Това става ясно от едно изявление на Храбрин Иванчев, Председател на Асоциацията на автомобилните производители, който показва една доста притеснителна тенденция, която продължава да нараства с всяка изминала година. Става дума за продължаващото застаряване на авто парка в България.
По последни данни само през месец януари 2021 година броят на автомобилите на възраст над 20 години се е увеличил с 8% спрямо същия месец на миналата година, като тези автомобили са достигнали рекордно висок дял - 48% от всички регистрирани ППС в България, или 1 845 856 броя ППС от общо регистрирани 3 813 677 бр.
Това означава, че половината от използваните автомобили в нашата държава имат стандарти за екологичност и безопасност отпреди 20 и повече години. И още нещо интересно от статистиката. Делът на автомобилите, които са на възраст над 15 години, вече е достигнал безпрецедентните 75%.
Предвид тези данни от Асоциацията на автомобилните производители в България се обръщат към държавните институции с призив за спешни мерки за справяне с негативните тенденции, свързани със застаряването на авто парка у нас.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Аззз
Коментиран от #80
18:15 11.02.2021
2 Рошко
Коментиран от #24, #81, #105
18:15 11.02.2021
3 Притеснителното е,
Коментиран от #31, #68
18:16 11.02.2021
4 Рошко
18:16 11.02.2021
5 Онзи
18:16 11.02.2021
6 Грух Джуланов
Коментиран от #9
18:16 11.02.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Пръц
18:19 11.02.2021
9 Злобюл
До коментар #6 от "Грух Джуланов":
Прав си колега, но не само това, купуваш си примерно 5 годишна кола, няма къде да я паркираш, постоянно я драскат, удрят с врати, Каско не си заслужава. А тези старите не ги мислиш, спирам където намеря и това е.Коментиран от #20
18:20 11.02.2021
10 ТОТАЛНО
Коментиран от #22
18:20 11.02.2021
11 Боко Тъпото
18:22 11.02.2021
12 atakade
18:24 11.02.2021
13 Шофьор
От кога имаме производители на автомобили в България че и асоциация да имат.
И поредните ужким загрижени за екологията но не ги интересуват вредните емисии а на колко години са колите - най ги интересува новите коли да се продават а екологията е само предтекст защото стара малолитражка на газ е по-екологична от нов джип с 500 коня двигател.
Коментиран от #19, #210
18:25 11.02.2021
14 Верно ли
18:25 11.02.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Четник
Коментиран от #126, #133
18:27 11.02.2021
17 Барба Янис
Коментиран от #169, #181
18:28 11.02.2021
18 тарикату
Коментиран от #113
18:28 11.02.2021
19 Де Факто
До коментар #13 от "Шофьор":
ТИКВАТА каза, че имаме купища автомобилни заводи.🤣Мика Зайкова каза, че ТИКВАТА ИЛИ НЕ ЗНАЕ КАКВО Е ЗАВОД, ИЛИ НЕ ЗНАЕ КАКВО Е АВТОМОБИЛ.....ХАХАХАХА🤣🤣🤣
18:29 11.02.2021
20 Грух Джуланов
До коментар #9 от "Злобюл":
От всички гледни точки старите коли са по удобни за живота на обикновените българи.Коментиран от #25
18:31 11.02.2021
21 Хари
18:33 11.02.2021
22 БожиГол
До коментар #10 от "ТОТАЛНО":
В "Пайнер" има по-нови, ама ти трябват пачки €€€€ в чекмеджето.Ако ти е тъпкано с €€€€€ чекмеджето "ВЪРВИШ", ако не,си оставаш със старата тенекия.🤣18:34 11.02.2021
23 Шпек
18:34 11.02.2021
24 Така е
До коментар #2 от "Рошко":
