90 Шваб

    2 0 Отговор
    Нещо само немски машини.
  • 91 qwerty

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Доктор Ох":

    Трябва да задължат всичките внесени автомобили да се регистрират, а не да седят с години без табели и да чакат някой да се излъже да сия купи. Така от една страна държавата в лицето на общините ще събира данъци, отделно иска не иска джамбазина ще трябва да плаща ГО и ГТП, което от друга страна ще го накара да продава автомобилите си не с 200-300% печалба, а на нормална цена за да се отърве от плащането на споменатите такси.
  • 92 Драгой

    2 0 Отговор
    Миналата година търсех бус до 5 годишен. В немското мобиле имаше един Джъмпер на 3 години и 780 000 км...