Цените на жилищата скачат, нали? Причината е, че старата кола излиза изгодно да се кара в България, а не че толкова няма пари българина! Старата има евтини застраховки, данъци, поддръжка и т. н. Така се субсидират старите коли! И за това се карат!Коментиран от #48
18:36 11.02.2021
25 Вълчо
До коментар #20 от "Грух Джуланов":
По търговете във ФАЩ стари 40-50 годишни трактори изобщо не се застояват.Яко се купуват, защото са евтини, и поддръжката им е много евтина.Единствено харчат малко повече, но това явно не е проблем.18:38 11.02.2021
26 ккк
Коментиран от #134
18:43 11.02.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 вагнер
18:46 11.02.2021
29 Реалист
Коментиран от #74
18:48 11.02.2021
30 666666
18:51 11.02.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Скоро у бегето ше останат само дараците
18:53 11.02.2021
34 Сички от гроб са за гилотината
До коментар #31 от "Скот Килмър":
Без съд само по партиина книжка18:54 11.02.2021
35 НОРМАЛНО
Коментиран от #183
19:02 11.02.2021
36 Камен
До коментар #31 от "Скот Килмър":
Как да се возя в градския транспорт, като в Пловдив е отчайващо зле? Освен това с тази велика Пандемия само трябва да се тъпча като в консервена кутия с другите, на което са им забранили да ползват колите си. Как за спазвам дистанция в автобуса? Или като тръгна пеша в 6 сутринта, до обяд може и да стигна до работата.19:03 11.02.2021
37 НОРМАЛНО
До коментар #31 от "Скот Килмър":
Като цяло си прав, но грешиш че "всеки българин ще изкара пари да си купи що-годе чиста и що-годе нова кола." Хората са бедни и няма от къде да ги изкарат. Друг е въпроса на колко от тях им трябват тези коли.19:06 11.02.2021
38 тиквострой
19:12 11.02.2021
39 Не сваляйте ДПФ и катализатор изроди
Коментиран от #95, #97
19:13 11.02.2021
40 Не сваляйте ДПФ и катализатор изроди
Коментиран от #59, #65, #186
19:17 11.02.2021
41 любител
До коментар #31 от "Скот Килмър":
герберче нещо си в грешка не всеки българин може да краде като вас за да си купи нова кола.Коментиран от #57
19:18 11.02.2021
42 хахахахахахахахаха
19:19 11.02.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Гост
19:20 11.02.2021
45 ФАКТ
19:21 11.02.2021
46 пич смени хапчетата
До коментар #31 от "Скот Килмър":
викаш здрава власт в европа а ???Коментиран от #51
19:22 11.02.2021
47 пилот на Ферари
19:24 11.02.2021
48 Гост
До коментар #24 от "Така е":
Защо не направят и на новите коли данъците и застраховките евтини, да ги субсидират и тях?19:25 11.02.2021
49 Alex
А едно ново Рено Зои от Бг е 30 000 евро, а от Франция новото е 20 000 евро, защото има държавни стимули, а при нас има кражби.
Коментиран от #56
19:25 11.02.2021
50 любител
19:26 11.02.2021
51 Скот Килмър
До коментар #46 от "пич смени хапчетата":
Пич от двайсет години съм в Европа. 20 годишни коли в Европа няма. Има евтини нови коли взети на лизинг. Всичката скрап свършва пред панелката в България.Коментиран от #58, #63, #152, #177
19:26 11.02.2021
52 Спокойно
Притеснително е, че производителите правят новите коли нетрайни и неизгодни за поддръжка. Ако взема една от магазина, не вярвам докато направи 18 години да мина с 1000 лева за разходи по поддръжката и дефектирали части, колкото съм платил за последните 8 години през които я карам. Предния собственик освен за масло и ремъци едва ли е давал за друго пари, като я е карал нова, след като на мен за каране на старо не ми се е наложило кой знае какво.
Коментиран от #60
19:29 11.02.2021
53 Начо
19:30 11.02.2021
54 Sts
19:30 11.02.2021
55 Lance Link
Коментиран от #107
19:30 11.02.2021
56 любител
До коментар #49 от "Alex":
прав си а в уж тъпа румъния дават по 10000евро за новите коли а тука19:31 11.02.2021
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 любител
До коментар #51 от "Скот Килмър":
стой си там явно си отишъл с куфарчетата ако се върнеш тука няма да мислиш така а може и при бай ставри в централния.19:37 11.02.2021
59 Скот Килмър
До коментар #40 от "Не сваляйте ДПФ и катализатор изроди":
Не се ко̀си приятелю. Никой няма да те чуе. Матряла е такъв. Каквито са им колите, такива са и те - мръсни смърдялници.Коментиран от #70
19:39 11.02.2021
60 Реалист
До коментар #52 от "Спокойно":
Каква кола караш приятел?Коментиран от #82
19:45 11.02.2021
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Стоян
19:48 11.02.2021
63 Дърт
До коментар #51 от "Скот Килмър":
Не е вярно, не лъжи хората! Аз от двадесет години съм в Германия и хората си карат старите минита, опели, голфчета и даже рено туинго има доста а и смартчета на по 15 20 години.Коментиран от #73, #118
19:50 11.02.2021
64 Петко Морския
19:50 11.02.2021
65 любител
До коментар #40 от "Не сваляйте ДПФ и катализатор изроди":
герберче като крадеш е много лесно иди и работи спечели с честен труд да видим дали ще спестиш и за колело.19:53 11.02.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 СЛОНА
2006 КУПХИХ АСТРА КОМБИ 1992 И Е КАРАХ ДЕСЕТ ГОДИНИ СТАНАХ АВТО МОНТЙЛФ ПОКРАЙ ТАЗ ЕВРО КОЧИНКА И 2016 СИ КУПИХ КОРЕЕЦ С ЯПОНСКО СЪРЦЕ И СЕ РОДИХ И ДНЕС СИ ГО ЯЗДА НИЩО ЧЕ Е НА 17 ГОДИНИ НОЕ КАТО МЛАДА МОМА КИА РИО КОМБИ 2003Г
И ЗАТОВА ТЪПАМ ВСИЧКО ЕВРОПЕЙСКО И СИ ЯЗДА КОРЕЕЦА ДОКАТО СМЕ В ЕС
ОТ ВСЕ СЪРЦЕ СЕ РАДВАМ ,ЧЕ ДОЙДЕ И ВИРУСА
19:56 11.02.2021
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Смотания старец
До коментар #31 от "Скот Килмър":
Много ли обичаш ГЕРБ ДЯДОВОТО умен си еииий много си умен20:06 11.02.2021
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Ромул
20:09 11.02.2021
72 Анонимен
20:10 11.02.2021
73 някой си
До коментар #63 от "Дърт":
Точно,на две години си взимаш прегледа и си караш.Пасат 2007 . Нищо няма свалено,изтърбушено, всичко си е ок. Зелен стикер. Само че в БГ не ги интерсува автомобила даэе изправен,а че бил стар Да им ........нали.20:12 11.02.2021
74 Кракра
До коментар #29 от "Реалист":
Моята заплата и тази на жена ми са доста над 2000 Евро и караме 10-годишни коли.В България просто не си заслужава да караш нова кола.
Коментиран от #76
20:21 11.02.2021
75 plovdiv
До коментар #31 от "Скот Килмър":
Аве *капацитет* , когато ти взимат тол такса по магистрала , трябва да имаш и алтернативен път , сещаш ли се горе долу , за кво иде реч , с 650 лв минимална заплата ти какво желаеш хората да карат , хеликоптери ли ........хората не са прости , нито мазохисти , ама чекмеджета трябва да се пълнят с евра , затова си караме 20 годишните щайги , за да цоцат програмки от Европа за лични цели и блага , държавната хранилка да расте , нензнайно защо , може би са гласоподаватели и тн. и тн ...та не ни обяснявай кой къде да се вози......не си открил топлата вода.....20:21 11.02.2021
76 Реалист
До коментар #74 от "Кракра":
Имам предвид със жената 4000 хилки:) веднага нова хич не мислим:) че всичките нов внос са сдухани.20:27 11.02.2021
77 аг08
20:42 11.02.2021
78 Случаен
Тия ги е яд че никой не им купува новите боклуци, то е ясно.
21:00 11.02.2021
79 Стефан Петров
21:08 11.02.2021
80 сектант
До коментар #1 от "Аззз":
аз пък се чудя къде са минионите на илън мъск? електрификатъорите?21:22 11.02.2021
81 pokoloko
До коментар #2 от "Рошко":
той говори сигурно истината, развиваме се, забогатяваме казва. за тях говори - родата, близките21:28 11.02.2021
82 Спокойно
До коментар #60 от "Реалист":
Западна :)Коментиран от #87
21:29 11.02.2021
83 Сираков
До коментар #31 от "Скот Килмър":
Като ти е мръсно, ще се преместиш в Родопите.21:34 11.02.2021
84 неук
21:42 11.02.2021
85 Дое
В Германия е пълно със стари коли по улиците.
Дайте статистика и за другите европейски държави
21:48 11.02.2021
86 Политикът
21:50 11.02.2021
87 Реалист
До коментар #82 от "Спокойно":
Бе и аз западна карам ама ми стана интересно каква кола е, понеже останах с впечатлението че само караш без да сменяш нищо:)Коментиран от #119, #131
21:51 11.02.2021
88 Гост
21:51 11.02.2021
89 инж
21:54 11.02.2021
90 gost
22:00 11.02.2021
91 Гнида
22:08 11.02.2021
92 шопендар
22:24 11.02.2021
93 Кико
Коментиран от #146
22:32 11.02.2021
94 Hellish
Да си ги карат новите пластмаси. Въпрос на избор
Коментиран от #104
22:34 11.02.2021
95 РосРус
До коментар #39 от "Не сваляйте ДПФ и катализатор изроди":
КОлко трови една кола и колко някой тец, горящ боклука на Европа? В колко държави се използват твърди горива за отопление и се секат дървета за печката.Коментиран от #103
22:39 11.02.2021
96 Gosho
Коментиран от #156
22:42 11.02.2021
97 минувач
До коментар #39 от "Не сваляйте ДПФ и катализатор изроди":
Самолетите и корабите имат ли катализатори?22:53 11.02.2021
98 А ся де
Помня 2003 един познат си взе нова Корола хечбег за 14К. Сега един приятел мисли да си взима 3 год Пежо 3008 на 50К км за близо 38К. Нещо ми се вие свят от разликата...
22:58 11.02.2021
99 Бай Онзи
23:17 11.02.2021
100 6X6
23:31 11.02.2021
101 1520
Коментиран от #108
23:44 11.02.2021
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Гоуст
До коментар #95 от "РосРус":
Ми всъщност колата замърсява бая повече.00:43 12.02.2021
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Боби
До коментар #2 от "Рошко":
Не това е така защото българина предпочита да си вземе Мерцедес или БМВ на 20г за 6000-7000лв вместо да си купи за тези пари по Нидал клас кола но на 10г Опел Хонда vw Форд и д-р.но той обича да се гъзари нищо че е 20годишен ама Мерцедес печка пуши отзаде та мани мани това сме ние още не сме дораснали европейското мислене може да харчи 10нафта ама е мерц ще си дадем за гориво и последните стотинки ама караме Мерцедес нищо че е 20гофишен00:46 12.02.2021
106 Нафърфорий
00:46 12.02.2021
107 Шекел
До коментар #55 от "Lance Link":
Не причината е само една половин българия се изхранва с "ноф фнос" които пълнят чекмеджетата на Борисович00:48 12.02.2021
108 Тони
До коментар #101 от "1520":
Напротив могат да си купят аз съм си купил Опел Корса Д 2012г за 6500лв можех да си купя Мерцедес Е класа за тези пари ама на 18г дизеляк и евро3 а тази е евро 5 така че може човек да си купи по нова кола ако иска но Сички искат мерцове и бмвета който вече са на по 400хил км и пушат якоКоментиран от #109
00:50 12.02.2021
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 PlimP
Коментиран от #112
01:17 12.02.2021
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Случаен
До коментар #110 от "PlimP":
Така е, островитяните имат сайт където може да влезеш и да погледнеш данните за изгорелите газове на всякакви марки и модели(след 2000г.). Еми влизам, отварям за някоя 20-годишна "бангия" и то какво се оказва - кола сертифицирана за евро 3 напълно покрива евро-5, и дори замалко евро-6. Обаче нали е от 2000г., за властите си е дърт курник евро-3. Евро нормите са пълен та*ак. На всичкото отгоре аз ако искам мога да си сменя управлението на двигателя и да сложа катализатор на някоя евро-0 кола, обаче властите няма да ми дадат да си сменя евро категорията. Еми, властите да ми _ ядат...01:48 12.02.2021
113 васко
До коментар #18 от "тарикату":
като стане на 40 я смени за две по20272901:54 12.02.2021
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Защо
Коментиран от #187
05:08 12.02.2021
116 ГоЩо
Коментиран от #127
06:18 12.02.2021
117 Гражданин
07:15 12.02.2021
118 АУУУУУ
До коментар #63 от "Дърт":
Точно по писаниците ти е ясно че изобщо не си бил скоро, ако изобщо си бил в Германия. За справка на 15.годишен курник колко струва Зеления лепенчица на предното стъкло.... Ако изобщо можеш да я получиш.... 2000 - 2500 Евро за около 2 години. 🤔🤔🤔07:30 12.02.2021
119 Спокойно
До коментар #87 от "Реалист":
За 8 години съм сменил горе-долу това:3-4 биалетки по 15 лв.
Няколко тампона и носач и още някакави неща по окачването за около 250 лева досега.
Ремонт на динамото 150 лева.
Нова запалителна бобина 130 лв.
Помпа за чистачките 30 лв.
Задни амортисьори 140 лв, оригинални.
2 пъти резистори за вентилатора на радиатора 30 лв.
Стъпково моторче 45 лв.
2 пъти гумената гарнитура на капака на клапаните -15 лева.
Лагер главина, около 200 лева.
Съединител 130 лева.
И двете помпи на съединителя около 100 лева.
Не е съвсем да не съм сменял, но стойността е около 1000 лева и само динамото като изпрегна останах на пътя.
Другото е по обслужването и консумативи:
Гуми, масло ремъци и ролки, филтри, крушки, спирачни дискове и накладки, чистачки, веднъж акумулатор, сигурно са около 1000 лв също.
Коментиран от #120, #138
07:51 12.02.2021
120 Дфен
До коментар #119 от "Спокойно":
Сега аз да ти кажа нищо не съм сменил от тези работи които ти си сменил за 3 години но съм врътнал 100 000 км. Колата е върната от лизинг и е на 100 000 км когато я купих и струваше 12 000 лв.Е вярно дачия не е премиум марка но не съжалявам изобщо.Коментиран от #122
08:23 12.02.2021
121 GTE
08:29 12.02.2021
122 Спокойно
До коментар #120 от "Дфен":
И аз да ти кажа,Това е за 8, не за 3 години.
Първите 3 години (90-100000 км от мен врътнати, след 170000 които бяха на километража), и аз нищо не смених, а беше "върната" от италианец, които не беше и сменял сигурно никога маслото, защото масления филтър се беше разпаднал.
Взех я за 4500 лв, на 10 години.
Твоята че е Дачия не виждам нищо лошо, Рената са си хубави коли, но малко скъпи ми се вижда че си го взел.
Коментиран от #153
08:41 12.02.2021
123 жоижоф
08:41 12.02.2021
124 Daro
А за в града имаме сравнително нови Сузуки Суифт и Мицубиши Спейстар.
08:53 12.02.2021
125 Един
08:53 12.02.2021
126 Коце
До коментар #16 от "Четник":
Че, то и тук представителствата го предлагат това...връщаш старата кола и взимаш по-новата (ако имаш с какво).09:00 12.02.2021
127 Малчо
До коментар #116 от "ГоЩо":
Първо трябва обаче да се наппавят адекватни закони и правила за ретро автомобилите. Наскоро си купих автомобил от 1942 година за реставрация. Защо само в България всичко е толкова сложно и малоумно? Само тук автомобила се ползва за рекетиране на собственика му.09:25 12.02.2021
128 Гост
10:03 12.02.2021
129 дрт
10:14 12.02.2021
130 айде айде
10:17 12.02.2021
131 Пламен
До коментар #87 от "Реалист":
Прочетох коментар #119. Обзалагам се, кара Опел. Щото и аз така с една Астричка, "болките" са същите.Коментиран от #141
10:38 12.02.2021
132 ЕЕЕ
10:38 12.02.2021
133 Пурко
До коментар #16 от "Четник":
И в България отдавна е така! Почти 90% от продадените нови автомобили са на фирми точно по тази схема! Не разбирам защо не се информираш преди да пишеш за прехваления Запад или Изток?!?10:42 12.02.2021
134 Пурко
До коментар #26 от "ккк":
Еееее не разбрахте че прехвалената ви ГАЗ НЕ Е ЕКОЛОГИЧНА ЧИСТА!!! НАУЧЕТЕ СЕ НАЙ-ПОДИР де неграмотни люде!10:45 12.02.2021
135 aaaaaa
10:48 12.02.2021
136 Майна
10:49 12.02.2021
137 гост
10:51 12.02.2021
138 Реалист
До коментар #119 от "Спокойно":
Така може:) консумативите не ги смятам ама помислих че и една авария няма колата, та исках да разбера марка и модел евентуално за следваща покупка.10:53 12.02.2021
139 Дсдсфс
Коментиран от #180, #188
10:56 12.02.2021
140 Сиромах човек
Първо коли до 15г почват от 7хл лева нагоре(коли гробници)
Второ да вземеш семейна кола е финансово трудно дори и абсурд
Трето Колички на по 10 или по малко годинки са едни малки тесни градски малолитрашки които човек може да се опита събере пари за някоя ако е седан комби просто е непосилно (10бона нагоре)
Четвърто нашите авто търговци надуват цените на коли по 20 години и не знаят парите
И последно но и най важното как внесат някоя кола която и да е ВЕДНАГА и махат катализатора само за допълнителна печалба а след това що нема катализатор колата
Крайно време е поне да почват да има контрол поне на вноса и цените на МПСтата във България кога точно незнам може би никога ..
10:56 12.02.2021
141 Реалист
До коментар #131 от "Пламен":
До сега съм карал ваг групата и бмв та. В момента съм с шкода октавия,за 6 год до момента само консумативи. Та не мога да се престраша да опитам японска кола, помислих че колегата е с японска.Ако беше казал еди си каква японка щях да го имам в предвид.10:59 12.02.2021
142 RMilaner
Германия е пълно с олдтаймери по пътищата.Пасат 2 1,8 моноинжекция,кола която ще вози 5 поколения, ама нали трябва да се лъжат хората да купуват лъскави нови едногаранционни боклуци
Коментиран от #150
11:07 12.02.2021
143 Баги Багериста
11:08 12.02.2021
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Пурко
До коментар #93 от "Кико":
Майка й Жална на България с индивиди разсъждаващи като теб! За това винаги ще сме 100 години зад другите! Царя за едно беше прав, че докато не сменим чипа на българина оправия няма!!!11:23 12.02.2021
147 Пешо Бедняка
11:31 12.02.2021
148 Тролеле
11:32 12.02.2021
149 123
11:33 12.02.2021
150 5288
До коментар #142 от "RMilaner":
Не се лъжат хората! Опитват се да ни принудят да се заробим с лизинги!11:50 12.02.2021
151 Кирил Георгиев
11:59 12.02.2021
152 дада
До коментар #51 от "Скот Килмър":
я се върни за 6 месеца в България да ти вземат това дето си го изкарал в европата и друга песен ще запееш.13:42 12.02.2021
153 Дфен
До коментар #122 от "Спокойно":
Там е разликата че твоите са на километраж а моите реални.Коментиран от #170
13:50 12.02.2021
154 ссср
13:59 12.02.2021
155 И какво
14:03 12.02.2021
156 Атом
До коментар #96 от "Gosho":
Стига,бе,честно ли?14:14 12.02.2021
157 Иван
Тук сме свикнали така. За да караш кола ти трябват 500 лв и газова уредба. Живееш в собствено, но старо жилище, с увехтели мебели. Мама готви, баба праща провизии. Животът е лесен и евтин. Спокойно си харчиш паричките в казиното и търсиш зимни гуми втора ръка на оферта. Ей така се създава един нискоамбициозен, мързелив и мрънкащ народ, на чиято баница мекото е направо разкашкано, а се храни от средствата на Европа.
Коментиран от #160
14:31 12.02.2021
158 Имаше
14:46 12.02.2021
159 Павел Пенев
15:12 12.02.2021
160 Шоп от СО
До коментар #157 от "Иван":
Каза им го. Нека сега да им видя минусите.16:19 12.02.2021
161 Този коментар е премахнат от модератор.
162 Този коментар е премахнат от модератор.
163 vasik atanasova
то не стига синя зона преглед данък гражданска каско винетка
сега и още едни стикер ее
17:25 12.02.2021
164 Този коментар е премахнат от модератор.
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 СВИДЕТЕЛ
17:36 12.02.2021
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 дърт шофьор
17:39 12.02.2021
169 инж Химик
До коментар #17 от "Барба Янис":
Колега, от тва дето си го написал, значи , че НЕ МОЖЕШ ДА СИ ПОЗВОЛИШ нова Шкода.Да можеш да си позволиш -значи , децата ти да имат всичко нужно, да имаш прилично жилище , да можеш да водиш семеиството си на почивка минимум 1 път в годината и т.н.
По твоята логика -аз мога да позволя БМВ 5 та серия със всички ектри . Друг е въпроса, че ще трябва да спра да ходя на почивка за години наред, ще трябва да ям най-боклучивата и евтина храна и т.н.
Аз съм инж в голяма чужда фирма и това което наистина мога да си позволя е нова Дачия и това съм направил. Возя се в нова кола и ме боли х. колко цилиндъра е , щото върши идеално работата за която е създадена - транспортиране на хора. Също така ,слабо ме интересува мнението на други хора.
17:50 12.02.2021
170 Сппкойно
До коментар #153 от "Дфен":
Това че са на километраж означава че не са по малко. Може да са повече, не и по-малко реалните. Та идеята си остава, с доста километри, сравнително малко разход е направила колата.Коментиран от #216
18:31 12.02.2021
171 Нане
18:33 12.02.2021
172 Сандокан
18:38 12.02.2021
173 КРАДЦИИИИ
18:39 12.02.2021
174 40номер Даваш акъл, а имашли?? Кваптала
19:05 12.02.2021
175 Квартала
19:06 12.02.2021
176 Някой пипа букви по време на писането!!
19:08 12.02.2021
177 Е, как няма
До коментар #51 от "Скот Килмър":
20-годишни коли в Европа, откъде са тогава тези "нов внос"?19:31 12.02.2021
178 Джим Бийм
1. Старите автомобили са по-евтини;
2. Старите автомобили са с по-малко електроника, която дава много проблеми;
3. Не се инвестира в скъп автомобил, ако след 10 години ще минеш на електричка. Има ли смисъл, щом няма на кой да го продадеш после?;
4. Старите автомобили са по-издръжливи и по-лесно се ремонтират;
5. Цената на някои автомобили само ще расте във времето.
Има и още, но българинът си прави сметка и знае, че е по-добре да инвестира 20,000 лв в апартамент или къща, отколкото в кола, която няма да струва повече от трошка за 1,500 лв, която ще поддържа още 10 години. Не е от недоимък!
19:53 12.02.2021
179 Тъпаци !
19:54 12.02.2021
180 Добре добре
До коментар #139 от "Дсдсфс":
Ако направят описаното от теб, никой няма да има интерес да кара нова кола, защото със старата ще е освободен от данък, винетка, екотакси и т.н. Държавата и сега е зарината с трошки, тогава ще е само с антики по пътищата...20:03 12.02.2021
181 Компира
До коментар #17 от "Барба Янис":
Продължавай да си даваш парите на децата и ще ги направиш бок..уци като теб!21:29 12.02.2021
182 wgw
22:12 12.02.2021
183 Кокъл
До коментар #35 от "НОРМАЛНО":
И кой коли са евтини за подръжка бе колега.Аз карам Фиат браво 2,да не ти казвам колко са скъпи частите,не са оригинални,но доста скъпи.Все едно подържаш,примерно,японски или корейски автомобил,не знам защо така.Нели е европейски,пак части,не питай.22:52 12.02.2021
184 джоджен
22:54 12.02.2021
185 Ха ха
До коментар #31 от "Скот Килмър":
Ма то метрото канала го отнесе.Сега като се стопи и снега на Витоша и автобусите ще се превърнат в подводници.22:57 12.02.2021
186 Само питам
До коментар #40 от "Не сваляйте ДПФ и катализатор изроди":
А ти ваксинира ли се?23:02 12.02.2021
187 Йойо
До коментар #115 от "Защо":
Карам 10 год.фиат ,подръжката е ужасно скъпа.А,за колата,като всека 10 год.чуплива к трудна за обслужване.Карах 20 год Фиат,е голямо куче беше,никакви проблеми,сега 10 год.фиат,чуплив и скъп за подръжка,това е.Коментиран от #189
23:04 12.02.2021
188 Боко Биби
До коментар #139 от "Дсдсфс":
Идеята ти е добра.Обаче, как ще пълня чекмедженцето?23:08 12.02.2021
189 Ко не
До коментар #187 от "Йойо":
То колега не само 10 год.фиат се чупи .Всички се чупят и подръжката е солена.След като вече правят всукателните колектори и изпускателните пластмасови,и се чупят здраво,думи нямам. Всичко е от пластмаса,а струват тези колектори по 1000-2000 лв.зависи от марката,и труд между 300-500 лв.подле карай 10 год.коли,по добре по стара просто,направи си сметка.23:13 12.02.2021
190 Аз не знам
23:47 12.02.2021
191 Този коментар е премахнат от модератор.
192 Реално
07:07 13.02.2021
193 Реално
Коментиран от #217
07:15 13.02.2021
194 Реално
07:15 13.02.2021
195 Реално
07:16 13.02.2021
196 Йордан,дан,дан
08:29 13.02.2021
197 волен сидеров
08:53 13.02.2021
198 Васил
09:25 13.02.2021
199 СТОП
Коментиран от #206
09:37 13.02.2021
200 Аха
09:55 13.02.2021
201 Тото 1 и Тото 2
10:02 13.02.2021
202 гост
10:36 13.02.2021
203 Владимир Кънчев
10:50 13.02.2021
204 верно ли
НАП и икономическа милиция, спите ли бе? някой някъде произвежда в бг коли и си има асоциация !!!! тия калинки данъци плащат ли?
аман от всякаква бюрокрация в тая малка държава! аман
от утре и асоциация на самолетните производители да направите, нищо че и самолети нямаме буклуцииииии
14:19 13.02.2021
205 Васил
14:38 13.02.2021
206 СТАРТ
До коментар #199 от "СТОП":
Защо да спират вноса ?Достатъчно е годишния технически преглед да е реален. Ако трябва да го направят само в държавни сервизи, да е по-малко злоупотребата.
Тогава и 30 годишна да е колата, като е здрава няма проблем.
14:48 13.02.2021
207 Никата
17:17 13.02.2021
208 някой
19:28 13.02.2021
209 Васил
19:48 13.02.2021
210 сър Чобан
До коментар #13 от "Шофьор":
Нали трябва се лапат пари.22:11 13.02.2021
211 Бай Шиле
Коментиран от #212
23:32 13.02.2021
212 Газ
До коментар #211 от "Бай Шиле":
Няма правилен автомобил за всички, за някой това е нова Дачия, за друг 20 годишно БМВ. И няма лошо в дъртичката кола, стига да не трови въздуха с разни подобрения и икономии от подръжката.Коментиран от #215
10:31 14.02.2021
213 Бесен
20:17 14.02.2021
214 Цоко
20:24 14.02.2021
215 Бай Шиле
До коментар #212 от "Газ":
Наблягаш все пак на "зелената" тема.Кажи ми тогава кое замърсява повече "старата" бензинка 2 литра или 5-годишен дизелов джип с 3-4 литров двигател.Ако и двете са по на 350х. км?22:44 14.02.2021
216 Дфен
До коментар #170 от "Сппкойно":
Колата е във фирмата която работя панимаеш08:44 15.02.2021
217 LOW
До коментар #193 от "Реално":
Тука много бъркаш. Моята нова кола е с цена за подръжка за целия период на гаранцията от 1500 лв.(ЗА 7 ГОДИНИ ГОВОРИМ). ПРИ ПОЛЗВАНЕ ОТ 3 ГОДИНИ ГУБИШ АКО Я ПРОДАДЕШ НО ПРИ 10+ ГОДИНИ ПОЛЗВАНЕ ОБЕЗЦЕНЯВАНЕТО НЕЕ ФАКТОР , ЗАЩОТО НИКОЙ СТАР ДРЪНГЕЛ НЯМА ДА МИНЕ 60000 км НА ГОДИНА10:38 15.02.2021
218 Този коментар е премахнат от модератор.
219 Този коментар е премахнат от модератор.